Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Ο Φίλης και η κοινωνία

Η μεγάλη αλλαγή που έχει συμβεί τα τελευταία 20 χρόνια σε θέματα, όπως αυτά της Γενοκτονίας, θα έπρεπε να ληφθεί υπόψη από όλο αυτό το συνοθύλευμα της μεταμοντέρνας-σημιτικής αριστεράς που εκσπερματώνει από ηδονή μπρός στους Νεότουρκους και στον τουρκικό εθνικισμό.

Τώρα πια η κοινωνία μπήκε στο παιχνίδι της πολιτικής και ιδεολογικής αντιπαράθεσης και αυτό αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού.

Φιλις_n

Σύνθημα σε ποδοσφαιρικό αγώνα:
ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΕΤΟΝ, ΒΟΥΔ!
ήτοι εις την δημοτικήν: ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΉΤΑΝ, Ε ΒΟΔΙ!

22/11/2015 - Posted by | -προσφυγιά, -παράνοια, -Άρνηση Γενοκτονίας, -Αρνητές Γενοκτονίας, -Ανόητοι, -Γενοκτονία, -Γενοκτονία στην Ανατολή, -Ιδεολογικά, -Κρίση, -Νεοελληνικά, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

16 Σχόλια »

  1. Για τον Φίλη έγραψαν πολλοί, όπως και εγώ.Ο Φίλης ξόφλησε, όπως η Κουτσίκου, ας μη την ξεχνάμε.Η Γενοκτονία θα αναγνωριστεί και από την Τουρκία,όταν ο λαός και ηγέτες τους, πολιτιστικά ανέλθουν στο επίπεδο των Δυτικών χωρών. Ο αγώνας από εμάς πρέπει να συνεχιστεί χωρίς παύσεις με ένταση μέχρι τελικής δικαίωσης. Φίληδες κλπ θα συναντήσουμε στο διάβα του χρόνου, να μη τους αφήνουμε στο απυρόβλητο, ώστε να νοιώθουν ένοχοι, γιατί είναι ένοχοι.

    Σχόλιο από kyriakos Ioannidis | 22/11/2015

  2. Διάβασα το κείμενο του Λιάκου για τους Νεότουρκους και μου φάνηκε τόσο αποκαλυπτικό της κενότητας και της ημιμάθειας ενός ανθρώπου, που θεωρείται σημείο αναφοράς από ένα μεγάλο μέρος της λεγόμενης «αντιεθνικιστικής αριστεράς»

    Νομίζω ότι στην περίπτωση όλων αυτών που θεωρούν τον Λιάκο σοβαρή περίπτωση και παραπέμπουν σ’΄αυτόν, ισχύουν τα όσα ο Ρότζερ Μπέικον, στο Opus Majus αρκετούς αιώνες πιο πριν (13ο), εντόπισε ως τα τέσσερα εμπόδια της κατανόησης της αλήθειας τα οποία είναι :

    1) η υποταγή σε λανθασμένη αυθεντία,

    2) η δύναμη της συνήθειας,

    3) η λαϊκή πρόληψη (προκατάληψη επί των μικρασιατικών και ποντιακών) και

    4) η επικάλυψη της άγνοιας με επίδειξη σοφίας.

    Σχόλιο από Lindberg | 22/11/2015

  3. «όταν ο λαός και ηγέτες τους, πολιτιστικά ανέλθουν στο επίπεδο των Δυτικών χωρών»
    kyriakos Ioannidis χαλάρωσε λίγο με το ανώτερο πολιτιστικό επίπεδο των δυτικών χωρών….τόση ευρωλιγουριά πια…!!

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 23/11/2015

  4. Ευρωλιγουριά εκ μέρους μου δεν υπάρχει. Αν κάποιος δεν μπορεί να διακρίνει ή διακρίνει, αλλά είναι εγωιστής, τότε δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

    Σχόλιο από kyriakos Ioannidis | 23/11/2015

  5. Γράφετε: «το συνοθύλευμα της μεταμοντέρνας-σημιτικής αριστεράς..»

    Πρέπει να προσθέσετε «… με πινελιές του Κωστόπουλου και άλλων αντίστοιχων χαφιέδων..» https://pontosandaristera.wordpress.com/2009/05/04/23-1-2009/

    Σχόλιο από Psaropoulos | 23/11/2015

  6. «Αν κάποιος δεν μπορεί να διακρίνει» να διακρίνει τι kyriakos Ioannidis ?
    Το ανώτερο πολιτιστικό επίπεδο της Δύσης ?

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 23/11/2015

  7. Δεν θα συνεχίσω τον διάλογο περί πολιτισμού της Δύσης. όποιος το το κατάλαβε, το κατάλαβε.

    Σχόλιο από kyriakos Ioannidis | 23/11/2015

  8. Noμίζω ότι ο Κυριάκος εννοεί την μετάβαση της τουρκικής ηγεσίας από εθνικιστικά, ισλαμιστικά και αντιδημοκρατικά μοντέλα σε ένα τύπο αστικής δημοκρατίας δυτικού τύπου.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/11/2015

  9. Η αφασία του Φίλη, του Λιάκου και των συν αυτώ δίνει μια τεράστια ευκαρία στην ακροδεξιά να ξεπλυθεί από τις αμαρτίες της και να γίνει τιμητής. Δείτε:

    http://konstantinosholevas.gr/giati-fovountai-thn-synexeia-tou-ellhnismou/#.VmdPp4Rbvdl

    ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ;

    Η πρώτη βολή ερρίφθη από τον τότε Υπουργό Παιδείας και νυν Υπουργό Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά, ο οποίος με εγκύκλιό του προς τα σχολεία για την 25η Μαρτίου χαρακτήριζε την Ελληνική Επανάσταση ως γνήσιο τέκνο της αμερικανικής επαναστάσεως του 1776. Το μήνυμα ήταν σαφές. Όπως οι Αμερικανοί πρώτα δημιούργησαν κράτος και μετά έθνος, έτσι έκαναν και οι Έλληνες. Ανιστόρητη θέση, αλλά ενδεικτική του τι επρόκειτο να επακολουθήσει.

    Η δεύτερη βολή ερρίφθη από τον Πρωθυπουργό στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ανήμερα της 25ης Μαρτίου 2015. Χαρακτήρισε την Ελληνική Επανάσταση ως γνήσιο τέκνο του Δυτικού Διαφωτισμού και της Γαλλικής Επαναστάσεως. Πάλι το μήνυμα ήταν σαφές. Η Εκκλησία, η ελληνορθόδοξη παιδεία και οι Νεομάρτυρες πρέπει να διαγραφούν από την ιστορία του Ελληνισμού διότι δεν θέλει ο Συριζαϊσμός να αναγνωρίσει τη συμβολή τους στην ελευθερία του Γένους και στη διαμόρφωση της εθνικής μας ταυτότητος.

    Η τρίτη βολή ήταν πιο θορυβώδης. Ο νυν Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης αρνείται ότι οι Πόντιοι και γενικά ο Ελληνισμός της Ανατολής υπέστησαν γενοκτονία. Δέχθηκε τα συγχαρητήρια τουρκικών εφημερίδων και Γκρίζων Λύκων, θαυμαστών των σφαγέων του Ελληνισμού. Το μήνυμα πάλι ήταν σαφές. Πρέπει να αλλάξουμε την Ιστορία μας και να ξαναγράψουμε τα σχολικά βιβλία με τρόπο που δεν θα ενοχλεί τους γείτονες!

    Προ ολίγων ημερών είδαμε το μπαράζ πυροβολικού. Ελπίζω να μην είναι και η χαριστική βολή στον εθνικό χαρακτήρα της παιδείας μας. Ο κ. Τσίπρας διόρισε ως υπεύθυνο του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία τον επικεφαλής της αποδομητικής και αναθεωρητικής σχολής, τον άνθρωπο που δεν θέλει να έχουμε εθνική ταυτότητα.

    Αποδεικνύονται άξιοι συνεχιστές του Γιώργου Α. Παπανδρέου, ο οποίος ως Υπουργός Εξωτερικών είχε δημιουργήσει έναν ιστότοπο με κρατική χρηματοδότηση, με την ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.greece.gr και με πρώτο κύριο άρθρο γραμμένο από έναν αυτόκλητο ιστορικό που μάς καλούσε να ενσωματώσουμε μία καινούργια εθνική ταυτότητα για ..να συμφιλιωθούμε με τους Τούρκους.

    Γκρεμίζουν τα θεμέλια της εθνικής, πολιτιστικής και μορφωτικής μας υποστάσεως, αλλά δεν θα τους το επιτρέψουμε. Αρνούνται τη διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού, στην οποία στηρίχθηκαν όλα τα επιτεύγματα των παλαιοτέρων Ελλήνων. Ο Διονύσιος Σολωμός στον Ύμνον εις την Ελευθερίαν επικαλείται τους Τριακοσίους του Λεωνίδα. Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης επικαλείται τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο. Τα πρώτα Συντάγματα της Ελληνικής Επαναστάσεως αναφέρονται στους νόμους των Χριστιανών Βυζαντινών Αυτοκρατόρων. Για να αφυπνίσει τους Έλληνες μετά την πτώχευση του 1893 και να προετοιμάσει τους Βαλκανικούς Πολέμους ο Κωστής Παλαμάς στην Αρχαιότητα και στη Βυζαντινή Ρωμηοσύνη.
    Όσοι μάς αποκόπτουν από την Αρχαία Ελλάδα και από το Ελληνορθόδοξο Βυζάντιο υπονομεύουν το μέλλον μας και τη διεθνή θέση της πατρίδας μας.

    Κυριακάτικη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, 6 Δεκεμβρίου 2015

    Σχόλιο από Κ... | 09/12/2015

  10. Οριστικά εκτός εξεταστέας ύλης το κεφάλαιο για τη Γενοκτονία των Ποντίων – Απάντηση Φίλη σε Χαρακόπουλο

    (Φωτ.: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Βασιλική Πασχάλη)
    Οριστικός είναι ο αποκλεισμός του κεφαλαίου για τη Γενοκτονία των Ποντίων από την εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου. Σύμφωνα με την «απάντηση» του υπουργού Παιδείας, σε σχετική αναφορά που είχε καταθέσει ο βουλευτής Μάξιμος Χαρακόπουλος, η εξεταστέα-διδακτέα ύλη των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 καθορίζεται με την με αρ. 96080/Δ2/17-6-2015 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄1186)» και δεν υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω αλλαγών.

    Από την πλευρά του, έντονα επικριτικός ήταν ο βουλευτής Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας, Μάξιμος Χαρακόπουλος με αφορμή την αρνητική απάντηση του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη στην πρόταση επαναφοράς στην εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου του σχετικού κεφαλαίου για τον παρευξείνιο Ελληνισμό.

    Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Μάξιμος Χαρακόπουλος «η επιμονή του κυρίου Φίλη να απαλειφθεί το κεφάλαιο για τον Παρευξείνιο Ελλληνισμό κατά τον 19ο και 20ό αιώνα από την εξεταστέα ύλη της Ιστορίας της Γ΄ Λυκείου, ώστε οι μαθητές να μην μαθαίνουν για τη γενοκτονία των Ποντίων και εν γένει των Χριστιανών της Ανατολής, δεν προκαλεί πλέον καμία εντύπωση.

    »Η τοποθέτηση του κ. Λιάκου, ως επικεφαλής της επιτροπής για τις αλλαγές στην εκπαίδευση, που μεταξύ άλλων αναφέρει ως «τζιχαντιστές» τους «μακεδονομάχους» και οι δηλώσεις της αναπληρώτριας υπουργού κ. Αναγνωστοπούλου, ότι από τα ιστορικά βιβλία πρέπει να απαλειφθούν οι εθνικές αναφορές, επιβεβαιώνουν ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ, πιστή στη «γραμμή Ρεπούση», έχει βάλει στόχο να «αλλάξει τα φώτα» και στην Ιστορία μας».

    Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος είχε καταθέσει αίτημα της Επιτροπής Ποντιακών Μελετών, η οποία μαζί με ποντιακούς φορείς σε παγκόσμιο επίπεδο είχε αντιδράσει έντονα και ζητούσε επανένταξη του συγκεκριμένου κεφαλαίου στην ύλη της Γ΄ Λυκείου.

    Η συγκεκριμένη ενότητα αντικαταστάθηκε στην εξεταστέα-διδακτέα ύλη από τα κεφάλαια «Η Ελληνική Οικονομία μετά την Επανάσταση» και «Η Ελληνική Οικονομία κατά τον 19ο αιώνα».

    http://www.pontos-news.gr/article/144967/oristika-ektos-exetasteas-ylis-kefalaio-gia-ti-genoktonia-ton-pontion-apantisi-fili

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 23/12/2015

  11. Ο κόσμος κατάλαβε τη είναι αριστερά και θα τους στείλει από εκεί που ήλθαν, φυσικά πρώτοι θα είναι οι Πόντιοι. Είχα γράψει από πολύ καιρό δώςτε τους την εξουσία για να ξεδοντιαστούν, δυστυχώς η εξουσία είναι γλυκιά και ούτε είχε φιλότιμο κανείς να το κάνει, παρά αυτό έγινε υπό την πίεση του λαού με αποτέλεσμα να καθυστερήσει, εν τω μεταξύ έγινε μεγάλη ζημιά στη κοινωνία.

    Σχόλιο από kyriakos Ioannidis | 23/12/2015

  12. Όχι στο σκοταδισμό του Υπουργού Παιδείας και του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
    Από Νίκος Τσούλιας – Φεβρουαρίου 27, 2016
    Κοινοποίηση στο Facebook Κάντε Tweet στο Twitter

    Του Νίκου Τσούλια

    π. Πρόεδρος της ΟΛΜΕ (1996-2003)

    Ιανόμορφη και υποκριτική είναι η όψη της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας. Από τη μια πλευρά βλέπει τα ανύπαρκτα αριστερά πρόσημα, τη φραστικής εκδήλωσης ταξικότητα και το κομματικό ακροατήριο και από την άλλη πλευρά εφαρμόζει μια πρωτόγνωρης έμπνευσης άκρως συντηρητική πρακτική που υπερβαίνει τα όρια της πολιτικής κουλτούρας της μεταπολιτευτικής περιόδου για να ικανοποιήσει βαθιά αντιδραστικές πεποιθήσεις.

    Με μια κίνησή του ο …προοδευτικός υπουργός της Παιδείας θέτει στην ελληνική κοινωνία ένα καίριο ερώτημα. Η Ελλάδα είναι κοσμικό ή θεοκρατικό κράτος; Η εκπαίδευση είναι υπό την αποκλειστική ευθύνη της πολιτείας ή είναι συνδιαχειριζόμενη από πολιτεία και εκκλησία; Και δυστυχώς η όλη υπόθεση δεν αφορά ένα περιφερειακό ζήτημα του σχολείου αλλά την κοσμοθεωρητική αντίληψη της ίδιας της θεσμικής εκπαίδευσής μας.

    Η είδηση σοκάρει. Σε έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας που απευθύνεται στην Ι. Μητρόπολη και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Α’ και Β’ Αθήνας αναφέρεται: «Απαντώντας στη με αρ. πρ. 22/13-1-2015 επιστολή σας, με την οποία ζητάτε να σας χορηγηθεί άδεια εισόδου στα σχολεία των Δήμων της Μητρόπολής σας, σας ενημερώνουμε ότι εγκρίνουμε τις επισκέψεις σας στα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια των περιοχών Νέας Ιωνίας, Ν. Φιλαδέλφειας, Ηρακλείου και Ν. Χαλκηδόνας.

    Επίσης, όσον αφορά τη δυνατότητα της παρουσίας σας κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος των Θρησκευτικών, σας ενημερώνουμε ότι αυτό δύναται να πραγματοποιηθεί με την προϋπόθεση της συναίνεσης των Διευθυντών και των Συλλόγων Διδασκόντων των σχολικών μονάδων των ανωτέρω περιοχών».

    Προφανώς η εν λόγω εγκύκλιος δεν μπορεί παρά να έχει πανελλαδικό χαρακτήρα, αν και το πρόβλημα θα γεννιόταν ακόμα και σε τοπική εφαρμογή της εν λόγω απόφασης.

    Από εκεί λοιπόν που διαλαλούσε η …προοδευτική συγκυβέρνησή μας του δημαγωγικού ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και των ακροδεξιών ΑΝ.ΕΛ. ότι θα αλλάξει το μάθημα των Θρησκευτικών από κάθε δογματική αντίληψη και θα το μετασχηματίσει σε μάθημα Θρησκειολογίας φτάσαμε σε έλεγχο του μαθήματος των Θρησκευτικών από κληρικούς! Σε ποια χώρα της Ευρώπης γίνεται αυτή η μεσαιωνικού χαρακτήρα παρέμβαση; Βρισκόμαστε σε μια πολιτική κουλτούρα που είναι ανάλογη εκείνης του Ιράν και των Ισλαμικών κρατών; Έχει νομικό δικαίωμα ο Υπουργός Παιδείας με μια εγκύκλιο να αλλάζει την κείμενη νομοθεσία; Έχουν αντιληφθεί οι φωστήρες της αριστεράς που οδηγεί αυτή η σκοταδιστική πρακτική;

    Βάζει το Υπουργείο Παιδείας μια προϋπόθεση, τη συναίνεση του Διευθυντή και του αντίστοιχου Συλλόγου Διδασκόντων. Φαίνεται ότι η κρατούσα δημαγωγία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. δεν έχει όρια, γιατί προφανώς οι πολιτικά υπεύθυνοι και εκπαιδευτικά ανεγκέφαλοι θεωρούν ότι δίνουν και αρμοδιότητες στους εκπαιδευτικούς! Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να είναι στη διακριτική ευχέρεια κανενός να μετατρέπει τη διδασκαλία σε ένα μεσαιωνικού ελέγχου σκηνικό. Και πού μπορεί να αποβλέπει αυτή η απαράδεκτη ενέργεια, παρά μόνο στον ιδεολογικό, παιδαγωγικό και κοσμοθεωρητικό έλεγχο του εκπαιδευτικού. Οι μαθητές και οι μαθήτριες από την πρώτη στιγμή θα νιώσουν μια ατμόσφαιρα σκοταδισμού, χωρίς να μπορούν να εξηγήσουν την επιστροφή στο μεσαίωνα. Πρόκειται όχι απλά και μόνο για μια κυνική αξιολόγηση των θεολόγων εκπαιδευτικών αλλά και μια σκληρή μορφή χειραγώγησής τους, αφού πλήττεται η έννοια της παιδαγωγικής ελευθερίας και αυτονομίας!

    Πέραν τούτων, το Υπουργείο Παιδείας βάζει δυναμίτη μέσα στους Συλλόγους διδασκόντων. Δεν μπορεί να καταλάβει άραγε τις επιπτώσεις; Αν συναινεί ο Διευθυντής αλλά αρνείται ο Σύλλογος ή, αντίθετα, αν συναινεί ο Σύλλογος Διδασκόντων αλλά αρνείται ο Διευθυντής, τότε τι γίνεται και τι κλίμα θα δημιουργηθεί στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς; Και αν συναινούν αυτοί αλλά αντιτίθεται ο αρμόδιος εκπαιδευτικός, τι γίνεται, θα του επιβάλλεται η διαδικασία ελέγχου; Είναι δυνατόν να ελέγχεται με τόσο σκαιό τρόπο η παιδαγωγική λειτουργία; Δεν έχουμε Σχολικούς Συμβούλους να συνεργήσουν στην καλύτερη ενδεχομένως διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών που έχουν τη θεσμική ευθύνη;

    Δρω και παρακολουθώ τα εκπαιδευτικά πράγματα της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πάνω από τριάντα χρόνια. Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα συνέβαινε αυτή η σκοταδιστική παρέμβαση στα σχολεία. Προφανώς όλοι οι σχετικοί φορείς πρέπει να αντιδράσουν στο κλίμα μεσαίωνα του κ. Φίλη. Και πρώτα – πρώτα η ΟΛΜΕ, η ΔΟΕ, η ΟΙΕΛΕ, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων αλλά και οι Πανεπιστημιακοί, οι κοινωνικοί φορείς, τα κόμματα στη Βουλή. Να καταγγελθεί η …προοδευτική πολιτική της συγκυβέρνησης στις Ευρωπαϊκές Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών και σε όλα τα σχετικά θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Και θα πρέπει η κυβέρνηση να πάψει να αυθαιρετεί. Δεν έχει καμιά θεσμική δυνατότητα ο Υπουργός με εγκύκλιο να αλλάζει την καταστατική λειτουργία της Εκπαίδευσης, όπως αυτή προσδιορίζεται από το Σύνταγμα της χώρας και από τους υπάρχοντες Νόμους. Αν θέλει να αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο ο κ. Φίλης, έναν δρόμο έχει, να αναλάβει τη σχετική νομοθετική πρωτοβουλία, για να γελάσει κάθε πικραμένος, για να δικαιωθεί ολοκληρωτικά ο Π. Καμμένος, για να αποκαλυφθεί η χωρίς όρια υποκρισία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Θεωρώ δε ότι το ατόπημα του Υπουργού Παιδείας είναι τόσο αντιεκπαιδευτικό και αντιπαιδαγωγικό που μόνο μια παραίτησή του και μια άμεση απόσυρση της εγκυκλίου θα έσωζε κάπως την προκλητική παρέμβασή του.

    Ένα είναι βέβαιο. Ο κ. Φίλης και η συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. θα μείνουν στην ιστορία της εκπαίδευσης και της χώρας ως οι σκοταδιστές που επεχείρησαν – γιατί τελικά μέσα από την κατακραυγή θα ανακρούσουν πρύμναν – να μετατρέψουν τον κοσμικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης σε θεοκρατικό και να εμβολιάσουν την «ανοιχτή κοινωνία» και τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της ελληνικής πολιτείας με στοιχεία μεσαιωνικά και σκοταδιστικά!

    http://www.presspublica.gr/%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5/

    Σχόλιο από Al.Dugin, | 28/02/2016

  13. Απορώ γιατί διαμαρτύρονται οι έλληνες για την κατάντια τους, εφόσον αυτά που θέλουν να φέρουν στη πράξη εκεί οδηγούν. Κάθε χώρα έχει και δικό της πολιτισμό και δεν αντιγράφει μόνο για να αποδεικνύει την διαφορετικότητα του. Τι μας λέει ο κύριος αυτός να κάνουμε ότι μας έρχεται από την παγκοσμιοποίηση για να θεωρούμαστε προοδευτικοί; Τα ίδια δεν μας έλεγαν περί κομμουνισμού; Απορώ γιατί κινούνται μερικοί στο χώρο της ουτοπίας, δεν έχουν διαβάσει περί ουμανισμού;

    Σχόλιο από kyriakos Ioannidis | 01/03/2016

  14. «….Ο κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης Σαΐτ Τσετίνογλου (Sait Çetinoğlu), αρχίζοντας την ομιλία του ανέφερε: «Το να εξηγεί κανείς το τι είναι η γενοκτονία, σε ένα λαό που έχει δεχτεί γενοκτονία, θυμίζει τα ανατολίτικα παραμύθια. Κι όμως, μετά τις δηλώσεις του υπουργού Παιδείας Φίλη, που με την πιο ελαφριά έκφραση ήταν επιφυλακτικός πάνω στο ζήτημα και έκανε τους γενοκτόνους της απέναντι πλευράς να πανηγυρίζουν, πρέπει να ξαναβγάλουμε στην επιφάνεια τη Γενοκτονία των Ποντίων με ντοκουμέντα και μαρτυρίες. Η αποφασισμένη πάλη των Ποντίων εδώ και 70 χρόνια ενάντια στην γενοκτονία, είναι ελπίδα για την ανθρωπότητα. Και 100 χρόνια μετά από τις πρώτες εξορίες που ήταν η αρχή της γενοκτονίας, παραμένει να είναι ελπίδα για την ανθρωπότητα. Ο Πόντος, περνάει μέσα από μια πονεμένη περίοδο που ξεκινάει με την άλωση της Αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας τον 15ο αιώνα. Η μοίρα του Πόντου, μαζί με τον 20ο αιώνα μπαίνει σ’ ένα άλλο στάδιο: Η γενοκτονία. Η γενοκτονία των Ποντίων είναι μια αιματηρή περίοδος που ξεκίνησε το 1916 και συνεχίστηκε μέχρι το 1922.

    POE.GENOKTONIA.19.5.2016.127

    Αν κοιτάξουμε στις παρατηρήσεις του Πρέσβη Morgenthau που ήταν απ’ τους μάρτυρες της εποχής, βλέπουμε πως υπογραμμίζει ότι αυτά που εφάρμοσαν οι Νεότουρκοι αποτελούν μια γενοκτονία. Ο Morghenthau σημειώνει στο ημερολόγιο του, πως και οι Ρωμιοί είχαν την ίδια αντιμετώπιση με τους Αρμένιους: «Οι Ρωμιοί παντού μαζεύτηκαν σε ομάδες και –καλά- υπό την προστασία των σωμάτων ασφαλείας, μετατοπίστηκαν προς τα μέσα. Αν και δεν γνωρίζουμε πόσοι διαλύθηκαν με αυτόν τον τρόπο, αυτός ο αριθμός υπολογίζεται ανάμεσα σε 200.000-1.000.000». Τα μέλη του κόμματος İttihatveTerakki/ Νεότουρκοι ειδικεύτηκαν στους Ρωμιούς του Αιγαίου το 1913-14 και έκαναν γενοκτονία στους Αρμένιους το 1915. Το 1916 βλέπουμε τους ίδιους στην γενοκτονία των Ποντίων. Το ότι ο βασικότερος πρωταγωνιστής της γενοκτονίας των Αρμενίων Dr. Bahaeddin Şakir μετά την ολοκλήρωση της γενοκτονίας πέρασε στη Σαμψούντα, εξηγεί πολλά. «Με τον ερχομό του Bahaeddin Şakir στη Σαμψούντα στις αρχές του Δεκέμβρη, οι εξορίες αρχίζουν να γίνονται συστηματικά». Ένας απ’ τους λόγους που διευκόλυναν τη γενοκτονία ήταν ο πόλεμος. Η Οθωμανική Αυτοκρατορία, με την συμμετοχή της στον πόλεμο ονειρευόταν να ξανααποκτήσει τα εδάφη που έχασε και να ξαναγίνει δυνατή. Κάνοντας κατασχέσεις των περιουσιών των μειονοτήτων έκανε μια εσωτερική λεηλασία. Διότι δεν είχε τις δυνατότητες για εξωτερική λεηλασία. Μ’ αυτόν τον τρόπο το λογαριασμό του πολέμου θα το φορτώσει στην πλάτη των χριστιανών μπουρζουάδων που τους θεωρεί εχθρούς και στους λαούς που ανήκουν αυτοί. Ο πόλεμος, με μια έννοια είναι ένα τζιχάντ ενάντια στους χριστιανούς πολίτες. Με τις κατασχέσεις αυτές, θεραπεύσανε τις πληγές του Βαλκανικού Πολέμου. Με τις κατασχέσεις απ’ τη γενοκτονία των Αρμενίων χρηματοδότησαν το πόλεμο του 1915-16 και μ’ αυτές στον Πόντο το 1916-17. Ο Πόντος ήταν μια απ’ τις πιο αναπτυγμένες περιοχές της Αυτοκρατορίας και οι χριστιανοί ήταν οικονομικά πολύ ανώτεροι. Την οικονομική ανωτερότητα των Ποντίων μπορούμε να τη διαπιστώσουμε στα στοιχεία που δίνει ο Μιχάλης Μιχαηλίδης στην εμπορική επετηρίδα του 1908 με τίτλο Annuaire CommercialUniverseil. Η γενοκτονία των Ποντίων είναι συνδεμένη με τον πλούτο του Πόντου. Αυτό μπορούμε να το δούμε και στις ποντιακές περιουσίες που δημοσιεύθηκαν στον τουρκικό τύπο μετά το 1925. Μαζί με τις περιουσίες των ανταλλαγμένων, υπάρχουν και άλλες περιουσίες. Αυτές είναι οι περιουσίες ανθρώπων όπως ο … που εκτελέστηκαν στις επιτροπές τρόμου που τις ονόμαζαν Δίκες Ανεξαρτησίας, ή δολοφονήθηκαν από παρακρατικές συμμορίες με τη στήριξη του κράτους ή πέθαναν φεύγοντας από τέτοιες συμμορίες.

    POE.GENOKTONIA.POREIA.GIORGOS.19.5.2016.IMG 0050112

    Η γενοκτονία των Ποντίων, σε αντίθεση με τις γενοκτονίες των Αρμενίων και Ασύρριων, έγινε σε δύο εποχές. Το πρώτο στάδιο ξεκινάει στο Δυτικό Πόντο τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Τη στιγμή που η διοίκηση του ενός κομματιού του Ανατολικού Πόντου δηλαδή ήταν στους Ρώσους, οπότε δεν επηρεάστηκε. Ενώ στην κεμαλική εποχή, και τα δύο κομμάτια έμειναν χωρίς προστασία και ολοκληρώθηκε η γενοκτονία. Οι περιουσίες που αναγκάστηκαν να αφήσουν ήταν ανοιχτές για λεηλασία. Αυτά που συνέβησαν στο Πόντο σ’ αυτά τα δέκα χρόνια, πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για τον ορισμό της γενοκτονίας του Λέμκιν και συμφωνίας του ΟΗΕ. Με λίγα λόγια, αυτά που συνέβησαν το 1913-1922 ταυτίζονται πλήρως με τον όρο γενοκτονία. Η «χρυσή βολή» στον Πόντο γίνεται με την απόφαση ανταλλαγής πληθυσμών στη Λωζάννη. Εκεί οι Πόντιοι απομακρύνθηκαν απ’ τα ιστορικά τους εδάφη. Είναι περιττό να συζητάμε αν ήταν γενοκτονία. Μπορούμε να δείξουμε πολλούς σύμμαχους για τη γενοκτονία των Ποντίων, που κάνανε ένα ολόκληρο λαό να διασκορπιστεί στους δρόμους εξορίας και θανάτου σαν κομμάτια από ρόδι. Τα γραφόμενα του Ουκρανού επαναστάτη στρατηγού Frunze δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για τη γενοκτονία των Ποντίων: «Από τους Ρωμιούς της Σαμψούντας, Σινώπης και Αμάσειας, έμειναν μόνο κάτι συμμορίτες που είναι στο βουνό. Οι γέροι και τα γυναικόπαιδα μετατοπίστηκαν στις περιοχές όπως Diyarbakır, Harput, Kon­ya [εξορίστηκαν, εννοεί]».

    http://efxinospontos.gr/genoktonia/1010-xiliades-polites-symmeteixan-sti-sygkentrosi-tis-poe-stin-plateia-agias-sofias-sti-thessaloniki-sti-mnimi-tis-genoktonias-ton-ellinon-tou-pontou

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 21/05/2016

  15. Την γενοκτονία των Ποντίων δεν μπορεί να αμφισβήτηση κανείς αυτό φαίνεται και από τις μαζικές εκδηλώσεις των απανταχού Ελλήνων Ποντίων και απορρέει από αυτά που άκουσαν και αισθάνθηκαν την πικρία τους, από τους γονείς και παππούδες τους. Τι να πιστεύσουμε από αιρετικούς συγγραφείς ακόμη και ιστορικούς ή άσχετους όπως ο Φίλης και οι σχετικοί.Μερικοί προσκολλημένοι στον Μάρξ αλλά και σε ουτοπικές ιδέες δεν μπορούν να αξιολογήσουν την πραγματικότητα με αποτέλεσμα να γίνονται αιρετικοί εκ του λόγου και μόνο, ότι αυτό που ονειρεύονται δεν μπορεί να εφαρμοστεί λόγω χρόνου και άλλων παραγόντων. Άλλοι πάλι μέσα στο φανατισμό τους προσπαθούν να ερμηνεύσουν τα γεγονότα κατά το πως τους συμφέρει π.χ ερμηνεύουν την επανάσταση του 1821 ως ταξική ή ως έργο ξένων δυνάμεων. Άλλο παράδειγμα ο αγώνας των Κούρδων για την ελευθερία από τον Ερτογάν και λοιπούς θεωρείται τρομοκρατία. Η ερμηνεία των γεγονότων αυτή είναι τόσο οφθαλμοφανής και όμως αυτοί επιμένουν. Για την επανάσταση του 1821 αρκεί και μόνο κάποιος να διαβάσει το Θούριο του Ρήγα. Όσο για τους Κούρδους πιστεύει κανείς ότι είναι τρομοκράτες; Το αυτό συμβαίνει και με γενοκτονία των Ποντίων. Το μόνο που μπορώ να πω στους αρνητές της γενοκτονίας των Ποντίων, σταματήστε να εκτίθεστε ηλίθιοι.

    Σχόλιο από kyriakos Ioannidis | 22/05/2016

  16. […] -Ο Φίλης και η κοινωνία […]

    Πίνγκμπακ από -Tι σημαίνει ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης « Πόντος και Αριστερά | 08/11/2016


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: