Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Άτοπες συγκρίσεις του ’22 με το σήμερα…

Ένα από τα πολλά σημεία που ο Νεοέλληνας δεν μπορεί να περηφανευτεί, είναι η σχέση του με την ιστορική Μνήμη. Ένα μπάχαλο υπάρχει μέσα στο μυαλό του, ως αποτέλεσμα μιας προβληματικής παλαιοελλαδοκεντρικής εθνικής μυθολογίας από τη μια που έχει προκαλέσει η Δεξιά και μιας λοβοτομής που του έχει προκαλέσει επίσης η κοντόφθαλμη Αριστερά. Έτσι λοιπόν το κλασικό ρητό του λαού για κάποιον που τα έχει μπερδέψει εντελώς μέσα στο μυαλό του, είναι η έκφραση: «Τι γουδί, τι μουνί;» (ας συγχωρήσουν οι καλές μας φίλες τη αναφορά στη σεξιστική παράδοση!)  Ακριβώς σ’ αυτήν την κατηγορία ανήκει το παρακάτω σκίτσο της «Αυγής», που όσον αφορά τα καθ’ημάς, μπορεί επαξίως να διεκδικήσει ως εφημερίδα το χρυσό βραβείο της ναρκισιστικής αντιπροσφυγικής ημιμάθειας.

Το παρακάτω ποστ από το e-Pontos.gr, σχολιάζει το νέο ατόπημα:

———————————————————————————–

  Αντιπροσφυγικό και απαράδεκτο σκίτσο από την εφημερίδα «Αυγή»! – Άτοπες συγκρίσεις του ’22 με το σήμερα...

Αντιπροσφυγικό και απαράδεκτο σκίτσο από την εφημερίδα "Αυγή"! - Άτοπες συγκρίσεις του '22 με το σήμερα...

Αντιπροσφυγικό και απαράδεκτο σκίτσο από την εφημερίδα «Αυγή»! – Άτοπες συγκρίσεις του ’22 με το σήμερα…
 .
του Θεόφιλου Κωτσίδη
 .
Ένα καθ’ όλα ατυχές παράδειγμα βρήκε η εφημερίδα «Αυγή» για να παραλληλίσει την σημερινή κατάσταση με τα καραβάνια των προσφύγων που καταφθάνουν καθημερινά στη χώρα μας με τους πρόσφυγες του ’22!
 .
Εν ολίγοις το σκίτσο της εφημερίδας με μία μεγάλη δόση ειρωνείας μας δείχνει πως, όπως το Ελλαδικό κράτος δέχθηκε τους Έλληνες πρόσφυγες του Πόντου και της Μικράς Ασίας το 1922, έτσι και σήμερα η Ελληνική κοινωνία και το κράτος, ένα κράτος του οποίου η σημερινή εικόνα δεν είναι και η καλύτερη, ένα κράτος που έχει γίνει κέντρο διερχομένων, θα πρέπει να αποδεχθεί όλη αυτή την ανεξέλεγκτη, χωρίς μεταναστευτική πολιτική, ροή των χιλιάδων προσφύγων που καθημερινά φτάνουν στη χώρα μας.
 .
Άτοπες συγκρίσεις του ’22 με το σήμερα…
 .
* το σκίτσο είναι από την εφημερίδα Αυγή της 19-04-2015
.
 .
Advertisements

20/04/2015 - Posted by | -προσφυγιά, -παράνοια, -Ανόητοι, -Ιδεολογικά, -Νεοελληνικά, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

9 Σχόλια »

  1. Διαφωνώ,με το δημοσίευμα και τα συμπεράσματά του.
    Το σκίτσο λοιπόν,δείχνει άλλα.

    ►Τον τρόπο,που μερίδα,των κατοίκων,της Ελλάδας,»υποδέχθηκε»,τους Έλληνες πρόσφυγες το 1922 και μας λέει, εν ολίγοις, ότι,όπως αυτή η μερίδα των Ελλήνων, δεν δεχόταν το «αίμα» της να δεχθεί,είναι δυνατόν να δεχθεί τους ξένους;
    Μια ματιά,στον σκληρό πυρήνα της διαβρωμένης κοινωνικά,μερίδα της κοινωνία μας,θα σας πείσει,κυκλοφορεί πολύ μισανθρωπισμός.Εγώ,»έκραξα» το άρθρο,πείστε με ότι έχω λάθος
    http://pontos-patridamou.blogspot.gr/2015/04/blog-post.html#axzz3XvhhBrNs

    Σχόλιο από Grigoris Masmanidis | 21/04/2015

  2. Αυτή θα μπορούσε να ήταν η μια ανάγνωση, η οποία βέβαια τραβηγμένη από τα μαλλιά είναι λανθασμένη.
    Κατ’ αρχήν το συγκεκριμένο σκίτσο αποτυπώνει επ’ ακριβώς την στάση και την «υποδοχή» που επεφύλαξε το ελληνικό κράτους απέναντι στους πρόσφυγες που έρχονταν από την Μικρά Ασία, όπως ακριβώς αποτυπώνεται και σε εκείνο το βασιλικό διάταγμα του Ιουλίου του 1922. Είναι ακριβώς αυτό που αποκρύπτεται από την «προβληματική παλαιοελλαδοκεντρική εθνική μυθολογία από τη μια που έχει προκαλέσει η Δεξιά και μιας λοβοτομής που του έχει προκαλέσει επίσης η κοντόφθαλμη Αριστερά».
    Το σχόλιο του e-pontos περιέχει μια κορυφαία αντίφαση. Στο σχόλιο που σημειώνεται:
    «..το σκίτσο…μας δείχνει πως, όπως το Ελλαδικό κράτος δέχθηκε τους Έλληνες πρόσφυγες του Πόντου και της Μικράς Ασίας το 1922…» ξεχνά να μας πει το πως, σύμφωνα με αυτά που δείχνει το σκίτσο, τους υποδέχθηκε …δηλ. «πίσω στην πατρίδα σας , εκεί που σας σφάζουν» …ή μήπως δεν δείχνει αυτό ?
    καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το σκίτσο προτείνει «..θα πρέπει να αποδεχθεί όλη αυτή την ανεξέλεγκτη.. ροή των χιλιάδων προσφύγων που καθημερινά φτάνουν στη χώρα μας…» !!! Άλλα ‘ντ’ άλλα, της Παρασκευής το γάλα δηλαδή….
    Αν κάτι δείχνει το σκίτσο, το οποίο σκίτσο άνετα θα μπορούσε να κοσμεί μια έκθεση φωτογραφίας για την Μικρασιατική Καταστροφή, είναι ότι, με την ίδια αφασία, όπως η Ελλάδα και εν μέρει και η ελληνική κοινωνία «υποδέχθηκε» τους δικούς της (?) πρόσφυγες («πίσω στην πατρίδα σας..εκεί που σας σφάζουνε» ), έτσι υποδέχεται και σήμερα τους ξένους πρόσφυγες στην Ελλάδα. «..και τι με νοιάζει εμένα εάν σας σφάζουνε..»…όπως ακριβώς δεν την ένοιαζε και τότε.
    Τα υπόλοιπα μάλλον μια αγχωμένη προσπάθεια στο ότι ό,τι δημοσιεύεται στην Αυγή είναι λανθασμένο παρά προϊόν μιας λογικής σκέψης είναι.

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 21/04/2015

  3. Ας,πάρουν λοιπόν,την άλλη εικόνα,από το Χαλέπι του 1923,για να μην κάνουν την τρίχα,τριχιά

    Σχόλιο από Grigoris Masmanidis | 21/04/2015

  4. Το σκίτσο αυτό καθ’εαυτό είναι εξαιρετικό και παρουσιάζει το πως οι ελλαδίτες στην Παλαιά Ελλάδα αλλά και στις Νέες Χώρες υποδέχτηκαν τους ομοεθνείς τους πρόσφυγες. Το προβληματικό είναι ότι το κείμενο αυτό εντάσσεται στο ερμηνευτικό πλαίσιο του σύγχρονου μεταναστευτικού και προσφυγικού προβλήματος που είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό του 1922.

    Αν μείνουμε στα καθαρά ανθρωπιστικά, έχουν δίκιο οι σχολιαστές. Η γνώμη όμως είναι ότι δεν είναι ακριβώς έτσι. Ότι έχει περισσότερη σχέση με το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει κατανοητός στην ελλαδική κοινωνία και ακόμα περισσότερο στην Αριστερά, ο χαρακτήρας του ’22 και ότι κυριαρχούν σχήματα τα οποία είτε είναι επιφυλακτικά προς τους Έλληνες πρόσφυγες του 1922 ή είναι εντελώς φιλοκεμαλικά.

    Αλλά και το ζήτημα εκείνο να συνδέεται με το ζήτημα την σύγχρονης μετακίνησης των πληθυσμών είναι επίσης λάθος. Οι μετακινούμενοι σήμερα είτε είναι οικονομικοί μετανάστες που διεκδικούν ένα καλύτερο μέλλον, είτε είναι αλλοεθνείς πρόσφυγες που πήραν το δρόμο της προσφυγιάς ένεκα ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και εσωτερικών συγκρούσεων. Για την πρώτη κατηγορία θα έπρεπε η αντιμετώπιση να σχετίζεται με τις οικονομικές ανάγκες του τόπου και όχι με τα συμφέροντα των εντόπιων καπιταλιστών που θέλουν να μεγενθύνουν τα κέρδη τους, πετώντας στο περιθώριο τον ντόπιο εργάτη που απαιτεί δικαιώματα και αντικαθιστώντας τον με τον ασυνδικάλιστικο και φτηνό ακμαίο λαθρομετανάστη (λαθραίος με την έννοια είτε μπήκε λαθραία στη χώρα). Αυτά τα έχει επιλύσει ο Μάρξ δεκάδες χρόνια πιο πριν, όταν η αγγλική εργατική τάξη αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα από τους Άγγλους καπιταλιστές.

    Το άλλο ζήτημα των προσφύγων θέλει άλλη προσέγγιση. Ανθρωπιστική σίγουρα αλλά και πολιτική. Για ποιο λόγο η Ελλάδα να ανοίξει τα σύνορά της, όπως έχει ήδη κάνει με την πολιτική του Ανασαίικου, και να υποδεχτεί τους σουνίτες πρόσφυγες από τη Συρία, οι οποίοι βρέθηκαν στο δρόμο της προσφυγιάς εξαιτίας της σκληρής και επιθετικής στάσης της Τουρκίας και της Αμερικής προς το καθεστώς Άσαντ. Η Τουρκία είναι υποχρεωμένη να περιθάλψει τους πρόσφυγες αυτούς, γιατί η ίδια τους μετέτρεψε σε πρόσφυγες με την εξωτερική της πολιτική και με τους υποκινούμενους απ’ αυτήν τζιχαντιστές. Το ίδιο ισχύει για όσους άνοιξαν τους ασκούς του Αιόλου στην Αφρική με τους εμφύλιους πολέμους και την ισλαμική τρομοκρατία…. Γιατί πρέπει η Ελλάδα και η κοινωνία της να φορτωθούν τις συνέπειες την πολιτικής της Τουρκίας, της Αμερικής, της Ιταλίας ή της Γαλλίας που διέλυσαν τη Λιβύη;

    Σχόλιο από Γιώργος Κ. | 22/04/2015

  5. ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΜΑΡΞ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΤΗΝΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ
    ————————————————————————————-

    Καρλ Μαρξ, «ΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ»

    Εδώ και λίγο καιρό, οι ραφτεργάτες του Λον δίνου ίδρυσαν μια γενική ομοσπονδία για να υποστηρίξουν τα αιτήματά τους εναντίον των εργοδοτών, που στην πλειοψηφία τους είναι μεγαλοκαπιταλιστές. Το ζητούμενο δεν είναι μόνο ν’ ανέβουν οι μισθοί στα επίπεδα των διαρκώς αυξανόμενων τιμών των μέσων επιβίωσης αλλά και να μπει ένα τέλος στην υπερβολικά σκληρή μεταχείριση των εργατών σ’ αυτόν τον κλάδο της βιομηχανίας.
    Οι εργοδότες κοίταξαν πώς θα ματαιώσουν αυτό το σχέδιο, φέρνοντας εργάτες απ’ το Βέλγιο, τη Γαλλία ή την Ελβετία.

    Πάνω σ’ αυτό το θέμα, το Κεντρικό Συμβούλιο της Διεθνούς Ένωσης Εργατών δημοσίευσε στις βελγικές, γαλλικές και ελβετικές εφημερίδες μια προειδοποίηση, η οποία είχε πλήρη επιτυχία. Η μανούβρα των εργοδοτών του Λονδίνου απέτυχε’ αναγκάστηκαν να συνθηκολογήσουν και ν’ ανταποκριθούν στα δίκαια αιτήματα των εργατών. Έχοντας ηττηθεί στην Αγγλία, οι εργοδότες προσπαθούν τώρα να πάρουν αντίμετρα, ξεκινώντας απ’ τη Σκωτία. Σαν αποτέλεσμα των όσων συνέβησαν στο Λονδίνο, αναγκάστηκαν αρχικά και στο Εδιμβούργο να συμφωνήσουν σε μια αύξηση μισθών 15%.

    Την ίδια στιγμή όμως μυστικά έστειλαν στη Γερμανία ανθρώπους για να στρατολογήσουν εργάτες, ειδικά απ’ τις περιοχές του Ανόβερου και του Μεκλεμβούργου, και να τους φέρουν στο Εδιμβούργο. Η Πρώτη ομάδα έχει ήδη μεταφερθεί.

    Ο σκοπός αυτής της εισαγωγής εργατών είναι ο ίδιος με την εισαγωγή Ινδών κούληδων στη Τζαμάικα, δηλαδή η διατήρηση της δουλείας.

    Αν οι εργοδότες του Εδιμβούργου πετύχουν, μέσω της εισαγωγής Γερμανών εργατών, να εξουδετερώσουν τις παραχωρήσεις που ήδη έχουν κάνει, αυτό θα έχει αναπόφευκτα τον αντίκτυπό του και στην Αγγλία. Και αυτοί που θα υποφέρουν περισσότερο θα είναι οι ίδιοι οι Γερμανοί εργάτες, που στη Μεγάλη Βρετανία είναι περισσότεροι απ’ τους εργάτες των άλλων εθνών της ηπειρωτικής Ευρώπης. Αυτοί οι ίδιοι οινεοεισαγόμενοι εργάτες, όντας τελείως αβοήθητοι σε μια ξένη χώρα, θα βυθιστούν σύντομα στο επίπεδο ενός παρία.
    Είναι ζήτημα τιμής για τους Γερμανούς εργάτες ν’ αποδείξουν στους εργάτες των υπολοίπων χωρών ότι κι αυτοί, όπως οι αδελφοί τους στη Γαλλία, στο Βέλγιο και στην Ελβετία, γνωρίζουν πώς να υπερασπιστούν τα κοινά συμφέροντα της τάξης τους και δεν θα γίνουν υποτακτικά όργανα του κεφαλαίου στον αγώνα του ενάντια στην εργατική τάξη.

    Για λογαριασμό του Κεντρικού Συμβουλίου της Διεθνούς Ένωσης Εργατών

    ΚαρλΜαρξ, Λονδίνο, 4 Μαίου 1866

    Σχόλιο από Γιώργος Κ. | 22/04/2015

  6. Τους χαιρετισμούς μου σε όλους τους συγγραφείς και σχολιαστές του Π&Α!
    Τα πράγματα είναι απλά παίδες και τα συζητήσαμε ξανά και πριν μερικά χρονάκια.
    Η κοπρόψυχη συμπεριφορά του «πετάξτε τους στη θάλασσα» είναι κοινή, όχι μόνο μεταξύ συμπλεγματικών παλαιοελλαδιτών του τότε και νεοελλήνων του σήμερα. Και δεν είναι ελληνικό χαρακτηριστικό, καθώς όπως οι καταπιεσμένοι, έτσι και οι μικροί άνθρωποι δεν έχουν πατρίδα.

    Άστοχη είναι η ευθεία αναλογία, αφού οι πρόσφυγες του 22 είχαν πολιτισμικές διαφορές, αλλά ανήκαν ουσιαστικά στον ίδιο λαό με τους επικριτές τους.

    Σχόλιο από Πλάνητας | 22/04/2015

  7. Το σκίτσο εκφράζει την ιδεολογία της εφημερίδας και του χώρου που υπηρετεί. Θολοκουλτούρα. Δεν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος.

    Σχόλιο από kyriakos901 | 22/04/2015

  8. @kyriakos91
    τώρα μιλάς σωστά…..ότι το πρόβλημα τελικά δεν είναι το σκίτσο αλλά η εφημερίδα…

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/04/2015

  9. Η ΑΛ ΚΑΙΝΤΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ…

    Έπειτα από μεγάλη και προσεκτική επιχείρηση οι άνδρες της ιταλικής αστυνομίας …
    κατάφεραν να εξαρθρώσουν τρομοκρατική οργάνωση που είχε έδρα στην Σαρδηνία.

    Σύμφωνα με το ιταλικό πρακτορείο Ansa στα χέρια των ανδρών της αστυνομίας πέρασαν 20 μέλη της οργάνωσης εκ των οποίων δύο συνεργοί του Οσάμα Μπιν Λάντεν, οι οποίοι εργάζονταν ως σωματοφύλακες του πρώην επικεφαλής της Αλ Κάιντα και φέρονται να σχεδίαζαν τρομοκρατική επίθεση στο Βατικανό.

    Όπως αναφέρει το τηλεγράφημα, τα μέλη της οργάνωσης που συνδέεται με την Αλ Κάιντα καλούσε τους υποστηρικτές της να ξεκινήσουν ένοπλο αγώνα κατά της Δύσης και σχεδίαζε επιθέσεις κατά της κυβέρνησης του Πακιστάν.

    Από τις καταγεγραμμένες συνομιλίες των μελών της οργάνωσης διαπιστώθηκε πως στην Ιταλία κυκλοφορούσε καμικάζι, ο οποίος σκόπευε να εξαπολύσει τρομοκρατική επίθεση στο Βατικανό.
    Την ίδια στιγμή, η αντιτρομοκρατική αποκάλυψε πως οι συλληφθέντες διατηρούσαν επαφή και με οικογένειες που σχετίζονται άμεσα με τον Οσάμα Μπιν Λάντεν.

    Όπως επισημαίνει το ιταλικό πρακτορείο το δίκτυο είχε στρατολογήσει πολλούς πιστούς, οι οποίοι ήταν πρόθυμοι να εξαπολύσουν επιθέσεις σε Πακιστάν και Αφγανιστάν και στη συνέχεια να ταξιδέψουν στην Ιταλία.

    Την ίδια στιγμή, λέγεται πως βρίσκονταν πίσω από την παράνομη διακίνηση μεταναστών από Πακιστάν και Αφγανιστάν, ενώ φρόντιζαν να διοχετεύσουν πλαστά έγγραφα σύμφωνα με τα οποία οι μετανάστες είχαν συμβόλαια εργασίας με εργοδότες στην Ιταλία. Από την άλλη, ετοίμαζαν έγγραφα στα οποία αναφερόταν ότι ο εκάστοτε μετανάστης είχε πέσει θύμα θρησκευτικού διωγμού. Μάλιστα, παρείχε στους στρατολογημένους οικονομική στήριξη και οδηγίες για το πώς θα κινηθούν για να αποκτήσουν πολιτικό άσυλο, ενώ τους εξασφάλιζαν κινητά τηλέφωνα και κάρτες τηλεφώνου.

    Το Ansa προσθέτει ότι ένας ιμάμης που ζούσε ανάμεσα στην Μπρέσα και το Μπέργκαμο, ήταν επικεφαλής της οργάνωσης, ο οποίος συγκέντρωνε ποσά για χρηματοδοτήσει τρομοκρατικές επιθέσεις στο Πακιστάν.

    Καλούσε, λοιπόν, όσους Πακιστανούς και Αφγανούσαν ζουν στην Ιταλία να προσφέρουν χρήματα για το κέντρο της προπαγάνδας του και στη συνέχεια τα έστελνε στο Πακιστάν μέσω μελών της οργάνωσης.

    Μάλιστα, λέγεται πως σε μία από τις αποστολές αυτές είχε καταφέρει να στείλει το ποσό των 55.268 ευρώ στο Ισλαμαμπάντ.

    Ανάμεσα στους συλληφθέντες, επισημαίνει το πρακτορείο, υπάρχουν πολλοί ύποπτοι που βρίσκονται πίσω από αιματηρές τρομοκρατικές ενέργειες στο Πακιστάν, εκ των οποίων η επίθεση στην αγορά του Πεσαβάρ το 2009 που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 100 άνθρωποι.

    Στην συντονισμένη επιχείρηση της ιταλικής αστυνομίας συμμετείχαν οι μονάδες επτά διαφορετικών περιφερειών της Ιταλίας.

    Όπως ανέφερε ο εισαγγελέας Μάουρο Μούρα από τη Σαρδηνία, η οργάνωση σχεδίαζε επίθεση στο Βατικανό το 2010, η οποία τελικά δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Πρόσθεσε, μάλιστα, πως ο επίδοξος καμικάζι είχε φτάσει στη Ρώμη, αλλά έφυγε από την Ιταλία πριν εξαπολύσει την επίθεση χωρίς να έχει γίνει γνωστός ο λόγος της αναχώρησής του.

    Σχόλιο από Osama | 25/04/2015


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: