Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Όταν η ρωσική Μαφία αυθαδιάζει

Η ανοιχτή παρέμβαση της ρωσικής εκκλησίας υπέρ του Εφραίμ ανοίγει πλείστα όσα ζητήματα που σχετίζονται τόσο με την ιστορία όσο και με το παρόν.  Αναδημοσιεύουμε ένα κείμενο από τον «Ροϊδη» το οποίο θίγει σωστά κάποια ζητήματα, έστω και αν ένα τμήμα του μυαλού του συντάκτη δεν έχει ξεπεράσει τα ρατσιστικά στερεότυπα, που τον οδηγούν σε μια -υστερικής ακροδεξιάς υφής- συλλογική απόρριψη της ορθοδοξίας ως θεολογικό ρεύμα. Αυτό όμως είναι άλλο ζήτημα!! Εμείς προς το παρόν ας μείνουμε σ’ αυτά που τα θεωρούμε σωστά, έστω και αν αρχικά ωραιοποιείται η Ελλάς ως «κράτος δικαίου» (παρότι φρόντισε να απαλλάξει τις πολιτικές της μαφίες από τις ποινικές ευθύνες, έδωσε τη δυνατότητα στους δικαστές της να «μισθοδοτούν»  οι ίδιοι τον εαυτό τους με την απόλυτη λεηλασία του κοινωνικού πλούτου, παρότι συγκαλύπτει την άγρια καπιταλιστική εκμετάλλευση των εργαζομένων και άλλα πολλά)  :

«Η Ελλάδα είναι μια χώρα της Ε.Ε. με ένα ανεκτό επίπεδο σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (παρ’όλες τις αλλεπάλληλες καταδίκες της από το ΕΔΑΔ), συγκριτικά πάντα με την κατάσταση στον υπόλοιπο κόσμο, ειδικά αν αντιπαραβληθεί με την Κίνα, τη Β.Κορέα, τη Ρωσία, τις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες, τα ισλαμικά κράτη και πολλές δεκάδες κρατών του λεγόμενου τρίτου κόσμου. Είναι σε σημαντικό βαθμό ευθυγραμμισμένη με τις δυτικές χώρες, που κι αυτές βέβαια δεν είναι ο παράδεισος των δικαιωμάτων.

Η Ρωσία είναι μια χώρα που ποτέ της δεν σεβάστηκε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Από την Κόλαση της δυναστείας της Ορθόδοξης Εκκλησίας και των τσάρων, πέρασε στη πολλά υποσχόμενη λενινιστική Επανάσταση με ότι πολύ καλό αλλά δυστυχώς και κακό αυτή σηματοδότησε, από εκεί στη σταλινική τυραννία και μετά στον αυταρχισμό των καθεστώτων Κρούτσεφ-Μπρέζνιεφ, για να καταλήξει σήμερα στο απολυταρχικό προσωποπαγές καθεστώς Πούτιν, που χωρίς να παρέχει πια στο λαό τις κοινωνικές υπηρεσίες των Σοβιετικών, δεν φείδεται μαφιόζικων μεθόδων εξόντωσης ακόμη και δολοφονίας πολιτικών αντιπάλων, φίμωσης του Τύπου, καταπίεσης μειονοτήτων, ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και μεγάλης διαφθοράς. Ήταν μοιραίο το καθεστώς αυτό να επιστρέψει στις δοκιμασμένες μεθόδους χειραγώγησης του λαού με θρησκευτικό όπιο,  να τείνει χέρι φιλίας στην τσαρική Εκκλησία των μουζίκων και των χρυσών τρούλων, που ήταν πάντα πρόθυμη να υπηρετήσει την κτηνωδία της Εξουσίας με αντάλλαγμα την καλοπέραση των τρυφηλών πριγκήπων της που ξεδιάντροπα φέρουν τον τίτλο του δεσπότη. Η Εκκλησία είναι ένα ιστορικά διαπιστευμένο, ατράνταχτο υποστύλωμα της τυραννίδας. Στηρίζεται ή ίδια στο φόβο του θανάτου, της αρρώστιας και του Αγνώστου, βασίζεται στην αμάθεια, στη δεισιδαιμονία και στην προκατάληψη, διαιωνίζει τη φτώχεια για να χτίσει πάνω της τη φάμπρικα της φιλανθρωπίας, γεννά μίσος για κάθε τι διαφορετικό, πολεμά την Επιστήμη, την Τέχνη, τη Φιλοσοφία και τον Έρωτα, δημιουργεί το δούλο υπήκοο που υπακούει τυφλά στις εξουσίες….

Η προσβλητική για τη χώρα μας επέμβαση μεγαλόσχημων ρωσικών ιδρυμάτων και του πατριάρχη της μαφιόζικης ρωσικής Εκκλησίας των λαθρεμπόρων (καπνού και τσιγάρων) πατριαρχών που χρημάτισαν και πράκτορες της Κα Γκε Μπε και έχουν το θράσος να ζητούν απροκάλυπτα από τον κ.Πρόεδρο της Δημοκρατίας να επέμβει στη Δικαιοσύνη κρίνοντας από τη χώρα τους όπου η εκτελεστική εξουσία αυθαιρετεί ασύστολα, δείχνει ιταμότητα. Κανείς τίμιος άνθρωπος δεν θα ανεχόταν να κάνουν μάθημα στην Ελλάδα της Ε.Ε. τα ρωσικά φασιστικά σκουπίδια «…το Ίδρυμα βετεράνων ενόπλων συγκρούσεων “Πίστη και Τιμή”, καθώς και άλλες πατριωτικές οργανώσεις βετεράνων, το κοινωνικό κίνημα “Πορεία κατά της διαφθοράς”, η ρωσική Λέσχη μοτοσυκλετιστών “Νυχτερινοί Λύκοι”, γνωστοί για τις συναντήσεις τους με το Ρώσο πρωθυπουργό Βλαντίμιρ Πούτιν και πολλοί άλλοι…» («Έθνος», 29/12). Θα έπρεπε να είχε ξεσηκώσει τα πατριωτικά ανακλαστικά των επαγγελματιών πατριωτών, αλλά αυτά παραμερίζονται όταν πρόκειται για προσωπικά οικονομικά  συμφέροντα. Οι «προφητείες» (1279) του απατεώνα ψευδώνυμου Αγαθάγγελου [πραγματικός τους συγγραφέας (1751), ήταν ο χωρεπίσκοπος Πολυανής και Βαρδάρων Θ. Πολυειδής] για το ξανθό Γένος των Ρώς,  ξεθάβονται για να ξεσηκώσουν τους πιστούς Νεάντερταλ που ζουν έξω από την εποχή μας, βυθισμένοι στην άγνοια στον φανατισμό και στο μίσος: « Ήκουσα φωνή υπό της Άρκτου ερχομένης, λεγούσης ούτω: Ρωσία, ξύπνησεν γε ουν εκ του ύπνου. Προς εσέ ο λόγος του Αγγέλου, …. ιδού τα αριστοπολεμικά σου όργανα, πληρούσι τους αιθέρας ….Οι πολεμισταί και οι ήρωες σου ψάλλουσι τα νικητήρια…».

     Πέντε επιχειρήματα επιστρατεύτηκαν από τον εσμό του παρδαλού φαν κλαμπ Εφραίμ:
Α) «Φυλακίστηκε παραμονή Χριστουγένων». Πρώτον, ο Εφραίμ γιορτάζει τα Χριστούγεννα 13 ημέρες μετά την επίσημη ημερομηνία και δεύτερον τι σημαίνει αυτό; Υπάρχει κάποιος νόμος η έστω κάποιος ηθικός κώδικας που δεν επιτρέπει τις προφυλακίσεις παραμονές Χριστουγέννων; Κι αν υπάρχει, γιατί δεν τον έχει επικαλεσθεί ποτέ κανείς μέχρι σήμερα;

Β) «Οι προφυλακίσεις είναι άδικες». Αναρωτιέται κανείς πότε ευαισθητοποιήθηκαν η χιτλερική «Χρυσή Αυγή», ο ναζιστικός Στόχος, το «Λάος», οι επιχειρηματίες, οι μεγαλοδικηγόροι, οι μεγαλοδημοσιογράφοι, οι μεγαλοεκδότες, ο κ.Μουλατσιώτης (που απειλεί ιταμότατα την ανακρίτρια) και οι αρειμάνιοι μητροπολίτες όπως ο μητροπολίτης της «Χρυσής Αυγής» και της Λούτσας κ.Νίκος Χατζηνικολάου, για τις άδικες προφυλακίσεις από ένα σκληρό σύστημα απονομής Δικαιοσύνης, που πιάνει στα δίχτυα του τις μαριδούλες και αφήνει απ’έξω τους καρχαρίες τύπου Εφραίμ-Ψωμιάδη-Τσοχατζόπουλου-Τσουκάτου, μαριδούλες που καμία δυνατότητα διαφυγής δεν είχαν και καμία πιθανότητα υποτροπής. Αντίθετα ο Εφραίμ είναι ένα εμφανέστατα εγκληματικό στοιχείο, με διεθνή δικτύωση, τεράστια οικονομική επιφάνεια, ισχυρότατους φίλους πολιτικούς, δημοσιογράφους και επιχειρηματίες, με αδίστακτη συμπεριφορά, που παριστάνει τον άρρωστο για να προλάβει να κινητοποιήσει τους ξένους φίλους του και τους ιθαγενείς οπαδούς, απροκάλυπτα βλάσφημος και θεομπαίχτης, ικανότατος στο να δραπετεύσει και να κρυφτεί,  άξιος να κινήσει από το πολυτελέστατο μεσαιωνικό άντρο του τα νήματα του Κακού, με συμμάχους εισαγγελείς που αρνούνται στη ελληνική Βουλή (όχι πως αυτό ενόχλησε ιδιαίτερα την πλειοψηφία της) το δικαίωμα να δει τραπεζικούς λογαριασμούς εμπλεκόμενους με το Βατοπέδιο.

Γ) Η τρίτη και θρασύτερη όλων δικαιολογία είναι ότι αφού μένουν ατιμώρητοι ο Καραμανλής και οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που συνέπραξαν στο έγκλημα, να μείνει ατιμώρητος και ο Ρασπούτιν. Αυτό όμως το σόφισμα (αυτών μάλιστα που είναι συνένοχοι στην ατιμωρησία των πολιτικών, αφού το λιγότερο σώπαιναν όταν ψηφίζονταν οι περί μη ευθύνης υπουργών νόμοι του ΠΑΣΟΚ της ΝΔ και του συστεγαζόμενου τότε με τη ΝΔ, «Λάος») οδηγεί στην αμέσως επόμενη σκέψη πως κανείς απολύτως παραβάτης δεν πρέπει να τιμωρείται, αφού οι πολιτικοί μένουν ατιμώρητοι (και με το νόμο). Κανείς όμως δεν το έχει τολμήσει μέχρι τώρα ζητήσει αυτόν τον συμψηφισμό.

Δ) Ακούγεται δειλά και το εξής πρόστυχο και ανάξιο οποιασδήποτε απάντησης επιχείρημα από τον φύρερ Κωλοτούμπα. Από το Δημόσιο έφυγαν τα κλεμμένα, στο Δημόσιο (Εκκλησία) κατέληξαν. Άρα ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Ε) Τέλος μερικοί ρωτούν τάχα αφελώς που είναι το αδίκημα. Πέρα από τις υπόγειες διαδρομές  της διαπλοκής, η ξεκάθαρη παρανομία είναι ότι παραχωρήθηκαν ακίνητα τεράστιας αξίας στη Μονή από το κράτος, χωρίς να δοθεί από τους ρασοφόρους μπίζνεσμεν το παραμικρό αντάλλαγμα, γιατί  βέβαια η λιμνοθάλασσα ανήκει στο Δημόσιο και κανένα ρωμαϊκό ή οθωμανικό φιρμάνι δεν νομιμοποιεί δικαίωμα ιδιοκτησίας-και τι ιδιοκτησίας- σε ένα σύγχρονο δημοκρατικό κράτος, επειδή σε ενάντια περίπτωση θα μπορούν π.χ. οι απόγονοι των Παλαιολόγων να διεκδικήσουν το Μυστρά.

Η εμβληματική προφυλάκιση του ρασοφόρου που δορυφορείται από ακριβοπληρωμένους δικηγόρους και σωματώδεις μπράβους και εποχείται σε ακριβά τζιπ με φιμέ  τζάμια, συνιστά ηθική Επανάσταση και είναι ένα αισιόδοξο μήνυμα ότι μπροστά στο χείλος του γκρεμού, κάτι πάει δειλά να αλλάξει σε μια χώρα βυθισμένη σε τεράστιας έκταση διαφθορά η οποία έχει μολύνει τη λαϊκή συνείδηση. Θα έπρεπε αυτό να είχε χαιρετιστεί γενναιόδωρα και μεγαλόφωνα από την Αριστερά και από τις υγιείς μεταρρυθμιστικές πολιτικές δυνάμεις της χώρας, που δεν αρκούνται σε αφορισμούς και κούφιες πλειοδοσίες λαϊκισμών, ειδικά τώρα που ένας συρφετός αμφιλεγόμενων προσώπων υπερασπίζονται με περίσσειο θράσος τον ακμαιότατο Ρασπούτιν, από τον «προοδευτικό» αρχιεπίσκοπο της Proton bank (τον οποίο ξεμπροστιάζει τώρα ο φίλος του τέως Ζακύνθου Χρυσόστομος), μέχρι τον «υποδειγματικό» εκδότη κ.Κουρή (τον οποίο ξεμπροστιάζουν τώρα οι εργαζόμενοι στο Alter). Ενστάσεις σαν κι αυτή του κ.Τρεμόπουλου των Οικολόγων πως η ημερομηνία της έκδοσης του εντάλματος ήταν ατυχής, μόνο ερωτηματικά για το επίπεδο πολιτικής σκέψης του ανδρός μπορούν να προκαλέσουν, γιατί η εντιμότητά του δεν αμφισβητείται. Όσοι είναι υπέρ του χωρισμού Κράτους Εκκλησίας, ας δείξουν κάποια στοιχειώδη συνέπεια και ας πάψουν να θέτουν την τήρηση των νόμων κάτω από την αίρεση των θρησκευτικών επετείων.

http://roides.wordpress.com/2012/01/02/2jan12/

Επίσης δείτε το

Έπεσαν οι μάσκες: η προφυλάκιση του Εφραίμ και οι υποστηρικτές του

καθώς και το:  Η Ονοματολατρεία και η διαχρονική ρωσική επιβουλή

 

 

 

Advertisements

04/01/2012 - Posted by | -παράνοια, -Ρωσία

7 Σχόλια »

  1. Αγαπητέ Πόντε,
    αρχικά σε ευχαριστώ για τη διπλή τιμή, να βρεις θετικά στοιχεία στο άρθρο μου και να το αναδημοσιεύσεις.
    Θέλω να απαντήσω στη φράση σου:
    @»...ένα τμήμα του μυαλού του συντάκτη δεν έχει ξεπεράσει τα ρατσιστικά στερεότυπα, που τον οδηγούν σε μια -υστερικής ακροδεξιάς υφής- συλλογική απόρριψη της ορθοδοξίας ως θεολογικό ρεύμα….».

    Η σχέση μου με την ακροδεξιά και με το ρατσισμό, σε όλες τους τις εξυφάνσεις, είναι σχέση αμείλικτης αντιπαλότητας.
    Δεν απορρίπτω το θεολογικό ρεύμα που εκφράζει η Ορθόδοξία γιατί δέχομαι πως αυτό ακολουθείται και (ερμηνεύεται και από θετική σκοπιά) από πολλούς καλούς Χριστιανούς, κληρικούς, θεολόγους και λαϊκούς, με καλή πιστη και καλή ιάθεση και προθέσεις από τη μερια τους.
    Από τη στιγμή όμως που συνολικά αυτή η ορθόδοξη Θεολογία, δεν αντιμάχεται ανοιχτά και επίσημα:
    1.Την αίρεση του φυλετισμού που έχει οδηγήσει στην τερατογονία των εθνικών (συχνά και κρατικών) Εκκλησιών, των πολλών δικαιοδοσιών μέσα στην ίδια χώρα (ΗΠΑ-Αυστραλία-Δ.Ευρώπη, Αμερική Β. και Ν., Ουκρανία, Μολδαβία, Μαυροβούνιο κλπ) ή το χείριστο στη βλασφημία στο ίδιο το πρόσωπο του Χριστού, με την αισχρή θεωρία πως οι συμπατριώτες του οι Παλαιστίνιοι Ορθόδοξοι ανήκουν σε κατώτερη φυλή και δεν δικαιούνται να έχουν δική τους Ορθόδοξη Εκκλησία αλλά να έχουν πατριάρχη της Αρείας φυλής των Νεοελληνων, πρακτική που έχει επεκταθεί και στην Αλβανία και στην Αλεξάνδρεια και η οποία ανατράπηκε με εξέγερση των Αραβορθόδοξων στην Αντιόχεια
    2. Την αγιοποίηση εγκληματιών με τη δικαιολογία ότι οι ορθόδοξοι μονάρχες δικαιούνται να σφάζουν αθώο κόσμο, ακομη και παιδάκια, και μετά να αγιάζουν, ή και κληρικών όπως ο αντισημίτης συκοφάντης Κοσμάς ο Αιτωλός, υπεύθυνος για τα πογκρόμ κατά των Εβραίων στην Ελλάδα, ή ο αντισημίτης φονιάς Νίκων της Σπάρτης.
    3. Τη Μαύρη Μαγεία (ειδωλολατρεία, κοκκαλολατρεία, μαντείες, ξόρκια, πτωματολατρεία, αναθεματισμούς κλπ)
    4.Την πώληση και εμπορία των μυστηρίων
    5. Την μισθοδοσία των κληρικών από τον Καίσαρα
    6.Την αγυρτία, δηλαδή το στήσιμο ψεύτικων θαυμάτων, εικόνες που αιμορραγούν κλπ
    7.Την ιερή παιδεραστία, η οποία επίσημα και ανοιχτά προστατεύεται από τον Οικουμενικό Πατριάρχη (Ιωσήφ Βατοπεδινός, Τυάνων Παϊσιος, Τρχαίας Παύλος, Καλύμνου Νεκτάριος κλπ κλπ κλπ),
    τότε είμαι σε κάθετη αντίθεση μαζί της.

    Θα μου επιτρέψεις να σου πω, πως υποστηρίζω μια ηθική που λέει το εξής:
    Υποκριτή βγ΄λε το δοκάρι από το μάτι σου και ύστερα το άχυρο από το μάτι του γείτονα.
    Γι’αυτό εκτελώντας αυτή τη συμβουλή του Χριστού, καταδικάζω πρώτα τον ελληνικό εθνικισμό και ύστερα τον τούρκικο. Η ευθύνη της μάχης κατά του απεχθέστατου δεύτερου, ανήκει κυρίως τους Τούρκους πατριώτες και Δημοκράτες. Για εμένα το αμάρτημα της κυρίας Ρεπούση, πρώτιστα δεν ήταν ο γελοίος «συνωστισμός» της, αλλά η απόκυψη των εγκλημάτων του ελληνικού στρατού σε βάρος αμαχων Τούρκων.

    Εμείς οι πατριώτες, οφείλουμε πρώτα να φροντίζουμε την πατρίδα μας και ύστερα τις πατρίδες των άλλων. Να διορθώσουμε λοιπόν την Ελλάδα, να την αποτρέψουμε από νέα εγκλήματα και από νέα λάθη που θα της κοστίσουν πολύ ακριβά.

    Σχόλιο από laskaratos | 04/01/2012

  2. Η δικιά μας πατρίδα Λασκαράτε είναι στην άλλη πλευρά του Αιγαίου. Εκτός κι αν θεωρείς ότι μας έχουν σφραγίσει με καυτό σίδερο, όπως τα κοπάδια οι καουμπόιδες, οπότε υποχρεωτικά πρέπει να είμαστε από κοινού «πατριώτες» στην «κοινή πατρίδα».

    Το πρόβλημα ενός ολόκληρου (παλαιοελλαδίτικου) ρεύματος ιδεών είναι ότι τα σύνορα που όρισε η εποχή των εθνών-κρατών έγιναν και σύνορα του μυαλού.

    Τέλος πάντων! Δεν υπάρχει λόγος να συμφωνήσουμε σ’ αυτό, ούτε να λειτουργήσουμε ως ενιαίοι «πατριώτες». Οι δικοί μας πατριώτες είναι ο Οmer, ο Sait, ο Vahit, o Ragip και η Büşra και όχι σύ ή η κ. Ρεπούση. Κι ας μοιραζόμαστε πλέον αναγκαστικά και οριστικά έναν ενιαίο πολιτειακό χώρο, στον οποίο ακόμα και σήμερα -90 χρόνια μετά- μας αρνήστε τη συμμετοχή στο «κοινό» συλλογικό αφήγημα, επαναλαμβανοντας και αυτοϊκανοποιουμενοι μέσα στους κυρίαρχους μύθους που διαμορφώθηκαν εκείνη τη φοβερή εποχή. Όταν ξαναδιαμορφωνόταν γεωπολιτικά η Εγγύς Ανατολή, κατάρρεε αντικειμενικά μια μεγάλη ισλαμική Αυτοκρατορία, ο μιλιταριστικός -και αντιοθωμανικός- εθνικισμός των Νεότουρκων είχε ήδη διαπράξει τις γενοκτονίες των χριστιανικών λαών (Αρμενίων, Ελλήνων, Ασσυροχαλδαίων) και οι «πατριώτες» στην «μικρά πλην έντιμο Ελλάδα» αλληλοσυμπληρώνονταν αντιμικρασιατικώς με το απίστευτο κοινό σύνθημα «σφυρί δρεπάνι – ελιά στεφάνι».

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 04/01/2012

  3. […] 11. Όταν η ρωσική Μαφία αυθαδιάζει (Πόντος και Αριστερά) […]

    Πίνγκμπακ από ΕΛ Επικαιρότητα (Τετάρτη 4-1-2012) « ΕΘΝΟΣ | 05/01/2012

  4. […] 11. Όταν η ρωσική Μαφία αυθαδιάζει (Πόντος και Αριστερά) […]

    Πίνγκμπακ από ΕΛ Επικαιρότητα (Τετάρτη 4-1-2012) « ΕΘΝΟΣ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑ | 05/01/2012

  5. Η Παναγία δεν έχει μιλήσει ακόμα για την φυλάκιση του Γέροντα Εφραίμ

    Tης Ζήνας Λυσάνδρου-Παναγίδη Φιλολόγου*

    Γράφω το παρόν κείμενο, λίγες ώρες μετά την επιστροφή μου από την Αθήνα, όπου, μαζί με κάποιους καλούς φίλους επισκεφτήκαμε τον Γέροντα Εφραίμ στις φυλακές του Κορυδαλλού στις οποίες είναι προφυλακισμένος, γιατί είναι «επικίνδυνος εγκληματίας!» Εδώ γελάει και το παρδαλό κατσίκι…

    Καταρχάς, πλανώνται πλάνην οικτράν όσοι, εξυπηρετώντας ιδιοτελή, μικροκομματικά συμφέροντα για πολιτική αναρρίχηση, λείχοντες και έρποντες, νόμιζαν ότι θα ξανακερδίσουν την εξουσία, όπως πριν από δύο χρόνια, πατώντας πάνω στο ανύπαρκτο «σκάνδαλο Βατοπαιδίου». Η αμβλύνοια και η μικρόνοια σ’ όλο το μεγαλείο τους.

    Όλη αυτή η σκευωρία κατέληξε σε μπούμερανγκ. «Σκληρόν συ προς κέντρα λακτίζειν». ‘Ολος ο κόσμος «πνέει μένεα» εναντίον τους. Μήπως οι Μουσουλμάνοι έχουν περισσότερα δικαιώματα στην Ελλάδα απ’ ό,τι οι μοναχοί του Αγίου Όρους;

    Φαίνεται ότι κάποιοι δεν αντέχουν την ακτινοβολία της προσωπικότητας του Γέροντα Εφραίμ. Δεν αντέχουν την απλότητα και την αρχοντιά του, το εμπνευσμένο και φλογερό κήρυγμά του. Την παραμυθία του και την ενθάρρυνσή του στον κόσμο.

    Είναι λυπηρό, αλλά αν ανατρέξουμε στην ιστορία του έθνους μας δεν είναι η πρώτη φορά που καταδικάζονται άδικα αθώοι άνθρωποι. Δικαστές δίκασαν τον Σωκράτη, δικαστές δίκασαν τον Κολοκοτρώνη, δικαστές δίκασαν τον Άγιο Δημήτριο, τον Άγιο Νικόλαο, τον Άγιο Νεκτάριο. Υπάρχει και η περίπτωση του Αγίου Λουκά, Αρχιεπισκόπου Κριμαίας, που μπαινόβγαινε στις φυλακές και τον «έφαγε η Σιβηρία», αλλά ήταν επί Σοβιετικής Ένωσης, όπου η σταλινοκρατία φυλάκιζε επισκόπους, ξύριζε ιερείς και εξευτέλιζε μοναχούς.

    Είναι αδιανόητο σε μια δημοκρατική χώρα να προπηλακίζεται ένας άνθρωπος για τόσα χρόνια, χωρίς να έχει αποδειχτεί η ενοχή του. Χωρίς να έχω γνώσεις νoμικής, αναφέρω τη λατινική φράση: «nulla poena sine processu», δηλαδή δεν πρέπει να επιβάλλεται καμία ποινή, χωρίς καταδικαστική απόφαση.

    Επιβάλλεται, λοιπόν, αμέσως, να ανακληθεί η απόφαση προφυλάκισης του Γέροντα Εφραίμ, γιατί καταρρίπτει το «τεκμήριο αθωότητας» του κατηγορουμένου. Οι εισαγγελείς που διακρίνονται από «σύνεση, αμεροληψία και δικαιοκρισία» πρέπει να αποκαταστήσουν το κύρος της Ελλάδας και της Δημοκρατίας.

    Είμαστε σίγουροι ότι στο τέλος θα υπερισχύσει ο πνευματικός νόμος, που σαν ρομφαία θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Ας μην ξεχνάμε ότι «Όπου ο Θεός βούλεται, νικάται φύσεως τάξις». Νομίζουν ότι εκδικούνται τον Γέροντα, τον μοναχισμό και την εκκλησία. Δεν καταλαβαίνουν ότι για έναν άνθρωπο του Θεού όλα αυτά είναι στέφανοι αγιότητας. Ο Γέροντας Εφραίμ αντιμετωπίζει τη δοκιμασία του πολύ πνευματικά, με πίστη, υπομονή, μεγαθυμία, μεγαλοψυχία και προσευχή για τους διώκτες του και για όλο τον κόσμο, ξέροντας ότι αυτή είναι η «στενή και τεθλιμένη οδός» που πρέπει να διέλθει για να έρθει η ανάστασή του.

    Γυρίσαμε από τις φυλακές Κορυδαλλού πολύ ήρεμες και γαλήνιες, αναπαυμένες, αφού ο Γέροντας μάς έδωσε θάρρος. Ξέρουμε ότι κάποτε θα τελειώσει αυτή η δοκιμασία, γιατί μετά τη σταύρωση έρχεται η ανάσταση, μετά το σκοτάδι το φως. «Καιρός του σπείρειν, καιρός του θερίζειν».

    Ο Γέροντας Εφραίμ έχει τη στήριξη των αγιορείτικων μονών και της πλειοψηφίας των ιεραρχών της ελλαδικής και της κυπριακής εκκλησίας. Μα και ο απλός κόσμος κατάλαβε το κουτόχορτο που του σέρβιραν τα τελευταία χρόνια.

    Σου λέει με το απλό του μυαλό, ο απλός καθημερινός άνθρωπος: «Αφού φταίει ο Γέροντας Εφραίμ και είναι εγκληματίας, μόνος του τα έκανε τα εγκλήματά του; Πού είναι οι πολιτικοί που υπέγραφαν; Γιατί βρήκαν το εξιλαστήριο θύμα, έναν μοναχό αδύναμο, ανάργυρο, που αποδεδειγμένα δεν έχει τίποτα, παρά το τριμμένο ράσο του;». Αυτά ακούσαμε από πολλούς οδηγούς ταξί και υπαλλήλους στα καταστήματα που συζητούσαμε επίτηδες για να πιάσουμε τον σφυγμό του κόσμου.

    Αντί το κράτος να φροντίσει, που έχει και την τεχνογνωσία και τα χρήματα, να ανοικοδομήσει τη μοναστική πολιτεία, φρόντισαν οι ίδιοι οι μοναχοί με μύριες προσπάθειες, έχοντας ασφαλώς προστάτιδα και αρωγό την Έφορο του Αγίου Όρους. Γιατί οι μοναχοί είναι ανιδιοτελείς, ακτήμονες και νοιάζονται μόνο για το καλό της Μονής τους και του Έθνους μας.

    Απ’ όλα τα εξαίσια κείμενα που έχουν γραφτεί τον τελευταίο καιρό, με αφορμή τη φυλάκιση του Γέροντα Εφραίμ, σε έγκριτες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, έχω σταθεί στο κείμενο του Πρωτοπρεσβύτερου Δημήτριου Αθανασίου, Εκπαιδευτικού, το οποίο καταλήγει:

    «Ας γνωρίζουν δε όλοι αυτοί που ποκιλοτρόπως του έστησαν αυτή την παγίδα ότι στον Άθωνα τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο τον έχει η Κυρία Θεοτόκος. Και αυτή ακόμα δεν μίλησε. Αλλοίμονο δε σε αυτούς που διασύρουν τους πιστούς υπηρέτες Της» .

    Σε μας δεν μένει τίποτ’ άλλο παρά να προσευχόμαστε για τον Γέροντά Εφραίμ να του δίνει ο Θεός κουράγιο και δύναμη να αντέξει μέχρι να λάμψει η αλήθεια. «Η αλήθεια είναι χρυσός, και ο χρυσός, όπου κι αν βρίσκεται, λάμπει». Κυρίως, όμως, να προσευχόμαστε και για τους διώκτες του να αντιληφθούν ότι έχουν μπροστά τους «ένα πρότυπο μοναχού, φορέα της θείας χάριτος, εργάτη της αρετής και της ακτημοσύνης, με ήθος, με πνευματικότητα, με διάκριση, με πνεύμα θυσίας, ασκήσεως, εγκράτειας, υπακοής, έναν άνθρωπο της προσευχής και της νηστείας».

    * Η κα. Λυσάνδρου υπήρξε συμμαθήτρια του Γέροντα Εφραίμ

    Σχόλιο από Mαγδαληνή | 12/01/2012

  6. Θεός φυλάξοι….

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 13/01/2012

  7. […] Διαβάζοντας ένα παλιό κείμενό μας πέσαμε πάνω σε μια ενδιαφέρουσα συνομιλία μας μ’ έναν αναγνώστη που είχε την ίδια άποψη μ’ αυτούς με τους οποίους διαφωνούμε συστηματικά (αντιπρόσφυγες Αρνητές, χρυσαβγίτες και λοιπούς ακροδεξιούς). […]

    Πίνγκμπακ από -Η δικιά μας πατρίδα « Πόντος και Αριστερά | 13/05/2014


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: