-Της κοντής ψωλής οι τρίχες της φταίνε..
ή αλλιώς «Ο μύθος της «γνήσιας ελληνικότητας» των Ποντίων»
Αυτός είναι ο τίτλος του άρθρου του κου Νάσου Θεοδωρίδη στην εφημερίδα “Trakya ΄nin Sesi” την 3/3/2011.
Σύνηθες φαινόμενο τελευταία ο «πόνος» ορισμένων σχετικά με την καταγωγή (!!!) των Πόντιων (βλ. Νακρατζά, Αφορμή…) αλλά μας εξέπληξε είναι η αλήθεια ,όχι τίποτε άλλο, αλλά τι θέλει και μπερδεύεται με θέματα ιστορίας ο άνθρωπος αφού δεν τόχει… θα μου πείτε εμμονή και εμπάθεια είναι αυτή και πώς να την κάνει καλά.
Ε, εμμονές είναι αυτές και έτσι άφησε για λίγο τον χρηματοδοτούμενο μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων ντεμέκ αντιρατσισμό του και είπε να συγγράψει ένα πόνημα. Το τριώδιο είχε μπεί για τα καλά και η Καθαρά Δευτέρα απαιτούσε τον χαρταετό της. Που να βρεί χρόνο ο κακόμοιρος κος Νάσος Θεοδωρίδης να ανοίξει κανένα βιβλίο και μετήλθε θεμιτούς, κατά τα άλλα, τρόπους όπως ακριβώς συνηθίζουν τα παιδιά της Γ’ δημοτικού. Copy- paste ή αντιγραφή επικόλληση επί το ελληνικότερον. Και για φανταστείτε πόθεν το copy-paste του κου Νάσου Θεοδωρίδη? Μα από πού αλλού !!! από την εγκυκλοπαίδεια, όσον αφορά την μεθοδολογία και τον τρόπο σκέψης, του κάθε ρατσιστή και εθνικιστή ανά τον κόσμο. Από το bulgarmak αγαπητοί .
(κλικ εδώ για μεγαλύτερη ανάλυση)
Όχι ολόκληρο βέβαια… αλλά σίγουρα πράματα για ένα ρατσιστικό και εμπαθές κείμενο… που να ανατρέξει άλλωστε… Και για να μην κάνει κανά λάθος και βγεί διαφορετικό από το επιδιωκόμενο νόημα δεν άλλαξε ούτε τα σημεία στίξης, μέχρι και τα ορθογραφικά λάθη του κειμένου αντέγραψε ο αθεόφοβος !!!! . Βέβαια μην το αδικήσουμε πρόσθεσε μια λέξη και μια πρόταση !! Αυτή είναι η συνεισφορά του, ανίκανος να εκφράσει με δικά του λόγια ακόμη και τον εμπαθή και ρατσιστικό του λόγο. Εκτός….. εκτός εάν το κείμενο στο bulgarmak είναι δικό του !!!! Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να το μάθουμε. Μόνο ο ίδιος μπορεί να μας το πει… Οπότε, εν αδίκω βρισκόμενοι, παίρνουμε πίσω τα όσα του έχουμε πει για το copy-paste.
Να μας συμπαθεί ο κος Νάσος Θεοδωρίδης που δεν μπορούμε να συμβάλλουμε περαιτέρω στην φιλομάθειά του ασχολούμενοι στα όσα χαριτωμένα και άκρως ρατσιστικά φληναφήματα αναφέρονται στο ανιστόρητο κείμενό του. Ως ανθρώπους μας προσβάλλει, ως αριστερούς μας προκαλεί αηδία. Βλέπετε δεν εμπίπτουν στην ηθική και στον πολιτισμό της Αριστεράς τα γενεολογικά δέντρα, οι επιμιξίες και τα αίματα…ως εάν οι λαοί να είναι σκυλιά και ψάχνουμε την «καθαρότητα» της ράτσας τους…αλλονών Ευαγγέλιο είναι αυτά και με τους οποίους η ομοιότητά του, στο σημείο αυτό, όσο πάει και γίνεται πιο εμφανής……
Όμως το ερώτημα είναι ένα και πολύ απλό : Κε Νάσο Θεοδωρίδη, το κείμενο στην σχετική σελίδα του bulgarmak είναι δικό σας ή εσείς απλά το αντιγράψατε και το εμφανίσατε ώς δικό σας ?
Βέβαια θα μπορούσαμε να έχουμε μια δημόσια συζήτηση εδώ ή όπου αλλού επιθυμεί για το κείμενο αυτό καθώς επίσης και να του παραθέσουμε μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο του αγαπητού του Φαλμεράυερ (ελπίζουμε να μην τον μισήσει από τούδε και στο εξής…) “Geschichte des Kaiserthums von Trapezunt” (Ιστορία της Αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας), που εκδόθηκε στο Μόναχο το 1827 και το οποίο, είμαστε σίγουροι, ο βιβλιοπώλης μισό του το έδωσε. Έλειπαν φύλλα και μάλλον αρκετά που δεν τα διάβασε…
Λέει λοιπόν Ο Φαλμεράυερ : «..Συνεπώς η αρχαιότερη Ελλάδα και οι αρχαιότερες ελληνικές πόλεις δεν πρέπει να αναζητηθούν στην Πελοπόννησο, ούτε στην Αττική ή στην Δωρίδα αλλά στις κοιλάδες του Καυκάσου και στις Ανατολικές ακτές του Ευξείνου Πόντου…»
«..εκείνη όμως η στρατιωτική δύναμη αποτελούνταν από Τραπεζούντιους Έλληνες και εκείνη η Ελλάδα ήταν η περιοχή της Τραπεζούντας , η οποία στο συριακό χρονικό συχνά ονομάζεται μπαϋ Γιαουνόϊο , δηλαδή Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα ονομάζεται Profonde grece” από τον Joinville..» (κάπου τον 12ο μ.Χ. αιώνα)
——————————————————————————————————————
===========================================================
…και πιο πρόσφατης εσοδείας!! Το πρακτοριλίκι καλά κρατεί.
Νάσος Θεοδωρίδης – Ο δικός μας Πλεύρης!
Ομέρ
Και τι θα κάνουμε τώρα χωρίς τον Φαλμεράιερ;
Ο άνθρωπος αυτός ήταν μια λύση!
Αυτό προσπαθούν να κάνουν εδώ και χρόνια οι διάφοροι εντολοδόχοι στην ελληνική επικράτεια. Σπέρνουν μίσος στους Έλληνες και καλλιεργούν άκρατο τοπικισμό, μερικές φορές στα όρια του παραλόγου. Οι νότιοι βρίζουν τους βόρειους και το ανάποδο. Οι νησιώτες τους στεριανούς και το ανάποδο. Οι πρώην ενετοκρατούμενες περιοχές τις πρώην τουρκοκρατούμενες. Ήρθε τώρα ο Νακρατζάς και τα λέμινγκς του και βρίζουν Πόντιους, Θρακιώτες και Μακεδόνες, ότι ακριβώς έχει βάλει στο μάτι ο Νταβούτ-ογλού και οι πρώην οθωμανοί συνεργάτες του (Σκόπια-Αλβανία).
[…] είπε να συγγράψει ένα πόνημα. Το τριώδιο είχε μπεί για τα καλά και η Καθαρά Δευτέρα απαιτούσε τον χαρταετό της. Που να βρεί χρόνο ο κακόμοιρος κος Νάσος Θεοδωρίδης να ανοίξει κανένα βιβλίο και μετήλθε θεμιτών, κατά τα άλλα, τρόπων όπως ακριβώς συνηθίζουν τα παιδιά της Γ’ δημοτικού. Copy- paste ή αντιγραφή επικόλληση επί το ελληνικότερον. Και για φανταστείτε πόθεν το copy-paste του κου Νάσου Θεοδωρίδη? Μα από πού αλλού !!! από την εγκυκλοπαίδεια, όσον αφορά την μεθοδολογία και τον τρόπο σκέψης, του κάθε ρατσιστή και εθνικιστή ανά τον κόσμο. Από το bulgarmak αγαπητοί . (κλικ εδώ για μεγαλύτερη ανάλυση) Όχι ολόκληρο βέβαια… αλλά σίγουρα πράματα για ένα ρατσιστικό και εμπαθές κείμενο… που να ανατρέξει άλλωστε… Και για να μην κάνει κανά λάθος και βγεί διαφορετικό από το επιδιωκόμενο νόημα δεν άλλαξε ούτε τα σημεία στίξης, μέχρι και τα ορθογραφικά λάθη του κειμένου αντέγραψε ο αθεόφοβος !!!! . Βέβαια μην το αδικήσουμε πρόσθεσε μια λέξη και μια πρόταση !! Αυτή είναι η συνεισφορά του, ανίκανος να εκφράσει με δικά του λόγια ακόμη και τον εμπαθή και ρατσιστικό του λόγο. Εκτός….. εκτός εάν το κείμενο στο bulgarmak είναι δικό του !!!! Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να το μάθουμε. Μόνο ο ίδιος μπορεί να μας το πει… Οπότε, εν αδίκω βρισκόμενοι, παίρνουμε πίσω τα όσα του έχουμε πει για το copy-paste. Να μας συμπαθεί ο κος Νάσος Θεοδωρίδης που δεν μπορούμε να συμβάλλουμε περαιτέρω στην φιλομάθειά του ασχολούμενοι στα όσα χαριτωμένα και άκρως ρατσιστικά φληναφήματα αναφέρονται στο ανιστόρητο κείμενό του. Ως ανθρώπους μας προσβάλλει, ως αριστερούς μας προκαλεί αηδία. Βλέπετε δεν εμπίπτουν στην ηθική και στον πολιτισμό της Αριστεράς τα γενεολογικά δέντρα, οι επιμιξίες και τα αίματα…ως εάν οι λαοί να είναι σκυλιά και ψάχνουμε την “καθαρότητα” της ράτσας τους…αλλονών Ευαγγέλιο είναι αυτά και με τους οποίους η ομοιότητά του, στο σημείο αυτό, όσο πάει και γίνεται πιο εμφανής…… Όμως το ερώτημα είναι ένα και πολύ απλό : Κε Νάσο Θεοδωρίδη, το κείμενο στην σχετική σελίδα του bulgarmak είναι δικό σας ή εσείς απλά το αντιγράψατε και το εμφανίσατε ώς δικό σας ? Βέβαια θα μπορούσαμε να έχουμε μια δημόσια συζήτηση εδώ ή όπου αλλού επιθυμεί για το κείμενο αυτό καθώς επίσης και να του παραθέσουμε μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο του αγαπητού του Φαλμεράυερ (ελπίζουμε να μην τον μισήσει από τούδε και στο εξής…)“Geschichte des Kaiserthums von Trapezunt” (Ιστορία της Αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας), που εκδόθηκε στο Μόναχο το 1827 και το οποίο, είμαστε σίγουροι, ο βιβλιοπώλης μισό του το έδωσε. Έλειπαν φύλλα και μάλλον αρκετά που δεν τα διάβασε… Λέει λοιπόν Ο Φαλμεράυερ : «..Συνεπώς η αρχαιότερη Ελλάδα και οι αρχαιότερες ελληνικές πόλεις δεν πρέπει να αναζητηθούν στην Πελοπόννησο, ούτε στην Αττική ή στην Δωρίδα αλλά στις κοιλάδες του Καυκάσου και στις Ανατολικές ακτές του Ευξείνου Πόντου…» «..εκείνη όμως η στρατιωτική δύναμη αποτελούνταν από Τραπεζούντιους Έλληνες και εκείνη η Ελλάδα ήταν η περιοχή της Τραπεζούντας , η οποία στο συριακό χρονικό συχνά ονομάζεται μπαϋ Γιαουνόϊο , δηλαδή Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα ονομάζεται Profonde grece” από τον Joinville..» (κάπου τον 12ο μ.Χ. αιώνα) https://pontosandaristera.wordpress.com/2011/03/14/nastheo/ […]
Πίνγκμπακ από -Της κοντής ψωλής οι τρίχες της φταίνε… « www.olympia.gr | 15/03/2011
[…] είπε να συγγράψει ένα πόνημα. Το τριώδιο είχε μπεί για τα καλά και η Καθαρά Δευτέρα απαιτούσε τον χαρταετό της. Που να βρεί χρόνο ο κακόμοιρος κος Νάσος Θεοδωρίδης να ανοίξει κανένα βιβλίο και μετήλθε θεμιτών, κατά τα άλλα, τρόπων όπως ακριβώς συνηθίζουν τα παιδιά της Γ’ δημοτικού. Copy- paste ή αντιγραφή επικόλληση επί το ελληνικότερον. Και για φανταστείτε πόθεν το copy-paste του κου Νάσου Θεοδωρίδη? Μα από πού αλλού !!! από την εγκυκλοπαίδεια, όσον αφορά την μεθοδολογία και τον τρόπο σκέψης, του κάθε ρατσιστή και εθνικιστή ανά τον κόσμο. Από το bulgarmak αγαπητοί . (κλικ εδώ για μεγαλύτερη ανάλυση) Όχι ολόκληρο βέβαια… αλλά σίγουρα πράματα για ένα ρατσιστικό και εμπαθές κείμενο… που να ανατρέξει άλλωστε… Και για να μην κάνει κανά λάθος και βγεί διαφορετικό από το επιδιωκόμενο νόημα δεν άλλαξε ούτε τα σημεία στίξης, μέχρι και τα ορθογραφικά λάθη του κειμένου αντέγραψε ο αθεόφοβος !!!! . Βέβαια μην το αδικήσουμε πρόσθεσε μια λέξη και μια πρόταση !! Αυτή είναι η συνεισφορά του, ανίκανος να εκφράσει με δικά του λόγια ακόμη και τον εμπαθή και ρατσιστικό του λόγο. Εκτός….. εκτός εάν το κείμενο στο bulgarmak είναι δικό του !!!! Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να το μάθουμε. Μόνο ο ίδιος μπορεί να μας το πει… Οπότε, εν αδίκω βρισκόμενοι, παίρνουμε πίσω τα όσα του έχουμε πει για το copy-paste. Να μας συμπαθεί ο κος Νάσος Θεοδωρίδης που δεν μπορούμε να συμβάλλουμε περαιτέρω στην φιλομάθειά του ασχολούμενοι στα όσα χαριτωμένα και άκρως ρατσιστικά φληναφήματα αναφέρονται στο ανιστόρητο κείμενό του. Ως ανθρώπους μας προσβάλλει, ως αριστερούς μας προκαλεί αηδία. Βλέπετε δεν εμπίπτουν στην ηθική και στον πολιτισμό της Αριστεράς τα γενεολογικά δέντρα, οι επιμιξίες και τα αίματα…ως εάν οι λαοί να είναι σκυλιά και ψάχνουμε την “καθαρότητα” της ράτσας τους…αλλονών Ευαγγέλιο είναι αυτά και με τους οποίους η ομοιότητά του, στο σημείο αυτό, όσο πάει και γίνεται πιο εμφανής…… Όμως το ερώτημα είναι ένα και πολύ απλό : Κε Νάσο Θεοδωρίδη, το κείμενο στην σχετική σελίδα του bulgarmak είναι δικό σας ή εσείς απλά το αντιγράψατε και το εμφανίσατε ώς δικό σας ? Βέβαια θα μπορούσαμε να έχουμε μια δημόσια συζήτηση εδώ ή όπου αλλού επιθυμεί για το κείμενο αυτό καθώς επίσης και να του παραθέσουμε μερικά αποσπάσματα από το βιβλίο του αγαπητού του Φαλμεράυερ (ελπίζουμε να μην τον μισήσει από τούδε και στο εξής…)“Geschichte des Kaiserthums von Trapezunt” (Ιστορία της Αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας), που εκδόθηκε στο Μόναχο το 1827 και το οποίο, είμαστε σίγουροι, ο βιβλιοπώλης μισό του το έδωσε. Έλειπαν φύλλα και μάλλον αρκετά που δεν τα διάβασε… Λέει λοιπόν Ο Φαλμεράυερ : «..Συνεπώς η αρχαιότερη Ελλάδα και οι αρχαιότερες ελληνικές πόλεις δεν πρέπει να αναζητηθούν στην Πελοπόννησο, ούτε στην Αττική ή στην Δωρίδα αλλά στις κοιλάδες του Καυκάσου και στις Ανατολικές ακτές του Ευξείνου Πόντου…» «..εκείνη όμως η στρατιωτική δύναμη αποτελούνταν από Τραπεζούντιους Έλληνες και εκείνη η Ελλάδα ήταν η περιοχή της Τραπεζούντας , η οποία στο συριακό χρονικό συχνά ονομάζεται μπαϋ Γιαουνόϊο , δηλαδή Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα ονομάζεται Profonde grece” από τον Joinville..» (κάπου τον 12ο μ.Χ. αιώνα) https://pontosandaristera.wordpress.com/2011/03/14/nastheo/ […]
Πίνγκμπακ από -Της κοντής ψωλής οι τρίχες της φταίνε… | opendemocracy.gr | 15/03/2011
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ! ΤΟΒΑΡΙΣ))) ΠΟΣΜΟΤΡΙ ΣΙΟΥΝΤΆ ΤΟΒΑΡΙΣ)))
ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ)),
Ήταν Εβραίος ο Κεμάλ;
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/03/blog-post_7944.html#more
“Όσο για την ουσία της ανάρτησης, ναι, ο Κεμάλ ήταν εβραϊκής καταγωγής, όπως ήταν και άνθρωπος πολύ κοντά στους Άγγλους.
Όσο για αυτά που έκανε, ξεκλήρησε όλους τους χριστιανούς από την Ανατολή, που ήλεγχαν την οικονομία και το εμπόριο και τη θέση τους πήραν οι λεγόμενοι ‘λευκοί Τούρκοι’, οι οποίοι μέσω ενός ιδιότυπου εθνικισμού -αφού ο Κεμάλ κατήργησε το ενοχλητικό χαλιφάτο- κυριάρχησαν στην οικονομική, πολιτική και πνευματική ζωή της χώρας.
Όσο για το ποιοι ήταν οι “λευκοί Τούρκοι”, αυτό θα το θίξουμε σε άλλο επεισόδιο. “
ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ;Ε; ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ; ΟΡΙΣΤΕ;))))
ΟΙ ΣΦΑΓΕΙΣ, ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΙ ΛΟΙΠΌΝ;
ω ρε Γιώργο, ο καθένας με το χούι σου!!!
Το ποστ δεν είναι ούτε για τον Κεμάλ, ούτε για τον Καλεντερίδη, ούτε για τον Γούναρη, ούτε για τον Λένιν και τον Τρότσκι, ούτε και για το βασιλιά. Είναι για το ΝΑΣΟ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ τον Bulgamark και με τη βούλα!
Ομέρ
ΑΦΗΣΤΙΑΤΟΝ ΤΟΝ ΣΕΦΤΕΛΟΝ, ΤΙ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΚΥΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΣΥΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ;
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΓΑΥΓΙΖΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ, ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΕΙΣ; ΤΑ ΣΚ@@Α ΟΣΟ ΤΟ ΤΑΡΑΪΣΑΤΑ ΚΙ’ΑΛΛΟ ΠΟΛΛΑ ΒΡΩΜΟΥΝΕ.
Παιδιά, θα σας πω την αμαρτία μου, δεν γίνεται να μην το πω.
Η περίπτωση με το Νάσο Θεοδωρίδη είναι κραυγαλέα περίπτωση ρατσισμού, πλαστογραφίας, ψέματος, εθνικισμού. θα πρέπει να είναι κάποιος πολύ πορωμένος να μην το βλέπει.
Η απορία μου είναι γιατί ο φίλος μας ο Νοσφεράτος εξαφανίστηκε και δεν παίρνει θέση. Ενώ για πολύ μικρότερης σημασίας συμπεριφορές παρεμβαίνει, έχει άποψη με την οποία τις περισσότερες φορές συμφωνώ.
Έχει κι αυτός δύο μέτρα και δύο σταθμά;
Υπάρχει κάποια επιστημονική εξήγηση για την επιλεκτική επιδημία πανούκλας του 746μΧ;
Πώς εξολοθρεύτηκαν οι Έλληνες και παρέμειναν ζωντανοί οι λοιποί;
Όχι και ο Θεοδωρίδης εθνικιστής,
απάτριδας κοσμοπολίτης και ακροαριστερός είναι, το λέει και ο ίδιος άλλωστε, κάτι τέτοιους μαζεύει ο ΣΥΡΙΖΑ, κάτι τέτοιοι αρθογραφούν στην Αυγή.
Το να προωθεί τον ακραίο και επιθετικό εθνικισμό των Σκοπιανών, των Τούρκων και των Αλβανών, δεν τον κάνει εθνικιστή αλλά κάτι άλλο.
Η Σκύλα και η Χάρυβδη Akrita
Τι γκρίζος λύκος, τι μαυρος, τι άσπρος…λύκος είναι
Ομερ
Η συζήτηση συνεχίστηκε εκεί:
http://sarantakos.wordpress.com/2011/03/03/echthropathy/#comment-62316
μετά το 394 σχόλιο.
Πηγαίνετε να την απολαύσετε. Να δείτε φίλους των Γκρίζων Λύκων που υποδύονται τους αριστερους, καθώς και Πόντιους Πιλάτους.
Όλα τα έχει ο εκεί μπαξές.
π&α,
δηλαδή «ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου» και «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».
χαρά στο κουράγιο σας να ασχολείστε με τον σαραντάκο.
όπως ένας φίλος έχει πει για το ιστολόγιο εκείνο: «σου ευχόμαστε όλοι μια επιτυχημένη μεταμόσχευση εγκεφάλου».
Γιάννη είσαι πολύ κακός. Το ιστολόγιο του Σαραντάκου που ανακάλυψα, είναι μια πολύ φιλόξενη και ενδιαφέρουσα γωνιά με πολλά εξαιρετικά θέματα. Επίσης, μπορεί ο έξυπνος μελετητής να βγάλει πλήθος όσων συμπερασμάτων για τη νεοελληνική μας πραγματικότητα και να λάβει τις αποδείξεις για το πώς μια χρυσαυγίτικη αριστερά συναντά ένα φιλικό περιβάλλον για να καλυφθεί και να εκφραστεί.
Δείτε την επίσημη πολιτική της Τουρκίας δια στόματος Νταβούτογλου και συνειδητοποιήστε την χρησιμότητα ηλίθιων σα το Νάσο Θεοδωρίδη ή την Aformi.gr κ.λπ.
@ 18 Αυτο που λέμε «χρήσιμοι ηλίθιοι» και που δυστυχώς δεν τον εφηύρε τον όρο ο Λένιν.
Ε Ζωνιανίτη;
Ομέρ VS useful idiots
Oμέρ, αν πας στην κουβεντα που έγινε στου Σαραντάκου με aformi το κείμενο του Νάσου Θεοδωρίδη-Bulgarmak, διάβασε στα σχόλια κάποιου που υπογράφει με ψευδώνυμο Χρήστος Κ.
Θα αντιληφθείς ότι εκτός από τους “χρήσιμους ηλίθιους” υπάρχουν και οι «άχρηστοι ηλίθιοι».
Αγαπητοί δεν είναι και τόσο πρέπον από εδώ να σχολιάζετε κουβέντα σε άλλο ιστολόγιο, ειδικά να χαρακτηρίζετε σχολιαστές , όποιοι και αν ειναι αυτοί.
Αν έχετε «χαρά στο κουράγιο σας» που λέει ο Γιάννης επισκεφτείτε την σχετική συζήτηση.
Ποικίλες οι διαπιστώσεις. Μια από αυτές ότι όντως διερχόμεθα περίοδο κρίσης.
Ειδικά στην αριστερά όπου απουσιάζουν παντελώς οι καθρέφτες.
Και όσοι φρόντισαν να προμηθευτούν έπεσαν σε παρτίδα παραμορφωτικών…
mumul
Π&Α απλά μία σημείωση:
μην περιμένετε να καταδικάσει κάποιος ΕΥΘΕΩΣ τον Θεοδωρίδη, την στιγμή που αρθογραφεί μαζί του στην ίδια εφημερίδα, και δεν ξέρω εάν ανήκουν και στο ίδιο κόμμα.
Αυτά που λέει o Στοΐδης για τον Φαλλμεραυερ είναι πάνω από 4 χρόνια αναρτημένα στο σάιτ του, υπενθυμίζω επίσης και τους Ιούς της Ελευθεροτυπίας με «τις 10 αλήθειες τους για το Μακεδονικό», που τυχαία ήσαν και οι «10 αλήθειες του Στοΐδη».
Εντάξει μουμούλ. Από μένα σόρι. Όμως επιμένω ότι ο γη κινείται γύρω απ’ τον ήλιο και όχι το αντίστροφο (σχ. 15) και ότι ο ποντιο-πιλατισμός ενισχύει τον εκφασισμό και ενθαρρύνει τους ανόητους ημιμαθείς να σκορπούν ολόγυρα το φαρμάκι τους.
Veni Vidi Vici
Κοίτα mumul, καλά κάνεις και θέλεις να προστατέψεις το ιστολόγιό σας αλλά τα πράγματα ήταν τελείως καθαρά και καλό θα είναι να το πάρετε και σεις απόφαση και να σταματήσετε να έχετε αυταπάτες για αυτό ανορθολογικό μόρφωμα που λέγεται αριστερά και καθοδηγείται είτε από πονηρούς επαγγελματίες «αλληλέγγυους» που μισούν τον ελληνικό Λαό, είτε από σταλίνες του κερατά.
Η συζήτηση στο ενδιαφέρον κατά κατά άλλα μπλογκ του κ. Σαραντάκου ανέδειξε το προφανές για μένα γεγονός: Υπάρχει ένα σύνολο «άχρηστων ηλίθιων» που τους συντηρούν για ευνόητους λόγους τόσο οι «χρήσιμοι» όσο και οι πονηροί.
Εάν νομίζετε ότι υπάρχει και κάτι άλλο, μπράβο σας. Καλά θα ήταν να το δούμε και οι υπόλοιποι.
Η γνώμη μου και δεν θα επανέλθω, γιατί πήρα μεγαλύτερη δόση απ’ ότι αντέχω, είναι να περιοριστείτε στο χώρο σας, να οργανώσετε καλύτερα αυτό που υπάρχει τους Πόντιους και Αριστερούς, που δεν έχουν απεμπολήσει καμιά τους ταυτότητα και ούτε έχουν κανένα κόμπλεξ να υποδύονται τους πολιτικά ορθούς.
σύντροφε Ντουκ,
έχουν λογική τα όσα λες, όμως έχουν και μια αναχωρητική μυρωδιά που δε μας πάει.
Εγώ δεν θα έγραφα το αυτάρεσκο «Veni Vidi Vici»
αλλά «πήγα, είδα κι έμαθα».
Ματσουκάτες, σωστός!
Ομέρ
Η απορία μου είναι γιατί ο φίλος μας ο Νοσφεράτος εξαφανίστηκε και δεν παίρνει θέση. Ενώ για πολύ μικρότερης σημασίας συμπεριφορές παρεμβαίνει, έχει άποψη με την οποία τις περισσότερες φορές συμφωνώ.
Έχει κι αυτός δύο μέτρα και δύο σταθμά;
Comment από Ματσουκάτες | Μαρτίου 15, 2011 »
ασε μας ρε Ματσουκατες 😆
( αφου σας ειπα ρε οτι εχω δουλεια.. και στο κατω κατω προτιμώ να διαβασω Φουκώ
http://nosferatos.blogspot.com/2011/03/blog-post_8244.html
παρά να διαβαζω για το αν ο Κεμαλ ηταν εβρταιος και τις λογής λογής …εθνολαικσιτική ….. του καθενα ..
Εξαλλου οτι ειχα να πω το ειπα ..Τι με κολάς ;
αλλά ..Ξερω γιατι το κανεις .. ξερω 😉 😉
Βρε ..Ματσουκατες ; Βρε…
😆
και μιας και με κολαει ο Ματσουκατιος οριστε παρεμβαινω
δΕΝ ΜΟΥ ΛΈς μΑΤΣΟΥΚΑΤΕς
τΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙς ΓΙΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΛΈΕΙ το μεγαλο στελεxoο του Σπιθα ο Ζουραριος; ε;
http://nosferatos.blogspot.com/2011/03/blog-post_5021.html
Θυμιζουν ή οχι αισθητική του Ναζισμου; ε;
ειναι κατ ‘εξξοχήν ο Ορισμός του Ρατσιμου και μαλιστα με Βουλα Σωματοτυπου ‘ή δεν ειναι ;
Γι αλλα κι αλλα γιατι εισαι λαλιστατος ενω σ’αυτά τα προφανως ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ σωπαινεις; (ετε;)
Ε;
:LOL:
Κοιτα ..Πλακα κανω .. Σιγά μη παρω στα σοβαρά την καθε εθνολαικιστικη …. που λεει ο Ζουραρης και οι λοιποι Σπιθες .. Δεν εισαι υποχρεωμένος να απαντησεις .. Απλώς ηθελα να σου δειξω το πόσο ΧΑΖΟ και γελοιο ειναι να με εγκαλεις γιατι δεν ασχοληθηκα με ολα αυτά ΤΑ χαζα που εσύ και οι λοιποι Καλοθελητες προσπαθητε να εμπλεξετε τους φιλους μου τους Π &Α
εγω το ειπα : ΝΒα παρει ενα μηνα αδεια ο Ομερ και να παει στα Βουνα να ξελαμπικάρει …
και να αναλάβει εδω μέσα ο ΜΟΥΜΟΥΛ .
Nοσφεράτε, όσον αφορά την απορία που διατύπωσα δημοσίως σε μια στιγμή οργής που έλεγα μέσα μου «μα καλά δεν βλέπουν ότι οι άνθρωποι εκεί είναι ή αντιδραστικοί ή βρίσκονται σε άλλο πλανήτη ή εντελοδόχοι;»
Και πίστευα, μέχρι σήμερα το πιστεύω, ότι για να συνέλθουν πρέπει να τους το πουν και κάποιοι που είναι πιο κοντά τους.
όσο για το άλλο με το Ζουράρι έχω ακριβώς την ίδια άποψη με σένα, ο άνθρωπος είναι αυτοπυροβολημένος.
καλά.. σαφηνω τωρα γιατι εχω να διαβασω Φουκώ
και για να ξεκαθαρισω τελειως τη θεση μου : Δεν αισθανομαι καθολου υποχρεωμένος ουτε να υπερασπιζομαι αποψεις αλλων οταν Δεν τις συμμεριζομαι
αλλα ουτε και να μπλεκω σε καυγάδες που Δεν μου πάνε .
.εκτιμώ ή δεν εκτιμώ μπλογκς στο ιντερνετ ΑΣΧΕΤΩς πολιτικής.(εξαιρουνται τα ακροδεξια και φασιστικά μπλογκια τα οποια ως γνωστον Σιχαινομαι οπως και τα Εθνολαικιστικα( κΡΥΦΌ Η ΦΑΝΕΡΟ ακροδεξια)
που μΕ ακνακατευουν (το στομάχι )
Τον Π&Α τον εκτιμώ ως μπλογκ
για το Υψηλό επιπεδο πολλών αναρτησεων για τα Ποιηματακια στον Προκρουστη , για τις σοβαρες συζητησεις και αναρτησεις …
Γι αυτο και ειχα συμμετασχει κατα κόρον και θα συμμετεχω σε καθε ενδιαφερουσ α- με χιουμορ και ανθρωπιά- συζητηση
Θλιβομαι οταν βλέπω να τον μπλεκουν σε μλκ οι λογής λογής ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ …
—-
σε ανακετέματα τετοια δηλώνω οτι εχω πιο ενδιαφεροντα πραγματα να ασχοληθω ..
—–
Ομερ , Μουμουλ καληνυχτα
Νοσφεράτε μας προσβάλλεις. Εμείς είμαστε φίλοι των Π&Α ως πόντιοι και αριστεροί, όπως και εσύ φαντάζομαι με όλες τις διαφορές μας. Είναι δυνατόν να μας βλέπεις σα «καλοθελητές» και όχι ως συμμέτοχους ή ως συντρόφους;
Τα ανακατέματα που λες δεν έχουν σχέση με κατινίστικα κουτσομπολιά αλλά με πολιτικές θέσεις, με ήθος και με συμπεριφορές που κρίνονται.
Εγώ λέω μπράβο στα παιδιά που έφεραν στο φως τέτοια ιστορία, όπως αυτή του Νάσου Θεοδωρίδη που απ’ ότι φαίνεται ανήκε στην ομάδα που στήριζε το Bulgarmak, δηλαδή ένα καρα-ακροδεξιό, καρα-ρατσιστικό που καλλιεργούσε το εθνοτικό μίσος. Και επίπλέον μετά πουλούσε στην «Αυγή » τα μπαγιάτικα μπουλγκαρμακικά άρθρα του ως καινούργια.
Ως αριστερός πιστεύω ότι η αριστερά μπροστά σε τέτοια φαινόμενα δεν μπορεί να σφυρίζει αδιάφορα και να μιλά για τον Άδωνι και το Ζουράρι.
εγω νομιζω αντιθετα πως η Αριστερά πρεπει να μιλά για τον Άδωνι και το Ζουράρι και τον Φασισμο . Καλυηνυχτα .
Ένα τελευταίο δικό μου προς το Νοσφεράτο.
Η Αριστερά δεν πρέπει να μιλάει για το σταλινισμό, για το τι συνέβη και στράβωσε η Επανάσταση στην ΕΣΣΔ, για τον Πολ Ποτ;
Εγώ δεν είπα ότι δεν πρέπει να μιλάει για Άδνι-Πλεύρη κ.λπ. σκουπίδια, αλλά πρέπει παράλληλα να έχει το θάρρος να μιλάει και για τα δικά της καρκινώματα.
Ξάδερφε μου είναι το ίδιο απεχθής ο «σωματότυπος» του Ζουράρι με τον «ανθρωπολογικό τύπο» του bulgarmak, των συγγράφέων ή των αντιγραφέων του.
Θα μου πείς: «μωρέ μην τα παίρνεις στα σοβαρά…πέρα από τον ρατσισμό υπάρχει και ο Προκρούστης…».
Αν έτσι έχουν τα πράματα , δηλ. να μην τους παίρνω αμφότερους στα σοβαρα να το σκεφτώ…
Προς το παρόν σου προτείνω μια πιο όμορφη προσέγγιση για τον ρατσισμό… που προσομοιάζει στον Προκρούστη…;)
https://pontosandaristera.wordpress.com/2008/07/06/poets-against-racism/
mumul
@24 σύντροφε Ντουκ, διαφωνώ με το διαχωρισμό «χρήσιμος’ και «άχρηστος» για τους ηλίθιους. Όλοι τους είναι απολύτως χρήσιμοι. Αν διαβάσεις το πασίγνωστο του Λεμπέση για τη χρησιμότητα του βλακός στη διαμόρφωση των κοινωνιών θα με καταλάβεις:
«Ὁ συνασπισμὸς τῶν βλακῶν ἐνταῦθα εἶναι μηχανικὴ ὀργάνωσις βάσει τῆς ἀρχῆς τῆς «ἐλαχίστης προσπαθείας» πρὸς ἀντιμετώπισιν ἰσχυροτέρας δυνάμεως εἰς τὸ πρόσωπον τῶν ὀλίγων ἢ τοῦ ἑνός. Ἡ ὀργάνωσις αὕτη περιωρισμένης ἐκτάσεως καλεῖται κοινωνιολογικῶς κλίκα (clique)….
Ἡ ἔμφυτος τάσις τοῦ βλακός, ἐξικνουμένη συχνότατα εἰς ἀληθῆ μανίαν ὅπως ἀνήκῃ εἰς ἰσχυρὰς καὶ ὅσον τὸ δυνατὸν περισσοτέρας πάσης φύσεως ὀργανώσεις, ἐξηγεῖται πρώτον μὲν ἐκ τῆς εὐκολίας τῆς ἀγελοποιήσεως, εἰς ἣν μονίμως ὑπόκειται, λόγω ἐλλείψεως ἀτομικότητος…
Ἑπόμενον εἶναι κατόπιν τούτων, ὅτι ὅπως ἡ λεγεὼν τῶν βλακῶν ὠθεῖται ἀκατανικήτως πρὸς τὴν ἀγέλην καὶ πρὸς τὰς πάσης φύσεως ὀργανώσεις, οὕτω ὑφίσταται ἀκατανίκητον ἕλξιν ἀπὸ τὰς παντὸς εἴδους ἀγελαίας ἀντιατομικὰς καὶ ὁμαδιστικὰς θεωρίας, ἀπὸ τοῦ πάσης φύσεως παρεμβατισμοῦ ἢ διευθυνομένης οἰκονομίας ἢ 4ης Αὐγούστου μέχρι τοῦ σοσιαλισμοῦ καὶ τοῦ κομμουνισμοῦ (Ἄλλοι εἶναι οἱ ἐκμεταλλευταὶ τῶν θεωριῶν αὐτῶν)….
Ἀλλὰ καὶ οἱ ἄνευ συνασπισμοῦ καὶ ὀργανώσεως, ἄνευ«κλίκας», ἀνερχόμενοι βλᾶκες ἢ ἀνίκανοι γενικῶς, ἀτομικῶς καὶ μόνον ἐπικρατοῦντες, εὑρίσκονται ἐν τούτοις δεσμευμένοι ὑπὸ τοῦ κοινωνικοῦ διαφορισμοῦ εἰς ἴσον βαθμὸν ὡς καὶ οἱ ὀργανωμένοι τοιοῦτοι. Διότι ἀντικειμενικῶς αἱ θέσεις τὰς ὁποίας λαμβάνουν εἶναι τοιαύται, ὥστε ἡ ἀνεπάρκεια τῶν ἢ νὰ εἶναι πλεονεκτικὴ ἢ νὰ εἶναι ἀνεκτή, οὐδέποτε ὅμως θέσεις ἀπαιτούσαι πραγματικὰ προσόντα, ἐκ τῶν ὁποίων, καὶ ἂν ἀκόμη φθάνουν εἰς αὐτάς, ἀνατρέπονται καὶ κρημνίζονται εἰς τὴν πρώτην ἀντίξοον περίστασιν καὶ ὑπὸ μεγάλου τινὸς ἢ μικροῦ πνέοντος ἀνέμου…»
Ματσουκάτε χαλάρωσε…
mumul
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=391293
Κάλυψη στην απόσπαση του Γραμματέα του ΠαΣοΚ κ. Μιχ. Καρχιμάκη στην Ολυμπιακή σπεύδει να δώσει ο υπουργός Υποδομών κ. Δ. Ρέππας, στην αρμοδιότητα του οποίου έχει αποσπασθεί: «Ο κ. Καρχιμάκης δεν πληρώνεται από τη θέση στην οποία έχει αποσπασθεί επειδή είναι βουλευτής. Δεν επιβαρύνει το κράτος με μισθό», λέει σε συνέντευξή του στο «Βήμα».
Όταν ερωτάται εάν το νόμιμο είναι και ηθικό, με δεδομένο ότι ο κ. Καρχιμάκης είναι Γραμματέας του ΠαΣοΚ, λέει: «Είπαμε να μην έχουν προνόμια, αλλά όχι και να βρίσκονται σε μειονεκτική θέση».
Ο Καχριμάκης είναι ο πάλαι ποτέ ο συνάδελφος (στην ΟΑ) εξ απορρήτων της Δήμητρας;
————–
Γειά σου «Ιμπραήμ» λεβέντη
οθωμανέ και ντερμπετέρη,
γειά σου ΟΠΛΑ παινεμένη
και στον κόσμο ζηλεμένη
Ιστορικιστές κι αλήτες
μου εκάψαν τη ζωή,
μισθοφόροι και εθνίκια
μου διαλύσαν την Υψηλή…
Πάμε ‘κεί στο βουναλάκι
έχω ζούλα ναργιλέ
πάμε μάγκες να τον πιούμε
να μην πάμε στον τεκέ!
Αχώριστα συντρόφια μας
η κάμα και η τσίκα,
τόνα σκοτώνει τον οχτρό
και τ’ άλλο τρώει την πίκρα
————–
(*) Υψηλή=Υψηλή Πύλη, τσίκα=χασίσι
Ιστορικιστή…. μας κούφανες!
Ομέρ ο αντι-ιστορικός
Ο απίστευτος ανόητος μ@λ@κ@ς Νάσος Θεοδωρίδης ξαναχτύπησε:
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=617492
«Οι επετειακές κραυγές που συνήθως ακούγονται και γράφονται κάθε άνοιξη για το ζήτημα της όντως απεχθούς και μαζικής εξόντωσης των Ποντίων επιτάσσουν μια ψύχραιμη προσέγγιση και αποτίμηση του ιστορικού αυτού ζητήματος. Δυστυχώς μέχρι σήμερα ουδείς ειδήμων ασχολήθηκε αντικειμενικά με την ιστορική ανάλυση της άλλης πλευράς της αλήθειας στο θέμα του ελληνισμού του Πόντου.
Η επιχειρηματολογία της εθνικιστικής μερίδας των Ποντίων, σε σχέση με αυτά που υπέφερε ο ποντιακός λαός από το 1915 έως το 1924, αναφέρεται πράγματι σε πολλές αλήθειες, ταυτόχρονα όμως δεν διστάζει να χρησιμοποιεί μισές αλήθειες, να αποκρύπτει άλλες αλήθειες και να διαδίδει πολλά ψεύδη….
Μετά τη δημιουργία των ανταρτικών σωμάτων με χρήματα και πολεμοφόδια που πήρε ο μητροπολίτης από τους Ρώσους, τα εξαπέλυσε να προσβάλουν τον τουρκικό στρατό στα μετόπισθέν του, τη στιγμή κατά την οποίαν οι Τούρκοι πολεμούσαν τον ρωσικό στρατό στο μέτωπο της Τραπεζούντας.
Οι αντάρτες του Πόντου συντάχθηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου με τα εχθρικά κατοχικά στρατεύματα της Ρωσίας, καταπολέμησαν τον στρατό του κράτους του οποίου ήταν υπήκοοι, καταπιέζοντας και σκοτώνοντας αλλόθρησκους συμπολίτες τους….
Κάτω από την εγκληματική καθοδήγηση του Καραβαγγέλη οι χριστιανοί άρχισαν να πυκνώνουν τις τάξεις των ανταρτών χτυπώντας πισώπλατα τον τουρκικό στρατό και ληστεύοντας κυρίως τουρκικά χωριά, για να μπορέσουν να επιβιώσουν.
Λόγω των πράξεων αυτών ο τουρκικός στρατός άρχισε στην περιοχή της Μπάφρας το κυνήγι εναντίον των ανταρτών, που μετεξελίχθηκε βεβαίως σε μαζική εθνοκάθαρση, απολύτως κατακριτέα αλλά και διακριτή από μια «γενοκτονία», που θα προϋπέθετε «άμεσο δόλο εξόντωσης μέχρις ενός», πράγμα αναπόδεικτο.
Όμως στα ελληνικά ΜΜΕ γίνεται συνεχής αναφορά στα εγκλήματα που διέπραξαν οι Τούρκοι εναντίον των Ελλήνων στον Πόντο παρασιωπώντας συστηματικά τις εγκληματικές πράξεις των Ελλήνων ανταρτών, τις οποίες παρουσιάζει κομπάζοντας σε μια μελέτη του ο εθνικιστής Πόντιος συγγραφέας Ανθεμίδης («Επαναστατική τρομοκρατία – Αντίποινα των Ελλήνων κατά του τουρκικού πληθυσμού»).
Συνεπώς είναι ανεπίτρεπτο να ζητούμε με θορυβώδη τρόπο από την Τουρκία να καταδικάσει τα δικά της εγκλήματα, χωρίς όμως να ζητάμε συγγνώμη για παρόμοια εγκλήματα που έκανε η «δική μας» πλευρά.»
Ή ούφο είναι ή ασκεί επιτυχώς το πρακτοριλίκι με τις ευλογίες της «Αυγής»
Ο άνθρωπος το έχει το κουσούρι. Τι να κάνουμε τώρα;
Ομέρ
Ευτυχώς υπάρχει και η εναλλακτική λύση:
ΔΕΙΤΕ ΆΛΛΟ ΕΝΑ ΓΕΛΟΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΤΑΧΜΑΤΖΙΔΗ
————————————————–
Περί της υποτιθέμενης γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου
Του Όμηρου Ταχμαζίδη
[Τρεις αρνητικές ψήφοι ενάντια στην έκδοση ψηφίσματος για την υποτιθέμενη γενοκτονία παρά τις σημαντικές αλλαγές και προσθήκες στο αρχικό κείμενο. Η πράξη, σε σχέση και με το 2012, μπορεί να σηματοδοτήσει τον απεγκλωβισμό από τη μονοσήμαντη θεώρηση του παρελθόντος και την απαλλαγή κάθε συζήτησης γι΄ αυτό από ιδεολογήματα και εθνικιστικές παρωπίδες. Επιστημονικώς η υποτιθέμενη γενοκτονία μένει να αποδειχθεί ή να απορριφθεί. Προς στιγμή μόνο ως υπόθεση εργασίας έχει κάποια σημασία]
Η κατασκευασμένη γενοκτονία: Στα μέσα της δεκαετίας του 1980 αναδύεται το αντιδραστικό ιδεολογικοπολιτικό ρεύμα του νεοποντισμού, οι εκπρόσωποι του οποίου ισχυρίζονται ότι στον Οθωμανικό Πόντο τελέστηκε το έγκλημα της γενοκτονίας. Επινοητής του ιδεολογήματος και κινητήρια δύναμη προώθησής του ήταν ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης.
Ο στιγματισμός του αντιπάλου: Η επίκληση της κατασκευασμένης γενοκτονίας ήταν ένα μέσο για το διαχρονικό στιγματισμό του τουρκικού κράτους και την ενίσχυση της κουρδικής υπόθεσης. Από το επιθετικό γλωσσικό ύφος των νεοποντιστών επιβεβαιώνεται, η παρατήρηση του Jaques Semelin ότι: “ο όρος μπορεί να είναι το κυρίαρχο μέρος μιας πολύ επιθετικής ρητορικής ενάντια σε κάποιον αντίπαλο”.
Ιστορικές παρερμηνείες: Οι νεοποντιστές αποδίδουν την ευθύνη για την απώλεια της ιστορικής μνήμης στους “Ποντίους” σε δύο γεγονότα: στην υπογραφή του συμφώνου φιλίας Ελλάδας- Τουρκίας από τον Ε. Βενιζέλο και τον Μ. Κεμάλ και στην ένταξη των δύο χωρών στο ΝΑΤΟ. Σήμερα, όμως, γνωρίζουμε από τις μελέτες των γενοκτονιών, ότι η αντίδραση στο τραύμα διαρκεί τουλάχιστον μια γενιά. Κατά συνέπεια δεν υπήρξε καμία απώλεια μνήμης στους ποντιακούς πληθυσμούς την οποία “αποκατέστησαν” οι νεοποντιστές. Αντιθέτως η κατασκευή της γενοκτονίας στηρίζεται εξ αρχής σε μια κατασκευασμένη συλλογική μνήμη: τη μνήμη του λαού θύματος.
Η εντεταλμένη επιστήμη: Ο ισχυρισμός περί γενοκτονίας διατυπώθηκε πριν συλλεχθεί, αξιολογηθεί και “ερμηνευθεί” το ιστορικό υλικό. Η Βουλή “αποφάνθηκε” ενώ δεν υπήρχε ούτε μια επιστημονική μελέτη για την υποτιθέμενη γενοκτονία. Στη συνέχεια προέκυψε ένα είδος εντεταλμένης επιστήμης η οποία κλήθηκε να “πιστοποιήσει” επιστημονικώς τη “βεβαιότητα” του Μ. Χαραλαμπίδη . Στο περιβάλλον των νεοποντιστών ποτέ δεν έκρυψαν ότι την γενοκτονία “την ανέδειξε και την τεκμηρίωσε με στοιχεία και αποδεικτικό υλικό” ο συγκεκριμένος πολιτικός. Αλλά το επιστημονικό κενό ήταν γνωστό στα μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου. Ο Χάρης Καστανίδης επ΄ αυτού (1992): “Χρειάζεται να γίνει μια επιτροπή επιστημόνων. Υπάρχουν πολλοί άξιοι άνθρωποι και κυρίως ιστορικοί, που σε συνεργασία με το Ελληνικό Κοινοβούλιο πρέπει να καταγράψουν ιστορικές μαρτυρίες, να συλλέξουν όλα τα ιστορικά στοιχεία που σκόρπια υπάρχουν και να βοηθήσουν το Ελληνικό Κοινοβούλιο να καταλήξει σε μια πρόταση ουσιαστικά για τη διεθνοποίηση του ζητήματος …” Δυστυχώς στη χώρα μας είναι ακόμη και σήμερα άγνωστες οι “σπουδές των γενοκτονιών” (genocide studies) και είναι επόμενο να αλωνίζουν διάφοροι ιδεοληπτικοί και να θεωρούν ότι επιτελούν “εθνοκοινωνικό” έργο φανατίζοντας τις νέες γενιές με το ιδεολόγημα της διατήρησης κάποιας “φανταστικής κοινότητας” Ποντίων.
Οι πολιτικές σκοπιμότητες: Ο κυριότερος λόγος υπέρ της αναγνώρισης μιας “άγνωστης” γενοκτονίας ήταν η εργαλειοποίηση του λεγόμενου “ποντιακού ζητήματος” στην αντιπαράθεση με την Τουρκία. Η Ελλάδα όφειλε, σύμφωνα με τον Χάρη Καστανίδη “ να αποκτήσει, μέσα στα πλαίσια ενός αναβιούντος εθνικισμού στα Βαλκάνια, μειονοτική πολιτική…”, ώστε “να προκαλεί προβλήματα ανάλογα με αυτά που άλλοι επιχειρούν να της προκαλέσουν» και ο ίδιος πρότεινε την αξιοποίηση των “κρυπτοχριστιανών” της Τουρκίας.
Η εύνοια της συγκυρίας: Οι νεοποντιστές ευνοήθηκαν από τις κοσμογονικές αλλαγές της περιόδου (αρχές δεκαετίας1990) και από την επακόλουθη αναδιάταξη των διεθνών σχέσεων. Κοντά στα άλλα προστέθηκαν και τα κονδύλια της Ε.Ε. για την αποκατάσταση των νεοπροσφύγων από την πρώην Σ.Ε., με τα οποία οι επιτήδειοι “πατριώτες» ξανοίχτηκαν σε νέα πεδία δραστηριοποίησης. Γύρω από το αίτημα για αναγνώριση της γενοκτονίας δημιουργήθηκε ένα κραταιό “θεσμικό παρακράτος” με σημαντικό ρόλο, όπως έδειξε αργότερα και η “υπόθεση Οτσαλάν”.
Οι αντιδράσεις: Οι επιφυλάξεις κατά του ισχυρισμού περί γενοκτονίας είναι σχεδόν τόσο παλιές όσο και η κατασκευή του. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση (1992) του πρώην αντιπροέδρου της Βουλής των Ελλήνων Ισαάκ Λαυρεντίδη: «… μολονότι το θέμα συγκινεί και αναμφισβητήτως ενδιαφέρει, διότι μαζεύεις κοινή γνώμη εναντίον εχθρού του έθνους … η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να στοιχειοθετήσω αυτό που λέγεται γενοκτονία …». Την ίδια περίπου περίοδο ο διδάκτορας νομικής και λαογράφος Στάθης Ευσταθιάδης, επεσήμανε το ενδεχόμενο να υπάρχουν και από την πλευρά της Τουρκίας «αιτιάσεις για γενοκτονία σε βάρος του δικού της λαού…». Τέλος, τα πρακτικά της Βουλής μαρτυρούν την πλήρη άγνοια των κοινοβουλευτικών της εποχής για το τι εστί γενοκτονία. Πάραυτα αποφάνθηκαν με την ψήφο τους. Στη συνέχεια όλες οι κυβερνήσεις αντιμετώπισαν τις συνέπειες αυτής της ανευθυνότητας, αλλά οι αντιδράσεις τους ήσαν σπασμωδικές και χλιαρές. Μια αξιοσημείωτη κίνηση απαξίωσης του όλου εγχειρήματος έγινε από τον πρόεδρο της Βουλής Δ. Σιούφα, ο οποίος αρνήθηκε να ανατυπώσει τον τόμο του Κ. Φωτιάδη “Η γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου” και να προχωρήσει σε έκδοση της αγγλικής μετάφρασής του, διαμηνύοντας στον ιστοριοδίφη ότι: «Η αγγλική μετάφραση είναι στη διάθεσή σας, αν νομίζετε ότι μπορείτε να την αξιοποιήσετε»! Αλλά ο Κ. Φωτιάδης επιζητούσε μια έκδοση με ενισχυμένο “συμβολικό κεφάλαιο”, όπως φαίνεται από την απάντησή του προς τον Δ. Σιούφα: « … πιστεύετε ότι η μετάφραση μάς έλειπε για να προχωρήσουμε στην έκδοση ή το κύρος του Κοινοβουλίου;» Χωρίς το κύρος του Κοινοβουλίου το συγκεκριμένο βιβλίο έχει μηδενική πολιτική αξία. Επιστημονική δεν είχε ποτέ!
Όμηρος Ταχμαζίδης
Αυτοαπασχολούμενος δημοσιογράφος
Magister Artium
Φιλοσοφίας- Ιστορίας
http://panosz.wordpress.com/2011/05/23/tahmazidis/
Να καταλάβω ένα πράμα μόνο…
Οι Πόντιοι έχουν την τύχη να μιλάνε μια διάλεκτο Ελληνικής που είναι πιο κοντά στα αρχαία ελληνικά από κάθε ελληνική διάλεκτο/.
Σωστά?
-Σωστά…
Ε, και μετά από αυτό, το ΔΕΔΟΜΕΝΟ, βγαίνει κάποιος… Θεοδωρίδης, Καραφλίδης, δεν έχει σημασία…
…και λέει ότι οι Πόντιοι είναι εξελληνισμένοι Λαζοί ή Τούρκοι και ΟΧΙ έλληνες.
Ε, ΟΚ. Το φάρμακο για τη φαλάκρα δεν εφευρέθηκε ακόμη.
ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΑΜΕ…
“Φυλετικό
κράμα Σλάβων και Αρβανιτόβλαχων οι σημερινοί Έλληνες”
Του Νάσου Θεοδωρίδη
ΤO πολύκροτο έργο του διάσημου
Γερμανού ιστορικού Ιάκωβου Φίλιππου
Φαλμεράϋερ (Jakob Philip Fallmerayer 1790-1861) «Περί της καταγωγής των σημερινών
Ελλήνων» που τυπώθηκε στην Γερμανία το 1835, και προ ετών κυκλοφόρησε δειλά στην Ελλάδα
έπειτα από 150 ολόκληρα χρόνια, δεν εμφανίσθηκε ποτέ στις προθήκες των ελληνικών
βιβλιοπωλείων.
Aιτία η ενοχλητική για το κατεστημένο αλλά πλήρως
τεκμηριωμένη επιστημονικά άποψη του Φαλμεράϋερ πως οι σημερινοί κάτοικοι της
Ελλάδος δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους. Ωστόσο το σημαντικό αυτό έργο
έγινε ιδιαίτερα γνωστό στο εξωτερικό όταν παρουσιάσθηκε στην Βαυαρική Ακαδημία
Επιστημών.
Ο Φαλμεράϋερ κατέδειξε πως το πάλαι ποτέ ένδοξο
αρχαίο ελληνικό έθνος εκμηδενίσθηκε οριστικά το 589 μΧ στα χρόνια του Ρωμαίου
αυτοκράτορα Μαυρικίου
(582-602), λόγω της γενικευμένης επιδρομής των Αβαροσλάβων που κατέκλυσαν την
Βαλκανική, όπως μαρτυρεί ο Σύριος ιστορικός του 7ου μΧ αι., Ευάγριος ο
Σχολαστικός.
Το τελειωτικό χτύπημα που εξολόθρευσε τον ελληνικό
πληθυσμό ήλθε το 746 μΧ με
την σαρωτική επιδημία της πανούκλας που θέρισε τους ελάχιστους εναπομείναντες
Έλληνες. Το τελευταίο επιβεβαιώνεται από τον Βυζαντινό αυτοκράτορα Κων/νο Πορφυρογένητο (905-969 μΧ)
που εξιστορεί στα «Θεματικά».
Σημαντική ιστορική πηγή για τον εκσλαβισμό της Ελλάδος αποτελεί και το
περίφημο χρονικό της Μονεμβασίας. Όλα τα τοπωνύμια της Πελοποννήσου ήσαν Σλαβικά
μέχρι και τον 19ο
αιώνα. Το 1840,
λίγα χρόνια μετά την ίδρυση του νεοελληνικού κρατιδίου, μεταλλάχθηκαν σε
ελληνικά.
Ο Φαλμεράϋερ αναφερόταν στην Ελλάδα του 1835 που αποτελείτο από την
Πελοπόννησο και την Στερεά Ελλάδα δηλ. την Ρούμελη και τον Μωριά. Το «αιρετικό»
αυτό έργο δέχθηκε το ανάθεμα του επίσημου ελληνικού κράτους αλλά και της
ποδηγετούμενης τάξης των νεοελλήνων διανοουμένων που το αποκήρυξαν με βαρύτατες
ύβρεις. Στο εξωτερικό βρήκε πολλούς υποστηρικτές που δημιούργησαν
Σχολή.
Τον 6ο αι. μΧ πολυάριθμα
Σλαβικά φύλα κατέκλυσαν ειρηνικά το Βυζάντιο. Οι Σλαβικοί εποικισμοί έφθασαν
μέχρι την νότια Πελοπόννησο. Σμολιάνοι, Ριγχίνοι, Σαγουδάτες, Βελεζίτες,
Εζερίτες και Μιλιγγοί ήσαν μερικά από τα Σλαβικά φύλλα που εγκαταστάθηκαν μόνιμα
στην Βυζαντινή Ελλάδα που απώλεσε οριστικά κάθε ίχνος Ελληνικότητας.
Ούτε μία απλή σταγόνα αίματος, γνησίου ελληνικού
αίματος, δεν τρέχει στις φλέβες των χριστιανών κατοίκων της σημερινής Ελλάδας.
Μια τρομερή καταιγίδα διασκόρπισε ως την πιο απόμακρη γωνιά της Πελοποννήσου μια
νέα φυλή συγγενή προς την μεγάλη φυλή των Σλάβων. Οι Σκύθες-Σλάβοι, οι
Ιλλυριοί-Αρβανίτες, οι συγγενικοί με τους Σέρβους και τους Βουλγάρους λαοί,
είναι ουσιαστικά εκείνοι που τώρα ονομάζουμε Έλληνες.
Οι Μηλιγγοί ήταν Σλαβική φυλή που εγκαταστάθηκε
τον 7ο μ.Χ. αι.
στη νότια Πελοπόννησο. Κυρίως στις δυτικές πλαγιές
του Ταϋγέτου. Το ίδιο διάστημα οι Εζερίτες, μία συγγενική τους φυλή,
εγκαταστάθηκαν στις ανατολικές περιοχές του νομού Λακωνίας, από την πεδιάδα του
Έλους μέχρι το ακρωτήριο Μαλέας και κάποιοι από αυτούς στην Αχαΐα στην περιοχή
που σήμερα αποκαλείται Νεζερά.
Όπως οι περισσότεροι Σλάβοι
ζούσαν ως κτηνοτρόφοι και γεωργοί. Σύμφωνα με τον
Κωνσταντίνο Ζ΄ Πορφυρογέννητο, ζούσαν άτακτα και απείθαρχα, και δημιουργούσαν
προβλήματα στους ντόπιους με τις αρπαγές και τους εμπρησμούς που έκαναν.
Εξεγέρθηκαν αρκετές φορές κατά των Βυζαντινών. Το 842 στάλθηκε από το Μιχαήλ Γ΄ στην περιοχή ο Θεοφύλακτος Βρυέννιος για να
υποτάξει τους εξεγερμένους του θέματος Πελοποννήσου, ανάμεσα στους οποίους ήταν
και οι Μηλιγγοί και οι Εζερίτες, οι οποίοι υποτάχθηκαν και αναγκάστηκαν να
πληρώνουν ετήσιο φόρο 60
και 300 χρυσά
νομίσματα αντίστοιχα.
Η τελευταία τους εξέγερση, στα χρόνια του Ρωμανού Α΄ Λακαπηνού είχε δυσμενή
κατάληξη. Το 921 ο
στρατηγός Κρινίτης Αροτράς
διατάχθηκε να τους υποτάξει. Η εκστρατεία διήρκησε από την άνοιξη μέχρι το
Νοέμβριο του ιδίου έτους. Οι Μηλιγγοί νικήθηκαν και υποχρεώθηκαν να πληρώνουν
ετήσιο φόρο στην αυτοκρατορία 540 χρυσά νομίσματα, ποσό που
αργότερα ελαττώθηκε.
Ήσαν ειδωλολάτρες και ο
εκχριστιανισμός τους άρχισε τον 10ο μ.Χ.
αιώνα με τη συμμετοχή φανατικών
ιεραποστόλων, όπως του «Νίκωνος του
Μετανοείτε».
Οι Μηλιγγοί αντιστάθηκαν
σθεναρά στην κατάκτηση της Λακωνίας από τους Φράγγους λίγο μετά την Δ΄
Σταυροφορία (1204). Το περίφημο Κάστρο του
Μυστρά στον Ταΰγετο κατασκευάσθηκε το 1249 από τον Φράγγο ηγεμόνα της
Αχαΐας Γουλιέλμο Β΄
Βιλλεαρδουϊνο με σκοπό την υποταγή των
Μηλιγγών.
Οι Αβαροι ένας Ευρασιατικός λαός Τουρανικής καταγωγής,
συγγενικός με Βούλγαρους, Ούνους και Τούρκους, εισέβαλαν στα Ρωμαϊκά Βαλκάνια
τον 6ο αι. μΧ
συνοδευόμενοι από πολυάριθμα στίφη Σλάβων που
υπήρξαν υποτελείς τους. Κητίδα των Αβάρων θεωρείται η σημερινή δυτική Κίνα. Στις
ιστορικές πηγές οι Αβαροι και οι Ινδοευρωπαϊκής καταγωγής Σλάβοι είχαν
επισημανθεί από τον 4ο
αι. μΧ. Η καθολική εγκατάσταση των Σλάβων στην Πελοπόννησο σηματοδότησε
την οριστική εξαφάνιση του αρχαίου ελληνικού έθνους από το ιστορικό
προσκήνιο.
Το
532
μΧ οι Σλάβοι υποτάσσονται
αρχικά στους Κοτριγούρους, ένα λαό Ουνοβουλγαρικό και αρχίζουν επιδρομές στην
Βαλκανική. Ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός πέτυχε με διπλωματικές
μεθόδους να αναστείλει για λίγο μία γενικευμένη εισβολή. Ωστόσο το
540
μΧ μία νέα μαζική κάθοδος τους
έφερε μέχρι τον ισθμό της Κορίνθου. Το 558
μΧ σε συμμαχία με τον ηγεμόνα
των Κοτρογούρων Zaberga απείλησαν την ίδια την
Κωνσταντινούπολη όπου αποκρούσθηκαν από τον στρατηγό
Βελισάριο.
Το
578
υποτάσσονται στους Αβαρους
και αρχίζουν μεθοδευμένες εισβολές στα Ρωμαϊκά εδάφη κατακτώντας πολλές πόλεις
της Θράκης και Ιλυρρίας. Τέλος το 600
μΧ οι Σλάβοι εγκαταλείπονται
αβοήθητοι στις νέες τους εστίες από τον Χάνο των Αβάρων κατορθώνουν ωστόσο να
επιβιώσουν και να επιβάλλουν την υποτυπώδη κουλτούρα τους εντός του Βυζαντίου.
Ακολούθησαν νέα κύματα, ειρηνικών αυτή την φορά Σλαβικών εποικίσεων σε Ελλάδα
και Πελοπόννησο που συνεχίσθηκαν μέχρι και το έτος 746
μΧ οπότε διεκόπησαν οριστικά
λόγω του φοβερού λοιμού εκείνης της
χρονιάς.
Μάλιστα, το χρονικό της Μονεμβασίας είναι πολύτιμη ιστορική πηγή που γράφηκε από ανώνυμο
ιστοριογράφο στα τέλη του 10ου αι. Βασίζεται σε ιστορικές πηγές προηγουμένων αιώνων κυρίως στην ιστορία του
Ευάγριου Σχολαστικού, του
Μένανδρου και στα Θαύμάτα
του Αγίου Δημητρίου
(6ος αι. μΧ).
Εξιστορεί με παραστατικό τρόπο την μαζική Αβαροσλαβική εποίκηση του Ελληνικού
χώρου, κυρίως της Πελοποννήσου, κατά τον 6ο μΧ αι. καθώς και τα
μετέπειτα γεγονότα κυριαρχίας του Σλαβικού έθνους στα Βυζαντινά εδάφη της
Πελοποννήσου επί 218
χρόνια. Ο Ευάγριος Σχολαστικός (536-
594) ήταν εκκλησιαστικός ιστορικός Συριακής καταγωγής. Η ιστορία που συνέγραψε αφορά την περίοδο 431- 594. Η μεθοδική εξέταση των
πηγών που χρησιμοποιεί και η παράθεση εγγράφων από τα αρχεία του πατριαρχείου
Αντιοχείας καθιστούν το έργο του πολύτιμη ιστορική πηγή για τον 6ο αι.
μΧ.
Το σπάνιο Χρονικό ανακαλύφθηκε σε μορφή
χειρογράφου στην Γεωργιανή Μονή Ιβήρων του Αγίου Όρους και πρωτοδημοσιεύθηκε το
1909 από τον καθηγητή
Βυζαντινολογίας Σπυρίδωνα Λάμπρου (1851–1919) με τίτλο
“Ιβηριτικό
απόγραφο του
Χρονικού της Μονεμβασίας”. Ο Σπυρίδων Λάμπρου διετέλεσε
αργότερα πρωθυπουργός της Ελλάδος στην 6μηνη περίοδο
Σεπτέμβριος 1916 –
Απρίλιος 1917. Προηγήθηκε η ανακάλυψη δύο
ακόμα αντιγράφων (απόγραφα) του χρονικού που βρέθηκαν το πρώτο στην Μονή Κουτλουμουσίου του Αγίου όρους από τον
ίδιο καθηγητή και δημοσιεύθηκε με τίτλο “Τον καιρό όπου οίκισεν η Μονεμβασία και
πως», το δεύτερο στην Βασιλική
βιβλςιοθήκη του Τορίνου
από
τον
Giouseppe Pasini που το δημοσίευσε το 1749 με τίτλο “Περί κτίσεως Μονεμβασία”.
Δημοσιεύτηκε στην
τουρκόφωνη εφημερίδα της Θράκης
«Trakyan’ninSesi» http://www.trakyaninsesi.com/
στις 9-12-2010.
Μπορεί να έκλεισε το ΒUlgarmak , να πιάστηκε η Εργκενεκόν και να κοπήκαν οι επιχορηγήσεις, όμως τα ρατσισταριά -σαν το Νάσο Θεοδωρίδη και την υπόλοιπη ιδεολογικοπολιτική του φάρα συν κάποιους νεοναζί σλαβομακεδόνες που υποδύονται τους «προοδευτικούς»- συνεχίζουν τις προβοκάτσιες και τις ιδεολογικές κομπίνες νομίζοντας ότι θα πείσουν κανα ξεπεσμένο αφελή.
Πηγαίνετε να δείτε ένα σχετικό στο Πολιτικό Καφενείο με τίτλο » Η ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ». Θα σας κάνει καλό και θα σας φέρει στα ίσα σας!!!
http://politikokafeneio.com/Forum/viewtopic.php?p=208161
Ομέρ
[…] Νάσος Θεοδωρίδης δημοσίευσε, πριν από έναν χρόνο, άρθρο στην […]
—————————————————————————————————
Η ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ :
—————————————————————————————————————–
Η επέλαση της ακροδεξιάς ρητορικής προς τα αριστερά
Posted on Ιουνίου 3, 2012 by το φελέκι
Γράφει ο Γιώργος Στόγιας.
Οι ακροδεξιές αντιλήψεις σχετικά με το έθνος, την ιστορία του και το συσχετισμό αυτών με την εξωτερική πολιτική έχουν διαπεράσει το πολιτικό κέντρο και κατευθύνονται πια προς τα αριστερά. Η «πίεση από τα δεξιά» έχει σαν αποτέλεσμα την υιοθέτηση ρητορικών που προσιδιάζουν στο λόγο των ΑΝ.ΕΛ και του ΛΑ.Ο.Σ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η καταγέλαστη δήλωση του Α. Τσίπρα στην οποία υπερηφανεύτηκε για το ιστορικό του πλεονέκτημα να αντικρίζει την Ακρόπολη παρά το Ράιχσταγκ.
Πιο σοβαρά τώρα, ας παρακολουθήσουμε από κοντά ένα τέτοιο “μαρκάρισμα”: Πέρσι, το στέλεχος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Νάσος Θεοδωρίδης δημοσίευσε στην εφημερίδα Αυγή ένα άρθρο στο οποίο υποστήριζε ότι ο – πολιτικά διόλου αθώος- ορισμός της μαζικής εξόντωσης των Ποντίων ως “γενοκτονία” δεν στέκει ιστορικά.
Ένα χρόνο αργότερα, μετά τις εκλογές της 6ης Μαΐου, εθνικιστικά σάιτ ανακαλύπτουν το άρθρο και ξεκινάνε τα κατηγορητήρια. Στα σχόλια κάτω από τις αναρτήσεις, όπου Χρυσαυγίτες και λοιποί “ανησυχούντες” αναπαράγουν τα επιχειρήματα των άρθρων με το γνωστό τους ύφος, οι υποστηρικτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α απολογούνται γράφοντας ότι οι θέσεις του κ. Θεοδωρίδη δεν εκφράζουν ούτε τους ίδιους αλλά ούτε και το κόμμα τους.
Η επιχειρηματολογία αυτή θα πάρει την επίσημη μορφή της με ένα σημείωμα της εφημερίδας Αυγή. Με μια υποδειγματική κωλοτούμπα, παίρνει αποστάσεις από το προηγούμενο άρθρο, τονίζοντας μάλιστα ότι “τα προβλήματα, για τα οποία καλείται να αποφασίσει ο λαός μας, δεν ανάγονται στις αρχές του 20ού αιώνα”. Τέλος, ένα νέο άρθρο – “απάντηση” θα έρθει να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Σε αυτό, με τίτλο “Αλήθειες για τη Γενοκτονία των Ποντίων”, με την απαραίτητη φωτογραφία, ο Ν. Χατζηαντωνίου θα επαναλάβει όλους του κοινούς τόπους της εθνικιστικής αφήγησης.
Πολιτικά αποκαλυπτικές είναι οι δυο τελευταίες παράγραφοι, οι οποίες αξίζει να διαβαστούν από το πρωτότυπο. Αντιγράφω ενδεικτικά: “Η ελληνική κοινωνία χρειάζεται νέο πολιτικό υποκείμενο. Ένα νέο, πατριωτικό, δημοκρατικό και ριζοσπαστικό κόμμα της Αριστεράς, ηγεσία των εθνικών και κοινωνικών αγώνων του λαού.”
Η πορεία της ελληνική κοινωνίας προς τα πίσω δεν αφορά μόνο στο οικονομικό επίπεδο. Μετά την παρένθεση της κυβέρνησης που θα προκύψει από τις επόμενες εκλογές (είτε ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, είτε ΣΥΡΙΖΑ – ΔΗΜΑΡ), φοβάμαι ότι η οπισθοδρόμηση αυτή θα εκφραστεί και πολιτικά με μια εξωδημοκρατική “λύση”. Η σφυρηλάτηση της αναγκαίας νέας “εθνικής συναίνεσης” ολοκληρώνεται άμεσα, από τα δεξιά προς τα αριστερά. Για την ώρα, το πραγματικό της πρόσωπο το βλέπουν μόνο άτυχοι μετανάστες στους δρόμους της Καλλιθέας ή στο τρένο στον Άγιο Αντώνιο.
http://feleki.wordpress.com/2012/06/03/%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%80%CF%81/#comment-4055
[…] -Της κοντής ψωλής οι τρίχες της φταίνε.. […]
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=497001&h1=true#commentForm
Από εφημερίδα «Αντιφωνητή» αρ.φ. 371, 16/7/2013, σελ. 9
[…] ομιλητές: Φίλιππας Κυρίτσης και (κρατηθείτε) Νάσος Θεοδωρίδης […]
[…] και τις αντιμετωπίσαμε καταγγελτικά (π.χ. “Της κοντής ψωλής οι τρίχες της φταίνε..” […]
[…] Νακρατζά και των διαφόρων ελληνοφώνων ηλιθίων τύπου Νάσου Θεοδωρίδη.. ή εποίκων τύπου Γαβριηλίδη, φαίνεται ότι έχουν […]
1-7-2018
Nassos Theodoridis
5 ώρες ·
Grigoris Karagiannidis
«Έθνος ανάδελφον» είχε αποκαλέσει τον έλληνα ο Χρήστος Σαρτζετάκης…Νομίζω είχε δίκιο…
Πού αλλού στον κόσμο θα βρει κανείς τόση παρωπίδα ,τόσον συντηρητισμό και φαρισαϊσμό,τόση ομοφοβία και ρατσισμό. Και ταυτόχρονα μία υποκριτική επίκληση σε…αρχαίους «προγόνους» και στην Ευρώπη που «της δώσαμε τα φώτα μας».
Τέτοια ράτσα μόνο στην Ψωροκώσταινα κύριοι, πουθενά αλλού στο σύμπαν!!!
[…] https://pontosandaristera.wordpress.com/2011/03/14/nastheo/ […]