Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Μην στοχοποιείτε τους ομογενείς απ’ τη Ρωσία

Είστε υπεύθυνοι κύριοι της Αστυνομίας για τη στοχοποίηση αυτή

Με αφορμή το τραγικό αποτέλεσμα απ’ την ένοπλη σύγκρουση κακοποιών με αστυνομικούς με τα δύο νεκρά παιδιά της ομάδας που κυνηγούσε τους ληστές, βρεθήκαμε και πάλι αντιμέτωποι με τη ρατσιστική υστερία κατά των ομογενών απ’ τη Ρωσία,  των  παλιννοστούντων κ.λπ.

Αιτία είναι η ίδια η Αστυνομία που με τα Δελτία Τύπου τονίζει την υποοθετική περίπτωση (αδιάφορο αν είναι σωστό ή λάθος) να προ’έρχονται οι δράστες από τη συγκεκριμένη ομάδα πληθυσμού.

Αμέσως είδαμε να αναπαράγεται  με ρατσιστικό τρόπο η είδηση, όπου στη θέση των προσωπικών ευθυνών των δραστών ενυπήρχε ο υπερτονισμός της ομάδας προέλευσης. Και άρχισαν τα όργανα:  Ηλίθιοι φασίστες εθνικοπατριώτες σε διάφορα σάιτ να αναφέρονται με τους πλέον βαρείς χαρακτηρισμούς κατά της πληθυσμιακής ομάδας. Να ανακαλούν  την θλιβερή και βρωμερή εκστρατεία περί ελληνοποιημένων κατά των παλιννοστούντων που ξεκίνησαν οι αλήτες της Νέας Δημοκρατίας το 2000 για να καλύψουν την εκλογική τους ήττα.    

Έτοιμα είναι τα άθλια γουρούνια να εφαρμόσουν τον νόμο του Λυντς, με την αστυνομία να τους  υποδεικνυει τον πληθυσμό-ένοχο… Και  μπροστά στη γενίκευση της ρατσιστικής απαξίωσης των ομογενών από τη Ρωσία, οι ομοσπονδίες των Ποντίων (ΠΟΕ και ΠΟΠΣ) να ζουν μακάρια στο γκέτο τους ευλογώντας ανίκανους ηγέτες και χορεύοντας το τικ άνευ φεσίου!!!

 

Δείτε κάποιους θλιβερούς διαλόγους:

 

  1. TopGunZ είπε:

    Γιατί το ομογενείς εμένα μου πάει σε ρωσότουρκους που μας τους κουβαλήσανε σαν παλλινοστούντες?

    • ΙΩΝΑΣ είπε:

      Αν εννοείς τους Τουρκογενείς καζανοκέφαλους,π ου μας κατσικώθηκαν στο κεφάλι,συμφωνώ απόλυτα. Και μένα εκεί πάει το μυαλό μου. Άκου παλλινοστούντες… Έχουμε μπλέξει άσχημα με δαύτους και δεν βλέπω πώς μπορούμε να ξεμπλέξουμε. Άτιμη φάρα…

      • TopGunZ είπε:

        Ακριβώς. Άλλη μια υπηρεσία που μας προσέφερε η διακυβέρνηση Σημίτη.

  2. Μαύρος Ιάκωβος είπε:

    Ομογενείς;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Τσετσένοι που πήραν υπηκοότητα απο τον Σημίτη σε ένα βράδυ για να ψηφίσουν το 2000.Για να μην ξεχνάμε…………

    …………………………..
    …………………………..
    …………………………..
Στέργιος είπε:

Θα πρέπει κάποτε να πάψει το παραμύθι με τους “ομογενείς”.
“Ομογενής” χωρίς γλώσσα γίνεται; Δεν γίνεται;
Όπως και το Ελληνοαμερικανάκι που δεν ξέρει λέξη ελληνικά, έτσι και όλοι αυτοί οι ψευτο-Πόντιοι από την πρώην ΕΣΣΔ που άλλαξαν τα ονόματά τους από -ωφ σε -ιδης και μιλούν ρώσσικα, άλλες 10 γλώσσες τού Καυκάσου και τούρκικα, αλλά λέξη ελληνικά (ούτε νεοελληνικά, ούτε την ποντιακή διάλεκτο), ΔΕΝ είναι “ομογενείς”. Δεν πά’ νά’ χουν ελληνικό αίμα;

…………………………..
…………………………..
…………………………..
.
Μια ενδεικτική  αντίκρουση ήταν η εξής  :
.
.
ΓΙΩΡΓΟΣ είπε:
.

ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ (ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΔΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΗΜΗΤΗΣΜΟΥ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ) ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΝΟΠΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΠΟΥ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ(;;;;!!!!!) ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΩΝΟΥΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ (ΓΙΑ ΜΙΑ ΛΗΣΤΕΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ!!!!;;;;) [ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΒΡΗ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΥΓΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΞΙΖΕΙ ΘΑΝΑΤΟΣ],ΚΑΙ ΦΗΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ.

.

ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΣΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ;– ΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ ΤΟΥ ΠΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗ, ΠΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΘΝΟΤΙΚΑ Η ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ.
……………………………….

ΜΗΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ,ΤΙΣ ΟΡΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ (Ή ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Η ΙΔΙΑ ) ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ (ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ); ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΞΑΝΑΓΡΑΨΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΤΟ;

.

ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ, ΩΣΤΕ Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΤΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΗ.

…………………..

ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ, ΚΟΣΜΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΑΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ, ΤΩΝ ΜΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20 ΑΙΩΝΑ.

.

οταν οι αστυνομικοί δολοφονούν Ποντίους γιατί δεν αντιδρά κανείς; 25/3/00, ο 17χρονος Νίκος Λεωνίδης, πρόσφυγας από τη Γεωργία, δολοφονείται από τον ασφαλίτη Ατματζίδη στη Θεσσαλονίκη. ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΤΣΙ; ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ; ΦΟΡΕΣΤΕ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΡΑΧΙΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΕΤΑΞΑΣ.

 

…………………………..
…………………………..
…………………………..
———————————————–
.
Εμείς ως μπλογκ , αν σου έλειπαν τα αντισημιτικά και τα αναπόδεικτα συνωμοσιολογικά σου σου, θα σου λέγαμε με όλη μας την καρδιά:  Μπράβο Γιώργο.
.
Γιατί όπως οι συγκεκριμένοι γελοίοι Νεοέλληνες στοχοποιούν τους Πόντιους από τη Ρωσία, έτσι και εσύ στοχοποιείς  άλλη πληθυσμιακή ομάδα!! Αλλά αυτά δεν είναι του παρόντος.  Να σου πούμε μόνο ότι ο Σημίτης προέρχεται από βλαχική οικογένεια και εσύ παραείσαι συνωμοσιολόγος.
.
Αλλά όπως είπαμε αυτά δεν είναι του παρόντος, απλώς υποθηκεύεις μια πολύ καλή κατά τα άλλα  τοποθέτηση.
Advertisements

06/03/2011 - Posted by | -προσφυγιά, -Ιδεολογικά, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός, Αντιρατσιστικά, Αντισημιτισμός

29 Σχόλια »

  1. Νοσφεράτε τα εξαλείψαμε τα επίμαχα σημεία, τα οποία στην αρχή μας ξέφυγαν από τη βιασύνη μας να ανεβάσουμε ένα σχετικό κείμενο!! Οκ;

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 06/03/2011

  2. ο.κ..απλώς ηθελα να πω οτι πια δεν ξερεις απο που να πιαστεις ..εκει που λές να μια σωστη τοποθετηση ..αρχιζουνε τα τρελά και παλαβά..

    μαλλον κατι ριχνουν στο νερο που πινουμε για να αρχισω κι εγω τα συνομωσιολογικά

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 06/03/2011

  3. Όταν υπάρχει ευμάρεια, όταν υπάρχει ανάπτυξη, όταν υπάρχει πλούτος και η πίττα που μοιράζεται είναι μεγάλη-ακόμα κι αν η μοιρασιά είναι άδικη, ακόμα και ανήθικη- τότε το βλέμμα των ανθρώπων κοιτάει πιο ψηλά από το επίπεδο των ματιών του. Τα χέρια ανοίγουν, είναι πιο …εύκολες οι χειραψίες -ακόμα και οι αγκαλιές, είναι πιο εύκολη η αποδοχή ακόμα κι αν η κατανόηση του διαφορετικού, εξακολουθεί να φαντάζει δύσκολη.

    Στην κρίση όμως, στην φτώχεια, στην ανασφάλεια, στον φόβο, το βλέμμα κατεβαίνει, και τα χέρια του καθενός σφίγγονται πιο εύκολα γύρω από το κορμί του. Μια ασυναίσθητη πολλές φορές, όσο και αναποτελεσματική κίνηση. Και εκει …πρέπει «να βρεις εχθρό». Και επειδή ο πραγματικός εχθρός ειναι μεγάλος, τερας πολυπλοκαμο, Λερναια Ύδρα, βολευεσαι με το …ψευτικο εχθρό. Αυτόν που το Τερας σου προσφερει στο πιατο. «Βολεψου σου λέει και κατασπαραξε αυτόν, και εγώ …μαζί σου». Ο φασισμός, στην δημιουργία ψευτικών εχθρών στηριζεται, στο φόβο που ευκολα ανακαλυπτει ψευτοδιαφορές, πλαστες,κατασκευασμένες.

    Λένε οι ιστορικοι, ότι ειναι μέγα λάθος να κάνουμε υποθετικές ερωτήσεις. Αλλά …ο πειρασμός του νου, ισχυροτερος απο τις προσταγές και τον ορθολογισμό της επιστημης της ιστορίας. Κι έτσι…αν δεν υπηρχε άραγε η μεγάλη Υφεση, θα ειχε βρει τόσο προσφορο εδαφος ο ναζισμός;

    Σχόλιο από Κατερίνα | 07/03/2011

  4. Από το 1989 που άρχισε το πρώτο κύμα,των ξεχασμένων για 70 περίπου χρόνια από τις Ελληνικές κυβερνήσεις νεοπροσφύγων συμπατριωτών μας να έρχεται στην Ελλάδα,είναι γνωστό σε όλους ότι ο μόνος μη κρατικός φορέας που προσέφερε σοβαρές υπηρεσίες για την κοινωνική ένταξή ,την στεγαστική και επαγγελματική αποκατάσταση τους ήταν η Π.Ο.Π.Σ.και γιαυτό της δόθηκε και ο τίτλος του ατύπου Υπουργείου Εξωτερικών.
    Μάλιστα με πρωτοβουλίες της ,όπως είναι γνωστό, και αυτή των σωματείων μελών της, συγκέντρωσε και έστειλε αεροπορικώς στη Γεωργία ,Αρμενία κ.αλ. με περισσότερες από 10 αποστολές από το 1991-1998, ανθρωπιστική βοήθεια.
    Παράλληλα λειτούργησε τμήματα εκμάθησης της Ελληνικής και της Ρωσικής γλώσσας ,που λειτουργούν μέχρι σήμερα ,ενώ δημιούργησε και λειτούργησε Νομικό τμήμα για την υποστήριξή τους.
    Δυστυχώς οι συμπατριώτες μας αυτοί από τη πρώτη στιγμή στοχοποιήθηκαν από ΜΜΕ και Αστυνομικές αρχές, που αρέσκονταν να αναφέρονται για κάθε ποινικό αδίκημα που δημοσιοποιούταν ,ότι ο εμπλεκόμενος ήταν Ρωσοπόντιος ,η Ρωσοποντιακή μαφία.
    Για αυτού του είδους την απαράδεκτη όσο και ρατσιστική συμπεριφορά ,εκτός του αγώνα ενημέρωσης που δώσαμε , από ΜΜΕ, προσφύγαμε και στην δικαιοσύνη για την υποστήριξή τους.
    Θεωρώ και εγώ την σημερινή στάση ,με αφορμή το τραγικό όσο και επώδυνο για όλους μας περιστατικό ,της στυγερής δολοφονίας δύο νέων παιδιών την ώρα της εκτέλεσης του καθήκοντός τους, ορισμένων ΜΜΕ , τουλάχιστον συκοφαντική σε βάρος όλων αυτών των συμπατριωτών μας που συνεχίζουν να δοκιμάζονται ,εξ αιτίας της ανυπαρξίας σοβαρής πολιτικής αποκατάστασής τους ,20 χρόνια μετά τη εγκατάσταση τους στην Ελλάδα.
    Τέλος θα πρέπει να θυμηθείτε ότι τις όποιες παράνομες Ελληνοποιήσεις ,που αναφέρεται την περίοδό 1995-1998, καταγγείλαμε δημόσια από ΜΜΕ σε επανειλημμένες εκπομπές και έτσι το θέμα ήρθε για συζήτηση στο Ελληνικό κοινοβούλιο.
    Θεώρησα ευκαιρία να κάνω την μικρή αυτή αναδρομή ,για αποκατάσταση της αλήθειας ,σε σχέση τουλάχιστον με την μέχρι σήμερα στάση της Π.Ο.Π.Σ ,αφού στο Δ.Σ. της, 4 μέλη της είναι νεοπρόσφυγες, για τα θέματά που τους απασχολούν,αλλά και για έναν ακόμη λόγο.
    Η στάση μας αυτή τότε για τις όποιες παράνομες ελληνοποιήσεις ,που έπλητταν το προφίλ των χιλιάδων συμπατριωτών μας, που για χρόνια αποκλεισμένοι και εγκαταλελειμμένοι,αντιμετώπιζαν και εδώ από ορισμένους ανεγκέφαλους και συμπεριφορές αποκλεισμού, έδωσε την ευκαιρία σε μία σειρά στελέχη του ΠΑΣΟΚ που χρόνια ,ορέγονταν την Π.Ο.Π.Σ , όχι μόνον να ξεκινήσουν μια σειρά επιθέσεων εναντίον μας ,αλλά συνέβαλλαν αποφασιστικά και συνέδραμαν στην δημιουργία της ΠΟΕ .(Νομίζω τουλάχιστον,ότι εσύ Ομέρ κάτι πρέπει να έχεις υπόψη σου,αν δεν κάνω λάθος.)

    Καλή Σαρακοστή,με τη επισήμανση ότι μετά την νηστεία και την μετάνοια ,για όλους μας, έρχεται η κάθαρση και η Ανάσταση.

    Υ.Γ.

    Πόντιοι πόσο σας ενοχλεί η λογοκρισία (όταν σας την κάνουνε διότι όταν λογοκρίνετε εσείς μια χαρά στύλ έχετε);
    Το λέω αυτό γιατί γράψατε ενα εμπαθέστατο κείμενο και όταν σας απάντησα ότι κάνατε αχταρμά τον Σημίτη, τον Καλατράβα κλπ μου κόψατε το σχόλιο επειδη …”λέω χοντρές μαλακίες”.
    Ναί αλλά σε αυτό το πόστ σε πήρε ο πόνος για τη λογοκρισία (στο άλλο ποόστ δεν σε ένοιαζε γιατί εκεί τη λογοκρισία την ασκούσες εσύ), συνεπώς είμαι εντός θέματος.
    Ομέρ, τι όνομα είναι αυτό, μουσουλμάνος είσαι;

    Θα ήθελα να το σχολιάσω,η να το παραλληλίσω με ανάλογη συμπεριφορά, αλλά επειδή για το συγκεκριμένο θέμα στην ΄Αφορμή΄, έχετε δίκιο, κατά την άποψή μου,λέω να αποφύγω την όποια πρόκληση .

    Σχόλιο από Stefanos | 07/03/2011

  5. Stefanos γράφεις:

    «Για αυτού του είδους την απαράδεκτη όσο και ρατσιστική συμπεριφορά ,εκτός του αγώνα ενημέρωσης που δώσαμε , από ΜΜΕ, προσφύγαμε και στην δικαιοσύνη για την υποστήριξή τους.»

    Μήπως μπορείς να μας δώσεις συγκεκριμένα στοιχεία γι αυτά που αναφέρεις; ΜΜΕ, δικαστήρια κ.λπ.;

    Επίσης γράφεις: (Νομίζω τουλάχιστον,ότι εσύ Ομέρ κάτι πρέπει να έχεις υπόψη σου,αν δεν κάνω λάθος.)

    Κάνεις πολύ λάθος. Εγω ενεπλάκην στα ποντιακά μετά την ίδρυση της ΠΟΕ. Απλώς οι γέροντες αριστεροπόντιοι οι οποίοι ανελιπώς μας βοηθούν με την εμπειρία τους και μνήμη έχουν και ήθος!!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 07/03/2011

  6. Ομέρ δεν μου φαίνεται διόλου παράξενο,ότι από όλα αυτά που διάβασες για τις ανυπόστατες ουσιαστικά κατηγορίες κατά της Π.Ο.Π.Σ. σε σχέση με την υποστήριξη που όφειλε να παράσχει στους συμπατριώτες μας ,δεν κάνεις κανένα σχόλιο ,αλλά μου ζητάς επιβεβαίωση σε σχέση με τις αλλεπάλληλες παρεμβάσεις μας στα ΜΜΕ την Πολιτεία και τα όργανά της,τα 20 χρόνια της δικής μου εμπλοκής .
    Επειδή από όσο ξέρεις εδώ και 7 χρόνια δεν βρίσκομαι(ευτυχώς θα έλεγα για παρά πολλούς φίλους και συμπατριώτες μου) στην Π.Ο.Π.Σ,για να έχω στην διάθεση μου το αρχείο της ,έχω μόνον το προσωπικό μου αρχείο ,το οποίο δεν είναι σε ηλεκτρονική μορφή ,για να μπορώ να το αναρτήσω.
    Έχω όμως πει και στο παρελθόν, ότι είμαι διαθέσιμος να συμμετέχω σένα δημόσιο Δημοκρατικό διάλογο,όχι για να δικαιωθώ,αλλά για να δώσω την ευκαιρία σε εμπλεκόμενους με τα οργανωτικά των ποντίων συμπατριώτες ,να θέσουν τους όποιος προβληματισμούς και τα ερωτήματά τους και να ακούσουν ίσως κάποιες διαφορετικές από τις δικές τους απόψεις και από αυτές που διαστρεβλωμένα παρουσιάζονται κατά καιρούς,ηλεκτρονικά ,έντυπα,η προφορικά.
    Τώρα όσον αφορά τον ισχυρισμό σου ,για τη δική σου εμπλοκή με τα Ποντιακά μετά την ίδρυση της ΠΟΕ,αν ήταν αλήθεια ,θα επιβεβαίωνε το ανεπαρκές των γνώσεών σου σχετικά με τα δρώμενα της προηγούμενης 25ετίας στο χώρο μας και πιθανά κάποιων εντελώς λανθασμένων προσεγγίσεων σου,για να είσαι προσεκτικότερος στο μέλλον στις απόλυτες εκτιμήσεις σου σε διάφορα θέματα, που από όσο λες δεν γνωρίζεις. Άσε όμως να έχω τις απόψεις μου σε αυτό το θέμα,για να μην πω την βεβαιότητα από πότε και γιατί έχεις εμπλακείς .
    Όσον αφορά περί των αριστεροπόντιων γερόντων της πρώτης γενιάς , που έχουν εμπειρία,μνήμη αλλά κυρίως, Ήθος ,που μάλλον υπονοείς ότι λείπει από κάποιους από εμάς, που δήθεν σε ενημερώνουν,να σου πω ότι όσοι υπήρχαν στο παρελθόν ,στο σύνολό τους σχεδόν δεν ζουν πια ανάμεσά μας.
    Όλοι οι υπόλοιποι που ενεπλάκησαν τα τελευταία 30 χρόνια στα Ποντιακά δρώμενα και είχαν και κάποιο ουσιαστικό ρόλο ,είναι σε όλους μας γνωστοί για την συμμετοχή ,τα θετικά η τα αρνητικά που προσέθεσαν σε αυτή την υπόθεση. Νομίζω ότι ατυχώς τους επικαλείσαι συχνά ,αφού μάλλον δεν πείθεις.
    Φοβάμαι όμως πως η προσωπική αυτή υπεράσπιση που υποχρεώνομαι κατά καιρούς να κάνω, είναι αδιέξοδη και εκτός από την προσωπική ικανοποίηση της απάντησης και της παράθεσης ιστορικών γεγονότων του παρελθόντος,δεν συμβάλλει στον διάλογο που επιχειρείται, με στόχο την αναβάθμιση και την προώθηση μιας σειράς θεμάτων που αφορούν το Ποντιακό ζήτημα.
    Πάντως ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    Σχόλιο από Stefanos | 08/03/2011

  7. Δείτε τους εθνικόφρονες πατριώτες:

    «Σπάσιμο μούτρων και οστών όλων των Ρωσοπόντιων, Αλβανών, μετά πακετάρισμα και πέταμα έξω από τα σύνορα..»

    http://enantionolon.wordpress.com/2011/03/07/η-καλύτερη-λύση-για-παράνομους-μετανά/

    Σχόλιο από Chris | 08/03/2011

  8. Δηλαδή τι θέλεις να μας πείς, ότι δέν υπάρχουνε εθνοτικές μαφίες στις περισσότερες μεγαλουπόλεις του κόσμου οι οποίες ελέγχουνε διάφορους τομείς του εγκλήματος;
    Αν δέν ξέρεις π.χ. ποιά εθνοτική μαφία ελέγχει στην Ελλαδα τη διακίνηση των λαθραίων τσιγάρων να φροντίσεις να μάθεις και μετά να γράφεις …κατά του «ρατσισμού»(πάντως σε πληροφορώ οτι δεν είναι η Λουξεμβουργιανή ούτε η ΝεοΖηλανδέζικη).
    Εγώ πάντως δεν θα είχα κανένα πρόβλημα αν θα έκαναν λόγο (εδώ ή στο εξωτερικό) για πιθανή εμπλοκή της Ελληνικής μαφίας ή Ελλήνων μαφιόζων, τώρα εσυ τι λόγο έχεις να ενοχλείσαι που σου θίγουν τα αδέλφια σου τους πόντιους μαφιόζους δεν το γνωρίζω.

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 09/03/2011

  9. Φίλε των σιδηροδρόμων,ασφαλώς και υπάρχουν εθνοτικές μαφίες ,που έχουν μάλιστα εξειδικευθεί σε τομείς της παραβατικότητας και δραστηριοποιούνται σε όλο τον κόσμο.
    Αυτό όμως δεν δίνει σε κανένα το δικαίωμα όταν συ λαμβάνετε κάποιος κακοποιός,να ενοχοποιείται συλλήβδην και η εθνικότητά από την οποία προέρχεται και ο παραβάτης.
    Με την αναφορά από τα ΜΜΕ, η την αστυνομία ,σε Αλβανους ,μουσουλμάνους η Ρωσοπόντιους ,ακριβώς αυτό επιτυγχάνεται. Δηλαδή στοχοποιούνται, κοινωνικά μάλιστα αποκλεισμένες ομάδες πληθυσμών,για τις οποίες ουσιαστικά δεν υπάρχει κάποια σοβαρή πολιτική ένταξής τους, που στην συνέχεια εισπράττουν και τις συμπεριφορές του αποκλεισμού από όλους εμάς .Το έγκλημα και η παραβατικότητα δεν έχει πατρίδα και χρώμα ,όπως ασφαλώς και το χρήμα.
    Φοβάμαι,το πρόβλημα είναι ότι όλα αυτά δεν γίνονται τυχαία και έτσι μεταξύ των άλλων,δημιουργούμε πολίτες και κοινωνίες που δεν αποδέχονται την διαφορετικότητα και χωρίς ανοχή στο διπλανό μας.

    Σχόλιο από Stefanos | 09/03/2011

  10. Υ.Γ.

    Αντιθέτως δύσκολα ,η ποτέ δεν γίνεται αναφορά στην καταγωγή ενός μεγάλου πρωταθλητή ,επιστήμονα, καλλιτέχνη.Ξέρεις πόσοι τέτοιοι υπάρχουν ανάμεσά μας ,ειδικά από τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ, που βιοπορίζονται μάλιστα με δυσκολία,που τους χρησιμοποιεί η εκάστοτε κάθε μορφής εξουσία δια ίδιον όφελος και ποτέ δεν έγινε κάποια αναφορά στην καταγωγή τους?
    Πρόσεξε ,με τις θέσεις που πρεσβεύεις, μην χάσεις το τραίνο.

    Σχόλιο από Stefanos | 09/03/2011

  11. recipe d

    Σχόλιο από adjura_aquarce | 10/03/2011

  12. […] Πόντος και Αριστερά […]

    Πίνγκμπακ από -Μην στοχοποιείτε τους ομογενείς απ’ τη Ρωσία « www.olympia.gr | 10/03/2011

  13. Να ανακαλούν την θλιβερή και βρωμερή εκστρατεία περί ελληνοποιημένων κατά των παλιννοστούντων που ξεκίνησαν οι αλήτες της Νέας Δημοκρατίας το 2000 για να καλύψουν την εκλογική τους ήττα.

    Θα έπρεπε να είσαι πολύ πιο προσεκτικός σε αυτό διότι τα πράγματα δεν είναι έτσι. Πρώτον: Προσωπικά εγώ έμαθα το 2009 από έγκυρη πηγή ότι όντως είχαν φέρει διάφορους μη Έλληνες και τους ελληνοποίησαν για να ψηφίσουν Σημίτη.
    Δεύτερον: Αυτούς που έφεραν είναι γνωστό ότι ήταν μια από τις χειρότερες φάρες στη χώρα τους και ταλαιπωρούσαν το ελληνικό στοιχείο με αποτέλεσμα πραγματική πόντια να πει ότι »εμείς φύγαμε από εκεί για να γλιτώσουμε από αυτούς κι εσείς τους φέρατε εδώ»
    Τρίτον: Είναι γνωστό ότι πολλοί ήρθαν με πλαστά χαρτιά και βίζες που απέκτησαν λαδώνοντας. Αυτό αν αποδειχτεί τους κάνει παράνομους και απελάσιμους
    Τέταρτον: Όσοι δεν είχαν να λαδώσουν ακόμη κι αν ήταν Πόντιοι και μιλούσαν Ελληνικά δεν έπαιρναν βίζα. Κάνε μια βόλτα στην Ουκρανία να μάθεις τα καψώνια που τους κάνει η εκεί πρεσβεία.

    Συμπέρασμα: Να είσαι πιο προσεκτικός, λιγότερο εριστικός και υβριστικός.

    Σχόλιο από anonymous | 10/03/2011

  14. Στέφανε,
    «…δεν δίνει σε κανένα το δικαίωμα όταν συ λαμβάνετε κάποιος κακοποιός,να ενοχοποιείται συλλήβδην και η εθνικότητά από την οποία προέρχεται και ο παραβάτης.»

    Δεν …ενοχοποιήται συλλήβδην η εθνικότητα όταν συλαμβάνεται κάποιος κακοποιός και αναφέρεται η εθνικότητά του.
    Αυτά είναι στα μυαλά των ποντίων και όσων είναι εξ επαγγέλματος «θύματα».
    Το ίδιο ισχύει και για τις κοινωνικές ομάδες όπως ηλικιωμένοι, μπάτσοι, δημοσιογράφοι, παπάδες κ.ο.κ. Λέμε π.χ. «μπάτσος πούλαγε ναρκωτικά», «εφημέριος γαμούσε παιδάκια», «ηλικιωμένος επεδίδετο σε πεολειχία», «δημοσιογράφος κατασκέυαζε ειδήσεις».
    Αν κάποιος ανήκει σε μία από τις παραπάνω ομάδες θα πρέπει να θίγεται;
    Εγω νομίζω ότι μόνο όποιος αναγνωρίζει τον εαυτό του στα ανωτέρω έχει λόγο να ενοχλείται.
    Και δεν μου λές κύριε Στέφανε, η ευαισθησία σου αυτή αποτελεί ζήτημα αρχής ή είναι επιλεκτική; Διοτι αν είναι ζήτημα αρχής τότε παράληλα με τις εξυπνάδες που μας αράδιασες περί ρατσισμού θα πρέπει να καταδικάσεις ως ρατσιστή όποιον φωνάζει, ή σημφωνεί, με το σύνθημα «Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι».
    Αλλά νομίζω ότι, επειδή το κοπιραϊτ του συνθήματος αυτού το έχει η αριστερά, οι πόντιοι ως αριστεροί θα επινοούσαν διάφορες σοφιστείες για να αποδείξουν πόσο «φονιάδες των λαών» είναι οι Αμερικάνοι.

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 11/03/2011

  15. Πόντιοι και αριστεροί,
    επειδή οι …ρατσιστές σας κατηγορούν ότι «δεν στρίβετε» (αλλά πάτε μόνο ίσια)
    σας καλώ να καταδικάσετε το ρατσιστικό «έστριψε αλα Γαλλικά» με το οποίο ενοχοποιείται συλλήβδην ολόκληρο το ένδοξο έθνος των Φρασουάδων για καιροσκοπισμό.

    Για να σας δώ, θα στρίψετε;

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 11/03/2011

  16. anonymous
    Εξακολουθείς να αναπαράγεις την ίδια βρώμικη ιστορία του 2000 που ξεκίνησε η ΝΔ και αναπαρήγαγαν διάφορα πτηνά της τηλεόρασης και που μιλούσε για 150,000 Τσετσένους, Ουκρανούς και δεν ξέρω τι άλλο που παρανόμως ελληνοποιήθηκαν. Όσοι περίπου και οι πρόσφυγες από τις χώρες της πρωην ΕΣΣΔ.
    Αν δε όπως διατείνεσαι διαθέτεις έγκυρες πηγές και στοιχεία για τις (ελάχιστες) παράνομες ελληνοποιήσεις διαλεξε έναν από τους εκατοντάδες Ελληνες εισαγγελείς και τραβα….
    Να σου θέσω δε υπ όψη ότι οι προστακτικές σε αυτό το μπλοκ μας προκαλούν χαμόγελο και μόνο. Ίσως και λίγο γέλιο εκτιμώντας την προσπάθειά σου…

    Tris κλπ
    Γιατί τυραννιέσαι βρε παιδί μου…αφού δεν τόχεις…
    Να συμφωνήσω πάντως μαζί σου λέγοντας ότι για τους συγκεκριμένους κακοποιούς έπρεπε να αναφερθουν στα επαγγέλματά τους. Δηλαδή ένας ιδιωτικός υπάλληλος, ένας άνεργος και ένας περιοδεύων έμπορος σκότωσαν με καλάσνικωφ δύο αστυνομικούς.
    Γιατί σκέψου την πρότασή σου αντικαθιστώντας τα επαγγέλματα με την εθνικότητα .Πως θα σου φαινότανε να άκουγες κάθε μέρα στις ειδήσεις : «Ελληνας πούλαγε ναρκωτικά”, “Έλληνας γαμούσε παιδάκια”, “Έλληνας επεδίδετο σε πεολειχία”, “Έλληνας κατασκέυαζε ειδήσεις” και πολλά άλλα….
    για σκέψου….

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/03/2011

  17. Ασφαλώς και εννοώ ότι η αρνητική αναφορά σε μια εθνοτική ομάδα ,που συνήθως είναι και κοινωνικά αποκλεισμένη,δημιουργεί αρνητικό κλίμα, σε βάρος της, όχι μόνον από συγκεκριμένες ομάδες πολιτών ,αλλά στο σύνολό της κοινωνίας.
    Όσο για το γνωστό σύνθημα,“Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι” είναι αλήθεια ότι εάν κυριολεκτούσε, όταν προβάλετε, για ολόκληρο το Αμερικάνικο έθνος ,δεν αποδίδει την πραγματικότητα.
    Αφού στοχοποιεί και τους απογόνους 40.000.000 ιθαγενών ινδιάνων που σφαχτήκαν από τους νέους εποίκους της Αμερικής,στο βωμό της κάθαρσης της νέας Ηπείρου,που ασφαλώς και δεν θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν με αυτό τον όρο.
    Πιστεύω ότι γνωρίζεις πολύ καλά ότι αναφέρεται στους ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ ΑΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ,(εξουσιαστές και τα όργανά τους) και όχι στα εκατομμύρια ανέργων ,αλλά και τα εκατομμύρια των απλών ανθρώπων , που χαράζουν μια παγκόσμια πολιτική σε βάρος όλων των υπολοίπων λαών ,για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους ,αγνοώντας και καταπατώντας πολλές φορές, κάθε έννοια δικαίου.

    Σχόλιο από Stefanos | 11/03/2011

  18. Να κάποιες υποθέσεις ομογενών από την πρώην ΕΣΣΔ που κακοποιήθηκαν από την αστυνομία, η οποία συγκαλύφτηκε απ’ το κράτος, το οποίο καταδικάστηκε από το ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ:

    4-5. Ζελίλωφ (προσφυγή 17060/03 – απόφαση 24/5/07 – θύμα Ελληνοπόντιος). Δύο παραβιάσεις των άρθρων: 3 (κακομεταχείριση από ΕΛΑΣ) και 3 (απουσία αποτελεσματικής έρευνας). Απόφαση στα ελληνικά http://www.nsk.gr/edad/ee413.pdf.
    Σχετικό δελτίο τύπου ΕΠΣΕ: http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=192&cid=3135

    17. Λεωνίδης (προσφυγή 43326/05 – απόφαση 8/1/09 – θύμα Ελληνοπόντιος). Μια παραβίαση του άρθρου 2 (θάνατος κατά τη σύλληψη από ΕΛΑΣ). Απόφαση στα ελληνικά: http://www.nsk.gr/edad/ee587.pdf.
    Σχετικό δελτίο τύπου ΕΠΣΕ: http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=192&cid=3395

    18-20. Γκαλότσκιν (προσφυγή 2945/07 – απόφαση 14/1/10 – θύμα Ελληνοπόντιος). Τρεις παραβιάσεις των άρθρων: 3 (κακομεταχείριση από ΕΛΑΣ), 3 (απουσία αποτελεσματικής έρευνας), 6.1 (υπερβολική καθυστέρηση διαδικασίας). Απόφαση στα ελληνικά http://www.nsk.gr/edad/ee635.pdf
    Σχετικό δελτίο τύπου ΕΠΣΕ: http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=192&cid=3578

    Σχετικό δελτίο τύπου ΕΠΣΕ: http://cm.greekhelsinki.gr/index.php?sec=192&cid=3709

    Σχόλιο από "ρωσοπόντιωφ" | 11/03/2011

  19. Εξακολουθείς να αναπαράγεις την ίδια βρώμικη ιστορία του 2000 που ξεκίνησε η ΝΔ και αναπαρήγαγαν διάφορα πτηνά της τηλεόρασης και που μιλούσε για 150,000 Τσετσένους, Ουκρανούς και δεν ξέρω τι άλλο που παρανόμως ελληνοποιήθηκαν. Όσοι περίπου και οι πρόσφυγες από τις χώρες της πρωην ΕΣΣΔ.
    Αν δε όπως διατείνεσαι διαθέτεις έγκυρες πηγές και στοιχεία για τις (ελάχιστες) παράνομες ελληνοποιήσεις διαλεξε έναν από τους εκατοντάδες Ελληνες εισαγγελείς και τραβα….
    Να σου θέσω δε υπ όψη ότι οι προστακτικές σε αυτό το μπλοκ μας προκαλούν χαμόγελο και μόνο. Ίσως και λίγο γέλιο εκτιμώντας την προσπάθειά σου…

    1) Δεν απαντάς σε κανένα θέμα από αυτά που έθεσα.

    2) Μου θυμίζεις το Σημίτη που από το βήμα της βουλής έλεγε να πάμε στον εισαγγελέα.

    3) Δεν είναι καθόλου βρώμικη η ιστορία. Υπάρχουν άνθρωποι που τους έβλεπαν και που ξέρουν και που κατέβαιναν τα αεροπλάνα. Η ΝΔ δεν την ξεκίνησε. Αν την είχε ξεκινήσει θα είχε βγει στους δρόμους. Φέρθηκε δε στην αριστερά και το ΠΑΣΟΚ πολύ αξιοπρεπώς και την κάρφωσαν εκτέλεσαν με βίαιο τρόπο, που για μένα συνιστά συνταγματική εκτροπή. Το 1967 την έκαναν με τα τάνκς, τώρα η κοινωνία εξελίσσεται και την έκαναν με άλλο τρόπο.

    4) Για την προστακτική γέλα όσο θέλεις.

    Σχόλιο από anonymous | 12/03/2011

  20. ίσως η μόνη προσθήκη που θα έπρεπε να κάνουν είναι ότι δεν ήταν αχρείοι, εκμεταλλευτές και ψεύτες μόνο οι νεοδημοκράτες αλλά και οι πασόκοι, οι οποίοι προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν έναν ομογενή προσφυγικό πληθυσμό που ήθελε πραγματική αλληλεγγύη από τους ομοεθνείς του, εκείνα τα σκληρά χρόνια που ακολούθησαν την σοβιετικη διάλυση.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 12/03/2011

  21. Mumul,
    Πολύ συχνά διαβάζω στις εφημερίδες ή ακούω στα άλλα ΜΜΕ για «Έλληνες κακοποιούς» αλλά ουδέποτε σκέφτηκα να …δυσανασχετήσω με αυτό.
    Ούτε με ενοχλεί καθόλου (σε αντίθεση με εσένα) να αναφέρεται η εθνικότητα κάθε παραβατικού.
    Προσωπικά έχω …γραμμένο αν είναι κάποιος Έλληνας ή όχι και τον καθένα τον κρίνω από τις πράξεις του. Εσένα δε, με βαση το κόλλημα που έχεις με τη ράτσα σου με μοναδικό κριτήριο το φυλετικό, σε κρίνω ως ψιλορατσιστή (κολλημένο με τη ράτσα (σου).

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 14/03/2011

  22. Στέφανε,
    …ωραίος τύπος είσαι, ώστε λοιπόν το «Αμερικάνοι, Φονίαδες των λαων» θα ηταν ρατσιστικό αν … «στοχοποιεί και τους απογόνους 40.000.000 ιθαγενών ινδιάνων που σφαχτήκαν από τους νέους εποίκους της Αμερικής, στο βωμό της κάθαρσης της νέας Ηπείρου,που ασφαλώς και δεν θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν με αυτό τον όρο.» ή αν αναφέρεται «στα εκατομμύρια ανέργων ,αλλά και τα εκατομμύρια των απλών ανθρώπων» !!!
    Ενώ τώρα δεν είναι !!!

    Ακούς Moumul, ακούτε πόντιοι και αριστεροί τι λέει ο άνθρωπος;
    Ώστε λοιπό υπάρχει … «καλός» και «κακός» ρατσισμός !!!

    Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να σε ρωτήσω αν είσαι πόντιος αλλά δεν το έκανα για να μην με πούνε …ρατσιστή.

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 14/03/2011

  23. Ώστε 40.000.000 ινδιάνοι σφάχτηκαν.
    Σε ποιό πανεπιστήμιο είπαμε ότι έχεις σπουδάσει ιστορικός;

    ΥΓ
    Αν θέλεις ανάφερε και τις πηγές σου.

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 14/03/2011

  24. «.. σε κρίνω ως ψιλορατσιστή (κολλημένο με τη ράτσα (σου)…»

    Μπέρδεμα αυτή η ράτσα ρε παιδί μου
    Από την μια Ναβάχο και από την άλλη Σαράχο…

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 14/03/2011

  25. Δραιζινοδηγέ, ξαναδιάβασε με προσοχή σε παρακαλώ τα παρακάτω,από την ανάρτηση 17.

    «Πιστεύω ότι γνωρίζεις πολύ καλά ότι αναφέρεται στους ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ ΑΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ,(εξουσιαστές και τα όργανά τους) και όχι στα εκατομμύρια ανέργων ,αλλά και τα εκατομμύρια των απλών ανθρώπων , που χαράζουν μια παγκόσμια πολιτική σε βάρος όλων των υπολοίπων λαών ,για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους ,αγνοώντας και καταπατώντας πολλές φορές, κάθε έννοια δικαίου».

    Επομένως
    Το » Αμερικάνοι φονιάδες των λαών»,ασφαλώς και δεν είναι ρατσιστικό σύνθημα, όπως πολύ καλά κατάλαβες, αλλά ένα κατεξοχήν πολιτικό σύνθημα,που χρόνια τώρα ακούγετε στις κινητοποιήσεις όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο και αποδίδει με τον πιο απλό τρόπο το αποτέλεσμα πολιτικών των Η.Π.Α. σε βάρος όλων των υπολοίπων ,αναλόγως των γεωπολιτικών ,αλλά και οικονομικών συμφερόντων τους.
    Κάνε τον κόπο και ξαναδές σε τι πορεία κινείσαι,μήπως με τα όσα ισχυρίζεσαι έχεις εκτροχιασθεί.

    Τέλος για τα αστειάκια σου,σχετικά με τις ιστορικές μου γνώσεις για τον αριθμό των ιθαγενών που εξολοθρεύθηκε,μετά τον εποικισμό των Ευρωπαίων στην Αμερική.

    «Λίγες χιλιάδες από άπληστους χρυσοθήρες,χάρη στην υπεροχή των όπλων τους,της οργάνωσης και της ηγεσίας τους κατέχτησαν μέσα σε ελάχιστα χρόνια τριπλάσιες εκτάσεις από την Ευρώπη,κατοικημένη από 20.000.000 ιθαγενείς.Η εποποιία αυτή βάφτηκε με αίμα,με την ανελέητη και παράλογη εξολόθρευση των Ινδιάνων».
    .Βλ.Εγκ. Παιδεία τόμος 2,σελ.14

    «Μετην εισβολή από την Ευρώπη,στην Αμερική εξαπλώθηκαν επιδημίες,οι οποίες αφάνισαν 110.000.000 Ιθαγενών της Αμερικής».
    Βλ.Βικιπαiδεια.Ιθαγενείς της Αμερικής.

    «ΟΙ Ευρωπαίοι άποικοι της Αμερικής ,είναι υπαίτιοι για το ολοκαύτωμα που συντελεστικέ, σε βάρος εκατομμυρίων Ιθαγενών».

    Βλ. Staff.A review of American Holocaust.. The conguest of the new world(by Dayid Stanford)on the website of Oxford,Universiti.

    Στέφανος, ο Ανιστόρητος.

    Σχόλιο από Stefanos | 14/03/2011

  26. Υ.Γ.

    «Ο ουρανός που πάντα έχει ένα δάκρυ συμπόνιας για το λαό μου που μας φαίνεται αιώνιος και αμετάβλητος μπορεί τώρα να αλλάξει.Σήμερα είναι καθαρός αύριο όμως ίσως σκεπαστεί με σύννεφα.Τα λόγια μου είναι σαν τα αστέρια ποτέ δεν αλλάζουν.»

    Σχόλιο από Stefanos | 14/03/2011

  27. Mumul,
    μόνο και μόνο το γεγονός ότι αυτοπροσδιορίζεσαι διαδυκτιακά όχι ως άτομο αλλά με βάση τον τόπο καταγωγής σου και εξαντλείσαι σε αυτό, καταδεικνύει με τον πίο αντικειμενικό τρόπο το κόλλημα που σου προανέφερα.

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 15/03/2011

  28. Στέφανε,
    επειδή βλέπω οτι, στο πλαίσιο των πνευματικών σου γυμνασμάτων, …αυτοσχεδιάζεις περί «καλού» και «κακού» ρατσισμού με βάση την πολιτική ορθότητα οφείλω να σε πληροφορήσω ότι αυτή είναι μια αντίληψη που το σύχρονο δυτικό πνεύμα (ας το πούμε έτσι) την έχει καταδικάσει
    ως αναπαράγουσα τον ρατσισμό.
    Αν το συγκεκριμένο σύνθημα έλεγε π.χ.: «Αμερικάνικες κυβερνήσεις, φονιάδες των λαών» κάνωντας σαφή αναφορά στην εθνικότητα των κυβερνήσεων (οπως γινεται αναφορα και στην ποντιακή καταγωγη κάποιων κακοποιών) χωρίς να τσουβαλιάζει όλους τού Αμερικανούς τότε δεν θα ήταν ρατσιστικό όπως είναι τώρα.
    Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ πως οι κυβερνήσεις (και μάλιστα όλες) είναι …φονιάδες των λαών αλλά εδώ δεν μιλάμε για αυτό αλλά για το κατά πόσο αυτό το σύνθημα είναι ρατσιστικό και μάλιστα όταν αυτοί που το εκφωνούν δηλώνουν …»αντιρατσιστές».
    Βέβαια ισχυρίζεσαι οτι «δεν ενοεί όλους τους Αμερικάνους αλλα τις ηγεσίες» όμως αυτές αφ’ ενός ειναι μια ελάχιστη μειοψηφία της Αμερικάνικης εθνότητας, αφ΄ετέρου το συγκεκριμένο σύνθημα δεν την κατονομάζει αλλά κατονομάζει ολόκληρη την εθνότητα.
    Αντιθέτως όταν π.χ. γίνεται αναφορά σε «ρωσοπόντιο/ους κακοποιό/ους» αναφερεται σε συγκεκριμένα πρόσωπα (των οποίων τα ονόματα δεν ανακοινώνονται πρίν αποδειχτεί η ενοχή τους, λογω προσωπικών δεδομένων) και σε συγκεκριμένες πράξεις και γιαυτό δεν είναι αφοριστικά και κατ΄επέκταση ρατσιστικά όπως το «Αμερικάνοι φονίαδες των λαών» στό οποιο δεν αναφέρονται πρόσωπα και πράξεις αλλά …ενοούνται….

    Αυτο το απλό πράγμα βλέπω ότι δυσκολεύεσαι να το καταλάβεις.

    Σχετικά με τα …40 εκατομύρια (!) ιθαγενών πληθυσμών της βόρειας Αμερικής που ξεπάστρεψαν οι Ευρωπαίοι, εγώ νόμιζα ότι ό πληθυσμός της Αμερικής ηταν κάτι κοντα στα 10-15 εκατομύρια χωρισμένοι σε 300 φυλές κυνηγών (οχι αγροτών) που -λόγω μετακινήσεων- ευρίσκονταν σε συνεχείς πολέμους μεταξύ τους.
    Την ίδια εποχή ούτε στην πυκνοκατοικημένη τοτε Ευρώπη δεν έχουμε ακρίβή καταγραφή του πληθυσμού αλλά αυτός υπολογίζεται με βάση επιστημονικούς υπολογισμούς σε περίπου 70 εκατομύρια πρίν την επιδημία του «μαύρου θανάτου (πανώλης) και της «μικρής εποχής των παγετόνων (1400 – 1800 μΧ περίπου) όπου αφανίστηκε το 1/3 του Ευρωπαϊκου πληθυσμού.
    Αφού όμως αντλείς τους ισχυρισμούς σου απο τη Βικυπαίδεια …πάω πάσο.

    Βλέπω όμως ότι συνεχίζοντας να …αυτοσχεδιάζεις αποδίδεις σε …γενοκτονία (άλλο ποντιακό κόλλημα με τις γενοκτονίες) των ιθαγενών της Αμερικής από τους Ευρωπαίους τους θανάτους που οφείλονται σε επιδημίες ασθενειών στις οποίες δεν είχαν ανοσία.
    Με την ίδια ακριβως λογική θα πρέπει να καταγγείλουμε και τούς Κινέζους διότι από εκεί ξεκίνησε πρίν 3.500 χρόνια ο βάκιλος της πανώλη που ήλθε το 1347 στην Ευρώπη και θέρισε τους πληθυσμούς.
    Επίσης θα πρέπει να καταγγείλουμε (και) τους πόντιους του Οζμπεκιστάν διότι απο τη Μπουχάρα ξεκίνησε το 1889 η Ασιατική γρίπη η οποία δημιούργησε τον ιο Η2Ν8 και άφησε πίσω της 50 εκατομύρια νεκρούς (κατ’ άλλους 100 εκατομύρια).
    Επίσης θα πρέπει να καταδικάσουμε τους Ισπανούς για την «Ισπανική γρίπη» κ.ο.κ.

    Όμως οι καταγγελίες -σύμφωνα πάντα με τη δική σου λογική- δεν πρέπει να σταματήσουν εδώ αλλά θα πρέπει να καταδικάσουμε καί τους Δωριείς που την «έπεσαν» στους Αχαιούς και κατέστρεψαν τον Μηκιναϊκό πολιτισμό, και αν χρειαστεί να καταδικάσουμε όλες τις μεταναστεύσεις οι οποίες συνιστούν και την ιστορία του πλανήτη.
    Μέχρι να δικαιωθούνε οι πρόγονοί μας οι πόντιοι.

    Θα το σκεφτώ και θα σε ειδοποιήσω.

    Σχόλιο από Tris, na sti vali o Otromotris | 15/03/2011

  29. Tris Amaxostixies,

    Επειδή θεωρώ ότι με τις όποιες απόψεις που παρατέθηκαν εδώ,εξαντλήσαμε το θέμα του κατά πόσον είναι η δεν είναι ρατσιστικό το κυρίαρχο αυτό σύνθημα των κινητοποιήσεων σε όλο τον κόσμο,και ο καθένας μας έβγαλε τα όποια συμπεράσματά ,θα ήθελα να επισημάνω ότι παρά τις όποιες απόψεις , δυστυχώς για τους συμπατριώτες μας ,οι αρνητικές αναφορές που γίνονται με το προσωνύμιο του¨Ρωσοπόντιου¨(καθώς και ανάλογα συνθήματα για άλλες Εθνοτικές ομάδες),τους στοχοποιεί και τους βάζει στο περιθώριο της κοινωνίας μας και θα ήταν καλύτερα να αποφεύγεται.
    Σχετικά τώρα με τις επιδείξεις των ιστορικών μας γνώσεων ,που μάλλον δεν ενδιαφέρουν κανέναν, πράγματι τα όσα αναφέρεις γενικά για τους Ιθαγενείς της Αμερικής είναι ορθά,με μόνη την διαφορά που η δική μου αριθμητική αναφορά ,έγινε για όλη την ήπειρο της Αμερικής Βόρεια και Νότια και στόχο είχε όπως ασφαλώς και κατάλαβες,υπερβάλλοντας μάλιστα,να ανάδειξή, ένα ιστορικό γεγονός του παρελθόντος.
    Υπόσχομαι πάντως, ως την άλλη επικοινωνία μας να μελετήσω καλύτερα σχετικά θέματα, για να μην με βρεις αδιάβαστο.

    Στέφανος μελετών.

    Σχόλιο από Stefanos | 15/03/2011


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: