Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Έκαψαν το Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο !

Aυτή τη φορά δεν χτύπησαν ούτε οι σιωνιστές, ούτε και οι Γκρίζοι Λύκοι…

Πήραμε και δημοσιεύουμε μια ανατριχιαστική είδηση:

«Οι αναρχοναζί φονιάδες των εργαζομένων της Μαρφίν ή οι «αντιφά» απολογητές του σιωνιστικού κράτους (είτε όλα τα κουμάσια μαζί) ενοχλήθηκαν από την έντονη δράση του Άρδην και της Ρήξης το τελευταίο διάστημα και κυρίως τις πρωτοβουλίες που παίρνει ακόμα και σε επίπεδο αγωνιστικών εκδηλώσεων στο δρόμο.

Ενώ δεν έχει περάσει ούτε ένα 24ωρο από την αιχμαλωσία φίλων και συντρόφων μας από τις σιωνιστικές δυνάμεις στα πλοία που πήγαιναν στη Γάζα, ενώ οι περισσότεροι βρισκόμαστε σε πυρετό κινητοποίησης, τα ξημερώματα διάλεξαν τα παρακρατικά αναρχοφασιστάκια να κάψουν το Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο σαν προειδοποίηση εναντίον μας. Αλίμονο, νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με τίποτα φλώρους ακροδεξιούς ή παιδάκια των ΕΑΑΚ.

Απλώς, ας θυμηθούν οι ανόητοι και όσοι τους βάζουν ότι:  εστιν δίκης οφθαλμός ος τα πανθ’ ορά.

Έμπρακτη αλληλεγγύη στο Μήτσο και τα παιδιά του βιβλιοπωλείου για να αποκατασταθούν οι ζημιές!»

Δείτε και θυμηθείτε…

Οι Ναζί καίνε «επικίνδυνα» βιβλία στις 10 Μαϊου του 1933 στο Βερολίνο

Δείτε επίσης κάτι απ’ τα παλιά… και χαλαρώστε:

01/06/2010 - Posted by | -Διάφορα, -Ιδεολογικά, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός, φασισμός

37 Σχόλια »

  1. Αριστεροπόντιε, εσύ λες ότι «αυτή τη φορά δεν χτύπησαν οι σιωνιστές», αλλά το ardin.gr έχει ήδη εντοπίσει τους ενόχους, αφού καταγγέλλει «σιωνιστική επίθεση» από «εγχώριους πράκτορες του σιωνισμού».

    Συμφωνείς κι εσύ ότι πρόκειται για εγχώριους πράκτορες του σιωνισμού;

    Σχόλιο από sarant | 01/06/2010

  2. Τι να σου πω βρε Νίκο; Για να το λένε ίσως ξέρουν κάτι παραπάνω από μας!

    Το δικό μου πάντως κριτήριο προς τα αλλού με οδηγεί!

    Εξάλλου έχω μια έμφυτη αποστροφή -ίσως λόγω αφέλειας- προς την πρακτορολογία.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 01/06/2010

  3. Πέρασα σήμερα το πρωί και έπεσα από τα σύννεφα.
    Δεν πιστεύω αυτά περί σιωνιστών, όμως το βιβλιοπωλείο κάηκε.
    Από φασίστες ή «φασίστες»…

    Σχόλιο από Σκύλος τ. Β.Κ. | 01/06/2010

  4. Α, και στο πιο επαναστατικό σάιτ του κόσμου, την έκρυψαν την είδηση…
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1178520#1178520

    Σχόλιο από Σκύλος τ. Β.Κ. | 01/06/2010

  5. […] -Έκαψαν το Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο ! « Πόντος και Αριστερά -Έκαψαν το Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο ! « Πόντος και Αρισ…. […]

    Πίνγκμπακ από -Έκαψαν το Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο ! « Πόντος και Αριστερά « Karampas's Blog | 01/06/2010

  6. όποιοι το έκαναν και να μην ήταν πράκτορες των σιωνιστών λειτούργησαν ως τέτοιοι.

    Σχόλιο από Γ.Χ | 01/06/2010

  7. αν και δεν μου αρέσει να απολογούμε για το indymedia, αν κάποιος έγραφε «το βιβλιοπωλείο το κάψαν τα βριλ και τα νέφελιμ», δεν θα έπρεπε να πάει στα κρυμμένα?

    το indymedia είναι χώρος αντιπληροφόρησης, όχι χώρος που ο κάθε πικραμένος θα περιγράφει τις θεωρείες συνομωσίας του

    λυπάμε όμως που κατηγορείτε τους αναρχικούς
    ο εμπρησμός βιβλιοπωλείου είναι φασιστική ενέργεια και ουδεμία σχέση έχει με τον χώρο

    Σχόλιο από ένας | 02/06/2010

  8. να πω εδώ οτι λυπαμαι πολύ και θεωώ αισχρο (αν μου επιτρεπεται η εκφραση) το καψιμο ενος βιβλιοπωλιου και γιατί μου προξενει απεχθεια η πραξη που θυμιζει βεβαια αυτους που καιγανε βιβλια στο μεσοπολεμο αλλά και γιατι εχω διαβασει αρκετα αξιολογα βιβλια απο τον σχ. εκδοτικό οικο που νομιζω οτι εχει προσφερει πολλά

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 03/06/2010

  9. Κι εγώ θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο το συγκεκριμένο περιστατικό, το ίδιο απαράδεκτο με το κάψιμο του βιβλιοπωλείο του Άδωνη.
    Τον εθνικισμό κάποια στιγμή το κίνημα οφείλει να τον αποκρούσει πολιτικά κι όχι με φωτιά.

    Σχόλιο από Δημήτρης | 03/06/2010

  10. Δημήτρη,

    εκτιμούμε πολύ το λόγο σου και τη σκέψη, αλλά στη συγκεκριμένη προσέγγιση θα διαφωνήσουμε. Εγώ τουλάχιστον!

    Η ομάδα του Άρδην, η οποία προέρχεται από την παλιά ΟΠΑ (Οργάνωση για μια Προλεταριακή Αριστερά) δεν μπορεί να καταταγεί στις δυνάμεις του εθνικισμού, μαζί με το «βιβλιοπωλείο του Άδωνη», όπως εύκολα κάνουν κάποιοι και μαζί μ’ αυτούς και οι «επαναστάτες πυρπολητές». Αν θέλουμε να τους κατατάξουμε, θα τους τοποθετούσαμε στην επιβίωση της παλιάς εθνικοαπελευθερωτικής Αριστεράς του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, του αγώνα για την αυτοδιάθεση της Κύπρου μετά τον Εμφύλιο, ακόμα και του Πολυτεχνείου. Και σε μεγάλο βαθμό αυτή η οπτική εκφράζει και το σύγχρονο μαοϊσμό. Με δυό λόγια, το ρεύμα αυτό θεωρεί ότι ακόμα στην περιοχή μας το κοινωνικό διαπλέκεται απολύτως με το εθνικό…

    Σίγουρα, η προσέγγιση αυτή που δεν είναι καθόλου καινούργια μέσα στην ελληνική Αριστερά, θα μπορούσε να έχει ισχυρότατο αντίλογο. Όμως θεωρώ ότι η τάση της ισοπέδωσης είναι ακόμα πιο επικίνδυνη και αποπροσανατολιστική.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 03/06/2010

  11. μου φάνηκε απίστευτο το ότι κάηκε αυτό το βιβλιοπωλείο. σήμερα πέρασα από μπροστά όπου το συνεφέρνανε.

    αυτό που είπε ο δημήτρης και θα συμφωνήσω είναι ότι έχει καλλιεργηθεί μία ανοχή σε τέτοιου είδους πολιτικές εκφράσεις. φυσικά και δεν έχει σχέση το συγκεκριμένο βιβλιοπωλείο με την τηλεσαβούρα του άδωνη αλλά έτσι έγινε η κριτική τότε.

    ευελπιστώ να ισχύει η δική σου εκδοχή και να είναι πράκτορες, ασφαλίτες ή φασιστάκια γιατί αν ισχύει ότι ο διάλογος έχει ξεκινήσει εντός μας με τέτοια επιχειρήματα…

    το ιντιμίντια εδώ και καιρό έχει χάσει τον προσανατολισμό του. έχει περιοριστεί στον αναρχικό χώρο και οποιαδήποτε κριτική την κόβει.

    Σχόλιο από cortlinux | 03/06/2010

  12. Μην ξεχνάς Δημήτρη ότι οι λέξεις έχουν χάσει πια τη σημασία τους. Οι πιο μεγάλοι αντιεθνικιστές στην Ελλάδα ήταν ο Μαντέλης, ο σύντροφος Τσουκάτος και ο «άθεος» Σημίτης.

    Και με βάση την αντίληψη αυτής της μαφίας ο Γλέζος ήταν εθνικιστής.

    Σχόλιο από Zωνιανίτης | 04/06/2010

  13. Το ενναλλακτικό βιβλιοπωλειαο εχει βγαλει πολλά αξιολογα βιβλια ..Αναμεσα στα οποια θυμάμαι τυχαια ενα της Κριστεβα : εθνη χωρις εθνικισμό..

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 04/06/2010

  14. παντως και ασχετως του οτι το εναλλακτικο βιβλιοπωλειο δεν εχει σχεση με το βιβλιοπωλειο του Αδωνι
    να πω εδώ οτι θεωρω εντελώς απεχθές το κάψιμο καθε Βιβλιοπωλειου και Βιβλιων
    που θυμιζει χιτλερ
    και θυμαμαι ποιοι φασιστες κανανε την αρχή και εγκαινιασανε την φασιστική αυτη …μόδα ..τοτε με το βιβλιο του Ανδρουλακη στη θεσσαλονικη

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 04/06/2010

  15. Πρώτο και βασικότερο, όπως είπα και στο παραπάνω σχόλιό μου, ο εθνικισμός πρέπει να χτυπιέται πολιτικά και όχι να πυρπολείται. Και στην Ελλάδα υπάρχουν διάφορα είδη εθνικισμού – πατριωτισμού : αυτός της Κανέλλης όπως μεταφράζεται στο ΝΕΜΕΣΙΣ, ο λαϊκίστικος εθνικισμός των καρεκλάκηδων του ΛΑΟΣ, ο παραδοσιακός εθνικισμός-ρατσισμός από ΧΑ και το συνάφι που ευτυχώς είναι στο περιθώριο, ο εθνο-μπολσεβικισμός και το… Άρδην. Σε καμία περίπτωση, δεν λέω ότι όλα τα είδη ενός διαφαινόμενου εθνικισμού έχουν την ίδια βάση, σε καμία περίπτωση δεν τα βάζω όλα στο ίδιο τσουβάλι. Δεν παύω όμως να τα θεωρώ επικίνδυνα για την αριστερά και ένα κίνημα ανατροπής.

    Γιατί, πάρα το γεγονός ότι η ομάδα Άρδην του Καραμπελιά έχει εξαιρετικές εκδόσεις, στις οποίες απ’ ότι είδα συγκαταλέγεται και το πόνημα του Αγτζίδη, (που καλό είναι να το διαβάσετε όλοι όσοι δεν έχετε διαβάσει τη διδακτορική του διατριβή), επιμένω ότι είναι εθνικιστικό και άρα επικίνδυνο για την αριστερά και το κίνημα. Ας δούμε μερικά παραδείγματα…

    Ιδού λοιπόν πως οι ίδιοι παρουσιάζουν τον εχθρό και τον εμπρηστή του βιβλιοπωλείου τους:

    ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ

    Ιδού και πως παρουσιάζει η ΧΑ μια οποιαδήποτε «συκοφαντική επίθεση εναντίον της»:

    http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CE%BD%CE%B5%CE%B1%CF%81%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CF%82?page=13

    Ακόμη- από τη νεολαία της Ρήξης:

    Σκοπός μας κι επιθυμία μας η συγκρότηση ενός μαζικού, ιθαγενικού ανατρεπτικού κινήματος στην Ελλάδα, το οποίο θα παλέψει για την την Εθνική ανεξαρτησία, Άμεση Δημοκρατία, την Κοινωνική χειραφέτηση και την Οικολογία και θα αποτινάξει τους ζυγούς των ξένων επικυρίαρχων και της ελληνικής ολιγαρχίας των καναλαρχών, των πολιτικών τζακιών, των εφοπλιστών και των μεγαλό-εργολάβων. Γιατί όπως λένε και οι συν-ιθαγενείς της Τσιάπας ΥΑ BASTA! (Φτάνει πιά!).

    (Τι θα πει «ιθαγενικού», «σύντροφοι» της Ρήξης;)

    Το «σιωνιστικό» indymedia έχει και μερικά καλά, όπως συχνά αφιερώματα σε άρθρα τα οποία έχουν φιλοξενηθεί στο Άρδην…

    http://agioritikesmnimes.pblogs.gr/2010/04/611112.html

    (δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ένα τέτοιο άρθρο σε ένα όχι αριστερό, αλλά τουλάχιστο προοδευτικό έντυπο)

    Δείτε ακόμα πως τους αντιμετωπίζουν οι φασίστες…

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ds3hAoKxu04J:antistasi.org/%3Fp%3D7562+%CE%86%CF%81%CE%B4%CE%B7%CE%BD+%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82&cd=8&hl=el&ct=clnk&gl=gr&client=firefox-a

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:KqYurtjvXFkJ:mavroskrinos.blogspot.com/2008/12/blog-post_13.html+%CE%86%CF%81%CE%B4%CE%B7%CE%BD+%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82&cd=20&hl=el&ct=clnk&gl=gr&client=firefox-a

    Τα δημοσιεύματα είναι άπειρα, όπως και οι κριτικές που γίνονται στο Άρδην και στον Καραμπελιά, ενός πολύ διαβασμένου αριστερού, ο οποίος μάλλον βαδίζει περίεργους δρόμους. Δε χρειάζεται να τα αναφέρουμε όλα, αυτά ήταν ενδεικτικά νομίζω…

    Σχόλιο από Δημήτρης | 08/06/2010

  16. Από τα δύο φασιστικά σάιτ που μας προτέινεις Δημήτρη, το πρώτο δείχνει ότι τους ενόχλησε η παρέμβαση του Άρδην ενάντια στην επίσκεψη Ερντογάν μαζί με εθνικοτοπικές οργανώσεις.

    Για το δεύτερο θα μπορούσε κάποιος να αντιπροτείνει ότι και οι φασίστες είναι αντικαπιταλιστές, αντιαμερικάνοι και αντισιωνιστές, αυτό δε σημαίνει ότι θα ενοχοποιηθεί ο αντικαπιταλισμός, αντιαμερικανισμό και ο αντισιωνισμός.

    Σε βλέπω πολύ ισοπεδωτικό. Απ’ ότι ξέρω, για τα δικαιώματα των εθνών είχε μιλήσει θετικά ακόμα και ο Μπακούνιν. Δηλαδή μέσα στην αναρχική παράδοση δε χωράει ο αντιεθνικός ισοπεδωτισμός, αλλά αντίθετα ο σεβασμός των εθνικών δικαιωμάτων όταν αυτά καταπιέζονται.

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 08/06/2010

  17. Αυτό που λέει ο Μπακούνιν τι σχέση έχει με τις γλαφυρές αναλύσεις του Άρδην για τα ελληνο-τουρκικά;
    Και ποιός είπε ότι τα έθνη δεν έχουν δικαιώματα;

    Επίσης, πόσο εύκολο είναι σήμερα να μιλήσουμε για αλυτρωτικά- εθνικά δικαιώματα σλαβο-μακεδόνων, Κούρδων, Ελληνο-ποντίων, Σέρβων, Παλαιστινίων χωρίς να μπούμε στα χωράφια του εθνικισμού και των εθνικιστικών ελίτ-ομάδων που αρέσκονται στο εθνικό, παραμερίζοντας το κοινωνικό; Πόσο προσεκτικοί και αμερόληπτοι πρέπει να είμαστε οταν κάνουμε κριτική λοιπόν για εθνικά και εθνοτικά δικαιώματα; Ο Καραμπελιάς για μένα ΔΕΝ είναι.

    Στο τελευταίο που λες Ζωνιανίτη συμφωνώ απόλυτα. Δε χωρεί αμφιβολία ότι εθνομηδενιστικές απόψεις πηγάζουν από ένα αντι-εθνικό κριτήριο, το οποίο είναι προϊόν περισσότερο του μίσους προς το έθνος-κράτος, παρά μιας αμερόληπτης κριτικής για το έθνος.

    Προσοχή όμως: στο παραπάνω σχόλιό μου παραθέτω μια πολύ επικίνδυνη συνωμοσιολογία που κάνει το Άρδην (σιωνιστικά λόμπυ κτλ.), η οποία ταυτίζεται 100% με αυτή του νεο-φασισμού και των εθνομπολσεβίκων. Εκεί είναι που μπλέκονται τα πράγματα.

    Σχόλιο από Δημήτρης | 08/06/2010

  18. Πήγα και είδα το μπλογκ «Ιθαγενείς» http://ithageneis.wordpress.com/

    Δε μου φάνηκαν και τόσο ακροδεξιοί όπως τους παρουσίασες. Μου δίνεις την εντύπωση ότι το λογικό σχήμα που ακολουθείς είναι αυτό με τον μπάτσο και το όργανο. Μπορεί ο καθείς να κριτικάρει τον καθένα, αλλά να τον φτύνει και να τον στήνει στον τοίχο με τέτοιο τρόπο όπως στο σχ. 15 δε μου φαίνεται σωστό. Ας γίνεται κριτική πάνω σε θέσεις συγκεκριμένες.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 08/06/2010

  19. Επίσης μπήκα και είδα το αφιέρωμα για το Άγιο Όρος που προτείνεις, κατηγορείς γι αυτό το ‘Άρδην» και θεωρείς ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει ούτε καν σε προοδευτικό, και όχι αριστερό, περιοδικό.

    Δεν καταλαβαίνω Γιατί; Το κείμενο του Αλέκου Αλαβάνου για το άβατο του Αγίου Όρους με τίτλο «Αφήστε το Όρος στη ησυχία του» είναι άψογο. (11ο Τεύχος του περιοδικού Άρδην Δεκέμβριος 97-Ιανουάριος 98).

    Το να πλησιάζεις ένα ιστορικό φαινόμενο όπως αυτό του Όρους με την καπιταλιστική εγωϊστική υπεροψία, με την περιφρόνηση μιας αιώνιας παράδοσης, με το φτύσιμο των διαφορετικών, αποτελεί φασισμό παρόμοιο μ’ αυτό των Κινέζων «κομμουνιστών» που κάνουν όσα κάνουν στο βουδιστικό Θιβέτ. Όσοι ονειρεύονται τέτοιες πρακτικές είναι αντίστοιχης ποιότητας με τους Κινέζους συντρόφους τους.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 08/06/2010

  20. Το κείμενο του Αλέκου Αλαβάνου για το άβατο του Αγίου Όρους με τίτλο “Αφήστε το Όρος στη ησυχία του» είναι άψογο

    ωχ ..υπερ του αβατου και ο Αλαβανος;

    μωρε καλά ελεγα γω ..

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 09/06/2010

  21. πάντως μιας και ειμαι της αρχής »το μη χοιρον βελτιστον » εχω να πώ Δημητρη πως το Αρδην ειναι καλύτερο απο το ...Ρεσαλτο (το λέω βεβαια με επιφυλαξη ..αυτη ειναι η εντυπωση μου …τεσπα)

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 09/06/2010

  22. Τέτοιο κολλάζ θα το ζήλευε και ο Ιός. Πρώτα πρώτα γιατί βάζεις μαζί μια ανακοίνωση του Άρδην για έναν εμπρησμό που υπέστη και την ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής για να απολογηθεί για έναν ξυλοδαρμό που έκανε εναντίον μιας τραγουδίστριας. Σου φαίνονται αυτά τα δύο κάπου να κολλάνε πέρα από δημιουργία εντυπώσεων από μέρος σου;

    Η επίθεση εναντίον του Εναλλακτικού βιβλιοπωλείου έγινε την επομένη από τη δολοφονική επίθεση των Ισραηλινών στο Στόλο της Ελευθερίας στον οποίο το Άρδην είναι αλληλέγγυο. Δεν ξέρω ποιος/οι έβαλε/αν τη φωτιά στο βιβλιοπωλείο, αλλά εκείνη τη χρονική στιγμή που επέλεξε/αν να το κάνει λειτούργησε/αν ως όργανο της σιωνιστικής κυβέρνησης του Ισραήλ. Και αυτό να το έχει/ουν υπόψη τους.

    Μου κάνει εντύπωση που αναφέρεις κείμενο των νέων του Άρδην και αυτό που σε εντυπωσιάζει, «ιθαγενικό» π.χ. είναι το κίνημα του Μοράλες στη Βολιβία, που επανάφερε τον αντι-αποικιοκρατικό αγώνα στο προσκήνιο και εμείς δανειζόμενοι τον όρο από τους συντρόφους της Βολιβίας λέμε για να αντι-αποικιοκρατικό κίνημα στην Ελλάδα, γιατί για εμάς «σύντροφε» η αποικιοκρατία υπάρχει στην Ελλάδα από τις οικονομικές σχέσεις με τη Δύση έως την πνευματική αποικιοκρατία.

    Παραθέτεις δύο κριτικές για το Άρδην από την ακροδεξιά, για την πρώτη δεν ξέρω για ποιο λόγο θα πρέπει νιώθουμε άσχημα εμείς. Η κριτική από την ακροδεξιά για τη διαδήλωση εναντίον στην επίσκεψη επικεντρώθηκε ότι κάναμε τη διαδήλωση μαζί με Κούρδους και Αρμένιους, δηλαδή λαούς που έχουν υποστεί, όπως και οι Έλληνες, την επιθετικότητα της Τουρκίας. Δηλαδή μας κάνουν μια ρατσιστική κριτική γιατί είμαστε αλληλέγγυοι με άλλους λαούς. Δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να νιώσω άσχημα από μια τέτοια κριτική; Αυτά που λένε εσένα θα έπρεπε να προβληματίσουν που σε μια τέτοια δραστηριότητα έμπρακτης αλληλεγγύης των λαών και διεθνισμού στάθηκες απέναντι.

    Για το δεύτερο έκανε ο Μαύρος Κρίνος μια αναδημοσίευση από ένα αφιέρωμα του Άρδην που του άρεσε, και το Άρδην τι θέλεις να τους κάνει μήνυση γι’ αυτό;. Ελευθεροτυπία έχουμε.

    Και για να τελειώνουμε , έκατσα και απάντησα σε ένα ένα αυτά που έβαλες όχι γιατί νιώθω ότι πρέπει να απολογηθώ σε εσένα και στη δίκη προθέσεων που πας να στήσεις, αλλά σεβόμενος το μέσο που ανήρτησε για τον εμπρησμό του βιβλιοπωλείου και αυτούς που το παρακολουθούν. Η δική μου άποψη είναι την ακροδεξιά στην Ελλάδα την τρέφουν οι απόψεις και οι πρακτικές μιας ορισμένης φιλο-παγκοσμιοποιητικής αριστεράς, που κάθε φορά που ακούει για πατριωτισμό βγάζει φλύκταινες. Μια αριστερά που δεν έχει καμιά σχέση με την ιστορική διαδρομή της αριστεράς σε αυτή τη χώρα και γενικά με ότι διακυβεύεται.

    Εσύ μπορεί να διαφωνείς με αυτό, αλλά να μην διαστρεβλώνεις την αλήθεια με ένα ψευτό-αποκαλυπτικό τρόπο, το Άρδην, στο μέτρο που μπορεί, νομίζω ότι έχει δώσει σημαντικό αγώνα στο να μην κυριαρχήσουν στην Ελλάδα εθνικιστικές και ρατσιστικές αντιλήψεις, και μάλιστα πολύ αποτελεσματικότερα από άλλους που το έχουν ως πρωταρχικό τους σκοπό.

    G.

    Σχόλιο από G | 09/06/2010

  23. G, φαντάζομαι ότι απευθύνεσαι στον Δημήτρη (σχόλιο 15)

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 09/06/2010

  24. Ομέρ, συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να μην απαντήσω καυστικά, σε κάποιον ο οποίος μου λέει ότι πάω να στήσω δίκες, επειδή δεν του αρέσει η άποψή μου. Και δε με αφορά αν δεν αρέσει στην πλειοψηφία.

    Νομίζω ότι όσοι καίνε βιβλιοπωλεία είναι φασίστες. Το ίδιο και όσοι τα ρίχνουν μετά στους Εβραίους σιωνιστές. Για ανάτρεξε λίγο στην ιστορία.

    Νομίζω ότι από τη Βολιβία απέχουμε μερικές χιλιάδες χλμ. και δε νομίζω ότι ο Μοράλες είναι εφευρέτης αντίστοιχων εννοιών στη Λ. Αμερική όπως αυτή του «νεο-οθωμανισμού».

    Νομίζω ότι εάν ένας δηλωμένος φασίστας- νεοναζί συμφωνούσε μαζί μου, τότε θα έπρεπε να κάνω την αυτοκριτική μου… ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

    Νομίζω ότι όποιος κοιμάται πατριώτης, το πρωϊ ξυπνά φασίστας. Και να μην γίνεται επίκληση στο ΕΑΜ- ΕΛΑΣ γιατί έχει καταντήσει γραφικό αυτό.

    Νομίζω ότι η έμπρακτη αλληλεγγύη γίνεται στα κατά τόπους στέκια μεταναστών κι όχι στις κατά τόπους γκρούπες. στέκια μεταναστών? σας λέει κάτι, αγαπητέ G?

    Νομίζω ότι θα πρέπει να αναστοχαστείτε γιατί σας έχουν πετάξει και οι αριστεροί και οι αναρχικοί «εκτός κινήματος». Όλοι έχουν άδικο λοιπόν εκτός από εσάς;

    Σχόλιο από Δημήτρης | 09/06/2010

  25. Το τελευταίο διάστημα έχουν σπάσει μια σειρά βιβλιοπωλείων άπό τον Ιανό (τον σπάνε πια μια φορά το δίμηνο), τον Κάουφμαν, την Εστία, το Εναλλακτικό και πολλά άλλα. Όταν λές είναι φασίστες τι εννοείς, είναι χρυσαυγήτες, άλλοι τύποι σαν αυτό τον Παπαγεωργίου; Αν γνωρίζεις κάτι καλώς, γιατί εδώ στην πρωτεύουσα θεωρείται ότι αυτοί που σπάνε τα βιβλιοπωλεία είναι από άλλο πολιτικό χώρο. Και αν είναι από άλλο πολιτικό χώρο, τους θεωρείς και πάλι φασίστες;

    Το είπα και πριν πως, όποιος επέλεξε να κάψει το βιβλιοπωλείο την Τρίτη 1/6 λειτούργησε ως πράκτορας του σιωνιστικού κράτους, αν δεν θέλεις να το καταλάβεις πρόβλημά σου, αλλά μην κάνεις το χαζό. Κάτι ακόμα, άλλο αντισιωνισμός άλλο αντισημιτισμός, νομίζω τα συγχέεις σκόπιμα, ενώ σε όλον τον κόσμο οι πιο σφορδοί επικριτές του Σιωνισμού είναι Εβραίοι αντισημίτες (διάβασε και ένα βιβλιάρακι που έχουμε βγάλει «Εβραίοι εναντίον Σιωνισμού».

    Κουραστηκα, γραφικά και εντελώς απλοικά είναι αυτού του τύπου τα συνθήματα. Άσε το ΕΑΜ, γιατί είπαμε ότι έχει να κάνει με Ελλάδα σας κάνει να βγάζετε φλύκταινες, η Γαλλική Επανάσταση με βάση πιο ιστορικό γεγονός ριζοσπαστικοποιήθηκε;

    Με την εισβολή των Πρώσσων, τότε την ηγεσία πήραν οι Ριζοσπάστες και έκαναν τον πρώτο λαικό στρατό που σάρωσε τους Πρώσους μιλιταριστές (διάβασε και ένα βιβλιαράκι του Παπαιωάννου το «Μάζα και Ιστορία«). Στην Κίνα έγινε το ίδιο, όταν εισέβαλλαν οι Ιάπωνες άρπαξε την ευκαιρία το ΚΚΚ και πήρε την ηγεμονία του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα.

    Σε όλες τις μεγάλες κοινωνικές επαναστάσεις το εθνικό διαπλέκεται με το κοινωνικό. Και αν δεν σε αρέσει εσένα κακό για εσένα, η ιστορία δεν αλλάζει.

    Σχόλιο από G | 09/06/2010

  26. «…όποιος κοιμάται πατριώτης, το πρωϊ ξυπνά φασίστας.¨

    Δημήτρη, γιατί μου φαίνεται ότι αυτό αποτελεί το άκρον άωτον της αυθαιρεσίας;

    Πώς θα μπορούσαμε να πούμε ότι όλοι όσοι θεωρούν ότι στην περιοχή μας υπάρχει ως απειλή ο τουρκικός ιμπεριαλισμός και αυτό επηρεάζει την ταξική πάλη και στην Ελλάδα και στην Τουρκία, ότι είναι ένα και το αυτό με τους ακροδεξιούς; Ξεχνάς ότι ένα από τα σχέδια της Εργκενεκόν ήταν πρόκληση θερμού ελληνοτουρκικού επεισοδίου με στόχο πραξικόπημα ενάντια στον Ερντογάν.

    Δεν κάνουμε με τον τρόπο αυτό που αντιμετωπίζεις τα πράγματα δώρο στην ακροδεξιά αληθινά ζητήματα, αλλά και τον πραγματικό φόβο του λαού για ένα αύριο αβέβαιο, γεμάτο ανεργία, αλλά και αμφισβήτηση της εθνικής κυριαρχίας στο Αιγαίο; Ή δεν υπάρχει πρόβλημα και στα παλιά μας τα παπούτσια εάν ο τουρκικός μιλιταρισμός επαναλάβει το επιχείρημα που έκανε πετυχημένα στην Κύπρο. Όμως αυτοί που πληρώσαν την πολιτική του στην Κύπρο ήταν κυρίως οι προλετάριοι. Φυσικά εκεί έφταιγε και ο ελληνικός εθνικισμός. Αλλά την Κατοχή και τα τετελεσμένα τη δημιούργησε ο τουρκικός ιμπεριαλισμός.

    Νομίζω ότι όλα αυτά δεν είναι απλές φαντασιώσεις και ούτε μπορούν να ξεπεραστούν με ένα γενικόλογο αντιεθνικιστικό λόγο.

    Γι αυτό πρέπει για όλα να υπάρχει συζήτηση ανοιχτή και ακομπλεξάριστη χωρίς τα γνωστά ταμπού και τις στοχοποιήσεις.

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 09/06/2010

  27. Δε διαφωνεί κανείς ότι το εθνικό διαπλέκεται με το κοινωνικό, σε ορισμένες περιπτώσεις. Το ζήτημα είναι για του τί είδους διαπλοκή μιλάμε, ώστε να μας επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε ιστορικά έννοιες όπως ο «νεο-οθωμανισμός» και νεο-αποικιοκρατία στην Ελλάδα κατασκευάσματα και επινοήσεις κενές περιεχομένου. Ο μιλιταρισμός σε μία ξένη χώρα είναι κάτι το οποίο δεν παλεύεται με τον εθνικισμό και πατριωτισμό, αλλά με το διεθνισμό και την αλληλεγγύη μεταξύ των λαών.

    Επειδή έγιναν και ιστορικές αναφορές, καλό είναι να απαντηθούν: άλλο είναι η εθνική συγκυρία, κι άλλο η επικράτηση του εθνικού πάνω στο κοινωνικό, μια ξεπερασμένη αντίληψη για τη μελέτη της ίδιας της ιστορίας. Για παράδειγμα, μεγάλη κοινωνική επαναστάση έγινε και στην ΕΣΣΔ, αλλά εκεί η εμπλοκή του εθνικού είχε χαρακτήρα καθαρά αντι-μιλιταριστικό (το τέλος του πολέμου). Επίσης, μεγάλες κοινωνικές επαναστάσεις έγιναν και στη Θεσσαλονίκη των Ζηλωτών και στην περίπτωση των Χιλιαστών στη Γερμανία, όμως επ’ουδενί δεν υπήρχε συσχέτιση του εθνικού με το κοινωνικό. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.

    ΥΓ1: Το να είσαι φασίστας δε σημαίνει ότι ανήκεις σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο. Κρίνεσαι από τη συμπεριφορά σου.

    ΥΓ2: Μιας που θέλετε να εμπλέξετε το εθνικό κατ’αυτό τον τρόπο, σας καλώ να αφιερώσετε λίγο χρόνο ψάχνοντας τις παραβιάσεις του τουρκικού εναερίου χώρου από ελληνικά αεροσκάφη…ΧΑΡΙΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ

    Σχόλιο από Δημήτρης | 09/06/2010

  28. Δημήτρη ρωτάς: «σας καλώ να αφιερώσετε λίγο χρόνο ψάχνοντας τις παραβιάσεις του τουρκικού εναερίου χώρου από ελληνικά αεροσκάφη…ΧΑΡΙΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ».

    Αυτή τη στιγμή η κύρια απειλή για την Ελλάδα ως κράτος, αλλά και για τους προλετάριους πολίτες της, όπως ευφυώς το έγραψε ο Ομέρ παραπάνω, είναι η Τουρκία με τη στρατηγική ζωτικού χώρου που ακολουθεί στο Αιγαίο.

    Αυτήν ακριβώς τη στιγμή εμποδίζει με την απειλή πολέμου την επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων στα 12 μίλια, όπως προβλέπει το Διεθνές Δίκαιο της θάλασσας και δικαιούται η Ελλάδα. Δηλαδή στερεί απ’ την Ελλάδα την κυριαρχία σε 105.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα θαλάσσιου χώρου και του υποθαλάσσιου βυθού και την οδηγεί σε μια εξοντωτική κούρσα εξοπλισμών.

    Από την άλλη αμφισβητεί την (παραδεδεγμένη έως την εισβολή της στην Κύπρο) ελληνική κυριαρχία σε όσα νησια και βραχονησίδες θεωρεί ότι δεν αναφέρονται με το όνομά τους σε συνθήκες παραχώρησης. Με δυό λόγια, αμφισβητεί ότι υπάρχουν καθορισμένα σύνορα στο Αιγαίο και θέλει η τελική τους διαμόρφωση να υπακούει στους δικούς της στρατηγικούς σχεδιασμούς.

    Στο πλαίσιο αυτό γίνονται οι παραβιάσεις είτε πάνω ακριβώς από κατοικημένα νησιά (Αγαθονήσι) ή βραχονησίδες που αμφισβητεί την κυριαρχία της Ελλάδας, είτε μεταξύ 6 και 10 μιλίων στα υπόλοιπα νησιά.

    Οπότε το ερώτημά σου είναι χωρίς αντικείμενο, γιατί οι ελληνικές παραβιάσεις έχουν να κάνουν μόνο με μαγκιά και όχι με κάποιο σχέδιο που αμφισβητεί την ακεραιότητα της Τουρκίας, εφόσον ο μόνος που διεκδικεί κάτι απ’ τον άλλον είναι η τουρκική εξουσία.

    Με δυό λόγια, η πολιτική της τουρκικής κεμαλικής, στρατιωτικής και γραφειοκρατικής, ομάδας επιδιώκει την αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας σε μέρος του Αιγαίου, εγκλωβισμό των μεγάλων νησιών του Ανατολικού Αιγαίου σε τουρκικό υποθαλάσσιο έδαφος με παράλληλο έλεγχο κάθε εισόδου και εξόδου σ’ αυτά και οδηγεί μελλοντικά σε πόλεμο για το μοίρασμα του Αιγαίου. Εκτός φυσικά εάν η Ελλάδα μέσα από μια μακρόχρονη πορεία συρρίκνωσης και παρακμής δορυφοριοποιηθεί, οπότε και δεν θα υπάρχει λόγος. Ή, εάν απ’ την άλλη επικρατήσουν στην τουρκική ηγεσία διαφορετικές λογικές που θα ξεπεράσουν τις ιμπεριαλιστικές καθηλώσεις της εθνικιστικής κεμαλικής παράνοιας.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/06/2010

  29. Αγαπητέ Μ-Π,

    Το σχόλιο σου είναι μάλλον το πιο εμπεριστατωμένο σ’άυτό το thread, και χρήζει επεξεργασίας.

    Οι συγκεκριμένες προθέσεις της τουρκικής πλευράς είναι ένα ζήτημα το οποίο δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί. Πιστεύω ότι, οι συγκεκριμένες διεκδικήσεις είναι για εσωτερική κατανάλωση, καθώς ο πατριωτισμός- εθνικισμός στη γείτονα χώρα μπορεί να σταθεί εύκολα ως προϊόν προς λαϊκή κατανάλωση. Όπως επίσης πιστεύω ότι αποτελεί καθήκον της τουρκικής (διεθνιστικής;) αριστεράς να απαντήσει σε κάθε είδους τρυκ της εξουσίας με σκοπό τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης και την αλλοτρίωση της κοινωνικής και ταξικής συνείδησης. Αν θεωρούμε ότι εμείς έχουμε λόγο σε αυτό, θα πρέπει ο λόγος μας να είναι διεθνιστικός, ενωτικός και να μην είναι μετωπικός προς την ίδια την τουρκική κοινωνία.

    Η τουρκική διπλωματία και οι μυστικές υπηρεσίες μπορεί να έχουν διαμορφώσει ήδη σχέδια επιβολής στο Αιγαίο, στην Κύπρο κτλ., κάτι το οποίο στην εκάστοτε ευνοϊκή συγκυρία θα πραγματοποιούσε οποιαδήποτε διπλωματία και ελίτ, ανεξαρτήτου θρησκείας, χρώματος, έθνους. Η στοχοποίηση της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής θα έπρεπε λοιπόν να συνοδεύεται με καταδίκη οποιασδήποτε εξωτερικής πολιτικής, οποιουδήποτε κράτους το οποίο είναι υποτελές, οποιασδήποτε εθνικής υπηρεσίας που εκπροσωπεί τα συμφέροντα οικονομικών και πολιτικών ελίτ. Έτσι, σε καμιά περίπτωση η σκληρή κριτική μας απέναντι στην τουρκική επιθετικότητα, δεν θα πρέπει να αμβλύνει την κριτική μας προς όλες τις αντίστοιχες «επιθετικότητες». Μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα διακρίθηκε σε αυτές στον προηγούμενο αιώνα, και δεν υπάρχει ουδεμία ένδειξη ότι δεν μπορεί το φαινόμενο να επαναληφθεί στο μέλλον. Μην τρέφουμε λοιπόν αυταπάτες (που λέει κι η συντρόφισσα Αλέκα!), για κάτι το οποίο θα χαρακτήριζα «κοινωνική συνθήκη».

    Σύμφωνα με τον παραπάνω συλλογισμό μου, θεωρώ ότι εδώ απλά ο πατριωτισμός περισσεύει. Κι όπως ανέφερα και προηγουμένως, η ενασχόληση με το εθνικό θέλει πολλή προσοχή για να μην «χαρακτηριστείς», ιδιαίτερα όταν πραγματοποιείται συνοδεία τέτοιων πατριωτικών ενστίκτων.

    Σχόλιο από Δημήτρης | 18/06/2010

  30. Για τον Δημήρη… βρε γαμώτο!

    «Για πρώτη φορά μετά την ίδρυση του ελληνικού κράτους το 1830, η Τουρκία αποφάσισε να προχωρήσει σε μία πρόκληση που είναι αμφίβολο αν και πριν την Επανάσταση του 1821 είχε τολμήσει να προχωρήσει δεδομένου ότι ο αγγλικός στόλος κυριαρχούσε στην περιοχή και δεν της επιτρεπόταν να κάνει αυτό που θα κάνει στις 28 Ιουνίου 2010: Μία μεγάλη αεροναυτική άσκηση έξι φρεγατών και τουλάχιστον ενός υποβρυχίου (το πιο σύγχρονο του τουρκικού στόλου) με χρήση πυρών, από τα δυτικά της Κεφαλλονιάς, μέχρι τα δυτικά της Κρήτης!

    Το defencenet.gr είχε επισημάνει εγκαίρως όταν αποκάλυψε για πρώτη φορά την άσκηση που διεξήγαγε δυτικά της Κρήτης πριν από ένα μήνα το τουρκικό Ναυτικό, ότι αυτό είναι μόνο η αρχή των προκλήσεων που συνιστούν απόπειρα στρατηγικής περικύκλωσης της χώρας με την συνεργασία πλέον και της Αλβανίας. Αλλά στο υπουργείο Εξωτερικών φαίνεται ότι για τον μόνο λόγο για το οποίο προβαίνουν σε διαβήματα είναι αν καμιά λατινοαμερικάνικη χώρα αρνηθεί να αγοράσει ροδάκινα!

    Το ότι η Τουρκία προχωρεί, παρά τις πομφόλυγες του Ρ.Τ.Ερντογάν και του γραφικού υπουργού Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Μ.Μπαγίς, περί «ειρηνικής συνύπραξης» και «αποφυγής προκλήσεων» και «αφοπλισμού» (δικού μας…) σε μία τέτοια κίνηση στην πλάτη της χώρας, δεν σημαίνει και πολλά. Η άσκηση γίνεται βέβαια σε διεθνή χωρικά ύδατα, αλλά εντός του FIR Αθηνών. Παρά το γεγονός ότι η Άγκυρα εξέδωσε ΝΟΤΑΜ με την οποία αρνείται τα 10 ναυτικά μίλια του Εθνικού Εναέριου Χώρου, εν τούτοις η ΥΠΑ της έδωσε άδεια να διεξάγει την άσκηση!

    Στην άσκηση θα συμμετάσχουν οι δυνάμεις του Τask Group (TG) 496.1 του τουρκικού Ναυτικού το οποίο θα βρίσκεται στα λιμάνια Δυρραχίου και Αυλώνας της Αλβανίας από 22 έως 25 Ιουν 2010. Στις 26 Ιουνίου θα ενωθούν με το υποβρύχιο ΙΝΟΝU που από τις από 17 Ιουν 2010 βρίσκεται στο λιμάνι του ΤΑΡΑΝΤΑ στα πλαίσια επίσκεψης του Ναύσταθμου του ιταλικού Στόλου.

    Από εκεί το υποβρύχιο θα πλεύσει δυτικά στο Ιόνιο και θα ενωθεί με το Task Group, όπου θα ξεκινήσουν να διεξάγουν ανθυποβρυχιακές ασκήσεις σε απόσταση 70 χλμ από τις ακτές της Κεφαλλονιάς, εντός του νοητού ορίου του FIR Aθηνών.

    Την ίδια στιγμή δυτικά της Κρήτης θα υπάρχει και άλλη δύναμη τουρκικών σκαφών (τουλάχιστον δύο φρεγάτες) τα οποία θα διεξάγουν αεροναυτική άσκηση με χρήση πυρών. Τα δύο πεδία ασκήσεων ενώνονται. Οι ασκήσεις θα συνεχιστούν μέχρι τις 29 Ιουνίου, οπότε το τουρκικό Task Group θα κατευθυνθεί προς την Αλεξάνδρεια και το ΙNONU θα επιστρέψει την 1η Ιουλίου στον Ελλήσποντο!

    Το Task Group αποτελείται από δύο φρεγάτες ΜΕΚΟ-200Τ, δύο O.H.Perry (TCG Kemalreis, TCG Turgutreis, TCG Gaziantep, TCG Giresun) και το πετρελαιοφόρο «ΑΚΑΡ» με διοικητή τον ναύαρχο. Mücahit Şişlioğlu.

    To Birinci Inonu (S360) είναι το πιο σύγχρονο υποβρύχιο του τουρκικού Ναυτικού (Τype 209/1400 Mod) καθώς εντάχθηκε στην δύναμη του τουρκικού Στόλου, μόλις το 2007. Θα επιστρέψει στα στενά του Ελλησπόντου την 1η Ιουλίου, ενώ το TG συνεχίζει την περιοδεία του, επισκεπτόμενο την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου από 30/6 έως 3/7.
    Από εκεί θα πλεύσει ανοικτά του Ισραήλ και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε τις αντιδράσεις των Ισραηλινών.
    H άσκηση δεν είναι απλά «επίδειξη σημαίας», αλλά πρόκειται για κάτι πολύ πιο ουσιαστικό και σημαντικό: Τα υποθαλάσσια δυνητικά «πεδία μάχης» του Ιονίου, μετά την εγκατάσταση της τουρκικής ναυτική βάση στον Αυλώνα, στο Πασά-Λιμάνι, έχουν κρίσιμη σημασία για τα υποβρύχια του τουρκικού Ναυτικού.

    Εκεί θα είναι ο νέος χώρος δράσης τους πέρα από το Αιγαίο, αυτόν πρέπει να μάθουν. Το Ιόνιο είναι μία τελείως διαφορετική θάλασσα από το Αιγαίο και θέλει άλλου είδους τακτικές στις οποίες και θα ασκηθούν τα τουρκικά υποβρύχια.»

    Πηγή : http://www.defencenet.gr/

    Σχόλιο από Δ.Α. | 23/06/2010

  31. Και μιας που το ρίξαμε στη γεωστρατηγική, τσεκάρετε και τούτο (επικεντρωμένο στη Ρωσία, αλλά και γενικότερου ενδιαφέροντος):

    http://www.sublimeoblivion.com/

    Σχόλιο από Δημήτρης | 23/06/2010

  32. Ρήξη, Φύλλο 64
    Για την επίθεση στο εναλλακτικό βιβλιοπωλείο

    Σχεδίασμα του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι που προοριζόταν για τους «Δαιμονισμένους». Παρουσιάζει μια συνομιλία ανάμεσα στους συνωμότες (την ομάδα Βερχοβένσκι, Σταυρόγκιν, κ.λπ.), πριν τη νιοστή επίθεση στο βιβλιοπωλείο του Σάτοφ. Το κείμενο περιέχει πλήθος αποσπάσματα που αναδεικνύουν το διορατικό πνεύμα του συγγραφέα, αλλά για αδιευκρίνιστους λόγους δεν ενσωματώθηκε τελικά στο βιβλίο.

    – Σύντροφοι, πρέπει κάτι να κάνουμε, έχει πέσει πολλή ρούχλα στον χώρο.
    – Καλά, τι ρούχλα ρε, τις προάλλες δεν κάψαμε τους μικροαστούς εργαζόμενους της Μαρφίνσκαγια; (επευφημίες)
    – Άσε την αφίσα που ετοιμάσαμε και κολλήσαμε σε όλη τη Μόσχα με τίτλο: «Για την κρίση φταίνε οι ρατσιστές, εθνικιστές, νοικοκυραίοι κολίγοι». Μας τηλεφώνησαν πάνω από δύο σύντροφοι ότι τους εξέφρασε απόλυτα, μιλάμε πιάσαμε τον παλμό του επαναστατημένου προλετάριου.
    – Τι σεξισμός ήταν αυτός, σύντροφε; Γιατί όχι και της επαναστατημένης προλετάριας;
    – Και αυτηνής, μωρέ, εννοείται.
    – Όχι, δεν εννοείται καθόλου. Στη διπλωματική μου εργασία στην Πάντειοφ, με θέμα «Φύλο και σεξισμός στο αναρχικό κίνημα του ’80», γίνεται φανερό ότι ο χώρος είναι πολύ πίσω σε αυτά τα θέματα.
    – Ναι, αλλά η Πάντειοφ δεν είναι, και καλά, κατεστημένο και έτσι;
    – ’Ντάξει, τη σχολή ποιος τη χέζει; Δε πα να καεί το μπουρδέλο. Αλλά ο καθηγητής μου είναι πολύ ξηγημένος, μιλάμε. Σιχαίνεται καθετί πατριωτικό. Έχει γράψει εκείνο το κλασικό βιβλίο που αποδεικνύει ότι οι Ρώσοι εθνικοί ποιητές είναι όλοι τους φασισταριά και εκείνο το άλλο που έλεγε ότι κακώς κάναμε αντίσταση το 1812, αφού οι Γάλλοι θα μας εκπολίτιζαν.
    – Φιλαράκια, η ώρα περνάει και έχει αγώνα το απόγευμα. Πρέπει να συναντήσω κάτι συντρόφους από τη Θύρα να ετοιμάσουμε καμιά εικοσαριά καδρόνια με καρφιά και έτσι. Μιλάμε, οι μπάτσοι θα κλάσουν μέντες.
    – Θα είναι και ο Σεργκέι στο ματς;
    – Όχι, ρε, έχεις χάσει επεισόδια. Τον Σεργκέι τον πιάσανε τότε που απαλλοτρίωνε εκείνη την τράπεζα στο Αιγάλεοφ και θα τον κρατήσουνε μέσα μέχρι τη δίκη. Δεν είχαμε μαζευτεί την προπερασμένη βδομάδα με πανό έξω απ’ την Γ.Α.Δ.Α.Π. «Λευτεριά στον κοινωνικό αγωνιστή»;
    – Ρε μαλακία, και ήθελε μόνο μια ακόμα γερή απαλλοτρίωση για να χτυπήσει εκείνη τη street μηχανάρα.
    – Τώρα που είπες χτυπήσει, μάθατε τα νέα για την αποστολή στη Γάζα;
    – Που τους φάγανε λάχανο τα κομάντα; Λες να βγάλουμε ανακοίνωση;
    – Τι να βγάλουμε ρε καλά τους κάνανε. Πάνε όλα τα φασισταριά απ’ την Ελλάδα και την Τουρκία να συνδράμουν τους Παλαιστίνιους και καλά. Καλυμμένος αντισημιτισμός είναι αυτό, δεν διάβασες τις αναλύσεις των Γερμανών συντρόφων;
    – Καλά τα λες, αλλά δεν έχουμε καταλήξει ακόμα τι να κάνουμε σήμερα.
    – Πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε κάτι;
    – Βέβαια! Άλλες ομάδες μας έχουν προσπεράσει ήδη. Και μιλάμε για νεόκοπες, έτσι, όχι ιστορικές ομάδες σαν τη δική μας, την «Γκρούπα ταξικού πολέμου: οι έγκαυλοι αντιπατριώτες». Με τι μούρη θα σχολιάζουμε στο Ίντυ Αγίας Πετρούπολης μετά;
    – Να κάψουμε τον Γεωργιάδιτς;
    – Όχι, αυτό το έχουμε προγραμματίσει για τη μέρα που θα νικήσει η μπουμπούκα στο Dance with the stars.
    – Την έχουμε σίγουρη τη νίκη δηλαδή; Γιατί το betfair δίνει 2.5.
    – Όχι, ρε συ, περιμένουμε να δούμε. Αν όμως νικήσει, τότε θα το κάψουμε την ίδια νύχτα, συμβολικά και καλά. Θα μας παίξουν όλα τα κανάλια εγγυημένα. Μέχρι και η Λαμπίριν.
    – Καλή φάση! Ποιος θέουλας το σκέφτηκε; Να σχολιάζει τις ενέργειές μας ο Φιοντόρ Ρακιντζίφ και τι στον κόσμο.
    – Να οργανώσουμε κάνα αντιρατσιστικό φεστιβάλ, με κουζίνες των λαών και έτσι;
    – Άσε, ρε συντρόφισσα, ακόμα τσιρλιό έχω από εκείνα τα φαλάφελ που έφαγα στο προηγούμενο…
    – Τώρα φασίζεις. Πώς θα περάσουμε την κατάργηση των συνόρων αν επιμένουμε ατομικά σε γυρόπιτες και γεμιστά;
    – Τώρα που είπες γεμιστά, μου έστειλε ένα ταπεράκι η μάνα μου απ’ τη Λαμία με το ΚΤΕΛ, σκέτο μπερεκέτι…
    – Παιδιά, σε δύο ώρες είναι ο αγώνας. Να καταλήξουμε κάπου.
    – Άντε, να κάψουμε το βιβλιοπωλείο του πατριώτη Σάτοφ, στη Θεμιστοκλέους.
    – Δεν το έχουμε ξανακάψει αυτό;
    – Δεν έχει σημασία, τώρα είναι πιο επίκαιρο. Είχανε υποστηρίξει και το αντισημιτικό κονβόι για τη Γάζα, περνάμε και το αντιφασιστικό μας μήνυμα δηλαδή έτσι. Άσε που έχουν φάτσα φόρα στη βιτρίνα τους Καραμπελιάκοφ, Γιανναράφσκι, «Όψεις εθνοαποδόμησης στη Ρωσία» και τέτοια ξεράσματα…
    – Ωραία, τα λέμε τα ξημερώματα στην πλατεία.
    – ΟΚ, εμείς θα φέρουμε τα μπιτόνια.

    Πηγή: http://www.ardin.gr/node/3215

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/06/2010

  33. Δημήτρης, άμα κάψουμε όλους τους αντιδραστικούς σε λίγο θα μείνουμε μόνοι και θα αρχίσουμε να αλληλοκαιγόμαστε και μεις.

    Σχόλιο από κυριακίδης | 15/07/2010

  34. άμα κάψ-εις – ετε… εμένα γιατί με βάζεις μέσα;

    Σχόλιο από Δημήτρης | 15/07/2010

  35. άμα κάψ-εις – ετε… εμένα γιατί με βάζεις μέσα; (!!!)

    Σχόλιο από Δημήτρης | 15/07/2010

  36. Πολύς καύσωνας τελευταία ρε παιδιά 8)

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 15/07/2010


Σχολιάστε