Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Oι αλήτες είναι εδώ…. Να αντιδράσουμε!

vevilosan mnhmio.jpgΗ Μνήμη για τους γενοκτονημένους λαούς προκαλεί διαρκώς τους πολιτικούς απογόνους των θυτών.

Αυτό το ζήσαμε και το ζούμε εμείς με την άρνηση της δικάς μας Γενοκτονίας, καθώς και με αναλύσεις που ωραιοποιούν τους δράστες και αιτιολογούν τη γενοκτονική τους συμπεριφορά.

Ακριβώς γι αυτό πρέπει εμείς ως Πόντιοι να είμαστε οι πρώτοι που αντιδρούν και καταγγέλουν περιπτώσεις άρνησης, αλλά και ύβρεως προς τους νεκρούς άλλων γενοκτονιών. Ειδικά όταν αυτή αφορά το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, που αποτελεί την τρομακτικη  ολοκλήρωση της διαδικασίας μαζικού εξολοθρεμού ενός λαού (γι αυτό που είναι και όχι γι αυτό που έκανε) που άρχισε στην καθ’ ημάς Ανατολή  εις βάρος των προγόνων μας (σε Πόντο, Ιωνία και Ανατολική Θράκη), τωνΑρμενίων και των Ασσυροχαλδαίων.

Έτσι, δεν μπορούμε παρά να καταδικάσουμε τη βεβήλωση του μνημείου του Ολοκαυτώματος στη Ρόδο και να ζητήσουμε από τους συμπατριώτες μας, απογόνους των προσφύγων του ’22, να εκφράσουν εμπράκτως τα συναισθήματα αλληλεγγύης και να αντιταχθούν δυναμικά στο νεοναζιστικό τέρας που σηκώνει επικίνδυνα το κεφάλι.

Συγκεκριμένα:

Άγνωστοι βεβήλωσαν το Μνημείο του Ολοκαυτώματος των Εβραίων της Ρόδου. Το Μνημείο βρίσκεται στην Μεσαιωνική Πόλη και οι δράστες έβαψαν με μπογιά και τις έξι πλευρές του ,παράλληλα δε σχημάτισαν την σβάστικα, αναγράφοντας και τα αρχικά ΑΜΕ, που προφανώς αναφέρονται σε άγνωστη, μέχρι στιγμής, οργάνωση.

Το περιστατικό συνέβη τις νυχτερινές ώρες της Παρασκευής προς το Σάββατο και εντοπίστηκε το πρωί. Ειδοποιήθηκε η Υπηρεσία Ασφαλείας Ρόδου η οποία διενεργεί ανακρίσεις και στο χώρο του Μνημείου βρέθηκε ένα σφουγγάρι που χρησιμοποίησαν οι δράστες για να το βάψουν.

Σημειώνεται ότι και άλλες φορές άγνωστοι προκάλεσαν βανδαλισμούς στο εν λόγω Μνημείο.

Το Μνημείο του Ολοκαυτώματος αναγέρθηκε το 2002 στην πλατεία Εβραίων Μαρτύρων που ήταν η παλαιά συνοικία των Εβραίων της Ρόδου πριν από τον πόλεμο. Στις έξι πλευρές του είναι γραμμένη σε ισάριθμες γλώσσες (ελληνική, γαλλική, αγγλική, ιταλική, εβραϊκή και λατίνο) η φράση «Μη ξεχάσεις ποτέ στην αιώνια μνήμη των 1604 Εβραίων της Ρόδου και της Κω που εξοντώθηκαν στα ναζιστικά στρατόπεδα θανάτου».

Προπολεμικά η εβραϊκή κοινότητα της Ρόδου ήταν από τις πιο ανθούσες στο νησί, αλλά τον Ιούλιο του 1944 οι Γερμανοί κατακτητές του νησιού συγκέντρωσαν τους 1600 Εβραίους και ύστερα από περιπετειώδες ταξίδι τους οδήγησαν στο Άουσβιτς Από αυτούς οι 1.200 οδηγήθηκαν κατευθείαν στα κρεματόρια και τελικά διασώθηκαν από τις συμμαχικές δυνάμεις μόνο 150 (120 γυναίκες και 30 άνδρες). Σήμερα. στη Ρόδο ζουν ελάχιστοι Εβραίοι.

Advertisements

27/10/2012 - Posted by | -παράνοια, -Αρνητές Γενοκτονίας, -Δωσιλογισμός, -Ιδεολογικά, -Νεοναζισμός, -αντιφασιστικά, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός, Αντισημιτισμός

2 Σχόλια »

  1. Η απάντηση – καταγγελία της Ρένα Μόλχο στις δημοσιεύσεις της ομάδας Terminal 119.

    ΙΣΤΟΡΙΚΟ

    Η ομάδα Terminal 119 έστειλε στο Γερμανικό περιοδικό Konkret και κατόπιν στο Cafemorgenland, επιστολή στην οποία στρέφεται εναντίον του δημοσιογράφου και συγγραφέα (με αντιδικτατορική δράση στην Ελλάδα), Eberhad Rondholz.

    Αφορμή αποτέλεσε η ιστορικά τεκμηριωμένη θέση του ότι ”η Ελλάδα ανήκε στις λίγες κατακτημένες από τους Γερμανούς χώρες, στίς οποίες οι Εβραίοι σχεδόν παντού μπορούσαν να υπολογίσουν σε βοήθεια και προστασία”.

    Απαντώντας με ένα ανιστόρητο ανθελληνικό και αντιχριστιανικό οχετό λάσπης, προπαγάνδας και παραπληροφόρησης, οι Terminal 119 απάντησαν ότι : ”Αυτή η αντίληψη ενισχύει τον ήδη διαδεδομένο μύθο, για την τάχα μου βοήθεια και συμπαράσταση των χριστιανών ελλήνων, προς τους εβραίους συμπατριώτες τους… Ο αντιεβραισμός και αντισημιτισμός ήταν και είναι ένα από την σύσταση της ελληνικής κοινωνίας μέχρι σήμερα εποικοδομητικό στοιχείο της”.

    Οι Terminal 119 αναπαράγουν τις πιο ρατσιστικές και ανιστόρητες απόψεις για τον Ελληνικό λαό λέγοντας, ότι οι Έλληνες ήταν πιο αντισημίτες από τους ίδιους τους Γερμανούς που κάνανε το Ολοκαύτωμα! Και ότι στην Ελλάδα η εξόντωση των Εβραίων υπήρξε πιο ολοκληρωτική και από αυτήν που έγινε στην ναζιστική Γερμανία!

    ___

    ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ TERMINAL 119

    Μια στρατευμένη λοιπόν ”Ιστορία”, η οποία πηγάζει από έναν έντονο και φανατικό ανθελληνισμό, που ισοπεδώνει τα πάντα μπροστά στη θέληση να “αποδείξει” τη θέση του.

    Μια προσπάθεια συκοφάντησης, του Ελληνικού λαού που αντιστάθηκε ηρωικά και συνολικά, στον Φασισμό – Ναζισμό των βαρβάρων εισβολέων και βοήθησε όσο λίγοι στη διάσωση των διωκομένων Εβραίων.

    Φυσικά δεν γίνεται ούτε λόγος για τόσες περιπτώσεις όπου Εβραίοι παρέδιδαν η κατέδιδαν τους ομόθρησκους τους, σαν βορά στα Ναζιστικά κτήνη, την ίδια στιγμή που χιλιάδες Έλληνες (αψηφώντας και την ίδια τους τη ζωή) τους προστάτευαν. Χαρακτηριστική περίπτωση του Αρχιραββίνου της Θεσσαλονίκης Τσεβί Κόρετς, ο οποίος παρέδωσε τους χιλιάδες Εβραίους της Θεσσαλονίκης στους Ναζί!

    Κάπου αλλού λοιπόν θα πρέπει να αναζητήσουν οι Terminal 119 και οι ομοιδεάτες τους, τα υψηλά ποσοστά εξόντωσης των Εβραίων σε κάποιες πόλεις…

    ___

    ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ

    Δείτε χαρακτηριστικά τι γράφει και ο γνωστός μας Ζαν Κοέν στην ιστοσελίδα του cohen.gr :

    … στο μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας, όπου οι Χριστιανοί βοηθούσαν τους Εβραίους.
    Στις άλλες πόλεις της Ελλάδας, συμπεριλαμβανομένων των Ιωαννίνων, της ΄Αρτας, της Πρέβεζας, του Βόλου, της Λάρισας και των Τρικάλων, μερικοί Εβραίοι κατάφεραν να σωθούν χάρη στις τοπικές κοσμικές και θρησκευτικές αρχές ή χάρη σε χριστιανούς φίλους.
    …κατάφεραν να αποδράσουν και να ενταχθούν στην Ελληνική Αντίσταση ή να κρυφτούν στις πόλεις της Ιταλικής ζώνης με τη βοήθεια των χριστιανών φίλων τους,
    Μετά από αυτά τα γεγονότα ο Dr. Kalmes, ο γερμανός διοικητής της Γκεστάπο στη Θεσσαλονίκη, με το πρόσχημα της αμφισβήτησης της τιμιότητας και των διοικητικών ικανοτήτων του Σαλτιέλ, τον αντικατέστησε με τον Αρχιραβίνο Τσβη Κόρετς, τον μοναδικό από όλους τους υποψήφιους που αποδέχτηκε τη θέση.
    Στην Αθήνα, η Γκεστάπο διόρισε τον Αρχιραβίνο Ελιάου Μπαρζιλάϊ ως Πρόεδρο της Κοινότητας. Ο Μπαρζιλάϊ, αντίθετα με τον ομολογό του στη Θεσσαλονίκη Κόρετς, έκανε ό,τι μπορούσε προκειμένου να παρεμποδίσει τα γερμανικά σχέδια.
    Επίσης κάνοντας κριτική στο βιβλίο του Σάμη Χασσίδ «Ανεπιθύμητοι Συμπατριώτες -Τσάμηδες και Εβραίοι» γράφει εδώ :

    Για τους μεν εβραίους, ο λόγος ήταν η γενοκτονία από τους ναζί γερμανούς, ενώ γιά τους τσάμηδες ήταν ότι εκδιώχθηκαν ή κατέφυγαν στην Αλβανία σαν αποτέλεσμα της συνεργασίας τους με τις ιταλικές και γερμανικές αρχές κατοχής.
    Νομίζω ότι είναι απαράδεκτη η προσπάθεια να συνδέονται τα αποτελέσματα της ξένης κατοχής με ό,τι εθνοτικά προβλήματα πραγματικά υπήρξαν στην Ελλάδα του Μεσοπολέμου – όπως σαφώς υπαινίσεται ο τίτλος αλλά και – εν μέρει – το περιεχόμενο του βιβλίου.
    Το δεύτερο απαράδεκτο σ’ αυτό το βιβλίο είναι η σύγκριση – στο πίσω εξώφυλο – ανάμεσα στο ποσοστό εβραίων που εξοντώθηκαν στην περιοχή του προ του 1938 Ράιχ με το αντίστοιχο στην Ελλάδα…το σαφές υπονοούμενο είναι ότι οι έλληνες είναι χειρότεροι από τους Ναζί… Παρόμοια φράση βρίσκεται στο γελοίο βιβλίο του Τουρκόφιλου συγγραφέα Stanford Shaw «Turkey and the Holocaust»…
    Διαβάζουμε επίσης στο περιοδικό Χρονικά (του Κεντρικού Ισραηλίτικου Συμβουλίου της Ελλάδας), Τόμος 34ος, αρ. φύλλου 232, Απρίλιος – Ιούνιος 2011 και στο άρθρο του Ραφαήλ Μωυσή : Τσεβί Κόρετς και Γιομτώβ Γιακοέλ, Μια Αντι – Αποκατάσταση (σελίδες 10-12) :

    Για όσους τυχόν δεν γνωρίζουν, ο Τσεβί Κόρετς υπήρξε ο τελευταίος Αρχιραββίνος της μεγάλης εκείνης εβραϊκής κοινότητας του έχει δε καταλογισθεί από διάφορους επιζήσαντες του διωγμού ότι συνεργαζόμενος με τις δυνάμεις κατοχής συνέβαλε άθελά του στην μεγάλη επιτυχία των εγκλημα τικών χιτλερικών σχεδίων.

    «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Κόρετς δεν επιδίωξε την εξόντωση των Εβραίων της Θεσσαλονίκης αλλά ως επικεφαλής αυτής της μεγάλης Κοινότητας είχε την υποχρέωση να δώσει το παράδειγμα για μια παθητική ή ενεργητική αντίσταση». (σημ, μας : κάτι που φυσικά δεν έκανε).

    Μπορείτε να δείτε και στην Εβραική ψηφιακή βιβλιοθήκη (Jewish Virtual Library), τον κατάλογο με Εβραίους συνεργάτες των Γερμανών Ναζί, μέσα από την Μήνυση που υποβλήθηκε από την Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης και τον πρόεδρο της Haim Moise Salitiel. Ανάμεσα στους δεκάδες κατηγορούμενους πρώτος είναι ο Αρχιραββινος Τσεβί Κόρετς!

    ___

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΡΕΝΑ ΜΟΛΧΟ

    Αυτό το άθλιο δημοσίευμα ανάγκασε ακόμα και την κυρία Ρένα Μόλχο (που είχε στο παρελθόν συνεργαστεί μαζί τους) να απαντήσει αποκαθιστώντας την ιστορική αλήθεια.

    Η κυρία Ρένα Μόλχο απάντησε με επιστολή της, στις ανιστόρητες, προπαγανδιστικές και ανθελληνικές δημοσιεύσεις της ομάδας Terminal 119. Η επιστολή της δημοσιεύθηκε εδώ :

    Ρένα Μόλχο (Σεπτέμβριος / 2009)

    Προς τη συντακτική επιτροπή του Terminal 119 και του περιοδικού Konkret.

    Η ιδιότητά μου ως ειδικού σε ζητήματα ιστορίας του ελληνικού εβραϊσμού και η πρόσφατη συνεργασία μου με τα μέλη του Terminal 119 για ζητήματα που άπτονται του αντισημιτισμού και του Ολοκαυτώματος στην Ελλάδα, μου υπαγορεύουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να απαντήσω στην άστοχη και προκλητική επιστολή που απευθύνουν στο περιοδικό Konkret με τίτλο «Ελληνική μυθολογία» με πρόσχημα το άρθρο του Eberhad Rondholz,”Im Namen des Volkes”.

    Και εξηγούμαι : Είναι βέβαιο ότι η επιστολή τους που δήθεν παραπέμπει σε «ορισμένα ακραία λάθη» του παραπάνω αρθρογράφου αποτελεί πρόφαση για να επιδείξουν τις πρόσφατα αποκτημένες γνώσεις των Terminal 119 που τα νεαρά μέλη τους άντλησαν πρόχειρα από δικά μου και άλλα κείμενα για τον αντισημιτισμό στην Ελλάδα.

    Το πρόβλημά τους είναι ότι δεν ενδιαφέρονται και επομένως δεν γνωρίζουν σχεδόν τίποτε για την άλλη όψη του ζητήματος δηλαδή της συμπεριφοράς εκείνων των Ελλήνων Χριστιανών που στη διάρκεια της γερμανικής Κατοχής βοήθησαν στη διάσωση Ελλήνων Εβραίων οι οποίοι επέζησαν της καταστροφής.

    Όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο συγγραφέας Eberhad Rondholz οι Ελληνες αυτοί βοήθησαν πρόθυμα τους Εβραίους που διασώθηκαν,

    είτε επώνυμοι ήταν όπως ο Αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός που έκανε γενναίες δηλώσεις κατά των Γερμανών και ψεύτικες βαπτίσεις Εβραίων,
    ή ο τότε διευθυντής της Αστυνομίας Αθηνών Α.Εβερτ που τους προμήθευσε πάμπολλες πλαστές ταυτότητες,
    είτε ιδιώτες που έκρυψαν εβραίους συμπολίτες τους στα σπίτια τους ή στα χωριά τους με κίνδυνο της ζωής τους,
    ή μέλη της Αντίστασης που φυγάδεψαν άτομα στη Μ.Ανατολή ή στα κέντρα αντίστασης στο βουνό.
    Ολοι αυτοί οι Ελληνες, όσοι και αν ήταν, υπήρξαν πολύ πιο τολμηροί και πιο αλληλέγγυοι από άλλους Ευρωπαίους ή Βαλκάνιους Χριστιανούς, πολλοί από τους οποίους είτε κατέδιδαν κατά κόρον Εβραίους όπως οι Γάλλοι και οι Ολλανδοί ή δημιούργησαν και διηύθυναν τα στρατόπεδα εξοντώσεως όπου εκτελούσαν οι ίδιοι τους Εβραίους τους όπως π.χ.στις βαλτικές χώρες, την Κροατία, την Ρουμανία κ.ά.

    Φυσικά ο Eberhad Rondholz έχει την πείρα και τις γνώσεις ώστε να μπορεί να κάνει τις απαραίτητες συγκρίσεις.

    Το ερώτημα είναι αν είναι δυνατόν ευαισθητοποιημένοι πολιτικά και κοινωνικά νέοι να πιστεύουν ότι μπορούν να πείσουν παραβλέποντας τις αποχρώσεις σε ανάλογα ζητήματα και να πιστεύουν ότι προκειμένου να προβληθούν μπορούν να διασύρουν έγκριτους και νηφάλιους δημοσιογράφους με τεράστιο και πρωτοποριακό δημοσιευμένο έργο όπως ο Eberhad Rondholz, και ειδικά σε ζητήματα Κατοχής στην Ελλάδα.

    Το χειρότερο είναι ότι φαίνεται πως τα περισσότερα μέλη του Terminal 119 δεν διάβασαν καν το άρθρο του επειδή δεν γνωρίζουν τα γερμανικά και ότι βασίστηκαν στις εντυπώσεις και προσυπέγραψαν τα λάθη ενός γερμανού μέλους τους που συνέταξε την επιστολή γιατί πως αλλοιώς εξηγείται

    ότι ο συνοικισμός Κάμπελ (Από τον J.Campbell) μεταβάλλεται και σημειώνεται ως Kabel, που στα γερμανικά είναι «καλώδιο»,
    ότι ο συντάκτης κατηγορεί τον Eberhad Rondholz ότι αναφέρεται στη Δανία ένω δεν υπάρχει καμία τέτοια αναφορά στο άρθρο του,
    ότι εκτοπίστηκαν το 50% των Εβραίων της Αθήνας, αντί 600 μόνον που πράγματι συνελήφθησαν από τους 10.000 που είχαν συγκεντρωθεί στην πρωτεύουσα από όλες τις κοινότητες κ.ά. γνωστά στοιχεία που έχουν εδώ και χρόνια δημοσιευθεί σε έγκριτα και τεκμηριωμένα έργα, περιοδικά και συνεντεύξεις επιζώντων.
    Τέλος, θα ήθελα να μου εξηγήσουν τα μέλη του Terminal 119 πως γίνεται εφόσον πράγματι ενδιαφέρονται για τον αντισημιτισμό στην Ελλάδα να παραγνωρίζουν την συμβολή του άθρου του Eberhad Rondholz, ενός εκ των τριών που δημοσιεύθηκαν διεθνώς, όπου ουσιαστικά καταδεικνύεται και καταγγέλλεται η κλιμάκωση του αντισημιτισμού στη σημερινή Ελλάδα, σε σχέση με την υπόθεση Πλεύρη, και το χειρότερο η αλλοτρίωση της Δικαιοσύνης, της Κοινωνίας, της Πολιτικής και της Διανόησης στην χώρα μας.

    Ρένα Μόλχο 7.09.09

    ___

    Σχόλιο από Ν.Γ. | 25/02/2013


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: