Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Βρε άι σιχτίρ Κωστόπουλε….

Τον παπάρα κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς

Για άλλη μια φορά ο  Τάσος ο Κωστόπουλος ξαναχτύπησε….  Ξέρετε, αυτός που λίγα χρόνια πριν μας είχε χαφιεδίσει στους Τούρκους εθνικιστές. Σήμερα λοιπόν το πρωί λίγο πριν τις 9.00 ξαναχτύπησε στο ρ/σ «‘Κόκκινο». Καλεσμένος από ένα δημοσιογράφο -μονοπολιτισμικών απόψεων γιατί δεν ενδιαφερόταν να ακούσει την άλλη άποψη- έβγαλε και πάλι τη γνωστή χολή για τους Πόντιους, αμφισβήτησε τη Γενοκτονία, έκανε κριτική στο αντιρατσιστικό από μια αντιποντιακή ρατσιστική σκοπιά.

Το είχε ξανακάνει λίγες μέρες πριν σε κείμενο στην ‘Εφημερίδα των Συντακτών», όπου η αντιδραστική φιλοκεμαλική προσέγγιση και ο αντιποντιακός ρατσισμός, συνυπήρχαν με σωστές διαπιστώσεις, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν ως άλλοθι για να διαστρεβλωθεί η ιστορική πραγματικότητα και να θολώσει το ζήτημα δημιουργώντας σύγχυση και αγνωστικισμό…. Και όλα αυτά με αφορμή το λεγόμενο «αντιρατσιστικό νομοσχέδιο».

Αντί ο ανεκδιήγητος  αυτός τύπος να υποστηρίξει απλά και μόνο την σωστή άποψη: ότι δηλαδή είναι πολύ επικίνδυνος ο δρόμος της ποινικοποίησης της άλλης άποψης και να εναντιωθεί σε προσπάθειες ελέγχου της γνώμης των πολιτών, κινήθηκε στα γνωστά αντιπροσφυγικα  και ρατσιστικά του μονοπάτια.

Προσπαθούμε να παραμείνουμε ψύχραιμοι μπροστά σ’ έναν ανεκδιήγητο τύπο,
-που συνέχεια ρίχνει νερό στο μύλο της ακροδεξιάς,
-που προσβάλλει την ιστορική μνήμη του λαού μας,
-που είναι  Αρνητής της Γενοκτονίας, ψευτο-αντιεθνικιστής και υποκριτής, υποστηρικτής του ακραίου τουρκικού εθνικισμού  και των μεθόδων που αυτός άσκησε κατά άμαχων πληθυσμών από το 1914.

Ακριβώς επειδή προσπαθούμε να παραμείνουμε ψύχραιμοι, αρκούμαστε σε μια παλιά κριτική -αλλά πολύ επίκαιρη μιας και ο Τάσος είναι εντελώς προβλέψιμος και απλοϊκός- που του άσκησε ο τεμέτερον ο Mουμούλ. Στο τέλος του κειμένου έχουμε το απόσπασμα εκείνο  από το «νέο» του άρθρο στην ‘Εφ.Συν»:

 

…. μια ιδιαιτέρως ψύχραιμη κριτική

του… mumul

Ένα θέμα σίγουρα είναι τα νούμερα. Μεγάλο!
Οι ιστορικοί (ή όποιος άλλος) που ασχολούνται με το θέμα της γενοκτονίας των χριστιανικών πληθυσμών της Ανατολής πρέπει να κάτσουν να το δουν με επιστημονικό τρόπο. Στον Πόντο ή και αλλού υπάρχει θέμα με τα νούμερα.

Το ζήτημα με τον Κωστόπουλο όμως δεν είναι τα νούμερα.

Ο Κωστόπουλος καταλήγει στις όποιες θέσεις πριν τα νούμερα. Παίζει στην κυριολεξία με τα νούμερα όχι για να τεκμηριώσει την θέση του αλλά πλήξει την αξιοπιστία αυτών που έχουν θέση υπέρ της γενοκτονίας των χριστιανικών πληθυσμών της Ανατολής.

Παράδειγμα :

-Για τους Αρμένιους δέχεται προκαταβολικά την ύπαρξη της γενοκτονίας (τίτλος στο σχετικό παράρτημα: Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ-ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ).
Ξεπετάει σε 4 σελίδες τα γεγονότα και και τους αριθμούς καταλήγοντας σε έναν αριθμό “που λογικά πρέπει να θεωρηθεί πλησιέστερος στην πραγματικότητα” .
Εδώ δε (περίπτωση Αρμενίων) κάνει και την σχετική έκπτωση 43,33% στον αριθμό 1.500.000 που υπάρχει για τους Αρμένιους χωρίς βέβαια αυτό να τον ενοχλεί στην εξαγωγή του προειλημμένου συμπεράσματός του γιατί ήδη από την αρχή και άσχετα με νούμερα μιλάει(και ορθώς) για “τελική λύση” από μεριάς Νεοτουρκικού κομιτάτου και το δίκιο “να θεωρείται ως η πρώτη γενοκτονία του εικοστού αιώνα”.

-Αλλά ας δούμε την συμπεριφορά του για το ζήτημα του Πόντου.
Εδώ ξεκινάει επίσης με μια προειλημμένη απόφαση. Τίτλος στο σχετικό παράρτημα : “ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ” ΤΟΥ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ?.
Εμ εισαγωγικά, εμ ερωτηματικό!!! (το καταλάβαμε ρε Κωστόπουλε..το καταλάβαμε..)
Ήδη από την αρχή του κειμένου μιλάει για “γενοκτονία” (σε όλο αυτό το σχετικό κεφάλαιο τα εισαγωγικά πάνε σύννεφο) και“lobbying” για την αναγνώριση από την βουλή της γενοκτονίας.

Επιπλήτει δε την αριστερά συνολικά για το “ολίσθημά” της “.. γιατί συντάχθηκαν με την πλειοψηφία της βουλής «..”αναγνωρίζοντας” την “γενοκτονία”…» .

Τα ρίχνει στον ΟΗΕ γιατί «..ο νομικός ορισμός…για την γενοκτονία είναι προβληματικά ευρύς..» (φυσικά κατά την άποψή του η προβληματικότητα του όρου ισχύει μόνο στην περίπτωση των Ελλήνων της Ανατολής και όχι για τους Αρμένιους, τους Εβραίους ή τους Τσιγγάνους).

Προσπαθεί να πλήξει αυτούς που έχουν ασχοληθεί με την γενοκτονία στον Πόντο, τους παλαιούς γιατί πρόκειται εν πολλοίς για αυτοβιογραφίες που «..η φερεγγυότητά τους ποικίλει..» , τους δε νέους τους κατατάσει συλλήβδειν στο εθνικιστικό αντικομμουνιστικό στρατόπεδο (πολύ “επιστημονικό” αυτό).!!!

Βέβαια ο κος Κωστόπουλος αποφεύγει σαν ο διάολος το λιβάνι το όνομα Ενεπεκίδης. Του οποίου η έρευνα από το 1959 ως γνωστόν αφορά αρχεία όχι ελληνικών ή οθωμανικών πηγών τα οποία μπορεί και να υπερβάλλουν, αλλά αρχεία της αυστροουγγαρίας (πρεσβευτές, πρόξενοι κλπ) συμμάχου τότε της Τουρκίας.

Επίσης είναι γνωστό ότι αυτήν την έρευνα του Ενεπεκίδη προσπάθησε να αποτρέψει ζητώντας από την αυστριακή κυβέρνηση την μη πρόσβασή του σε αυτά τα αρχεία, ο μη εθνικιστής και μη αντικομμουνιστής υπουργός τότε εξωτερικώνΕ. Αβέρωφ (πω πω τι είναι αυτά που λέει ο στόμας μου.. «φωτιά και τσεκούρι» θα με πέσει να με κάψει..»).

Ο λόγος της επιμελέστατης παράληψης ? Με την επιμελέστατη παράλειψη αυτών των στοιχείων (που κάθε άλλο παρά «φιλοελληνικά» θα μπορούσαν να είναι γιατί όπως είπαμε η Αυστροουγγαρία ήταν σύμμαχος της Τουρκίας τότε) από μεριάς Κωστόπουλου δε θα του έδενε ο σουρβάς των 54 σελίδων που αφιέρωσε στο θέμα.

Αποφεύγοντας όμως εδώ, σε αντίθεση με τους Αρμένιους, να μιλήσει για λογικό νούμερο απωλειών (τόση μελέτη έκανε δεν έχει άποψη ?) καταλήγει ότι επρόκειτο περί απλών «..τυφλών αντεκδικήσεων..» !!! των δεινών των μουσουλμάνων στην Μακεδονία που ήταν «..ευτυχημα που .παρέμειναν σε αυτό το επίπεδο..» γιατί θα μπορούσαν (θα εδικαιούντο ίσως κατά την άποψή του) να μας κάνουν περισσότερα…

Στο τέλος δε μας ( με) ρωτάει-αναφέρεται με ειρωνικό-απαξιωτικό ύφος (στα όρια της ύβρεως που δεν ξέρω τι είναι χειρότερο) αν θα θέλαμε να ξανασυμβούν αυτά , για τις «..εικονικές πληγές..» μας, και «.. την φρίκη του ξεριζωμού που την μαθαμε από τα ΜΜΕ..»

Βρε…. αϊ σικτίρ γκιτ μπουρντάν που θα με πεις ότι τα’μαθα από την τηλεόραση, είναι η μόνη από μεριάς μου και ίδιου επιστημονικού επιπέδου με το πόνημά του απάντηση.

——————–

Το κείμενο του Τάσου Κωστόπουλου στην «Εφημερίδα των Συντακτών» στις 26-8-2014:

.………………….
…………………..

 Διαφορετικής τάξης προβλήματα θα προκύψουν από την ποινικοποίηση της επιστημονικής και δημόσιας συζήτησης για τη μικρασιατική και ποντιακή τραγωδία. Στην περίπτωση της Μικρασίας, οι μόνες βιαιότητες σε βάρος αμάχων που έχουν διεθνή νομική αναγνώριση είναι όχι η «γενοκτονία» τής εκεί ελληνικής μειονότητας αλλά, αντίθετα, τα εγκλήματα πολέμου που διέπραξε το ελληνικό εκστρατευτικό σώμα σε βάρος του ντόπιου τουρκικού πληθυσμού. Η Συνθήκη της Λοζάνης του 1923, το νομικό δηλαδή κείμενο που έχει αναγορευτεί σε ακρογωνιαίο λίθο της εθνικής επιχειρηματολογίας, περιέχει ειδικό άρθρο (§59) όπου η Ελλάδα αναγνωρίζει την ενοχή της για «πράξεις του ελληνικού στρατού ή της ελληνικής διοικήσεως αντιθέτους προς τους νόμους του πολέμου» και την υποχρέωσή της να καταβάλει αποζημιώσεις στην Τουρκία, τις οποίες όμως η τελευταία αποποιείται «λαμβάνουσα υπ’ όψιν την οικονομικήν κατάστασιν της Ελλάδος». Περί γενοκτονίας -ή έστω σφαγών- του ελληνικού πληθυσμού, στη συνθήκη που επισφράγισε τους ελληνοτουρκικούς πολέμους του εικοστού αιώνα, δεν υπάρχει ούτε λέξη.

 

Πρόκειται φυσικά για κείμενο σκοπιμότητας, το οποίο αντανακλούσε τον συσχετισμό δυνάμεων την επαύριον της πανωλεθρίας των ελληνικών όπλων αλλά και τις επικρατούσες νομικές αντιλήψεις της εποχής περί εθνικής κυριαρχίας.

 

Γενοκτονίες

 

Κείμενα σκοπιμότητας, κι όχι προϊόντα επιστημονικής έρευνας, είναι ωστόσο και οι αποφάσεις της ελληνικής Βουλής με τις οποίες «αναγνωρίστηκαν» οι «γενοκτονίες» των ελληνορθόδοξων Ποντίων (Ν. 2193/1994) και Μικρασιατών (Ν. 2645/1998). Μια απλή ανάγνωση των σχετικών πρακτικών αρκεί για να διαπιστώσει κανείς τις πολιτικοϊδεολογικές προκαταλήψεις και τις πελατειακές εκπροσωπήσεις που επέβαλαν αυτές τις αποφάσεις, αλλά και την εξαιρετικά προβληματική σχέση των τελευταίων με την ιστορική αλήθεια. Για να σταθώ σ’ ένα μονάχα, εμβληματικό σημείο: ο περίφημος αριθμός των 353.000 νεκρών Ποντίων που περιέχεται στην εισηγητική έκθεση του Ν. 2193 (διά χειρός Ακη Τσοχατζόπουλου) κι έχει αναγορευθεί σε τοτέμ της εθνικής ποντιολογίας (των σχολικών βιβλίων μη εξαιρουμένων), δεν αποτελεί προϊόν κάποιας αξιόπιστης καταμέτρησης αλλά αυθαίρετη προσθήκη 50.000 «νεκρών» στα 303.238 «θύματα» -όχι μόνο νεκρούς αλλά και απλώς εκτοπισμένους- που πρόβαλε εν έτει 1922 μια εξόφθαλμα προπαγανδιστική (και άκρως ανακριβής) ανεπίσημη «Μαύρη Βίβλος». Η επίσημη προβολή τού εν λόγω αριθμού γελοιοποιεί παντελώς την εθνική επιχειρηματολογία, αφού η υπηρεσιακή απογραφή πληθυσμού του Πατριαρχείου κατέγραψε το 1912 στον Πόντο 397.164 Ελληνορθοδόξους, στη δε Ελλάδα απογράφηκαν το 1928 συνολικά 182.169 Πόντιοι πρόσφυγες – στους οποίους θα πρέπει να προστεθούν (ως επιζήσαντες) οι κάτοικοι ουκ ολίγων ποντιακών οικισμών που αναγράφονται λανθασμένα στα επίσημα αποτελέσματα της απογραφής ως «γηγενείς», οι ενδιάμεσοι φυσικοί θάνατοι και οι 100.000 τουλάχιστον Πόντιοι που κατέφυγαν στην ΕΣΣΔ ή απευθείας σε δυτικές χώρες. Για να μη μιλήσουμε για τα χιλιάδες θύματα της ίδιας της ανταλλαγής (από αρρώστιες κ.λπ.), στα λοιμοκαθαρτήρια της Πόλης και της Μακρονήσου ή στους αρχικούς χώρους της προσφυγικής εγκατάστασης….

http://www.efsyn.gr/?p=227771

———

Διαβάστε επίσης:

-Αρνητές, αναθεωρητές και το κακό συναπάντημα.

-Kostopoulos is just malakas…

-Τάσος Κωστόπουλος: χαφιεδίζοντας τους Πόντιους στη “Sabah”

28/08/2014 - Posted by | -παράνοια, -Άρνηση Γενοκτονίας, -Αρνητές Γενοκτονίας, -Ανόητοι, -Γενοκτονία, -Γενοκτονία στην Ανατολή, -Ιδεολογικά, -Νεοελληνικά, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

14 Σχόλια »

  1. Tο πρόβλημα είναι και τα νούμερα και το Νούμερο

    Σχόλιο από Τσαπάγεφ | 29/08/2014

  2. Γιώργος Κασαπίδης: Οι βέβηλοι της ιστορίας μας και οι ανεπιθύμητοι

    Σε συνέχεια του δελτίου τύπου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των Ανεξάρτητων Δημοκρατικών Βουλευτών που κατακεραυνώνουν τις μεθοδεύσεις της συγκυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου για παράβλεψη και απαξίωση της γενοκτονίας των Ποντίων και των Μικρασιατών, με την μη ενσωμάτωση σχετικής αναφοράς στο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που κατατέθηκε και αποσύρθηκε για δεύτερη φορά στη βουλή, μετά τα εγκαίνια της στέγης ποντιακού πολιτισμού της Ευξείνου Λέσχης Κοζάνης, ο βουλευτής Κοζάνης Γ. Κασαπίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    Το αρχιτεκτονικό αυτό στολίδι της στέγης ποντιακού πολιτισμού της Ευξείνου Λέσχης Κοζάνης αποτελεί πάνω απ’ όλα έναν ελάχιστο φόρο τιμής στα θύματα της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας από τους Τούρκους εθνικιστές κατά τη διάρκεια της Μικρασιατικής καταστροφής της περιόδου 1920 – 1922.

    Οι αδικοχαμένοι πρόγονοι μας άφησαν τα κόκκαλα τους στη γη των πατεράδων τους αγωνιζόμενοι για την πίστη στο Θεό, την ελευθερία της πατρίδας, τις οικογένειες τους, τα όνειρα τους, τις αξίες και τα ιδανικά του Ελληνισμού.

    Αποτελεί βεβήλωση της μνήμης των εκατοντάδων χιλιάδων σφαγιασθέντων Ελλήνων της ανατολής η προκλητική και για δεύτερη φορά από την συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου, μη ενσωμάτωση σχετικής αναφοράς των γενοκτονιών των Ποντίων και των Μικρασιατών στο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, του δίχως ίχνος ντροπής υπουργού Δικαιοσύνης κ. Αθανασίου.

    Εξίσου προσβλητικό και προκλητικό είναι τα μέλη της κυβέρνησης και υπουργοί της περιοχής, κ. Κουκουλόπουλος και Παπαδόπουλος να δηλώνουν κατά τη διάρκεια των εγκαινίων από το βήμα της στέγης ποντιακού πολιτισμού, ότι αγωνίζονται για την διεθνή αναγνώριση της γενοκτονίας των ποντίων ενάντια σε διχαστικές κινήσεις και πράξεις παραχάραξης της ιστορίας μας.

    Αυτόματα τίθενται προς τους υπουργούς μας τα κάτωθι ερωτήματα:

    Γιατί δεν αντέδρασαν κατά τη συζήτηση του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου στην αντίστοιχη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου και να προτείνουν στους κυρίους Σαμαρά και Βενιζέλο την ενσωμάτωση αναφοράς για τις γενοκτονίες των Ελλήνων της Ανατολής στο εν λόγω νομοσχέδιο;

    Γιατί ενώ έχουν τη δυνατότητα ως υπουργοί ν’ αντισταθούν σε τέτοιου είδους υπαγορεύσεις άλλα διακηρύττουν στην τοπική κοινωνία και άλλα πράττουν;

    Άραγε ένας υπουργός δεν έχει το δικαίωμα ή το σθένος να εκφράσει τη φωνή της συνείδησης του όταν του προσβάλουν την ιστορική και εθνική μνήμη;

    Γιατί ανέχτηκαν μέχρι σήμερα μια τόσο βέβηλη πράξη παραχάραξης της αιματοβαμμένης ιστορίας μας ενώ άλλα υπόσχονται και μεγαλοστομούν στους συμπολίτες μας;

    Καλώ όλους τους Ποντίους και Μικρασιάτες και τους συλλόγους τους στη Δυτική Μακεδονία αλλά και όσους διατηρούν άσβεστη τη φλόγα της ιστορικής μνήμης και αγάπης για την πατρίδα να απομονώσουν από την κοινωνία μας τέτοιες συμπεριφορές και πρόσωπα εάν έμπρακτα δεν αποδείξουν ότι αντιτίθενται σε τέτοιες αντεθνικές μεθοδεύσεις που κάποιοι γνωστοί – άγνωστοι υποβολείς προσπαθούν να επιβάλουν.

    Σε διαφορετική περίπτωση έρχονται σε αντίθεση με την ιστορία του έθνους μας. Λειτουργούν ως ιερόσυλοι και κατ’ επέκταση κρίνονται ανεπιθύμητοι στον τόπο μας από όλους όσους αγωνιζόμαστε για τη δικαίωση της θυσίας των αδικοχαμένων προγόνων μας και του ξεριζωμού τους από τις προαιώνιες εστίες του Ελληνισμού της Ανατολής.

    Ανεξάρτητος Δημοκρατικός Βουλευτής Ν. Κοζάνης

    http://mikrasiatis.gr/%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%B1%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B2%CE%AD%CE%B2%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF/

    Σχόλιο από Τσαπάγεφ | 29/08/2014

  3. ———————————————————————–
    OTAN FAHLOS APODEIKNYETAI POLY PIO ANTHROPISTHS KAI EXYPNOS APO TON «DIKO MAS» KOSTOPOULO:

    ———————————————————————-

    Δευτέρα, 25 Αυγούστου 2014

    Ο μεγαλύτερος φασισμός υπάρχει όταν ελάχιστες μειοψηφίες επιβάλλουν τις ιδεοληψίες τους στην πλειοψηφία
    Ο μεγαλύτερος φασισμός υπάρχει όταν ελάχιστες μειοψηφίες επιβάλλουν τις ιδεοληψίες τους στην πλειοψηφία
    Ο μεγαλύτερος φασισμός υπάρχει όταν ελάχιστες μειοψηφίες επιβάλλουν τις ιδεοληψίες τους στην πλειοψηφία

    του Φαήλου Κρανιδιώτη

    Στην Ελλάδα, μια ιδιόρρυθμη κλίκα έχει αναγορεύσει σε «αριστερή», «προοδευτική» θέση την ευθυγράμμιση με τον τουρκικό ισλαμοφασισμό στην άρνηση της γενοκτονίας του έθνους μας, όπως και των άλλων χριστιανών στη Μικρά Ασία. Ο αληθινός λόγος δεν είναι η ψευδοεπιστημοσύνη τους, αλλά η πρόθεσή τους, και με αυτόν τον τρόπο, να πλήξουν την ιδέα του έθνους, την Ιστορία του και τη συνοχή του, διότι θεωρούν πως έτσι χτυπούν τον… εθνικισμό, προάγουν την πρόθεσή τους να γίνουμε «πολυπολιτισμικός» ροζ πολτός και μπάτε σκύλοι αλέστε. Είναι οι εθελοντές γενίτσαροι του τουρκικού επεκτατισμού και σωβινισμού, που έχουν τόση σχέση με την «πρόοδο» όση εγώ με την πυρηνική φυσική.

    «Ξεχνούν» ότι η γενοκτονία των χριστιανών δεν ήταν η τουρκική απάντηση στους εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες του λαού μας στα Βαλκάνια και στη Μικρά Ασία, στον ευγενέστερο όλων των αγώνων μας. Η εθνοκάθαρση, οι μαζικές σφαγές, οι λεηλασίες, οι εξανδραποδισμοί, Ελλήνων κι Αρμενίων, υπήρχαν ήδη πριν από τους Βαλκανικούς Πολέμους στην κρυφή ατζέντα των Νεότουρκων. Με το ένα χέρι έταζαν δικαιώματα και με το άλλο ακόνιζαν το μαχαίρι από το οποίο πέρασαν στη συνέχεια εκατομμύρια χριστιανούς. Κι όλα αυτά πριν από τις δικές μας πολεμικές εξορμήσεις. Κι όταν πήγαμε στη Μικρά Ασία, πήγαμε ενώ ήδη από χρόνια οι Τούρκοι έσφαζαν τους χριστιανούς και λεηλατούσαν με παλλαϊκή συμμετοχή τις περιουσίες τους. Πήγαμε, ο Στρατός μας, γιατί τους σκότωναν, δεν τους σκότωσαν γιατί πήγαμε.

    Μια χρήσιμη επανάληψη για να ξέρετε τι «υπερασπίζονται» όλοι αυτοί. Ο κεμαλικός δημοσιογράφος και συγγραφέας Falih Rıfkı Atay στη σελίδα 319 των απομνημονευμάτων του, που δημοσιεύτηκαν το 1961, έγραψε:

    «Στα πεντηκοστά του γενέθλια επισκεφθήκαμε τον Χίτλερ με μια τουρκική αντιπροσωπεία. Ο Χίτλερ, κατεχόμενος από τη μανιακή υπερηφάνεια του, είπε: Ο Μουσταφά Κεμάλ (…) ο Mussolini ήταν ο πρώτος του μαθητής κι εγώ [ο Χίτλερ] είμαι ο δεύτερος μαθητής του». Συνεννοηθήκαμε;

    Αυτή η ξέμπαρκη κολωνακιώτικη διανόηση της πλάκας θέλει να θεωρείται γενοκτονία μόνο η εβραϊκή. Η θέση αυτή, όπως και η μη πανηγυρική κι ισότιμη με την εβραϊκή αναφορά των γενοκτονιών των χριστιανών της Μικράς Ασίας στο κείμενο του νόμου θα παράξουν αντισημιτισμό και ρατσισμό. Κανείς Ελληνας δεν μπορεί να καταλάβει γιατί αυτή η διακριτική μεταχείριση. Ηδη στο διαδίκτυο γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης από την άκρα Δεξιά και περιθωριακούς. Ετσι θα καταφέρουμε το… πρωτότυπο, ένας «αντιρατσιστικός» νόμος να παράγει ρατσισμό και να «τσιμπήσει» πάλι προς τα πάνω η Χ.Α.! Επιβεβαιώνεται ξανά ποιοι είναι οι πραγματικοί στρατολόγοι της Χ.Α., που μετά κλαψουρίζουν πάνω στα αποτελέσματα της τύφλωσης και της ιδεοληψίας τους, αφού βγάζουν καντήλες από οτιδήποτε εθνικό.

    Οι εβραϊκού θρησκεύματος συμπολίτες μας ούτε θέλουν ούτε ζήτησαν τέτοια διακριτική, έστω και φραστικά, μεταχείριση, που ήδη τροφοδοτεί ανόητες «θεωρίες συνωμοσίας».

    Η αληθής κρυπτόμενη αιτία αυτής της στάσης μέρους της Αριστεράς και του εναπομείναντος ΠΑΣΟΚ είναι ο φόβος της τουρκικής αντίδρασης, διότι τα όργανα του ισλαμοφασισμού στη Θράκη φυσικά και αμφισβητούν τη γενοκτονία των χριστιανών της Μικράς Ασίας και η Αγκυρα δεν θέλει εμπλοκές των ρουφιάνων της σε δικαστικές περιπέτειες, αλλά ούτε και τέτοιες δυσάρεστες υπομνήσεις στη διεθνή κοινότητα για το ποιου καθεστώτος συνεχιστής είναι ο Ερντογάν, το καρντάσι του ISIS και των λοιπών χασάπηδων.

    Για πολλοστή φορά η βλακεία αποδεικνύεται συμπαντική δύναμη. Δηλαδή, τι θα κάνει ο Ερντογάν; Θα ανακαλέσει τον πρέσβη του; Εχέσθη η φορβάς εν αλωνίω. Ισα ίσα, τυχόν προσωρινή διπλωματική ένταση με ευθύνη της Αγκυρας θα είναι μια ευκαιρία, επιδεικνύοντας η κυβέρνηση σθεναρά εθνικά ανακλαστικά, να ικανοποιήσει ηθικά τα εκατομμύρια των απογόνων των θυμάτων της γενοκτονίας, αντί να τους παραδίδει «πακέτο» για πολιτική εκμετάλλευση στη Χ.Α.

    Η πατρίδα μας, αδέρφια, δεν είναι, ούτε θέλουμε να γίνει μια παρδαλή «πολυπολιτισμική» κουρελού.

    Ο Ελληνισμός είναι ανθρωποκεντρικός, από την Ιστορία και τις αξίες του, από τα συστατικά του, τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία. Εμείς δεν βάλαμε ανθρώπους στη μηχανή του κιμά, δεν έχουμε ενοχές. Δώσαμε και δώσαμε καλά πράγματα στην ανθρωπότητα. Ούτε Αουσβιτς έχουμε, ούτε στο Κονγκό κόβαμε χέρια λεηλατώντας, ούτε την Ινδία ξεζουμίσαμε. Δεν έχουμε τέτοια κόμπλεξ και ηθικά χρωστούμενα.

    Κι από την άλλη, η φοβική στάση ακόμη και σε ζητήματα ηθικά και νομικά, που άπτονται συμβολισμών και ιστορικής δικαίωσης αθώων ανθρώπων, των παππούδων μας, μάλλον εξαγριώνει το θηρίο του τουρκικού ισλαμοφασισμού και του ανοίγει την όρεξη.

    Επομένως, μετά την ορθή εξαγγελία ότι θα τροποποιηθεί το κείμενο του νόμου και θα συμπεριληφθούν και οι γενοκτονίες που έχουν αναγνωριστεί από τη Βουλή των Ελλήνων, απομένει, για ένα κόμμα που εκτός από φιλελεύθερο πρέπει να είναι και πατριωτικό, να συμπεριληφθεί όχι μόνο στην εισηγητική έκθεση αλλά και στο κείμενο του νόμου πλάι στην εβραϊκή Γενοκτονία μια ισότιμη πανηγυρική, ονομαστική αναφορά στη γενοκτονία των χριστιανών της Μικράς Ασίας. Απλά πράγματα, δίκαια και μπεσαλίδικα.

    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης

    http://epontos.blogspot.gr/2014/08/blog-post_25.html

    Σχόλιο από FaRıf-ίδης | 29/08/2014

  4. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ Ο ΠΟΛιΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΣ;
    ———————————————

    KATAΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΓΙΟΟΥΕΛ, ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜ. «ΑΜΑΛΘΕΙΑ» ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

    «Αι Αγγλικαί εφημερίδες εδημοσίευσαν το περιεχόμενον των Εκθέσεων τεσσάρων Αμερικανών, Μελών της Επιτροπής Βοηθημάτων, δια τους πάσχοντας πληθυσμούς της Ανατολής. Την Γενικήν Έκθεσιν περί των Κεμαλικών φρικαλεοτήτων εναντίον Ελλήνων και Αρμενίων υπογράφει ο Αμερικανός ταγματάρχης κ. Γιόουελ.

    Εν τη Εκθέσει του ο κ. Γιόουελ αναφέρει ότι οι Τούρκοι προσεπάθησαν να εξολοθρεύσουν ολοκληρωτικώς το Ελληνικόν και Αρμενικόν στοιχείον διαρκούντος του Παγκοσμίου Πολέμου. Μη κατορθώσαντες τούτο, ανέλαβον τώρα να συμπληρώσουν συστηματικώς το έργον της εξοντώσεως.

    Οι Έλληνες εκτοπίζονται αθρόοι εκ των εστιών των. Εκ 30 χιλιάδων συγκεντρωθέντων εις Σίβας και αποσταλέντων εκείθεν προς Ανατολάς, απέθανον καθ” οδόν αι πέντε χιλιάδες. Ο ταγματάρχης Γιόουελ είδε τα πτώματά των κατακείμενα κατά μήκων των ατελεύτητων οδών, βοράν των λύκων, των σκύλων και των γυπαιτών, διότι οι μεν ένοπλοι συνοδοί των εκτοπιζομένων δεν θάπτουν τους αποθνήσκοντας, οι δε συγγενείς των απαγορεύεται να τους θάψουν επί ποινή θανάτου.

    Καθ” οδόν οι επί κεφαλής των θλιβερών συνοδειών Τούρκοι αξιωματικοί και στρατιώται και άτακτοι προβαίνουν εις ανηκούστους βιασμούς γυναικών και νεανίδων, τας οποίας εγκαταλείπουν ημιθανείς δια ν” αποθάνουν επί των οδών.

    «Τα μαρτύρια των Ελλήνων – λέγει εν τη Εκθέσει του ο κ. Γιόουελ – ιδίως δε των εκτοπισπέντων εκ των όπισθεν του Τουρκικού μετώπου περιφερειών, είναι τρομερά και συνεχίζονται ακόμα κατά την στιγμήν ταύτην. Οι εκτοπισθέντες ήρχισαν να καταφθάνουν εις Χαρπούτ κατ” Οκτώβριον. Πέντε χιλιάδες εκ των τριακοντακισχιλίων απέθανον πριν φθάσουν εις Χαρπούτ. Είς των εν τη Υπηρεσία των Βοηθειών Αμερικανός εμέτρησε καθ” οδόν 1.500 πτώματα. Δύο χιλιάδες απέθανον επί των δημοσίων οδών ανατολικώς του Χαρπούτ. Η Επιτροπή των Βοηθημάτων παρέσχε βοήθειαν εις τους πρόσφυγας τούτους εις σταθμούς ευρισκομένους κατά μήκος της από Σιβάς εις Διαρβεκίρην οδού. Εις ουδένα Αμερικανόν επετράπη να προχωρήση ανατολικώς της Διαρβεκίρης και έκαστος δύναται να μαντεύση τι συμβαίνει εκεί.

    Εν Χαρπούτ οι Κεμαλικοί έπραξαν παν ό,τι ηδύναντο να μας εμποδίσουν να βοηθήσωμεν τους ατυχείς. Δεν μας επιτρέπουν να προσλάβωμεν εις την Υπηρεσίαν μας Έλληνας, ούτε να δεχθώμεν εις το Ορφανοτροφείον μας τα ορφανά των καθ” οδών θνησκόντων Ελλήνων. Έλληνας ασθενούντας δεν μας επέτρεπον να δεχθώμεν εις το Νοσοκομείον μας. Τα δύο τρίτα των εκτοπισθέντων είναι γυναικόπαιδα.

    Καθ” όλον το μήκος των οδών πας Τούρκος έχει άδειαν να εκλέγη οιανδήποτε θέλει γυναίκα ή νεάνιδα εκ της τραγικής συνοδείας. Οι εκτοπισμοί εξακολουθούν και αν σταματήση η Αμερικανική βοήθεια, όλοι θα χαθούν. Όλαι αι δημόσιαι οδοί είναι σήμερον εγκατεσπαρμέναι δια πτωμάτων, υπέρ τα οποία ίπτανται σμήνη ορνέων. Οι πλείστοι αποθνήσκουν εξ εξαντλήσεως, πείνης, δυσεντερίας και τύφου.

    Αι Τουρκικαί Αρχαί μας εδήλωσαν μετά κυνικής ειλικρινείας, ότι έχουν λάβει, κατόπιν ωρίμου σκέψεως, την απόφασιν να εξοντώσουν ολοσχερώς το Ελληνικόν στοιχείον από την Χώραν των, οι δε πράξεις των επικυρούν πληρέστατα τας δηλώσεις αυτάς. Κατά την παρούσαν στιγμήν ετοιμάζονται νέοι διωγμοί και νέαι φρικαλεότητες αρχίζουν καθ” όλην την Μικρασίαν από των παραλίων του Ευξείνου μέχρι των νοτιωτέρων Κεμαλικών επαρχιών.

    Οι Τούρκοι – εξακολουθεί η Έκθεσις του κ. Γιόουελ – ενθαρρυνθέντες από τας ταλαντεύσεις και την αναποφασιστικότητα των Συμμάχων καθίστανται θρασύτεροι και εγκαυχώνται δια την αδιαλλαξίαν των προς τας μειονότητας, εάν δε δεν αποφασισθή ξένη επέμβαση πολύ ταχέως θα συμπληρωθή το τελευταίον κεφάλαιον της ιστορίας των μειονοτήτων.

    Ουδεμίαν τρέφω ατομικήν προκατάληψιν εναντίον οιασδήποτε θρησκευτικής πίστεως. Δεν είμαι ιεραπόστολος. Εστάλην εις την Αναολίαν απλώς προς παροχήν βοηθειών εις τους πάσχοντας αδιακρίτως φυλής και θρησκείας.

    Υπέρ τους διακόσιους ασθενείς νοσηλευόμενοι εις το Νοσοκομείον μας, εξεδιώχθησαν κατά διαταγήν των Τούρκων. Δεν μας επετρέπετο να δεχθώμεν ασθενείς, ειμή τη ειδική συγκαταθέσει των Κεμαλικών Αρχών. Πολλοί Έλληνες και Αρμένιοι βαρέως ασθενείς, μερικοί πνέοντες τα λοίσθια ηρπάγησαν εκ του Νοσοκομείου υπό Τούρκων και ερρίφθησαν εις τους δρόμους «δια να αποθάνουν». Κατά Φεβρουάριον είχομεν ανοίξει ειδικόν Νοσοκομείον δια τα νήπια αλλά μίαν ημέραν αι Κεμαλικαί Αρχαί το έκλεισαν χωρίς να μας παράσχουν καμμίαν εξήγησιν. Περιττόν να προσθέσω ότι, παρά τας προσπαθείας, τα πλείστα των νηπίων απέθανον εις τον δρόμον, καθ” ότι δεν είχομεν πού να τα τοποθετήσωμεν προς νοσηλείαν.

    Αι Αρχαί του Χαρπούτ μάς κατέσχον δώδεκα οικήματα όπου εστεγάζαμεν πρόσφυγας και ασθενείς, χωρίς να μας αποδώσουν τουλάχιστον το προπληρωθέν ενοίκιον. Τούτο δε ενώ πλείστα οικήματα ευρύχωρα ευρίσκοντο κενά εις την πόλιν».

    http://www.kosmosnf.gr/2014/04/kemal/

    Σχόλιο από Γιώργος | 02/09/2014

  5. Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 03/09/2014

  6. Να τον χαίρεστε εκεί στην Αριστερά τον αντεθνικιστή και αντιρατσιστή Κωστόπουλο. Ελπίζω να μην τον χρεώσετε και αυτόν στην δεξιά. Αρκετά φρούτα υπάρχουν ήδη εκεί, δεν χρειάζεται ο »χώρος» και άλλα. 😀

    Σχόλιο από pavlos 1988 | 04/09/2014

  7. pavlos 1988 | E όχι και αριστερός ο Κωστόπουλος! Καραδεξιός και φιλοεθνικιστής είναι. Γιατί δεν μπορεί να είναι αριστερός ένας άνθρωπος που δεν διστάζει να καταγγείλει ένα τμήμα του λαού «του» σε Τούρκους δεξιούς, που μηρυκάζει συνεχώς τα τουρκικά εθνικιστικά επιχειρήματα, που συγκαλύπτει και αιτιολογεί μια γενοκτονία.

    Σχόλιο από Γιώρικ | 04/09/2014

  8. Δεν ήξερα πως η ρουφιανιά είναι αποκλειστικότητα μιας μόνο πλευράς. Πάντως δεν διαφωνώ στο ότι είναι φίλος του τουρκικού εθνικισμού.

    Σχόλιο από pavlos 1988 | 05/09/2014

  9. Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

    Και όμως στην Μικρασιατική εκστρατεία 1919-1922, οι Έλληνες διέπραξαν γενοκτονία κατά των Τούρκων!

    Στην Ελλάδα του 2014 ο καθένας μπορεί να γράφει, να λέει και να δηλώνει ό,τι θέλει! Κάπως έτσι φαίνεται πως σκέφτεται και φέρεται ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Τάσος Κωστόπουλος. Σε άρθρο του στην Εφημερίδα των Συντακτών με τίτλο «Λογοκρισία με «αντιρατσιστικό» πρόσημο», ο εν λόγω δημοσιογράφος αγωνιά για το αν «ποινοκοποιηθεί» η ιστορική έρευνα, με αφορμή το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που πρόκειται να ψηφιστεί. Ουσιαστικά όμως, αγωνιά για το αν συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο «με βίαιη επιβολή η άποψη περί «γενοκτονίας» των Ελληνορθοδόξων Ποντίων και Μικρασιατών». Εντύπωση προκαλεί ότι ο κ. Κωστόπουλος βάζει εισαγωγικά στη λέξη γενοκτονία, αμφισβητεί δηλαδή για πολλοστή φορά ότι υπήρξε γενοκτονία των Ποντίων και των Μικρασιατών από τους γείτονες Τούρκους.

    Και όχι μόνο αυτό, αλλά προχωρά παραπέρα υποστηρίζοντας ότι κατά την διάρκεια της Μικρασιατικής εκστρατείας (1919-1922) όχι μόνο δεν υπήρξε γενοκτονία Ελλήνων της Μικράς Ασίας, αλλά οι μόνες βιαιότητες σε βάρος αμάχων ήταν αυτές που προξένησε ο Ελληνικός στρατός στο ντόπιο τουρκικό πληθυσμό. Γράφει επί λέξη: «Στην περίπτωση της Μικρασίας, οι μόνες βιαιότητες σε βάρος αμάχων που έχουν διεθνή νομική αναγνώριση είναι όχι η «γενοκτονία» τής εκεί ελληνικής μειονότητας αλλά, αντίθετα, τα εγκλήματα πολέμου που διέπραξε το ελληνικό εκστρατευτικό σώμα σε βάρος του ντόπιου τουρκικού πληθυσμού. Η Συνθήκη της Λοζάνης του 1923, το νομικό δηλαδή κείμενο που έχει αναγορευτεί σε ακρογωνιαίο λίθο της εθνικής επιχειρηματολογίας, περιέχει ειδικό άρθρο (§59) όπου η Ελλάδα αναγνωρίζει την ενοχή της για «πράξεις του ελληνικού στρατού ή της ελληνικής διοικήσεως αντιθέτους προς τους νόμους του πολέμου» και την υποχρέωσή της να καταβάλει αποζημιώσεις στην Τουρκία, τις οποίες όμως η τελευταία αποποιείται «λαμβάνουσα υπ’ όψιν την οικονομικήν κατάστασιν της Ελλάδος».

    Περί γενοκτονίας -ή έστω σφαγών- του ελληνικού πληθυσμού, στη συνθήκη που επισφράγισε τους ελληνοτουρκικούς πολέμους του εικοστού αιώνα, δεν υπάρχει ούτε λέξη». Μάλιστα, πιο κάτω συνεχίζει να αμφισβητεί τις γενοκτονίες Ποντίων και Μικρασιατών χαρακτηρίζοντας τις αποφάσεις της Ελληνικής Βουλής με τις οποίες αναγνωρίστηκαν οι εν λόγω γενοκτονίες σαν «κείμενα σκοπιμότητας και όχι ιστορικής έρευνας»!

    Μετά από όλα αυτά, αισθάνομαι την ανάγκη να δώσω μια συνοπτική απάντηση στις παραπάνω απόψεις. Συγκεκριμένα, στην άποψη ότι οι μόνες βιαιότητες που έλαβαν χώρα στη Σμύρνη ήταν αυτές του Ελληνικού στρατού και μόνο, φτάνει να αντιπαραθέσει κανείς το βιβλίο του Αμερικανού Πρόξενου της Σμύρνης, Τζόρτζ Χόρτον, η Μάστιγα της Ασίας. Στο κεφάλαιο «Λεπτομέρειες που έγιναν γνωστές μετά την τραγωδία», ο Χόρτον αναφέρει πληροφορίες που του εκμυστηρεύθηκαν όχι Έλληνες ή Αρμένιοι, αλλά Αμερικανοί και Ολλανδοί. Αναφέρει λοιπόν σφαγές, πυρπολήσεις αθώων αμάχων και βιασμούς γυναικών: «Αμερικανοί και άλλοι που ήταν στη Σμύρνη μου αφηγήθηκαν πολλές φορές το περιστατικό του ολοκαυτώματος μιας ομάδας κατοίκων της πόλης, ανδρών, γυναικών και παιδιών, που είχαν μαζευτεί πάνω σε μια μαούνα αραγμένη στο λιμάνι και σε πολύ μικρή απόσταση από την προβλήτα, με την ελπίδα ότι κάποια συμμαχική ή αμερικανική ατμάκατος θα τους ρυμουλκούσε σε κάποιο πλοίο και θα τους έσωζε. Οι Τούρκοι τους πέταξαν πετρέλαιο και τους έκοψαν ζωντανούς (σελ 156, έκδοση ΔΟΛ)». Και συνεχίζει πιο κάτω «Διηγούνται ιστορίες φρίκης για την απανθράκωση αρρώστων στα νοσοκομεία και παιδιών στα σχολεία. […] Ένα από τα κυριότερα εγκλήματα που διαπράχτηκαν κατά τη διάρκεια της τραγωδίας ήταν ο μαζικός βιασμός γυναικών και κοριτσιών (σελ 157)».

    Επομένως είναι τουλάχιστον ατυχής η άποψη του κ. Κωστόπουλου πως «οι μόνες βιαιότητες αμάχων ήταν τα εγκλήματα πολέμου που διέπραξε το ελληνικό εκστρατευτικό σώμα σε βάρος του ντόπιου τουρκικού πληθυσμού».

    Τελειώνοντας, σχετικά με το αν υπήρξε ή όχι γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας δε νομίζω ότι χρειάζεται απάντηση. Παρόλ΄αυτά, ξένες εφημερίδες της εποχής ανέφεραν τις τρομακτικές απώλειες όχι μόνο Ελλήνων αλλά και Αρμενίων. Το πρακτορείο Reuturs, την 18η Σεπτεμβρίου 1922, σε ανταπόκρισή του ανέφερε: «Από τις περιγραφές που έχουμε, δεν είναι δυνατόν να εξαχθεί ακριβής αριθμός θυμάτων, αλλά υπάρχει φόβος ότι οπωσδήποτε υπερβαίνουν τις εκατό χιλιάδες». Ο Χόρτον μάλιστα γράφει: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πολλές χιλιάδες από τους ανυπεράσπιστους άμαχους της Σμύρνης και της γύρω περιοχής δολοφονήθηκαν από τους Τούρκους. Στον αριθμό εκείνων που σκοτώθηκαν τις μέρες της σφαγής, θα πρέπει να προστεθούν οι εκτοπισμένοι Έλληνες που χάθηκαν, αυτοί που κάηκαν στην πυρκαγιά ή σκοτώθηκαν από τους τοίχους που έπεφταν, αυτοί που χάθηκαν στην προκυμαία και όλοι όσοι υπέκυψαν αργότερα από τις στερήσεις, τα τραύματα ή τη θλίψη (σελ 167)».

    Στη τελευταία κατηγορία – σ΄αυτούς δηλ. που υπέκυψαν από τις στερήσεις κλπ – ανήκουν και όσοι συμμετείχαν καταναγκαστικά στα τάγματα εργασίας, που δεν ήταν τίποτα άλλο από τάγματα γενοκτονίας όσων στέλνονταν σ΄αυτά. Δώδεκα ώρες την ημέρα, αλυσοδεμένοι να σπάνε πέτρες, με αποφάγια για τροφή. Εμπνευστής του σχεδίου ο Γερμανός Στρατηγός Φον Σάντερς. Μάλιστα ο Σάντερς ενημέρωνε τους Τούρκους: «Σας διαβεβαιώνω ότι οι παγωνιές και το κρύο του χειμώνα, οι βροχές και η μεγάλη υγρασία, ο ήλιος και η τρομερή ζέστη του καλοκαιριού, οι αρρώστιες του εξανθηματικού τύφου και της χολέρας, οι κακουχίες και η ασιτία θα φέρουν το ίδιο αποτέλεσμα που λογαριάζετε εσείς με το δικό σας σχέδιο, δηλαδή να τους ξεκαθαρίσετε με σφαγές. Με το σύστημα που σας προτείνω ο θάνατός τους είναι βέβαιος. Αλλά πριν πεθάνουν θα μας προσφέρουν τις πολύτιμες για το έθνος υπηρεσίες τους. Επιπλέον, οι γυναίκες τους δε θα γεννούν, κι έτσι θα λυθεί το δημογραφικό σας πρόβλημα, ενώ η μισητή κι άτιμη αυτή ράτσα θα ξεκληριστεί και θα χαθεί για πάντα σε μια γενιά, κι εσείς θ΄αποκτήσετε μια συμπαγή τουρκική ομοιογένεια που θα δώσει στο έθνος σας νέα δύναμη. Και μην ξεχνάτε βέβαια τις περιουσίες και τα κτήματα που θ΄αφήσουν οι «Γιουνάν» μετά το χαμό τους, που θα περάσουν στο Δημόσιο, δηλαδή σε σας όλους…». Αν όλα αυτά δεν αποδεικνύουν γενοκτονία τότε τι αποδεικνύουν κ. Κωστόπουλε;

    Αναρτήθηκε από Γιάννης Αθανασόπουλος

    http://ellhnikaxronika.blogspot.gr/2014/08/1919-1922.html

    Σχόλιο από Χ | 29/09/2014

  10. Σε όλα του έτσι είναι ο Κωστόπουλος. Ιδεοληπτικός, επιφανειακός, εμπαθής και πλαστογράφος. Να ένα σχετικό σχόλιο:

    «………………………..

    Geobartz said

    29 Σεπτεμβρίου, 2014 at 20:36
    Theo-518: Γράφεις: “Ο Μελάς γενικά θεωρείται αναξιόπιστος. Και συ περιμένεις ο Κωστόπουλος να τον αντιγράφει ευλαβικά”;
    Λοιπόν, δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν γνωρίζεις ανάγνωση; Δεν αφορά την όλη συζήτηση το αν ο Μελάς είναι ή δεν είναι αναξιόπιστος. Η ουσία είναι ότι τον επικαλείται ο Κωστόπουλος που, προκειμένου να αποδείξει τα …κωστοπολίτικά του, παραθέτει επιλεκτικές περικοπές του Μελά, κατά τέτοιον τρόπο ώστε να ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ 100% τα λεγόμενά του. Αυτό εγώ το βλέπω ως ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ του αναγνώστη. Το ίδιο κάνει ο Κωστόπουλος και με άλλες “πηγές” του (όπως με τον Γ.Βεντήρη και με την Έκθεση του ΓΕΣ). Να το πω διαφορετικά: Αν οι έχοντες έννομο συμφέρον (ας πούμε οι απόγονοι του Μελά ή του Βεντήρη ή η σημερινή Διευθυνση Ιστορίας Στρατού) καταφύγουν στα δικαστήρια, μπορούν να ζητήσουν καταδίκη του Κωστόπουλου για …ηθική βλάβη λόγω ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ των υπόψη γραπτών!
    Απορώ γιατί το έκανε αυτό ο Κωστόπουλος: Είναι τόσες πολλές οι ωμότητες που διαπράχτηκαν από τους στρατούς των Βαλκανίων (και όχι μόνο) που το βρίσκω σχέτη μωρία να …ανακαλύπτουμε και ανύπαρκτες. Ίσως το έκανε στην προσπάθειά του να απονείμει τα …πρωτεία στον ελληνικό στρατό (τι προκατάληψη και αυτή!).
    Τέλος, εγώ έκανα τον κόπο να σημειώσω ένα πολύ-πολύ μικρό δείγμα …μαργαριταριών του Κωστόπουλου. Από ένα σημείο και μετά απλώς τα …απολάμβανα. Δεν είναι δική μου δουλειά να “αποδομήσω” τον Κωστόπουλο, και μάλιστα σε ένα μπλόγκ. Αυτό είναι δουλειά μεγάλη. Όποιος έχει χρόνο ας το κάνει. Θα προσφέρει καλή υπηρεσία, κυρίως στην ανυποψίαστη νεολαία!»

    Γενοκτονίες και ποινικοποίηση

    Σχόλιο από Κωστοπούλογλου | 29/09/2014

  11. […] οι προσπάθειες δεν βρήκαν καμιά οργανωμένη απάντηση. Ούτε από την Αριστερά, ούτε από το δημοκρατικό ποντιακό κίνημα. Κια οι […]

    Πίνγκμπακ από -Οι χρυσαυγίτες εκμεταλλεύονται την ποντιακή αφασία « Πόντος και Αριστερά | 07/06/2015

  12. […] -Βρε άι σιχτίρ Κωστόπουλε…. […]

    Πίνγκμπακ από -Απ’ όλα τα αποσπάσματα, του Κωστόπουλου μ’ αρέσει… « Πόντος και Αριστερά | 17/12/2015


Σχολιάστε