Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-“Τι να κάνουμε με το Μνημόνιο”: Συνάντηση – Συζήτηση bloggers

Μετά από πρωτοβουλία που ανέλαβε το “Κανάλι”, συναντήθηκαν χτες, Σάββατο 9 Απριλίου 2011, μερικοί bloggers ώστε να συμμετάσχουν σε πολιτική συζήτηση με θέμα “Τι να κάνουμε”. Μαζί μας ήταν και οι ανεξάρτητοι βουλευτές της αριστεράς Θοδωρής Δρίτσας και Σοφία Σακοράφα.

 

Το ότι ανταποκρίθηκαν όλοι όσοι καλέστηκαν, είναι δείγμα των καιρών που αναδεικνύουν και μάλιστα έντονα την ανάγκη όλων μας για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων.

Οι bloggers που παραβρέθηκαν ανήκαν πολιτικά στον ευρύτερο χώρο της αριστεράς και αντιπροσωπεύθηκαν σχεδόν όλες οι τάσεις της. 

Η συνάντηση που διήρκεσε 5 ώρες, ανέδειξε για μια ακόμη φορά τον έντονο υποκειμενισμό των απόψεων μέσα στο κίνημα αλλά και την ώριμη πλέον αναγκαιότητα να βρεθεί κοινός λόγος ώστε να μπορεί να μετουσιωθεί σε κοινή πράξη.

Επί τέλους η αριστερά πρέπει να σηκώσει τα μάτια από τον ομφαλό της και να κοιτάξει μπροστά, βάζοντας μερικά κεντρικά και ουσιαστικά θέματα που θα την ενώσουν κατ’ αρχήν σε αντίσταση από την ανελέητη και εφ’ όλης της ύλης επίθεση του κεφαλαίου και μακροπρόθεσμα στο χτίσιμο μιας άλλης κοινωνίας που δεν θα είναι δομημένη στην ανάπτυξη των περιβόητων “αγορών” αλλά θα κοιτάει κατάματα τις ανάγκες του ίδιου του ανθρώπου.

 

Στου …Καναλιώτη, απ’ την Κατερίνα

στο τσαρδί του Καναλιώτη απ’ την Πεντανόστιμη

Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση με πολιτικό περιεχόμενο απ’ τον Παπαιωάννου

 

Το παρακάτω κείμενο του Herr K,  αναφέρεται ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ  παραμέτρους της συζήτησης:

Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του χρέους

Posted by Herr K.

Το ιδιαίτερα φιλόξενο Κανάλι μάς κάλεσε το περασμένο Σάββατο να ακούσουμε την – καθόλου “ξύλινη” – ανεξάρτητη βουλευτή Σ. Σακοράφα, το Συριζαίο βουλευτή Θ. Δρίτσα και αρκετούς ιστολόγους σε μια συζήτηση με θέμα “Τι να κάνουμε” η οποία κατά κύριο λόγο εστιάστηκε στην Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου (“ΕΛΕ”).

Η πρόταση για ΕΛΕ του δημοσίου χρέους πρωτοδιατυπώθηκε το 2010 από την “Πρωτοβουλία Οικονομολόγων” (Λαπαβίτσα), η δε Σ. Σακοράφα την προέβαλε στη Βουλή και εκτός. Λεπτομέρειες στην επίσημη ιστοσελίδα.

Οι ομιλητές εξήγησαν ότι προσβλέπουν στον κινηματικό χαρακτήρα της ΕΛΕ, εν ολίγοις θέλουν να αποτελέσει η πρόταση για ΕΛΕ λαϊκό αίτημα. Στο ερώτημα ποιος θα τη διενεργήσει, αν τελικά γίνει, τα πράγματα δεν ήταν ξεκάθαρα. Ασαφές επίσης ήταν τι θα γίνει αν το χρέος αποδειχτεί νομότυπο ( αν η απάντηση είναι ότι τότε θα επικαλεστούμε το μη κοινωνικά αποδεκτό του χρέους, τίθεται το ερώτημα, προς τι λοιπόν ο λογιστικός έλεγχος; )

Από τη συζήτηση προέκυψαν δύο επιχειρήματα υπέρ της ΕΛΕ: Πρώτον, ο παιδαγωγικός της χαρακτήρας: μέσα από το αίτημα να ελεγχθεί το πώς συνομολογήθηκε το δημόσιο χρέος, η κοινωνία αποκτά λόγο για την πρόσφατη ιστορία της – και η γνώση της εθνικής ιστορίας είναι απαραίτητη, όπως τόνισε κατά τη συζήτηση ο σύντροφος της ΠΑΣΑ. Δεύτερον, η ΕΛΕ μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία διεθνούς συνεργασίας μεταξύ των λαών που πλήττονται από το δυσβάστακτο δημόσιο χρέος τους.

Εχει ασκηθεί κριτική κατά της ΕΛΕ, ότι αποτελεί ρεφορμιστικό αίτημα. Οι εμπνευστές της δεν το αρνούνται, τονίζοντας ότι δεν είναι κάτι αντι-συστημικό. Συμφωνώ κι εγώ μαζί τους. Το να προσπαθείς να αποδείξεις ότι κάτι είναι παράνομο με τους ίδιους τους κανόνες του συστήματος που το γέννησε, σίγουρα δεν είναι αρνητικό.

Βέβαια, στις παρακάτω κριτικές υπάρχουν στοιχεία που πρέπει να διερευνηθούν. Κριτική Γατουλέα (μέσω Μανιταριού) και κριτική Δ. Καζάκη. Ενα σημαντικό σημείo είναι ότι μια υποτελής κυβέρνηση ή ένας πρωθυπουργός κύριο μέλημα του οποίου είναι η καριέρα του εκτός της χώρας δεν μπορούν να συναινέσουν σε παρόμοιο αίτημα.

Ανεξαρτήτως αυτού, θα έλεγα σχηματικά ότι αν το αίτημα για ΕΛΕ είναι ενδοσυστημικό, τότε καλώς διατυπώνεται – καταρχήν. Αν είναι φιλο-συστημικό, τότε κακώς.

Ενδέχεται βέβαια οι εξελίξεις – μία ταχεία αναδιάρθρωση χρέους – να καταστήσουν τη σχετική συζήτηση άνευ αντικειμένου.

 

KAI META….. KORTSOPON,  (άχρι πρωίας!!!)



Advertisements

10/04/2011 - Posted by | -Διάφορα, -Ιδεολογικά, -Κίνημα

27 Σχόλια »

  1. Ο Δρίτσας δεν ανεξάρτητος αλλά ΣΥΡΙΖΑ. Ανεξάρτητη είναι η Σακοράφα!

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 10/04/2011

  2. ολο το κείμενο ηταν πρόφαση για να φτάσουμε εις το ΚΟΡΤΣΟΠΟΝ……..
    οσο για τη συζήτηση ηταν οντως ενδιαφέρουσα οπως και η περίοδος που διανύουμε
    [τι κρίμα το ΄΄ενδιαφέρουσα»να ισοδυναμεί με τη μάυρη κρίση που περνάμε…
    και εις άλλα με υγεία!!!

    Σχόλιο από pentanostimi | 11/04/2011

  3. Πολυτέλειες και ανεξαρτησίες σ΄αυτην την συγκυρία δεν χρειάζονται, ολοι μηδενος εξερουμενου να μπουν στην διαδικασία δημιουργίας ενος νεου ΕΑΜ , για να αντιμετωπίσουμε τον οδοστρωτήρα που λέγεται ΔΝΤ ΕΥΡ. ΤΡΑΠΕΖΑ και ΕΕ και μετα βλέπουμε για τις διαφορές μας

    Σχόλιο από Kiamul | 11/04/2011

  4. Με μόνο το ΕΑΜ δεν νομίζω ότι θα αντιμετωπιστεί …»ο οδοστρωτήρας που λέγεται ΔΝΤ ΕΤΡ. ΤΡΑΠΕΖΑ και ΕΕ», θα πρέπει να ξαναδημιουργηθεί η ΕΠΟΝ, ο ΕΛΑΣ, η ΟΠΛΑ και το ΕΛΑΝ!
    Να ξαναβγούμε στό βουνό!
    Και «μετά βλεπουμε τις διαφορές μας» (μέσα από έναν εμφύλιο πόλεμο).

    Εμπρός πρός τα πίσω!

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 11/04/2011

  5. «ολοι μηδενος εξερουμενου να μπουν στην διαδικασία δημιουργίας ενος νεου ΕΑΜ»

    Τώρα μάλιστα που ο πόντιος περιφεριάρχης Πανίκας βγαίνει στην ανεργία είναι μοναδικη ευκαιρία να ηγηθεί του νέου ΕΑΜ. Ήδη ο Παπαθεμελής με τον Ζουράρη και τον Μίκη ζωστήκαν τ’άρματα και ο Ανθιμος είναι έτοιμος να υψωσει το λάβαρο.
    Να τρέξει ένα κλεφτόπουλο να ειδοποιήσει τον Πλεύρη («μηδενός εξαιρουμένου» δεν είπαμε;).

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 11/04/2011

  6. @1 Ματσουκάτες : Ο ΣΥΡΙΖΑ όπως είναι γνωστό δεν είναι κόμμα. Στον ΣΥΡΙΖΑ συμμετέχουν συνιστώσες. Ο Τσίπρας είναι στον ΣΥΝ, ο Ρούντη στην ΚΟΕ, ο Νταβανέλος στην ΔΕΑ, o Κοσμάς στο Κόκκινο κοκ.
    Ο Δρίτσας σε ποιά συνιστώσα είναι; Από που «παίρνει γραμμή»; Ξέρεις κάτι που δεν γνωρίζω;

    Σχόλιο από Kanali | 11/04/2011

  7. Μπράβο στο Kanali για την εξαιρετική διοργάνωση.

    Συμφωνώ με τον kiamul
    Αυτή είναι η ανάγκη των καιρών, που κάθε μέρα γίνεται και πιο επιτακτική

    Καλώς την pentanotsimiΚοινή είναι η αίσθηση ( οικοδεσπότου και τινων μουσαφιρέων) ότι έλειψε ένα κάτι ..σαν «δια ταυτα».
    Ε, «ερασιτέχνες» είμαστε…την επόμενη φορά.. 🙂

    Tris ….
    Αν έχεις κάτι να πεις, που μας διαφεύγει, σχετικά με ΔΝΤ ΚΑΙ Μνημόνιο πεστο .
    Να μην ξεχάσω..»ρώταγε » για σένα ο σ. asarcikli .. https://pontosandaristera.wordpress.com/2011/04/08/requiem/#comment-33323

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/04/2011

  8. @kanali

    Οπότε μπορούμε να πούμε ότι: ο Δρίτσας είναι ανεξάρτητος-συριζιακός!

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 11/04/2011

  9. @8 Ε ναι!!! Αν κάθε φορά που αναφέρεις τον Τσίπρα λες ότι είναι Συνασπιστής-συριζιακός, όταν αναφέρεις τον Ρούντη λες ότι είναι Κοεΐτης-συριζιακός, εεεε σε αυτήν την περίπτωση και ο Δρίτσας είναι ανεξάρτητος-συριζιακός.

    Είναι περίεργο, αλλά με αφορμή αυτήν την συνάντηση κατάλαβα ότι πάρα πολλοί νόμιζαν ότι ο Δρίτσας είναι «ΣΥΝ» πράγμα που δεν ισχύει.
    Δες εδώ : http://kanali.wordpress.com/2011/04/10/meetingblogger/#comment-1647

    Σχόλιο από Kanali | 11/04/2011

  10. Ο Θοδωρής είναι πολύ καλός φαρμακοποιός και σύζυγος της Τασούλας.
    Αυτά όμως δεν έχουν σημασία διότι τα μόνα που θα μείνουν από αυτή τη συνάντηση,να μας θυμίζουνε την προεπαναστατική περίοδο, είναι ο πίνακας με το βάζο και τα άνθη (νεκρά φύσις -πολύ σπουδαίο κομμάτι) πάνω από το πιάνο και δίπλα οι μάσκες, καθώς και οι (μεταμοντέρνες) καρέκλες.
    Επίσης θα πρέπει να γίνει ιδιαίτερη μνεία στα κηροπήγια τα οποία ταιριάζουνε με τα γυαλιά της Σοφίας (πολύ προχωρημένα).

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 11/04/2011

  11. Ο Θοδωρής δεν είναι ούτε φαρμακοποιός ούτε σύζυγος της Τασούλας αλλά τι μπορεί να γνωρίζει ένας «Tris, na sti vali o Otromotris»;;;

    Σχόλιο από kanali | 11/04/2011

  12. Κανάλι

    ο «τρις» κ.λπ είναι καλό παιδί, μάλλον του σημιτικού κλίματος που στεναχωρήθηκε γιατί είπαμε κακά λόγια για τα λαμόγια εκείνης της εποχής. Το χιούμορ -εάν το προσωποποιήσεις-του είναι κάτι μεταξύ Μαντέλη και Δάφνης.

    μουμούλ,

    να τον παίρνετε κανονικά τον «τρις» μαζί σας όταν βγαίνετε. Με το δίκιο του ζηλεύει ο άνθρωπος και σας κάνει μουτράκια.

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/04/2011

  13. […] Πόντος και Αριστερά –> “Τι να κάνουμε με το Μνημόνιο”: Συνάντηση – Συζήτηση b… Κατερίνα –> Στου …Καναλιώτη Herr K. –> […]

    Πίνγκμπακ από Συνάντηση – Συζήτηση bloggers “Μνημόνιο : Τι να κάνουμε” « Κανάλι | 12/04/2011

  14. Η τοποθέτηση της Σοφίας Σακοράφας

    Η Σοφία Σακοράφα έκανε μια αναδρομή στην φύση της Ελληνικής οικονομίας. Είπε ότι από τη δεκαετία του 70, η ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής πέρασε στο χρηματιστηριακό κεφάλαιο το οποίο σε μεγάλο βαθμό αγνόησε την πραγματική οικονομία και την υλική βάση ανάπτυξής της, που στον καπιταλισμό είναι η υπεραξία. Έτσι το σύστημα έπαψε να είναι παραγωγικό γιατί κέντρο της οικονομίας έγιναν οι δανειακές ανάγκες, τα πλεονάσματα, με λίγα λόγια το εμπόριο του χρήματος. Αυτό το στρεβλό μοντέλο, σήμερα πια μεγενθυμένα και εξόφθαλμα δρέπει τα αποτελέσματά του : Ελλείμματα, δημόσιο χρέος, ανύπαρκτη παραγωγική βάση.

    Στη συνέχεια αναρωτήθηκε, πώς είναι δυνατό σήμερα, στην πλέον επιθετική φάση του καπιταλισμού, η αριστερά να μην έχει την πολιτική απήχηση, άρα και την πολιτική δύναμη που της αντιστοιχεί; Πώς είναι δυνατό δηλαδή, με απλά λόγια, σήμερα η αριστερά να μην είναι η απάντηση; Κι εδώ αναδεικνύονται οι ιστορικές ευθύνες της αριστεράς. Το αριστερό κίνημα “κάθισε” πάνω στις μεταπολεμικές κατακτήσεις του και στην ισορροπία που διαμορφώθηκε. Πίστεψε πως ο τροχός της ιστορίας είχε αρχίσει να κυλάει προς τα μπρος και τίποτα δεν θα τον σταματούσε. Και αναλώθηκε σε ενδοσκοπικές αναζητήσεις.

    Μετά είπε ότι οι πολιτικές απαντήσεις της αριστεράς διατυπώνονταν πάντα με δύο τρόπους άρρηκτα δεμένους μεταξύ τους. Τη θεωρία και το κίνημα. Και για να υπάρξει κίνημα πρέπει να υπάρξει ο οδηγός δράσης που είναι η θεωρία.

    Έτσι μέσα από αυτές τις σκέψεις και τις προσωπικές πολιτικές ανησυχίες, υιοθέτησε τη σκέψη για τη Δημιουργία Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του δημοσίου χρέους. Πιστεύει ότι ακουμπάει καταρχήν στη βάση μιας εφικτής και ήδη εφαρμοσμένης διαδικασίας με τελευταίο παράδειγμα τον Ισημερινό άρα έχει αναφορά και μεθοδολογία. Στη συνέχεια έρχεται να απαντήσει σε κυρίαρχες ανάγκες.

    Πρώτο. Στο δικαίωμα ενημέρωσης του ελληνικού λαού.
    Δεύτερο. Απαντά στην ανάγκη συμμετοχής και δράσης της κοινωνίας.
    Τρίτο. Διαπαιδαγωγεί σε μια τελείως διαφορετική πολιτική αντίληψη από το εάν η Ελλάδα μπορεί να πληρώσει το χρέος, αφού αλλάζει το ερώτημα στο τι πρέπει η Ελλάδα να πληρώσει από το χρέος.

    Η Σοφία Σακοράφα τελείωσε την τοποθέτησή της λέγοντας ότι η ΕΛΕ δεν είναι επιτροπή σοφών, κλειστού τύπου, παρά αποκτά σάρκα και οστά μόνον στο βαθμό που θα μπορέσει να εμπνεύσει την μεγάλη εμπλοκή των συνδικάτων, των σωματείων, των οργανώσεων των πολιτών που ελέγχουν, διεκδικούν και αρνούνται.

    (δια χειρός Καναλιώτη)

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 12/04/2011

  15. δε μου λέτε ..Ο Δικος μου ητανε ; *Ητ τον αποφευγετε για να μην τον βαλετε στο νεο Εαμ τωρα πουφυγε και ο Καζακης

    * Ο Βερμουδας ντε.. Ο Βερμουδας του καταχειμωνου; ..Πως να το πώ .. 😉

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/04/2011

  16. οταν βλέπω νασυναντιουνται Μπλογκερς και να μη με καλάνε αισθανομαι ενα κατι μια ζηλια , εναν Φθονο ενα πραμα .. 😦

    Ηθελα κιεγω να δω την Σοφια την Σακοράφα και τον Δριτσα απο κοντα .. Μοναχοφάηδες …
    δεν το περιμενα ποτε ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΛΙΩΤΗ..

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/04/2011

  17. Γιατί έφυγε ο Καζάκης; Που πήγε ο Καραμπελιάς;

    Ποιός δαίμων κυνηγάει το «έθνος» ;

    Σχόλιο από ο Σπίθας | 13/04/2011

  18. ποιος εφαγε απο το κουταλάκι μου; ποιος εφαγε στο πιατακι μου ;

    Σχόλιο από οι επτα νάνοι | 13/04/2011

  19. ‘Η Σοφία Σακοράφα έκανε μια αναδρομή στην φύση της Ελληνικής οικονομίας. Είπε ότι από τη δεκαετία του 70, η ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής πέρασε στο χρηματιστηριακό κεφάλαιο το οποίο σε μεγάλο βαθμό αγνόησε την πραγματική οικονομία και την υλική βάση ανάπτυξής της, που στον καπιταλισμό είναι η υπεραξία. Έτσι το σύστημα έπαψε να είναι παραγωγικό γιατί κέντρο της οικονομίας έγιναν οι δανειακές ανάγκες, τα πλεονάσματα, με λίγα λόγια το εμπόριο του χρήματος.»

    Δηλαδή αν εμενε στην» πραγματική οικονομια » και την υλική βάση ανάπτυξής της, που στον καπιταλισμό είναι η υπεραξία θα ητανε..παραγωγικό;
    ——————

    Βρε βρε την Σοφια την Σακοράφα ..πολύ μαρξιστρια μας προεκυψε .. βρε βρε

    ———————
    εν τω μεταξύ κατι μου θυμιζουν ολα αυτά .. ενα ντε ζα βύ ..

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 13/04/2011

  20. Μετά είπε ότι οι πολιτικές απαντήσεις της αριστεράς διατυπώνονταν πάντα με δύο τρόπους άρρηκτα δεμένους μεταξύ τους. Τη θεωρία και το κίνημα. Και για να υπάρξει κίνημα πρέπει να υπάρξει ο οδηγός δράσης που είναι η θεωρία.

    »Έτσι μέσα από αυτές τις σκέψεις και τις προσωπικές πολιτικές ανησυχίες, υιοθέτησε τη σκέψη για τη Δημιουργία Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του δημοσίου χρέους. Πιστεύει ότι ακουμπάει καταρχήν στη βάση μιας εφικτής και ήδη εφαρμοσμένης διαδικασίας με τελευταίο παράδειγμα τον Ισημερινό άρα έχει αναφορά και μεθοδολογία.»’

    αυτο το παρδειγμα του ..Ισημερινου φυσικά και δειχνει… μεθοδολογία.Αμ πώς

    —Καιρό ειχα να γελάσω ετσι ..Που και να με καλουσε ο Καναλιωτης να την ακουγα απο κοντά την κυρία Σοφια…
    (μαλλον ξερω γιατι δεν με καλεσε ;))

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 13/04/2011

  21. καποιος λοιπόν πρπει να εξηγησει στην κυρια Σοφια οτι αυτο που ονομαζει » πραγματική οικονομία και την υλική βάση ανάπτυξής της, που στον καπιταλισμό είναι η υπεραξία.»

    σημαινει με τη σειρά του απληρωτες ωρες εργασιας και αν θελει να επιστρεψουμε στο Μονετλο αναπτυξης της δεκαετιας του 70 ητοι του Αγριου καπιταλισμου της χουντας που απαγορευε τις απεργιες και διαφημιζε την Ελλ΄δα στο εξωτερικο ως την χωρα οπου δεν γιννται απεργιες οτι αυτή η επιλογή μαλλον δεν ..συναδει με τηναριστερά και ειναι τριχειρροτερη αποτο Νεοφιλελευερο μοντελο που επιβαλλει ο ΓΑΠ και το Δντ τουλαχιστον σε οτι αφορά τους Μισθωτους .. Για τις ξενες πολεθνικές και το κεφαλαιο που θα βρει στην ελλάδα εναν παραδεισο αλά Κουβας του Μπατιστα ναι θαταν καλό .. Για τους εργαζομενους Κολαση ..
    —–
    αλλά που να βρεθει κανεις που να τα εξηγησει στην κ. Σοφια …(εκτος αν της τα εξηγησε ο Καναλιωτης )

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 13/04/2011

  22. Περισσότερες μαλακιες απο τους δήθεν σοβαρούς του μπλοκ δεν εχω ξαναδιαβασει, διαφωνούμε για να διαφωνούμε ,και λεμε για να λεμε , τελικα ειναι καλύτερα να ασχολείστε με τα εθνικοπατριωτικά παρα με τοσο σοβαρά ζητηματα?
    αυτο το καλοπαιδο «τρις και το λουρι της μανας του «που τον αλιεύσατε ,εχεται μια μανια με τους χρυσαυγητες !!!!!

    Σχόλιο από Kiamul | 14/04/2011

  23. Πάλι ο γκρινιάρης ο Kiamul. Ρε σύντροφε, αντί να τρώγεσαι με τα ρούχα σου και να κάνεις τον παντογνώστη, χωρίς να το αποδεικνύεις, κάτσε και γράψε την άποψή σου, διαφώνησε σε συγκεκριμένα σημεία αν μπορείς. Σαν τον σημιτόκαυλο τον «Tris, na sti vali» έχεις καταντήσει.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 15/04/2011

  24. Ματσουκάτε χαλάρωσε…

    Κιαμούλη, γιατί την πέφτεις του Νοσφεράτου; Έχει ένα δικό του τρόπο, ως παλιός μ-λ,να κάνει κριτική σε απόψεις που θεωρεί ότι δεν τον εκφράζουν. Γι αυτό και συχνά μπλέκει σε ανούσιους καυγάδες!

    όσον αφορά τον τρις και το λουρι της μανας του, μας κόλησε ως τσιμπούρι απ’ όταν ανεβάσαμε ένα σχετικό άρθρο. Τι προτείνεις να τον κάνουμε; Σε γκουλάγκ ή στο ΔΝΤ;

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 15/04/2011

  25. Κιαμούλ,
    η εντυπωσιακή ικανότητά σου να «ξετρυπώνεις» τους …χρυσαυγήτες οφείλεται σε φυσικό ταλέντο ή είναι επίκτητη (έχεις κάνει ειδικές σπουδές);
    Πιστεύω ότι μάλλον το δεύτερο πρέπει να συμβαίνει (σπουδές), διότι μόνο ένας υπονοματάρχης της πάλαι ποτέ χωροφυλακής το ρήμα «έχεται» θα το έγραφε με τρόπο που παραπέμπει σε άλλες ατραπούς όπως «Άγιος Βασίλης έρχεται και δεν μας καταδέχεται» ή από την πόλη έρχεται και στην κορφή κανέλλα».
    Επίσης τα πέντε (5) θαυμαστικά στο τέλος του σχολίου σου συνιστούν αυτοκατάφαση η οποία παραβιάζει βιαίως τα όρια της μετροέπειας.
    Στον γραπτό λόγο ως μέγιστος αριθμός θαυμαστικών ορίζεται το τρία (!!!).

    Τέλος θα συμφωνήσω με το περιεχόμενο των παρατηρήσεων και των παραινέσεων που σου απευθύνει ο διακατεχόμενος από αντισημιτόκαυλα συναισθήματα κ. Ματσουκάτος.

    Ομέρ,
    το να υιοθετείς την παραχάραξη του ψευδωνύμου μου, στην οποία προέβη ο Κιαμούλ, με την προσθήκη εις αυτό … «του λουριού της μητρός (μου)», συνιστά πράξη μιαρή καθότι η μανούλα μου υπήρξε θύμα συνωστισμού εκ μέρους των Κλεμαλικών ιμπεριαλιστών σε βαθμό τέτοιον ώστε να καταστώ ορφανό.

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 15/04/2011

  26. Κιαμούλη, γιατί την πέφτεις του Νοσφεράτου;

    Σιγά μή μου την επεσε ο Παλιο φιος ο Κιαμουλ ,Ομέρ .. Παλί φυτιλια πας να βαλεις;; .λολ
    ανμου την επφτε θα τολεγε στα ισα ..οπως κανω εγω οταν την πέφτω ..Αυτος ειναι ο αξιοπρεπής τροπος και ο Κιαμουλ ειναι αξιοπρεπής

    Γιατί πας να τον ερμηνευσεις;

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 17/04/2011


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: