Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Εκπομπή του Τράγκα: αποθέωση του κιτς και της κατινιάς!

Η τραγκική «Ρεπουσιάδα», οι Πόντιοι, οι Μικρασιάτες και οι Ηπειρώτες

TRAGGASΧθες το βράδυ (3-6-2013) στη γνωστή εκπομπή του Σκάι, φιλόξενη κατά καιρούς στο Μιχαλολιάκο και στο σινάφι του, είδαμε το αδιανόητο καρακιτσαριό επενδυμένο και προσφερόμενο αντί μαιντανού…. με τικ, κεμετζέ, κλαρίνο και τσάμικο. Είδαμε λοιπόν:

Το παραλήρημα του Τράγκα,

την απόλυτη ενοχοποίηση της Ρεπoύση για όλα τα κακά του κόσμου,

την αφήγηση-κουτσομπολιό της Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου και, στη συνέχεια,

τους διάφορους Μικρασιάτες και Πόντιους από συλλόγους στο πάνελ, αλλά και άλλους συνδεδεμένους από διάφορα μέρη της Ελλάδας, να προσπαθούν να πουν την άποψή τους.

Και όλα αυτά, μ’ ένα αλλαλάζοντα Τράγκα στο μυαλό του οποίου η Λίμαν Μπράδερς, η σφαγή της Σμύρνης, ο Πόντος, η Μέρκελ,  ο Σημίτης, ο Γιωργάκης, οι Εβραίοι γίνονταν ένας απίθανος εθνολαϊκιστικός αχταρμάς.

traggas3

Ανάμεσα στους καλεσμένους υπήρχαν και κάποιοι σοβαροί, μόνο που δεν μπόρεσαν λόγω του πληθωρικού, ασεβή και βαρεμένου οικοδεσπότη να αναπτύξουν τις απόψεις τους.

Η Ρεπούση ήδη μετατρέπεται σε  σάκο του μποξ για κάθε πικραμένο.  (Να το επιδιώκει άραγε;;; Ποιός ξέρει! Άβυσσος η ψυχή της πολιτικού)

Μετατρέπεται επίσης σε πλυντήριο των αμαρτιών κάθε πολιτικού απόγονου εκείνης της δολοφονικής και αντιπροσφυγικής  Δεξιάς που βαρύνεται με την ήττα και τη Καταστροφή.

Δαιμονοποιείται και μετατρέπεται σε εύκολη διέξοδο του πάθους και του μίσους που προκαλεί στις μάζες η οικονομική κατάρρευση. Ενός πάθους, που αναζητά παντού ενόχους για την εξαθλίωση και για τις δραματικές αλλαγές.

Εμείς απευθύνουμε μια έκκληση στους προσφυγικούς συλλόγους:

Προσέξτε που πηγαίνετε, ποιοί σας καλούν, αξιολογώντας πάντα πώς θέλουν να σας εκμεταλλευτούν, για να αυξήσουν τις ακροαματικότητές τους, για να κάνουν υπόγεια πλάκα με τον (μάλλον αληθινό) πόνο σας  και να περάσουν μέσω υμών τις αντιδραστικές τους θέσεις.

Απευθύνουμε επίσης μια έκκληση και στη Μαρία Ρεπούση:

-Μην μπλέκεις την Ιστορία με την Πολιτική.

-Μην επιδιώκεις να πάρεις τη ρεβάνς για την αμφισβήτηση που δέχτηκες κατά την εποχή της σύγκρουσης για το βιβλίο ιστορίας. Περασμένα-ξεχασμένα!  Οι εμμονές σήμερα διευκολύνουν την αντίδραση και τον εθνολαϊκισμό.

-Μην προσβάλλεις το λαό.

-Μην κρύβεσαι πίσω από την επίκληση της ακαδημαϊκότητας για να προωθήσεις αντιδραστικές απόψεις.

Και πάνω απ’ όλα:

ΚΑΝΕ  ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΡΑΤΕΙ!!!!

Η ΕΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΕΣ.

traggas2traggas2

03/06/2013 - Posted by | -παράνοια, -Ανέκδοτα, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

11 Σχόλια »

  1. ας είν καλά ο Βγενόπουλος παιδί μου, http://www.hellaswebnews.com/node/3398

    Σχόλιο από aris53m | 03/06/2013

  2. Εχθές στην πρωινή εκπομπή του κ. Αφτιά παρακολούθησα την στάση του εκπροσώπου της ΔΗΜΑΡ ο οποίος αποποιήθηκε των απόψεων της κας Ρεπούση καθώς όπως είπε και ο αρχηγός του κόμματός του κ. Κουβέλης. Βέβαια εμένα προσωπικά δεν με ικανοποίησε η απάντηση, γιατί μέσα στην Βουλή δεν είναι η ιστορικός κ. Ρεπούση αλλά η Βουλευτής που εκπροσωπεί (δυστυχώς) ένα κομμάτι του Ελληνικού λαού, και μάλιστα μιας περιοχής που αποτελείται από κατ’ εξοχήν «προσφυγικό» πληθυσμό. Αλλά προσωπικά πιστεύω ότι και σαν «δάσκαλος» μπορεί να έχει τις όποιες απόψεις της δεν έχει όμως το δικαίωμα να διδάσκει στα παιδιά μας ιστορία πέρα από την θεσμικά αναγνωρισμένη και όχι «παραποιημένη» κατά το δοκούν. Φαντασθείτε τι θα γινόταν αν σε πανεπιστήμιο της γειτονικής Τουρκίας καθηγητής δίδασκε αναγνωρίζοντας την γενοκτονία των Αρμενίων από τον Τουρκικό στρατό, σύμφωνα με τις δικές του απόψεις πάντα. Εδώ καταγγέλθηκε η δασκάλα της μουσικής (αδίκως) γιατί δίδαξε στα παιδιά τραγούδι του Χατζηδάκη που αναφέρονταν στον Κεμάλ. Το ότι ο χορός του Ζαλόγγου είναι παραμύθι όπως και η γενοκτονία του ποντιακού πληθυσμού ή ο θάνατος χιλιάδων Ελλήνων στην Σμύρνη ήταν αποτέλεσμα του συνωστισμού μπροστά στο λιμάνι, είναι στοιχεία που εμφανίζονται για πρώτη φορά και αποτελούν μοναδικές απόψεις ατεκμηρίωτες. Το μόνο που άφησε προς το παρόν η κ. Ρεπούση είναι να μας πει ότι βάσει του DNA οι μοναδικοί Μακεδόνες είναι οι Σλαύοι τοης FYROM, οσονούπω μπορεί να το ακούσουμε κι αυτό.

    …………..Οι απόψεις πρέπει να εκφράζονται ελεύθερα αλλά θα βρίσκονται πάντα υπό κρίση και θα πρέπει να σχολιάζονται και να δίνονται απαντήσεις και διευκρινίσεις. Θυμηθείτε την άλλη «καλή» κυρία την Θάλεια Δραγώνα που εκδιώχθηκε από το Υπουργείο Παιδείας «Γραμματέας Μ. Ε.» που έγραψε σε βιβλίο της ότι η Επανάσταση του 1821 ήταν τρομοκρατική ενέργεια κατά του μεγαλείου της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Δεν χρειαζόμαστε τέτοιους δασκάλους και εκπαιδευτές για τα παιδιά μας.

    Σχόλιο από Ν.Π. | 03/06/2013

  3. Επειδή στην Ελλάδα, δυστυχώς ισχύει η Τσαρούχιος ρήση ( είσαι ό,τι δηλώσεις) και διάφοροι ανίδεοι δημοσιογράφοι αναγορεύουν μέσω των τηλεοπτικών παραθύρων, ασήμαντους επιστημονικά και αγνώστους εκτός Ελλάδος συναδέλφους σε δήθεν διεθνούς φήμης αυθεντίες,
    θα ήταν πολύ χρήσιμο κάποιος ιστορικός , να ερευνήσει λιγάκι μέσω citations, δημοσιεύσεων σε έγκριτα διεθνή και σοβαρά περιοδικά, το επιστημονικό «εκτόπισμα» της κ. Μ. Ρεπούση. Ίσως το αποτέλεσμα να κλονίσει όσους εμπιστεύονται τα γραπτά και τα λεγόμενά της, επειδή πιθανόν θεωρούν ότι υπηρετεί την ιστορική αλήθεια και γι’ αυτό δεν ενοχλούνται από τις παραποιήσεις αδιαμφισβήτητων ιστορικών γεγονότων (π.χ. ..Συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης ). Ίσως δε αυτό να πείσει και τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ ότι η παρουσία της κ. Ρεπούση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο δεν ωφελεί ούτε τον τόπο αλλά ούτε και το κόμμα του.
    Αν βέβαια προκύψει ότι η κ. Ρεπούση διαθέτει μεγάλο επιστημονικό εκτόπισμα, τότε κάποιες από τις απόψεις της, σίγουρα όχι όλες, απαιτούν πιο τεκμηριωμένη επιστημονική αντίκρουση από τους διαφωνούντες.

    Σχόλιο από St.An. | 03/06/2013

  4. Δείτε την εκπομπή στου «Μικρασιάτη»

    Η εκπομπή του Τράγκα στο ΣΚΑΪ για τη Ρεπούση (video)

    http://mikrasiatis.gr/ekpompi-trgka-skai-gia-repousi/

    Σχόλιο από Ntράγκας. | 03/06/2013

  5. Δεν κατάλαβα το κιτς της εκπομπής… Ο Τράγκας έχει ένα ιδιαίτερο τρόπο σαν δημοσιογράφος, είναι γνωστός χρόνια τώρα για το ειρωνικό και καυστικό του στυλ. Η ουσία με ενδιαφέρει περισσότερο και δεν είδα ούτε τον Καψή ούτε τον Πρετεντέρη να δίνουν βήμα σε τόσους πολλούς Πόντιους και Μικρασιάτες. Οι γραφικότητες της «κυρίας» Ρεπούση δεν πρέπει να περνούν απαρατήρητες και κατά τη γνώμη μου η εκπομπή έδωσε τη δυνατότητα σε όλους αυτούς τους συλλόγους να μιλήσουν για τις αλήθειες που έμαθαν από τους φίλους και συγγενείς των που υπήρξαν θύματα της τουρκικής γενοκτονίας.

    Σχόλιο από Κώστας-Νέο Φάληρο-Πειραιεύς | 03/06/2013

  6. Η Ρεπούση προσβάλλει ξεδιάντροπα την ελληνική ιστορία
    2013-06-04 09:39:03

    Μιχάλης Ιγνατίου

    Η κυρία Μαρία Ρεπούση, ιστορικός κατά δήλωσή της και βουλευτής με την υποστήριξη 1670 Ελλήνων πολιτών, είναι για πολλούς ανθρώπους η εικόνα και «ενσάρκωση» της λέξης «πρόκληση». Με όλη τη σημασία της λέξης Υπό οποιαδήποτε οπτική γωνία αναλυθούν οι απόψεις της, γεγονός είναι πως ό,τι εκστομίζει αυτή η κυρία, προσβάλλει τα αισθήματα της πλειοψηφίας των Ελλήνων, την ιστορική μας μνήμη και την αδιαμφισβήτητη διϋποκειμενική γνώση.

    Το χειρότερο όλων, είναι ότι όσο με ενοχλεί η φασιστική δράση της ναζιστικής Χρυσής Αυγής, άλλο τόσο δεν αντέχω τις αμπελοφιλοσοφίες της βουλευτού της ΔΗΜΑΡ, η οποία στοχεύει να αλλάξει την ελληνική ιστορία και μάλιστα προς όφελος των εχθρών της -και δεν έχει το θάρρος να το παραδεχθεί.

    Τις προθέσεις ,βέβαια, πρέπει να τις αναζητήσουμε στο επιστημονικό πεδίο και όχι κάπου αλλού. Είναι κάτι που δεν αποτελεί δική μας υπόθεση. Εμπίπτουν στην μεγάλη εκείνη κατηγορία των εθνομηδενιστικών παραδοχών, οι οποίες συνήθως προορίζονται όχι για τα ισχυρά κράτη αλλά τα κράτη-θύματα των αξιώσεων, που στην περίπτωσή μας έχει η ηγεμονική Γερμανία.

    Στην προσπάθειά της να «στρογγυλοποιήσει» τα ιστορικά γεγονότα, παρουσιάζει την παραποίηση της ιστορίας ως παγκόσμια κίνηση για να έρθουν κοντά οι πρώην εχθροί. Όσοι καταβροχθίζουν τα ιδεολογήματα και θεωρήματα της δυτικής εθνομηδενιστικής βιβλιογραφίας, στην καλύτερη περίπτωση, πιστεύουν ότι με το να αποδομήσουν τα έθνη και τα κράτη θα επέλθει η ειρήνη στον κόσμο. Αυτό που «επιτυγχάνουν», βέβαια, είναι το μεταμοντέρνο ροκάνισμα των κοινωνιών-θυμάτων και κατεδάφιση των κρατών τους. Ήδη από πολύ καιρό τα μεταμοντέρνα ιδεολογήματα αποτελούν κύριο όπλο στην φαρέτρα του οπλοστασίου των ηγεμονικών δυνάμεων.

    Για μένα, και για πολλούς άλλους ανθρώπους, δεν έχουν καμία σημασία πλέον οι δηλώσεις και οι πράξεις της, διότι ό,τι λέει και πράττει, πηγάζει και οφείλεται στην «ανάγκη» της να προκαλέσει για να γίνει θέμα και θέαμα στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων και στα υπόλοιπα Μέσα Ενημέρωσης, που της φέρθηκαν –όλα τα προηγούμενα χρόνια- έντονα και απροκάλυπτα υποστηρικτικά από το φόβο μην δεν είναι τα ίδια «πολιτικά ορθά». Η κυρία Ρεπούση χρησιμοποίησε τον «έρωτα» των ΜΜΕ για να προωθήσει τις ιδέες της, που είναι επικίνδυνες για την Ελλάδα. Αυτό έκανε και το πρωί της Κυριακής στην εκπομπή των συναδέλφων Μανώλη Αναγνωστάκη και Ιορδάνη Χασαπόπουλου, οι οποίοι, όμως, την έβαλαν στη γωνία. Παρά τον έντονο εκνευρισμό της, το χαμόγελό της πρόδιδε την αυτοικανοποίησή της, για το γεγονός ότι της δόθηκε η δυνατότητα να επαναλάβει το ανιστόρητο «διάγγελμά» της.

    Το γεγονός και μόνο ότι ένα ολόκληρο πολιτικό σύστημα κατάντησε να ασχολείται με τις οριακές μηδενιστικές, για την Ελλάδα, θέσεις της κυρία Ρεπούση, κατά τη γνώμη μου αποτελεί και το δείκτη της παρακμής της νεοελληνικής κοινωνίας.

    Ειδικός δεν είμαι, άρα αδυνατώ να ψυχολογήσω ανθρώπους, που «την έχουν δει» ειδικοί επί των πάντων. Αλλά έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η κυρία Ρεπούση πρέπει να πιστεύει πως είναι μία celebrity, ένα «μοντέλο της πολιτικής», όπως τα κορίτσια της μόδας, που ανοίγουν το στόμα τους και η κίνηση αυτή καθ’ αυτή γίνεται είδηση στα έντυπα και τις εκπομπές της «σόουμπιζ»

    . Δεν θα έλεγα πως είναι η «Πετρούλα» της πολιτικής, διότι η κυρία Ρεπούση έχει μυαλό, και καταναλώνει φαιά ουσία για να παραποιεί την ελληνική ιστορία, πάντα με στόχο την πρόκληση και την εξυπηρέτηση των απέναντι. Δεν κρίνουμε τις προθέσεις βεβαίως, που δεν τις γνωρίζουμε, αλλά τα αποτελέσματα που είναι εξόφθαλμα και πασίδηλα.

    Δεν θα αναζητήσω τις τυχόν διασυνδέσεις της με οργανώσεις που ασχολούνται με την προστασία, κατ’ επιλογήν και κατά περίσταση, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Διότι όταν πρόκειται για τους φιλοαμερικανούς δικτάτορες, οι οργανώσεις αυτές αυτοφιμώνονται, ενώ όταν οι δικτάτορες δηλώνουν αντιαμερικανοί, τους κατατροπώνουν.

    Ο τρόπος σκέψης της μου θυμίζει τα εγχειρίδια των καθοδηγουμένων από τη Δύση μη κυβερνητικών οργανώσεων (ΜΚΟ), που υπάρχουν μόνο επειδή χρηματοδοτούνται από τα κράτη και ψευτοαριστερούς πολυεκατομμυριούχους της Αμερικής και της Βρετανίας. Οι απόψεις της είναι ταυτόσημες με αυτούς που στην Ουάσιγκτον τους χαρακτηρίζουν βαποράκια της λεγόμενης «αριστερής» αμερικανικής διανόησης, η οποία -επειδή έχει η ίδια ανύπαρκτη ιστορία- προσπαθεί να ισοπεδώσει την ιστορία και τον πολιτισμό των υπολοίπων λαών.

    Είναι πολύ εύκολο για την κυρία Ρεπούση να «κατασκευάζει» και να διαστρεβλώνει ιστορικά γεγονότα. Αν πάρουμε ως παράδειγμα την καταστροφή της Σμύρνης και επειδή η ίδια δεν έζησε τα γεγονότα για να τα περιγράψει, θα μπορούσε να καταφύγει σε αυτόπτες μάρτυρες και, μάλιστα, στους αγαπημένους της Αμερικανούς διπλωμάτες. Η μαρτυρία του προξένου Χόρτον στο πόνημά του THE BLIGHT OF ASIA, δεν μπορεί να διαψευστεί από «διαμετρήματα» του βεληνεκούς της κυρία Ρεπούση. Οι ανατριχιαστικές περιγραφές του Αμερικανού προξένου «για τη συστηματική εξολόθρευση των χριστιανικών πληθυσμών από τους μωαμεθανούς» κονιορτοποιούν τις απόψεις της, που αν και ιστορικός είναι ανιστόρητες.

    Η αλήθεια, βέβαια, καταμαρτυρήθηκε και από χιλιάδες πρωτογενείς εξιστορήσεις των ίδιων των θυμάτων, από κινηματογραφικές και φωτογραφικές απεικονίσεις και από χιλιάδες αντικειμενικούς ιστορικούς. Αυτά όλα, όμως, δεν συγκινούν το νεοελληνικό εθνομηδενιστικό κίνημα. Πιστοί στον σκοπό της πνευματικής αποδόμησης προς άλλα τυρβάζουν.

    Η δημοσιογραφική έρευνα για την κυρία Ρεπούση προκαλεί κατάθλιψη για το γεγονός ότι μέλος του ελληνικού Κοινοβουλίου συμπεριφέρεται αδιάντροπα έναντι της ελληνικής ιστορίας. Η ζημιά που προκαλεί η εν λόγω κυρία στην Ελλάδα, είναι τεράστια. Ουσιαστικά προσφέρει βέλη στην φαρέτρα της Τουρκίας, η οποία στις ανιστόρητες θεωρίες της κ. Ρεπούση βρίσκει τον καλύτερο σύμμαχο.

    Οι γραφικοί εθνικιστές τύπου Χρυσής Αυγής δεν είναι μόνο επικίνδυνοι. Καλλιεργούν μίσος για τον συνάνθρωπο, και αυτοί που έχουν μίσος στην καρδιά τους, είναι οτιδήποτε άλλο από άνθρωποι. Την ίδια στιγμή όσοι προκαλούν την ιστορική μνήμη, συντηρούν τον αρρωστημένο εθνικισμό και ρίχνουν νερό στο μύλο της ρατσιστικής ναζιστικής οργάνωσης. Όταν το αντιληφθεί η κυρία Ρεπούση, είμαι βέβαιος πως θα νοιώσει την ανάγκη να απολογηθεί για τα βλακώδη θεωρήματά της.

    Υστερόγραφο: Επειδή, ίσως, μερικοί εντοπίσουν πίκρα και οργή σ’ αυτό το κείμενο, λόγω της στάσης της κυρία Ρεπούση έναντι του φιλοτουρκικού σχεδίου Ανάν, είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω πως η υποστήριξή της στο ρατσιστικό κείμενο του πρώην Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ ήταν πταίσμα μπροστά στις απόψεις της για την ελληνική ιστορία.

    http://www.newsnow.gr/article/438824/i-repousi-prosvallei-xediantropa-tin-elliniki-istoria.html

    Σχόλιο από Iγνατίου-newsnow | 04/06/2013

  7. […] σε μια περίεργη εποχή. Προχθές τα πήραμε στο κρανίο με τον Τράγκα. Σήμερα σειρά είχε να μας τρελλάνει ο Λιάκος και η […]

    Πίνγκμπακ από “Kρίση-μες χαζομαρούλες” ή “δουλεύοντας για την ακροδεξιά” « Πόντος και Αριστερά | 05/06/2013

  8. Ο Μιχάλης Ιγνατίου με καλύπτει πλήρως.

    Σχόλιο από Κυριάκος | 09/06/2013

  9. Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Κυριάκο για την ορθότητα των απόψεων του Μιχάλη Ιγνατίου για το συγκεκριμένο θέμα.

    Σχόλιο από Κώστας-Νέο Φάληρο-Πειραιεύς | 09/06/2013

  10. Μ. Ρεπούση: Πολλοί παίζουν με την Ιστορία

    Την απάντησή της δημοσιοποίησε η Μαρία Ρεπούση, βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, σχετικά με άρθρο του Αλέξη Παπαχελά στην «Καθημερινή της Κυριακής», στις 9 Ιουνίου 2013.

    Συγκεκριμένα, η κα Ρεπούση αναφέρει: «Η Ιστορία είναι πράγματι πάρα πολύ σοβαρό πράγμα για να παίζει κανείς μαζί της. Το κάνουν όμως δυστυχώς πολλοί. Όχι μόνο παίζουν, στην πραγματικότητα την ακυρώνουν κάνοντας έναν αγώνα δρόμου για να επιδείξουν τον πατριωτισμό τους. Υπάρχουν πάρα πολλά πεδία για να δείξει κανείς πόσο πατριώτης είναι. Προσωπικά πιστεύω ότι η ιστορία δεν είναι το καλύτερο.
    Τα σχολικά βιβλία ιστορίας είναι επίσης μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Δεν θα την έλεγα ιερή, αλλά οπωσδήποτε πολύ σοβαρή. Έκπληκτη μένω λοιπόν με όσους ισχυρίζονται ότι είναι ιερή και τη μεταχειρίζονται με ευτέλεια. Όταν γράφουν γι’ αυτήν την υπόθεση χωρίς να μπουν στον κόπο να ρωτήσουν, να μάθουν, να διαβάσουν πως γράφονται τα σχολικά βιβλία και στη χώρα μας πια, πόσος κόπος και χρόνος απαιτείται και πόσοι άνθρωποι εμπλέκονται στη συγγραφή τους. Για το επίμαχο εγχειρίδιο ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού για παράδειγμα του οποίου είχα την τύχη να έχω την επιστημονική ευθύνη, αυτό «του συνωστισμού» χρειάστηκαν δυο ολόκληρα χρόνια από το 2003 ως το 2005 για τη συγγραφή του και εκτός της τετραμελούς συγγραφικής ομάδας, υπήρχε τριμελής ομάδα ανεξάρτητων εξωτερικών αξιολογητών απαρτιζόμενη από ειδικούς επιστήμονες που έλεγχαν όλα τα κεφάλαια κατά τη συγγραφή τους και ομάδα συνεργατών για τη φιλολογική επιμέλεια και την εικονογράφηση του βιβλίου. Τέλος επιτροπή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου του αρμόδιου θεσμικού οργάνου παρακολουθούσε τη συγγραφή του και έκανε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις του στη συγγραφική ομάδα. Γι’ αυτό και τα σχολικά βιβλία δεν ανήκουν στο τέλος στους συγγραφείς τους αλλά στην πολιτεία που με την ευθύνη της συγγράφονται και διανέμονται στα σχολεία.

    Έχω την εντύπωση ότι σοβαρή δημοσιογραφία είναι αυτή που πριν ασχοληθεί με την υπόθεση αυτή, πολύ περισσότερο αν τη θεωρεί «ιερή», όπως ο κ. Παπαχελάς στο άρθρο του της προηγούμενης Κυριακής, φροντίζει στοιχειωδώς να ενημερωθεί. Διαφορετικά όχι μόνο πρόχειρη και επιπόλαιη είναι, αλλά και επιζήμια. Στη βλάβη της καταλογίζω επίσης τη σύνδεση της συγγραφής ενός σχολικού βιβλίου με την αμοιβή της συγγραφικής ομάδας. Θα έπρεπε να ξέρει ο κ. Παπαχελάς ότι η συγγραφή ενός σχολικού βιβλίου όταν μάλιστα δεν ανατίθεται από τον/την υπουργό όπως έκαναν για πολλά χρόνια πριν το 2003 αλλά προκηρύσσεται και είναι αποτέλεσμα αξιολόγησης όπως έγινε με το βιβλίο του «συνωστισμού», είναι βασικά μια τιμητική υπόθεση που οι κόποι της δεν αμείβονται. Οι συγγραφείς των σχολικών βιβλίων δεν μπαίνουν στη διαδικασία αυτή για να πάρουν την αμοιβή, όπως υποστηρίζει με περισσό λαϊκισμό ο κ. Παπαχελάς. Προσωπικά το είδα σαν μια συνεισφορά στην ιστορική εκπαίδευση.

    Η απάντηση του Αλέξη Παπαχελά

    «Σέβομαι τις απόψεις της κ.Ρεπούση και αντιλαμβάνομαι τον θυμό της. Εμμένω όμως στις απόψεις μου για την «ζημιά» που έκανε και κάνει με τον άκρως επικοινωνιακό και μη υπεύθυνο τρόπο που χειρίζεται ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως η Ιστορία. Με την ευκαιρία να διευκρινίσω πως δεν υπήρξαν ποτέ δηλώσεις του κ.Tατσόπουλου η κάποιου άλλου για τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη».

    Σχόλιο από B... | 19/06/2013

  11. H παρέμβαση μας στην εκπομπή του Τράγκα (video)
    Συντάχθηκε από admin on Ιουν 12th, 2013 // No Comment

    Είναι αλήθεια ότι ο καθένας μας γνωρίζει αρκετά γύρω από τον δικό του μικρόκοσμο και ξαφνιαζόμαστε δυσάρεστα όταν ο συνομιλητής μας δεν γνωρίζει αυτό που για μας είναι βίωμα και καθημερινότητα.
    Η δυσαρέσκεια από την άγνοια των συνομιλητών στην καθημερινότητα μας όμως δεν έχει σχέση με την άγνοια ανθρώπων που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την κοινή γνώμη. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μεγαλοδημοσιογράφους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η τηλεθέαση και όχι ακριβώς η ουσία του θέματος.
    Εξαρχής η πρόταση για συμμετοχή μας στην εκπομπή του Γ. Τράγκα στο ΣΚΑΙ, αντιμετωπίστηκε με επφυλακτικότητα και σκεπτικισμό. Θα πάμε σε μια εκπομπή που έχει ως θέμα Ρεπουσιάδα για να κάνουμε τις γλάστρες και να κάνει τηλεθέαση και τα παιχνίδια του ο Τράγκας; Είναι το πραγματικό πρόβλημα η Ρεπούση ή μήπως πίσω απο αυτή κρύβονται οι ευθύνες ενός ολόκληρου πολιτικού συστήματος διαχρονικά;
    Ναι θα πάμε και θα κάνουμε ότι χρειαστεί για να ακουστεί έστω και καθυστερημένα και η δική μας φωνή, με λάθη και παραλείψεις αλλά θα ακουστεί, γιατί μέχρι τώρα σιωπούσαμε και δώσαμε κι εμείς το δικαίωμα να παρατείνεται η σύγχιση αυτή.

    http://mikrasiatis.gr/i-paremvasi-masstin-ekpompi-tou-traga/

    Σχόλιο από Mikr. | 21/06/2013


Σχολιάστε