Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-ΤΟ «ΠΡΩΤΟ ΨΕΜΑ» ή…. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΙΣ…

unti1tled» «..παραμένει προσηλωμένο στην ίδια την ιστορική διεργασία της ενστάλαξης εθνικού φρονήματος και διαμόρφωσης εθνικής ταυτότητας και ιστορικής συνείδησης. «   Και σαν να μην έφταναν αυτά…»       συνεχίζει  ο δυστυχής  δημοσιογράφος ο οποίος είναι εμφανές  από τα λεγόμενά του ότι δεν κατάλαβε γρι από το παραπάνω αλλά έπρεπε να κλείσει την δουλειά που ανέλαβε.

 Κραυγάζει ο δημοσιογράφος  ότι : ο καθηγητής Ιστορίας Γιώργος Κόκκινος  αποκαλεί εθνικίστρια την εκ των συγγραφέων του περιβόητου βιβλίου της ΣΤ’ δημοτικού Μαρία Ρεπούση ( ίσως θίχτηκε επειδή κατάλαβε ότι  τον εξομοιώνει με την Ρεπούση ? !)

Ένα ολόκληρο δισέλιδο σε κυριακάτικο φύλλο δεν είναι απλό πράμα (εξέλιξη με μια έννοια! Αφού την προηγούμενη Κυριακή η αντίστοιχη σελίδα ήταν μόνο μία). 

 Η συνταγή λοιπόν είναι η παρακάτω :  

Μισή σελίδα μια φωτογραφία από την καταστροφή της Σμύρνης 

και μισή από διαφήμιση του American University of Athens και φτιάξαμε την μια σελίδα.   

Μισή σελίδα πεπαλαιωμένες δηλώσεις του καθηγητή  από τον καιρό της ποτοαπαγόρευσης για τον Σαρτζετάκη και τον Ευθυμίου για άσχετα θέματα μαζί με αποσπάσματα βιβλιοπαρουσίασης για το νέο βιβλίο του Παναγιώτη  Ηφαιστου (που δεν εγνώριζε ο έρμος ο Ήφαιστος πώς θα τα χρησιμοποιούσε ο ευφυέστατος δημοσιογράφος) και μια δήλωση του Κωνσταντίνου Δεσποτόπουλου (που την επαναλαμβάνει δις για να καλύψει τον χώρο) για….το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ δημοτικού !!!!    DSC01290                                                                                                              

Μια αόριστη «καταγγελία»  περί «ιπταμένου καθηγητή» ,  προσθέτουμε και τις σχετικές ερωτήσεις των τηλεβιβλιοπωλών του ΛΑΟΣ στην Βουλή των Ελλήνων.   Απαραίτητο και οι αυστηρά επιλεκτικές  και σε τίτλους αναφορές στις δηλώσεις συμπαράστασης «συνοδοιπόρων» του καθηγητή καθ’ ότι είμεθα και «δημοσιογράφοι», μην ξεχνιόμαστε…  Βέβαια αποκρύπτουμε τις υποστηρικτικές δηλώσεις προς τον Κόκκινο, εκείνων που ο δημοσιογράφος με την ασπρόμαυρη σκέψη του πίστευε ότι θα έπρεπε να είναι συν-λυτσαριστές.

Περισσότερες πληροφορίες  Ανδρέας Μπελεγρης  – «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» 12/7/2009.

col1Και μιας και διακρίνουμε μια αδυναμία να ξεχωρίσει άλλα χρώματα πέρα από το άσπρο-μαυρο και σεβόμενοι την ανάγκη του κου δημοσιογράφου για σχετική θεματολογία του γνωστοποιούμε μια σχετική και παρεμφερή αναφορά του  καθηγητή κου Νικόλαου  Ουζούνογλου, προέδρου της Οικουμενικής Ομοσπονδίας Κωνσταντινουπολιτών  για το εν λόγω βιβλίο :

«..Το βιβλίο αγνοεί πλήρως την Οικουμενική διάσταση του ελληνισμού και η όλη ιστορική ανάλυση βασίζεται στην αντίληψη ενός έθνους-κράτους, που προέρχεται από τον ευρωπαϊκό εθνικισμό του 20ου αιώνα.

Έτσι θα έχει να γράφει για δυο-τρεις Κυριακές , εάν δεν συντρέχει «άλλος» περί του αντιθέτου λόγος…..

 

Eπίσης δείτε:

Ποιος θυμάται την Καταρίνα Μπλουμ

Ας ακουστεί και η άλλη πλευρά

Ανακοίνωση Συλλόγου ΔΕΠ Πανεπιστημίου του Αιγαίου

Ο ιστορικός Γ. Κόκκινος και η αλήθεια

Κολοβές ακαδημαϊκές ελευθερίες

——————————————————————————-

 [ http://net.glotta.ntua.gr/AIGAIO/2009-07-04_P44_Proto Thema. ]

——————————————————————————-

Ο Γιώργος Κόκκινος και η διαμόρφωση εθνικής συνείδησης.

Συμπαράσταση στον πανεπιστημιακό που εγκαλείται για την πολύπλευρη κριτική του σκέψη.

 

Σχετικά:

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_15/07/2009_322198, 2009-07-15

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank14_7_9_1054.php, 2009-7-14

http://www.rodiaki.gr/v3/index.asp?archive=548&page=14, 2009-7-12

http://www.rodiaki.gr/v3/index.asp?archive=546&page=12, 2009-7-10

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank09_7_9_0320.php, 2009-7-8

 

Οι ιδέες του Γ. Κόκκινου για την Ιστορία και την Διδακτική της σε καμμία περίπτωση δεν στρέφονται ενάντια στη διαμόρφωση εθνικής συνείδησης, όπως εσφαλμένα υποστηρίχθηκε.

 Επικρίνουν, μεν, και συχνά με αυστηρότητα, τις εθνικιστικές (και όχι μόνο) μονομέρειες και υπερβολές, υποστηρίζουν όμως, σθεναρά, την ανάπτυξη μιας εθνικής συνείδησης ανοιχτής και ευαίσθητης στις γνώμες των Άλλων (των άλλων λαών και πολιτισμών, των άλλων εθνοτήτων), όπως αρμόζει στην παγκόσμια, πολυφωνική κοινωνία της εποχής μας, για την οποία καίριας σημασίας μέλημα αποτελεί η εξεύρεση τρόπων ειρηνικής συνύπαρξης δια μέσου της αλληλοκατανόησης. Μία τέτοια, περιεκτική-συμπεριληπτική, μορφή εθνικής συνείδησης προάγει τον αμοιβαίο σεβασμό των πολιτών και των πολιτισμών, την κουλτούρα του ισότιμου διαλόγου, την ενσωμάτωση των διαφορετικών στοιχείων στο ίδιο κοινωνικό σύνολο. Αντίθετα, αποστρέφεται τους κάθε είδους αποκλεισμούς και δαιμονοποιήσεις που κατά το παρελθόν συνετέλεσαν στο να οδηγηθεί η ανθρωπότητα σε μαζικά εγκλήματα, εθνικές τραγωδίες, γενοκτονίες ή άλλες καταστροφές.

 Με τις πολυδιάστατες-πολυμερείς, μερικές φορές αιχμηρές, αλλά και διεξοδικά τεκμηριωμένες κριτικές του τοποθετήσεις ο καθηγητής –όπως οφείλει να κάνει, επιδιώκοντας την αντικειμενικότητα– στην πραγματικότητα εμβαθύνει και διευρύνει την αντίληψη περί εθνικής συνείδησης, αφενός, επειδή την συναρτά με ζητήματα ιδεολογικά, πολιτικά, κοινωνικά, πολιτισμικά και εκπαιδευτικά, αφετέρου, επειδή αξιολογεί μεθοδικά κάθε άποψη, αποτιμώντας τα εκάστοτε υπέρ και κατά.

 

Κατά συνέπεια, η πολυπρισματική ιστορική κριτική του Γ. Κόκκινου, συνυπολογίζοντας κοινούς τόπους της Παιδαγωγικής της Ειρήνης και της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, συμβάλλει ουσιαστικά στη συγκρότηση μιας υγιούς εθνικής συνείδησης, ικανής να αποφύγει τις στρεβλώσεις του παρελθόντος, να ανασυντάξει δημιουργικά το δυναμικό της ισορροπώντας μεταξύ συνέχειας και αλλαγής, αλλά και να αντιληφθεί η ίδια τις ιστορικές προϋποθέσεις της δημιουργίας της.

 

Και είναι κρίμα –αλλά δυστυχώς ευεξήγητο– που η πληθωρική κριτική σκέψη ενός διεθνώς καταξιωμένου επιστήμονα, ενώ στον πανεπιστημιακό χώρο της ελεύθερης διακίνησης ιδεών –στον οποίο ανήκει– λογίζεται ως εφόδιο και τον έχει οδηγήσει στην κατάκτηση μιας ήδη αξιοζήλευτης θέσης, αντίθετα, από ένα μέρος του ελληνικού δημόσιου χώρου διαβάζεται αποσπασματικά, παρανοείται, εκλαμβάνεται ως στοιχείο ανατρεπτικό και καταγγέλλεται.

 

Παναγιώτης Γατσωτής, εκπαιδευτικός

Αγαθοκλής Αζέλης, ιστορικός

Γαβρίλης Λαμπάτος, ιστορικός

———————————————————————————————————————————-

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ Γ.ΚΟΚΚΙΝΟ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Κατά της προκλητικής προσπάθειας να φιμωθούν οι ακαδημαϊκές ελευθερίες και να σπιλωθούν η προσωπικότητα και το ήθος του πανεπιστημιακού καθηγητή Γ. Κόκκινου

Ύστερα από τα δύο συνεχόμενα δημοσιεύματα της κυριακάτικης εφημερίδας Το Πρώτο Θέμα στις 5 και 12 Ιουλίου 2009, που στρέφονται με απαράδεκτο και υβριστικό τρόπο κατά του κ. Γ. Κόκκινου, αναπληρωτή καθηγητή Ιστορίας και Διδακτικής της Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου, οι υπογράφοντες, φίλοι, συνεργάτες, συνάδελφοι, φοιτητές, εκπαιδευτικοί και πολίτες με δημοκρατικές ευαισθησίες που υπερασπίζονται την ελευθερία της έκφρασης, αισθανόμαστε την ανάγκη να διαμαρτυρηθούμε και να εκφράσουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας προς τον κ. Γ. Κόκκινο.
Γιʼ αυτό το λόγο δηλώνουμε τα εξής:
Α) Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας την υπεράσπιση της ελευθερίας έκφρασης, που είναι κατοχυρωμένη δημοκρατική κι επιστημονική αξία από το Σύνταγμα, τις Διεθνείς Συμβάσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη νομολογία όλων των Δικαστηρίων.
Β) Πιστεύουμε ότι οι επιστημονικές και ιδεολογικές αντιπαραθέσεις βρίσκουν την έκφρασή τους μέσα από το διάλογο και τη γόνιμη αντιπαράθεση και όχι μέσα από λιβελλογραφήματα, ψευδείς κατασκευές περί εθνικών συνωμοσιών και απόπειρες εκφοβισμού που θυμίζουν άλλες εποχές.
Γ) Κατακρίνουμε ως απαράδεκτη την πρακτική της παραποίησης των απόψεων του κ. Γ. Κόκκινου και την παρουσίαση της προσωπικής άποψης και ερμηνείας του δημοσιογράφου ως αδιαμφισβήτητης πραγματικότητας. Πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα από τα δημοσιεύματα της εφημερίδας, όπως: «οι παραχαράκτες της ιστορίας», «το ανθελληνικό παραλήρημα του καθηγητή Γ. Κόκκινου», ο Γ. Κόκκινος «κατηγορεί τη συγγραφέα του ανιστόρητου βιβλίου της Στ Δημοτικού ως υπερβολικά εθνικίστρια» κ.ά. αποτελούν χαρακτηρισμούς που δεν προκύπτουν από τα παραθέματα που ο ίδιος ο δημοσιογράφος παραθέτει(!) και που υποτίθεται ότι είπε ή έγραψε ο κ. Γ. Κόκκινος.
Δ) Καταδικάζουμε την εμπλοκή πολιτικών παραγόντων σε ζητήματα πανεπιστημιακής έρευνας, που εκδηλώθηκε με ερώτηση βουλευτή του ΛΑΟΣ στη Βουλή μετά το δημοσίευμα του «Θέματος» και με απειλητικές δηλώσεις άλλου βουλευτή του ίδιου πολιτικού χώρου σε τηλεοπτικούς σταθμούς για ποινές απόλυσης (και άλλα φαιδρά που θύμιζαν ʽιδιώνυμοʼ, αλλά αυτή τη φορά ʽόχι ως τραγωδία αλλά ως φαρσοκωμωδίαʼ). Θεωρούμε την κομματική αυτή ανάμειξη ως προσπάθεια λαϊκιστικού αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης με ψηφοθηρικούς στόχους που συντηρούν το ιδεολόγημα του «εθνικού κινδύνου». Σε αυτό το στόχο τους οι συγκεκριμένοι πολιτικοί βρίσκουν συμμάχους δημοσιογράφους, γιατί το θέμα αυτό δυστυχώς «πουλάει». Όμως, η ψηφοθηρική πολιτική και οι δημοσιογραφικές σκοπιμότητες καμία σχέση δεν έχουν με τις ακαδημαϊκές ελευθερίες και την επιστημονική έρευνα.
E) Σε καμία περίπτωση, βέβαια, δεν θέλουμε να αποτελέσουν αντικείμενο παρανόησης ή παραποίησης οι θέσεις μας και να πιστέψει κάποιος ότι δεν έχει το δικαίωμα άποψης ο μη ειδικός σε θέματα Ιστορίας. Αντίθετα, δηλώνουμε ότι για επίμαχα θέματα θα πρέπει να ανοίξει πλατύς διάλογος από όλες τις πλευρές, με όλες τις αλληλοσυγκρουόμενες απόψεις, όπου θα έχουν δικαίωμα έκφρασης όλοι, χωρίς κοινωνικούς ή μορφωτικούς αποκλεισμούς. Θεωρούμε πολύ εποικοδομητικό αυτό το διάλογο για δύο λόγους :
αφενός μεν θα επαναπροσδιοριστεί τι είναι εθνικό και τι δεν είναι (αλήθεια, έχει αναρωτηθεί ο αρθρογράφος που έκανε το ʽρεπορτάζʼ στο «Πρώτο Θέμα» ποιος καθορίζει κάθε φορά τι είναι εθνικό και τι αντεθνικό;), εφόσον έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί οι χαλεποί καιροί των εθνοκάπηλων και η χώρα μας αποτελεί ευνομούμενο ευρωπαϊκό κράτος, και
αφετέρου θα αξιοποιήσουμε ως διαρκές εθνικό παρόν και ζωντανή ελληνική παράδοση τον αγωνιστικό συνταγματισμό για ανθρώπινα δικαιώματα και δημοκρατικές ελευθερίες και όχι το παρελθόν του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» και της «συμμόρφωσης προς τας υποδείξεις»
Στ) Εκφράζουμε τη συμπαράσταση και την υποστήριξή μας προς τον κ. Γ. Κόκκινο, όπως και προς κάθε πολίτη που υφίσταται ψυχολογική βία, επειδή διατυπώνει προφορικά ή γραπτά τις απόψεις του, ιδιαίτερα όταν αυτές είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες και ʽκοινός τόποςʼ για την πανεπιστημιακή κοινότητα. Αν αυτές δεν είναι αρεστές σε κάποιους, αυτοί, βεβαίως, έχουν κάθε δικαίωμα να αντιπαραθέσουν τις δικές τους. Νομίζουμε, όμως, ότι είναι ανέντιμο να υποκαθίστανται τα επιχειρήματα από κατασκευασμένα ψεύδη, σπίλωση του εκπαιδευτικού έργου και του ήθους του κ. Γ. Κόκκινου και αφελείς αλλά εξοργιστικές απειλές.
Ζ) Καλούμε κάθε πολίτη με δημοκρατικές ευαισθησίες να αντιταχθεί σε τέτοιες μεθοδεύσεις και να υπογράψει τη διαμαρτυρία μας. Ιδιαίτερη έκκληση κάνουμε σε επώνυμους πνευματικούς ανθρώπους, των οποίων η φωνή έχει μεγαλύτερη εμβέλεια από τη δική μας, να αντιδράσουν, με όποιο τρόπο θεωρούν πρόσφορο, στην απόπειρα κατασκευής ανθελληνικής υστερίας, εκφοβισμού και φίμωσης της ελεύθερης έκφρασης.
Πιστεύουμε ότι το πρόβλημα αυτό δεν αφορά μεμονωμένα πρόσωπα, αφορά όλους μας. Και γιʼ αυτό η απουσία παρέμβασης σημαίνει έλλειψη συλλογικότητας και η έλλειψη συλλογικότητας έλλειμμα Δημοκρατίας.

Αθήνα 18/7/2009

 

www.petitiononline.com/KOKKINOS/petition.html

16/07/2009 - Posted by | -Διάφορα, -Πολιτική

7 Σχόλια »

  1. Πως κάνετε έτσι ρε σεις…
    Mια θέση στο πανεπιστήμιο πάνε να φάνε …δεν αξίζει ένα δισέλιδο σε κυριακάτικο φύλλο ?

    Σχόλιο από thrax | 16/07/2009

  2. Μίζα θέλει ο δημοσιογράφος
    την αλήθεια να μην πει,
    μίζα και η εφημερίδα
    για να αλλάξει τακτική.

    Σχόλιο από ενας μπάρμπας | 16/07/2009

  3. Θα πρέπει με κάθε τρόπο να περιφρουρηθούν οι ακαδημαϊκές ελευθερίες που σήμερα δοκιμάζονται ποικιλότροπα.Πού είναι οι αντιδράσεις του πνευματικού κόσμου;

    Σχόλιο από Eva Neocleous | 16/07/2009

  4. «Οι ιδέες της άρχουσας τάξης είναι, σε κάθε εποχή, οι άρχουσες ιδέες, δηλαδή η τάξη, που είναι η άρχουσα υλική δύναμη της κοινωνίας, είναι συνάμα και η άρχουσα πνευματική δύναμη. Η τάξη, που έχει στη διάθεσή της τα μέσα της υλικής παραγωγής, διαθέτει για τούτο ταυτόχρονα και τα μέσα της πνευματικής παραγωγής, έτσι της είναι συνάμα υποταγμένες κατά μέσον όρο οι ιδέες όσων δεν έχουν τα μέσα της πνευματικής παραγωγής. Οι άρχουσες ιδέες απλώς και μόνο εκφράζουν ιδεατά τις κυρίαρχες υλικές συνθήκες, τις κυρίαρχες υλικές συνθήκες διατυπωμένες σε ιδέες. Άρα τις συνθήκες, που κατασταίνουν ακριβώς κυρίαρχη τη μία τάξη, άρα τις συνθήκες της κυριαρχίας της». Μαρξ (Η γερμανική ιδεολογία).

    Ετσι για να θυμηθούμε και λίγο τον Κάρολο Γιολτάσια ( εκεί που δεν φτάνει το γκλόμπ του αστυνομικού φτάνει το ψέμα του δημοσιογράφου)..και για να μην ξεχναμε ο Θέμος ηταν κάποτε αριστερό αστέρι που έμαθε καλά τον Κιτρινισμό .

    Σχόλιο από kiamul | 17/07/2009

  5. Πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Κατερίνης κατά το τριήμερο 10-11-12 Ιουλίου, στο χώρο του Συνεδριακού Κέντρου του δήμου της πόλης η 5η Πανελλήνια Συνάντηση Ποντιακής Νεολαίας της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος.

    Σχόλιο από theo | 18/07/2009

  6. Ο Γιώργος Κόκκινος και η διαμόρφωση εθνικής συνείδησης.

    Συμπαράσταση στον πανεπιστημιακό που εγκαλείται για την πολύπλευρη κριτική του σκέψη.

    Σχετικά:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_15/07/2009_322198, 2009-07-15

    http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank14_7_9_1054.php, 2009-7-14

    http://www.rodiaki.gr/v3/index.asp?archive=548&page=14, 2009-7-12

    http://www.rodiaki.gr/v3/index.asp?archive=546&page=12, 2009-7-10

    http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank09_7_9_0320.php, 2009-7-8

    Οι ιδέες του Γ. Κόκκινου για την Ιστορία και την Διδακτική της σε καμμία περίπτωση δεν στρέφονται ενάντια στη διαμόρφωση εθνικής συνείδησης, όπως εσφαλμένα υποστηρίχθηκε.

    Επικρίνουν, μεν, και συχνά με αυστηρότητα, τις εθνικιστικές (και όχι μόνο) μονομέρειες και υπερβολές, υποστηρίζουν όμως, σθεναρά, την ανάπτυξη μιας εθνικής συνείδησης ανοιχτής και ευαίσθητης στις γνώμες των Άλλων (των άλλων λαών και πολιτισμών, των άλλων εθνοτήτων), όπως αρμόζει στην παγκόσμια, πολυφωνική κοινωνία της εποχής μας, για την οποία καίριας σημασίας μέλημα αποτελεί η εξεύρεση τρόπων ειρηνικής συνύπαρξης δια μέσου της αλληλοκατανόησης. Μία τέτοια, περιεκτική-συμπεριληπτική, μορφή εθνικής συνείδησης προάγει τον αμοιβαίο σεβασμό των πολιτών και των πολιτισμών, την κουλτούρα του ισότιμου διαλόγου, την ενσωμάτωση των διαφορετικών στοιχείων στο ίδιο κοινωνικό σύνολο. Αντίθετα, αποστρέφεται τους κάθε είδους αποκλεισμούς και δαιμονοποιήσεις που κατά το παρελθόν συνετέλεσαν στο να οδηγηθεί η ανθρωπότητα σε μαζικά εγκλήματα, εθνικές τραγωδίες, γενοκτονίες ή άλλες καταστροφές.

    Με τις πολυδιάστατες-πολυμερείς, μερικές φορές αιχμηρές, αλλά και διεξοδικά τεκμηριωμένες κριτικές του τοποθετήσεις ο καθηγητής –όπως οφείλει να κάνει, επιδιώκοντας την αντικειμενικότητα– στην πραγματικότητα εμβαθύνει και διευρύνει την αντίληψη περί εθνικής συνείδησης, αφενός, επειδή την συναρτά με ζητήματα ιδεολογικά, πολιτικά, κοινωνικά, πολιτισμικά και εκπαιδευτικά, αφετέρου, επειδή αξιολογεί μεθοδικά κάθε άποψη, αποτιμώντας τα εκάστοτε υπέρ και κατά.

    Κατά συνέπεια, η πολυπρισματική ιστορική κριτική του Γ. Κόκκινου, συνυπολογίζοντας κοινούς τόπους της Παιδαγωγικής της Ειρήνης και της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, συμβάλλει ουσιαστικά στη συγκρότηση μιας υγιούς εθνικής συνείδησης, ικανής να αποφύγει τις στρεβλώσεις του παρελθόντος, να ανασυντάξει δημιουργικά το δυναμικό της ισορροπώντας μεταξύ συνέχειας και αλλαγής, αλλά και να αντιληφθεί η ίδια τις ιστορικές προϋποθέσεις της δημιουργίας της.

    Και είναι κρίμα –αλλά δυστυχώς ευεξήγητο– που η πληθωρική κριτική σκέψη ενός διεθνώς καταξιωμένου επιστήμονα, ενώ στον πανεπιστημιακό χώρο της ελεύθερης διακίνησης ιδεών –στον οποίο ανήκει– λογίζεται ως εφόδιο και τον έχει οδηγήσει στην κατάκτηση μιας ήδη αξιοζήλευτης θέσης, αντίθετα, από ένα μέρος του ελληνικού δημόσιου χώρου διαβάζεται αποσπασματικά, παρανοείται, εκλαμβάνεται ως στοιχείο ανατρεπτικό και καταγγέλλεται.

    Παναγιώτης Γατσωτής, εκπαιδευτικός

    Αγαθοκλής Αζέλης, ιστορικός

    Γαβρίλης Λαμπάτος, ιστορικός

    ————–
    από : http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank16_7_9_0135.php

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/07/2009


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: