Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Φιλοκτήτης: Πόντιος, ταβερνιάρης και σταλινικός…

Το «οινοφροντιστήριον ο Προμηθεύς» λειτουργούσε λάθρα σε κάποιο δρομάκι της Τριανδρίας. «Προμηθεύς» ήταν το επίσημο όνομά του, αν μπορεί κανείς να μιλήσει για επισημότητες σ’ ένα τέτοιο υπόγειο. Οινοφροντιστής, ιδιοκτήτης, μάγειρας, γκαρσόνι και πρώτος πελάτης στα κρασιά του ήταν ο Φιλοκτήτης, ένας γεροδεμένος εξηντάρης Πόντιος, έξω καρδιά. Με κατέβασε εκεί ο Οδυσσέας, ανώτατο στέλεχος μιας μικρής ακροαριστερής σέχτας, με σκοπό να με δελεάσει πολιτικά και δια του αλκοόλ.

…η συνέχεια στου Πάνου

Advertisements

15/01/2010 - Posted by | -Διάφορα, -Ιδεολογικά, -Κίνημα, -Νεοελληνικά, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

34 Σχόλια »

  1. 🙂

    Σχόλιο από Πάνος | 15/01/2010

  2. Πες μου σε παρακαλώ,αν κάποιος πίνει βότκα για λόγους διαιτητικούς,είναι απόσταξη κριθής,κινδυνεύει να πολιτογραφηθεί ως Ρώσος?

    From Russia with loue

    Σχόλιο από Καίτη | 16/01/2010

  3. Την καλοφαγία γιατί δεν θέλουν μερικοί να την συνδυάσουν με το σοσιαλισμό; Δηλαδή, είναι φυσικό φαινόμενο του καπιταλισμού; Πιστεύω πως όχι. Άρα οι σοσιαλιστές είναι αυτοί που εφεύρουν τα καλά για τον άνθρωπο. Έτσι λιπών και ο Φιλοκτήτης σαν κομουνιστής που ήταν γνώριζε πολύ καλα, από καλή ζωή, αφού είχε αλισβερίσι με το οινόπνευμα οίνος-πνεύμα. Ο οίνος θέλει καλό μεζέ για να καταναλωθεί, και ο καλός μεζές θέλει πνεύμα για να γίνει. Μακάρι να ήμουν κι εγώ στου Φιλοκτήτη την ταβέρνα -προμηθεύς -και να απολάμβανα τον καλό οίνο και τους καλούς μεζέδες, και ας ήταν κάτω από τα παχιά μουστάκια του Στάλιν. Καλή μας όρεξη συντρόφια. Ωραίο πράμα αυτό έτσι;

    Σχόλιο από κατσε καλααα | 16/01/2010

  4. Φοβερος ο ΠΑΝΟΣ ρε παιδια το βραδυ καθισα και τα διαβασα ολα μου θυμισε τα νιατα μου. Πανο καντο βιβλιο ειναι αξιολογο.

    Σχόλιο από kiamul | 16/01/2010

  5. Επειδή το ποτό δεν είναι αστείο πράγμα στον καθημερινό βίο μας, κι αφού έγιναν ήδη αναφορές εδώ για κριθάρια και οίνους, ας ακούσουμε πώς βλέπουν το ζήτημα τα ίδια τα ποτά.

    ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΕ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΟΙΝΟ-ΠΝΕΥΜΑΤΩΔΩΝ ΠΟΤΩΝ

    Οικοδεσπότης: ΟΙΝΟΣ
    Συμποσιαζόμενοι: ΟΙΝΟΣ, ΤΣΙΠΟΥΡΟ, ΟΥΙΣΚΙ

    ΤΣΙΠΟΥΡΟ: Οίνε, καλά έκανες και κάλεσες στο σπίτι σου αυτόν εδώ τον ξεδιάντροπο εισβολέα από το βορά. Είναι καιρός τώρα που καίγομαι να του τα ψάλλω.
    ΟΙΝΟΣ: Σε παρακαλώ παιδί μου, μη φέρεσαι με αγένεια στον φιλοξενούμενό μας.

    ΟΥΣΚΙ: Οίνε, γιατί τον λες παιδί σου;

    ΟΙΝΟΣ: Και πώς να τον πω! Μήπως δεν το ξέρεις ότι από τα υπολείμματά μου τον γέννησα! Από τα κατακάθια μου και τις φλούδες που απομένουν από τους γονείς μου τα τσαμπιά!

    ΟΥΙΣΚΙ: Μωρέ ποτό να σου πετύχει. Καθαρό ποτό απόβλητων! Κι έχει το θράσος να με απειλεί πως θα μου τα ψάλλει κι από πάνω.

    ΤΣΙΠΟΥΡΟ: Οίνε, δεν σου τά ’λεγα ότι είναι ξεδιάντροπο. Κύττα μωρέ ποιος βγάζει γλώσσα. Αυτό που έχει μάνα και πατέρα το κριθάρι. Την κατ’ εξοχήν τροφή για τα μουλάρια τις κότες και τους γαϊδάρους!
    Αλλά καλά να πάθουμε. Αυτή η φιλοξενία μας έφαγε. Τον δέχεσαι τον τύπο μετά χαράς στα μεγάλα σαλόνια σου και μετά σε βγάζει μέσα από το σπίτι σου σαν τον κλέφτη. Μωρέ καλά κάνανε εκείνο οι Αρβανιτάδες, που για να σε βάλουν μέσα στο σπίτι σου, σε περνούσαν πρώτα από πενήντα κόσκινα.

    ΟΙΝΟΣ: Παιδί μου, σε παρακαλώ συμμαζέψου. Σ’ έχουν που σ’ έχουν παρεξηγημένο, ότι θολώνεις τα μυαλά των ανθρώπων κι ότι τους αποζουρλαίνεις όταν σε τιμούν δεόντως. Αλλά θα μου πεις, εδώ παθαίνουν τέτοια από μένα που διαθέτω το τέταρτο από τα γράδα σου. Ρίξε σε παρακαλώ λίγο νεράκι στο οινόπνευμά σου, ν’ αραιώσει καμπόσο και να καλμάρεις.

    ΟΥΙΣΚΙ: Για πες μας τώρα Τσίπουρo, ποιο είναι το ζόρι κι ο νταλγκάς σου. Φαίνεται ότι μεγάλο μίσος φουσκώνει τα στήθια σου εναντίον μου!

    ΤΣΙΠΟΥΡΟ: Έχεις το θράσος και το ρωτάς κακούργo. Σαν να μη ξέρεις ότι εδώ και σαράντα χρόνια μ’ έβαλες, μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, σε δεύτερη μοίρα. Εμένα που πότιζα με το πνεύμα μου γενιές και γενιές Ελλήνων. Εμένα που κατάγομαι απ’ ευθείας από τον ένδοξο θεό του γλεντιού και του θεάτρου Διόνυσο.

    ΟΥΙΣΚΙ: Ε, φαίνεται ότι με βρήκαν οι Έλληνες καλύτερο από σένα.

    ΤΣΙΠΟΥΡΟ: Καλύτερο; Τώρα μάλιστα. Βρε βρωμερέ μπομπατζή, που όταν σε πρωτοπίνει κανείς του βρωμάς σαν γαϊδουροκάτουρο, πώς γίνεται το κριθάρι να είναι υλικό καταλληλότερο από το σταφύλι για να κάνει κάποιος το ποτό του; Ή μήπως αν στη πατρίδα σου τη Σκωτία ευδοκιμούσε το αμπέλι, δεν θα το προτιμούσαν οι άνθρωποι, από την μάνα σου τη μουλαροτροφή, για να κάνουν τα ποτά τους;

    ΟΥΙΣΚΙ: Τότε γιατί έτρεξαν όλοι οι Έλληνες σε μένα κι εσένα σε βάλανε στη μπάντα;

    ΤΣΙΠΟΥΡΟ: Εμ, τώρα ήρθε η ώρα να σου τα ψάλλω. Αλλά καλύτερα να τα ψάλλω σ’ αυτούς, γιατί εσύ δε φταις ο δόλιος. Συγχώρεσέ με σε παρακαλώ για όσα σου έσυρα. Άσε με όμως λιγάκι, για να τα ταιριάσω σε κανέναν κατάλληλο ήχο.
    Για τη συμφορά μου αυτή δεν φταίει τόσο ο κοσμάκης, όσο αυτοί οι ξιπασμένοι οι νεόπλουτοι και μικροαστοί, που σαν τις μαϊμούδες ξεσήκωσαν κάθε ευρωπαϊκή συνήθεια και μας την κουβάλησαν μέσα στον τόπο μας. Ούτε τα ξένα ρούχα άφησαν ούτε τις μουσικές ούτε τα σπίτια ούτε και τα φαγητά. Κι ανάμεσα σ’ όλ’ αυτά με πήρε και μένα ο ανεμοστρόβιλος, που κακιά ώρα να ’χουν οι κομπλεξικοί μπουρτζόβλαχοι.

    ΟΥΙΣΚΙ: Σάμπως κάπως υπερβολικά δεν τα λες μωρέ Τσίπουρo;

    ΤΣΙΠΟΥΡΟ: Υπερβολικά; Για πρόσεξε τι θα σου πω. Τις προάλλες ο Γιώργος της κυρά Δήμητρας έβαλε στοίχημα με τον Μήτσος της κυρά Τζένης (φτου σου καραβλαχάρα), ότι αν επισκέπτονταν δέκα τσομπάνηδες, οι επτά στο καλύβι τους θα είχαν ουίσκι. Μάλιστα οι επτά. Και το κέρδισε, γιατί είχαν οι οκτώ!
    Κι ο Στράτος της κυρά Μαρίκας, προχθές, όταν μ’ έπινε, έλεγε ότι στη δουλειά που δουλεύει, μ’ άλλα τριάντα άτομα, εκτός από την αφεντιά του όλοι οι υπόλοιποι πίνουν κάθε βράδυ ουίσκια με τα μπουκάλια. Φαντάζομαι κύριε Ουίσκι το τι γέλιο πέφτει στην πατρίδα σου τη Σκωτία, όταν ακούνε ότι οι Έλληνες έρχονται πρώτοι σε κατανάλωση ουίσκι στην Ευρώπη. Το γέλιο της αρκούδας, έτσι.

    ΟΥΙΣΚΙ: Τι να σου πω συνάδελφε, έτσι που μου τα λες σαν να έχεις δίκιο. Εγώ πάντως δεν βλέπω να φταίω σε τίποτε. Αλλά ας μην απορείς και τόσο με τα καμώματα των ανθρώπων. Είπες ότι οι άνθρωποί σου μαϊμουδίζουν. Φαίνεται ότι λησμόνησες εντελώς ότι κατάγονται από τους πιθήκους και ότι θα τους πάρει πολύ καιρό ακόμη για να κόψουν τις κακές συνήθειες των προγόνων τους.

    Σταύρος Βασδέκης

    Σχόλιο από Σταύρος Βασδέκης | 16/01/2010

  6. »Ραβδος εν γωνία αρα βρεχει»

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 16/01/2010

  7. Νοσφεράτε, δεν είναι καθόλου δημοκρατικό ν’ απαιτείς αποκλειστικότητα στις ασυναρτησίες, στον εαυτό σου και στους ομοϊδεάτες σου.
    «Η ευγένεια απαιτεί την παροχή περισσότερων δικαιωμάτων στους άλλους και περισσότερων υποχρεώσεων στον εαυτό μας». Αλαίν ντε Μπενουά.

    Σχόλιο από Σταύρος Βασδέκης | 16/01/2010

  8. Να είσαι ευγενικός σε αγενείς ανθρώπους. Πιθανότατα αυτοί το χρειάζονται παραπάνω

    Σχόλιο από κατσε καλααα | 16/01/2010

  9. ενδιαφερουσα η επικληση στον ..Αλαιν Ντε Μπενουά ..
    και μάλλον αποκαλυπτική

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 16/01/2010

  10. Θέλω να συγχαρώ τον Πάνο για το θέμα που πρόβαλε. -Μπράβο Πάνο.-
    Να η ευκαιρία να προβάλουμε τα ντόπια προϊόντα όπως είναι το κρασί, το τσίπουρο, το ούζο, την ρετσίνα.
    Μου έτυχε να γίνω μάρτυρας σε κάποιες συζητήσεις ανθρώπων να κάθονται στη ταβέρνα, να έχουν μπροστα τους από 2-3 μπίρες ο καθένας, και να φιλοσοφούν για το καλό κρασί. Άλλες παρέες να έχουν στο τραπέζι ουίσκι, και να φιλοσοφούν για το τσίπουρο και το ούζο. Για πείτε μου πόσο φταίει ο φονιάς;

    Σχόλιο από κατσε καλααα | 16/01/2010

  11. λεω κι εγώ με τη σειρά μου
    Μπραβο Πάνο. Μπραβο.

    😉

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 16/01/2010

  12. «δεν είναι καθόλου δημοκρατικό ν’ απαιτείς αποκλειστικότητα στις ασυναρτησίες, στον εαυτό σου και στους ομοϊδεάτες σου.»

    Είστε και θρασύτατος, όταν σας πιάνουν στα πράσα. Δηλαδή όταν μιλάτε για να μιλάτε και απλώς οι άλλοι το εντοπίσουν.

    Αντμινίστορα, παραείσαι φιλελεύθερος κι ανεκτικός. Και το εννοώ!

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 16/01/2010

  13. Ματσουκάτε χαλάρωσε
    Αντί για 100 άσε 101 λουλούδια να ανθίσουν…
    Άλλωστε δικαίωμα στην ασυναρτησία ζητάει ο άνθρωπος
    Δεν έκανε και κανά εγκλημα.. 🙂

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 16/01/2010

  14. Ματσουκατες οπως και ο κ. Βασδεκης μαλλον με παρεξηγησατε
    το.”Ραβδος εν γωνία αρα βρεχει” δεν ειχε να κανει με καποιου ειδους ειρωνία προς το σεβαστον κειμενοο του . Βασδεκιου εν τω σχολιω 5.
    Αντιθετως
    νομιζα οτι θα γινει αμεσως κατανοητον οτι το ».”Ραβδος εν γωνία αρα βρεχει” ως γνωστη ρηση του Ζαχαριαδη ο οποιος ως γνωστον ητο Σταλινικός και Κουτβης
    ταιριαζει με το καδρο του Σταλιν που ειχε εν τω κειμένω του κ. Πανου ο κ Ταβερνιαριος ..
    Με καταλαβατε; Αμφοτεροι;
    η να το ξαναπώ;
    μόνο ο »κατσε καλά» τοπιασε το υποννοουμενον

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 16/01/2010

  15. Κατσε καλααα, σου βγάζω το καπέλο, και μόνο για το «…να έχουν στο τραπέζι ουίσκι, και να φιλοσοφούν για το τσίπουρο…», που είπες.
    Πρόκειται για μια ακόμα απόδειξη, ότι η χώρα αυτή κατοικείταιαπό Ναιαλλαέλληνες (από το ναι μεν αλλά…).
    Από πατριώτες (εκ του πατήρ, πατρ-ός) που ανέχονται το κατάπτυστο κατεβατόν τροπάριον «των αγίων πατέρων ημών Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ».
    Από χασικλίδες του οπίου της θρησκείας.

    Σχόλιο από Σταύρος Βασδέκης | 16/01/2010

  16. »15.Κατσε καλααα, σου βγάζω το καπέλο, και μόνο για το “…να έχουν στο τραπέζι ουίσκι, και να φιλοσοφούν για το τσίπουρο…”, που είπες.
    κλπ κλπ

    Ε μετα φταιω εγώ που λέω ΡΑΒΔΟς ΕΝ ΓΩΝΙΑ ΚΛΠ»
    Ε;
    :LOL:

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 16/01/2010

  17. σεμνα αγαπητοί

    αναχωρώ δια σινεμαδάκι

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 16/01/2010

  18. κι εγώ γιαπάρτι(με ουζ.. οχι

    με τσιπουρα )

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 16/01/2010

  19. Ράβδος εν γωνία άρα βρέχει
    Ο λακωνικός λόγος μπορεί να πάει και μέχρι τον αστερισμό της Ανδρομέδας, που θα έλεγε και ο φίλος μου Ομαντεον. Ο στάνταρ λόγος είναι ο ποιο σωστός και ξεκάθαρος και δεν αφήνει υπονοούμενα. Αλλιώς η κουβέντα μπορεί να πάει και εκεί με τις,, μπίρες και το κρασί,, η το ουίσκι με το τσίπουρο,, Θεωρό ότι δεν είναι κάτι που μπορεί να εχει θίξει η να υποβιβάσει σχολιαστές. Μπορεί ο καθένας να δώσει όποια ερμηνεία θέλει. Θα πρότεινα η κουβέντα να στραφεί στα παράξενα και τα περίεργα των Ναιαλλαελληνων κλπ, που μπορεί και έχει αρνητική συνέπια για το μέλλων των παιδιών μας

    Σχόλιο από κατσε καλααα | 16/01/2010

  20. Ο οίνος ευφραίνει καρδίας –για εμένα, και το βασδέκη Σταύρο
    Το τσίπουρο καθαρίζει απολυμαίνει σε βάθος .– για Νοσφερατο
    Ο σινεμάς φέρνει νύστα. — δια Μουμούλ

    Σχόλιο από κατσε καλααα | 16/01/2010

  21. Τι ωραία θα τανε να τα λέγαμε από κοντά πίνοντας κανένα κρασί και ακούγοντας κανένα Στέλιο. Άντε καληνύχτα. Αν μπορέσω θα τα πούμε αύριο. Έχω καιρό να σας δω.

    Σχόλιο από doukas | 17/01/2010

  22. Απορία ψάλτου!!!! -Τελικά απ΄ όλοι την ιστορία της μεταπολιτευτικής γενιάς και της αριστεράς ,που περνά μέσα από την διεισδυτική ματιά του ΠΑΝΟΥ, με τις υπέροχες περιγραφές για τους έρωτες και τα πάθη της ,τις παραταξιακές συγκρούσεις της, τίποτα γιολτάσια, το μόνο ερώτημα που μένει είναι κρασί-τσίπουρο η ουίσκι ; ρίξτε μια ματιά στο κείμενο, άιντε καλά σας λέει ο Νοσφ ,,,ράβδοι ε ράβδοι ,,,
    ΜΟΥΜΟΥΛ όχι 101 αλλά 1001 λουλούδια να αφήσουμε να ανθίσουν όταν δεν είναι εμβόλιμα- επικινδύνως αφελή η δηλητηριώδη ANLADUMU;

    Σχόλιο από kiamul | 17/01/2010

  23. Πάντα κρατώ παλιό κρασί. Το 2009 έκανα 2500 λίτρα κρασί ροζέ από δικά μου σταφύλια. Και 250 λίτρα τσίπουρο 21 γράδα. Μακάρι να μπορούσαμε να συναντιόμασταν και θα πίναμε ντόπιο εύγευστο παλιό κρασί Πιστεύω πώς κάποτε θα γίνει και αυτό. Δεν φάνηκα διότι είναι μερικά θέματα που δεν έχω καλή άποψη και δεν περνώ θέση. τον Στελιο Καζαντζιδη. τον Δημητρη Μητροπανο.και τον Μιχάλη Μενιδιατη, τους εχω φιλαγμενους πολυ βαθια στην καρδια μου.

    Σχόλιο από κατσε καλααα | 17/01/2010

  24. Γεια σου κιαμουλ. Χωρίς ράβδο και καμουτσίκια, εγώ διάβασα το καμένο του Πάνου και τον συγχαίρω στο σχ. 10. Τώρα και ο Νοσφη δεν έπιασε ντε και καλα. την ράβδο; Αλλά και το παράδειγμα στο σχ. 5 του διάλογου περί ουίσκι και τσίπουρο, είναι διδακτικό, και φανερώνει την νοοτροπία του νεοέλληνα. Εκτός από κάποιους χαρακτηρισμούς που εκδηλώνει αγένεια και μπορεί να προσβάλει την καταγωγή κάποιον ανθρώπων που ενδέχεται να παρακολουθούν το ιστολογιο Πόντος και Αριστερά, το όλο καμένο ήταν καλό. Παράδειγμα στην Γαλλία το έχουν υποτιμητικό να προβάλλοντα ποτά ξενόφερτα σε αυτούς. Καθότι έχουν το κρασί ως προϊόν την πατρίδας τους. Γιατί και εμείς εδώ στην Ελλάδα να μην προτιμούμε τα ντόπια προϊόντα; Μια και από την παραγωγή τους ζουν χιλιάδες άνθρωποι;

    Σχόλιο από κατσε καλααα | 17/01/2010

  25. πως το λεει κι εκεινο το παλιο ρεμπέτικο;;
    »Ολο Ουζο,ουζο ,ουζο το βαρεθηκα ..»

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 17/01/2010

  26. Τα παιδιά της γειτονιάς σου

    Παραδοσιακό (Σμυρνέικο)

    Τα παιδιά της γειτονιάς σου, με πειράζουνε ]2x

    πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε ]2x

    Σαν μεθώ και πέφτω κάτω και λασπώνομαι ]2x

    βάζω μπρος τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι ]2x

    Θα τα πιάσω να τα δείρω, τα μπαγάσικα ]2x

    Να τα δώσω δυο χαστούκια να ‘ναι χάσικα ]2x

    Σαν μου πεις πως δε με θέλεις, πως δε μ’ αγαπάς ]2x

    μαχαιράκια είναι τα λόγια, κούκλα που πετάς ]2x

    Όλο ούζο – ούζο – ούζο, το βαρέθηκα ]2x

    φέρτε μου ένα τσιγαράκι που τ’ ορέχτηκα

    φέρτε κι΄ένα αργελεδάκι που τ’ ορέχτηκα

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 17/01/2010

  27. Σχόλιο από Νοσφερατος | 17/01/2010

  28. Ευχαριστω πάρα πολύ Νοσφη, για την αφιέρωση πολύ καλό το σμυρναίικο τραγούδι. Αλλά και η ερμηνεύτρια,κατσε καλααα, πιο καλή από το τραγούδι. Ποτέ δεν έφτασα στο έσχατο σημείο να γίνω 4Χ4.Πεινω πάντα με μέτρο, για να μπορούμε να το απολαμβάνομαι όσο θα υπάρχουμε.

    Σχόλιο από κατσε καλααα | 17/01/2010

  29. Εγω έφτασα στο »έσχατο σημείο» πριν καμποσα χρόνια..κανα δυο φορές…(ξέρεις που και πουχρειαζεται για να συνειδητοποιησεις τα ορια της υπαρξης σου..Φυσικά πρπει να επιστρεψεις …και αυτο ειναι δυσκολο. Ομως επιστρεφοντας γινεσαι πιο ανθρωπινος,νομιζω…Μαθαινεις να μην καταδικαζεις ευκολα οτι πριν ενοιωθες ξένο

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 17/01/2010

  30. απο ενα παλιο μου σχολιο στου Π&Α οταν επι Δεξιας »καποιοι΄΄ βαλανε φωτια στον οικισμοτων Αφγανών της Πατρας »

    (και επειδή θυμηθηκα καποια Ρηση του Μπρεχτ σε σχεση με την φωτιά και τους φασιστες ..καιτην ανοχή μας στους φασιστες ..

    Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2009
    αν θελει κανεις να νιωσουν οι αλλοι τον πόνο τον δικο του(απο ενα σχόλιο)
    που εκανα σε αυτή στη συζητηση -Η φωτιά της Σμύρνης και η φωτιά της Πάτρας
    » ασφαλώς υπάρχουν τεραστιες διαφορές αναμεσα στις σφαγές των Ελληνων της Μικρασιας και στο συστηματικό βιομηχανικής υφής Ολοκαυτωμα ..

    (Στην τροπο- στην μεθοδευση στην Εκταση)

    Οπως ασφαλώς υπάρχουν τεραστιες διαφορες αναμεσα στην καταστροφή της Σμύρνης και στην κατεδαφιση και φωτιά στν καταυλισμό της Πάτρας …

    Ομως ο πυρηνας , η δομή του Κακου ειναι ιδια .. Το να αντιμετωπίζει καποιος τον αλλο .. εναν πληθυσμό μεγαλο η μικρόσαν να ειναι ποντικια προς εκκαθαριση..

    Σαν να ειναι παρασιτα προς εξόντωση .. Σαν ναναι Τιποτε ..

    Κιαυτό τον πυρηνα του κακου τον είδαμε απαραλλαχτο και στην καταστροφή της Σμυρνης (απο τον Κεμάλ) και στις σφαγές/γενοκτονία Αρμενιων και Ελληνων της Μικρασιας

    και στο Ολοκαυτωμα

    αλλα και (σε μικρογραφια …ακομα ; )

    στον τροπο με τον οποιο ασκηθηκε η …μεταναστευτική πολιτική στην Πατρα ..
    ( με μπουλντοζες καταστροφή των ελαχιστων υπαρχόντων των μεταναστων -λες κι αυτοι δεν εχουν δικαιωμα στα ελαχιστα πραγματακια τους )

    στη φωτια , στο οτι αμέσως απεδόθη στος ..αλλοδαπούς ..

    στην σκληροτητα στηνν απανθρωπια .

    Το Κακό.. το κακό ειναι πισω απο ολα αυτά ..

    Πολύ καλά εκαναν οι Πόντιοι και Αριστεροι και μας θυμίζουν πως αν θελει κανεις
    να νιωσουν οι αλλοι τον Πόνο τον δικο του

    πρεπει αυτός πρωτα να νιωσει τον πόνο των αλλων .

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 17/01/2010

  31. Μπράβο αγαπητοί
    Είσασταν αρκετά εγκρατείς
    Ιδού και η αιτία που σας άφησα εχθές το βράδυ

    http://sxedonkalma.wordpress.com/2010/01/17/p/

    Καλή ταινία δείτε την όταν έχετε ευκαιρία

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 17/01/2010

  32. Σχόλιο από kiamul | 17/01/2010

  33. Οίνος ευφραίνει καρδίαν.Στην υγειά σου Πάνο.Στην υγεία όλων.Κ

    Σχόλιο από Ρόζα | 30/01/2010

  34. Και το σχετικό από το τραγουδάκι»από το μπρούσκο της καρδιάς μας πιές».Το καλύτερο κρασί,από τα πιο στυφά σταφύλια.

    Σχόλιο από Ρόζα | 30/01/2010


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: