H Αριστερή Παρέμβαση Βύρωνα (2018) και το Κάστρο του Υμηττού (1944)
.
Οι συνοικίες αυτες έγιναν τα κάστρα του αντιναζιστικού αγώνα κατά την περίοδο της γερμανικής Κατοχής….
.
.
Βέβαια από τότε πέρασαν 74 χρόνια…. Τα πράγματα άλλαξαν. Και όπως φαίνεται άλλαξε και η αριστερή ματιά στην περιοχή. Φαίνεται ότι η περιθωριακή ντεφετιστική ματιά που είχαν την περίοδο της Κατοχής κάποιοι τροσκίζοντες –και δύσκολα την ξεχώριζες από τη δωσιλογική της τότε ακροδεξιάς- έγινε σήμερα κυρίαρχη σε μεγάλα κομμάτια της αριστεράς και του αυτοαποκαλούμενου «αντεξουσιαστικού» χώρου.
.
Αφορμή γι αυτό το σχόλιο είναι η εκδήλωση για τα σύγχρονα ελληνο-τουρκικά προβλήματα που πρόβαλε η Αριστερή Παρέμβαση Βύρωνα…. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τρεις φορείς της περιοχής που φέρουν τα εξής βαρύγδουπα ονόματα: Αντιπολεμική Διεθνιστική Κίνηση, Αντιφασιστική Πρωτοβουλία και Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο Βύρωνα.
.
.
Γιατί όπως φαίνεται από το κείμενό τους δεν έχουν πάρει είδηση το γεγονος ότι όλες οι πολιτικές δυνάμεις στην Τουρκία (πλην του HDP) βρίσκονται μεταξύ Καρατζαφέρη και Χρυσής Αυγής με ισλαμικό -και ολίγον τζιχαντιστικό- περιτύλιγμα. Ούτε έχουν πάρει είδηση τις δηλώσεις της τουρκικής κυβέρνησης και της χειρότερής της αντιπολίτευσης σε σχέση με τη Συνθήκη της Λωζάννης, ούτε τη φιλολογία για «τα τουρκικά νησιά που τα κατέχουν οι Έλληνες και θα τα ξαναπάρουν πίσω» καθώς και τις «γκρίζες ζώνες» στο Αιγαίο. Ούτε αντιλήφθηκαν ότι ο επιθετικός αυτός ιμπεριαλισμός έκανε την απαρχή της εξόρμησης του στο Αφρίν της Συρίας.
.
Τέλος πάντων! Αντιδρώντας στην παράδοξη αυτή ματιά, έστειλε μια επιστολή η Ελένη Φεγγουδάκη. Η επιστολή μ’ έναν πραγματικά μυθιστορηματικο τρόπο έφτασε στα χέρια μας και κρίνουμε καλό να τη δημοσιεύσουμε αντιτιθέμενοι στον ποντιο-πιλατισμό των ημερών μας:
.
Aγαπητοί φίλοι γεια σας
Διαβάζω το e mail για την εκδήλωση στην Λαμπηδόνα, την προσεχή
Τετάρτη και προσπαθώ να καταλάβω τι πάει να πεί ελληνοτουρκική
αντιπαράθεση και ελληνοτουρκικός ανταγώνισμός , από πού βγαίνει
αυτό;; Τι δηλαδή ίσια κι’ όμοια είμαστε;; Πού ανταγωνιζόμαστε
την γείτονα τέλος πάντων, από πού φαίνεται αυτό ; Μήπως στην φοβική
διπλωματία μας-αν εξαιρέσουμε κάποιες ρητορικές κορώνες- Στην ελ-
λειψη προσπάθειας να θωρακίσουμε πνευματικά, εκπαιδευτικά, πολι-
τιστικά τον τόπο μας, στην μετανάστευση των νέων, στην δραματική
υπογεννητικότητα , ή μήπως στα εξοπλιστικά που τώρα oi παραβιάσεις
και παραβάσεις στον εναέριο μας χώρο, από μέρους της Τουρκίας,
γίνονται με τα μη επανδρωμένα Drone , δικής της κατασκευής .
τα οποία αλωνίζουν το Αιγαίο , ενώ εμείς το πρόγραμμα Πήγασος ΙΙ
γιά το ίδιο όπλο το εγκαταλείψαμε το2010, ή μήπως πάλι εννοείτε
τη …δυναμική συμπεριφορά της Κυβέρνησης που κοντά δύο μήνες τώρα
εκλιπαρεί δεξιά και αριστερά την απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών ;
Ξέρετε τώρα τι μου θυμίζετε με την διατύπωση αυτή περί ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού:
Την « ντιρεκτίβα» που έφθασε πρωί, πρωί
την επομένη της 6 ης Σεπτεμρίου 1955 μετά τους τουρκικούς βανδαλισμούς Ξ
σε βάρος του ελληνικού στοιχείου , στην Κωνσταντινούπολη Από τις Η.Π.Α.
εφθασε η «ντιρεκτίβα» προς την ελληνική Κυβέρνηση τότε και συνιστούσε…αυ-
τοσυγκράτηση…
Ελεος λοιπόν παιδιά, μην φθάνουμε στο τέλος στο σημείο να ταυτιζόμαστε μ ε το ΝΑΤΟ
και τις Η.Π.Α. που εν είδει Ποντίου Πιλάτου μιλούν για ελληνοτουρκικές
διαφορές και έχουν την απαίτηση να τα βρούμε μεταξύ μας . Καλή ώρα έτσι όπως
ο δικαστής ζήταγε από τον νοικοκύρη να τα βρει με τον κλέφτη
Ελένη Φεγγουδάκη

Μου αρέσει αυτό:
Μου αρέσει! Φόρτωση...
Σχετικά
08/05/2018 -
Posted by Πόντος και Αριστερά |
-EAM, -προσφυγιά, -παράνοια, -Ιδεολογικά, -Κατοχή, -Κομμουνισμός, -Νεοελληνικά, -Πολιτική, -αντιφασιστικά, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός, Αντιδραστικά
Η διαπιστωση οτι ενα μερος της ΑντιΦα υποστηριζει τον τουρκικο ιμπεριαλισμο το ειχα διαπιστωσει πριν κανα χρονο που ειχα δει αφισα να υποστηριζει τις θεσεις της Αγκυρας. Ενω δεν ειναι λιγοι στο διαδικτυο που δηλωνουν αναρχικοι αντιεξουσιαστές και δηλωνουν οτι ειναι εθνικισμος να υπερασπιζεις την πατριδα σου. Οι ΕΠΟΝιτες για αυτους ηταν εθνικιστες.
Εγώ θα έλεγα ότι θα ήταν απέξω και θα έβριζαν τους ΕΠΟΝίτες ως εθνικιστές κατηγορώντας τους ότι παραβιάζουν τον προλεταριακό διεθνισμό χτυπώντας τους Γερμανούς εργάτες που αναγκάστηκαν από τον δικό τους καπιταλισμός να φορέσουν τη στολή. Και ότι οι ΕΠΟΝίτες θα έπρεπε να ασχοληθούν μόνο με τους δικούς τους καπιταλιστές και να κάνουν ανειρήνευτό ταξικό αγώνα.