Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

Που να πάω; Στους Καυκάσιους ή στους «αντιρατσιστές»;

«Δεν πάμε στο αντιρατσιστικό το Σάββατο!» μου πρότεινε ο φίλος μου ο Σπύρος και μ’ έβαλε σε μια διαδικασία σκέψης.

Και ως Μαρξιστής-Πεσιμιστής σκέφτηκα τα εξής:

Το «αντιρατσιστικό», που οργανώνεται από το «Δίκτυο κ.λπ.» δεν είναι σαν το «φεστιβάλ της ΚΟΕ« που το νοιώθουμε και λιγάκι δικό μας. Αλλά προέρχεται από χώρους:

μάλλον αντίπαλους στην περί την ιστορία αντίληψη,

-μάλλον εχθρικούς προς τους Πόντιους,

-μάλλον αρνητές της Γενοκτονίας και

-μάλλον φίλους προς τον τουρκικό μιλιταριστικό εθνικισμό  ή τον σλαβομακεδονικό τοιούτο (χωρίς να το ομολογούν βεβαίως βεβαίως).

Και αυτό συμβαίνει είτε γιατί βρίσκονται στο κλίμα του «Ιού» -και είναι γνωστό ότι εμάς τους «Βιετναμέζους», η παρέα του «Ιού» μας κάνει να βγάζουμε σπυράκια απ’ την οργή- είτε είναι παλιοί σταλινικοί που δεν πολυξεπέρασαν ακόμα τα παλιά κολλήματα.

Δεν είναι τυχαίο ότι ως «συνιστώσες του αντιρατσιστικού», δεν άρθρωσαν κουβέντα εδώ και 20 χρόνια για τους πάνω από 250.000 νέους Πόντιους πρόσφυγες από τη πρώην Σοβιετική Ένωση που κατέκλυσαν το νοτιοβαλκανικό μας παράδεισο μετα τη σοβιετική κατάρρευση. Ήταν πιο βολικό να μιλούν για τους μπαγκλαντεζιανούς, τους πακιστανούς, τους άλλους βαλκάνιους κ.ά.

Και πως να μιλήσουν για τους Πόντιους πρόσφυγες της σοβιετικής κατάρρευσης; Εφόσον πάνω τους κουβαλούσαν ακόμα οι πρόσφυγες  αυτοί το στίγμα της Γενοκτονίας από τους «φίλους» Τούρκους «εθνικοαπελευθερωτές» εθνικιστές του «παιδιού της πόλης» Μουσταφά Κεμάλ και  της εθνοκάθαρσης που προκάλεσε λίγο αργότερα στο σοβιετικό παράδεισο ο Πατερούλης .

Οι πρόσφυγες αυτοί σήμαιναν αρνητικά και  φύσει κριτικά, ότι αποδεχόταν ή λάτρευε ο  χόμο ερέκτους ελλαδίτης κομμουνιστής  πρόγονος…

Οπότε oι μπαγλαντεζιανοί ήταν πολύ πιο βολικοί για να προσφέρουν αντιρατσιστικό άλλοθι…

Σήμερα με όλο το γκλάμουρους στάιλ, που έχει πλέον ο «αντιρατσισμός» και ο «αντιεθνικισμός», τα «αντιρατσιστικά φεστιβάλ» τους έχουν γίνει και πολύ ιν.

Απ’ την άλλη, το Σάββατο, διοργανώνεται κάπου στο αθηναϊκό περιθώριο ένα αυθεντικό πανηγύρι από τους  Πόντιους πρόσφυγες. Τούς ίδιους τους πρόσφυγες και όχι από φιλάνθρωπους  συμπαραστάτες τους! Και όπως γράφουν στην πρόσκλησή τους:

«Η Μουσικοχορευτική και Πνευματική Εστία Ποντίων και Φίλων Αιγάλεω »Ο ΚΑΥΚΑΣΟΣ» σε συνεργασία με το Δήμο Αιγάλεω Ν.Αττικής, σας προσκαλούν στο »3ο Ποντιακό Πανοϋρ» που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 10 Ιουλίου στις 20:30 στην Πλατεία Πόντου (όπισθεν γηπέδου ορυζομύλων).

Καλλιτεχνικό πρόγραμμα:

Μπάμπης Καστρινόπουλος (τραγούδι),
Μίλτος Κυριλλίδης (τραγούδι),
Ανέστης Ιωακειμίδης (λύρα-τραγούδι),
Λευτέρης Καμενείδης (λύρα),
Γιώργος Σαλονικίδης (λύρα),
Χάρης Αθανασιάδης (λύρα),
Χρήστος Κοσμίδης (τουλούμ),
Γιώργος Καρβουνίδης (νταούλι).

Μουσικοχορευτική και Πνευματική Εστία Ποντίων και Φίλων Αιγάλεω
»Ο ΚΑΥΚΑΣΟΣ»  Αγ. Βασιλείου 50 Αιγάλεω Τ.Κ.12244
Τηλ./Fax : 210 5618785 kaukasos@yahoo.com

Δείτε:

Οι Μωμόγεροι στους δρόμους του Νέου Αιγάλεω και της Αγ. Βαρβάρας

Για το αντιρατσιστικό… βρείτε την άκρη απ’ του Καναλιώτη!

Κατά συνέπεια:

Το Σάββατο εμείς θα είμαστε στους Καυκάσιους και την Κυριακή στους «αντιρατσιστές»!

———————————————————————————-

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠ’ ΤΟΥΣ «ΚΑΥΚΑΣΙΟΥΣ»

Advertisements

09/07/2010 - Posted by | -προσφυγιά, -Άρνηση Γενοκτονίας, -Αρνητές Γενοκτονίας, -Δρόμος εφημερίδα, -Διάφορα, -Ιδεολογικά, -Κίνημα, -Νακρατζάς-"Ιός", -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

138 Σχόλια »

  1. μΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ κΟΕ βρε πηγαινατε τοσα χρόνια στο αντιρατσιστικό; και τωρα γινανε “αντιρατσιστές”;
    (μη σα’κουσει ο Καναλιωτης …

    (φυσικά ειμαι βεβαιος οτι το κειμενακι το εγαρψες εσυ Ομερ και ουχι ο Μουμουλ

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 09/07/2010

  2. Είδες ρε Νοσφεράτε, ότι είναι τόσο φανερό που πίσω από αυτό το κείμενο είναι ο εμμονικός Ομέρ;
    Αλλά τελικά, ακόμη και αυτός, θα πάει την Κυριακή στο αντιρατσιστικό.
    Θα τα πούμε εκεί την Κυριακή Ομέρ.

    Εγώ σίγουρα θα πάω και το Σάββατο, παίζεται για σήμερα.

    Σχόλιο από kanali | 09/07/2010

  3. Όχι Νοσφεράτε.. Έκανες λάθος!

    Εγώ απλά έβαλα κάποιες ιδιαίτερες πινελιές μερεμετίζοντάς το. Η άποψη είναι του Μ-π. Εξάλλου το λέει και απ’ την αρχή… και παίρνει και την ευθύνη της τοποθέτησης.

    Ομέρ ο Μ-κ (Μπακουνιστής-Κροποτκινιστής)

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 09/07/2010

  4. Να πάς στούς Καυκάσιους.
    Είναι πιό αντιρατσιστές απο τους άλλους.
    Γιατί έιναι γνήσιοι, γιατί υποφέρανε, και όποιος πόνεσε, μπορεί να συγχωρεί και να καταλαβαίνει τον άλλον που πονάει..
    Αλλοί στούς εμμονικούς «αφ υψηλού» ιδεοληπτικούς «αντιρατσιστές»..
    Αυτοί είναι ρατσιστές έναντι των Ποντίων, των Βορειοηπειρωτών, των Ιμβρίων, των Κωνσταντινοπουλιτών, των Μπάφραλήδων, των Πομάκων, και ποιός ξέρει ποιών άλλων..

    Σχόλιο από Γιώργος Πολυχρονίδης (vripol) | 09/07/2010

  5. Ρε παιδιά ας μην είμαστε μισαλλόδοξοι.
    Εγώ φοιτητής πήγαινα σε όσα πάρτυ είχε καλές γκόμενες. Και στης ΠΑΣΠ και στης ΔΑΠ και στης ΕΑΑΚ στης ΚΝΕ κ.λπ. κ.λπ.
    Και στα φεστιβάλ της ΚΝΕ πηγαίναμε ν’ακούσουμε Παπακωνσταντίνου, Κατσιμιχαίους, Τσακνή και Μαχαιρίτσα.
    Ε, τρώγοντας σουβλάκια ακούγαμε και τις παπαριές της Αλέκας…

    Σχόλιο από doctor | 09/07/2010

  6. καναλιωτη εχεις μέηλ(και ο Μουμουλ)

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 09/07/2010

  7. Νοσφεράτε με λαθος περιστέρι έστειλες το μηνυμα…
    ποιός ξέρει που θα τριγυρναει τώρα…
    Ειρήσθω εν παρόδω..δεν εθεάθη κονακιον «ενεκεν» μετα των απαραίτητων..εις δε το πωλητήριον t-shirts έλειψις προσωπικου επαρατηρήθει…

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/07/2010

  8. Πάμε στοίχημα πως στην εκδήλωση που θα προτιμήσετε θα βρούμε περισσότερους «ανθρώπους» που χάρηκαν με της σφαγή των Τούρκων ακτιβιστών από τους Ισραηλινοφασίστες; 🙂

    Διαλέγετε «στρατόπεδο» κάνοντας παντελώς μονόπλευρη «μάλλον» κριτική.

    Σχόλιο από GiaNt | 10/07/2010

  9. Αγαπητέ GiaNt
    Το έτσι κι αλλιώς χαμένο σου στοίχημα δεν αντισταθμίζει τα άδικα και σκληρά εισαγωγικά στους ανθρώπους.

    Θα είχε ενδιαφέρον να κουβεντιάζαμε την παντελώς μονόπλευρη προκατάληψη …η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο ενός αντιρατσιστικού φεστιβάλ.

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/07/2010

  10. GiaNt

    νομίζω ότι κάνεις ένα θεμελιώδες λάθος. Κρίνεις και τοποθετείς τις κοινωνικές ομάδες με βάση τις υποτιθέμενες ιδεολογικές ή συναισθηματικές τους προτιμήσεις.

    [Κατ’ αρχάς ο κόσμος αυτός που αποτελείται από αληθινούς ανθρώπους χωρίς εισαγωγικά – σε αντίθεση με κάποιους «αντιρατσιστές»- και τον ξέρουμε μάλλον καλύτερα, δεν έχει τα χαρακτηριστικά που ιδεοληπτικά θεωρείς ότι έχει. Δικαιολογώντας έτσι με τον τρόπο σου την περιφρόνηση που του δείχνουν οι «αντιρατσιστές».]

    Ας σχολιάσουμε όμως το σχήμα σου! Είναι πολύ πιθανό, ένας Αμερικανός χρηματιστής να είναι πολύ πιο προοδευτικός στις ιδεολογικές του αναφορές απ’ ότι ο αφγανός προλετάριος. Με βάση το σχήμα σου λοιπόν περί ηθικής και λογικής τοποθετείσαι κατά του «καθυστερημένου» αφγανού «ανθρώπου» και φυσικά υπέρ του «προοδευτικού» χρηματιστή ανθρώπου.

    Συγγνώμη για το απλοϊκό του παραδείγματος, αλλά ακολούθησα τους δικούς σου δρόμους σκέψης!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/07/2010

  11. «Οι πρόσφυγες αυτοί σήμαιναν αρνητικά και φύσει κριτικά, ότι αποδεχόταν ή λάτρευε ο χόμο ερέκτους ελλαδίτης κομμουνιστής πρόγονος…»

    Καλό! Τι θα έλεγε ο Νοσφεράτος γι αυτό.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 10/07/2010

  12. Πολύ σωστοί συναμφότεροι Πόντιοι Αριστεροί!
    Και με την ευκαιρία να χαιρετισω και τον συμπαθεστατο Νοσφεράτο κι από τούτο το μετερίζι.

    Σχόλιο από Herr K. | 10/07/2010

  13. doctor έχεις δίκιο.

    Σε ενημερώνω ότι το Σάββατο το βράδι, μετά τους Καυκάσιους τελικά καταλήξαμε στο αντιρατσιστικό. Το πρώτο βραβείο θα το κέρδιζαν, με τα δικά σου θεμιτά κριτήρια, τα κορίτσια της ΑΡΑΣ. Σε ικανοποιητική θέση θα βρίσκονταν και οι Γαλατσιώτισσες, παρότι λιγάκι ώριμες για μας.

    Στη κέντρική σκηνή εξαιρετικοί οι Μιχάλης Δέλτα, Κ. Παράξενος, Minus One κ.ά. Και πάνω απ’ όλα βρήκα εκεί ένα εξαιρετικό νέο βιβλίο, απ’ τις εκδόσεις Α/συνέχεια με συγγραφέα έναν Πόντιο επονίτη, γεννημένο το ’25 στη Ξυρόβρυση του Κιλκίς, που έζησε την Αντίσταση, τη Μάχη του Κιλκίς το Νοέμβρη του ΄44, τον Εμφύλιο και την πολιτική προσφυγιά για να καταδιωχθεί εκ νέου το ’56 απ΄ τους νέους χρουτσιοφικούς κυρίαρχους του ΚΚΕ ως ζαχαριαδικός. Όλη η τραγική ιστορία της δεύτερης προσφυγικής γενιάς!

    Βρήκα επίσης στον πάγκο κάποιων εξωκοινοβουλευτικών σταλινικών δύο βιβλία για τον Κώστα Γαβριηλίδη. Το ένα γραμμένο απ’ τον ίδιο, όπου ιστορεί τη σύλληψή του από το Μεταξά και την εξορία του στην Ανάφη και το δεύτερο γραμμένο από την κόρη του για τις γυναίκες στο Μακρονήσι.
    —-

    Εξαιρετικοί ήταν επίσης και οι Καυκάσιοι στο δικό τους φεστιβάλ στο Αιγάλεω. Χωρίς υπερβολές και εντυπωσιασμούς χόρεψαν διάφορα τοπικά συγκροτήματα ποντιακά, μικρασιατικά, κρητικά και στο τέλος ακολούθησε λαϊκό γλέντι σε μια ατμόσφαιρα χαράς και μπόλικης τσίκνας. Άλλος κόσμος!

    Ίσως, αν βοηθήσει κι ο Ομέρ, να κάνουμε κάποιο αφιέρωμα σ’ αυτήν την περιπλάνηση στους τελείως διαφορετικούς κόσμους που απαρτίζουν τη σημερινή πολύμορφη αθηναϊκή κοινωνία.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/07/2010

  14. πόντιοι, πόντιοι, πόντιοι παντού
    και τα μυαλά στα κάγκελα
    του αόρατου εχθρού.

    Σχόλιο από kanali | 11/07/2010

  15. ————————-
    Ο ΘΟΔΩΡΗΣ Ο ΠΟΝΤΙΟΣ
    ————————-

    Εν τω μεταξύ Καναλιώτη συνέβη ένα περίεργο χθες στους «αντιρατσιστές» που σε επιβεβαιώνει. Πάω που λες να πληρώσω για φαγητά και ζήτησα αφγανικές πίτες. Ο σύντροφος που ήταν στο ταμείο δεν ήξερε αν έχουν περισσέψει και ρωτά έναν που φαίνεται ότι είχε καλύτερη ενημέρωση «Ε Πόντιε, υπάρχουν αφγανικές;»

    Κόκκαλο εγώ, μετά από τόση προκατάληψη που είχα φάει. Πάω και το λέω στον «Μ-Π» που ήταν παρεκεί στο «Δρόμο». Και τι μου απαντά; «Ε σιγά, κάτι σαν τον Ταχματζίδη θα είναι. Βασιλικώτερος του βασιλέως!».

    Τι να κάνωω εγώ τώρα με το υπαρξιακό; Ε Νοσφεράτε; Που κάθεσαι μακρυά και κοιτάς χαμογελώντας περίεργα κάνοντάς με κριτική εκ του ασφαλούς;

    Ομέρ ο Μ-Κ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 11/07/2010

  16. Ομέρ, μάλλον θέλεις να πεις «κωστοπουλικότερος του Κωστόπουλου» 8)

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 11/07/2010

  17. Herr σε αντιχαιρετω και σουλεώ επισης να τους χαιρεσαι τους ..»συντροφους» που απεκτησες προσατως και που επιδεικυνουν το Υφος και τοΗθος του επιδιομενοι στα γνωστα Σπορ αλλου

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 12/07/2010

  18. «προσατως και που επιδεικυνουν το Υφος και τοΗθος του επιδιομενοι στα γνωστα Σπορ»
    Νοσφεράτε, μη μού αρπάζεσαι γιατί βγαίνουν δυσλεκτικά τα σχόλια ;-p

    Σχόλιο από Herr K. | 12/07/2010

  19. Χερ ουτως η αλλως μου βγαινουν δυσλεκτικά τα σχόλια λογω ειδικων συνθηκων πληκρολογιου αλλά και αλλων που δεν σε αφορουν …Ελπίζω να μην μενεις σάυτά και να παραβλεπεις την ουσια της επιδειξης ανανδριας που επιδεικνυουν καποιοι οψιμοι ».υπερεπαναστατες-υπερπατριωτες» (δηθεν ελπίζω ) ..συντροφοισου..
    —–

    Mumul ευχαριστω για την παρεμβαση σου που αποδεικνυει οτι υπάρχουν ακομα συντροφοικαι φιλοι που πιστευουν πως περα απο την ν..»επανασταση και τα μετωπα » υπάρχει και η εμπρακτη αλληλεγγυη και η ανθρωπιά »Δυστυχώς η ευτυχώς δεν βλεπω πιά πολλους σαν και σενα ..

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 12/07/2010

  20. Νοσφεράτε, λόγω έλλειψης ουσίας στο διάλογο τονίζω τους τύπους (αδίκως βέβαια, αλλά για να κρατάω μια επαφή βρε παιδί μου, ελπίζω να μη με παρεξηγείς)

    Σχόλιο από Herr K. | 12/07/2010

  21. Μπορείτε να μας ενημερώσετε και μας βρε παιδιά.

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 12/07/2010

  22. Herr σε περιμένω εδώ απάνω να σε κερασω κανα καφε και να συζητήσουμε περι Ουσιας (και α-νοησιας ) οσο θελεις ..Ειικρινά το λεω ..

    Oμερ αστο ..Ειναι εντελώς ανευ ουσιας .. Οι συνηθεις α-νοησιες (και αήθειες )

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 12/07/2010

  23. ..Ειικρινά= Ειλικρινά.

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 12/07/2010

  24. Μία διαφωνία αλλού, Ομερ. Ο Νοσφ. ήταν της γραμμής «Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά» εγώ πάλι όχι. Κέρδισα πάντως ένα κέρασμα.

    Σχόλιο από Herr K. | 12/07/2010

  25. Πάντως και μεις την ίδια άποψη έχουμε:

    «Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ (πρέπει να) ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ (ξενοδουλεία, κοτζαμπασισμός, δωσιλογισμός, καταπίεση δικτατορία, μικρασιατική καταστροφή, κυπριακή τραγωδία)»

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 12/07/2010

  26. Μία διαφωνία αλλού, Ομερ. Ο Νοσφ. ήταν της γραμμής “Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά” εγώ πάλι όχι. Κέρδισα πάντως ένα κέρασμα.

    Comment από Herr K. | Ιουλίου 12, 2010 »

    Εγώ δεν εννοουσα κατι τετοιο Χερ … Εννοώ κατι ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ δεν ξερω αν τις εχεις προσεξει που βγαινουν τωρα με τις ζεστες απο διαφορους υπονομους και κατσαριζουν δηθεν επανατατικά και πατριωτικά (νεμέκ)
    ————————————————–
    Αυτο που λές ειναι αλλο..Θα το συζητησουμε εκετενώς με το μόλις ελθεις απανου.. Φυσικά ο καφές ισχυει και οχι μόνο καφες ..ευκαιρια να δεις τι εστι Βορράς ..Με μεγαλη μου χαρά ..

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 12/07/2010

  27. εκετενώς =εκτενώς ..Για να μη λεει ο Χερ

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 12/07/2010

  28. φτου γμτ (νεμέκ=ντεμέκ )

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 12/07/2010

  29. μαλλον λαλησατε ολοι απον καθσωνα
    ειναι δυνατον να βαζεται τετοια ερωτηματα?
    να παω στους καυκασιους η στους αντιρατσιστες;
    αν ειναι να ακολουθησουμε τετοιες λογικες να θεσω και εγω ενα ερωτημα καιριο,ευλογο και σημαντικο για το ποντιακο ζητημα
    οι ποντιοι τους παλευουν τους καυκασιους;

    Σχόλιο από SAMURAI | 13/07/2010

  30. οι κατσαρίδες κατσαρίζουν;

    οι μύγες, πάντως, μυγίζουν.

    Σχόλιο από Γιάννης | 13/07/2010

  31. οι αλογομυγες να δεις πως αλογομίζουν

    Υ.γ χαιρετισμούς απο καρδιας στην coerdia

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/07/2010

  32. αμ οι μελισσες; οι μελισσες; δεν μελισσίζουν;(ευτχυώς δε που εχουν κι εκεινο το κεντρί)

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/07/2010

  33. ..και κεντριζουν

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/07/2010

  34. «οι ποντιοι τους παλευουν τους καυκασιους;»

    Παλεύονται βρε οι Καυκάσιοι;

    Σχόλιο από κυριακίδης | 13/07/2010

  35. SAMURAI

    εμείς πάντως (από τους Πόντιους) διαλέγουμε τους Καυκάσιους, αλλά τελικά πηγαίνουμε σ’ όλους, όπως θα παρατήρησες απ’ τα σχόλια παρότι οι «αντιρατσιστές» δεν πολυαντιρατσιστίζουν, όπως αποδείξαμε στο εισαγωγικό μας.

    Και από θέσεις αρχής, έχει δίκιο ο Κυριακίδης: «ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΒΡΕ ΟΙ ΚΑΥΚΑΣΙΟΙ»

    ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΑΠ’ ΤΟΥ «ΣΑΜΟΥΡΑΪ»

    ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ …. ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΡΡΑ
    (Ο Πόντος είναι η κοντυνότερη περιοχή των Ελλήνων στο….Ιράν)

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 13/07/2010

  36. Από τα διάφορα ζωντανά που βγάζουν το καθένα τον ήχο του (ανωτέρω) λησμονήσαμε τους αντι-τίποτα, όπου τίποτα σημαίνει «αυτό-στο οποίο-είναι-ακίνδυνο-και-μάλιστα-ένδειξη-φιλοκαθεστωτικού φρονήματος-να-εναντιώνομαι» οίτινες τιτίζουσιν και πιπίζουσιν ενώ ο κόσμος καίγεται.

    Νοσφ, το δικό μου σκέτο και με καϊμάκι.

    Σχόλιο από Herr K. | 13/07/2010

  37. Herr K. πολύ βαθυστόχαστο αυτό που είπες βρε παιδί μου. Αλήθεια, ποιοί τιτίζουσι και πιπίζουσι;

    Ποιός κόσμος καίγεται; και Ποιός χαμογελά;

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 13/07/2010

  38. Ματσουκάτες, στην έκφραση «βρε παιδί μου» έχω κοπυράιτ, τουλάχιστον γι αυτην την ανάρτηση.

    Σχόλιο από Herr K. | 13/07/2010

  39. herr επειδη βαριεμαι να ψαχνω κατι παρα πολύ εξυπνο για να απαντησω στα πολύ εξυπνα που μου γραφεις απαντω με σχόλιο που αφησα στο YOU PAY οπου βεβαια συναντησα διαφορα τιποτα να δρουν σαν Σμηνος και να τιτίζουσιν και πιπίζουσιν

    νοσφερατος είπε…

    Σε τι διαφερουν τα παλαια αριστερα μετωπα της νεωτερικοτητας
    απο τα Μεταμοντερνα μετωπα του..Ιντερνετ;
    ———————————————————————————————-
    τα παλαια μετωπα απαιτουσαν προσωπική δεσμευση, σωματική συμμετοχή διακινδυνευση ,ολοπλευρη στρατευση,ιδεολογια,οργανωση,θεωρια

    Τα μετανεωτερικά »μετωπα « αρκουνται στην στιγμιαια δραση , στην χαμαιλεοντική ρευστή σφαιρα της μπλογκοσφαιρας .. Μετωπα των 15 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗς ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ που κατευναζει την επιθυμια ο συγχρονος καπιταλισμός : Καταναλώνοντας ..
    ετσι ο κομφορμισμός παραμένει ακεραιος και ο καθενας αισθανεται για λίγο οτι Δρα
    οπως στην ταινια Matrix

    Η Κοινωνια Σμήνος που λεει και ο Μπαουμαν
    ——————————–
    το σχολιο το αφησα και στο Radical desire οπου συναντησα και εκει το ..σμηνος

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/07/2010

  40. Νοσφεράτε, εξαιρετικό!

    Μπράβο δάσκαλε!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 13/07/2010

  41. να δεις τι μου σερνουν γιαυτο το σχόλιο πιπιζιζοντας και τστσιριζοντας καποιοι ..παλιοι σου γνωριμοι Ομερ

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/07/2010

  42. που βεβαια πασχουσι απο ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/07/2010

  43. η αντιπαράθεση σμήνους-εξατομικευμένων είναι φανταστική, ασχέτως του ιδεολογικού περιεχομένου της αντιπαράθεσης. ο όχλος πάντα είναι και άτομα, ενώ τα άτομα πάντα παραπέμπουν σε μια (φανταστική ίσως ακόμη, φαντασιακή σίγουρα) κοινότητα ατόμων, η οποία φυσικά δρα επίσης ως σμήνος.

    επίσης αποδιοπομπαίος τράγος, μνησίκακος, κ.ο.κ. μπορεί να γίνεται εναλλάξ ένα από τα αντιπαρατιθέμενα μέρη. πράγμα που επιβεβαιώνει επιπλέον το ανούσιο της παραπάνω αντιπαράθεσης ή της αντιπαράθεσης στη λογική εξατομίκευση-όχλος.

    Σχόλιο από Γιάννης | 14/07/2010

  44. Γιάννη, μη του δίνεις πολλές πληροφορίες, θα τον υπερφορτώσεις.

    Σχόλιο από Herr K. | 14/07/2010

  45. μπα, τα ξέρει, είναι άλλωστε από τους πιο μορφωμένους στο ελληνικό διαδίκτυο. απλά του τα υπενθυμίζω καλού-κακού, όποτε κάνει αξιολογικές κρίσεις για το σμήνος

    Σχόλιο από Γιάννης | 14/07/2010

  46. το ξέρω ότι τα ξέρει πολύ καλά – γι αυτό απορώ με τα πολιτικά συμπεράσματα του Νοσφ. καμια φορά

    Σχόλιο από Herr K. | 14/07/2010

  47. ε, όλα αυτά είναι στο περιγραφικό επίπεδο. πρακτικά, πρέπει καθένας να υπερασπιστεί την κοινότητά του έναντι του Εχθρού, τουλάχιστον στο πεδίο/πλαίσιο των αξιολογικών κρίσεων.

    Σχόλιο από Γιάννης | 14/07/2010

  48. τι υπονοείς; ότι δεν διαλέγουμε πλευρά με βάση ορθολογιστικά κριτήρια; 😉

    Σχόλιο από Herr K. | 14/07/2010

  49. (απαπα… .) )
    ναι (=δεν διαλέγουμε πλευρά με βάση ορθολογιστικά κριτήρια), αλλά παρουσιάζουμε την επιλογή ως πλήρως ορθολογική.

    αν αφήσουμε το ότι ορθολογικό κριτήριο επιλογής θα ήταν η γνώση/αποτίμηση κάθε δεδομένου, τότε μιλάμε για το θεό ή για την υπερφόρτωση.

    Σχόλιο από Γιάννης | 14/07/2010

  50. :-):-) [τι τραβάμε κι εμείς οι εθνολαϊκιστές]

    Σχόλιο από Herr K. | 14/07/2010

  51. «εθνολαϊκιστές» VS «εθνοαποδομιστές»

    Ομέρ ο λαο-εθνό-σο_ή_από-δομιστής

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 14/07/2010

  52. αντε να τα εξηγησετε ολα αυτά στον κυνηγο Βρυκολακων (τον τρομερο )που εχει παθει παρακρουση τελευταια και με κυνηγα με παλουκια και σμηνη κατσαριδων και αν δεν πάθει ΥΠΡΦΟΡΤΩΣΗ.. να μη με λένε εμενα Νοσφερατο…

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/07/2010

  53. πρέπει καθένας να υπερασπιστεί την κοινότητά του έναντι του Εχθρού, τουλάχιστον στο πεδίο/πλαίσιο των αξιολογικών κρίσεων.»

    Οπως ξερεις Γιαννη οι δικές μου επιλογές εχουν σχεδον παντα ια διαβαθμιση και την διακριση ..Δε κανω απολυτες επιλογές ..

    Υπερασπιζομαι π.χ
    Το ΚΚΕ απεναντι στις προβοκατσιες του Λάος
    χωρις αυτο να σημαινει -επ ουδενι- οτι αποδεχομαι τις θεσεις του ΚΚΕ –

    τον Χριστιανισμό εναντι των πολύ χειροτερων αλαιντεμπιενουικών Πσγανιστών
    Χωρις αυτό να σημαινει οτι αποδεχομαι τον Χριστιανισμό

    τον Εβραϊσμό εναντι των Αντισημιτών
    χωρις βεβαια αυτό να σημαινει οτι αποδεχομαι την Τορά

    εσενα εναντι των διαφορων… αιρεσεων
    χωρις να σημαινει οτι αποδεχομα πληρως τις θεσεις σου
    κ.ο.κ

    Φυσικά σπανια βλεπω να συμβαινει το Τουμπαλιν
    (οταν π.χ αντιμετωπιζω λυσσασμένους κυνηγους βρυκολακων)

    Πλην του ξαδελφου μου του Μουμουλη – ο οποιος μαλλον χαιρεται πιά τη θαλασσα
    και παλιοτερα της Coerdiaς στην οποια απευθυνω χαιρετσιμό και την (αγνή) μου αγάπη …

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/07/2010

  54. Τώρα που όλα ξεκαθαρίστηκαν, σε ένα κλίμα ενότητας μεταξύ μορφωμένων μπορούμε να φάμε τα λεφτά του Δελαφράγκα και να πάμε για μπάνιο. Ο Ομαδεών θα έχει πάει κι αυτός για μπάνιο, φαντάζομαι, οπότε δεν θα «ενοχλήσει» βρυκόλακες.

    Σχόλιο από Herr K. | 14/07/2010

  55. μπα δεν προκειται..Δεν κανει μπανια τωρα.ειναι χειμερινος.

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/07/2010

  56. ισως κανει κανενα Ντουζ …αλλά μπά!

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/07/2010

  57. και επειδή η ζεστη δεν αστειευεται εχει μπουρδουκλωθει τελειως και με διαφορους φιλους του Γνωστικών αιρεσεων (Βογομιλοι, παυλικιανοι,Καθαροι τετοια πραγματα ) εχει συγκροτησει Σμηνος και εχει γινει Σμηναρχος και μου επιτιθεται με καθετες εφορμήσεις .. Σαν στουκας ειναι..
    και επαναλαμβανει διαρκώς: σε μισω!!! σε μισω!! σε μισω!!
    και κακέ !κακε! κακε!

    και απειλεί οτι θα μου φτιαξει μια multigenerator ιστοσελιδων που θα μιμειται την γραφή μου και που θα κινειται με Ηλιακή ενεργεια και θα πάρει και επιδοτηση και ..

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/07/2010

  58. Καλά βρε Νοσφεράτε, σου αφιέρωσε ολόκληρο ποστ κι έχεις και παράπονο από πάνω; (Πάω να το διαβάσω γιατί μάλλον έχει δίκιο ως προς το περιεχόμενο)
    Και ένα συγγνώμη προς τους οικοδεσπότες για τις τρολιές. Καλοκαίρι γαρ.

    Σχόλιο από Herr K. | 14/07/2010

  59. »άω να το διαβάσω γιατί μάλλον έχει δίκιο ως προς το περιεχόμενο)»

    Herr K. προσεξε..Ετσι αρχίζει..Σιγά σιγά και χωρις να το καταλάβεις θα γινεις και συ τμημα του σμηνους και θα πιτσιτσιχιχιρινιζεις ακαταπαυστα και θα πετάς ασχετα γελάκια (Μπου χαχα και χιιχι χι και αλλα Ομαντεονικά που θυμιζου εκεινες τις ταινιες του Χιτσκοκ και ιδιως την Ψυχώ (ξέρεις με τον Νορμαν που ειχε ενα Μοτέλ και σοι πηγαιναν σιγα σιγά ..)

    ιδιως τα καλοκαιρια χτυπάει αυτο.

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/07/2010

  60. Νοσφεράτε (53),
    ε, είναι που, όπως το δείχνεις, αρκετά από τα στοιχεία του συνόλου Α των εχθρών «σου» ανήκουν και στο σύνολο Β των εχθρών «μου» – αλλιώς δε θα υπήρχε καμμία συνεννόηση. αλλά ούτε αυτό είναι θέμα ορθολογισμού, ούτε νομίζω ότι συμφωνούμε στο ανούσιο της εξέτασης μιας διαμάχης στη βάση του σχήματος «πολλοί-ένας» (ή «μνησικακία-αποδιοπομπαίος τράγος»)

    ποιος ήταν ο δελαφράγκας;

    Σχόλιο από Γιάννης | 14/07/2010

  61. Γιαννη δεν νομιζω οτι καταλαβες το πνευμα του σχόλιου μου..Παντως ειμαι μαλλον απηυδισμένος για να σου το εξηγήσω πιο λιανά (το τι περιμενα …) Καλό καλοκαιρι.

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 15/07/2010

  62. Νοσφεράτε,
    επί της ουσίας έχουμε διαφωνήσει στης η-κυνικής, ενώ ως προς την πρακτική το ότι δεν συμφωνώ με την απαξίωση του σμήνους δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με την απαξίωση των ατόμων.
    καλό καλοκαίρι

    Σχόλιο από Γιάννης | 15/07/2010

  63. προσεχως : Μην το χασετε:
    http://nosfy-myblognosfy.blogspot.com/2010/07/blog-post_8254.html

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 15/07/2010

  64. περι επιστροφής… στη δραχμή και αλλα τοιαυτα
    http://nosfy-myblognosfy.blogspot.com/2010/07/blog-post_3554.html

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 15/07/2010

  65. «Καταφέραμε το ακατόρθωτο» λέει ο πρωθυπουργός

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=183594

    Σχόλιο από Γιάννης | 16/07/2010

  66. και η γνωστη αλητικη συμμορία ης Μπλογκοσφαιρας το καταφεραν επισης ..
    Χαιρετώ

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 16/07/2010

  67. και παρακαλώ οσους παραμένουν φιλοι – επιδή για αρκετο καιρό θα ειμαι διακοπές και χωρις ιντερνετ-και γιατό το λογο και εξαιτιας τις συνεχεις επιθεσεις και απειλές των γνωστων προβοκατόρων εκελισα τα Μπλογκ μου- να με ειδοποιησουν αν τυχόν εμφανιστει καποιο Πλαστό Μπλογκ στη Μπλογκοsφαιρα η σχολιαστής που θα με μιμειται για να κανει το λεγόμενο Fishing

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 16/07/2010

  68. Αυτά τα «γνωστή αλήτικη συμμορία της μπλοσκόσφαιρας» ΑΛΛΟΥ.

    Εγώ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Πάνος Ζέρβας. Είμαι ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ πιο άγριος.

    ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΕΧΕΣΤΕ?

    Σχόλιο από OMADEON | 17/07/2010

  69. νοσφερατος είπε…

    Σε τι διαφερουν τα παλαια αριστερα μετωπα της νεωτερικοτητας
    απο τα Μεταμοντερνα μετωπα του..Ιντερνετ;
    ———————————————————————————————-
    τα παλαια μετωπα απαιτουσαν προσωπική δεσμευση, σωματική συμμετοχή διακινδυνευση ,ολοπλευρη στρατευση,ιδεολογια,οργανωση,θεωρια

    Τα μετανεωτερικά ”μετωπα “ αρκουνται στην στιγμιαια δραση , στην χαμαιλεοντική ρευστή σφαιρα της μπλογκοσφαιρας .. Μετωπα των 15 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗς ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ που κατευναζει την επιθυμια ο συγχρονος καπιταλισμός : Καταναλώνοντας ..
    ετσι ο κομφορμισμός παραμένει ακεραιος και ο καθενας αισθανεται για λίγο οτι Δρα
    οπως στην ταινια Matrix

    Η Κοινωνια Σμήνος που λεει και ο Μπαουμαν
    ——————————–
    το σχολιο το αφησα και στο Radical desire οπου συναντησα και εκει το ..σμηνος

    Comment από Νοσφερατος | Ιουλίου 13, 2010
    [….]

    herr επειδη βαριεμαι να ψαχνω κατι παρα πολύ εξυπνο για να απαντησω στα πολύ εξυπνα που μου γραφεις απαντω με σχόλιο που αφησα στο YOU PAY οπου βεβαια συναντησα διαφορα τιποτα να δρουν σαν Σμηνος και να τιτίζουσιν και πιπίζουσιν

    […]

    Νοσφεράτε, εξαιρετικό!

    Μπράβο δάσκαλε!

    Ομέρ

    Ομέρ, ΞΥΠNΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ….

    ΤΙ «μπράβο δάσκαλε»?
    ΠΟΙΟ είναι «εξαιρετικό», γαμώ το Μάρξ μου και το Μπακούνιν μου? Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ και η ΜΝΗΣΙΚΑΚΙΑ κατά… ατόμων που κριτικάρουν τη ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΛΑΣΠΗ (του «δασκάλου σου»)
    κατά του Δημήτρη Καζάκη?

    Ε, AKOMH κι αν το σβήσεις τώρα, υπάρχει ΚΑΙ Εδώ
    http://omadeon.wordpress.com/2010/07/14/nosferatos-lasponei-kazaki/#comment-40193
    (σκρολ προς τα πάνω για το ποστ)

    Σχόλιο από OMADEON | 17/07/2010

  70. Omadeon,

    ακόμα δεν γνωρίζω που και γιατί έγινε ο χαμός. Και νομίζω ότι μετά από εκείνα που περάσαμε ΤΟΤΕ, δεν θα θέλαμε και να μάθουμε, ούτε να συμμετάσχουμε. Βέβαια το λινκ σου οδηγεί σ’ αυτό που ρώτησα παραπάνω εγώ (σχ. 21), αλλά και ο Ματσουκάτες μετά (σχ. 37) και δεν πήραμε απάντηση. Προσωπικά δε θέλω να δω τη σύγκρουση γιατί θα στεναχωρηθώ πάλι και θα μου ξαναβγεί η απορία «βρε γιατί δεν μπορούμε να συζητήσουμε τις όποιες διαφωνίες χωρίς εξευτελισμούς και μπινελίκια;»

    Όσον αφορά τη συγκεκριμένη θέση του Νοσφεράτου που τη χαρακτήρισα «εξαιρετική», τη βρήκα όντως καταπληκτική ως γενική αρχή που περιγράφει την αλλαγή των σχέσεων από άμεσες, διαπροσωπικές και μόνιμες σε διαμεσολαβούμενες (από το διαδίκτυο) και συγκυριακές. Θυμάσαι τι κουβέντες έγιναν τότε με αφορμή τη διένεξη «της Κικής με την Κοκώ» για το πως μεγενθύνονται και παραμορφώνονται οι διαφωνίες στο διαδίκτυο και ότι αυτό οφείλεται στην έλλειψη face to face επικοινωνίας;

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 17/07/2010

  71. Φαντάζομαι η αρχική ανάρτηση υπονοεί εκδηλώσεις/ομιλίες όπως αυτή

    Κι εγώ ένιωσα κάπως παράξενα όταν είδα στο αντιρατσιστικό Θεσσαλονίκης, δίπλα σε διάφορα κόμματα και οργανώσεις, τη γνωστή εθνικιστική ομάδα που συχνά ανακολλιέται σε αριστερές/οικολογικές πρωτοβουλίες, με την πρόφαση των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» αλλά με χαρακτήρα εντελώς διαφορετικό.

    Τελικά προσπέρασα γιατί λέω: «γιατί να χαλάσει η διάθεσή μου σε μία κατά τα άλλα αξιόλογη πρωτοβουλία λόγω αυτού;»

    Πήγα λοιπόν στο σταντ του ΣΥΝ με δύο φίλους μου και τους λέω «το φιλαράκι μου από δεξιά είναι του Κουβέλη και από αριστερά του Αλαβάνου και ήρθαν για αντικατασκοπεία»

    Άμα δεν την πάρεις και λίγο στην πλάκα δε παλεύεται η κατάσταση…

    Σχόλιο από Πλάνητας | 25/07/2010

  72. Το εγραψα σε σχόλιο και στο σχετικό με τον Καζάκη ποστ του Omadeon.
    Δεν ξέρω αν το δημοσιεύσει η το λογοκρίνει.
    Παρακολούθησα ολη την ιστορία σε διαφορα Μπλογκς .

    Θεωρώ οτι ολα αυτά ήσαν μια καλοστημένη προβοκατσια εναντιον του Νοσφεράτου για να τον αναγκάσουν να κλείσει το μπλόγκ του.

    Ο Omadeon και η παρεά του , βρίζει και απειλεί με τρόπο απαραδεκτο .

    Συμπεριφέρεται ως ……….. του Διαδικτύου .
    Ντροπή του.

    Σχόλιο από Δημήτρης | 26/07/2010

  73. Οσα είπε ο «Δημήτρης» (σχόλιο 73) δημοσιεύτηκαν ΚΑΙ ήδη απαντήθηκαν ΕΔΩ:
    http://omadeon.wordpress.com/2010/07/14/nosferatos-lasponei-kazaki/#comment-40363

    Πρόταση προς Πόντο και Αριστερά
    ΑΝ ενοχλείστε (που σίγουρα ενοχλείστε)σβήστε ΚΑΙ το σχόλιο 73 (του Δημήτρη) ΚΑΙ αυτό εδώ το σχόλιο.

    Μόνο… παρακαλώ ΜΗΝ πετσοκόβετε σχόλια βγάζοντας «κακές λέξεις» γιατί η ΟΥΣΙΑ μετράει και (εν προκειμένω) η ΟΥΣΙΑ είναι συκοφαντική. ΑΝ ο Δημήτρης είχε ΣΤΟΙΧΕΙΑ έπρεπε να γράψει περισσότερα, δίνοντας και λινκ στο ΣΗΜΕΙΟ όπου θεωρεί πως ξεκίνησε η υποτιθέμενη «προβοκάτσια». Εμείς δώσαμε ΑΜΕΤΡΗΤΑ λινκ.

    Σχόλιο από OMADEON | 26/07/2010

  74. Υ.Γ. ΣΙΓΑ μη θέλαμε και να… «κλείσουμε το μπλογκ» κάποιου με τον οποίο (ελάχιστους μήνες πριν) είχαμε θετικούς διαλόγους όπως αυτός:
    http://omadeon.wordpress.com/2010/02/20/slavoj-zizek/#comment-34545

    Σχόλιο από OMADEON | 26/07/2010

  75. Ομαδεών, να βάλεις το Νοσφεράτο στην κατηγορία πρώην εχθροί που έγιναν φίλοι που ξανάγιναν εχθροί ;-p
    Καλό εθνολαϊκιστικό καλοκαίρι σε όλους

    Σχόλιο από Herr K. | 26/07/2010

  76. Ομαδεών, να βάλεις το Νοσφεράτο στην κατηγορία πρώην εχθροί που έγιναν φίλοι που ξανάγιναν εχθροί ;-p»

    απο οτι βλέπω ο Ομαδεώνας κανει οτι μπορει για να επιβεβαιωσειτη διαπιστωση μου οτι

    ——————————————————————————————-
    τα παλαια μετωπα απαιτουσαν προσωπική δεσμευση, σωματική συμμετοχή διακινδυνευση ,ολοπλευρη στρατευση,ιδεολογια,οργανωση,θεωρια

    Τα μετανεωτερικά ”μετωπα “ αρκουνται στην στιγμιαια δραση , στην χαμαιλεοντική ρευστή σφαιρα της μπλογκοσφαιρας .. Μετωπα των 15 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗς ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ που κατευναζει την επιθυμια ο συγχρονος καπιταλισμός : Καταναλώνοντας ..
    ετσι ο κομφορμισμός παραμένει ακεραιος και ο καθενας αισθανεται για λίγο οτι Δρα
    οπως στην ταινια Matrix

    Η Κοινωνια Σμήνος που λεει και ο Μπαουμαν

    ——————————–

    Φυσικά ορισμένα πραγματα (υβρεις, χαρακτηρισμοι, απειλές ) δεν ξεχνιουνται ουτε συγχωρουνται τοσο ευκολα

    αλλά φυσικά καταννοώ χωρις να δικαιολογώ οτι δεν ευθυνεται αυτός αλλά το γνωστο Alter ego του

    Σχόλιο από Noσφερατος | 26/07/2010

  77. Εγώ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Πάνος Ζέρβας. Είμαι ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ πιο άγριος.

    Comment από OMADEON | Ιουλίου 17, 2010 »

    Πω Πώ!!Πόσο άγριος είναι αυτός ο OMADEON;

    Σχόλιο από Σούλα | 26/07/2010

  78. Μη το ψάχνεις Σούλα. Ειναι πάρα πάρα πολύ άγριος ..Ιδίως όταν αγριεύεται

    Σχόλιο από Σωφρόνης | 26/07/2010

  79. Εγώ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Πάνος Ζέρβας. Είμαι ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ πιο άγριος.

    ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΕΧΕΣΤΕ?

    Comment από OMADEON | Ιουλίου 17, 2010

    πόσες δεκάδες εισαι;

    Σχόλιο από Δημητρης | 26/07/2010

  80. Χερ Κ, μάλλον η κατηγορία είναι αλλοιώς: «φίλοι που έγιναν εχθροί, που ξανάγιναν φίλοι και σήμερα είναι και πάλι εχθροί..»

    Σχόλιο από Ματσουκάτης | 26/07/2010

  81. Επίσης:

    Σχόλιο από Ματσουκάτης | 26/07/2010

  82. Give Peace a Chance
    – John Lennon

    Ev’rybody’s talkin’ ’bout
    Bagism, Shagism, Dragism, Madism, Ragism, Tagism
    This-ism, that-ism, ism ism ism
    All we are saying is give peace a chance
    All we are saying is give peace a chance

    (C’mon)
    Ev’rybody’s talkin’ ’bout
    Minister, Sinister, Banisters and Canisters,
    Bishops, Fishops, Rabbis, and Pop Eyes, Bye bye, Bye byes
    All we are saying is give peace a chance
    All we are saying is give peace a chance

    (Let me tell you now)
    Ev’rybody’s talkin’ ’bout
    Revolution, Evolution, Masturbation, Flagellation, Regulation,
    Integrations, mediations, United Nations, congratulations
    All we are saying is give peace a chance
    All we are saying is give peace a chance

    Ev’rybody’s talkin’ ’bout
    John and Yoko, Timmy Leary, Rosemary,
    Tommy Smothers, Bobby Dylan, Tommy Cooper,
    Derek Taylor, Norman Mailer, Alan Ginsberg, Hare Krishna
    Hare Hare Krishna
    All we are saying is give peace a chance
    All we are saying is give peace a chance
    (Repeat ’til the tape runs out)

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 26/07/2010

  83. Ας μην ξεχνάμε, πάντως, ότι – παρά τους δυσανάλογα, ή και αδικαιολόγητα, υψηλούς τόνους – ο Ομαδεών έχει δίκιο όσον αφορά το περιεχόμενο της διαμάχης.

    Σχόλιο από Herr K. | 26/07/2010

  84. το περιεχόμενο της διαμάχης ηταν και ειναι το υφος και το ηθοςκαι ορισμένες συνηθειες και ενα ιδιαιτερο λεξιλογιο του Ομαντεόν και της παρεας του.. Αν σε εκφραζει λυπάμαι

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 26/07/2010

  85. δηλαδή αντικείμενο της διαμάχης δεν υφίστατο αλλά ήταν απλή πρόφαση, εννοείς; [θα απαντήσω σε τυχόν απάντηση μετά τις διακοπές]

    Σχόλιο από Herr K. | 26/07/2010

  86. Χερ Κ, μάλλον η κατηγορία είναι αλλοιώς: “φίλοι που έγιναν εχθροί, που ξανάγιναν φίλοι και σήμερα είναι και πάλι εχθροί..”

    Comment από Ματσουκάτης | Ιουλίου 26, 2010 ΄΄

    Ματσουκατες
    αυτο μπορει να συμβαινει στις διαφορες προβολές και ταυτισεις που υφισταται κατα καιρους εντοσθεν του ο Ομαντεον ..Για μένα δεν υπήρξε ποτε ουτε φιλος ουτε εχθρος .Κολητσιδα ναι ..
    Καλά καλά ουτε τον ξερω ..Σπανια επισκεπτομαι το Μπλογκ του ..Τωρα το τι παθαινει με αυτά τα ακραια…. Αγαπη /Μίσος και τασεις προσκολησης και μετά απορριψης δεν ξερω
    ρωτα τον

    Και ο Βριπολας ειχε μια Υιική αγάπη και περασε ενα οδυνηρο γιαυτόν Οιδιποδειο μαζί μου αλλά θες η αγάπη του για τον Πόντο θες με τον Κοντογιωργη το ξεπέρασε και τωρα γραφει ωραια στιχάκια και τον καμαρώνω .. Ειθε να κανει και ο Ομαντεώνας την μετουσιωση του και να ξξεφυγει απο τα περεργα Alter ego ΠΟΥ ΑΠΈΚΤΗΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    αΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΤΑ Στιχακια ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΜΕ τΡΑΝς

    Χερ αυτο ακριβώς θελω να πώ .Τοπιασες στον αερα ..εισαι εξυπνος . Μπραβο. Kαλές διακοπές και σε περιμένω ..με ολιγη ε;

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 26/07/2010

  87. Νοσφεράτε,

    είδα ότι άνοιξες και πάλι το μπλογκ σου. Έτσι μπράβο! Αυτός είναι ο χώρος της δικής δημιουργίας που αντανακλά και στους γύρω σου τη δημιουργικότητα και τη φαντασία. Η ταπεινή μου γνώμη είναι να μην σπαταλιέσαι σε αδιέξοδες διαδικτυακές συγκρούσεις.

    Θα περιμένω τη συνέχιση της συζήτησης με τον Ηerr-K μετά τις διακοπές και της ουσιαστικής -με σεβασμό στις αντίθετες απόψεις- διαφωνίας.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 26/07/2010

  88. M-π το μπλογηκ το εκλεισα για να παω διακοπές απερισπαστος οταν ειδα οτι διαφορες απειλές οτι θα μου φτιαξουνε λεει τον μΕΓΚΑ ΣΟΥΠΕΡπολλαπλασιαστή υπερκειμενικό αντιγραφεαδιακειμενικών μπλογκίων ή κατι τετοιο τεσπα… Οταν ξαναφυγω για διακοπές ..(Ξερεις κανω διαρκειας) λέω να το ξανακλεισω καλου κακου..α;σε που κλιενοντας του κατα διαστηματα κανω και αποτοξίνωση απο την ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 26/07/2010

  89. και φυσικά δεν εχω καμμια ορεξη να συγκρουομαι με κανένα σμηνος

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 26/07/2010

  90. κι εγώ να ευχηθώ σε όλους, με τη σειρά μου, ένα καλό εθνολαϊκιστικό καλοκαίρι δίχως κωστάλα, megaνύχτες μουσικής πανδαισίας, και επίδαυρο

    Σχόλιο από Γιάννης | 29/07/2010

  91. και γω ευχομαι με την σειρά μου για ναευχηθω ενα καλό και ηρεμο καλοκαιρι σε ολους (μ-Π οΜΕΡ μΟΥΜΟΥΛ και ολους τους αγαπητους σχολιαστες αναεξαρτητως).και σε σένα Γιαννη καιΚΥΡΙΩΣ στην αγαπητη COERDIA που μουχουνε λειψει τα ωραιοτατα ευαισθητα και εξυπνα σχόλια της

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 29/07/2010

  92. Και φυσικά αναμένουμε όλους όσοι είναι Κέρκυρα την 21η Αυγούστου σε μια γνήσια εθνολαϊκιστική ημερίδα ή και διημερίδα αν αντέξουμε. (Επίσημη αναγγελία επίκειται).

    Σχόλιο από Herr K. | 30/07/2010

  93. στην Κερκυρα..; παω συχνα..εκει εισαι βρε; ..Τοτε θα κερασεις εσυ καφέ (και παγωτο στην ΛΗΣΤΩΝ (η λιστων τεσπα…)

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 30/07/2010

  94. διημερίδα διημερίδα διημερίδα….

    Ειδικά εάν παρεβρεθεί και ο Νοσφεράτος!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 30/07/2010

  95. Εν τω μεταξύ τωρα ειδα πως ο βογομιλος ντε !ο παυλικιανος,ο καθαρός ,ο γνωστικός πως το λένε ο εντελώς Μπλογκοεπεναστατης της φακής και τζαζεμένος -ουχι ο αλλος που εχει και εκλαμψεις ακραιφνους αγαπης – μαλωσε με τον ετσι για τα μάτια του Γου-Τού..Ωρε γλέντια..
    Λοιπόν ..Ας τους να τρωγονται τους ντεμέκ….Τοξερα οτι ε εκει θα καταλήξουν…
    ζεστη ,ζεστη ,ζεστη . Ουφ!!

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 01/08/2010

  96. Λιστόν. Οκ για το κέρασμα.
    Αρχίζουμε με ημερίδα και μετά βλέπουμε: http://herrkstories.wordpress.com/2010/08/02/herkapia2010/

    Σχόλιο από Herr K. | 02/08/2010

  97. «Liston» ή «Λιστόν» από τη «λίστα», Νοσφεράτο.

    Όπως έλεγε και ο πρόεδρος Μάο να περικυκλώσουμε το κέντρο από την ύπαιθρο. Εμείς διαλέξαμε μια …κοσμοπολίτικη ύπαιθρο. Κάποιος σύντροφος είπε «…να ξεκινήσουμε από την Θεσσαλία όπως και ο Αντύπας…» αλλά είπαμε να τον συγχωρήσουμε γα πρώτη φορά και να εφαρμόσουμε, για μια και μοναδική φορά, το «ν’ αφήσουμε εκατό λουλούδια ν’ ανθίσουν και εκατό σχολές να συναγωνίζονται» αλλά αν το ξαναπεί…

    Σχόλιο από kanali | 03/08/2010

  98. απο την Λίστα των ιστολογιων μας προφανώς.

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 03/08/2010

  99. Προφανώς, απο το «libro d’ oro» των ιστολόγων

    Σχόλιο από kanali | 03/08/2010

  100. »Προφανώς, απο το “libro d’ oro” των ιστολόγων»
    εγω μαλλον δεν ειμαι γραμμένος καθοτι Νιούμπης ππου με λεει το Ομαντεόν.

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 04/08/2010

  101. @Νοσφερατος, ίσως να είναι έτσι γιατί από προχτές ψάχνω να σε βρω στο βιβλίο και δεν…

    Σχόλιο από kanali | 04/08/2010

  102. Κανάλι, δεν θά ψαξες καλά μάλλον

    Σχόλιο από Herr K. | 05/08/2010

  103. Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι να ψάξω καλά.
    Ψάχνοντας πολύ, δεν ξέρεις ποτέ τι θα βρεις.

    Σχόλιο από kanali | 13/09/2010

  104. Mη φοβασαι . Ψαξε . Μπορει να βρεις και την Αμερικη .. Του Καφκα και οχι του Κολομβου

    Σχόλιο από Noσφερατος | 13/09/2010

  105. εμ γι’ αυτό φοβάμαι

    Σχόλιο από kanali | 13/09/2010

  106. μαλλον εκεινο που φοβασαι ειναι μηπως ανακαλυψεις την δικήσου αφετηρια… ετσι δεν ειναι;

    αυτο φοβομαστε ολοι καναλιωτη ..κι αυτο ποθουμε ..

    παντως μη φοβασαι..Αυτή ειναι η Ιθακη

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/09/2010

  107. αραγε τι να σκεφτηκε ο Οδυσσεας
    αφου περασε την Σκυλα και Την Χαρυβδη και ουλα α σχστικά και τους κυκλωπες και τα μαλλια κουβαρια και την Κίρκη κιεφτασε εκει , κουρελισμένοςΓερος αι τους μνηστηρες εξλοθρευσε και δεν τον αναγνωρισε κανεις παρά ο Σκυλος κιειδε την Πηνεολπη ανημπορη και γερασμένη και τονησι που τοσο ποθησε στην ξενιτεια αγνωριστο μεσα στην ιδια του την γυμνια τουΠραγματικου χωρις την Νοσταλγια;
    Γυμνη ανημπορη και αφτιασιδωτη την δικη του αλήθεια ;

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/09/2010

  108. απ’ την απελπισία του θα το ριξε στο μπλογκινγκ

    Σχόλιο από Herr K. | 14/09/2010

  109. πραγματι(θα μπορουσε φυσικά να το ριξει στη θρησκεια αλλά ειπε μεχρι εδω)

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 14/09/2010

  110. @107 Σκέψου εκεί που ψάχνω να βρω τις ρίζες μου στο libro d’oro!

    Ποιά είναι θέση μου μετά, που θα μου φύγει με μιας η τσαχπινιά;

    Με τι μάτια θα αντικρύσω τον Ομέρ;

    Πως θα μπορέσω να αντέχω να ακούω τον Μ-π να μου λέει να πάω βόλτα στο δρόμο των ληστών;

    Πως θα μπορέσω να κοιτάξω κατάματα τον Ρούντι;

    Σχόλιο από kanali | 14/09/2010

  111. Πως θα μπορέσω να κοιτάξω κατάματα τον Ρούντι;
    μα ..θα μπορεσεις επιτελους να το κοιταξεις
    ως ΙΣΟς ΠΡΟς ΙΣΟΝ .

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/09/2010

  112. και αν φτάνοντας γέρος στην Ιθάκη με αρέσει κανένας μνηστήρας;; απαπα δεν το ψάχνω σε λέω…

    Σχόλιο από kanali | 14/09/2010

  113. ρε συ Καναλιώτη, τα έχει παίξει ο Τσόκλης απ’ την αγαμία;

    Απ’ τη μια εγκωμιάζοντας το βιαστή, λέει ότι μάλλον πρέπει να συλληφθεί το θύμα γιατί προκάλεσε το βιασμό του και απ’ την άλλη πιστεύει ότι αυτές οι σκέψεις είναι αναρχικές.

    Ω θεέ μου, που θα έλεγε και ο Ηλίας!

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 14/09/2010

  114. Καλώς τον Ματσουκέτη. Καιρό είχες να εμφανιστείς απ’ το κονάκι μας.

    Είδες ο Τσόκλης; Και τον νομίζαμε σοβαρό!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 14/09/2010

  115. ποτε μου δεν φανταστηκα οτι θαφτανες μεχρι εκει καναλιωτη ..
    απο την αλλη σεβαστο.

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/09/2010

  116. Είναι και ο Ρούντι στο «libro d’oro»??? τς τς τς

    Σχόλιο από kanali | 14/09/2010

  117. καλά δεν ηξερες ουτε αυτό; ειναι δυνατόν;

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 15/09/2010

  118. εμένα πάντα με άρεσε εδώ που ξαφνικά μπορούν και γίνονται 30 επιπλέον σχόλια σε ανάρτηση 2 μηνών (και βάλε)
    καλημέρες

    Σχόλιο από Γιάννης | 15/09/2010

  119. Νοσφεράτε,

    σου έχω ένα εξαιρετικό δώρο για να δεις ότι δεν ξεχνάω ποτέ να υπηρετώ την αφεντομουτσουνάρα σου:

    http://www.athriskos.gr/modules/news/article.php?storyid=1304

    Ομέρ, που παρότι άθεος και αδιάφορος ,ενοχλείται ακόμα με τον φονταμενταλισμό και την ανθρώπινη ανοησία

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 15/09/2010

  120. οι φαινομενικώς μη ελληνικές αυτές γλώσσες, ή είναι αρχαίες ελληνικές διάλεκτοι ή είναι παραφθορές της ελληνικής

    κάτι που ξέχασε να πει ο κος ακριτίδης αλλά υπενθύμισε ο κος σταύρος

    Σχόλιο από Γιάννης | 15/09/2010

  121. Γιάννη με το συμπάθειο,

    αλλά οι θέσεις του Ακριτίδη εντάσσονται στην κλασική μαρξιστική αντίληψη για τη θρησκεία, ενώ του «κ. σταύρου» εντάσσονται μάλλον στη γραμμή του αντικληρικαλιστικού ναζισμού.

    Δηλαδή μεταξύ τους απέχουν όσο η μέρα με τη νύχτα.

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 15/09/2010

  122. omer το επιασα το δωρο..
    Ομως Οχι αλλα(τοιαυτα )ΔΩΡΑ
    οχι αλλο καρβουνο
    (φοβου τους Π &Α (ποντιους και αρβανιτες) και δωρα φεροντες

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 15/09/2010

  123. Ομερ ενος κακου Μυρια επονται και πάντα απο το καθε κακό υπάρχει και το πολύ χειροτερο

    (Νοσφερατος ο με κατι τετοια βλεπων και που τουρχεται να πει ΧΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ …

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 15/09/2010

  124. Ναι, αλλά διάβασες τον διάλογο;

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 15/09/2010

  125. Ομέρ, προφανώς η θέση για τη θρησκεία ως δημιούργημα του ανθρώπου είναι κλασική μαρξιστική αντίληψη, αλλά δεν φαντάζομαι στην κλασική μαρξική αντίληψη να συμπεριλαμβάνονταν οι απόψεις του ακριτίδη για την επικράτηση του χριστιανισμού, για την οποία ορισμένα πράγματα έχει πει ο ένγκελς (και τα οποία παραθέτω εδώ http://www.portaaurea.gr/page3.htm#12, τελευταία παράγραφος) τα οποία μάλλον είναι αντίθετα από ό,τι ο κος ακριτίδης υποστηρίζει.

    Σχόλιο από coerdia | 15/09/2010

  126. coerdia, μη μου κλέβεις τη σελίδα .)

    Σχόλιο από Γιάννης | 15/09/2010

  127. να την κλεψω εγω και να τη βαλω στη Σπηλια ;
    (με αναφορά βεβαια στην Πορτα; )

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 15/09/2010

  128. το διαβασα… εδνιαφερον-δεν τοξερα εκεινο περι στερεωματος .. τα αλλα Ασε μην είπω .. βαθμος 3 με αριστα το δεκα .

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 15/09/2010

  129. Νοσφεράτε, προσχώρησες στον εθνολαϊκισμό; Ώστε θέλεις να αναδημοσιεύσεις κείμενα από αυτούςςςςςςς, της Πόρτας της Ωραίας!
    Ένα έχω να σου πώ: Πρόσεχε τις κακές παρέες.

    Μιχάλης, το παιδί της δικής σου πόλης

    Σχόλιο από Μιχάλης | 15/09/2010

  130. δεν εννοουσα τα περι Εγκελς της κέρντια το οποιον αναδημοσιευσα …

    http://nosferatos.blogspot.com/2010/09/porta-aurea.html
    και ειναι ακρως ενδιαφερον και μπραβο Γιαννη

    αλλά τον ΄΄διαλογο» του Δωρου του Ομερ …

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 15/09/2010

  131. παιδι μου αναδημοσιευω απο την Πορτα αουρεα πρι ακομα γεννηθεις (ως περσονα )..

    ασε μην προσπαθεις να καταλαβεις …θα πάθεις ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 15/09/2010

  132. Κώστας Τσόκλης: Βιασμού Εγκώμιον

    Δεν είναι αναρχικές οι σκέψεις σας κ. Τσόκλη.
    Ανήθικες είναι.

    Μετά την απόλυτη εξαφάνιση των πνευματικών ταγών αυτού του τόπου για όσα συμβαίνουν σ’ αυτή την χώρα, εμφανίστηκε ο κ. Τσόκλης με το εγκώμιο του υπέρ του βιασμού.
    Σας ευχόμαστε να μη το υποστείτε ποτέ, κύριε Τσόκλη, ούτε εσείς, ούτε κάποιος από την οικογένειά σας …

    Τι λέει ο άνθρωπος; Δέστε τον! Εσείς εκεί στην ΕΡΤ… τι είναι αυτά που «ανεβάζετε»; Υπάλληλοί μας είστε και πρέπει να ΑΠΟΛΥΘΕΙΤΕ!

    Mα τι λέει ο άνθρωπος; Κύριε μου είστε για δέσιμο. Θα πρέπει να σας απαγορεύσουν να μιλάτε, ή μάλλον καλύτερα θα πρέπει να σας «μαντρώσουν», ώστε να μιλάτε μόνος σας.
    Δείτε το βίντεο στο τέλος και … φρίξτε! ————————————————————————————————–

    ΝΤΡΟΠΗ να φιλοξενούνται τέτοιες απόψεις «ψευτο-μοντέρνων κουλτουριάρηδων στοχαστών» στην ΕΡΤ.

    Με αφορμή τη σύλληψη του 38χρονου στην Κέρκυρα, που κατηγορείται για τους βιασμούς τεσσάρων γυναικών, γεγονός που έχει σοκάρει αλλά και προκαλέσει την κοινή γνώμη, φέρνουμε στην επιφάνεια μια εκπομπή που προβλήθηκε πριν από δέκα μόλις μέρες και μάλιστα στην Κρατική Τηλεόραση.

    «Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βιαστής είναι πιο κακός από την κοπέλα που προκαλεί. Τη βία τη ζητά η ίδια. Θέλει να τη βιάσουν. Γιατί να κλείνουν στη φυλακή τον βιαστή κι όχι την κοπέλα; Αφού η φύση τον σπρώχνει να «επιτεθεί». Δεν είναι ωραίο πράγμα η επίθεση;».

    Αυτές είναι μερικές μόνο από τις…
    απόψεις περί βιασμού του Κώστα Τσόκλη που κακώς πρόβαλε σε επανάληψη στις 15 Αυγούστου, η Κρατική τηλεόραση στο αφιέρωμα που του έκανε με τίτλο «Ο Τσόκλης στην Ιταλία».

    Αν αυτά τα λόγια είχε εκστομίσει στην τηλεόραση κάποιος… άνευ κουλτούρας, θα τον σταύρωναν.

    Στην περίπτωση του κ. Τσόκλη, ωστόσο, ο μανδύας της κουλτούρας φαίνεται ότι μπορεί να δικαιολογήσει την όποια αντίληψη περί βιασμού, όσο χυδαία ειπωμένη κι αν είναι αυτή.

    Για μια φορά ακόμη υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Ο βιασμός που βιώνει όμως η γυναίκα έχει μόνο ένα και καμία κουλτούρα ή επίφαση αυτής δεν μπορεί να τον αλλάξει.

    http://hamomilaki.blogspot.com/2010/08/costas-tsoclis-about-rape.html

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 17/09/2010

  133. […] “Ρωσοπόντιοι” και η απουσία αντίδρασης από τους ντεμέκ “αντιρατσιστές”. […]

    Πίνγκμπακ από -Οι “ρωσοπόντιοι”, ο ρατσισμός και η αλλοτρίωση « Πόντος και Αριστερά | 23/09/2010

  134. […] -Αφιέρωμα στην ποντιακή γλώσσα Με τον τίτλο “Η Διάλεκτος των Ελλήνων του Πόντου“, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνδιοργανώνει εκδήλωση την Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου και ώρα 19.00  στο κτίριο του 3ου Λυκείου Αιγάλεω  (Αγ. Βασιλείου και Λακωνίας 52, Αιγάλεω). Η εκδήλωση συνδιοργανώνεται από την Γενική Διεύθυνση Μετάφρασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το 5ο Γυμνάσιο Αιγάλεω, το 3ο Γενικό Λύκειο Αιγάλεω και τον Ποντιακό Σύλλογο “Ο Καύκασος”. […]

    Πίνγκμπακ από -Αφιέρωμα στην ποντιακή γλώσσα « Πόντος και Αριστερά | 25/09/2010

  135. […] Που να πάω; Στους Καυκάσιους ή στους “αντιρατσιστές”; […]

    Πίνγκμπακ από -Μεταναστευτικό: Μια ψύχραιμη προσέγγιση (απ’ το “φελέκι”) « Πόντος και Αριστερά | 28/01/2011

  136. […] Που να πάω; Στους Καυκάσιους ή στους “αντιρατσιστές”; […]

    Πίνγκμπακ από -Στο κέντρο της Αθήνας « Πόντος και Αριστερά | 13/05/2011

  137. […] γράψει παλιότερα γι αυτούς:  «Δεν είναι τυχαίο ότι ως «συνιστώσες του […]

    Πίνγκμπακ από -Φωτόπουλος+Χριστοδουλοπούλου: τα πρώτα «ξύδια» για την κυβέρνηση « Πόντος και Αριστερά | 05/03/2015


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: