Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Η «Μαρία Ρεπούση» ως πλυντήριο των αχρείων…..

«Αλλά, πατριώτη, να σου πω τι κατάλαβα; Ντρέπεσαι τόσο πολύ για το παρόν σου που ξεσπάς σε όσους θίγουν το παρελθόν σου. Όμως αν το παρελθόν σου είναι τόσο ένδοξο και ηρωικό, πατριώτη, να ξέρεις ότι ντρέπεται διπλά για σένα. Η Ρεπούση  και η κάθε Ρεπούση λέει όσα λέει και κάνει τη δουλειά της. Το κακό είναι ότι κι εσύ τη δική της δουλειά κάνεις. Ασχολείσαι με τη Ρεπούση κι αφήνεις το λεφούσι που ψήφισες να λεηλατεί ανενόχλητο. Πατριώτη, η Ρεπούση είναι η πολυτέλεια της κατάντιας που σου εξασφάλισαν. Και δεν είναι καιρός για πολυτέλειες.»
Καρτέσιος’

Κάτω τα χέρια από τη Ρεπούση!!!

Μάλλον έχουμε φτάσει στο απροχώρητο. Όπου χύνει δάκρυα για τη Γενοκτονία του Πόντου και τη σφαγή της Σμύρνης  ο κάθε αχρείος, γόνος παλιού εθνικόφρονα εθνοπροδότη και αντιπρόσφυγα.

Ο κάθε πολιτικός κληρονόμος αυτών:
που κυνηγούσαν τους «τουρκόσπορους  Μικρασιάτες πρόσφυγες του 1922 και έκαιγαν τις παράγκες τους,
που εμπόδιζαν τους Σμυρνιούς να εξοπλιστούν μπας και διασωθούν από τους τσέτες του Κεμάλ,
που δεν έστειλαν μια σφαίρα στον Πόντο,
που απαγόρευσαν από τους Έλληνες της Ανατολής να αποχωρήσουν ενώ αποφάσιζαν να τους εγκαταλείψουν στο έλεος του… Ατατούρκ,
που μετονόμαζαν την Οδό Αποστόλου Παύλου σε Οδό Κεμάλ Ατατουρκ,
που συνόδευαν ως δοσίλογοι τους Γερμανούς κατακτητές στα μπλόκα που έκαναν το 1944 στις προσφυγικές συνοικίες της Αθήνας,
που έκαναν το κορόιδο όταν ο Στάλιν εκτόπιζε τους Πόντιους του Καυκάσου στην Κεντρική Ασία το 1949…

Βακιρτζής λεπτομέρεια

Και ακόμα χειρότερα, χρησιμοποιεί αυτός ο Νεοέλληνας αχρείος ακροδεξιός το Ολοκαύτωμα των Ελλήνων της Ανατολής για να αμφισβητήσει το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, προσβάλλοντας την Μνήμη  όλων των θυμάτων. Και όπως καταλαβαίνετε, ο λόγος αφορά τους  νεοναζί χρυσαυγίτες, πολιτικούς κληρονόμους των δολοφόνων του Ελληνισμού της Ανατολής.

Δυστυχώς, αυτή είναι η αρνητική συνέπεια  της χαζομάρας της Ρεπούση….  Να βοηθά τους ακροδεξιούς εγκληματίες να ξεπλένονται από τις ιστορικές αμαρτίες των πολιτικών τους  προγόνων

Και αυτό δημιουργούν -διαιωνίζοντας ψεύτικες αντιθέσεις- και άλλοι μίζεροι μικροαστοί σαν τον Γιώργο τον Μαργαρίτη, που δεν μπορεί μέσα στη σταλινική του τύφλα, τη ζντανοφική του σύγχυση και τη μεταφυσική αντίληψη του περιβάλλοντος κόσμου,  να ξεχωρίσει δύο διαφορετικά  πράγματα και να σταθεί νηφάλια και ψύχραιμα μπροστά στα πραγματικά ιστορικά γεγονότα  (άρθρο στην Εφ.Συν, 10-6-2013)…

Εμείς σας το φωνάζουμε συνέχεια:

ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗς ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ

Δείτε:

Αλήτη, ΨΕΥΤΗ Μιχαλολιάκο: “Κάτω τα χέρια από Πόντο και Μικρά Ασία”

https://pontosandaristera.wordpress.com/2012/06/12/mihaloliakos-huligan/

-Το ύστατο “ΟΧΙ” ενός μικρού ανθρώπου…

https://pontosandaristera.wordpress.com/2009/10/26/26-10-200/

-Μικρασιατική Καταστροφή: ένα έγκλημα της Δεξιάς

https://pontosandaristera.wordpress.com/2009/09/13/13-9-2009/

Παραθέτουμε στη συνέχεια κάποια δημοσιεύματα που σχετίζονται με τη χρυσαυγίτικη πρόκλησηκαθώς και ένα καλό κείμενο προς τον κάθε αληθινό ή ψεύτικο «πατριώτη»….

«…   Ο Βασίλης Οικονόμου της ΔΗΜ.ΑΡ, αντέδρασε έντονα, δίνοντας άμεσα την απάντησή του στην αναφορά του βουλευτή της Χρυσής Αυγής και απευθυνόμενος στον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών Χαράλαμπο Αθανασίου, ρώτησε με νόημα ποια είναι η ποινή στη Γερμανία που προβλέπει να επιβληθεί σε όποιον αρνηθεί το Ολοκαύτωμα.

Εκείνη τη στιγμή, άναψαν τα… αίματα στο Κοινοβούλιο, αφού οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής αντέδρασαν, φωνάζοντας: «Αυτά να πας να τα πεις στη Ρεπούση που αρνείται τη γενοκτονία των Ποντίων».

http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/541707/o-kasidiaris-arneitai-to-olokautoma-/

——————————————–

—————————————-

 ΠΑΤΡΙΩΤΗ  Η  ΡΕΠΟΥΣΗ  ΣΕ  ΠΕΙΡΑΞΕ ;

 June 3rd, 2013 | Author: 

kartesios030613

Γιατί πατριώτη σε πείραξε η Ρεπούση και δε σε πείραξε ο παλαβός που λέει ότι οι Έλληνες κατάγονται από τους Ελ, τους Ζελ, τους Μπελ, τις σκουληκότρυπες και τους εξωγήινους; Επειδή η Ρεπούση είναι βουλευτής; Μα και τα βιβλία με τις παπαριές του παλαβού για τους εξωγήινους, ο αγαπημένος σου βουλευτής τα πουλούσε από την τηλεόραση και εσύ τα αγόραζες.

Σε πείραξε η Ρεπούση και σε έθιξε επειδή είναι βουλευτής; Κι ο Ταμήλος ο «τα πρρρρρρράιτα» βουλευτής είναι. Εσύ έστειλες τους Ταμήλους στη Βουλή. Όλους αυτούς που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πληρώνονται με τη λέξη. Και μάλιστα όχι για κάθε λέξη που λένε, αλλά για κάθε λέξη που ακούνε. Έχουν τιμοκατάλογο λέξεων για την πάρτη τους κι εσένα σ’ έχουν γραμμένο. Αλλά αντί να ντρέπεσαι επειδή ψήφισες Ταμήλους, θυμώνεις με την Ρεπούση.

Και για πες μας, τόσο αδύναμη νιώθεις, πατριώτη, την ιστορία των προγόνων σου, που φοβάσαι μη στην καταργήσει μια Ρεπούση; Ό,τι θέλει λέει, όπως ο καθένας έχει το δικαίωμα να λέει την άποψή του. Αν θες γέλα, αλλά προς Θεού, μη δηλώνεις προσβεβλημένος. Ειδικά τώρα!

Ειδικά τώρα που η κυβέρνηση που ψήφισες και στηρίζεις σε ξεφτιλίζει καθημερινά. Σε φτύνει. Σε δουλεύει. Σε κόβει σε κομματάκια. Στέλνει μετανάστες τα παιδιά σου. Αρπάζει τη σύνταξή σου. Κλέβει το σπίτι σου. Δε ντρέπεσαι που ψήφισες τον Σουλτάνο που σε γεμίζει χαράτσια, αλλά σε πείραξε η Ρεπούση;

Πατριώτη, άσχημα τα νέα. Άσε τη Ρεπούση να λέει τα δικά της. Οι καταγεγραμμένες μαρτυρίες της εποχής λένε ότι πράγματι οι γυναίκες  πήδηξαν στο Ζάλογγο. Όμως δεν ήταν σαλεμένες για να φουντάρουν σε γκρεμούς χορεύοντας. Απεγνωσμένες ήταν. Ήταν η τελευταία τους λύση να πάρουν τα μωρά τους αγκαλιά και να πηδήξουν. Ούτε χαρούμενες ήταν, ούτε το γιόρταζαν. Δεν ήταν χορός, αυτοκτονία ήταν. Αλλά επειδή η λέξη είναι βαριά το κάναμε «χορό» για να καταπίνεται ευκολότερα. Κι εσύ πατριώτη, που θυμώνεις όταν σου προσβάλλουν την αυτοκτονία των γυναικών στο Ζάλογγο, είσαι ο ίδιος που λες «μαλάκα», «ψώνιο» και «χαζό» όποιον αυτοκτονεί σήμερα, επίσης από απόγνωση.

Πατριώτη, βρίζεις την Ρεπούση για όσα λέει, αλλά ανέχεσαι υπομονετικά την κυβέρνηση και τους βουλευτές της για όσα σου κάνουν. Και σ’ έχουν κάνει Αθανάσιο Διάκο. Σε παλούκωσαν και σε σουβλίζουν. Όμως τσιμουδιά δε βγάζεις. Τη μισή οργή να είχες για όσα σου κάνουν από αυτή που έχεις για όσα λέει η Ρεπούση, μια χαρά θα ήμασταν.

Αλλά, πατριώτη, να σου πω τι κατάλαβα; Ντρέπεσαι τόσο πολύ για το παρόν σου που ξεσπάς σε όσους θίγουν το παρελθόν σου. Όμως αν το παρελθόν σου είναι τόσο ένδοξο και ηρωικό, πατριώτη, να ξέρεις ότι ντρέπεται διπλά για σένα. Η Ρεπούση  και η κάθε Ρεπούση λέει όσα λέει και κάνει τη δουλειά της. Το κακό είναι ότι κι εσύ τη δική της δουλειά κάνεις. Ασχολείσαι με τη Ρεπούση κι αφήνεις το λεφούσι που ψήφισες να λεηλατεί ανενόχλητο. Πατριώτη, η Ρεπούση είναι η πολυτέλεια της κατάντιας που σου εξασφάλισαν. Και δεν είναι καιρός για πολυτέλειες.

Πατριώτη, όσο δεν παλεύεις για το μέλλον σου και βολεύεσαι να κάνεις τον εξοργισμένο επειδή σου πείραξαν το παρελθόν, δυο πλευρές βολεύεις. Την κυβέρνηση και τους χρυσαυγίτες. Αν το έχεις επιλέξει, το καταλαβαίνω. Αν δεν το έχεις επιλέξει αλλά σε πήρε το ρεύμα, βρες από κάπου να κρατηθείς και ξεκίνα να κυνηγάς αυτούς που ξεπούλησαν την ελευθερία σου. Γιατί διαφορετικά, παρελθόν θα έχεις, χώρα δε θα έχεις.

http://kartesios.com/?p=127675

Advertisements

12/06/2013 - Posted by | -παράνοια, -Ανόητοι, -Γενοκτονία στην Ανατολή, -Δωσιλογισμός, -Νεοελληνικά, -Νεοναζισμός, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

13 Σχόλια »

  1. Αγαπητά μου παιδιά, γιατί δεν αναφέρετε και τις θέσεις του ΚΚΕ για την Μικρασιατική Καταστροφή; Σας χτύπησε αλτσχάιμερ;

    Σχόλιο από Αντρέι Βισίνσκι | 12/06/2013

  2. Δεν σε βολεύει βέβαια να λες ότι η Μ.Καταστροφή δεν ήταν μόνο «έγκλημα της δεξιάς» αλλά και της αριστεράς. Ο Λένιν και τα εν Ελλάδι όργανά του τι θέση είχαν πάρει τότε;
    Αλλά επειδή δεν θες να το αντιμετωπίσεις στ’αλήθεια αυτό, καταφεύγεις σε μια σχεδόν φυλετική αντίληψη της ιστορίας, όπου από την μία είναι μονίμως οι όσιοι πρόσφυγες (που υποτίθεται ότι τους εκφράζεις εσύ) και οι απόγονοί τους που είναι όλοι αριστεροί και καλοί και από την άλλη είναι μονίμως όλοι οι υπόλοιποι και οι απόγονοί τους που είναι όλοι δεξιοί και κακοί, στους οποίους μάλιστα χρεώνεις μέχρι και… τις διώξεις του Στάλιν. Δηλαδή στην προσπάθειά σου να διατηρείς στον μυαλό σου την μόνιμη ταύτιση πρόσφυγες=αριστεροί=όσιοι, καταντάς τραγελαφικός. Σε προηγούμενο μάλιστα ένας στα σχόλια έγραφε και για «αντιλαϊκά γονίδια» των απογόνων των άλλων, δηλαδή όπως το πάτε σε λίγο θα αρχίσεις να μας μιλάς και περί… αρίας ποντιακής φυλής.

    Επόμενο είναι ότι με αυτά τα μυαλά δεν πρόκειται να σε παίρνουν στα σοβαρά ούτε δεξιά ούτε αριστερά. Δεξιά διότι διατηρείς μια φυλετική αντίληψη που αρνείται να συγχωνευθεί στην εθνική, «Πόντιοι» (εναντίον όλων) παρά «Έλληνες», αντιθέτως συνεχώς την δηλητηριάζει προεκτείνοντας αντιλήψεις του παρελθόντος και στους «απογόνους» όλων (και μέχρι ποιου βαθμού άραγε).
    Και αριστερά διότι έτσι κι αλλιώς ο αντιεθνικισμός της ούτε τότε ούτε τώρα όχι απλά δεν συμβαδίζει αλλά είναι κάθετα αντίθετη με χαμένες πατρίδες και με όλα αυτά που εσύ θες κατά τα άλλα να έχεις ως δική σου ιδιαίτερη ιστορική μνήμη (η δεξιά γενικά τα δέχεται, αλλά είπαμε αυτοί είναι… δοσίλογοι).
    Έτσι στην προσπάθειά σου να ταυτίζεις πολιτική ιδεολογία και φυλετική καταγωγή καταλήγεις σε μια περίπου… εθνικοσοσιαλιστική θεώρηση της ιστορίας όπου φυλή και ιδεολογία συμπίπτουν και μεταβιβάζονται από γενιά σε γενιά, εις τους αιώνας των αιώνων. Κι έτσι φτάνεις στο σημείο να πρέπει να είσαι ταυτόχρονα κατά της Ρεπούση (ως πόντιος) αλλά και υπέρ της Ρεπούση (ως αριστερός). Κάποια στιγμή θα πρέπει να διαλέξεις ένα από τα δύο.

    Σχόλιο από Γαλιλαίος | 13/06/2013

  3. «Aγαπητοί» Γαλιλαίος και Βισίνσκι,

    μάλλον μας διαβάζετε επιλεκτικά. Σύνηθες στην έρμη πατρίδα μας .

    Θα σας ήταν βολικό βεβαία το να εξισώσουμε τις ευθύνες του περιθωριακού τότε ΣΕΚΕ-ΚΚΕ (συνεργάτη της Δεξιάς) και της εχθρικής προς την Αντάντ ΕΣΣΔ με τις ευθύνες του Μεταξά και του μέγα Βασιλέα Κωσταντίνου του 6δάχτυλου, τον σούπερ ντούπερ πανέξυπνο Γούναρη, την υπόλοιπη δεξιά συμμορία που δεν έστειλε ούτε μια σφαίρα στον Πόντο και παρέδωσε όλη την Ιωνία στους τσέτες και τις ευθύνες των συμμάχων Ιταλών, Αμερικάνων και Γάλλων κυρίως.

    Όσον αφορά τα υπόλοιπα ρίξετε μια ματιά περισσότερο στο μπλογκ μας. Να σας προτείνουμε μερικά;

    https://pontosandaristera.wordpress.com/2008/05/13/13-5-2007/

    εδώ όσα ασκούν κριτική στο ΚΚΕ

    https://pontosandaristera.wordpress.com/category/%CE%BA%CE%BA%CE%B5/

    Και βεβαίως ουδέποτε ισχυριστήκμε ότι οι Έλληνες δεν είναι Πόντιοι ή καλύτερα ότι οι Πόντιοι δεν είναι Έλληνες 😉 Απλώς τονίσαμε το ρατσισμό κατά των προσφύγων που επέδειξαν οι άρχοντες αυτού του τόπου και το ν διέδωσαν στο λαό. Ούτε επίσης ξεχωρίζουμε τους Πόντιους από τους υπόλοιπους πρόσφυγες της Μικρασιατικής Καταστροφής. Έχουμε ασκήσει έντονη κριτική στον τοπικισμό.

    Ομέρ ο Ινδοκινέζος…

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 13/06/2013

  4. Επίσης αυτό που γράφεις είναι αυθαίρετο , βολικό ίσως για την σκέψη σου, αλλά δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματική σύγκρουση: « Κι έτσι φτάνεις στο σημείο να πρέπει να είσαι ταυτόχρονα κατά της Ρεπούση (ως πόντιος) αλλά και υπέρ της Ρεπούση (ως αριστερός). »

    Να σου θυμίσω ένα παλιό μας κείμενο:

    » Η αριστερή και η προσφυγική κριτική στην ομάδα Λιάκου

    Η κρίση που δημιούργησε ο αναθεωρητισμός στο χώρο της ιστοριογραφίας τέλειωσε με το γνωστό βαλκανικό τρόπο. Όμως, η δεκαπεντάμηνη σύγκρουση (ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2006) έφερε στην επιφάνεια άγνωστους προβληματισμούς και διεργασίες, με σημαντικότερες αυτές που προέρχονται από τις προσφυγικές οργανώσεις και την Αριστερά….»

    https://pontosandaristera.wordpress.com/2007/10/06/6-10-2007/

    Ομέρ ο Αλγερίνος

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 13/06/2013

  5. σοβιετικο εαμοβουλγαρικο παραληρημα!!!!!!

    ταχετε χασει τελειως ε??????

    με αυτες τις μπουρδες θα μας κανετε ολους χρυσαυγιτες ρε σταλινικα αποβρασματα…..

    και παροτι αντιβασιλικοι αντιδεξιοι και βενιζελικοι ακομα και αριστεροι θα βροντοφωναξουμε//////ειμαστε ολοι μοναρχοφασιστες και νεοναζι!!!!!

    Σχόλιο από ΠΑΤΗΡ ΙΛΑΡΙΩΝ | 13/06/2013

  6. Την ευλογία σας πάτερ! 🙂 😉

    Ομέρ ο ευλογημένος

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 13/06/2013

  7. Μάλλον δεν ξέρει τι γράφει αυτός ο κύριος. Αν πιστεύει αυτά που γράφει, είναι επικίνδυνος. Τι να απαντήσω! Αυτός στο μυαλό του μπέρδεψε τα μπούτια του με τα μπατσιάκια του. Κάνε κράτει στο μίσος σου. Είσαι ένας βλάκας υποστηρικτής της Ρεπούση. Ο Θεοδωράκης, ο Ιγνατίου κλπ είναι χρυσαυγίτες; Θολά τα έχεις στο μυαλό σου. Κάνε ένα αυτοέλεγχο σε καλό θα σου βγει.

    Σχόλιο από Κυριάκος | 14/06/2013

  8. Δεν είναι καθόλου αυθαίρετο, η κριτική σας επί της Μ.Καταστροφής πρακτικά υιοθετεί την πλευρά των βενιζελικών. Των βενιζελικών που εξεστράτευσαν εναντίον των μπολσεβίκων στην Ουκρανία, που αργότερα επάνδρωναν τα ΤΑ για να γλιτώσουν την… απελευθέρωση από τον Κλάρα κλπ.
    Δηλαδή ουσιαστικά κατηγορείτε την στάση των τότε αντιβενιζελικών για ελλιπή εθνικισμό. Αυτό φυσικά δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και κριτική κατά της αριστεράς αφού γι’αυτήν ο αντιεθνικισμός είναι η αυτονόητη κατάσταση. Συνεπώς από αριστερής άποψης η Ρεπούση κι ο Λιάκος είναι ιδεολογικά συνεπείς, δεν κάνουν κανένα «αναθεωρητισμό», εσείς είστε που αποκλίνετε από την τυπική αριστερή θέση σε αυτό το θέμα.
    Αλλά επειδή δεν θέλετε να αντιμετωπίσετε αυτό το γεγονός και τις συνέπειές του, καταφεύγετε σε… γονιδιακές θεωρίες. Ότι δηλαδή η Ρεπούση έχει τέτοιες θέσεις όχι λόγω της αριστερής ιδεολογίας της αλλά επειδή φέρει αντιλαϊκά=αντιπροσφυγικά γονίδια, και ότι δεν δικαιούνται να την επικρίνουν οι έχοντες τα ίδια γονίδια με αυτήν. Αυτά λέτε. Τώρα το πόσο σοβαρά είναι αυτά που λέτε, το αφήνω στην κρίση του καθενός.

    Σχόλιο από Γαλιλαίος | 14/06/2013

  9. @ Κυριάκος

    γιατί ταυτίζεσαι με το αντικείμενο της κριτικής. Αναφέρεται το αρχικό κείμενο σε μια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία όψιμων εχθρών της Ρεπούση. Είναι πολύ ξεκάθαρη η αναφορά: « Και όπως καταλαβαίνετε, ο λόγος αφορά τους νεοναζί χρυσαυγίτες, πολιτικούς κληρονόμους των δολοφόνων του Ελληνισμού της Ανατολής.»

    Κάτι μπλόκαρε και τον Γαλιλαίο! Αυτά που υποστηρίζει για μας, ποτέ εμείς δεν τα υποστηρίξαμε. Είναι τελείως αυθαίρετο το σχήμα του. Δεν υπάρχει «γονιδιακή σχέση» με το έγκλημα, αλλά πολιτισμική και πολιτική….

    Όσον αφορά την κριτική για τη Μικρασιατική Καταστροφή, έχουμε χύσει τόνους ηλ-μελάνης στη σύγκρουσή μας με τους 2 Αρεοπαγίτες που αθώωσαν την κυβέρνηση που οδήγησε στην Καταστροφή. Αυθαιρετεί και στην αναφορά του γράφοντας: « κριτική σας επί της Μ.Καταστροφής πρακτικά υιοθετεί την πλευρά των βενιζελικών», μπλέκοντάς την με Ουκρανία και Κλάρα. Κάπου έχουμε αναρτήσει και ένα κείμενο κριτικής για το Βενιζέλο.Βρες το, είναι χρήσιμο.

    Το έχουμε δηλώσει σε όλους τους επιτρεπτούς -αλλλά και ανεπίτρεπτους τόνους- ότι είναι casus belli για μας, αλλά και όλους που προέρχονται από τους πρόσφυγες του 1922, η δεξιά άποψη της «μικράς πλην εντίμου Ελλάδος» και των επιχειρημάτων των μοναρχικών και μεταξικών σήμερα ότι για όλα φταίει ο Βενιζέλος που έμπλεξε την Ελλάδα στη μικρασιατική περιπέτεια. Και βέβαια να μην ξεχάσουμε ότι τα κάκαλα αυτών που έχουν αυτή την άποψη τα κρατά έως σήμερα το ΚΚΕ και κάποιοι άλλοι περίεργοι αριστεροί .
    (Σημείωση: εμείς είμαστε από τους κανονικούς, μη περίεργους Αριστερούς, που δεν είναι και λίγοι.)

    Ομέρ ο Βιετναμέζος

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 14/06/2013

  10. Spiegel: Τα γερμανικά ARD και ZDF καταρρίπτουν τον μύθο της «σπάταλης» ΕΡΤ
    Οι προσλήψεις με πολιτικό μέσον γίνονται και στα δημόσια μέσα ενημέρωσης της Γερμανίας
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/06/2013 16:30

    emailεκτύπωση

    Η ιστοσελίδα του περιοδικού Spiegel συστήνει στην ελληνική κυβέρνηση να μην χρησιμοποιήσει ως πρότυπο λειτουργίας της νέας ΕΡΤ τους δημόσιους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς της Γερμανίας. Καταρρίπτει μάλιστα τις αιτιάσεις περί σπατάλης και υπεράριθμου προσωπικού που οδήγησαν σε κλείσιμο της ΕΡΤ, αντιπαραθέτοντας στοιχεία για γερμανικούς τηλεοπτικούς σταθμούς με πολύ πιο διογκωμένους προϋπολογισμούς.

    Γιαυτό και το άρθρο του γερμανού δημοσιογράφου Φλόριαν Ντίκμαν που αναφέρεται στη διακοπή λειτουργίας της ΕΡΤ φέρει τον τίτλο «Γιατί δεν κάνουν το ARD και το ZDF για πρότυπα».

    Ο Ντίκμαν αναρωτιέται πόσο ακριβά είναι τα δημόσια ραδιοτηλεοπτικά δίκτυα στη Γερμανία και στην Ελλάδα και τι προσφέρουν στους πολίτες των δύο χωρών και προχωρά σε μία σύγκριση κόστους μεταξύ τους.

    Σύμφωνα με αυτήν, το συνολικό κόστος των δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών φορέων της Γερμανίας, δηλαδή των καναλιών ARD και ZDF και του ραδιοφωνικού σταθμού Deutschlandfunk, θα ανέλθει το τρέχον έτος σε 8,7 δισ. ευρώ. Το συγκεκριμένο ποσόν αναλογεί σε 109 ευρώ ανά κάτοικο Γερμανίας, ενώ η κατά κεφαλή επιβάρυνση στην Ελλάδα από την ΕΡΤ είναι «μόνον» 26 ευρώ. Ακόμη και αν συνυπολογιστεί ότι το μέσο εισόδημα στην Ελλάδα είναι περίπου το μισό σε σχέση με τη Γερμανία, κοστίζουν τα δημόσια γερμανικά Μέσα Ενημέρωσης τα διπλάσια σε σχέση με τα ελληνικά.

    Το δημοσίευμα συγκρίνει την ΕΡΤ με τη Βαυαρική Ραδιοφωνία (Bayerischer Rundfunk), επειδή υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ τους. Η Βαυαρία έχει 12,4 εκατ. κατοίκους και η Ελλάδα 11,3 εκατ., ενώ το Bayerischer Rundfunk ενσωματώνει ραδιόφωνο και τηλεόραση. Εφέτος θα φτάσουν οι δαπάνες του βαυαρικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα τα 1.045 εκατ. ευρώ, δηλαδή θα είναι περίπου τρισήμιση φορές υψηλότερες από τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ.

    Επίσης στο Bayrerischer Rundfunk απασχολούνται 3.350 μόνιμοι υπάλληλοι και γύρω στους 1.500 ελεύθερους συνεργάτες, δηλαδή σύνολον σχεδόν 5.000 έναντι 2.600 που αριθμεί το προσωπικο του ελληνικού φορέα.

    Ακόμη συντριπτικότερα σε βάρος των γερμανικών δημόσιων Μέσων Ενημέρωσης είναι τα στοιχεία σύγκρισης της ΕΡΤ με περιφερειακές μονάδες του πρώτου καναλιού ARD. Η ραδιοφωνία του Ζααρ (SR) παράγει για παράδειγμα πρόγραμμα για περίπου ένα εκατομμύριο ανθρώπους, δηλαδή για λιγότερο από 10% του πληθυσμού που απευθύνεται η ΕΡΤ. Όμως ο προϋπολογισμός του SR φτάνει τα 111,3 εκατ. ευρώ και αναλογεί σχεδόν στο 40% του προϋπολογισμού της δημόσιας τηλεόρασης και ραδιοφωνίας στην Ελλάδα. Επίσης το SR απασχολεί 559 μόνιμους εργαζομένους και περίπου 150 συνεργάτες, δηλαδή δυόμιση φορές περισσότερους από την ΕΡΤ αναλογικά με τους πληθυσμούς του κρατιδίου του Ζάαρλαντ και της Ελλάδας.

    Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είχε αναφέρει ως παράδειγμα το δεύτερο γερμανικό κανάλι ZDF ως πρότυπο για την ΕΡΤ. Τα κατά κεφαλή κόστη μεταξύ των δύο φορέων είναι παρόμοια με 26 ευρώ για την ΕΡΤ και 25 ευρώ για το ZDF, που αποσχολεί περίπου 8.000 άτομα μόνιμο και έκτακτο προσωπικό. Όμως το ZDF είναι μόνον τηλεοπτικό κανάλι και δεν διαθέτει ραδιοφωνία.

    Το δημοσίευμα παραδέχεται, ότι όντως η τηλεθέαση της ΕΡΤ στην Ελλάδα βρίσκεται αρκετά χαμηλότερα από του ARD και του ZDF, που περιλαμβάνονται στην πρώτη τριάδα των καναλιών, όσον αφορά τον αριθμό των τηλεθεατών.

    Ωστόσο η ΕΡΤ θεωρείται θεωρείται από τους Έλληνες πολύ πιο αξιόπιστη πηγή από τα ιδιωτικά κανάλια της χώρας. Σύμφωνα με το Διεθνές Εγχειρίδιο των Μέσων του γερμανικού Ινστιτούτου Χανς Μπρέντοφ οι ειδήσεις της ΕΡΤ «χαρακτηρίζονται από σοβαρότητα, υπευθυνότητα και σχετική ισορροπία».

    Όσο για τις προσλήψεις, που γίνονται με πολιτικό μέσον, αυτό δεν αποτελεί σύμφωνα με το δημοσίευμα του Spiegel αποκλειστικότητα της Ελλάδας, αλλά συμβαίνει και στα δημόσια Μέσα Ενημέρωσης της Γερμανίας!

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ

    Σχόλιο από Β.. | 14/06/2013

  11. Καλέ μη μαδάς τη μαργαρίτα!!!!
    Nα κι άλλο ένα από τον εκσυγχρονιστικό, σημικό, γεωργοπαπανδρεϊκό, χώρο:
    ————————————————————————————————————————

    Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013
    Η Αριστερά που ξέρουμε δεν μπορεί να είναι μεταρρυθμιστική

    του Λεωνίδα Καστανά

    Ας υποθέσουμε ότι ο Αντώνης δεν έκλεινε άγαρμπα την ΕΡΤ και ήθελε να την αναδιαρθρώσει επί της ουσίας. Όχι σε χρόνο αόριστο, αλλά σε 6 μήνες. Όχι μεταφέροντας τις ξανθιές στο ισόγειο και τους ψηλούς στον τρίτο, αλλά περιορίζοντας το μέγεθος και τις δραστηριότητές της στα μέτρα που μπορεί να σηκώσει μια πτωχευμένη χώρα με άλλες σοβαρότερες προτεραιότητες. Με ανεξάρτητη διοίκηση όπως προβλέπει το σχέδιο της επιτροπής Αλιβιζάτου. Με αξιολόγηση του προσωπικού από ανεξάρτητη αρχή. Χωρίς κομματικά κριτήρια. Με απολύσεις όσων δεν χρειάζονται, με προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.
    Πόσοι εργαζόμενοι θα συμφωνούσαν; Ποια συνδικάτα θα συνέβαλαν στην αναδιάρθρωση; Πόση και ποια Αριστερά θα αποδέχονταν τη διαδικασία;
    Πανώ, κατάληψη, Άξιον Εστί, Συριζαίικα συνθήματα και μια δυο τρεις….. πολλές βίλες «Αμαλία». «H EΡT χρειάζεται αναδιάρθρωση αλλά όχι απολύσεις εργαζομένων.»
    Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι η ΕΡΤ. Η κυβέρνηση δεν κινδυνεύει επειδή σήμερα κλείνει την ΕΡΤ. Αύριο θα κλείσει 500 μικρά σχολεία, 100 ανύπαρκτα πανεπιστημιακά τμήματα, 10 νοσοκομεία που υπολειτουργούν. Η κυβέρνηση θα πάρει την απόφαση, αλλά δεν θα τα κλείσει αυτή, ούτε η τρόικα. Θα τα κλείσει η ίδια η ζωή. Η απλή αριθμητική των εσόδων-εξόδων.

    Η κυβέρνηση αυτή και κάθε κυβέρνηση θα κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή επειδή θα είναι υποχρεωμένη να περιορίσει το κράτος.

    Στο παραφουσκωμένο, σπάταλο, πολυπλόκαμο κράτος αναδιάρθρωση σημαίνει και καταργήσεις. Και αξιολογήσεις και απολύσεις αλλά και προσλήψεις με σοβαρά κριτήρια. Με συμβάσεις ορισμένου έργου για εξειδικευμένους υπαλλήλους που προσλαμβάνονται για να κάνουν κάτι συγκεκριμένο και όταν το τελειώσουν απολύονται και δεν διεκδικούν νομικά τη μονιμοποίησή τους μέσω συνδικαλιστών-υπουργών.
    Αλλά το πολιτικό σύστημα έχει μάθει αλλιώς. Μόνο να προσλαμβάνει και να μοιράζει. Και όταν πιέζεται από τα πράγματα να κάνει αλλαγές στο μυαλό του έχει να ξαναστήσει την ίδια μηχανή αλλά με κομματικά κριτήρια και πάλι, εν ανάγκη διακομματικά.

    Η Αριστερά δεν μπορεί να υπογράψει ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις. Που θα περιορίζουν το κράτος, που θα ανοίγουν την οικονομία στον ανταγωνισμό. Που θα βγάζουν δημόσιους υπάλληλους στο δρόμο. Έστω και αν 1,5 εκατομμύριο εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα είναι άνεργοι. Έστω και αν όλες οι βάναυσες προσαρμογές γίνονται για να συντηρούνται απείραχτες οι κρατικές δομές. Φυσικά και θα έκανε τα ίδια αν βρισκόταν στην εξουσία και ήθελε να παραμείνει. Αλλά δεν είναι και δεν θα είναι στο άμεσο μέλλον. Και όση από την Αριστερά είναι σήμερα στα πράγματα, θα αναζητά τρόπους να υπεκφύγει από τα πραγματικά επίδικα. Θα αποφεύγει να προτείνει τα δικά της μοντέλα αναδιάρθρωσης γιατί αυτά κάποιους θα δυσαρεστήσουν. Θα αποκρύβει τις επεξεργασίες που η ίδια έχει κάνει γιατί κάποιο σωματείο έχει εκλογές και δεν πρέπει να δυσκολέψει τη θέση των συνδικαλιστών της, γιατί δεν είναι η κατάλληλη συγκυρία, γιατί είναι ο Ερμής ανάδρομος. Γιατί και η Αριστερά είναι πελατειακή.

    Να αποφασίσουμε ένα πράγμα και να το πούμε ανοικτά, σαν άσκηση θάρρους. Η Αριστερά που ξέρουμε δεν μπορεί να είναι πραγματικά μεταρρυθμιστική. Φτιάχτηκε, αγωνίστηκε, υπέφερε για ένα μεγάλο και προστατευτικό κράτος, για ισχυρές συντεχνίες που συνδιοικούν, απαιτούν και επιβάλλουν. Στην ουσία φαντασιώθηκε το σοβιετικό κράτος σε καπιταλιστικό περιβάλλον. Θα το υπερασπιστεί μέχρι το τέλος είτε σε αριστερόστροφη είτε σε δεξιόστροφη συσκευασία.

    http://mhmadas.blogspot.gr/2013/06/blog-post_20.html

    Σχόλιο από Μαργαρίτης | 21/06/2013

  12. Nα και μια κριτική για άλλο ένα (του Χωμενίδη από τον εκσυγχρονιστικό, σημικό, γεωργοπαπανδρεϊκό, χώρο):
    ————————————————————————————————————————

    http://raskolnikovgr.blogspot.gr/2013/06/blog-post_4297.html

    Ναι επιμένουμε: “Είμαστε όλοι μετανάστες, είμαστε όλοι ομοφυλόφιλοι”

    του Κώστα Παλούκη

    Ο Χρήστος Χωμενίδης δημοσίευσε ένα άρθρο του στον φιλομνημονιακό ιστοχώρο The insider με τίτλο: «Δεν είμαστε όλοι μετανάστες δεν είμαστε όλοι ομοφυλόφιλοι». Σε αυτό νομίζω ότι παρουσιάζει με μεγάλη ευκρίνεια την φιλοσοφία του κυρίαρχου εκσυγχρονιστικού λόγου που κυριάρχησε την περίοδο μετά την δεκαετία του 1990 στην Ελλάδα και κατά βάση τη φιλοσοφία του ελληνικού «μεταμοντερνισμού», του ρεύματος δηλαδή της αποδόμησης. Το βασικό στοιχείο αυτής της φιλοσοφίας είναι ότι ενώ παρουσιάζεται ως ριζοσπαστική και δημοκρατική θεώρηση, στην πράξη είναι μια βαθειά αντιδραστική και ολοκληρωτική φιλοσοφία. Η μεγαλύτερη αποδείξη, εκεί που κρίθηκαν όλοι, είναι στην εποχή της κρίσης. Οι επιφανέστεροι γκουρού αυτού του ρεύματος επέλεξαν στην πλειοψηφία τους να ταυτιστούν με το μνημονιακό μπλοκ, ενώ όσοι επέλεξαν να συγκρουστούν με αυτό αισθάνθηκαν την ανάγκη να απολογηθούν ή να λάβουν αποστάσεις από τις παλαιότερες επιλογές τους. Αυτό το επιστημονικό και μικροαστικό κυρίως δυναμικό στελέχωσε και εκφράστηκε από την ΔΗΜΑΡ αποτελώντας την «κεντροαριστερή» εκδοχή της πιο αντιδραστικής πολιτικής που εφαρμόστηκε ίσως ποτέ στην χώρα μας μετά την περίοδο της Κατοχής.
    Η βασική ιδέα του άρθρου του Χωμενίδη είναι πως η ταύτιση με την θέση ενός θύματος είναι μια ισοπέδωση η οποία ακυρώνει την πολλαπλότητα της διαφορετικότητας. Δεν πρέπει να μοιάζουμε με τους άλλους, αλλά πρέπει να διαφέρουμε. Συνεπώς, δεν πρέπει να μαχόμαστε για τους άλλους γιατί μας μοιάζουν, αλλά γιατί διαφέρουν από εμάς.
    Η αντιδραστική βάση αυτής της θεώρησης είναι η πίστη ότι ο καθένας μας όχι μόνο είναι, αλλά πρέπει και να είναι διαφορετικός, καθώς ο,τιδήποτε προσπαθεί να ομογενοποιηθεί είναι ολοκληρωτικό. Η αλληλεγγύη είναι το καθήκον μιας εξωτερικής σχέσης με τον πάσχοντα ή το θύμα και όχι μιας σχέσης ταύτισης. Το άτομο με την ξεχωριστή και μοναδική του ταυτότητα είναι ο βασικός μοχλός της κίνησης των πραγμάτων, ενώ οποιαδήποτε συνταύτιση των ατόμων εμποδίζει την ατομική μοναδικότητα να εκφραστεί ελεύθερα και καταπιέζεται. Οι συλλογικότητες, οι συλλογικές ταυτότητες καταπιέζουν τα άτομα. Ο Βερέμης σε μία συνέντευξη στον Παπαχελά το είχε διατυπώσει ρητά περίπου ως εξής: το βασικό πρόβλημα των ελλήνων είναι ότι λειτουργούν συλλογικά. Αυτό πρέπει να αλλάξει.
    ————————————————
    ———————————————–

    Σχόλιο από Μαργαρίτης | 21/06/2013

  13. […] Γράψαμε παλιότερα γράψαμε ότι η Ρεπούση και οι χαζομάρ… υπήρξε το καλύτερο πλυντήριο των αχρείων και των παραδοσιακών αντιπροσφύγων των οποίων οι πολιτικοί πρόγονοι βαρύνονται ένεκα των πολιτικών που ακολούθησαν με εγκλήματα κατά του ελληνισμού του Πόντου και της Μικράς Ασίας. […]

    Πίνγκμπακ από -H Ρεπούση, ο Καλεντερίδης, η Γενοκτονία και η ελληνική απατεωνιά… « Πόντος και Αριστερά | 23/11/2013


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: