Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Για το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ’ δημοτικού (3)

 Η  ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ

 Μετά τη δημοσίευση του άρθρου της Χρ. Κουλούρη υπέρ του βιβλίου Ιστορίας της 6ης δημοτικού, δημοσιεύουμε το απόσπασμα -που αφορά τον ελληνισμό της Ανατολής- από το Κείμενο Διαμαρτυρίας, που συντάχθηκε απ΄τον δικτυότοπο Αντίβαρο (με έδρα του διαχειριστή το Λονδίνο). Το Κείμενο στέλνεται στον πρωθυπουργό, τους αρχηγούς των κομμάτων, στους βουλευτές, τον πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ.ά. Παρόλα τα λάθη ή τις ελλείψεις που μπορεί να έχει το Κείμενο αυτό, εν τούτοις αποτελεί  αντίδραση της ίδιας της κοινωνίας και μια απόδειξη  ότι η Κοινωνία των Πολιτών λειτουργεί.

Περισσότεροι από 7.500 πολίτες -έως σήμερα- το έχουν υπογράψει

(…πάνω από 135 καθηγητές πανεπιστημίου, πάνω από 900 εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων) 

………………………………………………………………………..

«Σας στέλνω αυτή την επιστολή, για να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου για το νέο βιβλίο Ιστορίας της Έκτης Δημοτικού……. 

Γιατί…………………….

Εξωραΐζεται η Οθωμανική αυτοκρατορία με όλες τις μεθόδους απόκρυψης της ιστορικής αλήθειας, όπως την αποσιώπηση, παραποίηση, παρερμηνεία κ.λπ (σελ. 18-25)

dsc04458.jpg (Τουρκομάνος εισβολέας στη Μικρά  Ασία. Οι «δικοί μας» κονκισταδόροι!)

Οι Έλληνες εμφανίζονται να συμβιώνουν αρμονικότατα με τους κατακτητές λησμονώντας βιασμούς, γενοκτονικής φύσεως ολοκληρωτικές σφαγές (πχ σφαγή της Χίου), παλουκώματα, εγκλήματα, λεηλασίες, ταπεινώσεις, εξισλαμισμούς, παιδομαζώματα, εξορίες, σκλαβοπάζαρα, το καβάλημα να περάσει ο αφέντης Μουσουλμάνος το ποτάμι. Αποκρύπτεται ότι οι ραγιάδες, όπου γης, βασανίζονται και υποφέρουν. Ο όρος «γενίτσαρος» απουσιάζει ολοκληρωτικά.

Χαρακτηριστικό είναι το εξής απόσπασμα που παρατίθεται στο βιβλίο ως ιστορική πηγή: «Ο ντε Μπρεβ πρεσβευτής της Γαλλίας στην Κωνσταντινούπολη (1590-1606), προς το βασιλιά Λουδοβίκο ΙΓ΄ «Οι Σουλτάνοι όταν κατακτούν ένα βασίλειο ή μια επαρχία διατηρούν θαυμαστή τάξη. Όσο για το λαό, αφήνεται να ζει σύμφωνα με τα ήθη και τα έθιμά του. Διατηρεί τα αγαθά του και έχει θρησκευτική ελευθερία» (σελ. 19). Η ερώτηση που ακολουθεί την πηγή επιχειρεί να διαμορφώσει τη συνείδηση των μαθητών: «με ποιο τρόπο αντιμετωπίζουν οι Σουλτάνοι τις κατακτημένες περιοχές σύμφωνα με την πηγή»;  

dsc04484.jpg

Η εικόνα τον Οθωμανών είναι εν γένει εξιδανικευμένη εκτός από ιδιώτες εισπράκτορες των φόρων: «Η οθωμανική Πύλη αναγκάζεται να παραχωρήσει την είσπραξη των φόρων σε ιδιώτες και όχι σε υπαλλήλους του κράτους. Οι ιδιώτες αυτοί συχνά παραβιάζουν το νόμο, αδικούν τους υπηκόους και πλουτίζουν σε βάρος τους» (σελ.30), λες και εκτός από επιτήδειους «ιδιώτες» κατά τα άλλα επρόκειτο για εξευγενισμένη διοίκηση. Η απόπειρα να αθωωθεί το οθωμανικό σύστημα εξουσίας είναι ευδιάκριτη και στο πιο αγύμναστο νου…

istoria_1821.jpg 

(Στάθης, «Eλευθεροτυπία») 

……………………………………………………………………………………………

Αποσιωπάται η γενοκτονία των Χριστιανικών πληθυσμών και εκμηδενίζεται η ιστορική διάσταση της Μικρασιατικής Καταστροφής:  (Κεφάλαιο: Μικρασία: Εκστρατεία και καταστροφή, σελ. 100-105)

 «Στις 27 Αυγούστου 1922 ο τουρκικός στρατός μπαίνει στη Σμύρνη. Χιλιάδες Έλληνες συνωστίζονται στο λιμάνι προσπαθώντας να μπουν στα πλοία και να φύγουν για την Ελλάδα…»  (Μαρία Ρεπούση, Ιστορία ΣΤ’ δημοτικού. Στα νεότερα και σύγχρονα χρόνια», Αθήνα, ΟΕΔΒ, 2006, σελ. 100)

 dsc04501.jpg   [Τimes του Λονδίνου. Για την επίσημη απόφαση των Νεοτούρκων (1911)  να εξοντώσουν τους χριστιανούς της Αυτοκρατορίας]

Δεν υπάρχει καμιά αναφορά στην – πρωτοφανή για τη σύγχρονη Ιστορία – καταστροφή της Σμύρνης και στη σφαγή του χριστιανικού της πληθυσμού (ελληνικού και αρμενικού), ούτε φυσικά στις επίσημες αποφάσεις του 1911 των Νεότουρκων εθνικιστών για εξόντωση των χριστιανικών κοινοτήτων. Φυσικά δεν υπάρχει και καμιά αναφορά στις γενοκτονίες των χριστιανικών λαών (Ελλήνων της Ανατολής, Αρμενίων και Ασυροχαλδαίων) που άρχισαν το 1914, ούτε στο ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο που σχετίζεται με τις ιμπεριαλιστικές επιδιώξεις των Νεότουρκων εθνικιστών και των Γερμανών συμμάχων τους. Καμιά επίσης αναφορά δεν υπάρχει για τα Σεπτεμβριανά κατά των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης ή για τις σταλινικές διώξεις κατά των πολυάριθμων Ελλήνων της Σοβιετικής Ένωσης…

dsc04576.jpg (σελ. 103, από το επίμαχο βιβλίο)

 Ενάμιση εκατομμύριο Έλληνες δεν ξεριζώνονται από τον τόπο που γεννήθηκαν και έδρασαν, αλλά απλώς «συνωστίζονται στο λιμάνι»! Αυτή η εντυπωσιακή υποβάθμιση της εικόνας των θλιβερών γεγονότων του 1922 ακρωτηριάζει την ιστορία των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας και αποτελεί προσβολή για όλους τους πρόσφυγες της περιόδου.

Ο Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ όχι μόνο εξαγνίζεται για τα εγκλήματά του, αλλά εξιδανικεύεται ο ιστορικός του ρόλος μέχρι του σημείου να παρουσιάζεται στο βιβλίο ως «ο ηγέτης του απελευθερωτικού αγώνα(!!) των Τούρκων και μετέπειτα πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας» (σελ. 100)………………   

 http://www.antibaro.gr/upografes.php

 dsc045451.jpg  (Κερασούντα. Το μνημείο προς τιμήν του Τοπάλ Οσμάν, σφαγέα των Ελλήνων του Πόντου και εντολοδόχου του Κεμάλ στη περιοχή)

Δείτε: 

Τα απομνημονεύματα μιας Αναθεωρήτριας

——————————

από το  http://tomati.net

——————————

Comment by ΜΡ | March 12, 2007

  dsc04413.jpg

(Σωτήρης Σόρογκας, Φύλλα από σκουριασμένο τενεκέ) 

23/01/2007 - Posted by | -Βιβλίο Ιστορίας

20 Σχόλια »

  1. Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση, με αφορμή το κείμενο της Κουλούρη, έγινε στο Ιντιμίντια-Άθενς:

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=631950

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/01/2007

  2. Τα είπαμε (στην καλύβα) εδώ:

    http://panosz.wordpress.com/2007/01/01/%ce%99%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%84%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%cf%85/

    κι αλλού.

    *

    «Παρόλα τα λάθη ή τις ελλείψεις που μπορεί να έχει το Κείμενο αυτό, εν τούτοις αποτελεί μια αντίδραση της ίδιας της κοινωνίας και μια απόδειξη ότι η Κοινωνία των Πολιτών λειτουργεί»

    Πρόκειται για τραγικά εσφαλμένη εκτίμηση. Η εθνικιστική ψώρα (την οποία αποπνέει το κείμενο του Αντίβαρου και πάρα πολλοί από τους υπογράφοντες) δεν είναι να την υποτιμάει κανείς.

    Σημειωτέον ότι ένας από τους συνεργάτες του «Πόντος και Αριστερά» (ο Βλάσης Αγτζίδης) έχει εκφραστεί πολύ πιο …τσεκουράτα, για το εν λόγω κείμενο, στην «καλύβα». Αλλά εκείνο που έχει ιδαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι, παρόλο το θόρυβο, ΜΟΝΟ 2000 και κάτι υπέγραψαν αυτή την απανταχούσα!

    Σχόλιο από Πάνος | 11/01/2007

  3. Μην ξεχνάς ότι ο «θόρυβος» ήταν διαδικτυακός…
    Δηλαδή η συλλογή υπογραφών δεν υπόκειται στους κλασικούς νόμους, αλλά αυτούς του διαδικτύου. Αυτό σημαίνει ότι όσοι υπέγραψαν το κείμενο ανήκουν στους χρήστες του μέσου και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που έχουν αποτυπωθεί στις κατα καιρούς στατιστικές και αναλύσεις.

    Με βάση τα παραπάνω, η πραγματική αποδοχή είναι πολύ μεγαλύτερη από τον απόλυτο αριθμό υπογραφών.

    Ανεξάρτητα όμως από την κριτική που μπορεί να κάνει κάποιος σε διάφορα σημεία του Κειμένου, δεν παύει να αποτελεί αυθόρμητο (και ακηδεμόνευτο, όσο ξέρουμε) κείμενο διαμαρτυρίας που προέρχεται από την ίδια την κοινωνία.

    Περιμένουμε να δούμε και άλλες διαμαρτυρίες,
    ακόμα πιο συγκροτημένες!!!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/01/2007

  4. Επίσης, τα κομμάτια που αφορούν τον ελληνισμό της Ανατολής, σε γενικές γραμμές περνούν τη βάση…

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/01/2007

  5. Άντε Πάνο, σε βρίσκω και ‘δω.
    Καλή αρχή.

    Σχόλιο από Pontiac | 12/01/2007

  6. «Εθνικιστική ψώρα… που αποπνέει»!

    Τι βολικοί αφορισμοί!

    Σοβαρέψου!

    Σχόλιο από Markos | 13/01/2007

  7. Μάρκο,

    το «σοβαρέψου» επιστρέφεται στον αποστολέα.

    Σχόλιο από Πάνος | 13/01/2007

  8. …TELEIO TO SITE SOU AN KAI DEN 3ERO GIA AUTO TO 8EMA MOU ARESEI 8A KANO KAI EGO KAI 8A SOU TO STEILO

    NAI TO 3ERO LIGO PSILO POLI ASXETO COMENT….

    Σχόλιο από natalouko | 15/01/2007

  9. «Η φιλοσοφία της φίμωσης

    Δεν προκαλεί καμιά έκπληξη που τα μεγάλα βιομηχανικά συγκροτήματα του Τύπου και των ΜΜΕ έχουν αναγάγει σε επιστήμη το στραγγαλισμό του διαλόγου, τη φίμωση των ιδεών και τη συκοφάντηση των αντίθετων απόψεων.
    Καθημερινά αποκαλύπτουν ότι την ελευθερία του λόγου (για την οποία υποκρτικώς κόπτονται) δολίως την υπονομεύουν, γιατί τους λυπεί και τους θλίβει.
    Οι ιδεολογικές αυτές «μήτρες» της καθεστωτικής προπαγάνδας ανακαλύπτουν διαρκώς «νέους τρόπους του λέγειν» χυμένους στα καλούπια των φόβων τους. Η φίμωση και η δολοφονία της κριτικής σκέψης αποτελεί το βασικό τους έργο.
    Η «Ελευθεροτυπία» πλειοδοτεί σε δολιότητα. Αποτελεί το νεοταξικό «φίλτρο» της ύπουλης καθεστωτικής προπαγάνδας, το τεκμήριο και «άλλοθι» της νεοταξικής ανάπλασης. Αυτή μας σερβίρει το ψεύδος των «νέων ιδεών» και μάλιστα τη γλοιώδη συνοχή αυτού του ψεύδους, με τις πολύχρωμες και γυαλιστερές συσκευασίες «προοδευτικών» και «αριστερών» χρωμάτων.
    Σε όλα τα μεγάλα σύγχρονα ιστορικά γεγονότα και κοινωνικά προβλήματα στέκεται πάντα είτε ευθέως, είτε εμμέσως με τη δόλια «δημοκρατική» λογική των «ίσων αποστάσεων» στο πλευρό των ισχυρών του πλανήτη, στο πλευρό των «δημοκρατών» δημίων της ανθρωπότητας.
    Στην περίπτωση των αντιδράσεων κατά του εκτρώματος της Ρεμπούση και των υπογραφών ξεπέρασε τον εαυτό της. Αποκάλυψε το ρυτιδιασμένο και αποκρουστικό πρόσωπο των ιδεολογικών ροπαλοφόρων της Νέας Τάξης. Λειτούργησε με την κυνικότητα και δολιότητα των προβοκατόρων.
    ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ:
    Πρώτον. Αποκρύβει δολίως τον κοινωνικά σύνθετο χαρακτήρα των αντιδράσεων. Οι αντιδράσεις στο βιβλίο της Ρεμπούση δεν περιορίζονται σε συγκεκριμένες κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις. Αγκαλιάζουν, κοινωνικά, πολιτικά, πνευματικά το ΣΥΝΟΛΟ της Ελληνικής κοινωνίας.
    Δεύτερον. Παρασιωπά επιμελώς (δολίως) τη στρατιά των ιστορικών, κοινωνιολόγων και επιστημόνων κλπ., που υπέγραψαν κατά του «εγχειριδίου» και ένωσαν τη φωνή τους μέσω του ΑΝΤΙΒΑΡΟΥ.
    Τρίτον. Δεν απαντά στην πληθώρα των ιστορικών επιχειρημάτων και στα αποδεικτικά τεκμηριωμένα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στο ΑΝΤΙΒΑΡΟ.
    Τέταρτον. Αντίθετα επιχειρείται με ύπουλο και προβοκατόρικο τρόπο να συνδέσει το όλο ζήτημα με τον Καρατζαφέρη και τον Χριστόδουλο. Για να «κτυπήσει» τον τεκμηριωμένο διάλογο, τον αφορίζει στιγματίζοντάς τον με τα «σκοταδιστικά» σκιάχτρα που έχουν κατασκευάσει ακριβώς για να συκοφαντούν τις ιδέες και τις απόψεις!!!
    Η γνωστή προβοκατόρικη τακτική των δοσίλογων της Νέας Τάξης.
    Πέμπτον. Όλο το «ρεπορτάζ» και οι συνεντεύξεις της «Ελευθεροτυπίας» είναι στημένα και προκλητικά αντιδεοντολογικά και αντιδημοκρατικά. Το λιγότερο που θ έπρεπε να γίνει ήταν να υπάρχουν και οι απόψεις των «άλλων»: Του ΑΝΤΙΒΑΡΟΥ ή των συγγραφέων του.
    Στημένα και τα ερωτήματα. Γιατί δεν είναι δυνατόν να ρωτάς τέτοιες ανοησίες, δίνοντας αβάντα για προπαγάνδα και να ΛΗΣΜΟΝΕΙΣ μία από τις πιο ουσιαστικές: Πάνω σε ποιον Έλληνα ιστορικό και σε ποια επιστημονική ιστορική έρευνα στηρίχτηκε η Ρεμπούση;
    Ή ο Σβορώνος π.χ και οι λοιποί ιστορικοί που λένε τα εντελώς αντίθετα πράγματα από τη Ρεμπούση είναι «εθνικιστές» ή «σκοταδιστές» ή Χριστοδουλικοί;
    Παρασιωπήθηκαν χιλιάδες ερωτήματα ουσίας για να μας επαναλάβει η Ρεμπούση το γνωστό τραγουδάκι περί «ιστορικής θεολογίας»!!!
    ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ

    Υ.Γ. στο φόρουμε του ΡΕΣΑΛΤΟ έχει ανοικτή επ΄αυτού μεγάλη συζήτηση. «

    Σχόλιο από Μονάχους-Aντίβαρους | 24/01/2007

  10. «Η αρχική τους αμηχανία (και ευχή είτε
    οι προβοκάτορες να μας μειώσουν την
    αξιοπιστία, είτε να μη γίνει γνωστή η
    συλλογή υπογραφών μας και να μείνει
    στο περιθώριο) έχει ήδη
    μετασχηματιστεί σε εκνευρισμό που
    είναι φανερός πια!

    Μετά το Βήμα, τα Νέα και τον Ελεύθερο
    Τύπο, και η Ελευθεροτυπία ασχολείται
    σήμερα μαζί μας. Και ως πάγια τακτική
    και των τεσσάρων ως τώρα, πλαισιώνουν
    τις αναφορές τους σήμερα με συνέντευξη
    της Ρεπούση

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=88603876,1172644 «

    Σχόλιο από Μονάχους-Aντίβαρους | 24/01/2007

  11. Κύριε Διευθυντά,

    Γράφει η κ. Ολυμπία Λιάτσου (Ε, 23/1/2007) αναφερόμενη στην πρωτοβουλία του
    ηλεκτρονικού περιοδικού «Αντίβαρο» να συλλέξει υπογραφές για την απόσυρση
    του νέου βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού τα εξής

    «Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα σε αυτούς που έχουν τοποθετηθεί κατά του
    βιβλίου της Ιστορίας δεν συγκαταλέγονται ούτε καθηγητές
    Ιστορίας ούτε άλλου γνωστικού αντικειμένου πανεπιστημιακοί. Το
    ακριβώς αντίθετο εμφανίζεται με τους υπερασπιστές του βιβλίου, οι οποίοι
    είναι όλοι διακεκριμένοι πανεπιστημιακοί».

    Το πρώτο μέρος της φράσης είναι ωμό ψεύδος. Στον κατάλογο των 2600
    υπογραφόντων μέχρι σήμερα, πολύ εύκολα θα ανακάλυπτε η συντάκτης σας όχι ένα ή
    δύο, αλλά 71 ονόματα καθηγητών Πανεπιστημίου διαφόρων αντικειμένων.

    Σας παραθέτω ενδεικτικά τη σχετική λίστα στο τέλος της επιστολής. Εκτός αυτών, έχουν υπογράψει άλλοι περίπου 50
    ερευνητές (δηλ. κάτοχοι διδακτορικών διπλωμάτων), περίπου 200 εκπαιδευτικοί
    κλπ. Τα στοιχεία αυτά σας τα παραθέτω αποκλειστικά για να αφαιρεθεί κάθε
    ίχνος επιχειρήματος από την κ. Λιάτσου, μια που είμαι της γνώμης πως όλοι οι
    Έλληνες δικαιούνται να ασκούν κριτική και όχι μόνο οι καθηγητές.

    Το δεύτερο μέρος της φράσης της επιχειρεί άκομψα να προσδώσει κύρος
    μόνο στους υπερασπιστές του βιβλίου, καθηγητές Ιστορίας, όπως η κ. Κουλούρη
    που γράφει «Η σύγχρονη ιστορική εκπαίδευση οφείλει να μεταδίδει
    δημοκρατικές αξίες και όχι να εκτρέφεται από κάθε μορφής
    φανατισμούς».

    Δεν γνωρίζω ποια είναι η γνώμη της κ. Κουλούρη για τον φανατισμό, αλλά για
    μένα βασικά στοιχεία του φανατισμού είναι η αντίληψη μόνο δύο χρωμάτων
    (άσπρο-μαύρο, θετικό-αρνητικό) στην ανάγνωση της Ιστορίας, και το χαμηλό
    επίπεδο ανταλλαγής επιχειρημάτων. Έτσι, ενώ ειλικρινά δε βρίσκω δράμι
    φανατισμού στην επιστολή μας (που συνέταξαν και ιστορικοί, μεταξύ άλλων),
    αντίθετα διακρίνω τα ανωτέρω στοιχεία:

    α. στην άποψη του ομότιμου καθηγητή
    Ιστορίας κ. Κρεμμυδά ότι «αν
    αναφερόταν το βιβλίο στο ρόλο της
    Εκκλησίας το 1821, θα έπρεπε να γράφει
    ότι ήταν αρνητικός»,
    δήλωση που
    πρωτοέκανε η ίδια η συγγραφέας του
    βιβλίου κ. Ρεπούση προ μηνών

    β. στη δήλωση του καθηγητή Ιστορίας κ.
    Λιάκου ότι οι αντιδρώντες είναι «εσμός
    αλευρομαγείρων και λοιπών άσχετων»(!)

    γ. στη δήλωση της καθηγήτριας Ιστορίας
    κ. Κουλούρη ότι οι «νoiκοκοιρές,
    κτηνοτρόφοι, πλοίαρχοι και εργάτες»
    δεν δικαιούνται γνώμης και ότι «δεν
    είναι δυνατόν να έχουν διαβάσει το
    βιβλίο»(!!)

    Αντίθετα, εμείς με την επιστολή μας σταχυολογούμε σε πολύ ψύχραιμο τόνο
    ορισμένα από τα αρνητικά σημεία του βιβλίου όπως η περιγραφή της
    Μικρασιατικής Καταστροφής απλώς ως «συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης»,
    η αναγωγή του Μουσταφά Κεμάλ ως «απελευθερωτή των Τούρκων» (από
    ποιους;), ο εξωραισμός της Τουρκοκρατίας (όπου κατά το βιβλίο
    μόνο ιδιώτες εισπράκτορες φόρων εκμεταλλεύονταν τους πληθυσμούς και
    ότι οι «κλέφτες» (με μικρό) απλώς έκαναν «επιθέσεις σε κρατικούς
    αξιωματούχους»
    (!!) και ένα σωρό άλλα ακόμα παραδείγματα. Από όσα διάβασα
    στον τύπο τον τελευταίο μήνα, ουδείς υπερασπιστής του βιβλίου ασχολήθηκε
    ουδόλως με τις επισημάνσεις και τα επιχειρήματά μας [τα οποία δεν
    εξαντλούνται στην επιστολή μας, αλλά περιγράφονται εξίσου και στα δεκάδες
    άρθρα και αναλύσεις για το βιβλίο που παραθέτουμε στο Αντίβαρο]. Ούτε
    βεβαίως και η συγγραφέας ή η ομάδα της απαντά ποτέ σ’ αυτά. Αντίθετα, η
    φαρέτρα όλων των υπερασπιστών του βιβλίου εξαντλείται – προς
    απογοήτευσή μας- στην ελιτίστικη απαξίωση των υπογραφόντων. Τίποτα
    άλλο.

    (http://www.antibaro.gr/istoria.php )

    Η λίστα καθηγητών που έχουν υπογράψει
    ως τώρα

    1 Χρίστος Δ. Κατσέτος Ιατρός/Ερευνητής Καθηγητής Παιδιατρικής κ’
    Παθολογοανατομίας
    2 Νεοκλής Σαρρής Καθηγητής Κοινωνιολογίας της Ιστορίας- Πάντειο
    Πανεπιστήμιο (καθ’ ύλην αρμόδιος για το βιβλίο)
    3 Theodoros Horikis Lecturer and Research Associate
    4 Sotirios Tsaftaris Professor
    5 Κωνσταντίνος Τσακιρίδης Λέκτορας πανεπιστημίου
    6 Νικόλαος Ουζούνογλου Καθηγητής ΕΜΠ
    7 ΣΠΙΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠiΣΤΗΜΙΟΥ SOUTHERN CALIFORNIA
    8 Σταύρος Π. Παπαμαρινόπουλος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών
    9 George Baloglou Mathematics Professor
    10 Κωνσταντίνος Π. Ρωμανός Καθηγητής Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
    11 Μάριος Δ. Δικαιάκος Καθηγητής Πανεπιστημίου
    12 Stathis Avramidis part time Lecturer Leeds Metropolitan University
    13 Γιάννης Παπαμιχαήλ Καθηγητής Παντείου
    14 Γεώργιος Χρ. Κώττης Ομ.Καθηγητής Οικον. Πανεπιστημίου Αθηνών
    15 Αντωνακόπουλος Θεόδωρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Δντης ΕΘΗΠ Τμήμα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών
    16 E. S. Mashalidis Professor Humanities & Socials Sciences
    Embry-Riddle Aeronautical University
    17 Μιχάλης Κ. Γκιόκας M.D.,M.Sc.,Ph.D.
    Καθηγητής Πανεπιστημίου τής Καλιφόρνιας, President, Demokritos Society of America
    18 Ευάγγελος Γιαμαρέλλος-Μπουρμπούλης Επίκουρος Καθηγητής Ιατρικής Σχολής
    Αθηνών
    19 Ιωάννης Αλκιβ. Κασκαρέλης Αναπλ.Καθηγητής Τμ.Οικον.Επ.Παν/μίου
    Θεσσαλίας
    20 Κλεανθης Α. Νικολαϊδης Καθηγητης του Ε.Μ.Πολυτεχνειου
    21 Πέτρος Κρικέλης Λέκτωρ – Μαθηματικών Τμήμα Παν/μίου Αθηνών
    22 Ευδοξία Καραμπαρδάκη-Λάβδα Καθηγήτρια Βυζαντινών Σπουδών
    Παν/μίου Wiesbaden
    23 Δέσποινα Καραγιάννη Επίκουρος Καθηγήτρια Μάρκετινγκ Πανεπιστημίου
    Πατρών
    24 Πρωτοπρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ Κοσμήτωρ Θεολογικής Σχολής Αθηνών
    25 Ευάγγελος Θεοδωράτος Καθηγητής ΑΤΕΙ Πατρών
    26 Ηλίας Κατσούφης Αναπλ. καθηγητής Τομέα Φυσικής Ε.Μ.Π.
    27 Δρίτσος Στέφανος Αν. Καθηγητής Παν. Πατρών
    28 Κωνσταντίνος Γ. Καρακατσάνης Ιατρός Αναπλ. Καθηγητής Α.Π.Θ
    29 ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΕΚΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΛΕΤΣΕ ΙΤΑΛΙΑΣ
    30 Ηλίας Δημήτριος του Ιωάννου Ομότιμος καθηγητής Παν/μίου Πατρών
    31 Ε.Κ.Πολυχρονιάδης Καθηγητής ΑΠΘ
    32 Spiridon Spiropoulos University Professor Major: Political Science
    33 Γεράσιμος Α. Αθανασούλης Καθηγητής Ε.Μ.Π.
    34 Γεώργιος Ι. Γούναρης Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
    35 Εμμανουήλ Ροηλίδης Αναπληρωτής Καθηγητής Ιατρικής ΑΠΘ
    36 Νίνα Γκατζούλη Αντιπρόεδρος Παμμακεδονικής ΗΠΑ-Καθηγήτρια
    Πανεπιστημίου
    37 Κώστας Κασσιός Καθηγητής ΕΜΠ
    38 ΑΝΤΩΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΡΔΟΥΛΑΚΗΣ Καθηγητής Πανεπιστημίου Τμήμα
    Μαθηματικών ΑΠΘ
    39 Νικόλαος Β. Ντόμπρος Καθηγητής Ιατρικής Σχολής ΑΠΘ
    40 ΣΤΑΥΡΟΣ Α. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Καθηγητής Παν/μίου Πατρών Τμήμα
    Πολιτικών Μηχανικών
    41 Ροδανθη Κ. Κιτριδου Professor Emerita of Medicine U. of S. California Keck School of Medicine
    42 Πετρος Λαλάγκας Συνταξ. Ναυπηγός Μηχανικός / Πρώην Καθηγητής Webb Institute USA
    43 Vassiliki Aroniadou-Anderjaska Professor of Neuroscience
    44 Συμεών Μποζαπαλίδης Καθηγητής Α.Π.Θ.
    45 Νικόλας Ζάγκρης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πανεπιστήμιο Πατρών
    46 Κώστας Γ. Φούντζουλας Καθηγητής Πανεπιστημίου Η.Π.Α
    47 Spourgitis Panteleimon Prof. Engineer
    48 Prof Dimitrios Oreopoulos Professor of Medicine Toronto
    49 George Van Heerle Πανεπιστημιακός
    50 Andreas Mandelis Professor – Research Center Director
    51 Chris Gianakis Regius Professor
    52 Θωίδης Ιωάννης Λέκτορας ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
    53 Μανώλης Χριστοδούλου Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης
    54 Nikolaos K. Gonatas M.D. Kathigitis Panepistimiou Pensylvanias
    University of Pennsylvania Medical Center
    55 Γεωργάκης Σπύρος Ομότιμος Καθηγητής Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου
    Θεσσαλονίκης
    56 George N. Marinides (Γεωργιος Ν. Μαρινιδης) Ιατρος-νεφρολογος. Assistant Professor Medical School
    State University of New York at Buffalo
    57 Ιωάννης Αθ. Καφρίτσας Χημικός M.Sc. -Πανεπιστημιακός Α.Π.Θ.
    58 George Stamatoyannopoulos Professor of Medicine, University of
    Washington, Division of Medical Genetics
    59 Θεόδωρος Β. Σταματόπουλος Επ.Καθηγητής Οικονομικών Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ
    60 AΡΩΝΗ-ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΦΡΥΝΗ ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
    61 Ioannis Tsamardinos Assistant Professor University of Crete
    62 Apostolos Bantekas PhD Associate Professor Economics
    63 Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης Επίκουρος Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης
    64 ΑΝΤΩΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΡΔΟΥΛΑΚΗΣ Καθηγητής Πανεπιστημίου Τμήμα
    Μαθηματικών Α.Π.Θ.
    65 Dr. Vassiliki Zotou Glossologos-eidiko epistimoniko prosopiko
    Panepistimio Thessalias
    66 Nikolaos Kaloyeropoulos-Kaloy Didaktor Philosophias Panep. Genevis
    67 ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ-ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠ/ΜΙΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ
    68 Αθηνά Στασοπούλου Καθηγήτρια Πανεπιστημίου
    69 Λεωνίδας Τζώνης Οικονομολόγος – τ. Μέλος Δ.Ε.Π. Πανεπηστημίου Durham
    70 Μιχαήλ Γ. Δανίκας Αναπλ. Καθηγητής Δ.Π.Θ. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
    Τμήμα Ηλεκτρ. Μηχ. & Μηχ. Υπολογ.
    71 Αθανασιος Παπαρνακης Επικουρος καθηγητης ΑΠΘ

    Με τιμή,

    Ανδρέας Σταλίδης

    Σχόλιο από Μονάχους-Aντίβαρους | 24/01/2007

  12. » Οι εξελίξεις βρίσκονται πιο μπροστά απ’ ό,τι τις υπολογίζουμε.
    Η αποψινή συγκέντρωση, στο Πολεμικό Μουσείο για την «ιστορία» της κ. Ρεμπούση ήταν εντυπωσιακή και έσφυζε από αντιστασιακή διάθεση.
    Με πείραξε όμως μια σημαντική παράλειψη που θα την εξομολογηθώ ανοικτά. Οι οργανωτές δεν αναφέρθηκαν στο «συλλογικό υποκινητή» αυτής της κίνησης: Στο ΑΝΤΙΒΑΡΟ.
    Η πλειονότητα των ομιλητών ήσαν αυτοί που μαζί με άλλους ΠΡΩΤΟΙ ξεκίνησαν το «ξεχαρβάλωμα» του αντί-ιστορικού εκτρώματος, συνθέτοντας τις απόψεις μέσα στη συλλογικότητα του ΑΝΤΙΒΑΡΟΥ. Η συλλογική αυτή εργασία, μαζί με την πρωτοβουλία των υπογραφών είναι που ταρακούνησε τα «λιμνάζοντα ύδατα» και πυροδότησε και άλλες «συλλογικότητες»…
    Και όμως η ΠΡΩΤΗ αυτή καταλυτική κίνηση παρασιωπήθηκε!
    Δεν καταλογίζω δόλο. Ωστόσο αυτές τις «συνήθειες» της πολιτικής μας ζωής πρέπει να τις αποβάλουμε. Δεν μπορεί μια ΖΩΗ να επιτρέπουμε το σφετερισμό αγωνιστικών πρωτοβουλιών και συλλογικών κινήσεων. «

    Σχόλιο από Μονάχους-Aντίβαρους | 24/01/2007

  13. Επερώτηση στη Βουλή

    «Διδάσκουμε την παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας»

    Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
    Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2007 07:00

    ΝΕΑ ερώτηση, με την οποία ζητεί την ξεκάθαρη θέση του υπουργείου
    Παιδείας για το βιβλίο Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού, κατέθεσε ο
    βουλευτής της Ν.Δ. Γιώργος Κοντογιάννης. Συγκεκριμένα, ο βουλευτής,
    μεταξύ άλλων, αναφέρει «Το βιβλίο Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού βρίθει
    ιστορικών ανακριβειών και παραλείψεων, οι οποίες ουσιαστικά οδηγούν σε
    παραποίηση γεγονότων και παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας. Επί
    παραδείγματι:

    Δεν γίνεται καμία αναφορά στο βιβλίο γιατί επελέγη η 25η Μαρτίου ως
    ημέρα εορτασμού της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

    Η Έξοδος των Ελεύθερων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου ορίζεται ως «η
    κίνηση των πολιορκημένων Ελλήνων να βγουν από το φρούριο»!

    Η θυσία των Σουλιωτισσών στο Ζάλογγο ούτε καν αναφέρεται.

    Λείπουν σημαντικά ιστορικά γεγονότα όπως η μάχη της Αλαμάνας, η
    απελευθέρωση της Τριπολιτσάς, η Γραβιά, τα Δερβενάκια.

    Η αναφορά στην προσφορά ηρώων του 1821 όπως ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ή
    ο Γεώργιος Καραϊσκάκης είναι ελάχιστη.

    Γίνεται προσπάθεια εξωραϊσμού της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και οι
    Έλληνες εμφανίζονται να συμβιώνουν αρμονικότατα με τους κατακτητές.

    Δεν γίνεται καμία αναφορά στους βιασμούς, γενοκτονικής φύσεως
    ολοκληρωτικές σφαγές, εγκλήματα, λεηλασίες, ταπεινώσεις,
    εξισλαμισμούς, παιδομαζώματα.

    Υποβαθμίζεται ο ρόλος της Εκκλησίας και στα χρόνια της δουλείας και
    κατά την Επανάσταση. Και τούτο όταν ακόμα και ο μαρξιστής ιστορικός
    Νίκος Σβορώνος είχε την τόλμη και την εντιμότητα να παραδεχθεί τον
    εθνικό και παιδευτικό ρόλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

    Αποσιωπάται η σημασία της Ορθόδοξης Παράδοσης στην διατήρηση της
    εθνικής συνείδησης των Ελλήνων. Και τούτο όταν ξένοι ιστορικοί, όπως ο
    Γάλλος ιστορικός, Φραγκίσκος Πουκεβίλ, απαριθμεί τις θυσίες Ελλήνων
    κληρικών σε 11 Πατριάρχες, περίπου σε 100 Επισκόπους και σε 6.000
    ιερείς και μοναχούς.

    Εκμηδενίζεται η ιστορική διάσταση της Μικρασιατικής Καταστροφής, η
    οποία παρουσιάζεται, περίπου ως τουριστική έξοδος με τους χιλιάδες
    Έλληνες πρόσφυγες να εμφανίζονται ως ταξιδιώτες του Σαββατοκύριακου
    που «συνωστίζονται στο λιμάνι προσπαθώντας να μπουν στα πλοία και να
    φύγουν για την Ελλάδα». Και φυσικά καμία λέξη για ξεριζωμό, διωγμό,
    σφαγή, καταστροφή.

    Εξιδανικεύεται ο ιστορικός ρόλος του Κεμάλ Ατατούρκ και παρουσιάζεται
    ως «ηγέτης του απελευθερωτικού αγώνα των Τούρκων και μετέπειτα
    Πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας»!!!

    Ακόμη και η απελευθέρωση ελληνικών εδαφών εμφανίζεται ως «κατάληψη».

    Η αναφορά στο έπος του 1940 που έκανε ακόμα και τον Τσόρτσιλ να πει
    ότι «οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες», περιορίζεται στην εξής φράση: «Η
    Ελλάδα μπαίνει στον πόλεμο στις 28 Οκτωβρίου 1940, όταν απαντά
    αρνητικά στο τελεσίγραφο του Μουσολίνι. Οι Έλληνες, το 1940-41,
    απομακρύνουν τα ιταλικά στρατεύματα από τα ελληνοαλβανικά σύνορα
    σημειώνοντας σημαντικές νίκες». Το ιστορικό »ΟΧΙ» των Ελλήνων
    αποσιωπάται και οι επικές μάχες στην ελληνοαλβανική μεθόριο και η
    απελευθέρωση, στη συνέχεια της Βορείου Ηπείρου, περιορίζονται στην
    έκφραση «απομακρύνουν τα ιταλικά στρατεύματα»!»

    Σχόλιο από Μονάχους-Aντίβαρους | 24/01/2007

  14. επειδή δεν δέχεται σχόλια το ποστ σου 24.01.07 (κοίταξέ το…)

    θα σχολιάσω κάτι λίγα εδώ: Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει για να διαμορφώσω άποψη, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι τα προηγούμενα ήταν απαράδεκτα, προτιμώ λοιπόν ιστορία με την καθαρά επιστημονική της έννοια, παρά άλλο ένα βιβλίο εξύμνησης και παραγωγής ηρώων.

    έχω υπ’ όψη μου να το διαβάσω πάντως.

    Σχόλιο από roidis | 25/01/2007

  15. Αγαπητέ roidis

    Έχεις δίκιο με το «..βιβλίο εξύμνησης και παραγωγής ηρώων..», δεν
    Από την άλλη όμως η επιστήμη και η τεχνολογία δεν είναι ουδέτερες.
    Απλά εργαλεία είναι.
    Το θέμα είναι πως χρησιμοποιεί κάποιος αυτά τα εγραλεία.

    Χωρίς να γίνεται κάποιος συσχετισμός με το παρόν θέμα, να πω ότι η Γερμανία επί Χίτλερ είχε τους καλύτερους γιατρούς επιστήμονες. Δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό. Το θέμα είναι πως αυτοί χρησιμοποιήθησαν…

    Τα ιστορικά στοιχεία λοιπόν και η ιστορική έρευνα απλά εργαλεία είναι. Το τι με αυτά τα εργαλεία θέλουμε να κάνουμε εκεί είναι το ζητούμενο..

    Σχόλιο από Ομέρ | 25/01/2007

  16. προτιμώ λοιπόν ιστορία με την καθαρά επιστημονική της έννοια, παρά άλλο ένα βιβλίο εξύμνησης και παραγωγής ηρώων.

    Αντιεπιστημονικοί οι ήρωες;;;

    Τα ιστορικά στοιχεία λοιπόν και η ιστορική έρευνα απλά εγραλεία είναι. Το τι με αυτά τα εργαλεία θέλουμε να κάνουμε εκεί είναι το ζητούμενο…

    Ας μιλήσουμε για πολιτική τότε!

    ΥΓ. Είναι γεγονός ή παράλειψη της αναφοράς στο Αντίβαρο. Όμως όσες νοικοκυρές… και γεωργοί υπέγραψαν, θα το θυμούνται!

    Σχόλιο από gregykapogeorge | 27/01/2007

  17. Δευτέρα, 5 Φεβρουαρίου 2007
    Όταν σβήνεται η ιστορία οι εχθροί χοροπηδούν

    Κύριε Πρετεντέρη,
    Διάβασα το άρθρο σας με τήν άδικη επίθεση που κάνατε στον Κο Παπαθεμελή, σχετικά με το νέο βιβλίο τής ιστορίας και αισθάνομαι οργή, όχι για κανένα λόγο, αλλά γιατί αν υπάρχει ένας Έλληνας σε τούτο το κόσμο που γνωρίζει ένα κομμάτι τής ιστορίας μας καλά, είναι ο κος Παπαθεμελής. Από ό,τι είμαι σε θέση να γνωρίζω, κατέχει απέξω μεγάλα αποσπάσματα και γνωρίζει να τα ερμηνεύει το ίδιο σωστά από τόν Θουκυδίδη, Ισοκράτη και άλλους ιστορικούς και φιλοσόφους που είναι αδιανόητο να επισυνάπτονται τέτοιες μομφές για το πρόσωπό του.
    Όσον φορά το βιβλίο τής ιστορίας κε Πρετεντέρη, θα μού επιτρέψετε μια ακόμη παρατήρηση για το ακατανόητο αυτού τού βιβλίου. Διαφαίνεται μια εξ απαλών ονύχων αντιμετώπιση τών Τούρκων, όταν έγινε η καταστροφή τής Σμύρνης και το βίαιο φευγιό τών Ελλήνων. Αν η κα Ρεπούση είχε πραγματικά μελετήσει ξένη βιβλιογραφία, θα ήταν πιο αντικειμενική στην περιγραφή τής ιστορικής εκείνης πραγματικότητας. Αν ακόμη είχε μελετήσει τήν εγχώρια βιβλιογραφία πάλι θα είχε σημαντικά στοιχεία να αναδείξει, ότι όντως έγινε Γενοκτονία. Τόν Πόντιακό ελληνισμό και τήν Γενοκτονία του τόν έχει ξεγράψει η καθηγήτρια.
    Δέν θα επαναλάβω αυτά που ακούτε από όλους τούς αγανακτισμένους Έλληνες καθημερινώς, αλλά σάς προσκαλώ σε ένα οδοιπορικό σε μια Αμερικανική ιστοσελίδα. Ας δούμε τι έκαναν στις 22 Μαρτίου τού 1822, οι Αμερικανοί φιλέλληνες στην Νέα Υόρκη, εκατό μίλια πιο πέρα από το Μπάφαλο, για να τιμήσουν τούς Έλληνες τού ’21 . Ίδρυσαν μια πόλη που ονομάζεται Greece με ιστοσελίδα http://www.townofgreece.org. Ακόμη ο Λόρδος Μπάϋρον διδάσκεται στα Αμερικανικά πανεπιστήμια για τήν φιλελληνική του δράση. Κάποια δε από τούς φοιτητές αυτοαποκαλούνται Μπαϋρόνπληκτοι.
    Πώς είναι λοιπόν δυνατόν οι Αμερικανοί να ονομάζουν ολόκληρη πόλη και δέν είναι η μόνη πόλη αλλά και άλλες εμπνευσμένες από τήν επανάσταση τού ‘21 και οι ιστορικοί τής σύγχρονης Ελλάδος, να απαξιούν να μιλήσουν εκτεταμένα για αυτή τήν επανάσταση; Ο πρόεδρος δε τής Αμερικής ανοίγει τόν Λευκό Οίκο τήν ημέρα τού εορτασμού τής εθνικής παλιγγενεσίας τών Ελλήνων που είναι η 25η Μαρτίου, σε ένδειξη σεβασμού προς εκείνους που αγωνίσθηκαν να αποτινάξουν τόν ζυγό, ανάλογα με τήν ανεξαρτησία τών Αμερικανών από τούς Άγγλους που εορτάζεται και έχει καταγραφεί στα βιβλία τής ιστορίας σε πολλές σελίδες και όχι σε δυο γραμμές. Έχει δει δε πουθενά κανένας σε βιβλίο ιστορίας τών Γάλλων και άλλων λαών να μιλούν με δυο λέξεις για τήν Γαλλική επανάσταση;
    Η συγγραφεύς όμως τού ελληνικού βιβλίου ιστορίας, δικαιολογώντας τόν εαυτό της, ότι ο σύγχρονος τρόπος είναι να κάνεις κριτική ανάλυση τής ιστορίας, δέν κάνει τόν κόπο να αναδείξει το αληθές τού λόγου της με μια πραγματικά συγκριτική ιστορική διαδρομή. Είναι απαράδεκτον το ότι δέν συμμερίζεται τήν σύγχρονη άποψη, ότι δέν υπάρχει σύγχρονος τρόπος καταγραφής τής ιστορίας, αλλά ένας βασικός που δίδαξε ο Θουκιδίδης, ότι η ιστορία και ο ιστορικός καταγράφει τα αίτια ενός πολέμου και τήν έκβασή του, με όλες τίς λεπτομέρεις, για να περιγράψει τόν πόλεμο μέσα από όλη τήν εξέλιξή του, αφήνοντας τόν αναγνώστη να βγάλει τα συμπεράσματά του. Μάλιστα αυτό μάς το είπε σε μια διάλεξη στο Ωνάσειο Κέντρο Νέας Υόρκης ο Ντέϊβιντ Χάνσον ο συγγραφέας τού βιβλίου ποιός σκότωσε τόν Όμηρο. Μάς είπε, ότι μέσα στην διαδρομή τής ιστορίας κάθε λαού ευρίσκεται γνώση για τήν αποφυγή λαθών από άλλους λαούς. Μάλιστα ο ίδιος από ότι είπε εκείνο το βράδυ μελετησε τόν Θουκυδίδη για να συμβουλεύσει τόν Πρόεδρο Μπούς για τήν έναρξη η όχι τού πολέμου στο Ιράκ
    Κε Πρετεντέρη, αν οι Τούρκοι είχαν τιμωρηθεί για τίς γενοκτονίες που διέπραξαν, πιθανόν οι Γερμανοί να μην είχαν οδηγήσει σε Ολοκαύτωμα τούς Εβραίους. Η κα Ρεπούση δίνει συγχωροχάρτι στούς Τούρκους με αυτο το βιβλίο. Έχει το διακίωμα να το πράξει αυτό χωρίς τήν συγκατάθεση τού ελληνικού λαού; Έχει ακόμη το διακαίωμα να επιβάλει τήν ιστορική λήθη στα παιδιά τών Ελλήνων και τών φιλελλήνων; Αν φοβάται ότι οι Τούρκοι, θα τής κόψουν το κεφάλι η τήν δολοφονήσουν, όπως έχουν κάνει με όσους έχουν πεί τήν αλήθεια, ας μην αναλάμβανε να γράψει τήν ιστορία τού λαού της. Ας έμενε στο σπίτι της, μια νοικοκυρά, όπως απεκάλεσε όλες τίς γυναίκες που διαμαρτυρήθηκαν για το βιβλίο μια άλλη ιστορικός η κα Κουλούρη που τήν υπερασπίζεται. Τέλος, αισθάνομαι λύπη, για τόν κόπο που έκανε να γράψει κάτι που δέν απέδωσε καρπούς. Ίσως, η καθηγήτρια πρέπει να ανατρέξει σε σοβαρές ξένες αξιόπιστες πηγές, για να μελετήσει τήν ιστορία τών Ελλήνων , αφού δεν τήν πείθουν οι εγχώριοι ιστορικοί και πολύ περισσότερο οι μαρτυρίες τών ίδιων τών Ελλήνων και τών απογόνων των που υπάρχουν ανάμεσά μας ευτυχώς ακόμη.-

    Να Ευτυχείτε
    Σεβαστή Μπούρα- Μπούτου
    Ραδιοπαραγωγός &
    ΙΤ Πανεπιστήμιο Κολούμπια
    Νέας Υόρκης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 06/02/2007

  18. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΚΤΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗ ΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΚΟΥΣΤΕΤΟ
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩ Ν ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΠΥΡΟ ΜΕ ΠΛΑΤΟΣ 1 ΜΕΤΡΟ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΚΟΣ
    ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ 20 ΚΑΙ 28 ΚΑΙ ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ 175 ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ

    Σχόλιο από ΣΩΤΗΡΗΣ | 09/05/2008

  19. […] -Για το βιβλίο Ιστορίας […]

    Πίνγκμπακ από -Δύο χρόνια Π&Α: Ένας “εγωκεντρικός” απολογισμός! « Πόντος και Αριστερά | 31/12/2008

  20. […] -Για το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ’ δημοτικο […]

    Πίνγκμπακ από -Ο απολογισμός του έτους « Πόντος και Αριστερά | 08/01/2010


Σχολιάστε