Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

«Kρίση-μες χαζομαρούλες» ή «δουλεύοντας για την ακροδεξιά»

Καθεστωτικοί  ενάντια  στο  Λαό

γράφει ο Κλαίων Βιετναμέζος

Ζούμε σε μια περίεργη εποχή. Προχθές τα πήραμε στο κρανίο με τον Τράγκα. Σήμερα σειρά είχε να μας τρελλάνει ο Λιάκος και η παρέα του (Ρεπούση, Λιακόπουλα κ.λπ.)

Νέα αφορμή δόθηκε από την εκδήλωση της οργάνωσης «Πρωτοβουλία για την Υπεράσπιση της Κοινωνίας και της Δημοκρατίας» (που φιλοδοξεί να εκφράσει όλους τους «ορθοφρονούντες ευνοημένους της εποχής Σημίτη-Γιωργάκη») που έχει ως στόχο να πείσει ότι αποτελεί   Μέτωπο Αποκλειστικών Κατόχων της Ακαδημαϊκής Ιστορίας (Μ.Α.Κ.Α.Ι). Θα τους αποκαλούμε λοιπόν στη συνέχεια του άρθρου «οι   Μ.Α.Κ.Α.Ι.»

Στόχος της εκδήλωσης ήταν να απαντήσει ο χώρος τους στη συζήτηση που έχει ανοίξει για τον αντιρατσιστικό νόμο και την ποινικοποίηση της Άρνησης.

Μας προϊδέασε για την εκδήλωση ο σύντροφος Κούλογλου (της ίδιας εποχής ευνοημένος και αυτός),  οποίος έδωσε χώρο στην αποκλειστική προβολή -και μόνο σ’ αυτές- των απόψεων Λιάκου-Ρεπούση. Οι απόψεις τους είναι γνωστές:
άρνηση της Γενοκτονίας,
αμφισβήτηση των γεγονότων,
εξίσωση του αίματος,
νεοτουρκοφιλικότητα και φιλοκεμαλισμός,
αποδοχή της φασιστικής κεμαλικής
πολιτικής ενάντια στον απλό
μουσουλμανικό λαό,
με ματιά οριενταλιστική
αντίστοιχη με
αυτή των δυτικών
αποικιοκρατών .

Ο Λιάκος, που δεν ξέρει μέχρι σήμερα ποιός και γιατί πυρπόλησε τη Σμύρνη το Σεπτέμβρη του 1922 και έσφαξε τους Έλληνες και τους Αρμένιους, θα ισχυριστεί ότι:  «Δεν πρέπει να καταφεύγουμε σε μια αφελή συνομωσιολογική αντίληψη, σύμφωνα με την οποία οι Νέοτουρκοι είχαν αποφασίσει να σκοτώσουν όλους τους Χριστιανούς της Οθωμανικής αυτοκρατορίας κλπ. Η ίδρυση του τουρκικού κράτους, μέσα στις συνθήκες διάλυσης και ξένων επεμβάσεων, ήταν ένα εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα, δεν πρέπει να το μηδενίζουμε. Δημιούργησε την πρώτη εκκοσμικευμένη δημοκρατία σε μουσουλμανική χώρα….» (Οι υπογραμμίσεις είναι του Κούλογλου).

Eίναι αλήθεια ότι μέσα στις ιδεοληπτικές παραδοσιακές χαζομάρες, υπάρχουν και πολύ σωστές διαπιστώσεις.

Όπως: «Πρόκειται για την καλλιέργεια ενός πολιτισμικού τραύματος, σε διάκριση με το βιωμένο τραύμα. Πολιτισμικό τραύμα που γίνεται  στοιχείο ταυτότητας. Το θύμα προβάλει ηθικές αξιώσεις ως θύμα. Όμως στην περίπτωση αυτή δεν τις προβάλλει προφανώς το ίδιο το θύμα, αλλά οι κληρονόμοι της θυματοποίησης του, αυτοί που επιδιώκουν να αντλήσουν κύρος από τον σεβασμό που πρέπει να απευθύνεται προς τα θύματα. Μέσω αυτών δεν διαιωνίζεται η μνήμη, αλλά τροποποιείται, εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία, τοποθετείται σε διαφορετικά ερμηνευτικά πλαίσια, επαν-αφηγηματοποιείται.   Η δημόσια κουλτούρα πέρασε από τη λατρεία των ηρώων στη λατρεία των θυμάτων. Νομίζω, ότι όλα αυτά δεν τιμούν ούτε τη μνήμη των θυμάτων, γιατί τη βάζουν σε ένα πλαίσιο πολιτικών σκοπιμοτήτων. Ούτε, βέβαια, τιμούν την ιστορική κατανόηση ή τη συνεννόηση και την ειρήνη ανάμεσα σε λαούς…»

liakopoulaΑυτή η πλευρά όμως θα έπρεπε να συζητηθεί επισταμένως -μπας και τελικά σωθούμε-  αφού όμως έχει προϋπάρξει μια συμφωνία πάνω στην ιστορία.

Αλλά όπως είναι πλέον ορατό και στους πλέον αφελείς φίλους μας (που πίστεψαν ότι η Πρωτοβουλία που δημιούργησαν αποσκοπούσε σε διάλογο χωρίς ταμπού και  ότι ο χώρος αυτός είχε δημοκρατική αντίληψη), ότι ο Λιάκος και οι   Μ.Α.Κ.Α.Ι. του, δεν θέλουν το διάλογο και την συνεννόηση.

Θεωρούν τον εαυτό τους αυθεντία και αλάνθαστο και η μόνη τους έννοια είναι να υπονομεύσουν τη Μνήμη του Λαού και τις προοδευτικές πολιτικές κατακτήσεις -γιατί τέτοια είναι η αναγνώριση της Γενοκτονίας μετά από 7 δεκαετίες καταπίεσης της μνήμης από την εξουσία.

Μόνο που η στάση αυτή στην εποχή μας δεν είναι απλώς αδιέξοδη, αλλά είναι και επικίνδυνη γιατί ενισχύει τον εθνολαϊκιστικό λόγο της ακροδεξιάς και διαιωνίζει μια άχρηστη αντιπαράθεση.

Γνωρίζοντας ότι απευθυνόμαστε σε ξερόλες φανατικούς, τελειώνουμε αυτό το σημείωμα με την ίδια έκκληση που κάναμε στη Ρεπούση στο  προηγούμενο «αφιέρωμα» στον Τράγκα:

Απευθύνουμε επίσης μια έκκληση …..:

-Μην μπλέκεις την Ιστορία με την Πολιτική.

-Μην επιδιώκεις να πάρεις τη ρεβάνς για την αμφισβήτηση που δέχτηκες κατά την εποχή της σύγκρουσης για το βιβλίο ιστορίας. Περασμένα-ξεχασμένα!  Οι εμμονές σήμερα διευκολύνουν την αντίδραση και τον εθνολαϊκισμό.

-Μην προσβάλλεις το λαό.

-Μην κρύβεσαι πίσω από την επίκληση της ακαδημαϊκότητας για να προωθήσεις αντιδραστικές απόψεις.

Και πάνω απ’ όλα:

ΚΑΝΕ  ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΡΑΤΕΙ!!!!

Η ΕΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΕΣ.

————————————————

Διαβάστε κάποια παλιότερα κείμενα:

-Ο Αντώνης Λιάκος ως ‘Αδωνις Γεωργιάδης !!!!

https://pontosandaristera.wordpress.com/2011/07/10/liakos-georgiadis/

Advertisements

05/06/2013 - Posted by | -Ανόητοι, -Ιδεολογικά, -Κρίση, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

14 Σχόλια »

  1. Γιατί απορείτε;

    -Οι παππούδες τους ως «Επίστρατοι» κυνηγούσαν τους «τουρκόσπορους».

    -Οι πατεράδες τους ως Ταγματασφαλίτες έκαναν μπλόκα στις προσφυγικές γειτονιές την Κατοχή, ακολουθώντας τους Ναζί.

    -Οι ίδιοι ως Αρνητές, αμφισβητούν τη μνήμη των προσφύγων

    Οι παλιοί εχθροί των προσφύγων διχάστηκαν σε δύο ομάδες σήμερα:
    -Τους αυθεντικούς κληρονόμους (Λαϊκή Δεξιά και Χρυσή Αυγή) και
    -Στους μεταλλαγμένους κληρονόμους, που συνεχίζουν να φέρουν τα αντιλαϊκά γονίδια, όπως αυτοί που σχολιάζετε.

    Σχόλιο από αρβανιτο-Πόντιος | 05/06/2013

  2. άστα να πάνε…. στο λιάκο…

    Σχόλιο από akrat | 05/06/2013

  3. Νομίζω ο φανατισμός από καταβολές δεν προσφέρει θετικό έργο σε δημόσια συζήτηση.

    Σχόλιο από Κυριάκος | 06/06/2013

  4. Κυριάκος |

    τι εννοείς; Φανατισμός από ποιούς;

    Σου άρεσε το σύνθημα:

    ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΙ,
    ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ,
    ΑΥΤΟΙ ΑΡΝΗΤΕΣ.

    Καθώς και η διαπίστωσή μου ότι:

    «Οι παλιοί εχθροί των προσφύγων διχάστηκαν σε δύο ομάδες σήμερα:
    -Τους αυθεντικούς κληρονόμους (Λαϊκή Δεξιά και Χρυσή Αυγή) και
    -Στους μεταλλαγμένους κληρονόμους, που συνεχίζουν να φέρουν τα αντιλαϊκά γονίδια, όπως αυτοί που σχολιάζετε.»

    Σχόλιο από αρβανιτο-Πόντιος | 06/06/2013

  5. σύντροφε αρβανιτο-Πόντιε

    είσαι λίγο πικρός και γι αυτό λες και πράγματα τραβηγμένα από τα μαλλιά .

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 06/06/2013

  6. ……………….
    Πέρα όμως από και παράλληλα με τη σπέκουλα των φιλοκυβερνητικών και κρυφοκυβερνητικών τοποθετήσεων, ξεδιπλώνεται μια βεντάλια προστασίας της Ρεπούση, μια βεντάλια ροζ με πράσινα λουλουδάκια… Έτσι έχουμε ακόμα και σήμερα, μετά από τόσες ημέρες που είναι ανοιχτό το θέμα, συνέντευξη στο tvxs και σε περίοπτη θέση, από τον καθηγητή Ιστορίας Α. Λιάκο με τίτλο «Να διαχωρίσουμε το λόγο μίσους από τον ιστορικό λόγο», μια συνέντευξη που με τις ερωτήσεις που επιλέγονται αλλά και τη χρονική στιγμή που γίνεται επιχειρεί να ξεπλύνει τη Ρεπούση. Μάλιστα στην ίδια δημοσίευση ανακοινώνεται και εκδήλωση με το εύγλωττο θέμα «Ρατσισμός και Αντιρατσισμός: Ποια πρέπει να είναι η θέση της Αριστεράς» στην οποία κεντρική ομιλήτρια είναι και η βουλευτής. Έτσι το όνομά της βρίσκεται αναμεμειγμένο ανάμεσα στον αντιρατσισμό, στον ιστορικό λόγο απέναντι στο λόγο μίσους, και στην Αριστερά! Την ίδια ώρα, στην ηλεκτρονική Εφημερίδα των Συντακτών διαβάζουμε άρθρο του καθηγητή Ιστορίας Π. Πιζάνια με τίτλο «Το Ζάλογγο, το κρυφό σχολειό και η ακροδεξιά». Τώρα γιατί μπαίνει δίπλα δίπλα το Ζάλογγο με το κρυφό σχολειό και όχι π.χ. με την Έξοδο του Μεσολογγίου, μπορούμε να το καταλάβουμε μέσα στο κείμενο όπου αναφέρεται, κόντρα σε πλήθος ιστορικές πηγές και μάλιστα σύγχρονες του γεγονότος: «Στη χαράδρα που περιλαμβάνεται στο τοπίο του Ζαλόγγου ενδεχομένως να έριξαν οι Σουλιώτες τις γυναίκες τους τον Δεκέμβριο του 1803 προκειμένου να μη γίνουν λεία πολέμου στα χέρια του νικηφόρου στρατεύματος του Αλί Πασά». «Ενδεχομένως» είναι η λέξη που μας βοηθά να αποκωδικοποιήσουμε το πόνημα και να βρούμε το νήμα που μας οδηγεί στην ακροδεξιά! Με λίγα λόγια, αν δεν προσθέσουμε αυτό το «ενδεχομένως», είμαστε αναφανδόν με την ακροδεξιά, αλλά και με το μίσος, με τον ρατσισμό και εν γένει με όλα αυτά που αποτάσσεται η Ρεπούση!…..

    http://kerasiakrinoi.blogspot.gr/2013/06/blog-post_4.html

    Σχόλιο από kerasiakrinoi | 07/06/2013

  7. Τούρκος ιστορικός παραδέχεται την ποντιακή γενοκτονία ενώ η Ρεπούση και ΣΙΑ την αρνούνται
    28 Μαΐου 2013 | 12:42. Νικόλαος Χειλαδάκης
    Γελοιότητα θλίψη αλλά και μεγάλη αγανάκτηση προκαλεί η κυρία Ρεπούση και Σια που εξακολουθούν το ανιστόρητο έργο τους να αμφισβητούν αποδεδειγμένε ιστορικά γεγονότα όπως οι γενοκτονίες των χριστιανών της Ανατολής, την ίδια στιγμή που στην ίδια την Τουρκία συνεχώς πολλαπλασιάζονται οι φωνές που παραδέχονται και αναγνωρίζουν τα ιστορικά εγκλήματα της χώρας τους που παραμένουν ατιμώρητα και χωρίς ιστορική δικαίωση.

    Και ερχόμαστε στις 16 Νοεμβρίου του 2008, όταν σημειώνετε πραγματικά μια νέα επανάσταση στο ιστορικό κατεστημένο της Τουρκίας. Για πρώτη φορά Τούρκος καθηγητής της ιστορίας παραδέχεται ότι στην διάρκεια της μικρασιατικής καταστροφής περίπου 200.000 Ρωμιοί έχασαν την ζωή τους από τα τουρκικά στρατεύματα. Συγκεκριμένα ο καθηγητής της ιστορίας, Ονούρ Γιλντιρίμ, σε μια σημαντικότατη συνέντευξη που έδωσε στην τουρκική εφημερίδα, Σαμπάχ, για πρώτη φορά παραδέχεται σε επίσημο πλαίσιο ότι έγινε μια μορφή γενοκτονίας σε βάρος των Ρωμιών της Ανατολίας την περίοδο του 1922.

    Ο Τούρκος καθηγητής, που έχει σπουδάσει και έχει ζήσει επί πολλά χρόνια στις ΗΠΑ, ανέφερε στις ερωτήσεις που του έκανε ο δημοσιογράφος της Σαμπάχ, πως πράγματι την περίοδο εκείνη οι Ρωμιοί της Μικράς Ασίας έζησαν ένα μεγάλο δράμα καθώς ξεσπιτώθηκαν και πολλοί από αυτούς έχασαν την ζωή τους. Βέβαια ο Τούρκος καθηγητής υπολόγισε τους φονευθέντας σε 200.000, ένα μικρό νούμερο που φυσικά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα της μεγάλης γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, της Θράκης και του Πόντου, ήταν όμως μια πρωτοφανής ομολογία Τούρκου επιστήμονα της ιστορίας για πρώτη φορά στα τουρκικά χρονικά και για τον λόγο αυτό αποκτούσε μεγάλη ιστορική αλλά και πολιτική αξία. Στην ίδια ιστορική συνέντευξη ο Ονούρ Γιλντιρίμ υπαινίχτηκε για εθνοκάθαρση που έγινε στην Μικρά Ασία και που φυσικά την πλήρωσαν με βαρύ φόρο αίματος οι χριστιανοί, ενώ στην ουσία παραδέχτηκε πως η ανταλλαγή των πληθυσμών έφερε το τελειωτικό χτύπημα και προκάλεσε τον θάνατο σε πολλές χιλιάδες χριστιανών της Μικράς Ασίας καθώς εγκατέλειπαν την από αιώνων εστίες τους.

    Θα πρέπει να καλέσουμε αυτόν τον Τούρκο ιστορικός να παραδώσει κάποια μαθήματα ιστορικής αλήθειας στην ανιστόρητο «ιστορικό» κ Ρεπούση.

    Θα πρέπει επίσης να ξέρει η κυρία ανιστόρητος «ιστορικός», ότι στις 24 Απριλίου του 2012 για πρώτη φορά, (και συνεχίζεται κάθε χρόνο), στα τουρκικά χρονικά στην κεντρική πλατεία της Κωνσταντινούπολης, στο ιστορικό Ταξίμ, έγινε καθιστική συγκέντρωση πολλών Τούρκων διανοουμένων ανθρώπων των γραμμάτων και των τεχνών καθώς και απλών Τούρκων πολιτών αναγνωρίζοντας και τιμώντας την επέτειο της μεγάλης αρμένικης γενοκτονίας. Το γεγονός αυτό θεωρήθηκε πρωτοφανές για την τουρκική επικαιρότητα και βέβαια προκάλεσε πολλές αντιδράσεις αλλά έδειξε πως για πρώτη φορά ένα τεράστιο ιστορικό ταμπού της σύγχρονης Τουρκίας κυνηγημένο από τις τύψεις των μεγάλων εγκλημάτων του, άρχισε να ραγίζει κάτω από το βάρος της αναγκαιότητας της αναγνώρισης της ιστορικής αλήθειας.

    ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
    Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

    Σχόλιο από Ονούρ | 08/06/2013

  8. Η επίκτητη αίσθηση του ηθικού μεγέθους που προέρχεται από τη φαινομενική αντικειμενικότητα του ακαδημαϊκού γίνεται πιο εύκολα αποδεκτή σε σύγκριση με εκείνη που προέρχεται από πολιτικούς σε συνεντεύξεις.Τύπου.Συνεπώς είναι πιο επικίνδυνη.
    Αυτή η αβασάνιστη αποδοχή φρικαλεοτήτων (γενοκτονίες,ολοκαυτώματα) ως λυπηρό αλλά αναγκαίο τίμημα κατά την εκτίμηση της κυρίας »ακαδημαϊκού» συμβαίνει ακόμα και σήμερα.
    Αποτέλεσμα.ο Κεμάλ να γίνεται »ήρωας»και τα χιλιάδες θύματα αντί να αποκατασταθούν, αποσυντιθενται.
    Και το πιο επικίνδυνο,καλλιεργείται στη συνείδηση του λαού η ψευδαίσθηση ότι μπορεί να είναι και έτσι.
    Ανοησίες.
    Λυπάμαι.
    Θυμώνω.

    Σχόλιο από LEONTIOS ZARIDIS | 08/06/2013

  9. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΒΟΛΟΥ ΠΡΟΣ ΡΕΠΟΥΣΗ!

    Σχόλιο από Ονρτετερτούρ | 09/06/2013

  10. KAΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ!!! για ολα φταίτε εσείς, άθλιοι έλληνες ποντιοι, σμυρνιοί κ.λπ.
    ———————————————————————–

    …..Νομίζουμε πως είμαστε λαός σπλαχνικός και φιλάνθρωπος: όμως έχουμε κάνει θηριωδίες φοβερές. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν αναίτια χιλιάδες άμαχοι. Στη Μικρασιατική Εκστρατεία ο Ελληνικός Στρατός έκανε απίστευτες σφαγές και ωμότητες – προκαλώντας τα άγρια αντίποινα……

    http://www.lifo.gr/mag/columns/5732

    Σχόλιο από Νίκος Δήμου, ο φιλεύσπλαχνος | 10/06/2013

  11. Κάποιος έβαλε υπογραφή με το όνομα του blog Κεράσια και Κρίνοι, αλλά όχι εμείς.

    Σχόλιο από Κεράσια και Κρίνοι | 10/06/2013

  12. http://epontos.blogspot.gr/2013/06/blog-post_3437.html

    Η Ρεπούση και ο κλώνος της! Η το αντίθετο;

    Ο γνωστός, για τα φιλοκεμαλικά του αισθήματα, συγγραφέας, Νίκος Δήμου, χωρίς να μας εκπλήσσει και αυτή τη φορά, αγορεύει υπέρ της Μαρίας Ρεπούση!

    —————————————————–

    του Νίκου Δήμου

    Μπράβο Μαρία! Ως παλαιός «ανθέλλην» την καλωσορίζω στην τάξη των ανθελλήνων, που για μένα είναι οι πιο σωστοί και χρήσιμοι Έλληνες.

    Δεν γνωρίζω τη Μαρία Ρεπούση. Ωστόσο, παρακολουθώ τα όσα λέει, γράφει και τα όσα υφίσταται.

    – Ως παλαιός «ανθέλλην» την καλωσορίζω στην τάξη των ανθελλήνων, που για μένα είναι οι πιο σωστοί και χρήσιμοι Έλληνες. Είναι οι μόνοι που πραγματικά αγαπούν την πατρίδα τους και της λένε αλήθειες – έστω και δυσάρεστες. Μόνο πάνω σε αλήθειες μπορεί να χτιστεί μία υγιής και ρωμαλέα εθνική ταυτότητα.

    – Οι μύθοι βούλιαξαν τούτο το έθνος. Δεν μας άφησαν ποτέ να αντικρίσουμε την πραγματικότητα, να δούμε το αληθινό μας πρόσωπο στον καθρέφτη. Το πόσο σημαντικό είναι το ψεύδος για μας φαίνεται από την αντίδρασή μας: σε κάθε αμφισβήτησή τους εκλύεται υστερία που πλημμυρίζει το Διαδίκτυο.

    – Νομίζουμε πως είμαστε λαός σπλαχνικός και φιλάνθρωπος: όμως έχουμε κάνει θηριωδίες φοβερές. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν αναίτια χιλιάδες άμαχοι. Στη Μικρασιατική Εκστρατεία ο Ελληνικός Στρατός έκανε απίστευτες σφαγές και ωμότητες – προκαλώντας τα άγρια αντίποινα. Αυτά δεν μας τα είπαν στο σχολείο.

    – Νομίζουμε πως η εκκλησία μας είναι ανώτερη: μπορεί να μην είχε Ιερά Εξέταση αλλά έκαψε, έσφαξε και βασάνισε τους Έλληνες εθνικούς και στην Εικονομαχία σκότωσε εκατό χιλιάδες «αντιφρονούντες». Αργότερα καταράστηκε τον Ρήγα, πολέμησε και αφόρισε την Επανάσταση, και για να καλύψει την ντροπή επινόησε μετά τους μύθους της Αγίας Λαύρας και του Κρυφού Σχολειού.

    – Νομίζουμε ότι κρατάμε από μεγάλο σόι, αλλά το Βυζάντιο ήταν πολυεθνικό ρωμαϊκό και όχι ελληνικό κράτος. Ούτε ένας αυτοκράτορας δεν καταγόταν από την κυρίως Ελλάδα. Ρωμιοί (δηλαδή Ρωμαίοι) ονομαζόμασταν, μέχρι που μας ξαναβάφτισαν Έλληνες οι Δυτικοί. Οι οποίοι και μας απελευθέρωσαν, όταν η Επανάστασή μας είχε αποτύχει – χάρη στο αλληλοφάγωμά μας.

    – Και βέβαια ο Xορός του Ζαλόγγου ήταν μύθος. Το τραγούδι που (δήθεν) τραγούδαγαν οι Σουλιώτισσες γράφτηκε 106 χρόνια μετά. Και θα ήταν δύσκολο να το τραγουδάνε, αφού ήταν αλβανόφωνες. Σαν τα πληρώματα του ελληνικού στόλου, που, όπως γράφει ο Παπαρρηγόπουλος, δεν κατάλαβαν λέξη από τον λόγο που τους έβγαλε ο Μαυροκορδάτος στα ελληνικά. Ούτε αυτά τα μάθαμε ποτέ.

    – Πατώντας πάνω στους μύθους, χτίσαμε μια ψεύτικη ταυτότητα. Γίναμε «κακομαθημένα παιδιά», όπως σωστά μας αποκάλεσε ο Ζαμπέλιος, και περιμένουμε από τους άλλους λαούς ειδική μεταχείριση. Οπότε η Μαρία Ρεπούση κάνει άγια δουλειά όταν προσπαθεί να μας συνεφέρει. Μακάρι και οι άλλοι ιστορικοί (που όλα αυτά τα γνωρίζουν καλά) να είχαν το θάρρος της.

    Πηγή: Lifo

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 26/06/2013

  13. Η Αρβελέρ κατακεραυνώνει την Ρεπούση: Αλλο να ξέρεις Ιστορία και άλλο να κάνεις ιδεολογία

    26.06.2013

    Η διεθνούς κύρους βυζαντινολόγος Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ, φανερά ενοχλημένη δήλωσε πως η ιστορικός και βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση μπερδεύει τους ρόλους της και εξήγησε τι πραγματικά συνέβη το 1922 στη Σμύρνη.

    Απαντώντας σε ερώτηση του Γιώργου Παπαδάκη, η κα Αρβελέρ, πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών και του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, δήλωσε για την Μαρία Ρεπούση: «Αλλο να ξέρεις ιστορία και άλλο να κάνεις ιδεολογία». Οταν της ζητήθηκε να διευκρινίσει αν εκτιμά ότι η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ μπερδεύει τους ρόλους της, απάντησε καταφατικά.

    Με ιδιαίτερη ένταση αναφέρθηκε στην αναφορά της Μαρίας Ρεπούση περί συνωστισμού στις αποβάθρες της Σμύρνης, λέγοντας « Αν υπάρχει μια πτώση για την Ελλάδα μετά το 1453, αυτή δεν είναι άλλη από το 1922. Τότε άλλαξε ο ρυθμός του Ελληνισμού.»

    Πρόσθεσε πάντως πως τα περί «κρυφού σχολειού» δεν επιβεβαιώνονται με βάση τα ιστορικά κείμενα.

    Πηγή: Η Αρβελέρ κατακεραυνώνει την Ρεπούση: Αλλο να ξέρεις Ιστορία και άλλο να κάνεις ιδεολογία | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/112212#ixzz2XSbL8Wuz

    Σχόλιο από Ι.efimerida | 28/06/2013


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: