-«ΠΟΝΤΟΣ και ΑΡΙΣΤΕΡΑ»: Ποιοί και Γιατί……….
Ένας τόπος συνάντησης και συζητήσεων….
Για αυτούς που ενδιαφέρονται:
-
για τις υπόγειες σχέσεις που συνδέουν τα επιφαινόμενα,
-
για αυτά που για να συνειδητοποιήσεις πρέπει πρώτα να χτυπηθείς, μετά να υποψιαστείς και στο τέλος να καταλάβεις.
Γιατί ο Πόντος αποτελεί μια υπόγεια διεργασία ανατρεπτική -και γι αυτό αριστερή- για τις μέχρι τώρα εικόνες μας. Αριστερή όχι με τον παραδοσιακό τρόπο των νεοελλήνων, αλλά με την παλιά την αρχέγονη έννοια του όρου: Την αντιστασιακή, την αιρετική, την εξεγερσιακή απέναντι στις επίσημες νόρμες της εξουσίας. Αυτήν που συνεισφέρει στην εναλλακτική γνώση…
Και είναι τέτοια γιατί -η ιστορία τόφερε- δεν τα κατάφερε ποτέ να γίνει εξουσία. Αντίθετα είχε να αντιπαλέψει με πολλές εξουσίες, “δικές μας” και άλλες…
Έτσι, μια παρέα φίλων, ο mahno-p, ο mumul, ο Ανδρέας, ο Στέλιος, ο Χρήστος, ο Βλάσης, η Γιώτα, ο Κώστας, ο Θόδωρος… (και όσοι άλλοι επιθυμούν να μπουν στην ψηφιακή συντροφιά) αποφάσισαν να ανοίξουν τούτη δω τη σελίδα.
-
εάν τα 20 χρόνια που μας χωρίζουν από τότε που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά οι ριζοσπαστικοί προβληματισμοί εξέφρασαν κάτι,
-
εάν το ποντιακό κίνημα που ανδρώθηκε και πολιτικοποιήθηκε με ιδιαίτερο τρόπο, απέκτησε παράλληλα και την ωριμότητα να σταθεί ισότιμα αντιμέτωπο με τις νέες προκλήσεις της εποχής μας,
-
εάν η ριζική κριτική στη νεοελληνική ιδεολογία, όπως ασκήθηκε στο πλαίσιο της διεκδίκησης των στοιχειωδών ιστορικών μας δικαιωμάτων, σημαίνει κάτι περισσότερο από τη γκρίνια μιας εθνικοτοπικής ομάδας.
Να δούμε επίσης εάν:
τα μεγάλα ζητήματα του χώρου που τέθηκαν, όπως:
-
η αναγνώριση της Γενοκτονίας,
-
η καταδίκη των σταλινικών διώξεων,
-
η υπεράσπιση του ιδιαίτερου ελληνικού πολιτισμού του Εύξεινου Πόντου που απειλήθηκε κυρίως από την ενδοεθνική ομογενοποίηση (ένθεν κακείθεν),
-
η υπεράσπιση της ταυτότητας των μνημείων μας (αρχαία, μεσαιωνικά και νεότερα) από τον πολιτιστικό ιμπεριαλισμό του τουρκικού κράτους,
-
η συμπαράσταση στις παρευξείνιες κοινότητές μας μετά τη σοβιετική κατάρρευση,
-
η υποστήριξη των νέων προσφύγων («παλιννοστούντες» τους ονόμασαν) από την παλιά Σοβιετική Ένωση, για την ένταξή τους σ’ έναν «ομοεθνή», αλλά άξενο, κοινωνικό χώρο.
-
η αλληλεγγύη προς τους πρωτοπόρους ελληνόφωνους στην Τουρκία, που βρέθηκαν στο στόχαστρο του φασιστικού κράτους,
αλλά και για να δούμε ακόμα εάν:
η πολιτική και ιδεολογική κριτική προς τα ηγετικά στρώματα της Ελλάδας:
-
για την ολιγωρία τους την εποχή που οι πρόγονοί μας έδιναν το δικό τους εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα,
-
για τη ρατσιστική αντιμετώπιση που επιφύλαξαν στους πρόσφυγες του ’22 και
-
για τη μεγάλης κλίμακας πολιτική καταστολής και ταξικής βίας που ακολουθήθηκε στη συνέχεια,
μπορούν να συνδεθούν με τα νέα κοινωνικά και πολιτικά κινήματα και
να συναρθρωθούν φυσιολογικά με τη σύγχρονη -ιδεολογική, εικαστική, πολιτική- έκφραση.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ! ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ! ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ! …ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ! (ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ! )
Αξιοπρέπεια , Αυτοπεποίθηση , Κατανόηση , Αυτόνομη σκέψη , Αγάπη στους Τραντέλληνες Παππούδες μας !!!
Μαζί σας αδέρφια.
λάθε βιώσας
ΠόντοςκαιΑριστερά.Αποκλείονται έτσι Πόντιοι άλλων ιδεολογικών προσανατολισμών?Και αφού στην αρχή του blog και στο ιστορικό που παρατίθεται αναφέρονται τα τραγικά λάθη και οι παραλείψεις των κομματικών σχηματισμών στην Ελλάδα μαζί και της αριστεράς και ενώ αρθρογραφείτε συνεχώς για το βιβλίο της ιστορίας και εναντίον αυτού ,όλο αυτό τον καιρό απολαυσαμε στον ηλεκτρονικό και εντυπο τύπο αριστερούς όλων των αποχρώσεων να το υπερασπίζονται συμπαραστεκόμενοι με τους Χριστοδουλικούς και τους Καρατζαφέρηδες.Κάπως έτσι εσείς που με αγνές αριστερές προθέσεις ξεκινήσατε,έτσι θολώνετε τα νερά ,αθελά σας?,και δενξεκαθαρίζετε για ποιά αριστερά μιλάτε.Γιαυτήν η την άλλη?Ακούει Πόντος κανείς και λέει ΟΚ θα ακούσω κάτι θα μάθω κάτι από ανθρώπους που θαυμάζω ,που ψηφίζω,που διαβάζω και αντ αυτού νομίζει κανείς οτι βρισκόμαστε στην εποχή της μεταπολίτευσης διαβάζοντας τα κείμενα του blog σας.Αφήστε τον Πόντο και συνεχίστε με την αριστερά .Δημιουργείτε την εντύπωση ότι παρασύρετε τον κόσμο.Αν δεν κάνω λάθος μπορείτε και καλύτερα!
Σίγουρα μπορούμε και καλύτερα!
Μόνο που -σε σχέση με το βιβλίο ιστορίας- «στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο» δεν τα είδατε καλά!!! Ούτε περιπλανηθήκατε στις δικές μας σελίδες, όπου θα βλέπατε ότι το κύριο μέρος της Αριστεράς στάθηκε κριτικά απέναντι στο βιβλίο Ιστορίας.
Αν διαβάσετε προσεκτικά τα κείμενά μας θα δείτε για ποιά Αριστερά μιλάμε…
Εξάλλου το μπλογκ μας απευθύνεται σ’ έναν κόσμο που τον περιγράφουμε με σαφήνεια στο συγκεκριμένο κείμενο, που επιλέξατε για να αφήσετε το σχόλιό σας.
Για κάθε ερώτηση ή απορία, στη διάθεσή σας.
Παιδί του Πόντου
Προικιά μου σαν γεννήθηκα
χρυσάφια εγώ δεν είχα
Kληρονομιά μού δώσανε
μιά μαχαιριά στα στήθεια
Kαι της φυλής μου τον καημό
του πόνου την αλήθεια
Mάνα, στου Πόντου τα νερά
με βάφτιζες τα βράδυα
σαν με νανούριζαν γλυκά
της γλώσσας μας τα χάδια
Kι ήσουνα κόρη Aργοναυτών
και Aκριτών μητέρα
Πριγκήπισα των Kομνηνών
πρόσφυγα θυγατέρα
Πορεύτηκα στα δύσβατα
με το σταυρό στον ώμο
Στο σταυροδρόμι διάλεξα
το δύσκολο το δρόμο
Kαι χόρεψα μες στη φωτιά
και πάλεψα το χρόνο
Mάνα, του Πόντου τα παιδιά
χορεύουν με τη Mοίρα
Bογγάει η γης στο πάτημα
στη δοξαριά η λύρα
M’ένα κερί, στη Σουμελά
και πάλι σ’ανταμώνω
Mάνα, σε νοιώθω πιό πολύ
τώρα, που μεγαλώνω
Γιώργος Κορδέλλας
(από το βιβλίο: «Ανοχύρωτη καρδιά»)
Λογω σοβαρόταρου προσωπικού κωλλύματος δεν επικοινώνησα εγκαίρως. Ζητώ συγγνώμη. Αν μπορείς στείλε μου εμεηλ… Ευχαριστώ!
Ενδιαφέρον Ιστολόγιο. Μπράβο γιά την πρωτοβουλία και καλή συνέχεια.
Αγαπητοί και αγαπητές,
Δεν ξέρω αν ήδη το έχετε μάθει, και ετοιμάζετε τα δικά σας σχόλια. Ωστόσο, υπάρχουν πολύ σημαντικά νέα, που θεώρησα πως θα έπρεπε να σας τα μεταφέρω:
Ο Διεθνής Σύνδεσμος (Ακαδημαϊκών) Μελετητών των Γενοκτονιών
ανεγνώρισε επίσημα την Ελληνική και την Ασσυριακή γενοκτονίες.
INTERNATIONAL GENOCIDE SCHOLARS ASSOCIATION OFFICIALLY RECOGNIZES ASSYRIAN, GREEK GENOCIDES
http://www.genocidetext.net/iags_resolution_supporting_documentation.htm
http://preview.tinyurl.com/2654uu
Υπάρχει και μια σχετική ανακοίνωση, που την έβαλα και σε ένα δικό μου ημερολόγιο που άρχισα να φτιάχνω εδώ και λίγο καιρό, μαζί με μερικά δικά μου σχόλια. Δεν τη μεταφέρω εδώ γιατί ίσως είναι λίγο μεγάλη για το χώρο ενός σχολίου. Προφανώς όμως είναι στη διάθεση σας, αφου εξ άλλου πρόκειται και για δημόσια ανακοίνωση τύπου.
Λάμπρος
-..
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Το είχαμε πληροφορηθεί και ετοιμαζόμαστε να το κάνουμε βασικό κείμενο.
Είναι σημαντικη εξέλιξη!
[…] και περίεργος, εφόσον σε έναν νέο χώρο εκφράστηκαν ιδέες δοκιμασμένες από χρόνια στον τρισδιάστατο […]
ΑΝΤΙΕΣΑΤΖΗ (σιγά τα αυγά)
ο ιστοχώρος «Πόντος και Αριστερά» είναι μια συλλογική προσπάθεια. Αυτή τη στιγμή είναι τρεις οι διαχειριστές.
Τώρα από το ύφος σου προδόθηκες! Αφού κατάφερες να ξευτελίσεις τον εαυτό σου και να αυτοκτονήσεις πολιτικά, προσπάθησες να συμπαρασύρεις και τον ποντιακό χώρο μαζί σου…. Η φασίζουσα παρακρατική λογική σου σε οδήγησε σ’ ένα μεγαλοπρεπές περιθώριο… να εκπλιπαρείς πλέον το έλεος της Παναϊας Σουμελά.
Ο «Πόντος και Αριστερά» είναι ανοιχτός σε πολιτική αντιπαράθεση και πολιτική κριτική. Την αλητεία, σαν αυτή που έχεις συνηθισει και το κυνήγι κεφαλών, άσκησέ το στους οπαδούς σου, που κι αυτοί μειώθηκαν απελπιστικά τελευταία.
Και θυμήσου!
…στο χώρο χρωστάς έναν απολογισμό της Ρωμανίας!
Μέχρι πότε νομίζεις ότι θα τη γλυτώνεις επειδή ξέρεις να βρίζεις σαν κλασικό μπααθικό γουρούνι και επειδή έμαθες να αντιμετωπίζεις τον ποντιακό λαό ως λαό των ανεκδότων, γιατί ευφυέστατα απέρριψε την Αυτού Υψηλότητά σου…
Και για πες μου και κάτι άλλο; Εσύ ποιά θέση διεκδικείς; Μιας και η θέση του Αυτοκράτορα είναι πιασμένη από τον Ισπανο-βάσκο «πρίγκηπα», που ως απόγονο των Μεγάλων Κομνηνών (και των Λασκάρεων βεβαιως) περιφέρατε ανα την ποντιακή υφήλιο, όπως ακριβώς και τον «ήρωα Πόντιο αξιωματικό» ; Και μετά ζητάς και τα ρέστα !
Μεγάλο πράγμα η αυτοκριτική Υψηλότατε !!!
Μ-π
——————
Υ.Γ.
Ακόμα και ο Γιωργος ο Ανδρεάδης σε πήρε είδηση!
Λες να έχουν τόσο θράσος;
Απίστευτοι και αμετανόητοι!
Τι έγινε πάλι,
καμιά μυγα τσε τσε σας τσίμπησε
ή έσκασε μύτη ο Υψηλότατος και το έχασα ?
Μην είστε ρε σεις τόσο γουζοτοί, λίγη …κατανόηση θέλει ο άνθρωπος.
Καλώς τον σαρανταμηλοκόκκινο!
Ζήσαμε τη σημαντικότερη στιγμή της ιστορίας μας ! 😉
Συγκινηθήκαμε αρχικά, αλλά σύντομα ήρθαμε στα ίσα μας.
Ο Ματσουκάτης φαίνεται ότι είχε την τύχη να παρακολουθήσει τον Υψηλότατο τη στιγμή που κυνηγούσε ανθρωποκεφαλές. Απ’ ότι γνωρίζουμε, στη ράτσα του έχουν συνήθειο να στολίζουν έτσι τα καστρόσπιτά τους. Φαντάσου ότι η Ρωμανία δεν τους βγήκε γιατί δεν μπόρεσαν να συγκεντρώσουν τον απαιτούμενο -από την παραδόσης της φυλής και τις οδηγίες των δημογερόντων- αριθμό κεφαλών! 😉
Μ-π
——————
Υ.Γ. επίσης σαρανταμηλοκόκκινε, δεν θέλει «κατανόηση» ο άνθρωπος, αλλά ψυχιατρείο!
——————————————————————————————————–
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: μετα το σχολιο 10 εμφανίστηκε ένα προβοκατόρικο-υβριστικό-νεοναζιστικό σχόλιο με την υπογραφή «ΑΝΤΙΕΣΑΤΖΗΣ». Φυσικά πήρε την άγουσα… κι απαντήθηκε όπως διαβάσατε στη συνέχεια στο σχόλιο 11.
——————————————————————————————————–
Ναι όντως ήμουν πολύ τυχερός που διάβασα το πανάθλιο κείμενο.
Καλά αυτός ο άνθρωπος, εφόσον βέβαια είναι αυτός που όλοι υποψιαζόμαστε, είναι δυνατόν να είναι τόσο εμπαθής και μικρόνοος;
Εν τω μεταξύ διάβασα και ένα άλλο παραληρηματικό κείμενο στο «έφξιν-τιβι» στη Γερμανία. Ο άνθρωπος ζει σ’ ένα δικό του σύμπαν και μάλλον δεν καταλαβαίνει τι συνέβη στο συγκεκριμένο πλανήτη.
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
Προς τον «Αντιεσατζή» και τους υπεύθυνους του Κεπομέ
Οι φίλοι μου έθεσαν υπ’ όψη ένα κείμενο-σχόλιο που κρεμάσατε στο ιστολόγιο και το οποίο απεσύρθη ως «προβοκατόρικο-υβριστικό-νεοναζιστικό».
Ανεξάρτητα με το πως μπορεί να εκτιμήσει κάποιος την ποιότητα του κειμένου, τα κίνητρα των συγγραφέων και τη στόχευση που επιδιώκει, θα ήταν καλό να το δημοσιεύατε ΕΠΩΝΥΜΩΣ, όπως ταιριάζει σε ανθρώπους που επιδιώκουν να διαδραματίσουν ένα ρόλο στα ποντιακά πράγματα και έχουν ήδη τοποθετήσει τον εαυτό τους σ’ ένα συγκεκριμένο Πάνθεον (Ποντίων) Ηρώων.
Noμίζω ότι τους ενόχλησε το παρακάτω απόσπασμα από το συλλογικό κείμενο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Πριν».
Το κείμενο αυτό δεν εκφράζει μόνο τους τρεις διαχειριστές του Π&Α, αλλά και τον ευρύτερο χώρο που συμφωνεί με την προσέγγιση αυτή.
«…..Ίσως, μετά την εμπειρία της εμπορευματοποίησης από συγκεκριμένες οικογένειες του ανιστορημένου μοναστηριού της Παναγίας Σουμελά στο Βέρμιο και μετά από την κυνική πολιτική εκμετάλλευση του ποντιακού χώρου από την τριτοκοσμική Ομάδα Χαραλαμπίδη-Φωτιάδη, η μετατροπή των αγαπημένων συμβόλων σε τραπεζικό κράχτη να φαίνεται για κάποιους φυσιολογική.
Το τελευταίο κρούσμα προήλθε από μια εταιρεία, που απ’ ότι φαίνεται δημιουργήθηκε από κάποιους που πιθανότητα σχετίζονταν με την Ομάδα Χαραλαμπίδη-Φωτιάδη. Η εταιρεία αυτή λέγεται Εντάμαν Ε.Π.Ε…..»
Πολλά θα μπορούσε να πει κάποιος για την ενόχληση των γνωστών-αγνώστων, αλλά άστο… γι αργότερα!
Ομέρ Χαραλαμπίδης
Όπως λέει μια παροιμία, «Ο λύκος κι αν εγέρασε και άλλαξε το μαλί του , μήτε τη γνώση άλλαξε, μήτε την κεφαλή του».
Και όταν το γέρο-λύκο τον απορρίπτει η υπόλοιπη κοινότητα και είναι υποχρεωμένος να τελειώσει τον υπόλοιπο μίζερο βίο του μόνος και με ελάχιστους χαμένους, γίνεται πολύ επικίνδυνος.
Περί μαχαλάδων ο λόγος:
Ετυμολογία
από το τουρκικό mahalle (tr)
Ουσιαστικό
μαχαλάς αρσενικό
Πτώση Ενικός Πληθυντικός
Ονομαστική μαχαλάς μαχαλάδες
Γενική μαχαλά μαχαλάδων
Αιτιατική μαχαλά μαχαλάδες
Κλητική μαχαλά μαχαλάδες
(λαϊκότροπο) γειτονιά
Μένει στον πάνω μαχαλά (του χωριού).
(λαϊκότροπο) συνοικία
Είχε μαγαζί στον ελληνικό μαχαλά της Πόλης.
http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%82
Και:
απαγορεύονται οι συνειρμοί..
πανωμαχαλετζή..
…. όχι Λεβέντη βρε.
Τον Μιχαλάκη θέλουμε!
«θα ήταν καλό να το δημοσιεύατε ΕΠΩΝΥΜΩΣ»
Τι ζητάς από τους ανθρώπους αυτούς ; Δεν έχεις μάθει ακόμα το πώς και με τι θράσος κινούνται στο σκοτάδι;
Για κοίτα πράγματα; Εκεί που ετοίμαζα ένα κείμενο για τους Πλεύρη και Νακρατζά (πακέτο πάνε οι δυό τους φυσικά) μήπως θάπρεπε να ενσωματώσω και Χαραλαμπίδη-Φωτιάδη; Τι λες;
Βρε μπας κι έχει δίκηο ο Ταχματζίδης;
Ομέρ
«..Βρε μπας κι έχει δίκηο ο Ταχματζίδης;..»
Τέτοια να βλέπει ο επί το χριστιανικότερον συνονόματός σου να χαίρεται 😉
mumul
Τον ξέρετε, μωρέ παιδιά
της γειτονιάς το βλάμη
τον λένε μιχαλόμαγκα
μυαλό δεν έχει δράμι
Νάτος κι έρχεται με φούρια
και με κουστουμιά καινούργια
Τον άντρα κάνει το σκληρό
και τη δουλειά βαριέται
και για του ψύλλου πήδημα
ευθύς παραξηγιέται
……..
του Βασίλη Τσιτσάνη
Πήρα το «επίμαχο» κείμενο με φαξ και έχω να σας πω μόνο ένα. Δείχνει τον πανικό αυτού του χώρου μπροστά στην απόρριψη που έχει δεχτεί. Είναι αλήθεια ότι είναι προκλητικό και δυσάρεστο γι αυτόν που βρίσκεται στο στόχαστρο. Από την άλλη όμως δείχνει το μέγεθος της απελπισίας που τους έχει δημιουργήσει, ώστε να γράφουν τέτοια ανήκουστα πράγματα. Εγώ, ούτε καν λογοτεχνικά μπορώ να φανταστώ τέτοιο κείμενο, ώστε να το εντάξω σε μια ιστορία. Ξεπερνούν ακόμα και τη μυθοπλασία. Η μόνη μου συμβουλή είναι, γράψτε την ομάδα αυτή στ’ αρχίδια σας και μην ασχολείστε. Είναι πεθαμένοι.
πολυ καλο!ισως θα μπορουσε να γινει πιο ανοιχτο και με πιο παρεμβατικο χαρακτηρα στη κοινωνια αυτο που κανετε…δουλεψτε το λιγο ετσι ωστε να επηρεαζετε πλατυτερες μαζες κοσμου…καντε μια ομαδα ισως κατι
-σκεφτειτε- και πιστευω οτι θα εχει καλα αποτελεσματα για την ελληνικη κοινωνια .Τετοιες κινησεις ειναι αναγκαιες και απαραιτητες για να επιφερουμε πολιτικο πληγμα στο νεοφιλελευθερισμο…καλο δρομο!παντε στο πλευρο καθε αριστερου ανθρωπου!
Ευα
Εμείς στον δρόμο.. βγήκαμε
Το που θα μας βγάλει αυτό το ταξίδι θα …δείξει
Το «Πόντος & Αριστερά» έτσι και αλλοιώς είναι ανοιχτό και οι σκέψεις σου φαίνεται να μην απέχουν και πολύ από τις δικές μας. Η οποιαδήποτε συμβολή ευπρόσδεκτη.
Καλοσωρίζοντάς σε στην συντροφιά τα δέοντα για τα καλά σου λόγια
mumul
[…] -”ΠΟΝΤΟΣ και ΑΡΙΣΤΕΡΑ”: Ποιοί και Γιατί. […]
Θεωρώ εξαιρετικά εφυές,ότι μια ομάδα η ίσως κάποιοι φίλοι συμπατριώτες,χρησιμοποιώντας δύο λέξεις κλειδιά, ιδιαίτερα για τους Ποντίους,Πόντος και Αριστερά, επιχειρεί ουσιαστικά μέσα από την ασφάλεια που τους παρέχει η ανωνυμία και επομένως παραμένοντας άγνωστοι για τους περισσότερους χρήστες,να συμμετέχει στα δρώμενα του οργανωμένου Ποντιακού χώρου,επιχειρώντας μάλιστα,από όσο τουλάχιστον κατάλαβα ,να διαμορφώσει μεταξύ άλλων και ένα νέο προφίλ για το χώρο.
Ασφαλώς και δεν γνωρίζω τα κίνητρά τους,όμως θεωρώ την πρωτοβουλία που κατά καιρούς παρακολουθώ ενδιαφέρουσα.
Επικοινωνώ μαζί σας για να σας ενημερώσω σχετικά με τη δήλωση του κ. Τσίπρα σχετικά με την φετινή επέτειο της Ποντιακής Γενοκτονίας και την ημερίδα που πραγματοποίησε το ΠΑ.Σ.ΠΕ. στις Βρυξέλλες.
Θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον για μένα εάν έπαιρνα μια διευκρινιστική απάντηση,στα όσα σχετικά στην εισαγωγή του ολιγόλογου κειμένου που μου γράφει ο συμπαθής κατά τα άλλα ΜΟΥΜΟΥΛΤΣ.Δηλαδή τι ακριβώς εννοεί,όταν ρητορικά ασφαλώς με ρωτάει εάν είναι δέον να επικοινωνήσει μαζί μου?
Για όσο θα περιμένω την απάντησή του σας ενημερώνω ότι το κείμενο του κ. Τσίπρα άλλα και των άλλων πολιτικών αρχηγών, καθώς και όλο το υλικό της ημερίδας όπως στο σύνολό του δημοσιεύθηκε στον Ελλαδικό και τον ξένο τύπο,βρίσκεται στην διάθεσή σας.Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο μου,η απευθείας μαζί μου και να συναντηθούμε να σας το παραδώσω.
Με την ευκαιρία πάντως αυτής μας της επικοινωνίας ,μια που διαπιστώνω ,τουλάχιστον σε θέματα που με αφορούν η συμμετείχα στην διαμόρφωσή τους,ότι τα όσα εσείς η άλλοι χρήστες αναφέρουν χαρακτηριστικά,απέχουν πολύ από την πραγματικότητα και την αλήθεια θέλω να σας ενημερώσω ,ότι παρόλο που όπως ασφαλώς γνωρίζετε, εδώ και έξη χρόνια δεν είμαι πια πρόεδρος στην Π.Ο.Π.Σ. έχω την πρόθεση, εφόσον και εσείς θα το θέλατε, να κάνουμε μια ανοιχτή συζήτηση για όλα αυτά τα καυτά θέματα που τόσο καιρό και εξαιτίας μου πιθανώς ταλανίζουν τον Ποντιακό χώρο.
Περιμένοντας με ενδιαφέρον τη συνέχεια αυτής μας της επικοινωνίας, σας ευχαριστώ για την φιλοξενεία.
OSO TA POLITIKA MPAINOYN STHN ISTORIA YPARXH H YPOPSIA K O DOLOS.EMEIS OI PONTIOI THN ISTORIA MAS MAS THN EMATHAN OI PAPOYDES MAS APO PROTO XERI.KAI AYTO DEN ALAZH ME TIPOTA.KAPOIOI THELOYN NA TO EKMETALEYTOYN GIA NA [ANEBOYN] POLITIKA.DEN NOMIZO OTI TOYS ENDIAFERH H GENOKTONIA .LIPAME!!!!!
Σε ποιούς αναφέρεσαι Δημήτρη ?
Dimitris Proteas
η ιστορία του Πόντου είναι κατ’ εξοχήν πολιτική.
Εκτός αν θές να πεις «τα κομματικά»…
Ποντιακή ιστορία χωρίς την πολιτική ερμηνεία, είναι φούστουρον χωρίς αυγά.
Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα έβρισκα έναν αριστερό χώρο που θα με έκανε να ταυτιστώ με τις απόψεις του σε όλα τα κοινωνικο-ιστορικά . Ψάχνω όλα τα θέματα με πολύ προσοχή μήπως και βρω κάτι να μην μου αρέσει αλλά δεν το βλέπω…
Θα σας διαβάζω καθημερινά. Ζήτω η πατριωτική αριστερά. Ζήτω οι περήφανοι Έλληνες του Πόντου.
Οανατρεπτικος δεν ειναι απαρετητα να ειναι και αριστερος
[…] -”ΠΟΝΤΟΣ και ΑΡΙΣΤΕΡΑ”: Ποιοί και Γιατί………. […]
Αγαπητοί συναγωνιστές,παρακολουθώ τις δημοσιεύσεις σας σχετικά με τους διωγμούς και την εξόντωση των Ελλήνων Ποντίων της Σοβιετικής Ένωσης από την σταλινική δικτατορία και βλέπω οτι έχετε διάφορα στοιχεία και ονόματα καθώς και λίστες αγνοουμένων ή εκτελεσθέντων. Μήπως έχετε δεί σε κάποια λίστα το όνομα του παππού μου ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΟΓΚΕΛΊΔΗΣ η ΤΕΓΚΕΛΙΔΗΣ, τον οποίο συνέλαβε η αστυνομία το 1937-1938 στην περιοχή Σότσι και έκτοτε αγνοείται η τύχη του. Θα σας ημουν ευγνώμων εάν βρισκόταν το παραμικρό στοιχείο για την τύχη του. ( Δημήτρης Σπάθας-spathasdim@gmail.com)