Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Δι.Συ.Π.Ε. Το τέλος μιας φιλόδοξης προσπάθειας;

«Finish DISYPE» ή «Περί κηδεύσεως των αυτοχείρων»

Η ελλαδική ανοησία ημιμαθών ποντιοπατέρων -που νοιάζονται κι αυτοί μόνο για το παγκάρι της αμαρτωλής «μη Μονής» του Βέρμιου Όρους- συνδυασμένη με τη μετασοβιετική υπεροψία και μαγκιά των όσων ηγούνται του τραυματισμένου ελληνισμού που επιβίωσε της σοβιετικής κατάρρευσης και ανασυγκροτήθηκε αποτελεσματικά, μαζί με την ανεπάρκεια του προεδρείου του ΔιΣυΠΕ….  έκανε το θαύμα της !

Η παγκόσμια οργάνωση του Ποντιακού Ελληνισμού (Διεθνής ΣυνΟμοσπονδία Ποντίων Ελλήνων) ήδη αυτοδιαλύεται σε μια στιγμή που χρειαζόταν όσο ποτέ άλλοτε, για να συγκροτήσει τις τεράστιες εγκατεσπαρμένες ανά τον πλανήτη δυνάμεις του ποντιακού ελληνισμού. Η δήλωση αποχώρησης της σημαντικής Ομοσπονδίας των Ελλήνων της Ουκρανίας (μαζί με τις υπόλοιπες Ομοσπονδίες της πρώην ΕΣΣΔ) είναι το πρώτο βήμα μιας μάλλον προδιαγεγραμμένης πορείας. Προδιαγεγραμμένης εδώ και λίγους μήνες, όταν στην τελευταία προσπάθεια να γίνει ένα Δ.Σ. στην Αθήνα επικράτησε με τα  συνδικαλιστικά  της τερτίπια η εξαιρετικά τραυματισμένη ηθικά ελλαδική ομοσπονδία που φέρει το όνομα ΠΟΕ και συνάντησε την ανελαστικότητα της ελληνορωσικής πλευράς. Και όλα αυτά σ’ ένα πλαίσιο ενός περίεργου καταστατικού, που ευνοούσε τις συνδικαλιστικές απατεωνιές…

Ο καθένας πλέον, εντός Ελλάδας και εντός του πλανήτη τούτου, θα πορεύεται μόνος αυτοϊκανοποιούμενος, ως κακιά μητριά της Χιονάτης, μπροστά στον γνωστό καθρέφτη του παραμυθιού!

Εκτός εάν πραγματοποιηθεί το περίφημο Έκτακτο Συνέδριο, το οποίο αντικειμενικά πλέον (κακώς αλλά έτσι συνέβη!) έχει αναχθεί στο μείζον ζήτημα που θα ενώσει πλήρως το χώρο και θα διευκολύνει την ένταξη στη ΔιΣυΠε και των ενδοελλαδικών ανταγωνιστών της ΠΟΕ  …

Μαριούπολη, 7 Φεβρουαρίου 2011 

Αρ.πρωτ.: 22


 

Προς: τον Πρόεδρο 

της Διεθνούς Συνομοσπονδίας

Ποντιακού Ελληνισμού

κο Ιβάν Σαββίδη

τον Γενικό Γραμματέα ΔΙΣΥΠΕ

κο Θεώδορο Στολτίδη

τα μέλη του Διοικητικού

Συμβουλίου ΔΙΣΥΠΕ


Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

Αξιότιμε κύριε Γενικέ Γραμματέα,

Αξιότιμα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου,

Σε συνέχεια της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου ΔΙΣΥΠΕ του Δεκεμβρίου του 2010 στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΕΣΟ τον Ιανουάριο του 2011 έγινε η σχετική ενημέρωση από τα μέλη του ΔΣ ΔΙΣΥΠΕ κυρίες Αλεξάνδρα Προτσένκο-Πιτσατζή και Ελένη Πρόνταν για την απαισιόδοξη, κατά την κρίση τους, οργανωτική και πνευματική επικρατούσα κατάσταση στη ΔΙΣΥΠΕ.

Λήφθηκε απόφαση να συζητηθεί στο Κογκρέσο της ΟΕΣΟ το θέμα της αποχώρησης της ΟΕΣΟ από την σύσταση της ΔΙΣΥΠΕ στη περίπτωση της μη πραγματοποίησης του έκτακτου συνεδρίου.

Μεγάλη συζήτηση έλαβε χώρο για το καταστατικό της ΔΙΣΥΠΕ, στο οποίο παρατηρείται η ευχαίρια μιας Ομοσπονδίας με μεγάλο αριθμό μελών, να υπαγορεύει τους δικούς της όρους στις 11 ομοσπονδίες κατά την λήψη οποιασδήποτε απόφασης.

Η Ομοσπονδία Ελληνικών Συλλόγων Ουκρανίας δε θα πάρει μέρος στο τακτικό συνέδριο. Δεν δεχόμαστε κατηγορηματικά την επιβολή μιας ομοσπονδίας. Η Ελλάδα είναι πρωτεργάτρια της δημοκρατίας. Δυστυχώς στην ιστορία της πάντα υπήρχαν δικτάτορες. Ο λαός μας στις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης υπέφερε πολλά από τον δικτάτορα Στάλιν με αποτέλεσμα να μην είναι σε διάθεση να δέχεται  άλλες επιβολές οποιουδήποτε είδους, συμπεριλαμβανομένων αυταρχικών αντιλήψεων του επικεφαλής της ΠΟΕ κου Παραχαρίδη.

Με εκτίμηση,

 

Η Πρόεδρος της Ομοσπονδίας  Ελληνικών Συλλόγων

της Ουκρανίας

 

Αλεξάνδρα

Προτσένκο-Πιτσατζή

 

Ο Γενικός Γραμματέας Ο.Ε.Σ.Ο.

 

 

Νίκος Κοσσέ

 

Δείτε κάποια σχετικά κείμενά μας:

-Ο Καλεντερίδης ως “υπερπράκτωρ της ΚΥΠ” και οι Πόντιοι της Τουρκίας

-Xαραλαμπίδης  VS  Καλεντερίδης ;

-Όταν το θράσος περισσεύει…

-Το περιβάλλον Παρχαρίδη διαλύει την ΠΟΕ…

-Ωρέ Πόντιοι, με τι μούτρα θα τιμήσετε τη γενοκτονία;

-Quo Vadis ΠΟΕ ;

-Το φέσι και οι… αφέσωτοι !

-Φέσι το ελληνικόν…

-Περί Ιδρύματος “ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ” κλπ

-Εκδήλωση στην Παναγία Σουμελά του Βερμίου και κοσμοσυρροή στον Πόντο

-PontosVISA και Ζωνιανά…

 

Advertisements

09/02/2011 - Posted by | -Διάφορα, -Πολιτική, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός, ΠΟΕ

80 Σχόλια »

  1. Παραχαρίδη ;;;;;;;;;;;;

    Έτσι αποκαλούν στην Ουκρανία τον πρόεδρο της ΠΟΕ; 🙂 🙂

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 10/02/2011

  2. Συγχαρητήρια κ.Παρχαρίδη!!!!

    Να δούμε πόσα κακό ακόμα θα προκαλέσετε στον οργανωμένο ποντιακό χώρο. Δεν σου έφτασε το ότι διέσπασες τον ποντιακό χώρο στην Ελλάδα, τώρα έβαλες το χεράκι σου και στον παγκόσμια οργανωμένο ποντιακό χώρο και τον διαλύεις και αυτόν.
    Δεν γνωρίζεις κ. Παρχαρίδη ότι «όποιος σπέρνει ανέμους θα θερίσει θύελλες»;
    Αντί λοιπόν να τροποποιείς το καταστατικό της ΠΟΕ για να παραμείνεις Πρόεδρος, πρέπει να αποχωρήσεις τώρα ακόμα που είναι καιρός πριν τα κάνεις όλα κομμάτια και θρύψαλα.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 10/02/2011

  3. Όχι μόνον στην Ουκρανία τον χαρακτηρίζουν ως Παραχαρίδη , αλλά και πολλοί που γνωρίζουν τον εν λόγω υπερασπιστή της διαφάνειας και Κλουζώ των όπου γης διαπλεκόμενων και καταχραστών του Ποντιακού χρήματος,για την γνωστή σχέση του με τον παρά και ως ιατρού.
    Δέν είναι όμως και αυτός που στο όνομα της δημιουργίας του ΔΙΣΥΠΕ στο ΣΤ. Παγκόσμιο Ποντικό συνέδριο το 2006 ,μαζί με τους παρατρεχάμενους του κατασπατάλησε,ακούστε 810.000 ευρώ των ανόητων Ελλήνων φορολογουμένων ,για να διασπάσει τον Ποντιακό χώρο και να ικανοποίηση τον εγωισμό και τις προσωπικές φιλοδοξίες του.
    Αλλά και Παρχαρίδη τον αποκαλούν,γιατί κατάφερε αυτός ο κολοσσός της κάθαρσης και κυνηγός του κατεστημένου και όσων παρέμειναν για χρόνια σε διοικητικά πόστα σε ποντιακές οργανώσεις,να τροποποιήσει το καταστατικό της δήθεν ενωτικής ομοσπονδίας του και να παρατείνει για λογαριασμό του το δικαίωμα να επανεκλέγει πρόεδρος για τρίτη και τέταρτη θητεία .
    Άξιος! Άξιος! Άξιος!, Ώσανά!!!!! ψάλλει,για τον κ. καθηγητή, σύσσωμος ο οργανωμένος Ποντιακός χώρος, τον’ επί πόλου Όνου καθήμενο'(επάνω στον νέο φέρελπι γραμματέα της ΠΟΕ) ερχόμενο Μεσσία των ποντίων.
    Μια και μοναδική διέξοδος υπάρχει για τον κ.Παρχαρίδη και την κουστωδία του,να ζητήσουν δημόσια συγνώμη από τους Ποντίους που ενέπαιξαν και περιέπλεξαν σε περιπέτειες και να κλειστούν στα σπίτια τους, για να μπορούν με την ησυχία τους κάνοντας την αυτοκριτική τους ,να κατανοήσουν ,έστω και την δωδεκάτην το κακό που έκαναν σε όλους τους Ποντίους.
    οι υγιείς δημοκρατικές δυνάμεις οφείλουν να τον προσπεράσουν να κοιτάξουν μπροστά και να συνεχίσουν την πορεία που χάραξαν άξιοι οραματιστές του χώρου.
    Χρύσανθος,Ιασωνίδης,Κτενίδης,Ηγουμ. Αμβρόσιος.Φυλλίζης,Τανιμανίδης,Λαμψίδης,Σουρμελής,Τσιρκινίδης και τόσοι άλλοι.

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 10/02/2011

  4. κ. Παρχαρίδη!!!

    Σήμερα η Ουκρανία, από αύριο περιμένετε και τις άλλες δέκα. Καλομελέτα κι έρχεται!!!
    ΄Οσο διαβάζω τα λεγόμενα του Ανώνυμου Β, μου έρχονται στο νου τα επώνυμα σκυλιά του πολέμου γύρω σου (Βλέπε το Δ.Σ. της ΠΟΕ) και τους Πουαρώ ή τον Αστυνόμο Σαϊνη αν προτιμάτε.
    Για να μην μιλήσω για τα κοπρομούμουλα της Ευξείνου Λέσχης Βεροίας……….
    Ω μεγάλοι υπερασπιστές της διαφάνειας!!!
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ. ΄Οσο είναι νωρίς μαζέψτε τα και εξαφανιστείτε. Δεν έχει ανάγκη ο χώρος από τέτοιου είδους συμπεριφορές και πρόσωπα. Ζητήστε συγνώμη, όσο είναι νωρίς.
    Γιατί αυτό το βόϊδι το σανό που όσο βαθιά ρουχνίζει τόσ΄ εύκολα μυγιάζεται κι ανεμοστροβιλίζει και που το κράζουνε λαό, θα σπάσει το καρίκι…….
    Τελειώσανε τα ψέματα, ζητήστε ταπεινά συγνώμη και εξομολογηθείτε για να έχετε πρόσωπο να αντικρύσετε τους προγόνους μας!!!

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 10/02/2011

  5. «ΣΦΙΓΓΑ» και «Ανώνυμε Β»
    μπορείτε εδώ να εκφέρετε ελεύθερα την όποια άποψη έχετε.
    Η παραποίηση όμως των ονομάτων με σκοπό την διακωμώδηση με αυτόν τον τρόπο αυτών που τα φέρουν , απλά απαγορεύεται.
    Τα διορθώνω λοιπόν στα σχόλιά σας και ελπίζω να συννεννοηθήκαμε.
    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/02/2011

  6. ΠΕΡΙ ΟΝΟΥ ΣΚΙΑΣ.

    Έχεις δίκαιο , αξιότιμε κ διαχειριστή για την παρατήρησή σου,παρόλο που δεν υπήρχε καμιά πρόθεση από μέρους μου για να παραποιήσω ένα τόσο βαρύ όνομα ,τουλάχιστον από παρατυπίες ,μεθοδεύσεις, ίντριγκες και κακοδιαχείριση στον Ποντιακό χώρο,γιαυτό και θα είμαι προσεκτικότερος εις το μέλλον.

    Με την ταμπακιέρα όμως, τι γίνεται σύντροφοι?

    Ανώνυμος Β , Μετανοών.

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 10/02/2011

  7. Αξιότιμε κε Ανώνυμε Β συγχωρεμένος

    Για την ταμπακιέρα…είσαι ήδη μέσα σε αυτήν …

    mumul ο μεγαλόκαρδος 🙂

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/02/2011

  8. Παρόλο που είμαι βέβαιος ότι με ερμηνεύεις λάθος ,να το δεχτώ ότι βρίσκομαι μέσα στην ταμπακιέρα , παρόλο που σε διαβεβαιώ δεν κάπνισα ποτέ για να υπάρχει καπνός στο δρόμο μου.
    . Όμως όπως ασφαλώς καταλαβαίνεις, με εκπλήσσει ,αλλά και με προβληματίζει, η σιγή ασυρμάτου που επικρατεί τελευταία στη σελίδα,’όταν συμβαίνουν σοβαρά γεγονότα και υπάρχουν ενδιαφέρουσες εξελίξεις, στον οργανωμένο ποντιακό χώρο.
    Τέλος πάντων θα βρούμε όλοι μας το δρόμο μας.

    ΠΑΡΧΑΡΪΔΗ (ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ) ΣΩΤΗΡΟΣ

    Κάθε του προσδοκία βγήκε λανθασμένη
    και τώρα απελπισία και καημός.
    Είχανε δίκιο τα παιδιά στη Ρώμη.
    Δεν είναι δυνατόν να βασταχτούν οι δυναστείες
    που έβγαλε η κατάκτησις των Μακεδόνων.
    Τ΄’άλλα ήσαν όνειρα και ματαιοπονίες.

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ 1915.

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 10/02/2011

  9. Στην Ελλάδα τον λένε και Παρχαρίδη.

    —————-
    «μικρή μαρίδα»…ισχύουν και για σενα τα προαναφερθέντα…ονοματα δεν παραποιούμε

    Σχόλιο από μικρή μαρίδα | 11/02/2011

  10. Ανώνυμε Β
    Βιάστηκες και μάλλον εσύ με ερμήνευσες λάθος

    «..Για την ταμπακιέρα…είσαι ήδη μέσα σε αυτήν..»

    εννοώ ότι την κουβέντα για την ουσία ήδη την έχουμε ανοίξει και ήδη βρίσκεσαι σε αυτην την κουβέντα…

    Για την «σιγή ασυρμάτου» τι να πω…!!!
    δεν νομίζω ότι υπάρχουν και πολλά μετερίζια τα οποία τολμούν να λένε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη για τα τεκταινόμενα στον ταλαιπωρημένο από πολλές πλευρές ποντιακό χώρο…..

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/02/2011

  11. Ανώνυμε Β,

    Θα συμφωνήσω με το σχόλιο σου ότι «σιγή ασυρμάτου επικρατεί τελευταία στη σελίδα όταν συμβαίνουν σοβαρά γεγονότα και υπάρχουν ενδιαφέρουσες εξελίξεις στον οργανωμένο ποντιακό χώρο».
    Είναι λοιπόν δυνατόν να δημοσιεύεται διαγραφή Ομοσπονδίας από τη ΔΙΣΥΠΕ και να μην γίνεται κανένας απολύτως σχολιασμός;
    Μια λογική πρώτη ερώτηση θα ήταν, για ποιο λόγο, τι συνέβη;
    ΄Εγινε αποδεκτή η διαγραφή, θα επηρεάσει τη διοργάνωση του επόμενου Παγκοσμίου Συνεδρίου εάν και εφόσον γίνει;
    ΄Ομως αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι το εξής: όποτε γινόταν μία νέα εγγραφή Ομοσπονδίας στη ΔΙΣΥΠΕ, μόνο πυροτεχνήματα δεν έπεφταν από την πολύ χαρά, τώρα….!!!!
    ΄Ισως είναι στιγμή τα λεγόμενα «ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΦΑΛΙΑ» να κάνουν την αυτοκριτική τους και να αντιληφθούν ότι εύκολα φτάνεις στην κορυφή, πολύ δύσκολα παραμένεις εκεί, ενώ ακόμη πιο εύκολα μπορείς να πέσεις κουτρουβαλώντας.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 11/02/2011

  12. ———————————————————-
    NΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ!!!!!!!!!!!!!
    ———————————————————-

    ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ saqarTvelos berZnul
    ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΑΣ saTvistomoTa kavSiri

    СОЮЗ ГРЕЧЕСКИХ ОБЩИН ГРУЗИИ
    ALL GEORGIAN UNION OF GREEK SOCIETIES

    Georgia, 0102 Tbilisi, Kievis 8 str, Tel+Fax: 0099532- 942037, e-mail: fotios@caucasus.net

    № 16 9.02.2011

    ΠΡΟΣ: κο Ι. ΣΑΒΒΙΔΗ
    Πρόεδρο ΔΙΣΥΠΕ,

    κο Θεόδωρο Στολτίδη,
    Γενικό Γραμματέα,

    Προς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΙ.ΣΥ.ΠΕ

    Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

    Αξιότιμα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΙ.ΣΥ.ΠΕ

    Θεωρώ ότι είμαστε όλοι εντυπωσιασμένοι απο αυτό που είδαμε και υποφέραμε στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΙ.ΣΥ.ΠΕ τον Δεκέμβριο 2010. Μερικοί μάλλον δεν είδαν τίποτα ειδικό, εξετάζοντας αυτό ως τυπικό φαινόμενο που διακρίνει μερικά χρόνια τις χωριστές ομοσπονδίες και τα μέλη του Συμβουλίου της ΔΙΣΥΠΕ. Ήμουν έκπληκτος και εξοργισμένος απο εκείνη την οργή και πίεση που προσπαθούσε να πραγματοποιήσει η καθοδήγηση και τα μέλη της ΠΟΕ.

    Εγώ, ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΙΣΥΠΕ ενημέρωσα τα μέλη του Συμβουλίου μας και τα δραστήρια μέλη της ελληνικής διασποράς της Γεωργίας για την κατάσταση των υποθέσεων που δημιουργήθηκε στην ΔΙΣΥΠΕ.

    Τα δραστήρια μέλη μας επεσήμαναν ότι κατα τη διάρκεια της ύπαρξης της ΔΙΣΥΠΕ τίποτα θετικό δεν αποφασίστηκε για τους πόντιους ενώ τα προβλήματα είναι περισσότερα απο αρκετά. Μερικοί που ήταν στο παρελθόν συμμετέχοντες των συνεδρίων και των διασκέψεων της ΔΙΣΥΠΕ επεσήμαναν ότι οι συνεδριάσεις αυτές πάντα συνοδευόταν απο την ίντριγκα και καυγάδες, ότι η μια ομοσπονδία ( ΠΟΕ) που έχει πολλες κοινότητες πάντα προσπαθούσε να υπαγορεύει τους δικούς της όρους σε άλλες 11 ομοσπονδίες που δεν μπορεί να συνεχίσει στο περαιτέρω.

    Επεσήμαναν ότι ο κ. Ιβαν Σαββίδης εκλέχτηκε ως καινούργιος Πρόεδρος της ΔΙΣΥΠΕ, ο οποίος πρότεινε το δικό του πρόγραμμα δραστηριοτήτων που είναι αποδεκτό απο όλους εμας όπου ως ένα απο τα σοβαρά προβλήματυα ήταν ζήτημα ένωσης όλων των ποντίων για να επιλύονται απο κοινού όλα τα προβλήματα που απασχολούν τις διασπορές μας. Αναρωτιέμαι ποιός δεν είναι ικανοποιημένος; Προτάθηκε μία συναίνεση ότι εαν δεν θα διεξαχθεί έκτακτη συνεδρίαση της ΔΙΣΥΠΕ για την διεξαγώγη της οποίας αποφασίστηκε ακόμα το 2009, εμείς στην γενική συνέλευση θα εξετάσουμε το ζήτημα για την αποχώρηση απο την ΔΙΣΥΠΕ.

    Σε περίπτωση που δεν θα ληφθούν υπόψην οι δικές μας και των άλλων επιθυμίες, η Ομοσπονδία μας δε θα συμμετέχει στην τακτική συνεδρίαση και δεν επιθυμεί να δέχεται την επιβολή της μίας Ομοσπονδίας.
    Αγαπητοί φίλοι! Καλώ όλους προς ενότητα και κατανόηση, ο λαός περιμένει απο μας την λήψη των συγκεκριμένων αποφάσεων και όχι την αντιπαράθεση. Ας είμαστε λογικοί.

    Μετά τιμής
    Φώτιος Τσιτλίδης,
    Πρόεδρος Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Γεωργίας

    —————————————————————

    Г-ну САВИИДИ И.В.
    Президенту ДИСИПЕ,

    г-ну Теодоросу Столтидису,
    Ответственному секретарю,

    Членам управляющего Совета ДИСИПЕ.

    Уважаемый господин Президент!

    Уважаемые члены управляющего Совета!

    Я думаю, что мы все находимся под впечатлением того, что увидели и пережили во время заседания управляющего Совета ДИСИПЕ в декабре 2010 г. Некоторые, видимо в этом ничего особенного не увидели, рассмотрев это как обычное явление, присущее многие годы отельным федерациям и членам Совета ДИСИПЕ. Я же, был удивлен и возмущен тем произволом и нажимом, которое пыталось осуществить руководство и члены ПОЕ.
    Я, как член управляющего Совета ДИСИПЕ, проинформировал членов нашего правления и актив греческой диаспоры Грузии о том положении дел, которое сложилось в ДИСИПЕ.
    Нашим активом отмечалось, что за время существования ДИСИПЕ ничего положительного для понтийцев не было решено, хотя проблем больше, чем достаточно. Многие в прошлом являясь участниками съездов и конференций ДИСИПЕ отмечали, что все время эти заседания сопровождались интригами и склоками, что одна федрецация ( ПОЕ) , имеющая большое количество общин, всегда старалалсь навязывать свой диктат другим 11 федерациям, что не может быть дальше терпимым. Отмечали, что избран новый председатель ДИСИПЕ. Иван Саввиди, который предложил свою программу деятельности, которая приемлема для всех нас, где одной из главных задач ставился вопрос обьединения всех понтийцев, чтобы совместно решать волнующие наши диаспоры вопрсоы и проблемы.Интересно, кого это не устраивает? Было высказано единое мнение, что если не будет проведен внеочередной съезд ДИСИПЕ, о чем было принято решение еще в 2009 году, то мы на общем собрании рассмотрим вопрос о выходе из состава ДИСИПЕ.
    Если не будут приняты во внимание наши и многих других пожелания, то наша федерация не примет участия в очередном съезде, и не желает исполнять диктат одной федерации.
    Дорогие друзья! Я всех призываю к единству и взаимопониманию, народ ждет от нас принятия конкретных решений, а не выяснений отношений. Будем же благоразумными.

    С уважением

    Ф. Читлидис,

    председатель Союза греческих общин Грузии

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/02/2011

  13. Ανώνυμε Β και ΣΦΙΓΓΑ,
    Ίσως έχετε κάθε λόγο να χαίρεστε για τις τελευταίες εξελίξεις στην ΔΙΣΥΠΕ και έτσι να νοιώθετε έμεσα δικαιωμένοι και «εξιλεωμένοι». Όμως η αναφορά σε κακοδιαχείρηση είναι εντελώς αβάσιμη, κακόβουλη και ολίγον παρελθοντολογική και αποπροσανατολιστική. Είναι βέβαιο ότι στο 6ο παγκόσμιο συνέδριο έγινε η πλέον καθαρή διαχείρηση στην οποία σημειωτέον ο (υπεύθυνος ίσως για πολλά άλλα) κ. Παρχαρίδης δεν είχε παρά ελάχιστη συμμετοχή. Την άψογη διαχείρηση του συνεδρίου εγγυήθηκαν ο Πρόεδρος, ο Γ. Γραμματέας ο Ταμίας και όπως γνωρίζω, η οικονομική επιτροπή και ο απολογισμός έχει κατατεθεί σε όλους τους χορηγούς. Σε ότι αφορά στο ποσόν το οποίο παρουσιάζετε δεν είναι έτσι. Η διαχείρηση αφορούσε περίπου 280.000( και όχι 800.000). Τα υπόλοιπα ήταν «ευρωποίηση» δαπανών τρίτων οι οποίοι και κάλυψαν δαπάνες κυρίως φιλοξενείας. Επιπρόσθετα, ήταν το μοναδικό συνέδριο στο οποίο οι σύνεδροι αντιμετωπίστηκαν ισότημα και με αξιοπρέπεια και όχι με σχεδόν «ρατσιστικά» κριτήρια και προσβλητικούς διαχωρισμούς των συνέδρων. Ξεχάσατε φαίνεται που διέμεναν και πως συτίζονταν στα προηγούμενα συνέδρια οι πολλοί σύνεδροι καιιδιαίτερα απο τις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης και που οι εκλεκτοί. Υπήρχαν ξενώνες σε διάφορες περιοχές για τους μεν και από την άλλη ξενοδοχεία αρκετών αστέρων.

    Επί της ουσίας τώρα των τελευταίων εξελίξεων. Πράγματι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα το οποίο προέκυψε κατα την γνώμη μου απο τις φοβίες και τις εμονές ορισμένων να ελέγχουν τα πάντα. «Ότι δεν ελέγχεται πρέπει να καταστρέφεται» φαίνεται να είναι το νέο δόγμα-σημαία. Όσοι πράγματι ενδιαφέρονται για την ουσιαστική ενότητα πρέπει ψύχραιμα και αποφασιστικά να σταθούν εμπόδιο στα «άνομα» σχέδια όσων θέλου να οικοιοποιηθούνε τους αγώνες όλων μας και να χειραγωγίσουν τον οργανωμένο χώρο για ίδια και κάθε μορφής οφέλη.

    Σχόλιο από Θ. Στολτίδης | 11/02/2011

  14. κ. Στολτίδη,
    Επί της ουσίας των τελευταίων εξελίξεων ποιοι είναι τελικά αυτοί που καπηλεύονται τους αγώνες όλων μας;
    Τίνος είναι το νέο δόγμα «ότι δεν ελέγχεται πρέπει να καταστρέφεται»;
    Γιατί δεν θέλουν την ενότητα;
    Σας συγχαίρω για την επωνυμία του σχολίου σας, αλλά γιατί δεν τους κατονομάζεται; Καιρός δεν είναι να πούμε τα πράγματα με τ΄ όνομά τους;

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 11/02/2011

  15. Ρε καλόςτο παλικάρι,που χάθηκες τόσο καιρό εσύ.
    Σύντροφε!,ασφαλώς και συμφωνώ μαζί σου,ότι η όποια αναφορά στην διαχείριση των οικονομικών του ΣΤ συνεδρίου,είναι παρεθεντολογική και δεν πρέπει να γίνεται,αφού έχουν περάσει πέντε χρόνια από την πραγματοποίηση του.
    Σύμφωνα λοιπόν με την κλασσική γραμμή των 300 που μάλλον ακολουθείς και εσύ ,το σκάνδαλο των 100.000.000 εκ. ευρώ της Simenς,δεν συζητείται διότι έχει παραγραφεί.
    Δεν χρειάζεται ‘όμως να σχίζεις τα ιμάτια σου για να μας πείσεις για την καλή διαχείριση των χιλιάδων ευρώ.
    Εμείς δεν αμφισβητούμε,αλλού ψάξε να βρεις αυτούς που την αμφισβητούνε. Σε όσους αναφέρονται στην διαχείριση που κάνατε με το φιλαράκι σου τον Δημητράκη στον ΝΟΣΤΟ και το Ψωμιάδειο ίδρυμα ,στον όνομα της πάλαι ποτέ Ομοσπονδίας σας και των Σωματείων μελών σας ,τουλάχιστον από όσα σας καταμαρτυρούν μέλη και παλιοί φίλοι και συνεργάτες σας .
    Όσον αφορά την φιλοξενία σας ,αν αυτό ήταν το ζητούμενο του συνεδρίου που επιχείρησε να διασπάσει για μια φορά ακόμα τον ποντιακό χώρο,ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ,αυτό είναι αλήθεια όλοι μας κοιμηθήκαμε σε αναλόγου ποιότητας καταλύματα. Ευχαριστούμε έστω καθυστερημένα για την φιλοξενία .
    Θεόδωρε ,δεν κατάλαβα, ποίο ακριβώς είναι το πρόβλημα που έχει προκύψει και ποιες και οι δικές σου αλλά και άλλων ευθύνες για το ότι συμβαίνει στον χώρο σήμερα?Κάνεις τον κόπο να το κατονομάσεις για να μάθουμε και εμείς .
    Όμως επειδή πιστεύω ,όπως και μια σειρά άλλοι συμπατριώτες,ότι έχεις πραγματικό ενδιαφέρον για το χώρο,σε αντίθεση με την ομάδα Παρχαρίδη και τα όσα επιδιώκει με την εμπλοκή της τα τελευταία χρόνια στα Ποντιακά,περιμένω με ενδιαφέρον να δω τις πρωτοβουλίες που θα πάρεις και εσύ μαζί με άλλους πατριώτες.

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 11/02/2011

  16. Υ.Γ.
    Ρε συ θεόδωρε για κάτσε καλά,τι μας λες ,πας να μας τρελλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλλάνεις.
    Να νοιώθω εξιλεωμένος και δικαιωμένος για ποιο πράγμα?
    Μάλλον εσένα δεν πρέπει να αφορά αυτός ο προβληματισμός ,που είχες πρωταγωνιστικό ρόλο στα δρώμενα του χώρου ,που μας έφεραν σε αυτή την απαράδεκτη για Ποντίους κατάσταση?

    Ανώνυμος Β , Δικαιωθείς

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 11/02/2011

  17. Πλάκα έχετε ρε σεις «Σφιγγα» και «Ανώνυμε Β»
    Το λέτε και το ξαναλέτε:
    «σιγή ασυρμάτου» επικαλείστε του παρόντος ιστολογίου σχετικά με τα τεκταινόμενα στην ΔΙΣΥΠΕ.
    Επιτρέψτε μου να σας πληροφορήσω ότι τα δίφραγκα στο κονάκι μας τα μάσαμε, δεν έχει νόημα να κοιτάτε συνεχώς κάτω.
    Σηκώστε λιγάκι τα μάτια σας να δείτε τον τίτλο και όλο το παρον άρθρο εντος του οποίου αναπτύσετε την προβληματική σας…Σηκώστε λιγάκι τα μάτια σας..

    Να σημειώσω και την απουσία της άποψής σας για την ΔΙΣΥΠΕ. Ελπίζω να την αξιωθούμε κάποια στιγμη.

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 12/02/2011

  18. UNION OF THE GREEK PUBLIC ORGANIZATIONS
    REPUBLIC OF ARMENIA

    СОЮЗ ГРЕЧЕСКИХ ОБЩЕСТВЕННЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ

    Προς:
    – τον Πρόεδρο της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων κ.Ι.Σαββίδη
    – τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΙ.ΣΥ.П.Е.

    Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

    Αξιότιμοι μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου,
    Στην συνεδρίαση της Διοίκησης της Ένωσης Ελληνικών Κοινωνικών Οργανώσεων Αρμενίας στις 5 Φεβρουαρίου 2011 συζητήθηκε το θέμα για την κατάσταση στην ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε.
    Με λύπη σημειώθηκε ότι η οργάνωση αντιμετωπίζει σοβαρή κρίση που οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στις ατέλειες του καταστατικού της οργάνωσης με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί παράξενη κατάσταση, όταν η μία Ομοσπονδία ΠΟΕ έχει στα ανώτατα όργανα της ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε. περίπου ίδιους σε αριθμό ψήφους όπως όλες οι υπόλοιπες Ομοσπονδίες του κόσμου, ενώ μερικές χώρες, σύμφωνα με το καταστατικό, δεν έχουν καν δικαίωμα να γίνοτυν μέλη της ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε.

    Στην τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε. στην Αθήνα η ΠΟΕ ακόμα μια φορά απέδειξε ότι θα μπλοκάρει οποιεσδήποτε προσπάθειες εκδημοκρατισμού και οργανωτικής ένωσης όλων των ποντιακών οργανώσεων του κόσμου.
    Προφανώς, υπάρχει ανάγκη για μεταβολές του καταστατικού της ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε. και σύγκληση για αυτό το σκοπό του έκτακτου συνεδρίου.
    Αυτή είναι η θέση μας, η οποία, κατά τη γνώμη μας, είναι δίκαια και λογική.

    Η Διοίκηση αποφάσισε:
    • Να συζητηθεί αυτό το θέμα στην συνεδρίαση της Ένωσης Ελληνικών Κοινοτήτων Αρμενίας
    • Να απευθυνθεί σε σας, στην διοίκηση και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε. ότι η Ένωση μας μπορεί να αποχωρήσει από τη ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε., εάν η φωνή μας και το αίτημά μας ακόμα μια φορά θα αγνοηθούν

    Με εκτίμηση,

    Ο Πρόεδρος

    Α.Χιτάροβ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 12/02/2011

  19. mumul, τον θυμάσαι τον Στεφανίτσο; Απλώς ρωτάω: τον θυμάσαι;

    Ομέρ ο «Μη Καλόγερος»

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 12/02/2011

  20. Par-Har-Id-I, 手把手教您设计适合自身企业的股8权激励方案。

    起来,饥寒交迫 的 奴隶,
    起来,全世界 受苦 人 的!
    满腔 的 热血 已经 沸腾,
    要 为 真理 而 斗争!
    旧 世界 打 个 落花流水,
    奴隶 们 起来 起来!
    不要 说 我们 一无所有,
    我们 要做 天下 的 主人!

    TELOS

    Σχόλιο από 唐耀 | 12/02/2011

  21. Mumul, στην 17 ανάρτησή σου έχεις δίκιο,με μόνη την διαφορά η παρατήρησή μου δεν αφορά την ομάδα σας που σχολιάζει και καυτηριάζει μια σειρά θέματα, αλλά τα λαλίστατα πρωτοπαλίκαρα των εξυγιαντών του χώρου, που με τα όσα συμβαίνουν εξ αιτίας τους στον Ποντιακό χώρο,έχουν κυριολεκτικά καταπιεί την γλώσσας τους.
    Παρόλο ΄που από όσο μαθαίνω και πάλι κατά την προσφιλή τακτική τους, κινούνται παρασκηνιακά τάζοντας λαγούς και πετραχήλια,στην προσπάθειά τους να μπορεί ο Πασιχάτ κ. Παρχαρίδης,(βλ.και την λέξη ΜΠΟΥΜΑΡΑΚ στο λεξικό Μπαμπινιώτη,αλλά παράλληλα και την τύχη που του επιφύλαξαν οι αφελείς υπήκοοι του ) ,να συνεχίζει να χρησιμοποιεί κατά το δοκούν (μεθερμηνευόμενο όπως τον βολεύει),την ανύπαρκτη δύναμη του διασπαστικού φορέα που επιχείρησε να δημιουργήσει,με τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες, προς όφελός του, για να μην σκορπίσει το γλυκό που τόσο πονηρά έφτιαξε με την παρέα του ,και μας σέρβιρε στο παρελθόν.

    Γεια σου σύντροφε Ομέρ από τα παλαιά ,πολύ καλή η παρατήρησή σου προς τον ξεχασιάρη,Mumul,για τον στεφανίτσο.
    Προφανώς και αναφέρεσαι στον ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟ.Έκανες άριστα που μας τον θύμησες.Αφού όλοι εμείς που εμπλακήκαμε για χρόνια ενεργά στον Ποντιακό χώρο στο παρελθόν,τον είχαμε γνωρίσει και πράγματι έχεις δίκιο ,σαν μεγάλος ηθοποιός,ήταν και ΣΤΕΦΑΝΟΣ στις όποιες ήττες και ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ στις νίκες,εάν αυτό ήθελες να μας θυμίσεις.

    Ανώνυμος Β ,αναλύων.

    Ο Οδοιπόρος

    Και μακράν της κοινωνίας
    και μακράν της ερημίας
    κ’εις τα φώτα της ημέρας,
    κ’εις τα σκότη της εσπέρας
    θα σε φαίνεται η σκιά μου.

    Παναγιώτης Σούτσος .

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 12/02/2011

  22. Υ.Γ.
    ‘ Η παραποίηση ονομάτων με σκοπό την διακωμώδηση απαγορεύεται από αυτή τη σελίδα’
    (βλ. και δημοσίευση αρ. 5).
    ΠΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ,έχεις απόλυτο δίκαιο και συμφωνώ μαζί σου,ανεξαρτήτως πως ερμηνεύεται, αλλά και πως εφαρμόζεται,από τους διαχειριστές.
    Σούτσος.

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 12/02/2011

  23. Xo, xoo, xo,

    Ανώνυμη Σφίγγα, εμένα δεν με ξέρεις και μάλλον ούτε θα με γνωρίσεις ποτέ. Απλώς η φήμη σου είναι μεγάλη και μεταδίδεται από στόμα σε στόμα, όπως οι μύθοι, με την προφορική παράδοση.

    Δηλαδή είσαι κάτι σαν μύθος. Αλλά μη ρωτήσεις τι χρώματος;;;

    Ομέρ ο παραμυθιασμένος!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 12/02/2011

  24. Χα,χα,χα

    Παραμυθιασμένε Ομέρ, συμφωνώ μαζί σου, περιέργως, ότι η φήμη της Ανώνυμης Σφίγγας ήταν μεγάλη από την αρχαιότητα και παραμένει μεγάλη μέχρι σήμερα,όμως και αινιγματική,όπως νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου.
    Όμως πως σου πέρασε από το μυαλό ότι καίγομαι να σε γνωρίσω,αν βέβαια ,δεν σε ξέρω κιόλας? Τόση αυτοπεποίθηση έχεις φίλε μου ,για τον εαυτό σου και την ακαταμάχητη γοητεία σου,που νομίζεις ότι θέλω να γίνω σκλάβα σου?
    Μήπως όμως ανήκεις και εσύ στην ομάδα εκείνων που αρέσκονται να δημιουργούν φαντάσματά,δαίμονες και βαρβάρους, για να τρομάζουν τα μικρά παιδιά και τους αφελείς μεγάλους, για να τρώνε το φαγητό τους?
    Σύντροφε Ομέρ,κάνε μου τη χάρη και μελέτησέ τα παρακάτω στιχάκια με ιδιαίτερη προσοχή. Είμαι βεβαία ότι θα σε βοηθήσει να βγάλεις τα σωστά συμπεράσματά και να λύσεις το αιώνιο αίνιγμά της Σφίγγας.

    ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ

    Τι περιμένουνε στην αγορά συναθροισμένοι?
    Είναι οι βάρβαροι να φτάσουν σήμερα.

    Γιατί να αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
    κ’η σύγχυσις.
    Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ’οι πλατείες,κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι?

    Γιατί ενύχτωσε κ’οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
    Και μερικοί έφθασαν από τα σύνορα ,
    και είπανε ότι βάρβαροι δεν υπάρχουν.

    Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
    Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.

    ΚΩΝ-ΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ. Δεκέμβριος 1898.

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 13/02/2011

  25. Εσείς οι Πόντιοι της Ελλάδας φαγώνεστε μεταξύ σας μέσα στην απύθμενη μιζέρια σας, όμως οι Πόντιοι που ζουν έξω από την Ελλάδα δραστηριοποιούνται πολύ αποτελεσματικά:

    Ο ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΕΘΕΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ THΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΟΥΜΕΛΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΣΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

    Σχόλιο από Σωζοπολίτης | 13/02/2011

  26. Επιστολή Ιβάν Σαββίδη στον Πρόεδρο της Τουρκίας Αμπντουλάχ Γκιούλ

    «Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε

    Η συνεργασία μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας, που βασίζεται σε σχέσεις καλής γειτονιάς, αλληλοκατανόησης και εμπιστοσύνης είναι εξαιρετικά σημαντική για την παραπέρα ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ των χωρών μας.

    Η Τουρκική Δημοκρατία είναι κράτος πολλών πολιτισμών με διάφορες θρησκείες που πρέπει να διατηρούν την πολύτιμη κληρονομιά που παραδόθηκε από τα βάθη των αιώνων καθώς και της Ορθόδοξης Πίστης.

    Γι’ αυτό δεν είναι τυχαίο ότι χιλιάδες πιστοί από την Ρωσία και άλλες χώρες έρχονται στην Τουρκία για προσκύνημα στα ορθόδοξα ιερά. Μεγάλος αριθμός των προσκυνητών αποτελούν οι ρωσόφωνοι κάτοικοι της Τουρκίας.

    Είναι πολύ σημαντικό ότι παρά την διαφορά στα πολιτικά συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων που επηρεάζουν και τον πνευματικό κόσμο των ανθρώπων, μόνο η πνευματικότητα συνεχίζει να εξασφαλίζει την ειρηνική συνύπαρξη των διαφόρων λαών και θρησκειών.

    Στη βάση του συστήματος αξιών της ορθόδοξης θρησκείας όπως και του ισλάμ είναι η καλοσύνη, η ευαισθησία και η αυταπάρνηση που αναμφισβήτητα συνδέει τους λαούς μας και εγγυάται την στερέωση σχέσεων καλής γειτονιάς μεταξύ των χωρών μας.

    Στην Τουρκία βρίσκονται πολλοί ορθόδοξοι ναοί βυζαντινής κληρονομιάς που τώρα λειτουργούν σαν μουσεία. Ένας απ’ αυτούς είναι το Μοναστήρι της Παναγίας Σουμελά στην Τραπεζούντα.

    Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε, σας παρακαλώ να εξετάσετε την δυνατότητα παράδοσης του Μοναστηρίου της Παναγίας Σουμελά στην δικαιοδοσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας με στόχο την αναστήλωσή του και έναρξη εκεί θρησκευτικής δραστηριότητας σύμφωνα με τους ορθόδοξους κανόνες.

    Εκατομμύρια ορθόδοξοι θα σας χρωστούν ευγνωμοσύνη και θα συμμετέχουν σ’ αυτό το θεάρεστο έργο με τις συνεισφορές τους.

    Με εκτίμηση,

    Ιβάν Ιγνατίου Σαββίδης
    Βουλευτής της Κρατικής Δούμας
    της Ομοσπονδιακής Συνέλευσης
    της Ρωσικής Ομοσπονδίας»

    Το θέμα της πνευματικής βυζαντινής κληρονομιάς και συγκεκριμένα του μέλλοντος του ορθόδοξου Μοναστηρίου της Παναγίας Σουμελά που βρίσκεται στην Τουρκία τέθηκε από τον βουλευτή της Κρατικής Δούμας της Ρωσικής Ομοσπονδίας Ιβάν Σαββίδη κατά τη συζήτηση που ακολούθησε την ομιλία του Προέδρου της Τουρκίας Αμπντουλλά Γκιουλ στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης.

    Στην ομιλία του προς τους βουλευτές ο Πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας Αμπντουλλά Γκιουλ μίλησε για τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της ανάπτυξης του τουρκικού κράτους και το γενικό σύστημα αξιών την οποία υποστηρίζει ο τουρκικός λαός. Σημείωσε ότι η Τουρκία σαν ευρωπαϊκό κράτος συμμετέχει σήμερα στην διαμόρφωση της «ευρωπαϊκής συνείδησης» που προβλέπει την υπεράσπιση των δικαιωμάτων και ελευθεριών του ανθρώπου και του πολίτη καθώς και την ανοχή στους αλλόθρησκους.

    Κατά την συζήτηση που ακολούθησε την ομιλία ο Ιβάν Σαββίδης, που συμμετείχε στην συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης ως μέλος της ρωσικής αντιπροσωπείας, ευχαρίστησε τον Αμπντουλλά Γκιουλ για την δυνατότητα διεξαγωγής της Θείας Λειτουργίας στο ιστορικό Μοναστήρι της Παναγίας Σουμελά στην Τραπεζούντα που τελέστηκε για πρώτη φορά στα τελευταία 88 χρόνια και μάζεψε πάνω από 7.000 προσκυνητές και έθεσε θέμα για την δυνατότητα της μεταβίβασης των ιδιαιτέρα σημαντικών βυζαντινών ναών και μοναστηριών στην Ορθόδοξη Εκκλησία με στόχο την μεταγενέστερη χρήση τους για θρησκευτικούς λόγους. Εκτός απ’ αυτό ο Ιβάν Σαββίδης υπενθύμισε την θλιβερή τύχη της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης που είναι κλειστή εδώ και σαράντα χρόνια και παρέδωσε στον Πρόεδρο της Τουρκίας την επιστολή με τα ζητήματα να εξεταστεί το θέμα της βυζαντινής κληρονομιάς.
    Ο Αμπντουλλά Γκιουλ υποσχέθηκε στον Ρώσο βουλευτή να εξετάσει το θέμα συνεργασίας στον τομέα διαλόγων πολιτισμών και θρησκειών.

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 13/02/2011

  27. Ανώνυμε Ομέρ παραμυθιασμένε,

    Σου απαντώ στο σχόλιό σου «…εμένα δεν με ξέρεις και μάλλον ούτε θα με γνωρίσεις ποτέ…». ΄Ενα από τα moto της ζωής μου είναι και το «ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ». Που ξέρεις ίσως και να γνωριζόμαστε ήδη. Τώρα για το «…η φήμη σου είναι μεγάλη και μεταδίδεται από στόμα σε στόμα…» δεν το γνωρίζω, ούτε και το επιδιώκω. Δεν έπιασα όμως το υπονοούμενό σου για το χρώμα. Σου έχω δώσει την εντύπωση ότι έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση για κάποιο χρώμα;
    Θέλω όμως να δώσω μία απάντηση στον ΑΝΩΝΥΜΟ Β.
    Ανώνυμε Β, γνωριζόμαστε;
    Με ποιο δικαίωμα κάνεις σχολιασμούς που αφορούν εμένα προσωπικά, αφήνοντας μάλιστα και σεξιστικά υπονούμενα.
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ!!!
    Δεν ξέρεις καν αν είμαι άνδρα ή γυναίκα, δεν γνωρίζει την ηλικία μου, δεν γνωρίζεις εάν έχω οικογένεια, γενικώς δεν ξέρεις τίποτα για μένα.
    Προστάτες και υποστηρικτές στη ζωή μου δεν ζήτησα και ζητώ ποτέ.
    Στο εξής να σχολιάζεις μόνο θέσεις και απόψεις μου, όπως ισχύει για όλους του συνομιλητές του pontos and aristera και να μην απαντά για εμένα, σ΄ ερωτήματα που απευθύνονται προσωπικά σ΄εμένα.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 14/02/2011

  28. Υ.Γ.

    Απευθύνομαι και στον Ομέρ και στον Ανώνυμο Β,

    «Εδώ ο κόσμος χάνεται κι η γριά ξεροχτενίζεται».
    Σας απασχολεί το αίνιγμα της Σφίγγας, ενώ θα έπρεπε να σας απασχολεί το αίνιγμα της ΔΙΣΥΠΕ.
    Τρεις διαγραφές σε δύο μέρες, μήπως είναι πολλές ή έχω λάθος εντύπωση;
    Για μένα προσωπικά εάν πρέπει να λύσω κάποιο αίνιγμα, είναι αυτό του κ. Παρχαρίδη.
    Εσείς τι λέτε;

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 14/02/2011

  29. «Για μένα προσωπικά εάν πρέπει να λύσω κάποιο αίνιγμα, είναι αυτό του κ. Παρχαρίδη.»

    Γιατί δεν πας να το λύσεις με τον ίδιο και μας ταλαιπωρείς τόση ώρα;
    ΄Η δεν έχεις καταλάβει ότι μας ταλαιπωρείς!

    Στην ίδια πόλη ζείτε, μπορεί να είστε και γειτονάκια. Ψυχανεμίζομαι ότι έχετε πολύ περισσότερα κοινά απ’ αυτά που σας χωρίζουν.

    Αν θες να πεις κάτι, απάντησε στον μουμούλ που διαπίστωσε: «Να σημειώσω και την απουσία της άποψής σας για την ΔΙΣΥΠΕ. Ελπίζω να την αξιωθούμε κάποια στιγμη.»

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 14/02/2011

  30. Ομέρ,

    Νομίζω ότι έχετε χάσει λίγο την μπάλα.
    Αν δεν κάνω λάθος για αινίγματα μίλησε πρώτος ο Ανώνυμος Β και όχι εγώ.
    ΄Ομως απ΄ ότι αντιλαμβάνομαι δεν απευθύνεσαι σ΄ εκείνον παρά σ΄ εμένα, γιατί φαίνεται ότι έχετε σοβαρό πρόβλημα μ΄ εμένα.
    Μεγάλη μου τιμή λοιπόν.
    Εάν οι αλήθειες που λέω σας ταλαιπωρούν, λυπάμε γιατί αυτό σημαίνει ή ότι δεν αντέχεται την αλήθεια ή ότι έχετε πολύ μικρές αντοχές.
    Αναφέρεις ότι ζω στην ίδια πόλη και γειτονεύω με τον κ. Παρχαρίδη και επειδή δεν μου αρέσει ν΄ αφήνω αναπάντητα ερωτήματα, ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΕΙΤΟΝΕΥΩ ΜΕ ΤΟΝ κ. ΠΑΡΧΑΡΙΔΗ. Μήπως εσύ; Στην πόλη που ζω λοιπόν συγκατοικώ με χιλιάδες άλλους συμπολίτες μου. Μήπως είσαι και εσύ ανάμεσά τους;
    Και για να τελειώνουμε, δεν έχω ούτε ένα κοινό με τον κ. Παρχαρίδη και ούτε θ΄ αποκτήσω ποτέ μου.
    ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ.
    Αντί λοιπόν να κάνεις σχολιασμό πεζοδρομίου, αν δεν έχεις να αναφέρεις κάτι ουσιαστικό για τη ΔΙΣΥΠΕ, γιατί αυτή η ενότητα σ΄ αυτό αναφέρεται, μην μπαίνεις στη διαδικασία φθηνού σχολιασμού χωρίς καμία ουσία.
    ΄Οσο κι αν ενοχλούν κάποιους όσα αναφέρω για τη ΔΙΣΥΠΕ, λυπάμε, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι΄ αυτό.
    Δυστυχώς τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 14/02/2011

  31. Ανώνυμος Β και Σφίγγα, ενώ εμφανίζονται να διαφωνούν σε πολλά, μάλλον έχουν(ή τελικά υπηρετούν) κοινό στόχο. Να αποπροσανατολίζουν απο το μείζον θέμα που είναι: Η ενότητα όλων των οργανώσεων σε έναν παγκόσμιο φορέα και η δημοκρατική λειτουργία αυτού του φορέα για να μην καταντήσει και πάλι «σφραγίδα ευκαιρίας». Η προσπάθειά τους να «αναστήσουν» το ΠΑΣΠΕ πολώνει το χώρο και δίνει επιχειρήματα σε όσους επιθυμούν έλεγχο του χώρου.

    Σχόλιο από Καρσλής | 14/02/2011

  32. ΣΦΙΓΓΑ και ΑΝΏΝΥΜΕ Β

    για τελευταία φορά
    «χαρούμενα» όπως «..σχολιασμοί πεζοδρομίου» ο ένας ή παρατηρήσεις «.. ανεξαρτήτως πως ερμηνεύεται, αλλά και πως εφαρμόζεται,από τους διαχειριστές..» του σχ.22 κουράζουν.
    Κοιτάχτε αν θέλετε το ύφος σας πρώτα.

    Ελάχιστη σημασία δίνουμε στα πρόσωπα και στο πόσο καλός καρεκλοκένταυρος είναι ο ένας ή ο άλλος.
    Προς το παρόν εξακολουθεί και ισχύει το: «Να σημειώσω και την απουσία της άποψής σας για την ΔΙΣΥΠΕ. Ελπίζω να την αξιωθούμε κάποια στιγμη.»

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 14/02/2011

  33. Καρσλή,

    Αν πρόσεξες από τους πρώτους σχολιασμούς που έγιναν σ΄ αυτή την ενότητα σχετικά με τη ΔΙΣΥΠΕ ήταν οι δικοί μου, οπότε δεν μπορείς να μιλάς για προσπάθεια αποπροσανατολισμού. Τώρα όσον αφορά το ΠΑΣΠΕ για το οποίο εσύ κάνεις αναφορά και όχι εγώ, νομίζω ότι και ο πιο άσχετος γνωρίζει ότι η δυναμική του σε σχέση με τη ΔΙΣΥΠΕ, είναι ασυγκρίτως μικρότερη.
    Οπότε το ερώτημα που γεννάτε είναι: η συμπεριφορά Παρχαρίδη η οποία προκάλεσε ήδη τρεις διαγραφές, θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ακόμη ΠΑΣΠΕ; και τι εννοώ μ΄αυτό, δηλαδή θα υπάρξουν δύο παγκόσμια όργανα στα οποία θα συμμετέχουν στο καθ΄ ένα από 3-4 Ομοσπονδίες; Υπέροχα!!! Αυτό θα πει παγκόσμια οργανωμένος ποντιακός χώρος.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 14/02/2011

  34. Όταν η, κατα τα άλλα ενδιαφέρουσα, ανωνυμία στο διαδύκτιο πάει να μετατραπεί σε εκτονωτική και ψυχοθεραπευτική διαδικασία, αδικείται κατάφορα ο επώνυμος λόγος. Οι φίλοι Ανώνυμος Β και Σφίγγα μπορούν να συνεχίσουν τους ύμνους για την «νεκρανάσταση νεκρών»(ΠΑΣΠΕ). Η ΔΙΣΥΠΕ σίγουρα δεν κινδυνεύει απο κανέναν άλλο παρά μόνο απο ΄τα δικά της λάθη. Οι επιστολές των Ομοσπονδιών Ουκρανίας, Γεωργίας και Αρμενίας είναι κραυγές αγωνίας για να μην έχει και η ΔΙΣΥΠΕ την πορεία και το τέλος ττου ΠΑΣΠΕ. Επομένως ας μην χαίρονται ορισμένοι και προτρέχουν. Πιθανόν τελικά να επικρατήσει η κοινή λογική και να οδηγηθούνε σε ένα πραγματικά ενωτικό και δυνατό παγκόσμιο όργανο μακρυά απο ιδιοτέλειες και κρυφοκομματικά παιχνίδια.

    Σχόλιο από Θ.Στολτίδης | 14/02/2011

  35. Σφίγγα
    επιμένεις σε συμπεριφορές προσώπων(και μάλιστα ΜΟΝΟΝ νυν και όχι αυτών που δίδαξαν παρόμοιες συμπεριφορές στο παρελθόν) , οι οποίες βέβαια δεν ειναι ανευ σημασίας- το έχουμε άλλωστε πει από την αρχή,

    αλλα αυτές τις ώρες για να είναι χρήσιμος κάποιος στον χώρο και στην ενότητά του χρειάζεται η θετική συμβολή του, με τον όποιο τρόπο, στην συνέχιση μιας ενιαίας δημοκρατικής ΔΙΣΥΠΕ που να συμπεριλαμβάνει ΟΛΕΣ τις ομοσπονδίες του κόσμου.

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 14/02/2011

  36. ο εύκολο σενάριο είναι δύο και τρείς παγκόσμιες οργανώσεις αλλά απαξιωμένες και επιζήμιες για τον ποντιακό ελληνισμό. Το δύσκολο και «υγιές» είναι μία οργάνωση και μάλιστα με δημοκρατικές διαδικασίες και όχι λογικές φθηνομάγαζων.

    Σχόλιο από Καρσλής | 14/02/2011

  37. mumul,

    Επιμένω στις συμπεριφορές προσώπων γιατί δυστυχώς είναι αυτές που δεν επιτρέπουν στον οργανωμένο ποντιακό χώρο, να κάνει ένα βήμα μπροστά.
    Είμαι υπέρ της συνέχισης και της εξέλιξης της ΔΙΣΥΠΕ. ΄Ομως πως αυτό θα γίνει όταν μέσα σ΄ αυτήν δεν συμμετέχουν όλες οι Ομοσπονδίες του κόσμου; Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι μια Ομοσπονδία θα έχει π.χ. 3 εκπροσώπους και μια άλλη 43. Αυτό δεν είναι δημοκρατία.
    Γνώμη μου είναι ότι εάν δεν γίνει τροποποίηση καταστατικού η εξέλιξη θα είναι αυτή που βλέπουμε σήμερα και ίσω ακόμη χειρότερη.
    Και εδώ κολλάει και η επιμονή μου στα πρόσωπα γιατί εάν επιτέλους κάποια πρόσωπα δεν απομακρυνθούν, δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 14/02/2011

  38. Όταν η, κατα τα άλλα ενδιαφέρουσα, ανωνυμία στο διαδύκτιο πάει να μετατραπεί σε εκτονωτική και ψυχοθεραπευτική διαδικασία, αδικείται κατάφορα ο επώνυμος λόγος.

    Η ΔΙΣΥΠΕ σίγουρα δεν κινδυνεύει απο κανέναν άλλο παρά μόνο απο τα δικά της λάθη. Οι επιστολές των Ομοσπονδιών Ουκρανίας, Γεωργίας και Αρμενίας δεν είναι δικαίωση του ΠΑΣΠΕ αλλά κραυγές αγωνίας για να μην έχει και η ΔΙΣΥΠΕ την πορεία και το τέλος του ΠΑΣΠΕ. Επομένως ας μην χαίρονται ορισμένοι και προτρέχουν.

    Πιθανόν τελικά να επικρατήσει η κοινή λογική και να οδηγηθούμε σε ένα πραγματικά ενωτικό και δυνατό παγκόσμιο όργανο μακρυά απο ιδιοτέλειες και κρυφοκομματικά παιχνίδια.

    Σχόλιο από Θ.Στολτίδης | 14/02/2011

  39. «Και εδώ κολλάει και η επιμονή μου στα πρόσωπα γιατί εάν επιτέλους κάποια πρόσωπα δεν απομακρυνθούν, δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα.»

    πολύ σωστή άποψη της Σφίγγας. Εννοεί ότι αν δεν απομακρυνθεί όλη η οικογένεια Τανιμανίδη μαζί με τον Παρχαρίδη, δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα.

    Σοφόν το σαφές!

    Σχόλιο από Danaos | 14/02/2011

  40. ΣΦΙΓΓΑ Η άποψή σου αρχίζει να καθαρίζει και μπορούμε πλέον να συμφωνούμε σε πολλά σημεία. Είδες τι ωραίος που είναι ο διάλογος όταν γίνεται με ειλικρίνια και καλοπροαίρετα; Μόνο με την συμμετοχή ΟΛΩΝ των Ομοσπονδιών μπορεί να υπάρξει ενότητα τουλάχιστον σε ότι αφορά στο παγκόσμιο όργανο. Όλα τα άλλα περί ενότητας του 90% και άλλα ευτράπελα, είναι εκ του πονηρού και άλλους σκοπούς υπηρετούνε.

    Σχόλιο από Καρσλής | 14/02/2011

  41. Φίλε, με το όνομα ΣΦΙΓΓΑ,με παρεξήγησες.Έγώ απάντησα στον Ομέρ ως Ανώνυμος Β, που είναι Σφίγγα και όχι σαν ΣφΙΓΓΑ Ανώνυμη,γιατί θεώρησα ότι απευθυνόταν, στην δημοσίευση 23 ,σε μένα. Ασφαλώς και δεν έχω καμιά διάθεση να απαντώ για λογαριασμό άλλων και ειδικότερα ανθρώπων που δεν γνωρίζω.
    Mumul,η προσωπική μου άποψη , αφού τόσο σε ενδιαφέρει για το ΔΙΣΥΠΕ ,μπορώ να την επαναλάβω ,αφού είναι σαφέστατη.
    Όχι σε ένα όργανο ,που παρά την κατηγορηματικά απορριπτική απόφαση των δικαστηρίων στο αρχικό αίτημα δημιουργίας του,επεχείρησαν οι διασπαστές του Ποντιακού χώρου με διάφορές μεθοδεύσεις και τερτίπια ,να δημιουργήσουν και να μας επιβάλλουν,με μοναδικό στόχο αφενός την απαξίωση του ΠΑ.Σ.ΠΕ. και αφετέρου την χρησιμοποίηση του δια ίδιον και μόνον όφελος.
    Όχι σε ένα όργανο που δεν συγκροτήθηκε αλλά και δεν λειτούργησε ποτέ και σήμερα από όσο τουλάχιστον φαίνεται, αυτοδιαλύεται.
    Ναι σε ένα ενιαίο μαζικό,όσο και Δημοκρατικό Παγκόσμιο όργανο, με την συμμετοχή σε αυτό όλων των νομίμως λειτουργούντων ομοσπονδιών,με ίση παρουσία σε αυτό,δικαιώματά αλλά και υποχρεώσεις.
    Φίλε Καρσλή αυτό μπορεί να προκύψει μόνον μέσα από την αυτοδιάλυση του ΠΑ.Σ.ΠΕ. και της ΔΙΣΥΠΕ,και τη δημιουργία ,μέσα από την πραγματοποίηση ενός δημοκρατικού συνεδρίου, ενός νέου Παγκόσμιου οργάνου.
    Συμφωνώ μάλιστα απολύτως και με τον σύντροφο Danao,στις μεταβατικές διατάξεις του καταστατικού του,αλλά και όλων των καταστατικών πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων ποντιακών οργανώσεων ανά τον κόσμο ,να περιληφθεί άρθρο που να απαγορεύει σε όποιους το όνομά τους αρχίζει από Τανιμανίδης και Παρχαρίδης, να συμμετέχουν σε οποιεσδήποτε διαδικασίες τους .
    Το βρίσκω πολύ Δημοκρατικό αλλά και πολλή σίκ και πιστεύω ότι έτσι μόνον θα εξαγνισθεί ο πολύπαθος οργανωμένος Ποντιακός χώρος.

    ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ

    Μην με διαβάζετε όταν δεν έχετε
    παρακολουθήσει κηδείες αγνώστων
    η έστω μνημόσυνα.
    Μην με διαβάζετε
    όταν
    έχετε δίκιο.
    Μην με διαβάζετε όταν
    δεν ήρθατε σε ρήξη με το σώμα σας….

    ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΟΥΖΟΣ

    Ανώνυμος Β , ο Ε Ρ Ω Τ Ο Χ Τ Υ Π Η Θ Ε Ι Σ,
    λόγω της ημέρας βεβαίως, βεβαίως.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ,
    Ερωτευτεί τε βρε παιδιά , γιατί χανόμαστε.

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 14/02/2011

  42. τελικα πως τα καταφερες και απο καταλυτης να εγινες διαλυτης ?… πως ?????

    Σχόλιο από tasos | 14/02/2011

  43. τελικα πως τα καταφερες και απο καταλυτης εγινες διαλυτης ?……πως?????

    Σχόλιο από tasos | 14/02/2011

  44. κ. Στολτίδη,

    Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ότι «Η ΔΙΣΥΠΕ σίγουρα δεν κινδυνεύει απο κανέναν άλλο παρά μόνο απο τα δικά της λάθη». Δεν νομίζω ότι είπε κανείς κάτι διαφορετικό. ΄Ομως καλώς ή κακώς τα λάθη από κάπου προέρχονται, κάποιος τα προκαλεί, οπότε πια κατά τη γνώμη σας είναι η σωστή λύση του προβλήματος; Είναι η αλλαγή των προσώπων; Η τροποποίηση του καταστατικού της ΔΙΣΥΠΕ; Η διάλυση των δύο παγκοσμίων οργάνων και η δημιουργία ενός νέου; Είναι όλα μαζί; Και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν μας πήρε η χαρά με το θέμα τον διαγραφών, απλά για ακόμη μία φορά είμαστε στο ίδιο έργο θεατές, δηλ. η δημιουργία ενός ισχυρού φορέα από κάποια ομάδα ή κάποια πρόσωπα, τα οποία στη συνέχεια τα ίδια με την συμπεριφορά τους διαλύουν ότι δημιούργησαν.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 15/02/2011

  45. Πολύ ενημέρωση ρε παιδί μου σ’ αυτό το site!

    Να μην έχουν ανακοινωθεί αυτές οι επιστολές στα μέλη του συμβουλίου της ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε. αλλά να έχουν διαρρεύσει εδώ!

    Έχει να μας πει κάτι ο κ. Γενικός Γραμματεύς παρά τω Προέδρω;

    Σχόλιο από Taxydromos | 16/02/2011

  46. Taxydromos

    τις επιστολές, μας τις κοινοποίησε μέλος του Δ.Σ. της ΔιΣυΠΕ, ο οποίος τις έλαβε όπως όλα τα υπόλοιπα μέλη…

    Δηλαδή… κάνε τις προβοκάτσιες σου αλλού!

    Βεβαίως κάνεις μια εύστοχη διαπίστωση. Ότι σε τούτο εδώ το σάιτ ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και ενημέρωση
    που οι ποντιοπατέρες δεν θα του τη δώσουν είτε γιατι συνήθως δεν έχουν τις δυνατότητες για κάτι τέτοιο, ή απλώς γιατί θέλουν τα μέλη τους υπηκόους και πρόβατα όπως αγωνιωδώς προσπαθούν και απέδειξαν εμπράκτως με τις πλέον βρωμερές πρακτικές στις τελευταίες εκλογές της ΠΟΕ μιμούμενοι τους πρώτους διδάξαντες της ΠΟΠΣ.

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 16/02/2011

  47. Η πολύ καλή πληροφόρηση μου λέει ότι δεν τις έχουν φτάσει σε ΟΛΑ τα μέλη της Δι.Συ.Π.Ε. αυτές οι επιστολές!

    Εσείς πως τις πήρατε; Ποιο μέλος σας τις έδωσε;

    Σχόλιο από Taxydromos | 16/02/2011

  48. Δηλαδή εννοείς ότι κάποια μέλη του Δ.Σ. της ΔΙΣΥΠΕ είναι αποκλεισμένα από την ενημέρωση;

    Έχει πολύ ενδιαφέρον αυτό που λές. Ποιά είναι αυτά; Είναι δυνατόν να μην έχει πάρει ο Παρχαρίδης τα μειλ που έστειλαν οι ομοσπονδίες κατευθείαν στα μέλη του ΔΣ της ΔΙΣΥΠΕ, σε ενιαίο πίνακα αποδεκτών; Λες να τον αντιμετωπίζουν όλοι οι πρώην σοβιετικοί ως «απόβλητο Παραχαρίδη«; Πλάκα θάχει..

    Ομέρ

    Υ.Γ.

    Για να σου απαντήσω με αντίστοιχο στιλ στην ερώτησή σου «Εσείς πως τις πήρατε»: Φαίνεται ότι εμείς είμαστε πιο «μάγκες» από τους διάφορους εκλογομάγειρους της ΠΟΕ 🙂

    Πάντως θα ρωτήσω εάν στον πίνακα αποδεκτών φαίνεται ο Παρχαρίδης, και θα σου απαντήσω.

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 16/02/2011

  49. Taxyrome, στην απάντηση που μου ήρθε καθώς προώθησα την ερώτησή σου, οι αποδέκτες του κειμένου της «Αρμενίας» ήταν αυτοι που έχουν τις παρακάτω διεθύνσεις. Παρουσιάζω για ευνόητους λόγους μόνο το τμήμα του ιμέιλ πριν το παπάκι:

    agtzidis, boursanidis, theodoridi, filia, sumulidis, dmolohides, tavlaridis, d_tompoulidis, EliasGreek,tstoltidis, peterjasonides, pampontiaki, gantoniadis, panonantis, ementesidou, blackseagreeks_ru

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 16/02/2011

  50. Ψευτάκο-προβοκάτορα «Ταχυδρόμε», μου ήρθαν και αποδέκτες της Γεωργίας:

    d_tompoulidis, EliasGreek, tstoltidis, peterjasonides, pampontiaki, gantoniadis, panonantis, ementesidou, info@poe.org.gr, boursanidis, ,p_feodoridi, filia, sumulidis, @dmolohides,harry_tavlaridis, elflor, nondasellin3,info@psomiadion.gr, karaleftheris,xrysakaiepixrysa, samsounta, savtop, gtsilfidis, tsoras,romeos79, christinakontou,Evgenia Kotanidi,kotoglis1, georg.nikolaidis, Kyriakos Iordanidis

    Άρα Ψευτάκο-προβοκάτορα Ταχυδρόμε, το μήνυμα έφτασε και στην ΠΟΕ. Γιατί δεν ενημερώσατε τον πρόεδρό σας; Ε;

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 16/02/2011

  51. Taxydrome,

    Αν κρίνω από το παρατσούκλι σου ίσως το επάγγελμά σου να έχει άμεση σχέση με τις αλληλογραφίες και γι΄ αυτό πιθανόν απ΄ όλα όσα συμβαίνουν τελευταία στη ΔΙΣΥΠΕ το μόνο που σ΄ απασχόλησε είναι η παράδοση ή μη των διαγραφών σε όλα τα μέλη του ΔΣ της ΔΙΣΥΠΕ. Θερμά συγχαρητήρια στον Ομέρ για την αποστομοτική του απάντηση.

    ΄Ομως taxydrome τώρα που έλαβες και τις επιβεβαιώσεις για την παράδοση σε όλα τα μέλη του ΔΣ της ΔΙΣΥΠΕ των διαγραφών, δεν έχεις να κάνεις κάποιο πιο ουσιαστικό σχόλιο; Είσαι χαρούμενος με την αποδυνάμωση της ΔΙΣΥΠΕ. Εγώ προσωπικά ΟΧΙ. Και επειδή φαίνεται να έχεις επικοινωνία με ορισμένα από τα μέλη του ΔΣ σε παρακαλώ ενημέρωσέ μας, για τις προθέσεις τους ή τις κινήσεις τους, ώστε να σταματήσει επιτέλους αυτή η απαράδεκτη κατάσταση.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 16/02/2011

  52. GIA TH SFAIRIKH SAS ENHMEROSI SAS PAROYSIAZO KAI MIA EPISTOLI APO TIN AUSTRALIA

    ——————————————————————————

    Μελβούρνη, 15η Φεβρουαρίου, 2011

    Προς τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου

    της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων

    Αγαπητοί συμπατριώτες-αδέρφια,

    Αισθάνομαι την πατριωτική και ηθική ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας, σχετικά με τα τελευταία γεγονότα εντός της ΔιΣυΠΕ, που ξεκίνησαν (τουλάχιστον δημόσια) με την επιστολή του Προέδρου μας, κ. Ιβάν Σαββίδη, την παραμονή της πρωτοχρονιάς. Στην επιστολή του αυτή, ο Πρόεδρός μας, καταγράφει κάποιους συλλογισμούς του, ενώ, τεχνηέντως, αφήνει αιχμές για διάφορα θέματα και πρόσωπα. Εμμέσως πλην σαφώς, προσπαθεί να παρουσιάσει τις θέσεις του ως fait accompli (τετελεσμένα γεγονότα), δίχως να ζητήσει την γνώμη και συμβολή μας, αγνοώντας έτσι και τις δημοκρατικές διαδικασίες, βάση πάντα του καταστατικού μας, αλλά ειδικά των αρχών που όλοι μας συμφωνήσαμε όταν ιδρύσαμε την ΔιΣυΠΕ. Την στάση του αυτή την έχουμε ήδη καταγγείλει, δίχως να λάβουμε κάποια απάντηση από τον ίδιο. Το «αποφασίζω και διατάζω» ανήκει σε σκοτεινές εποχές του παρελθόντος. Και το ΔιΣυΠΕ ιδρύθηκε με πλήρη διαφάνεια, με δημοκρατικότατες διαδικασίες και με πλήρη σύνεση όλων των Ομοσπονδιών που συμμετείχαν.

    Εν όψει της παρότρυνσης του Προέδρου μας, προς τις ομοσπονδίες-μέλη της ΔιΣυΠΕ, (ούτε λίγο ούτε πολύ) να αποχωρήσουν από την ΔιΣυΠΕ αν δεν «περάσει το δικό του», και επειδή πολλά ξεστομίζουν κάποια «στελέχη»(;) της ΔιΣυΠΕ, σας υπενθυμίζω τα ακόλουθα, τα οποία τα βιώσαμε μαζί, από το 2006 ως σήμερα (μην πάω ακόμη πιο πίσω γιατί θα σκαλίσουμε παλιές πληγές):

    1. Τον Απρίλιο του 2006 στο προσυνέδριο, με την συμμετοχή και της ΠΟΠΣ, βγάλαμε κάποιες αποφάσεις σχετικά με την αλλαγή του καταστατικού του ΠαΣΠΕ. Διαθέσαμε πολλές ώρες σε ανοιχτό διάλογο, κάναμε όλοι υποχωρήσεις, σεβαστήκαμε τον δημοκρατικό λόγο, και συναινέσαμε σε κάποιες τροποποιήσεις του καταστατικού του ΠαΣΠΕ. Υπογράψαμε όλοι τις τροποποιήσεις. Το τονίζω, υπογράψαμε όλοι τις τροποποιήσεις. Μαζί και ο τότε πρόεδρος της ΠΟΠΣ, κ. Χρήστος Παπαδόπουλος. Υπέγραψε, και μάλιστα με συγκινητική υπερηφάνεια. Δείξαμε όλοι μεγαλοψυχία, αγνοήσαμε εγωισμούς, εκμηδενίσαμε τα όποια αρνητικά. Όλες οι ομοσπονδίες πλέον, συμμετείχαν. Δυστυχώς όμως, η χαρά μας ήταν μικρής διάρκειας, γιατί πιστεύω να μην ξεχάσατε το σκηνικό εκείνο, έξω από την αίθουσα που συνεδριάζαμε στο Caravel, όπου ο κ. Στέφανος Τανιμανίδης, φωνασκούσε έξαλα και ανεξέλεγκτα, ενώ παράλληλα, δίχως σ]τον στοιχειώδη ανθρώπινο σεβασμό, ξεκίνησε μια βάναυση λεκτική αντιπαράθεση κατά του κ. Παπαδόπουλου και κατά όλων μας. Προς τιμή του, και διαισθανόμενος την πλήρη στήριξη όλων μας, ο κ. Παπαδόπουλος προσπαθούσε να αιτιολογήσει την συμφωνία και συναίνεσή του (σχετικά με τις καταστατικές αλλαγές), αλλά, δυστυχώς, λαλίστατος κ. Τανιμανίδης, συνέχιζε, απαράδεκτα, την ασχήμιά του. Όλοι μαζί, σταθήκαμε δίπλα στον κ. Παπαδόπουλο, και καταδικάσαμε τον κ. Τανιμανίδη. Αυτό το περιστατικό, που το βιώσαμε μαζί, ξαφνικά το αγνοούμε;

    2. Αφού υπογράψαμε και σφραγίσαμε τις καταστατικές αλλαγές (τονίζω) όλοι, μαζί και η ΠΟΠΣ, ο κ. Τανιμανίδης προσέφυγε στο Πρωτοδικείο προκειμένου να αποτρέψει την δικαστική επικύρωση των εν λόγω καταστατικών αλλαγών. Καταπάτησε, δηλαδή, την δημοκρατική ετυμηγορία όλων. Και αυτό το περιστατικό, που το βιώσαμε μαζί, ξαφνικά το αγνοούμε;

    3. Το ίδιο πρόσωπο, ο κ. Τανιμανίδης, ή και οι συν αυτώ, πλαστογραφώντας την υπογραφή του τελευταίου προέδρου του ΠαΣΠΕ, κ. Κυριάκου Ιορδανίδη, κάλεσε «συνεδρίαση μαϊμού». Το καταγγείλαμε όλοι. Ο ίδιος ο κ. Ιορδανίδης το κατήγγειλε, όπως, εξ΄άλλου όφειλε. Για τον κ. Τανιμανίδη, «ούτε γάτος, ούτε ζημιά». Καταπατώντας κάθε έννοια δημοκρατικών διαδικασιών, «έκανε το δικό του»… παράνομα, παράτυπα, εν αγνοία των ομοσπονδιών-μελών. Και αυτό το περιστατικό, που το βιώσαμε μαζί, ξαφνικά το αγνοούμε;

    4. Δυστυχώς, εξαναγκαστήκαμε όλοι (ομοσπονδίες), να ξεκινήσουμε από την αρχή, με την καταγραφή νέου καταστατικού και την (επαν)ίδρυση νέου παγκόσμιου οργάνου, ΠαΣυΠοΕ. Και εκεί ο κ. Τανιμανίδης, «κίνησε γη και ουρανό», προσφεύγοντας στο Πρωτοδικείο, προκειμένου να αποτρέψει την δημιουργία του εν λόγου οργάνου. Στο 6ο Παγκόσμιο Συνέδριο, 600 και πλέον σύνεδροι, αντιπροσωπεύοντας την συντριπτική πλειοψηφία του οργανωμένου Ποντιακού Ελληνισμού όπου γης ψήφισαν «υπέρ» αυτού. Η προϊστορία του κ. Τανιμανίδη, όσον αφορά τις δημοκρατικές διαδικασίες είναι γνωστότατη, ξανά προσέφυγε στο Πρωτοδικείο, με την δικαιολογία ότι τα αρχικά ΠαΣυΠοΕ είναι παρόμοια με το ΠαΣΠΕ, οπότε θα δημιουργούνταν σύγχυση. Έτσι, υποχρεωθήκαμε να αλλάξουμε και την ονομασία. Εν τω μεταξύ, από την στιγμή που έμεινε μια μόνη ομοσπονδία στο ΠαΣΠΕ (η αποδυναμωμένη ΠΟΠΣ), είναι παράτυπο πλέον να υφίσταται, αφού αντιπροσωπεύει μόνο ένα κράτος (την Ελλάδα), και εκεί αρκετά υποβαθμισμένα, συγκριτικά με το σύνολο του οργανωμένου Ποντιακού χώρου. Επιπλέον, όπως επισημάναμε, καμιά ομοσπονδία δεν πλήρωσε ετήσια συνδρομή στο ΠαΣΠΕ, οπότε δεν έχει νομότυπη αντιπροσώπευση. Και αυτό το περιστατικό, που το βιώσαμε μαζί, ξαφνικά το αγνοούμε;

    5. Όταν ιδρύσαμε, τελικά, την ΔιΣυΠΕ, αρκετά άτομα διέθεσαν δεκάδες ώρες στην καταγραφή του καταστατικού, λαβαίνοντας υπόψιν τις ιδιαιτερότητες της κάθε ομοσπονδίας, καθώς και την συλλογική-κοινή πρόοδο. Με διαφάνεια και σεβόμενοι τις δημοκρατικές αρχές, το μελετήσαμε, το αναλύσαμε, το τροποποιήσαμε, μαζί, ένας-ένας, ενωμένοι, με αλληλοσεβασμό. Εξετάσαμε την κάθε λέξη. Ασχοληθήκαμε εκτενέστατα με τις ερμηνείες και την πρακτική εφαρμογή. Διατυπώσαμε τις αριθμητικές αναλογίες της αντιπροσώπευσης. Μετά από την χρονοβόρα αυτή διαδικασία, και αφού υπήρχε πλήρη συναίνεση, δώσαμε ρητή εντολή στο προεδρείο να προβεί στις νομικές διαδικασίες της επικύρωσης του νέου οργάνου και, οπωσδήποτε, του καταστατικού. Υπογραμμίζω ότι όλα αυτά έγιναν με πλήρη διαφάνεια και ακολουθώντας τις δημοκρατικές διαδικασίες. Και αυτό το περιστατικό, που το βιώσαμε μαζί, ξαφνικά το αγνοούμε;

    6. Στην συνεδρίαση του δ.σ. της ΔιΣυΠΕ τον Μάρτιο του 2009, ο κ. Γιώργος Παρχαρίδης (πρόεδρος της ΠΟΕ), μας ενημέρωσε ότι την προηγούμενη βραδιά, στην Θεσσαλονίκη, είχε συνάντηση με τον κ. Ιβάν Σαββίδη (Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Ρωσίας), τον κ. Δημήτρη Τομπουλίδη (Πρόεδρο της ΔιΣυΠΕ), τον κ. Απόστολο Αποστολίδη (Πρόεδρο της ΠΟΠΣ) και την κ. Χριστίνα Σαχινίδου (Γραμματέας της ΠΟΠΣ). Η εν λόγω συνεδρίαση, σύμφωνα πάντα με την ενημέρωση του κ. Παρχαρίδη (και την επιβεβαίωση του κ. Τομπουλίδη), πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του κ. Σαββίδη και με μοναδικό σκοπό την «συμφιλίωση» των δυο Ποντιακών Ομοσπονδιών της Ελλάδας, της ΠΟΕ και της ΠΟΠΣ. Ο κ. Παρχαρίδης, ενώπιον όλων, πρότεινε προς τον κ. Αποστολίδη, όπως ο καθένας τους, όσο πιο σύντομα γίνεται, να προβούν στην διαδικασία της διάλυσης της ομοσπονδίας τους και την οργάνωση εκ νέου συνεδρίου για την ίδρυση μιας ενιαίας ομοσπονδίας. Ο κ. Αποστολίδης δεν δέχτηκε την πρόταση του κ. Παρχαρίδη. Και αυτό το περιστατικό, που το βιώσαμε μαζί, ξαφνικά το αγνοούμε;

    Αγαπητοί συμπατριώτες-αδέρφια, ειδικά εσείς που ζείτε στις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, μια θερμή, από καρδιάς παράκληση:

    Καταγόμαστε από την χώρα που εφηύρε την δημοκρατία. Καλούμαστε από την ιστορία του μαρτυρικού μας Πόντου, να δείξουμε όλοι τον ανάλογο σεβασμό στις ηθικές μας αρχές, και να μην πέσουμε θύματα των όποιων μικροπολιτικών φιλοδοξιών. Μην θυσιάσουμε την ενώτητα του παγκόσμιου Ποντιακού Ελληνισμού στο βωμό των προσωπικών αντιπαραθέσεων. Με δημοκρατικό διάλογο, όπως και στο άμεσο παρελθόν, θα πετύχουμε. Με δημοκρατικό διάλογο, θα φτάσουμε στην πλήρη συναίνεση. Με δημοκρατικό διάλογο, θα προοδέψουμε. Οι εκβιασμοί, από όπου και να προέρχονται, δεν έχουν θέση στον δημοκρατικό διάλογο. Σας παρακαλώ, μην αγνοήσετε όλα εκείνα τα παρέκτροπα και τον «Γολγοθά» που βιώσαμε…

    Υ΄είαν και ευλο΄ίαν,

    Παναγιώτης Ιασωνίδης

    Αναπληρωτής Γραμματέας της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 16/02/2011

  53. Ομεράκο άλλοι είναι οι προβοκάτορες εδώ μέσα!

    Και μην αυθαιρετείς στα συμπεράσματα σου!

    Σχόλιο από Taxydromos | 16/02/2011

  54. Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες.

    Παρακολουθώ και εγώ κατά καιρούς ,την ενδιαφέρουσα σελίδα σας,με τις δύο ιδιότητές που χρόνια κουβαλάω στην πορεία μου .Αυτή του εκ καταγωγής Ποντίου και αυτή του εκ της ιδεολογίας μου αριστερού.Δεν νομίζω όμως ότι θα συνέβαλα σε κάτι περισσότερο ,εάν συμμετείχα με όποιο τρόπο στις αντιπαραθέσεις που αναρτώνται στην παρούσα σελίδα,γιαυτό και το έχω αποφύγει μέχρι τώρα.Χωρίς όμως να σημαίνει αυτό ότι δεν έχω άποψη για το ότι συμβαίνει στα ποντιακά,αφού για περισσότερα από 20 χρόνια συμμετέχω σε αυτά με διάφορες ιδιότητες και θα είχα την διάθεση όταν ανοίξει ένας δημόσιος δημοκρατικός διάλογος να συμμετέχω και εγώ.Παρεμβαίνω όμως με αφορμή την δεύτερη επιστολή του κ Ιασωνίδη ,γιατί εμπλέκει το όνομά μου σε αυτή κατ επανάληψη.Δυστυχώς για τον κύριο αυτό ,μια και με επικαλείται,θέλω δημοσιά να του πω ότι τα όσα ,αναλυτικά μάλιστα αναφέρει, απέχουν πάρα πολλή από την αλήθεια και τα πραγματικά γεγονότα εκείνης της εποχής.Το 2006 πρόεδρος του ΠΑΣΠΕ είναι ο Κ.Ιορδανίδης και γ.γ ο Στρατηγός κ.Χ.Τσακιρίδης.Ενώ εγώ είμαι πρόεδρος της ΠΟΠΣ.Το έκτο συνέδριο πρέπει να γίνει σύμφωνα με την απόφαση του πέμπτου,στην Θεσσαλονίκη από το ΠΑΣΠΕ.

    Α)Με πρόταση του Σ.Τανιμανίδη , που έγινε ύστερα από μαραθώνια συνεδρίαση των Μελών του ΠΑΣΠΕ,σε μια προσπάθεια αποσόβησης μιας πιθανής διάσπασης ,παρά τις όποιες διαφορετικές απόψεις αλλά και επιφυλάξεις που υπήρχαν τότε,αποφασίστηκε,μετά την πρότασή μας το συνέδριο να γίνει στην Αθήνα.Να προχωρήσουμε σε τροποποίηση του καταστατικού του ΠΑΣΠΕ με την συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων φορέων.Στην συνάντηση αυτή που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και αφού δια πιστώσαμε ότι το προτεινόμενο καταστατικό για τροποποίηση ,περιείχε απαράδεκτες διατάξεις,όπως αυτή της κυριαρχίας ουσιαστικά μιας Ομοσπονδίας έναντι των υπολοίπων, και παρά τις προσπάθειες του κ.Τανιμανίδη ,που δήλωνε την παραίτησή του από το όργανό,για να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση και να προχωρήσουμε ,αυτό δεν επιτευχθεί και έτσι ο ίδιος αλλά και μια σειρά άλλοι εκπρόσωποι, αποχώρησαν από την συνάντηση. Ακυρώνοντας ουσιαστικά την δυνατότητα λήψης της όποιας απόφασης για το θέμα.Παρόλα αυτά κατά την αποχώρηση του με παρεκάλεσε να παραμείνω και να προσπαθήσω να πείσω και του υπολοίπους να συναινέσουν στην αλλαγή ΄των άρθρων που έδιναν την ευκαιρία της κυριαρχίας μιας ομοσπονδίας ,έναντι των άλλων ,(κάτι που βρήκατε μπροστά σας όσοι συμφωνήσατε σε αυτές τις διατάξεις)καθώς και το ξεκαθάρισμα, ότι οι εκπρόσωποι των ομοσπονδιών που θα έπαιρναν μέρος στα όπια συνέδρια και ψηφοφορίες, έπρεπε να είναι ανάλογοι με τον αριθμό των ΑΜΙΓΩΣ ΠΟΝΤΙΑΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥΣ ,ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΕΚΥΠΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΛΗ ΜΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΤΙΑΚΑ.Όπως δηλ.είναι περισσότερα από 100 σωματεία της ΠΟΕ. Έτσι συνεννοήθηκα με τον κ Τομπουλιδη και Στολτίδη,για τις δύο παραπάνω επισημάνσεις και μετά τις διαβεβαιώσεις ότι θα περιληφθούν στο τελικό σχέδιο καταστατικού, υπέγραψα το αρχικό σχέδιο που συζητούσαμε τότε.Ουδέποτε ο κ.Τανιμανίδης δεν διαπληκτίστηκε μαζί μου γι αυτή μου την πρωτοβουλία, όπως ψευδώς αναφέρει ο κ.Ιασωνίδης στην επιστολή του,αφού για αυτήν ενημερώθηκε μερικές μέρες αργότερα στην Θεσσαλονίκη.

    Β)Όταν λίγες μέρες αργότερα μας έστειλαν το τελικό σχέδιο του καταστατικού διαπιστώσαμε ότι δυστυχώς παρά τις διαβεβαιώσεις τους δεν άλλαξαν τίποτε από ότι συμφωνήσαμε και έτσι επικοινωνήσαμε μαζί τους προφορικά αλλά και γραπτά για να τους ενημερώσουμε για τις διαφωνίες μας.Όπως επίσης ότι δεν μπορούσε να προχωρήσει αυτή η διαδικασία της τροποποίησης ,αφού η συνάντηση που είχε γίνει ήταν άτυπη ,δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και αρκετοί από αυτούς που υπέγραφαν τις προτεινόμενες τροποποιήσεις ,(ενισχύοντας το ρόλο της υπο δημιουργίαν ΠΟΕ),δεν ήσαν καν μέλη του ΠΑΣΠΕ.Αυτό το παράτυπο σχέδιο καταστατικού ,αυθαιρέτως και χωρίς προηγούμενη εξουσιοδότηση από το Δ.Σ. του ΠΑΣΠΕ,κατέθεσε για τροποποίηση στο πρωτοδικείο ο δικηγόρος κ.Γαβρίδης.ΜΕ σχετικό έγγραφο τον ενημερώσαμε για το παράτυπο της ενέργειάς του και έτσι μόνος του πήγε και παραιτήθηκε από την σχετική αίτηση που αυθαίρετα κατέθεσε τότε για λογαριασμό του ΠΑΣΠΕ.

    Γ)Ο κ. Στ.Τανιμανίδης ουδέποτε πλαστογράφησε την υπογραφή του κ Ιορδανίδη για να καλέσει Δ.Σ του ΠΑΣΠΕ,αφού ήμουν αυτήκοος μάρτυς της εντολής Ιορδανίδη προς τον κ Τσακιρίδη γ.γ του ΠΑΣΠΕ ,της υπογραφής και της αποστολής της εν λόγω επιστολής,όπως ψευδώς και συκοφαντικώς ισχυρίζεται ο κ.Ιασωνίδης στην επιστολή του.Μάλιστα γιαυτό του τον ισχυρισμό προτείνω να ερωτηθεί ο κ Ιορδανίδης και είμαι βέβαιος ότι θα το διαψεύσει,όπως το έχει ήδη κάνει σε εμένα.

    Δ)Όταν οι πατριώτες μας που επέμεναν να προχωρήσουν στην ίδρυση και ενός ακόμη παγκόσμιου οργάνου ,κατέθεσαν σχετική αίτηση ,η οποία όπως είναι σε όλους γνωστό απερρίφθη ομοφώνως.Παρέμβαση για την απόρριψη της δεν έκανε ο κ ΣΤ. Τανιμανίδης, αλλά η ΠΟΠΣ διε ε μου, ύστερα από απόφαση της συνέλευσής μας.

    Ε)Τώρα όσον αφορά περί των Δημοκρατικών διαδικασίών που τηρούντο επί προεδρίας Στ.Τανιμανίδη, αναφέρω ότι σε όλες τις μαζικότατες τότε διαδικασίες , συμμετέχοντες, όπως η ομάδα Παρχαρίδη το 2002 παρόντων 458 εκπροσώπων ποντιακών σωματείων,μετά τις εκλογικές διαδικασίες στις οποίες ήσαν υποψήφιοι νομιμοποιώντας τες και όπως είναι γνωστό απέτυχαν να εκλέξουν έστω και έναν εκπρόσωπό τους,προσέφευγαν στα αρμόδια δικαστήρια ,τα οποία και απέρριψαν τις όποιες αιτιάσεις τους,επικυρώνοντας και δικαστικά, την νομιμότητα αυτών των διαδικασιών.Αναφορικά τώρα με τον κ Ιασωνίδη θα αποφύγω να κάνω το όποιο σχόλιο σε βάρος του, γιατί γνωρίζω ότι δεν εκπροσωπεί την ποντιακή κοινότητα Αυστραλίας ,αλλά αναζητεί με τις επιστολές πυροτεχνήματα που στέλνει, κάποιο ρόλο. Επιβεβαιώνω όμως τα όσα στην επιστολή τους αναφέρουν ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Αυστραλίας κ Στ.Κωνσταντινίδης και οι υπογράφοντες έξη σύλλογοι,για το διαλυτικό ρόλο του κ Ιασωνίδη στα ποντιακά της Αυστραλίας.

    Τέλος θέλω να σημειώσω ότι και η αναφορά του εν λόγω κυρίου, περί δήθεν εξουσιοδότησή του για συμμετοχή της Αυστραλίας στο ΔΙΣΥΠΕ, δεν ευσταθεί αφού υπάρχουν δεκάδες έγγραφα που τον διαψεύδουν. Ειδικότερα κάποια είναι και υπογεγραμμένα από τον ίδιο ,που απολογείται σε αυτά,λέγοντας ότι στο ΣΤ.συνέδριο δεν είχε καμιά εξουσιοδότηση να προχωρήσει σε τέτοια ενέργεια και πως η ομοσπονδία Αυστραλίας είναι μέλος του ΠΑΣΠΕ!! Οι επιστολές στην διάθεση σας.Αυτά προς αποκατάσταση της αληθείας και πιστεύω να τα πούμε κάτω από καλύτερες συνθήκες και προϋποθέσεις για τα ποντιακά΄πράγματά.

    φιλικά,

    Χρήστος Παπαδόπουλος.
    τ. πρόεδρος της ΠΟΠΣ

    Σχόλιο από Χρήστος Παπαδόπουλος | 16/02/2011

  55. Η παράγραφος 6 της επιστολής του κ. Ιασωνίδη απο την Αυστραλία έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν βέβαια είναι αληθές. Εμφανίζει δηλαδή τον κ. Παρχαρίδη να προτείνει διάλυση των Ομοσπονδιών ΠΟΕ και ΠΟΠΣ και την πραγματοποίηση ενός ενιαίου οργανωτικού συνεδρίου στην Ελλάδα.

    Μάλλον είναι παραπληροφορημένος ο κ. Ιασωνίδης γιατί πάγια θέση του κ. Παρχαρίδη είναι η διάλυση μόνο της ΠΟΠΣ και η ενσωμάτωσή της στην ΠΟΕ που βέβαια είναι εντελώς άλλη και ατελέσφορη διαδικασία. Μακάρι να ήταν αλήθεια αλλά εξ όσων γνωρίζω είναι πολύ μακρυά απο την πραγματικότητα.

    Σχόλιο από Καρσλής | 16/02/2011

  56. Προς τον κ. Ιασωνίδη,τον και υπογράφοντα αναπληρωτή γραμματέα του ΔΙΣΥΠΕ.

    Σχόλιο από Χαράλαμπος Αποστολίδης | 16/02/2011

  57. Προς τον κ. Ιασωνίδη, τον υπογράφοντα και ως αναπληρωτή γραμματέα του ΔΙΣΥΠΕ.

    Έξεστι κλαζομενιοις ασχημονείν.

    Τι βίωσες κύριε Ιασωνίδη και το αναφέρεις με τόση βεβαιότητα, ενώ μόλις λίγες γραμμές παραπάνω γράφεις ότι όσα γνωρίζεις (για την παράγραφο 6 της αλήστου μνήμης επιστολή σου ομιλώ) τα πληροφορήθηκες από τον κ. Παρχαρίδη;
    Τι βίωσες αλήθεια όταν σε εκείνη την συνάντηση που δεν ήταν συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΔΙΣΥΠΕ δεν ήσουν παρών;

    Για να πάψεις να λες χοντροειδή ψέμματα που παραβιάζουν τον ποινικό νόμο (και μη νομίζεις ότι εκεί που βρίσκεσαι στην Αυστραλία έχεις το ακαταδίωκτο), σε διαψέυδω κατηγορηματικά και δηλώνω: Δεν επρόκειτο για καμιά συνεδρίαση του ΔΣ του ΔΙΣΥΠΕ. Αρχές Μαίου με πρωτοβουλία του Ιβάν Σαββίδη ως προέδρου της Ρώσικης Ομοσπονδίας συναντηθήκαμε στο ξενοδοχείο Hayatt της Θεσσαλονίκης, ο Ιβάν Σαββίδης, ο κ. Τομπουλίδης, ο γράφων Χαράλαμπος Αποστολίδης ως πρόεδρος της ΠΟΠΣ, ο κ. Παρχαρίδης ως πρόεδρος της ΠΟΕ και η κα Σαχινίδου Γ.Γ. της ΠΟΠΣ. Την κουβέντα διευκόλυνε με την παρουσία του μεταφράζοντας ορισμένα πράγματα και ο κ. Θράσος. Αυτοί λοιπόν ήμασταν εκεί, κι εσύ δεν βίωσες τίποτα. Η κουβέντα είχε κυρίαρχο θέμα να μπορέσουμε όλοι να συνεννοηθούμε για μια κοινή εκδήλωση, για την επερχόμενη 19η Μαίου ώστε να μην πληγώνουμε εαυτούς και αλλήλους με ξεχωριστές εκδηλώσεις. Υπήρξε η κάθετη αντίδραση του κ. Παρχαρίδη και η άρνησή του για οποιαδήποτε συνδιοργάνωση, όπως ήταν και η πρόταση και η δική μου και του Σαββίδη, αλλά και τόλμω να πω ότι με αυτήν συμφωνούσε και ο κ. Τομπουλίδης. Η θέση του κ. Παρχαρίδη ήταν «Αυτή την εκδήλωση την οργανώνει η ΠΟΕ και όποιος θέλει έρχεται». Τα όσα γράφεις για την δήθεν πρόταση του κ. Παρχαρίδη για την διάλυση των δυο ομοσπονδιών και την δημιουργία μετά από συνέδριο μιας νέας, είναι δικιά μου πρόταση και δικό σου χοντροειδές ψέμα ότι τέτοια πρόταση έγινε από τον κ. Παρχαρίδη.

    Περί αυτών επικαλούμαι τη μαρτυρία όλων όσων συμμετείχαν στην σύσκεψη, ακόμη και του κ. Τομπουλίδη, ο οποίος, όπως είνα γνωστό, λίγο καιρό αργότερα, εξαιτίας αυτής της θέσεως του κ. Παρχαρίδη, αλλά και άλλων μεταξύ τους διαφωνιών, παραιτήθη. Αλλά τι χρεία έχω μαρτύρων περί όσων αναφέρω, από το να σε παραπέμψω στα τυπωμένα πρακτικά του προσυνεδρίου στο Κάραβελ στην Αθήνα, όπου η θέση του κ. Παρχαρίδη και της ΠΟΕ ήταν πάλι η ίδια: «Να διαλυθεί η ΠΟΠΣ και τα 250 σωματεία της, να εγγραφούν στην ΠΟΕ». Άνοιγε και λίγο τα πρακτικά και τα έγγραφα Ιασωνίδη! Γιατί και με την δικιά σου ψήφο, η στημένη δημοκρατική πλειοψηφία της ΠΟΕ απέρριψε την αίτηση εισδοχής της ΠΟΠΣ στο ΔΙΣΥΠΕ, σύμφωνα με το «δημοκρατικότατο» καταστατικό του ΔΙΣΥΠΕ, το οποίο προέβλεπε ότι δεν έφτανε η πλειοψηφία του 50 +1 για να γίνει δεκτή η αίτηση εισδοχής, αλλά απαιτούνταν τα 2/3 των συνέδρων, πλειοψηφία δηλαδή που κατείχε στο συγκεκριμένο συνέδριο η ΠΟΕ. Ήταν θέμα χρόνου, επομένως, να διαλυθεί το ΔΙΣΥΠΕ και να ακουστούν οι χαρακτηρισμοί και οι παρομοιώσεις που διαβάσαμε στα έγγραφα παραιτήσεως των ομοσπονδιών Ρωσίας, Ουκρανίας, Αρμενίας και Γεωργίας για τον κ. Παρχαρίδη και την ΠΟΕ.

    Τόσα χρόνια έμεινα μακριά από όλες τις συζητήσεις και αντεγκλήσεις, έριδες και αλληλοσπαραγμούς και ασχολήθηκα ως πρόεδρος της ΠΟΠΣ, με την αναδιοργάνωση της ΠΟΠΣ, η οποία σήμερα οργανωτικά και σωματειακά ευημερεί χωρίς διασπαστικές ή άλλες κινήσεις στο εσωτερικό της, πραγματοποιήσαμε πέντε πανελλήνια συνέδρια με συμμετοχή 600 και πλέον συνέδρων κάθε φορά και εξαιρέτους εισηγητές, δύο ημερίδες στις Βρυξέλλες με εκδηλώσεις όχι μόνο για τους Έλληνες Ευρωβουλευτές, αλλά για τους Ευρωπαίους Ευρωβουλευτές με συνεντεύξεις και αναλύσεις για το ποντιακό ζήτημα μέσα σε αίθουσες του ευρωκοινοβουλίου, με εκδηλώσεις μνήμης στις Βρυξέλλες με τη συμμετοχή του Αρχιεπισκόπου Βελγίου, Ολλανδίας και Λουξεμβούργου, των Ελληνικών διπλωματικών αρχών, των καρδιναλλίων και αντιπροσώπων του Βατικανού, με λίγα λόγια άφησα εσένα και τους ομοίους σου να ασχολούνται με μια διεθνή συνομοσπονδία, η οποία δεν έχει τίποτα να επιδείξει τόσα χρόνια από πλευράς διεθνών ενεργειών και εγώ ασχολίομουνα με την δημιουργία λόμπι φέρνοντας το ζήτημα συνεχώς στα όργανα.

    Η συμβολή στην»ενότητα» της ΠΟΕ και του ΔΙΣΥΠΕ απεδείχθη και στο ιστορικό γεγονός της πρώτης μέτά από έναν αιώνα σχεδόν λειτουργίας που έκανε ο Πατριάρχης μας στην Παναγία Σουμελά, όταν αρνηθήκατε να συμμετάσχετε στην πατριαρχική αποστολή, όπως επιθυμούσε και το Πατριαρχείο, ως απλοί πόντιοι χριστιανοί, χωρίς ταμπέλες και τίτλους, ενώ η ΠΟΠΣ ακολούθουσε την Πατριαρχική επιθυμία και τέθηκε υπό την αιγίδα και καθοδήγηση των ορισθέντων από το Πατριαρχείο ηγετών της αποστολής Μητροπολιτών Δράμας κ.κ. Αποστολίδη και Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβα.
    Θα θελα πολλά να πω, αλλά σταματώ εδώ αφήνοντας για σένα τη λάσπη και το ψεύδος και κλείνοντας με μια ερώτηση:

    Αλήθεια τι γίνεται στην μακρινή Αυστραλία, ποιούς εκπροσωπείς;Είναι αλήθεια ότι σε έχουν εναγάγει στα δικαστήρια της Αυστραλίας ποντιακά σωματεία της Αυστραλίας;
    Εγώ δεν πιστεύω τίποτα από όσα ακούω, αλλά επειδή τουλάχιστον αυτά τα βιώνεις μίλησέ μας γι’ αυτά τα βιώματα.

    Σχόλιο από Χαράλαμπος Αποστολίδης | 16/02/2011

  58. Κύριοι Παπαδόπουλε και Αποστολίδη, θεωρώ ότι χρειαζόταν οι παρεμβάσεις που κάνατε ,καθώς και οι διευκρινίσεις που δώσατε ,τουλάχιστον για όσους δεν γνωρίζουν τα συμβαίνοντα στις οργανώσεις και τα συνέδριά μας και εύκολα μπορούν να παρασυρθούν από την παραπληροφόρηση,για τα όσα σας καταμαρτυρεί ο απίθανος αυτός τύπος από τη Αυστραλία ,που εμείς είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε στο στ.ποντιακό Συνέδριο στην Αθήνα.
    Όμως εκτός των άλλων που του καταμαρτυρούν συνεργάτες του,για το αμαρτωλό όσο και ένοχο παρελθόν του ως ταμία της Μακεδονικής αδελφότητας Μελβούρνης ,ύστερα και από τις ομαδικές διαψεύσεις των όσων ισχυρίσθηκε στην επιστολή του,που τον βγάζουν ψεύτη,θα πρέπει να είναι και πολύ ΧΟΝΤΡΟ(Σ)ΠΕΤΣΟΣ άνθρωπος για να μην ζητάει συγνώμη και στην συνέχεια να πάει στο σπίτι του να ξεκουράσει το ταλαιπωρημένο του κορμί, για τις Μ……ς που γράφει για Ιβαν,Αποστολίδη,Τανιμανίδη,Παρχαρίδη, Παπαδόπουλο κλπ.και να εξακολουθεί να πιστεύει ότι είμαστε τόσο αφελείς για να τον πιστέψουμε.
    Άσε πατριώτη να λύσουμε τα προβλήματά μας μόνοι μας και πάνε για κανένα ψάρεμα για να ηρεμήσεις τώρα που δεν εκπροσωπείς κανένα στην Αυστραλία.Πολύ καλά στα ρίχνει ,αν βέβαια καταλαβαίνεις τίποτε,ο Αποστολίδης στην επιστολή απάντηση του ,που θα ήταν καλό προς συνετισμό σου να αντιγράψεις ,τουλάχιστον ,100 φορές.

    Σχόλιο από kkk | 17/02/2011

  59. Χρήσιμος ο διάλογος, περιττές οι κακοήθειες σαν κι αυτές του «κκκ».

    Τι λες Ομέρ; Πολύ χαλαρό σε βλέπω

    Σχόλιο από Mατσουκάτες | 17/02/2011

  60. Ματσουκάτε μένω έκπληκτός από την στάση σου.
    Δηλαδή δεν σε ενοχλούν τα ψέμματα ,οι συκοφαντίες,η σπίλωση προσώπων με τη παραπληροφόρηση που διοχετεύετε με την επιστολή Ιασωνίδη,δεν κάνεις τον κόπο να μπεις στην ουσία των όσων συζητιούνται και ασφαλώς είναι δικαίωμα σου,αλλά θέλεις να μας πείσεις ότι σημασία σε όλο αυτό το διάλογο ,έχει ο ίδιος ο διάλογος που γίνεται ,ο τρόπος που γίνεται , υπερασπιζόμενος το ορθόν ύφος που πρέπει να διατηρούμε ,παρόλο που είμαι βέβαιος ότι διόλου δεν ξέφυγα από την ευπρέπεια ,λόγω και της αγωγής και της ανατροφής μου και όχι τα όσα ιστορικά γεγονότα στην πορεία για την δημιουργία της ΔΙΣΥΠΕ συνέβησαν ,και βλέπουν την δημοσιότητα.Να είσαι πάντα καλά αδερφέ μου.

    Σχόλιο από kkk | 17/02/2011

  61. Ματσουκάτες,

    ΄Εχεις απόλυτο δίκιο ότι ο διάλογος είναι χρήσιμος. Φαίνεται όμως ότι ο κ. Ιασωνίδης δεν είναι και πολύ υπέρ του διαλόγου. Γράφει λοιπόν στο σχόλιό του «Καταγόμαστε από την χώρα που εφηύρε την δημοκρατία». Κάπως περίεργα αντιλαμβάνεται τη δημοκρατία ο κ. Ιασωνίδης γιατί όταν συμμετείχα ως σύνεδρος στις εργασίες του Στ΄ Παγκοσμίου Συνεδρίου ο κ. Ιασωνίδης όρμησε να χτυπήσει μία σύνεδρο που αν δεν μ΄ απατά η μνήμη μου ήταν η Γενική Γραμματέας της ΠΟΠΣ η Χριστίνα Σαχινίδου. Αν κρίνω λοιπόν από αυτή του τη συμπεριφορά μήπως θα πρέπει οι συμπατριώτες που διεγράφησαν από τη ΔΙΣΥΠΕ να φοβούνται;;;

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 17/02/2011

  62. O Mατσουκάτες έχει δίκιο. Τέτοιου τύπου χαρακτηρισμοί παρακαλώ να αποφεύγονται. Οι αναγνώστες έχουν και νου και κριτήρια να κρίνουν.

    Επίσης να σας ενημερώσω ότι το κείμενο του κ. Ιασωνίδη δεν μας στάλθηκε από τον ίδιο αλλά από έναν απ’ τους πολλούς αρχικούς αποδέκτες για ενημέρωσή μας. Εμείς κρίναμε ότι θα ήταν καλό για τη σφαιρική ενημέρωση των αναγνωστών να αναρτηθεί.

    Κατά συνέπεια να μη θεωρείτε ότι μας/σας διαβάζει.

    Αν κάποιος έχει πρόσβαση στον κ. Ιασωνίδη ας τον ειδοποιήσει για τη συζήτηση.

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 17/02/2011

  63. Σον Πόντον οι αδελφοί μου ψάχνονται
    για γλώσσα και καταγωγή.
    Και σην Ελλάδ’ οι σύντενοι
    μοιράζουνε χολή.

    (και «μάχονται» για πολυθρόνες και τίτλους).

    Σηκώστε κανένα ποστ να ξεστραβωθούμε σύντροφοι κι αφήστε τους δεινόσαυρους να πεθάνουν στις πολυθρόνες τους.

    ΥΓ: Απ’ ότι ξέρω, εμένα και κανένα εκατομμυριάκι ακόμα Πόντιους, δε μας εκπροσωπεί κανένας από αυτούς που ασχολείστε.

    Σχόλιο από asarcikli | 18/02/2011

  64. Νικήτας Νιφάκος:

    «Οι άνδρες, άλλοι περπατούν στον κούρσον και κλεψίες / και άλλοι σ’ άλλους πολεμούν να κάμουν απιστίες. / Άλλος αλλούθε περπατεί να εύρη τι να κλέψη / και άλλος άλλον καρτερεί δια να τον φονεύση. / Άλλος τον πύργον του κρατεί να μην τον πιάση άλλος / και άλλος άλλον κυνηγά και άλλος πάλιν άλλον. / Και γείτονας τον γείτονα, κουμπάρος τον κουμπάρον / και αδελφός τον αδελφόν τον βλέπει σαν τον χάρον… / Ανθρώπους δεν εντρέπονται, Θεόν και δεν φοβούνται, / πτωχούς δεν ευσπλαχνίζονται, τους ξένους δεν λυπούνται. / Πολλήν έχουν ωμότητα και θηριογνωμίαν, / δεν έχουν ομοιότητα ανθρωπινήν καμμίαν.»

    Όπως καταλαβαίνεις,συμφωνώ απολύτως μαζί σου ,για τα σχόλια που κάνεις στην δημοσίευση με αρ.63 asarcikli.

    Σχόλιο από Ανώνυμος Β | 19/02/2011

  65. Και οι Έλληνες του Καζαχστάν στο δρόμο της σύγκρουσης με τους παλαιοελλαδίτες Πόντιους:

    —————————————————————–

    АССОЦИАЦИЯ
    Греческих обществ Казахстана
    «ФИЛИЯ»
    050010, Республика Казахстан
    г. Алматы, ул. Курмангазы
    Тел.: (727) 2670746,
    Факс: (727) 2670746
    E-mail: p_feodoridi@mail.ru

    ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
    ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
    ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ «ΦΙΛΙΑ»
    οδός Κουρμαγγαζύ, 40
    Αλμάτυ, 050010, Καζακστάν
    Τηλ.: (727) 2670746,
    Φαξ: (727) 2670746
    E-mail: : p_feodoridi@mail.ru

    Προς: τον Πρόεδρο της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων
    κ. Ιβάν Σαββίδη

    Αξιότιμε κύριε Σαββίδη,

    Σας απευθυνόμαστε σχετικά με τα αποτελέσματα της τελευταίας συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΙ.ΣΥ.П.Е. που διεξήχθη τον Δεκέμβριο του 2009. Η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου απέδειξε ακόμα μια φορά ότι στην Συνομοσπονδία υπάρχει μια δύναμη η οποία δεν αποδέχεται την διεθνή κοινωνία όπως την καταλαβαίνουμε εμείς. Παρατηρείται συνεχώς η τάση για τον κυρίαρχο ρόλο της. Αυτή τη φορά πρόκειται για την ПОЕ.

    Ιδρύσαμε αυτό το διεθνές όργανο μαζί με τα ποντιακά σωματεία της Ελλάδας ακόμα το 1994 και τότε, όπως και τώρα, γινόταν πόλεμος μεταξύ των ομοσπονδιών Βόρειας και Νότιας Ελλάδας και συγκρούστηκαν συνέχεια τα συμφέροντα των ηγετών τους. Εμάς, τους Ποντίους από την πρώην Σοβιετική Ένωση, μας χρησιμοποιούσαν σαν εικόνα, απλώς για να δοθεί μορφή διεθνούς επίπεδου.

    Δυστυχώς, κατά την επικύρωση του Καταστατικού της ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε., δεν λήφθηκαν υπ’ όψιν πολλοί παράγοντες όσον αφορά τις χώρες μας. Τότε μας το εξήγησαν με αφορμή ότι το έγινε για οικονομικούς λόγους, παρά τις αντιρρήσεις μας επί αυτού του θέματος. Επίσης στο Καταστατικό αυτό τοποθετήθηκε μια εγκαιροφλεγής βόμβα η οποία εξερράγη μόνο τώρα που είναι το πλεονέκτημα ψήφων των ποντιακών σωματείων της Ελλάδας.

    Η μη θέληση της ΠΟΕ να αλλάξει αυτήν την κατάσταση και να πραγματοποιήσει έκτακτο συνέδριο για να δώσει στους Ποντίους της Ελλάδας και του εξωτερικού τις ίδιες δυνατότητες, σημαίνει ότι η ΠΟΕ θέλει να κυβερνήσει όλους για τα συμφέροντά της.

    Οι στόχοι της ΠΟΕ έχουν ελάχιστες σχέσεις με τους Ποντίους εξωτερικού και συγκεκριμένα της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Εξάλλου, πρέπει να σημειωθεί, ότι συμμετέχω στα συνεδρία, όπου ακούμε ότι εσείς είστε αδέλφια μας και θα σας βοηθήσουμε, αλλά, δυστυχώς, η βοήθεια αυτή είναι ανύπαρκτη.

    Λόγω της επικρατούσας κατάστασης, σε περίπτωση εάν δεν θα βρεθεί συνεννόηση για την διεξαγωγή του εκτάκτου συνεδρίου των Ποντίων και την τροποποίηση εκεί του ισχύοντος καταστατικού της ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε., πήραμε απόφαση για την αποχώρηση απ’ αυτό το όργανο.

    Με εκτίμηση,

    Πρόεδρος Ομοσπονδίας Ελληνικών
    Σωματείων του Καζακστάν «Φιλία»

    Π. Θεοδωρίδης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/03/2011

  66. Νόμιζα ότι ο χορός των διαγραφών θα είχε επιτέλους σταματήσει αλλά δυστυχώς δεν επαληθεύθηκα. Η χαοτική κατάσταση που επικρατεί στη ΔΙΣΥΠΕ δείχνει να μην έχει τελειωμό. ΄Αραγε τι μέλλει γενέσθαι μ΄ αυτό το όργανο; Ποιο θα είναι το μέλλον του παγκόσμιου οργανωμένου ποντιακού χώρου; ΄Ετσι θα διεκδικήσουμε διεθνώς την αναγνώριση της Γενοκτονίας μας;
    Και σ΄ αυτήν αλλά όπως και στις προηγούμενες διαγραφές έχουν γραφεί βαριές κουβέντες για την ΠΟΕ όπως: «…σημαίνει ότι η ΠΟΕ θέλει να κυβερνήσει όλους για τα συμφέροντά της.»
    «…..το καταστατικό της ΔΙΣΥΠΕ, στο οποίο παρατηρείται η ευχέρεια μιας Ομοσπονδίας με μεγάλο αριθμό μελών, να υπαγορεύει τους δικούς της όρους στις 11 ομοσπονδίες κατά την λήψη οποιασδήποτε απόφασης.» « Ήμουν έκπληκτος και εξοργισμένος από εκείνη την οργή και πίεση που προσπαθούσε να πραγματοποιήσει η καθοδήγηση και τα μέλη της ΠΟΕ.»
    «…η ΠΟΕ ακόμα μια φορά απέδειξε ότι θα μπλοκάρει οποιεσδήποτε προσπάθειες εκδημοκρατισμού και οργανωτικής ένωσης όλων των ποντιακών οργανώσεων του κόσμου.» Μήπως λοιπόν θα πρέπει η νέα διοίκηση της ΠΟΕ να πάρει θέση στο θέμα και να δει πιο σοβαρά τι προκαλεί με την στάση της γιατί τα πρόσωπα έρχονται και παρέρχονται αλλά οι θεσμοί και οι οργανώσεις παραμένουν. Θέλω να πιστεύω ότι αυτή η στάση της ΠΟΕ είναι προσώπων της διοίκησή της και όχι των σωματείων της.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 14/03/2011

  67. Ti έγινε βρε παιδιά με το τελευταίο Δ.Σ. της ΔΙΣΥΠΕ στην Αθήνα την περασμένη Κυριακή 10-4.

    Έμαθα ότι αντί να φύγουν οι ομοσπονδίες του εξωτερικού, πήραν τα μπογαλάκια και έφυγαν οι παρατρεχάμενοι του Παρχαρίδη με τον τσομπάνο του ςεπικεφαλής;

    Είναι αλήθεια;

    Θα μας ενημερώσει κανείς;

    Σχόλιο από Mατσουκάτες | 13/04/2011

  68. Ματσουκάτες,

    ΄Εχω ακριβώς την ίδια πληροφόρηση μ΄ εσένα, αποχώρησε από τη ΔΙΣΥΠΕ ο Παρχαρίδης γιατί δεν ήθελε την ενότητα και παρέμειναν όσοι την θέλουν πραγματικά.

    Αναμείνατε για λεπτομέρειες…….

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 14/04/2011

  69. Μήπως διαβάσατε την επιστολή που έστειλε η ΠΟΕ στον Πρόεδρο και τα μέλη ΔΣ της ΔΙΣΥΠΕ; Καλά καταπλητική, ανατρίχιασα. Οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει τελείως!!!

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 02/05/2011

  70. Η επιστολή-απόφαση του δσ της ΠΟΕ προς τον Πρόεδρο και τα μέλη της ΔΙΣΥΠΕ καθώς και ο σχολιασμός της από τον Θράσο Ευτυχίδη [ ΕΔΩ ]

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 02/05/2011

  71. Το αστείο δεν είναι η επιστολή της ΠΟΕ προς τον Πρόεδρο της ΔΙΣΥΠΕ, αλλά ο τίτλος που της έχουν δώσει στην ιστοσελίδα της. Ο φοβερός λοιπόν τίτλος είναι «ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΟΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΙΣΥΠΕ». Ε λοιπόν είμαι περίεργος. Υπάρχει κάποιος να μου εξηγήσει ποια ακριβώς είναι η θέση για το μέλλον;;;

    Σχόλιο από Θράσος Ευτυχίδης | 03/05/2011

  72. Oι άνθρωποι που ελέγχουν την ΠΟΕ είδανε και πάθανε για να δημιουργήσουν ένα αντιδημοκρατικό συγκεντρωτικό μόρφωμα, πιστεύοντας μέσα στην απέραντη ματαιοδοξία τους ότι αποτελούν την ευγενή ενσάρκωση του ποντιακού ιδεώδους.

    Θυμάστε τον αλήστου μνήμης πολιτικό που διεκδικούσε να δημιουργήσει ένα ποντιακό πριγκηπάτο κάπου στον ελλαδικό Βορρά και να χριστεί ο ίδιος απόγονος των Κομνηνών; Αντίστοιχης ανοησίας και πολύ λιγότερης ευαισθησίας, φαίνεται να είναι οι κατέχοντες την ΠΟΕ.

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 03/05/2011

  73. θα συμφωνήσω απόλυτα με το σχόλιο του κ. Θράσου Ευτυχίδη σχετικά με τη λέξη «ΘΕΣΗ» που αναφέρει μεταξύ άλλων στον τίτλο της επιστολή της, η ΠΟΕ.
    Μόνο που εγώ θα το πάω λίγο πιο κάτω χρησιμοποιώντας μία έκφραση από το κείμενο της επιστολής «…Αναμένουμε εντός 20 ημέρων να ορίσει η ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε. χρόνο σύγκλησης τακτικού συνεδρίου με μοναδικό θέμα τις εκλογικές διαδικασίες. Σε διαφορετική περίπτωση η Π.Ο.Ε. επιφυλλάσεται να ασκήσει όλα τα νόμιμα δικαιώματά της αμέσως μετά την παρέλευση 20 ημερών από την αποστολή της παρούσης.»
    Επειδή ίσως το δικό μου το μυαλό να είναι φτωχό, δεν βλέπω πουθενά όχι μόνο στο παραπάνω απόσπασμα αλλά ούτε γενικότερα στην επιστολή της ΠΟΕ, τις περιβόητες ΘΕΣΕΙΣ. Μάλλον απειλές βλέπω. Η προσωπική μου ερμηνεία για το «…μετά την παρέλευση 20 ημερών…» είναι η εξής:
    1)Διαγραφή της ΠΟΕ από τη ΔΙΣΥΠΕ (αποκλείεται)
    2)Παραίτηση των μελών της ΠΟΕ που συμμετέχουν στο ΔΣ της ΔΙΣΥΠΕ (εδώ γελάνε)
    3)Καταγγελία ως έκπτωτου του ΔΣ της ΔΙΣΥΠΕ (θα κατηγορήσει ο Παρχαρίδης και η ομάδα του τους εαυτούς τους, με τίποτα)
    4)Διοργάνωση εκτάκτου παγκοσμίου συνεδρίου με ευθύνη της ΠΟΕ (με τι προσόντα)
    5)΄Ιδρυση νέου Παγκοσμίου Οργάνου (πλάκα δε θα είχε;)
    6)Πρόταση για σύγκληση τακτικού συνεδρίου με θέμα τη διάλυση της ΔΙΣΥΠΕ (και να μην γίνει τακτικό συνέδριο κοντά είναι η ΠΟΕ στο να τη διαλύσει σχεδόν από μόνη της)
    7)Νέες εκλογές για να βγει από Πρόεδρος ο Ιβάν Σαββίδης, να μπει ο Παρχαρίδης και φυσικά η πλειοψηφία των μελών του ΔΣ να είναι από την ομάδα της ΠΟΕ (αυτό το σενάριο το βλέπω ως επικρατέστερο).
    Όπως αντιλαμβάνεστε όλα τα παραπάνω μπορεί να αποτελούν σενάρια επιστημονικής φαντασίας, μπορεί και όχι.΄Ομως από την στιγμή που η ΠΟΕ στέλνει τελεσίγραφα δίχως να εξηγεί τις περιβόητες «ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΔΙΣΥΠΕ» μας δίνει το δικαίωμα να φανταστούμε τα πάντα. Και επειδή στους πολύ δύσκολους καιρούς που ζούμε προσπαθούμε με νύχια και με δόντια να διατηρήσουμε την ποντιακή ιδέα ζωντανή, καλά θα κάνουν οι συγκεκριμένοι κύριοι και κυρίες της ΠΟΕ να σοβαρευτούν, να αφήσουν τα τελεσίγραφα στην άκρη, να αφήσουν για λίγο στο πλάι τον εγωισμό τους και τον πολύ κακό εαυτό τους και να σκεφθούν ότι όταν καβαλήσεις το καλάμι κάποια στιγμή θα σπάσει. Και φυσικά το ρεζουμέ της υπόθεσης για την ΠΟΕ είναι οι εκλογικές διαδικασίες και για τις διαγραφές των Ομοσπονδιών, ούτε λόγος.

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 03/05/2011

  74. Διάβασα στο internet ότι η Π.Ο.Ε. κατέθεσε αγωγή εναντίον της ΔΙ.ΣΥ.Π.Ε.
    Γνωρίζει κάποιος αν αυτό ισχύει;

    Σχόλιο από ΣΦΙΓΓΑ | 20/07/2011

  75. Η ΠΟΕ στο ρόλο της ΠΟΠΣ 🙂
    [δηλαδή ότι έκανε παλιά η ΠΟΠΣ σήμερα το κάνει η ΠΟΕ]

    Οποίο ανέκδοτον!

    Λες το άδικο του Ταχματζίδη να είναι ότι πήρε σοβαρά τους κάθε χρώματος και αρώματος καραγκιόζηδες του «οργανωμένου χώρου»;

    Ομέρ ο καραγκιοζοπαίχτης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 22/07/2011

  76. […] -Δι.Συ.Π.Ε. Το τέλος μιας φιλόδοξης προσπάθειας; […]

    Πίνγκμπακ από -ΠΟΕ: Η απόλυτη κατάπτωση και το τέλος των ψευδαισθήσεων « Πόντος και Αριστερά | 28/07/2011

  77. Επιστολή Πούτιν στον ομογενή Ιβάν Σαββίδη

    Συγχαρητήρια επιστολή στον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδη έστειλε ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν.

    Ο Ρώσος πρόεδρος συνεχάρη τον Ιβάν Σαββίδη για το έργο του στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων. Πρόκειται για Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων της Ρωσίας που εκπροσωπούνται όλες οι εθνότητες της χώρας και ο Σαββίδης εκπροσωπεί την ελληνική κοινότητα.

    Στο κείμενο αναφέρεται: “Αξιοσέβαστε Ιβάν Σαββίδη σε συγχαίρω με την ευκαιρία της έλευσης του νέου έτους. Εύχομαι σε αυτή την υπέροχη γιορτή που γιορτάζεται σε κάθε σπίτι, σε κάθε οικογένεια να έχετε ευτυχία, επιτυχία και να υλοποιήσετε τα σχέδιά σας. Εύχομαι μέσα στο 2013 να κάνετε πράξη όλα τα σχεδιά σας και τα ονειρά σας και ακόμη εύχομαι καλή υγεία για εσάς και κάθε μέλος της οικογένειάς σας”.

    http://panhellenicpost.com/archives/34397

    Σχόλιο από ΣΠούτιν | 09/01/2013

  78. […] δίχως κανένα πραγματικό αντίκρυσμα, όπως αυτό της ψευτο’ΔΙΣΥΠΕ , είναι το άπαν. Το γιατί είναι “ψευτο” (που […]

    Πίνγκμπακ από -Η ψευτο’ΔΙ’ΣΥΠΕ του κυρίου Παρχαρίδη, η “Χρυσή Αυγή” και άλλα δύσοσμα « Πόντος και Αριστερά | 28/09/2013

  79. […] -Δι.Συ.Π.Ε. Το τέλος μιας φιλόδοξης προσπάθειας; […]

    Πίνγκμπακ από -Τα κερατιάτικα του Γιωρίκα Παρχαρίδη « Πόντος και Αριστερά | 15/11/2016

  80. […] -Δι.Συ.Π.Ε. Το τέλος μιας φιλόδοξης προσπάθειας; […]

    Πίνγκμπακ από -«Κι είσαι σο χαρτόπον πούλιμ’ που πας;»… σο Παρχαριδιστάν! « Πόντος και Αριστερά | 10/05/2017


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: