Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

O queer-Άκης και το queer-έθνος

Παρακολουθώντας τη συζήτηση που γίνεται για τα αριστεροποντιακά μας μάτια στο μπλογκ των αγαπημένων μας φίλων της ομάδας του «Ιού»  στην οποία συμμετέχει και ο άλλος φίλος από τα παλιά Άκης Γαβριηλίδης, μάθαμε ότι ο Άκης μας πρόκειται να παρουσιάσει αύριο Σάββατο (πρόσεχε Queer-Ίδη 🙂 ),  σ’ ένα αντικειμενικά ενδιαφέρον φεστιβάλ που φέρει τον τίτλο  “4daysstand Queer Festival” ,  ένα θέμα που μας αφορά  αφού μιλά για μας: “Οι Πόντιοι ως queer έθνος”….

.

Το «Queer φεστιβάλ» γίνεται  στο θέατρο Εμπρός (Ρήγα Παλαμήδη 2, Ψυρρή. http://embros.gr/). Στο «Πρόγραμμα» η εισήγηση του Άκη μας αναφέρεται ως εξής:
.
19:00-19:30     Οι Πόντιοι ως queer έθνος(παρουσίαση) Άκης Γαβριηλίδης.
                         Στην παρουσίαση, θα εξετάσω κατά πόσον η έννοια του queering, δηλαδή της
                         υπονόμευσης ή αποσταθεροποίησης των μονοσήμαντων εντάξεων, μπορεί από το πεδίο των σεξουαλικών ταυτοτήτων να επεκταθεί και σε εκείνο των εθν(οτ)ικών.
 
http://embrostheater.blogspot.gr/2013/05/4-days-stand-queer-festival-8-9-10-11.html

.

Ο Queer-Ίδης που έφερε στο φως την είδηση σχολίασε:  Τη στοχοποίηση και τον εξευτελισμό των Ποντίων -αυτού του “queer έθνους”- την έχει αναλάβει όπως φαίνεται “επαγγελματικά” ο Άκης. ….. Τελικά όλοι οι μαζεμένοι σ’ ένα φεστιβάλ και ο Άκης ως μαϊντανός (όπως και στους Σλαβομακεδόνες της Αυστραλίας) στην queer παρέα!» 

Και στο τέλος έκανε μια ερώτηση που απευθύνεται σε όλους μας «Πώς να λέγετε άραγε αυτό το σύνδρομο;» Και ειδικότερα στους άλλους φίλους: «Τι να λέει άραγε γι αυτή την προσέγγιση η αριστερή ομάδα του “Ιού”;»

Eμείς από την πλευρά μας θα θέλαμε να θέσουμε ένα ερώτημα στους διοργανωτές του Φεστιβάλ: «Καλά ρε παιδιά, εσείς έχετε βιώσει το ρατσισμό, την απόρριψη, την περιθωριοποίηση, την προσβολή. Πώς είναι δυνατόν και επιτρέπεται αυτό να αναπαράγεται εναντια σε μια εθνικοτοπική ομάδα;  Για άλλη μια φορά ισχύει ο κανόνας πως όταν ο αδύναμος παίρνει την εξουσία γίνεται και ο ίδιος βάρβαρος και φασίστας; Δεν θέλουμε να  πιστέψουμε ότι  συμβαίνει κάτι τέτοιο.«

Ίσως όμως με την παρέμβαση αυτή να μπει ένα φρένο στον Άκη και αύριο να είναι γλυκούλης και καλός, έχοντας προσαρμόσει την εισήγησή του κατά το δοκούν ώστε να μη τον κράξουν τελείως.

sister-girls-07-4

Ποιός όμως είναι ο Άκης Γαβριηλίδης για τους αμύητους αναγνώστες μας;

Αναδημοσιεύουμε από ένα παλιό μας αφιέρωμα:

https://pontosandaristera.wordpress.com/2011/06/09/gavriilidis/
“…τον ενοχλεί ο κάθε Πόντιος γιατί, όπως θεωρεί ο συγγραφεύς, κουβαλάει γονιδιακά ένα σύνολο αρνητικών χαρακτηριστικών. Ο καθένας, σύμφωνα με τον Γαβριηλίδη κρύβει μέσα του ένα μικρό Πανίκα Ψωμιάδη. Δηλαδή ομοφοβικό, κουτοπόνηρο, απατεωνάκο και άλλα πολλά αντίστοιχα.

Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί έχει αυτή την οφθαλμοφανώς ανόητη, ισοπεδωτική, ρατσιστική προσέγγιση ο Άκης Γαβριηλίδης, αφού και αυτός είναι γόνος Ποντίων προσφύγων.

Παρότι δεν είμαστε ούτε ψυχίατροι, ούτε ψυχαναλυτές θα αποτολμήσουμε μια υπόθεση:

Το κάνει γιατί πιθανότατα στο μοντέλο που προτείνει περιγράφει όλα εκείνα τα στοιχεία που πιστεύει ότι δεν ταιριάζουν στον ίδιο του τον εαυτό, έχοντας φυσικά εξιδανικεύσει το ιδεατό εγώ του. Η συμπεριφορά του ταιριάζει σ΄ εκείνο το μοντέλο που μεγάλωσε με γονείς απόμακρους. Φαίνεται να εκφράζει με τον τρόπο του -κατά Φρόιντ- μια ανεκπλήρωτη παιδική επιθυμία προς τους Σαφραμπολίτες προγόνους. Πιθανόν και η έλξη προς τον (εχθρό των προγόνων του) παπα-Ευθύμ, ίσως και η γοητεία που ασκεί πάνω του η εγγονή του, η γνωστή Σεβγκί Ερενερόλ, να ερμηνεύεται έτσι. Πιθανόν το διιστικό σχήμα “κακοί Πόντιοι”-”καλός παπα-Ευθύμ” να του επιτρέπει να βάλει σε τάξη την δική του εσωτερική σύγχυση ώστε να οδηγηθεί σε μια απόλυτη καταξίωση του εγώ. Ως ανασφαλές άτομο επιζητά μέσα από την πρόκληση την αναγνώριση και την αγάπη. Προφανώς ο Γαβριηλίδης χαρακτηρίζεται από την εξιδανικευμένα θετική εικόνα που έχει για τον εαυτό και μια αρνητική εικόνα για τους άλλους.

Ποιός να ξέρει; Άβυσσος η παιδική ηλικία του κάθε ανθρώπου! Μακάρι κάποιος ψυχαναλυτής να ασχοληθεί σοβαρά με τέτοιες περιπτωσάρες, να τις πάρει στα σοβαρά υπόψη και να τις αντιμετωπίσει ως ασθενείς του, ώστε να μπει μέσα στην ιδιάζουσα ατομική τους ψυχολογία. Η έρευνα θα πρέπει να φτάσει σε βάθος. Θα πρέπει να εξεταστεί ακόμα και η πιπίλα, γιατί ως γνωστόν, όπως έλεγε ο Φρόιντ, το πιπίλισμα ενός αντικειμένου, χτίζει τον ψυχισμό του παιδιού. Μόνο ένας επαγγελματίας θα μπορούσε να εντοπίσει εκείνους τους παράγοντες που διαμόρφωσαν τέτοιες εσωτερικές αναπαραστάσεις των σχέσεων, ώστε ο ασθενής να τις υπερβαίνει με τον γαβριηλίδειο τρόπο.

Φυσικά, μέσα στα έργα και τα κείμενα του Γαβριηλίδη μπορείς να βρεις ΚΑΙ εξαιρετικές ιδέες ΚΑΙ να εμπνευστείς μια άλλη, πιο σοφιστικέ αλλά και ναρκισιστική γραφή. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα κι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο…….

Πάντως οι Πόντιοι που δεν αναγνωρίζουν τον εαυτό τους στα όσα τους σούρνει  αντιδρούν…

Επίσης:

«…Βεβαίως, όποιος θέλει να δει τις απόψεις του κ. Γαβριηλίδη για τους Πόντιους, τη γενοκτονία, το κίνημα για την αναγνώρισή της, δεν έχει παρά να διαβάσει ένα παλιότερο κείμενό του που φέρει τον βαρύγδουπο τίτλο: “Εμείς οι έποικοι!“, όπου οι Πόντιοι πρόσφυγες του 1922 παραλληλίζονται με τους Τούρκους έποικους στην κατεχόμενη Κύπρο.

Ένα από τα καλυτερότερα που έχει γράψει είναι το εξής: “Αν οι σφαγές που διενήργησε ένα χαλαρό δίκτυο επαναστατημένων ατάκτων στην Τριπολιτσά δεν ήταν εθνοκάθαρση, κατά μείζονα λόγο δεν ήταν γενοκτονία οι σφαγές που διενήργησε ένα χαλαρό δίκτυο επαναστατημένων ατάκτων στη Μικρά Ασία.”

Μια ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση με τις θέσεις του Γαβριηλίδη έγινε πριν από κάποια χρόνια στο μπλογκ του Πάνου Ζέρβα υπό τον τίτλο: Η αθλία Τριπολιτσά. Δείτε την! Έχει πολύ ενδιαφέρον….

 Ο Γαβριηλίδης γενικά “όλα τα σφάζει / όλα τα μαχαιρώνει”. Προσπαθεί διαρκώς να προκαλέσει και να δημιουργήσει μια συζήτηση γύρω απ’ τις θέσεις του. Αυτο το επιχείρησε και με ένα βιβλίο του που είχε ως τίτλο: “Η αθεράπευτη νεκροφιλία του ριζοσπαστικού πατριωτισμού: Ρίτσος – Ελύτης – Θεοδωράκης – Σβορώνος».

Στο βιβλίο αυτό, που παρουσιάστηκε από το γνωστό και μη εξαιρετέο Μιχ. Τρεμόπουλο,  παρουσιάζεται η Αριστερά ως διεπόμενη απ’ τη λατρεία του θανάτου, από τον εθνικισμό που εμφανίζεται σαν κομμουνισμός ή τον κομμουνισμό που εμφανίζεται ως εθνικισμός. Βέβαια μ’ ένα περίεργο τρόπο εντάσσει στην Αριστερά και στην «αριστερή κουλτούρα» τον αντικομμουνιστή Ελύτη που κατα τύχη διασώθηκε το Δεκέμβρη του ’44 από τις εκτελέσεις “αντιδραστικών” που μαζικά έκανε τότε η ΟΠΛΑ.  Ε! Να ήταν αυτή η μόνη του πατάτα;

Κάποια πολύ ενδιαφέροντα κείμενα για το συγκεκριμένο έργο που αφορά τη “νεκροφιλία της Αριστεράς” έγραψε ο Οmadeon:

Δημιουργική κριτική του βιβλίου «Η Nεκροφιλία του Ριζοσπαστικού Πατριωτισμού…» (1)

Η θεραπεύσιμη ζωοφιλία του αποσπασματικού σχολιασμού (πρώτη προσέγγιση ενός νέου βιβλίου του Ακη Γαβριηλίδη)

“Η Αθεράπευτη Νεκροφιλία του Ριζοσπαστικού Πατριωτισμού”: Παρανοήσεις και Διαμάντια

Το “Άξιον Εστί” του Ελύτη, ο Ακης Γαβριηλίδης, η θυματοποίηση και ο… Ronald D. Laing!

Επίσης δείτε και ένα κριτικό προς τον Γαβριηλίδη κείμενο των Μπ. Γεωργούλα-Π.Κλαυδιανού από την εφημ. “Εποχή” :

 Ή μήπως μπορεί και να μην είναι;

Ας δούμε όμως και μια άλλη σκοτεινή πλευρά του αξιοσημείωτου συγγραφέα:

Ο παπα-Ευτύμ, ιδρυτής του τουρκοορθόδοξου πατριαρχείου, για τον οποίο ο Μουσταφά Κεμάλ (Ατατούρκ)  είχε πει  ότι πρόσφερε στην (εθνικιστική) Τουρκία όσο ένας ολόκληρος στρατός [«Baba Eftim bu memlekete bir ordu kadar hizmet etmiştir. Mustafa Kemal«, δηλαδή «Ο παπά-Εφτίμ έχει προσφέρει στη χώρα μας όσο ένας στρατός. Μουσταφά Κεμάλ»],  υπήρξε κάτι σαν είδωλο και πρότυπο του Άκη Γαβριηλίδη σε εκτεταμένες συζητήσεις που έγιναν στο διαδίκτυο. Τότε είχε πει το ανεκδιήγητο: “…είμαι απολύτως συνεπής με τους προγόνους μου που θεωρούσαν τον εξελληνισμό ως κατηγορία.”[Βεβαίως οι αληθινοί -εξ αίματος, αυθεντικοί- πρόγονοί του θεωρούσαν τον παπα-Ευθύμ προδότη. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα μπροστά στην ανάγκη επανακατασκευής της ιστορίας για να εξυπηρετηθούν ιδεολογικές ανάγκες προσαρμογής του αληθινού στο ιδεολόγημα.]

                                                                                                       ———————————————-

Του είχαμε αφιερώσει τότε και ένα πόστ:

-Περί Τριπολιτσάς, Πόντου, Γαβριηλίδη και Τριαρίδη….
(όπου έγινε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, με τη συμμετοχή του Άκη)

Για το θέμα του παπα-Ευτύμ και του τουρκοορθόδοξου Πατριαρχείου, που τόσο πολύ ενθουσίασε τον Άκη, διαβάζουμε από μια αντικειμενική πηγή:

Η ιστορία, αν και ως “σύλληψη” είναι για γέλια, αφού επρόκειτο για μία “εκκλησία” με ουσιαστικά ανύπαρκτο πλήρωμα πιστών μέσα στα εκατομμύρια των τούρκων υπηκόων, ωστόσο δείχνει τα μέσα που μετήλθε το “βαθύ” τουρκικό κράτος για να μειώσει το ρόλο του Πατριαρχείου:  την περίοδο του πολέµου στη Μικρά Ασία, το 1919-1922, οι τούρκοι εθνικιστές, µε επικεφαλής τον Μουσταφά Κεµάλ, ίδρυσαν στην Καππαδοκία µια  «Τουρκορθόδοξη Εκκλησία», επιχειρώντας τη διάσπαση της ορθόδοξης κοινότητας (στην οποία υπήρχαν και χριστιανοί, τουρκικής καταγωγής), µε απώτερο σκοπό να την αποσπάσουν από την ελληνική επιρροή. Της “εκκλησίας” ηγήθηκε ο παπα-Ευθύµ (papa Eftim), κατά κόσµον Παύλος Καραχισαρίδης και αργότερα Ζεκί Ερενερόλ, που γεννήθηκε το 1884. Ήταν ευνοούµενος του Κεµάλ, ο οποίος  ενήργησε για να εξαιρεθεί η οικογένειά του από την ανταλλαγή των πληθυσµών, εκδίδοντας µάλιστα ειδικό νόµο προς αυτό το σκοπό.  Το 1962 τον διαδέχθηκε στην ηγεσία του «Τουρκορθόδοξου Πατριαρχείου» ο γιος του, Τουργκούτ Ερενερόλ (papa Eftim ΙΙ) και αργότερα, το 1991,  ο άλλος γιος του, Σελτζούκ Ερενερόλ (papa Eftim ΙΙΙ), ενώ σήμερα και από το 2202 αρχηγός είναι ο Paşa Ümit Erenerol (σωστά μάντεψες: papa Eftim IV, εγγονός του πρώτου!). Η δε Σεβγκί Ερενερόλ, κόρη του papa Eftim ΙΙΙ και αδερφή του papa Eftim IV,  ντεμέκ … “εκπρόσωπος τύπου” της “εκκλησίας”, ήταν ανάμεσα στους συλληφθέντες για την  εθνικιστική συνομωσία της “Εργκενεκόν”! Δηλ. οι άνθρωποι όχι μόνον εφάρμοσαν στο ακέραιο την έννοια της οικογενειοκρατίας, επιπλέον ήταν  όλοι τους και … “μπουμπούκια“! Τάφηκαν, όμως,  στο ρωμέϊκο Κοιμητήριο, κατόπιν πιέσεων της τουρκικής κυβέρνησης, και προκειμένου να πετύχουμε κάποιες παραχωρήσεις καταπατημένων ναών.

————————————————————————————————————————————————

  ΚΑΙ  ΟΠΩΣ  ΥΠΟΝΟΕΙ  ΚΑΙ  Ο  ΑΚΗΣ :

Advertisements

10/05/2013 - Posted by | -παράνοια, -Γαβριηλίδης, -Ιδεολογικά, -Νακρατζάς-"Ιός", -Νεοελληνικά, Αντιρατσιστικά

10 Σχόλια »

  1. Στο ιστολόγιο της Βασιλικής προτάθηκε ένα ποτ-πουρί χάρμα. Δείτε το:

    Σχόλιο από Μενσεβικίδης | 11/05/2013

  2. «Το Queer δεν προσδιορίζει μια θετικότητα, αλλά μια τοποθέτηση απέναντι σε
    οτιδήποτε κανονιστικό.»

    David Halperin

    ———————————————–

    Kαλό!! Μας πάει όντως.

    Ομέρ queer-βιετναμέζος

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/05/2013

  3. «Μπούρδα λαλέουσα» και ρατσισμός απέναντι στους Πόντιους
    Συντάχθηκε από admin on Μάι 12th, 2013 // No Comment

    Αυτοπροσδιορίζεται ως φιλόσοφος, ως διανοούμενος με μια μονομανία και ρατσισμό, απέναντι στους Πόντιους και δεν θα ασχολιόμασταν καθόλου μαζί του αν δεν έβρισκε κοινό, κυρίως νεανικό και ημιμαθές.
    Αλλωστε η μπούρδα, ο λόγος δίχως περιεχόμενο του Ακη Γαβριηλίδη (ο ίδιος λέει ότι δεν είναι Πόντιος), είναι κοινωνικότατη, δεν πάει ποτέ στα βουνά, Φλυαρεί, πολλές φορές με συμπάθεια γιατί προσφέρει το γέλιο. Συνήθως μιλάει χωρίς ακροατήριο, αλλά αυτό δεν τον πτοεί. Αντίθετα το απολαμβάνει αφού φοβάται το επιχείρημα και τον αντίλογο.
    Αυτό απέδειξε και χτες στην παρουσίαση του στο θέατρο ΕΜΠΡΟΣ στου Ψυρρή (έναν αυτοδιαχειριζόμενο χώρο με συνθήματα στους τοίχους κατά του ρατσισμού!) με θέμα: Οι Πόντιοι ως queer έθνος, ως ένα ανώμαλο δλδ έθνος!!!

    Αφού τελείωσε την αποτυχημένη και ανιστόρητη παρουσίαση του, διανθίζοντας την με τα εμπνευσμένα κατά τον ίδιο παραδείγματα ανωμαλίας των Ποντίων (δείχνοντας σατυρικό βίντεο του Χάρυ Κλυνν προ 30 χρόνια να τραγουδά ποντιακά ντυμένος γυναίκα, το Φλωρινιώτη κλπ), του κόπηκε το χαμόγελο και δεν απάντησε σε κανένα μας ερώτημα, όταν λάβαμε το λόγο χαρακτηρίζοντας την ως την χειρότερη και πιο ρατσιστική διάλεξη για τους Πόντιους, σε ένα χώρο μάλιστα που διαφημίζεται πως δρα ενάντια σε ρατσιστικά φαινόμενα απέναντι σε Πρόσφυγες.
    Ακολούθησε γενικότερο κράξιμο…
    Η πρόσκληση για την ιστορία έγραφε:
    19:00-19:30 Οι Πόντιοι ως queer έθνος, (παρουσίαση) Άκης Γαβριηλίδης.
    Στην παρουσίαση, θα εξετάσω κατά πόσον η έννοια του queering, δηλαδή της
    υπονόμευσης ή αποσταθεροποίησης των μονοσήμαντων εντάξεων, μπορεί από το
    πεδίο των σεξουαλικών ταυτοτήτων να επεκταθεί και σε εκείνο των εθν(οτ)ικών.

    Δίκτυο Μικρασιάτης

    http://mikrasiatis.gr/mpourda-laleousa-kai-ratsismos-apenanti-stous-pontious/

    Σχόλιο από Μενσεβικίδης | 12/05/2013

  4. Άραγε η έκφραση αυτή του Άκη Γαβριηλίδη εμπίπτει στις διατάξεις περί ρατσισμού του νέου νομοσχεδίου;

    Τι λέτε;

    Σχόλιο από Κουαϊρ_άκης | 28/05/2013

  5. Gia na min xehniomaste… kati apo to diadiktyo: (από το μπλογκ του «Ιού» της συκοφαντίας))
    ————————————————————–
    Abecedar είπε

    2013/09/29 στις 22:39
    Εν οφ δε τόπικ λινκ για το ακοίμητο λαγωνικό «Αρβανίτικο κεφάλι»:
    http://www.chronosmag.eu/index.php/gles-e.html

    ————————————————

    Αρβανίτικο Κεφάλι είπε

    2013/09/30 στις 08:32
    (373) Καλά να είσαι ρε Αλφαβητάρι μου αποτελείωσες ένα Σαββατοκύριακο μούρλια! Πρώτα να δω το φυρερίσκο και τη συμμορία με βραχιολάκια και μετά να αποδειχθώ σωστός πως ο Α.Γ. θα την έβρισκε με τα μπράτια σου και δε θα έβλεπε τίποτα το προβληματικό down under (σαν και τον geek trader του ανέκδοτου που πάει σε πάρτυ με πουτάνες που οργανώνουν τα golden boys στο City και μετά γυρίζει να πει στην παρέα του για το τι γόης ήταν και του την έπεφταν όλες 🙂 . Ομολογώ πως αν δεν το είχες στείλει εδώ και ανεβάσει και στο μπλογκ σου θα περνούσε καιρός να το βρω καθώς με έχετε αποπροσανατολίσει με το σούργελο τη Στελλάρα που την κάνετε παρέα κι εσείς, και οι Εδεσσαίοι αποστάτες κολλητάρια της UMD και ο μοναδικός παιχταράς Μισίρκωφ/Αριστοτέλης/Ντέλτσεφ/Περικλής/Λεωνίδας/Πέτρος και πλέον και Αντώνης (!!!). Μιλάμε είναι άπαιχτη με αυτά που γράφει – αντί να ασχολούμαι με τα ψυχολογικοσεξουαλικoανατρεπτικoμαρξιστικά 🙂 του Α.Γ. κάθομαι και διαβάζω τις βαθυστόχαστες ρήσεις της περί των Τουρκοχριστιανών Ποντίων… 🙂

    Πάντως ο Α.Γ. και πάλι έγραψε! Και καλά να πάει να μας πουλήσει μια έρευνα με συνολικό δείγμα 40 (!!!!) ατόμων και με δείγματα 11 ατόμων (9% ανέφεραν το Μέγα Αλέκο με το καταραμένο φίδι και ήταν μόνο ένας!!!) για τις καίριες ερωτήσεις για αξιόπιστη και καλά έρευνα όταν η εκλογική δύναμη του VMRO-DPMNE είναι κυρίαρχη παρά την οικονομική κατάσταση. Και καλά να μας εξωραϊσει τον (ντε και καλά “αντάρτικο” και σοσιαλιστικό) εθνικισμό τον βασισμένο στο (κομμάτι της) ΕΜΕΟ (που τον βολεύει) του 1897 (που δε κώλωνε να διεκδικεί και το ελληνόφωνο νότιο μισό της σημερινής Ελληνικής Μακεδονίας πλην Πιερίας) σε αντίθεση με τον εθνικισμό το βασισμένο στα αρχίδια του Βουκεφάλα. Αλλά όλα αυτά τα βουκωλικά (το ω επίτηδες 🙂 περί των απογοητευμένων αλλά όχι γεμάτων εθνοτικό μίσος μπράτιων είναι για τους τρώγοντες κουτόχορτο.

    Η επαφή μαζί σας, εντός (εθνική μειονότητα – ιδίως όταν σαν παρεϊτσα τα λέτε μεταξύ σας κι ας είναι δημόσια και δε νιώθετε την ανάγκη για να το παίζετε παρεξηγημένοι “πατριώτες”) και εκτός (διασπορά και γείτονες) Ελλάδας άλλα λέει. Και όχι μόνο πρόσφατα – εδώ πριν το 1992 φιλοξενούσε φίλος 3 δικούς σας στη Θεσσαλονίκη που τους γνώρισε επιστρέφοντας από διακοπές και βγήκε ο ένας να του την πει ως κατοχική δύναμη της πατρίδας του και καλά… Και σε ποιόν να τη πει; σε άτομο που μόνο ενδιαφέρον είχε τις σπουδές του και δεν είχε αρχαιοελληνικά κολλήματα να πεις πως προκάλεσε. 🙂 Πριν καν αντιδράσει η Ελλάδα το ήδη πρώτο σε δύναμη στις εκλογές του 1990 VMRO-DPMNE πουλούσε αρχαιομακεδονικό και αλυτρωτικό (“το επόμενο συνέδριο στη Σόλουν” κλπ.) εθνικισμό με τον Ljubčo Georgievski (*) να λέει τις πιο απίθανες κουραδομάρες 🙂 και η εκλεκτή του Α.Γ. Κολόσοβα παρέα με τον ίδιο τα εμφανίζει όλα σα σημερινό πρόβλημα γεννημένο ως αντίδραση στον ελληνικό εθνικισμό… 🙂 Ε ρε κοντή μνήμη που νομίζετε πως έχει ο κόσμος… 🙂 Οι μετριοπαθείς – και καλά – του AMHRC επιχείρησαν να φιμώσουν τους ακαδημαϊκούς που συνυπέγραψαν την επιστολή Μίλλερ (με την οποία προσωπικά διαφωνούσα) με το να τους καταγγείλουν ως ρατσιστές στα πανεπιστήμια τους; 🙂 Αυτούς μας πουλάει σαν παράδειγμα προς μίμηση ο Α.Γ. Ας διαβάσει κάποιος το περιοδικό τους να δει πλάϊ στην πιο ακαδημαϊκά παρουσιασμένη εθνικιστική γραμμή των άρθρων του Βλάχωφ και ατόφια εθνικιστικά και αρχαιολαγνικά άρθρα άλλων… Αλλά ξέχασα – “έτη φωτός μπροστά” τα μπράτια… 🙂 Μια βόλτα από το http://www.macedoniantruth.org που συχνάζει η παρέα του Βλάχωφ και ο ίδιος (και που ποτέ του δεν αντέδρασε στον ωκεανό μισαλλοδοξίας που προβάλλεται εκεί μέσα) θα πείσει κάποιον για το πόσο διαστρευλώνει την εικόνα της διασποράς σας και των χρηματοδοτών σας ο “φίλος του Νομάδα” 🙂 . Άμα μεράκλωνε από μισαλλοδοξία θα συνιστούσα και μια βόλτα από τα αρχεία του maknews (από το οποίο έφυγαν οι περισσότεροι μόνιμοι του παραπάνω forum) όπου σύχναζες κι εσύ Αλφαβητάρι ως admin. Δυστυχώς όμως είναι ελλειπέστατα – τους λείπουν φοβερά μαργαριτάρια – και το κολλητάρι σας και αρχικός ιδιοκτήτης του site του Vinozito ο Lubi δεν έχει ασχοληθεί πια να το ξανανεβάσει. Ίσως να κατάλαβε πως όταν εύχεται δημόσια να πεθάνουν οι Βλάχοι επειδή στήριξαν τους Έλληνες δεν τον διαβάζεις μόνο εσύ (που γιατί να αντιδράσεις 😉 αλλά και εμείς οι υπόλοιποι θαυμαστές του και καλό είναι τα scripta volant! 🙂

    Πάντως από διαστρευλώσεις είναι το κάτι άλλο έτσι κι αλλιώς ο μεταφραστής/νομικός/ιστορικός/δημοσιοψυχαναλυτής. 🙂 Γιατί γράφει “ένας συνομιλητής με το ψευδώνυμο «Αρβανίτικο κεφάλι» «κατήγγελλε» τη συμμετοχή μου ως εθνοπροδοτική πράξη,” ενώ όχι μόνο δε χρησιμοποίησα τέτοια φρασεολογία (γιατί επιμελώς την αποφεύγω) αλλά ξεκαθάρισα στα πλαίσια της συζήτησης πως:

    (68) “Και για να είσαι “προδότης” πρέπει να ανήκεις σε ένα σύνολο και να αλλάζεις πλευρά και να το πολεμάς παρέα με τον εχθρό του. Εν προκειμένω το σύνολο των Ελλήνων (εθνικά). Στο οποίο προφανώς και δεν ανήκει κανένας βαμμένος διεθνιστής για να είναι “προδότης”. Αν δε είναι να βγάλουμε τα εισαγωγικά από το προδότης τότε μιλάμε για ποινικό αδίκημα που ορίζεται από συγκεκριμένα άρθρα του ποινικού κώδικα και στα οποία δεν έχει εμπέσει καμία ενέργεια των Ιών. Αυτά γιατί τέτοιες βαριές εκφράσεις δε μου αρέσουν.”

    (71) Άμα είναι να ξεχειλώσουμε και την έννοια πατρίδα για να την κάνουμε να συμπεριλάβει “ο,τιδήποτε με το οποίο ταυτιζόμαστε.” τότε είναι και ο βάζελος και ο γαύρος πατρίδα. Έλεος. 🙂 Ένας διεθνιστής εξ ορισμού δεν έχει πατρίδα. Έχει τόπο καταγωγής/μεγαλώματος/διαβίωσης απλώς. Δεν είναι ντροπή να το παραδεχθεί κανείς – ας αφήσει τον πατριωτισμό σε όσους έχουν πατρίδα και ας επικεντρωθεί στις πιο αφηρημένες και υποτίθεται ευγενείς ιδέες του διεθνισμού και της πάλης των τάξεων (ή αν ανήκει στη φιλελέ κατηγορία των διεθνιστών στις ιδέες του αόρατου κωλοδάκτυλου των αγορών). Δε γίνεται να έχει κανείς και το σκύλο χορτάτο και την πίτα γεμάτη.

    Προφανώς το “προδότης” ισχύει και γενικότερα – έγραψα για σύνολο ανθρώπων. Μπορεί να είναι εθνικό, γλωσσικό, ταξικό, τοπικό, αθλητικό, χουλιγκανικό και δε ξέρω κι εγώ τι άλλο. Και προφανώς οι “αρχές” που λες υποδηλώνουν κάποιο σύνολο ιδεολογικό (έστω κι αν στο σύνολο αυτό χωράει μόνο ένας 🙂 . Θα επαναλάβω πως το να πεις τους Ιούς, το Θεοδωρίδη κλπ. “προδότες” για τις θέσεις τους και τη δράση τους είναι αστείο καθώς δεν ανήκουν στο σύνολο που πολεμούν για να το προδώσουν. Τώρα το αν μπορεί κανείς διεθνιστής να τους προσάψει προδοσία του αγνού διεθνισμού για την συμπόρευση με τους εθνικιστές της άλλης πλευράς είναι κάτι που δε με απασχολεί καθόλου. Και επαναλαμβάνω πως το προδότης χωρίς εισαγωγικά είναι πολύ βαριά κουβέντα ως ποινικό αδίκημα και δε πρέπει να λέγεται ελαφρά.

    Κοινώς άμα θέλετε να βρείτε κάποιον να σας πεί προδότες βρείτε κάποιον άλλο. Και ο Α.Γ. να μη μου βάζει λόγια στο στόμα. (Τώρα αν εσύ Αλφαβητάρι ποτέ σου προδώσεις το δικό σου έθνος των “μοναδικών ντόπιων της Μακεδονίας” να σε πω προδότη 🙂 Αμφιβάλλω πάντως αν αυτό είναι δυνατό – εδώ η Στελλάρα πήγε να ζήσει ανάμεσα στους Σούρδους, παντρεύτηκε Γρεβενιώτη και εξακολουθεί να πιστεύει πως δεν υπήρχαν γηγενείς Γραικοί πριν το 1912-13… 🙂 Twilight zone είσαστε… 🙂 σιγά μην βάλετε νερό στο κρασί σας… 🙂

    Α και Νομάδα όταν μας ξαναδιαβάσεις πες του Α.Γ. 🙂 πως όπως υπάρχει κόσμος (σαν τους νοικοκύρηδες εδώ και το Jungle Report και τους Ιούς της Εφ.Συν.) που κι ας μην ήταν δουλειά του (καλώς) παρακολουθούσε και κατέγραφε τις φάσεις που οι αρουραίοι της Χ.Α. εμφάνιζαν το πραγματικό τους πρόσωπο έτσι υπάρχει και κόσμος (αν κρίνω από ανθρώπους που έχω γνωρίσει τα τελευταία 18 χρόνια) που όταν βλέπει να σηκώνεται το αντιεθνικιστικό προσωπείο και από κάτω του να εμφανίζεται απλώς άλλη μια μορφή του εθνικισμού των γειτόνων το σημειώνει. Για μένα ομολογουμένως το δηλητήριο των μπρατιών του Αλφαβηταριού με έχει κάνει πρεζάκια: Αν δε πάρω τη δόση μου μακεδονιστικής μισαλλοδοξίας θα πάθω τίποτα. 🙂 Οπότε και την επιζητώ και ευτυχώς υπάρχει μπόλικη κι ας επιλέγει ο Α.Γ. και η κουστωδία να μη τη βλέπει ακόμα κι όταν είναι κάτω από τη μύτη του. 🙂

    Πάντως το πιο σημαντικό το ξέχασε να μας το πει ο Α.Γ.: Έμαθε να χορεύει τους χορούς των μπρατιών ώστε να συμμετάσχει μαζί τους όταν θα παίχθηκε το καθιερωμένο:

    έτσι για να τον κάνει να αισθανθεί σα το σπίτι του; 🙂

    Περιμένω πάντως πως και πως το βιβλίο με τις βαθυστόχαστες δημοσιεύσεις – ιδίως αυτή του Ντάνυ που εκεί που ήταν να μιλήσει για την Πρέσπα αποφάσισε να κάνει ανθρωπολογική ανάλυση του Κωφού! Μιλάμε για τρελή εμπάθεια… 🙂

    Α και που είσαι Αμπεσεντάρη – αφού μου έκανες τη χάρη να με ενημερώσεις δε μου βρίσκεις και το κείμενο της εισήγησης του Γιωργάκη του Οξφορδιανού στο αντίστοιχο επετειακό συνέδριο της UMD στα Σκόπια (την πρωτεύουσα της μαμάς πατρίδας σας εννοώ – δεν ονομάζω το κράτος Σκόπια προφανώς). Ξέρω πως η UMD έχει αγκαλιάσει την Ευγενία και τον Πέτραν αλλά δε μπορεί, κάποια ενημέρωση θα είχατε… ο Τσαρκνιάς που τον είχατε και στο εκλογικό σας υλικό ήταν κι αυτός εκεί. 🙂

    (*) Πριν τα γυρίσει και πάρει βουλγαρικό διαβατήριο και αρχίσει να καταγγέλει την αρχαιολαγνεία… 🙂 Γουστάρω δε πως ακόμα κι εσάς σας έχει πειράξει τόσο η αποστασία του που βγήκε ο άλλος στα ντρουγκάρια που συχνάζετε να τον κράξει (πριν δύο εβδομάδες σχεδόν) FAG πάνω στη φωτογραφία του και ούτε μια από τις ευαίσθητες ψυχούλες σας δε θίχθηκε από τη χρήση ενός τόσο ομοφοβικού όρου ως βρισιά. 🙂

    Σχόλιο από Κάνω Χ.Α.Ζ.Ι. | 30/09/2013

  6. φ

    Σχόλιο από Σωτηρης Παπαδοπουλος | 26/07/2014

  7. Το βιβλιο του Γαβριηλογλου, ‘Εμεις οι εποικοι» στο οποιο ο Ακης , διεξοδικα , αναλυτικα και σπαρακτικα πραγματευεται το αγαπημενο του θεμα οι Πόντιοι ως queer έθνος ειναι πανω απ΄ολα ενα βιβλιο αγαπης, ενα βαθια ερωτικο βιβλιο. Παντα ενας μεγαλος ερωτας αφηνει σημαδια. Και ακομη μεγαλυτερα ειναι αυτα, οταν ο ερωτας ειναι ανολοκληρωτος και νεανικος. Και ακομη πιο μεγαλο ειναι το τραυμα, αν ο ερωτας λογω μιας ιδιαιτεροτητας του ,αποριπτεται βιαιως απο το αγαπημενο προσωπο ως κατι ανωμαλο διοτι βρισκεται εκτος σεξουαλικης κανονικοτητας. Τοτε η ψυχη συγκλονιζεται ,το λατρεμενο προσωπο γινεται μισουμενο, και ο ερωτευμενος συμπληρωνοντας ακριβως μισο αιωνα ζωης αποφασιζει να εκδικηθει ο, τι εκπροσωπει και αγαπα ο απορριψας τον ‘ιδιαιτερο» ερωτα του εμενοντας στο φυσιολογικο. Ετσι, χρησιμοποιει χιλιες μασκες , απο την Λαιστερα τον χαρυ κλην μεχρι το Λακαν για να ξορκισει τον ανεκπληρωτο ερωτα. Γνωστα ειναι ολα, και φυσικα τα λεφτα εκ του Βορρα πολλα.
    ΥΓ, Παντως σε μια χωρα σχετικα λευκη και με ταπεραμεντο , ο ανευρος και Ακης, ο οποιος μοιαζει αρκετα σε υποτονικο Κουρδο εστιατορα, λογικο ειναι να ειναι μονος.

    Σχόλιο από Σωτηρης Παπαδοπουλος | 26/07/2014

  8. Βρίσκομαι στη σελίδα 163 του βιβλίου (Εμείς οι έποικοι) στο κεφάλαιο Τα στρατόπεδα και οι γλώσσες. Έγραψα κάπου, σε άλλο σχόλιο, όταν ακόμη βρισκόμουν στη σελίδα 150, ότι ναι μεν το βιβλίο δεν διακρίνεται από επιστημοσύνη αλλά πάντως έχει ενδιαφέρον. Αλλά ήδη αρχίζει να γίνετασι ανιαρή η πλησμονή στοιχείων που επικαλείται ο συγγραφέας και είναι από εκείνα που χαρακτηρίζουν τους αστοιχείωτους, τους προκατειλημμένους.

    Κοντολογίς : Άρχεται ποταμός λέξεων και σταλαγμός νου – έτσι είπε κάποιος αρχαίος Αθηναίος (δηλαδή ίωνας, δηλαδή πρόγονος των ποντίων) για κάποιον κενολόγο ρήτορα που ανέβηκε στο βήμα της Εκκλησίας του Δήμου. Γιάννης Αποστολίδης, Πρόεδρος της Ευξείνου Λέσχης Θεσσαλονίκης.

    Σχόλιο από Γιάννης Αποστολίδης | 29/08/2014

  9. Γιαννης Αποστολίδης, πρόεδρος της Ευξείνου Λέσχης Θεσαλονίκης.
    Έφτασα στη σελίδα 187 του βιβλίου. Ειλικρινά, ακόμη δεν βρήκα περιεχόμενο επαρκές να δικαιολογήσει τον τίτλο του.
    Ως αντιχάρισμα πάντως στο συγγραφέα – πάντα οφείλουμε κάτι στους συγγραφείς, διότι υποβάλονται για εμάς σε κρανίου κόπο – θα συμπληρώσω τη γνώση του για το τραγούδι ( βλ. πρώτο στίχο της σελίδας 187) «Βούλγαρο αν συναντήσω θα του πάρω την ψυχή…» Όπως και ο συγγραφέας (που – βλ. υποσημείωση 96- ξέρει μόνο δύο στίχους από προφορική παράδοση της γιαγιάς του) έτσι κι εγώ από προφορική παράδοση της μητέρας μου ( που με τα κυλοβογράμματα που έμαθε στον Πόντο, δευτέρα δημοτικού, διατηρούσε «σχολείο» στον Εμφύλιο, που το επίσημο σχολείο του χωριού Οινόη Κοζάνης ήταν κλειστό – εννοείται δε, δωρεάν παιδεία) θυμάμαι τους εξής στίχους: «Βούλγαρον κι αν απαντήσω (ίσον συναντήσω) θα του πάρω την ψυχή/ και το αίμα του θα πίνω όπως πίνω το κρασί. Απορώ Μακεδονία πως βαστάς υπομονή/ ότα βλέπεις τα παιδιά σου μέρα νύχτα στη σφαγή» . Στον ίδιο σκοπό αλλά προφανώς από άλλο τραγούδι θυμάμαι: «Ήπειρος και Θεσαλία έγιναν ελληνικά/ Θράκη και Μακεδονία θα τα πάρουμε κι αυτά. Κι αν η τύχη μας το θέλει κι ο θεός μας ευδοκεί/ του σουλτάνου το κεφάλι στην Αθήνα θα βρεθεί» Επίσης θυμάμαι τους εξής στίχους, τραγουδισμένους σε άλλο σκοπό » Του βουλγαρισμού η ψώρα μακεδόνες δεν μολύνει/ ούτε τους απομακρύνει από τον ελληνισμό. Εις τα όλπα μακεδόνες, μακεδόνες τιμημένοι/ δράξτε όλοι το νοτφέκι, ζώστε όλοι το σπαθί» . Αυτά, μου έλεγε η μετέρα μου, τα τραγουδούσαν στον Πόντο, ασφαλώς ως απόηχο ασμάτων των βαλκανικών πολέμων.
    Ας μην παρεξηγούμε τέτοια τραγούδια. Αυτά έχει ο πόλεμος, δυστυχώς. Σήμερα οι βαλκανικοί λαοί αναζητούν ένα κοινό μέλλον και μακάρι όλη η εχθρότητα του παρελθόντος να είναι μια κακή ανάμνηση.

    Σχόλιο από Γιάννης Αποστολίδης | 29/08/2014

  10. […] ηλιθίων τύπου Νάσου Θεοδωρίδη.. ή εποίκων σαν τον Γαβριηλίδη,  φαίνεται ότι έχουν σφραγίσει το μυαλό πολλών […]

    Πίνγκμπακ από -Ο χρυσαυγιτισμός στα Βαλκάνια « Πόντος και Αριστερά | 21/10/2014


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: