Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-«Φροντιστήριο Τραπεζούντας»…μια απόπειρα

image0003

«Δεσμευόμαστε , το περιοδικό να αποτελέσει το ελεύθερο βήμα για την έκφραση των νέων του οργανωμένου ποντιακού χώρου και όχι μόνο, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην ανάδειξη των προβληματισμών των νέων και στη διαμόρφωση ιδεών , προτάσεων και πολιτικών για την επίλυση τους…»

 

 

Κάθε προσπάθεια – απόπειρα που ξεκινάει με παρόμοιες προθέσεις δεν μπορεί παρά να είναι επιδοκιμαστέα.  Εστιάζουμε στο  «ελεύθερο βήμα « και στο » όχι μόνο» του σημειώματος της συντακτικής ομάδας που στις μέρες μας και ειδικά στον ποντιακό χώρο είναι ζητούμενα.  Ευχόμαστε οι καλές προθέσεις να γίνει κατορθωτό να πραγματοποιηθούν.

Ρίχνοντας μια διαγώνια ματιά στις σελίδες του περιοδικού και χωρίς αυτή να αποτελεί «κριτική» για το περιοδικό, να σημειώσουμε το εξαιρετικό image0005σημείωμα της συντακτικής ομάδας για την ποντιακή γλώσσα που φιλοδοξεί «…να συμβάλλει στην διατήρησή της …. όχι βέβαια σαν μουσειακό είδος , αλλά , σαν ένα ζωντανό μέσο έκφρασης των συναισθημάτων, των στοχασμών και των σύγχρονων κοινωνικών προβλημάτων των Ποντίων….»

Ο αναγνώστης αφού περάσει από τις καθιερωμένες χαιρετούρες των αρμοδίων θα συναντήσει ένα κείμενο της Μυροφόρας Ευσταθιάδου για «τα καλαντόφωτα» ,  περνώντας δε από ένα «φτωχό» αφιέρωμα για το φροντιστήριο με τα πολλά «ν»  (συμπαθάτε με παιδιά αλλά υποστράτηγος για το φροντιστήριο -να γράψει και κανένας φιλόλογος για τα F-16 τότε !!!), θα συναντήσει ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα του Κώστα Φωτιάδη στον Φίλωνα Κτενίδη και την «Καμπάνα του Πόντου».

Ακολουθεί το εξαιρετικό ποίημα, στην ποντιακήν βεβαίως, του Κοσμέτε αφιερωμένο στον μεγάλο Χρύσανθο , ολίγον χαβίτς και ωτία και θα πέσει μπροστά στο «Προσφυγικό κίνημα σήμερα και ο αντιπροσφυγικός αναθεωρητισμός» του Βλάση Αγτζίδη βεβαίως βεβαίως.

Παρουσίαση μερικών ποντιακών συλλόγων της περιοχής και τέλος.

Γενικό συμπέρασμα : Υπο την προϋπόθεση της τήρησης των δεσμεύσεων της συντακτικής ομάδας * ,  μια αξιόλογη, καλαίσθητη  προσπάθεια σε μέγεθος (περιοδικού) που του δίνει μια «υπόσταση».  Θα προτιμούσαμε ο τίτλος να στόχευε στο «νέων του ποντιακού χώρου και όχι μόνο» και να μην  ήταν και τόσο «σφιχτός»  αλλά περί ορέξεως ουδείς λόγος…

Μπράβο παιδιά..

* Συντακτική ομάδα : Περιφερειακή επιτροπή νεολαίας του ΣΠΟΣ Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου της ΠΟΕ

Advertisements

17/03/2009 - Posted by | -Διάφορα, Yason Burnu

60 Σχόλια »

  1. Κάθε προσπάθεια ας έχει ούριο άνεμο.
    Αρκεί η ταχύτητα και η ζέση της αρχής να παραμείνουν αμείωτα.
    Και κυρίως, οι σελίδες του περιοδικού να αποτελέσουν μία προσπάθεια επαφής με το παρελθόν των προγόνων μας. Μιας δυναμικής και δημιουργικής επαφής όμως διότι η ολίσθηση σε παρεθέσεις μαρτυρολογίων και σε θρηνολογικές περιγραφές θα αποτελεί απλώς μία επανάληψη.
    Δεν θέλουμε να μάθουμε το πως. Το «γιατί» ψάχνουμε, με βάση κυρίως ότι με το «αν» δεν γράφεται ιστορία και με την επίγνωση ότι αποτελεί λάθος η εκ των υστέρων προφητεία.

    Καλή αρχή!

    doctor

    Σχόλιο από doctor | 17/03/2009

  2. Μπράβο κι από μένα

    Δώστε βάση στις παραινέσεις του doctora και ελπίζω η εμπειρία μου να σας είναι αχρείαστη.

    Ομέρ ο πριονίδης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 17/03/2009

  3. Γιούχου!Θα γράψω και γω!τα μαρτύρια μιας σύγχρονης μη ποντίας κοπέλας από τους κάποτε μαρτυρήσαντες πόντιους!για να μάθετε και την αλλη, σκοτεινή πλευρά, της υπάρξεώς σας!διότι αναγκάστηκα να φάω ένα πικρό πράγμα από καλαμποκάλευρο και πραγματικά μαρτύρησα!τι άλλο θα κάνω για τον Πόντιό μου, δεν ξέρω….

    Σχόλιο από partizana | 17/03/2009

  4. Μπράβο, μπράβο, μπράβο. Ειδικά το όνομα που διαλέξατε είναι από μόνο του μαγνήτης.

    Σχόλιο από simple man | 17/03/2009

  5. Παρτιζάνα, τό έσχατο πού μπορείς να κάνεις είναι αυτό πού ηταν καθημερινή συνήθεια στόν Πόντο:
    Θά πλύνεις τά πόδια τού πεθερού σου πρίν κάτσουν να φάνε στό τραπέζι καί μετά εσύ θα κάθεσαι όρθια χωρίς να μιλάς καί κρατώντας την λάμπα για να τούς φωτίζεις όσο θα τρώνε.

    Θά μιλήσεις μόνο εάν σού τό επιτρέψει ο πεθερός σου..
    Αφού φάνε καί κάνουν μουχαμπέτι, τότε θα κάτσεις γιά φαγητό.

    Νά σκεφτείς, ότι η γιαγιά μου θεωρούσε πολύ προοδευτικό τόν προπάππο μου καί πεθερό της, πού από την πρώτη ημέρα πού πήγε νύφη στό σπίτι του, τής είπε «Ελένη, εσύ θά είσαι σάν παιδί μου, καί δέν θέλω να κάνεις αυτήν τήν συνήθεια»

    Σχόλιο από vripol | 17/03/2009

  6. χριστε μου!!!!!!!!Πού έχω μπλέξει η απροστάτευτη προσφυγοπούλα?!!Ναι αλλά γιατί λένε ότι οι πόντιες είναι πολύ τσαούσες?Είναι κι αυτό ένας μύθος ή από ένα σημείο και έπειτα, βρήκε διέξοδο ο τσαμπουκάς τους?!Θα μου πεις μετά ανακαλύφθηκε το ηλεκτρικό και δε χρειαζόταν να κρατάει καμια δόλια τη λάμπα..Τρομαχτικό, όπως και να χει!

    Σχόλιο από partizana | 17/03/2009

  7. «..Πού έχω μπλέξει η απροστάτευτη προσφυγοπούλα?!!..»

    Εκφράζομεν την βαθυτάτην οδύνη μας και την απόλυτον κατανόησή μας δια την κατάστασην εις την οποίαν περιήλθε η αγαπητή μας partizana.
    Διατελούμεν εις την διάθεσή της δια να απαλύνομεν τας συνεπείας της τραγικής καταστάσεως την οποία διάγει.
    Υπομονή αγαπητή, υπομονή..

    Ομέρ υπομονετικός

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 17/03/2009

  8. ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ.
    ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΦΩΝΗ

    Σχόλιο από TRIPONIA | 17/03/2009

  9. μπραβο για την προσπαθεια! παραλληλα καλω καθε δημοκρατη να παρει την μονη δημοκρατικη εφημεριδα του ποντιακου ελληνισμου τον «Ευξεινο Ποντο» του τρεχοντος μηνος για να διαβασει την λογοκριμενη ιστορια του ΙΛΙΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ απο την Λιβερα Τραπεζουντος,τον προλογο του Παφραλη νομικου Θοδωρη Παυλιδη που αναφερεται στην μεγαλη συμμετοχη των μωμοερων την 4η γεναρη 2009 στην ιστορικη Λιβερα οπως και στο βιβλιο του Καραγκιοζ που βρισκει το δρομο προς το τυπογραφειο και φωτιζει την ζωη χριστιανων και μουσουλμανων στην λιβερα στις αρχες του αιωνα. προσκαιρη η δραση των προσκαιρων λογοκριτων με την γερικη ψυχη σε αντιδιαστολη.αν θελει το μπλογκ ας κατεβασει το σχετικο αφιερωμα απο την εφημεριδα για να το δουν και αλλοι.ευχαριστω

    Σχόλιο από γεωργιαδης γιωργος | 17/03/2009

  10. Καλοτάξιδο. Και να κρατήσετε ψηλό το επίπεδο.

    Επίσης πολύ ενδιαφέρον, σοβαρό και δημοκρατικό είναι και το περιοδικό που βγάζει ο Πάνος Καϊσίδης με τίτλο «Ποντιακά»

    Νομίζω ότι άρχισε η επανέκδοση των «Ποντιακών Νέων» από τον Γαβριήλ Αβραμίδη. Με τις ευχές μου…

    Επίσης καλό είναι και το περιοδικό «Το Όραμαν» που βγάζει ο Σύλλογος Ποντίων Ωραιοκαστρου.

    Καλό θα ήταν να παρουσιάζατε τα έντυπα αυτά.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 17/03/2009

  11. “…να συμβάλλει στην διατήρησή της …. όχι βέβαια σαν μουσειακό είδος , αλλά , σαν ένα ζωντανό μέσο έκφρασης των συναισθημάτων, των στοχασμών και των σύγχρονων κοινωνικών προβλημάτων των Ποντίων….”

    Ενδιαφέρον ακούγεται
    Συνεχίστε έτσι..

    Σχόλιο από sarantamilakokkina | 17/03/2009

  12. Με μεγάλη περηφάνια μπορώ να πω ότι η Ιερή μου Δούλη Dannossiel έχει χρησιμοποιήσει και αυτές τις τουαλέτες…
    μετά απο τον θρίαμβο της στο Κυότο κατάφερε και συνέχισε το έργο της και εκεί.

    Σχόλιο από Θεά Καφροδίτη | 18/03/2009

  13. Καλώς τη μοναδική μας Θεά.

    Και την ευχαριστούμε που, έστω σπάνια, επισκέπτεται τους ταπεινούς πιστούς της (αριστεροπόντιους) δούλους της.

    Ομέρ ο πιστός δούλος της Ιερής Δούλης της μοναδικής Θεάς (κι όχι φρου-φρου, Κανέλλη κι αρώματα!!!)

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 18/03/2009

  14. Άθλιες κόρες και ιερές δούλες του Ναού της Καφροδίτης
    Εξηγηθείτε
    Κάντε λιανά τα περί τουαλετών και άλλων δραστηριοτήτων της Dannossiel

    Αθλιε…Ομέρ, βλέπω είσαι έτοιμος να μας πουλήσεις για τις Άθλιες…Συγκρατήσου

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 18/03/2009

  15. Θα ήθελα κύριες και κύριοι να είστε επιεικείς όσον αφορά αυτή την προσπάθεια ( του περιοδικού-εφημερίδα) , γιατί τα λάθη που υπάρχουν σε αυτή την προσπάθεια δεν έγιναν εσκεμμένα ….

    …είναι το πρώτο τεύχος και χάρις την απειρία που μας »διακρίνει» έχουμε το δικαίωμα ( θέλω να πιστεύω ) να κάνουμε λάθη ………
    …..απλά να γνωρίζεται ότι αυτά τα λάθη θα προσπαθήσουμε στο μέλλον να μην τα επαναλάβουμε……

    ………..θα θέλαμε όλοι να μας »πείτε» τις παρατηρήσεις σας και τις επισημάνσεις σας……γιατί πιστεύω ότι θα μας βοηθήσουν στο δεύτερο τεύχος να γίνουμε καλύτεροι…….

    Υ.Σ. 1
    Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι μαζί με το περιοδικό δίνεται ΔΩΡΕΑΝ ( όπως και το »περιοδικό» ) το CD της “Καμπάνας του Πόντου”.

    Υ.Σ. 2
    Το »περιοδικό» διανέμεται δωρεάν , από την ΠΟΕ , σε όλους τους Συλλόγους της ΠΟΕ

    Σχόλιο από tasos | 18/03/2009

  16. Τάσο δεν κατάλαβα αυτό το:

    «..Το ”περιοδικό” διανέμεται δωρεάν , από την ΠΟΕ , σε όλους τους Συλλόγους της ΠΟΕ..»

    Δηλαδή δεν θα πουλιέται έναντι μιας κάποιας τιμής έκδοσης; Ούτε θα υπάρχουν συνδρομητές;

    Εάν αυτό είναι αλήθεια, επίτρεψέ μου να εκφράσω την βαθύτατη διαφωνία μου. Κάθε εκδοτική απόπειρα πρέπει να είναι αυτόνομη για να μπορεί να εκφράζει την άποψη της κοινωνικής ομάδας που την εκδίδει. Δεν είναι δυνατόν να βασίζεται σε επιχορηγήσεις και στην καλή διάθεση Μαικήνων.

    Δείτε το….

    Επίσης, εάν θέλει κάποιος από τους φίλους μας να το προμηθευτεί τι πρέπει να κάνει;

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 18/03/2009

  17. τασος… θα βγει και …2ο τευχος, γιοκσαμ?

    Σχόλιο από γεωργιαδης γιωργος | 18/03/2009

  18. Αν θέλει κάποιος να προμηθευτεί ή να γίνει συνδρομητής στο »περιοδικό» θα πρέπει να μας το ζητήσει μέσο μαιλ ( δυστυχώς μέσα στο περιοδικό δεν γράψαμε κάποιο μαιλ , είναι από τα λάθη που κάναμε και θα διορθώσουμε) ή αν μπορεί να βρει το τηλ ( π.χ. Μέσο της ΠΟΕ ή κάποιου κοινού γνωστού )

    Όσο για το μαιλ θα πρέπει να το »κάνουμε» μετά από απόφαση της ΠΕΝ , στην συνεδρίαση που θα κάνουμε…..εννοείται ότι μετά θα το δημοσιεύσουμε…..

    Όσο αφορά το κομμάτι για το αν θα πουλιέται …….θα με βρεις να συμφωνώ και να διαφωνώ μαζί σου ………
    ….δεν πιστεύω ότι η προσπάθεια αυτή πρέπει να έχει τιμή …..πολύ απλά ο σκοπός του »περιοδικού» δεν είναι για να βγάλουμε »χαρτζιλίκι» , αλλά και ούτε να επιβαρύνουμε (με οποιοδήποτε χρηματικό ποσό) κάποιον αναγνώστη ….το μόνο που θέλουμε είναι να προσφέρουμε όσο μπορούμε και όπως μπορούμε ( πάντα στα πλαίσια του θεμιτού ) στα »ποντιακά»….

    ……..όσο αφορά τις »»επιχορηγήσεις και στην καλή διάθεση Μαικήνων. »» πιστεύω ότι θα βρούμε έναν τρόπο …….καλή διάθεση και πίστη θέλει, όλα τα άλλα έρχονται με συστηματική δουλειά (πολύ , μα πάρα πολύ δουλειά) και με πολύ υπομονή ( μα πάρα πολύ υπομονή )……

    Σχόλιο από tasos | 18/03/2009

  19. taso

    μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και μπράβο. Όμως ένα περιοδικό πρέπει να πουλιέται τουλάχιστον στην τιμή κόστους. Δεν είναι έντυπο διαφημιστικό που μοιράζεται δωρεάν. Ο αναγνώστης που θα το διαβάσει πρέπει το επιλέξει ελεύθερα και να «βάλει το χέρι στην τσέπη» συνειδητά.

    Νομίζω ότι το ελεύθερο μοίρασμα δεν είναι σωστό. Δεν υπάρχει καμιά επιλογή και συνειδητή απόφαση για απόκτηση του περιοδικού, αλλά αποδοχή ενός δώρου.

    Και αν το πουλάτε και βγάλετε και κέρδη μπράβο και καλύτερα. Υπάρχουν τόσες πολλές ανάγκες για εκδηλώσεις, συναντήσεις, προσκλήσεις ειδικών που μακάρι να βγάλετε πολλά για να μπορείτε να καλύψετε ένα μικρό μέρος από τις νάγκες αυτές.

    Πάντως θα σου πρότεινα να δώσεις ένα μέιλ όπου θα μπορεί όποιος θέλει να εκδηλώσει το ενδιαφέρον.

    Εν τω μεταξύ συγχαρητήρια που καταφέρατε να μοιράσετε και το σι-ντι με την εκπληκτική ερμηνεία της Καμπάνας του Πόντου. Πώς το καταφέρατε βρε θηρία!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 18/03/2009

  20. επειδη ειναι για τα θηρια τα θηρια φαγανε τα θηρια κατ αλλα θηρια

    Σχόλιο από γεωργιαδης γιωργος | 18/03/2009

  21. Καλησπέρα κυρίες και κύριοι, λέγομαι Χαλκίδης Γιώργος και ανήκω στην διοίκηση της ΠΕΝ Δυτ. Μακεδονίας & Ηπείρου, όπου επιμελήθηκε την προσπάθεια της έκδοσης του περιοδικού.

    Με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον διάβασα τις απόψεις σας και θα ήθελα να θίξω κάποια θέματα όπου έχετε ρήξη στο τραπέζι.
    1ον Δυστυχώς ακόμα δεν έχουμε καταφέρει να έχουμε έναν αρκετά μεγάλο αριθμό περιοδικών για να μπορέσουμε να το διαθέσουμε σε όποιον θα ήθελε να το διαβάσει (όπως έχουμε αναφέρει μας ενδιαφέρει πάνω απ’ όλα η νεολαία).
    2ον Θα μπορούσαμε κάλλιστα να βάλουμε κάποιες διαφημίσεις μέσα και έτσι να βγάλουμε τα προς το ζην (και του περιοδικού και τα δικά μας ), αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος μας, και ποτέ δεν θα γίνει.
    3ον Δίνοντας κάποια τιμή στο περιοδικό, αυτό θα σήμαινε ότι το περιοδικό θα είχε κάποιο συγκεκριμένο αντίτιμο, ενώ για εμάς (που ένας θεός ξέρει τι κάναμε για να το έχετε εσείς στα χέρια σας) αυτό το περιοδικό έχει ανεκτίμητη αξία.
    Πάντως από το επόμενο τεύχος θα υπάρξουν πολλές αλλαγές, σε ύφος πιο νεολαιϊστικο (ας μου επιτραπεί η έκφραση).

    Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν στην προσπάθεια αυτήν γράφοντας κάποιο άρθρο, τον Μητροπολίτη Δράμας κ.κ Παύλο καθώς και την Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως & Σταυρουπόλεως για την χρηματοδότηση του cd, καθώς και της Νομαρχίες της περιφέρειας μας γιατί από την πρώτη στιγμή στάθηκαν αρωγή σ’ αυτήν την εκδοτική προσπάθεια.

    Ελπίζουμε να σας άρεσε, για όσους το διαβάσατε, και ευχαρίστως θα δεχόμασταν τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.

    Για οποιονδήποτε θελήσει κάτι παραπάνω το email μου είναι αυτό: halk_geo@yahoo.gr

    Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.

    Σχόλιο από Halk | 19/03/2009

  22. Άσχετο , ίσως όμως και σχετικό…..

    «Η μνησικακία είναι ένα συναίσθημα που εμπεριέχει το στοιχείο του φθόνου, της ζήλιας και της εκδικητικότητας, πλην όμως, επειδή συνοδεύεται από τη χρόνια αίσθηση της μειονεξίας και της αδυναμίας αντίδρασης, οδηγεί σε παθητικότητα και σε μια ηθικολογική αυτοωραιοποίηση».
    Νίκος Δεμερτζής

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 19/03/2009

  23. Και το ταξίδι ξεκινά…

    Μετά από απουσία ορισμένου χρόνου, αναγκαίου για την συντήρηση του υποβρυχίου, την αναπλήρωση των προμηθειών και την ξεκούραση του προσωπικού… καταδυόμαστε και πάλι στον ωκεανό, πανέτοιμοι να τορπιλλίσουμε τα κακώς κείμενα του χώρου μας.

    κ. Συντονιστή-Πρόεδρε και πλέον Εκδότη με εντυπωσιάζεις… Περιοδικό διαβάζω εκδόσατε και ελπίζω να το δω, γιατί το delivery που ανέλαβε τη διανομή δεν φημίζεται και για την συνέπεια των παραδόσεων του…

    Επειδή σε κάποιο σχόλιο διάβασα και την εμπλοκή Σεβασμιωτάτου… ελπίζω να μην έχεις τάσεις αναχωρητισμού και παπαδικής.

    Βέβαια προτίθεμαι να καταβάλω το αντίτιμο για το συλλεκτικό πρώτο τεύχος, αν και διάβασα ότι τιμή δεν έχει.

    Θα πληρώσω σε ρούβλια… αν και η τωρινή ισοτιμία δεν είναι η πλέον συμφέρουσα.

    Αλήθεια το 2ο τεύχος για πότε να το αναμένω??

    Γιατί κυκλοφορούν από φήμες και σχόλια… μέχρι και… περίεργες αποφάσεις!!!

    Και επειδή η αξιοπιστία είναι σήμα κατατεθέν του υποβρυχίου, σκοπεύω να επανέλθω με μια τορπίλη δώρο.

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 19/03/2009

  24. Και μια απορία… στο περιοδικό έχει και φωτογραφία σου κ. Συντονιστή-Πρόεδρε-Εκδότη??
    Γιατί τότε η αξία του θα είναι ανεκτίμητη…

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 19/03/2009

  25. Κόκκινος Οκτώβρης ..αυτό το »’πλέον Εκδότη με εντυπωσιάζεις »’ με κάνεις και κοκκινίζω , άσε που μόνο έκδοτης δεν πιστεύω ότι είμαι….

    για το δεύτερο τεύχος θα βάλουμε μπροστά τις μηχανές μετά από την συνεδρίαση των Γρεβενών που θα γίνει στον ποντιακό σύλλογο Κιβωτού , ώρα 18:00 για κάθε ενδιαφερόμενο , την Κυριακή στης 22 Μαρτίου.

    Όσο για δική μου φώτο στο περιοδικό δεν έχω βάλει στο »περιοδικό» …..όχι γιατί υπηρετώ τα »πιστεύω» μου , αλλά γιατί δεν βγαίνω καλός στις φώτο……. η αιτία είναι ότι λόγω της πλούσιας κόμμωσης μου δημιουργώ αντηλια …ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    Σχόλιο από tasos | 20/03/2009

  26. Χμμ
    Βλέπω Κόκκινε Οχτώμβρη άμα τη συντηρήση του υποβρυχίου, επανέκαμψες με στολή παραλλαγής και προειδοποιητικές βολές που μάλλον για πυρά αντιπερισπασμού πρόκειται.
    Τις τορπίλες τις φυλάς για αργότερα.
    Εν αναμονή λοιπόν….

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 20/03/2009

  27. Εκτιμώ κ. Mumul ότι η Κιβωτός κρύβει πολλά μυστικά… και ο κ. Πρόεδρος-Συντονιστής-Εκδότης και παρ’ολίγον Αναχωρητής σε επουράνιες πνευματικές αναζητήσεις θα μας κατατοπίσει περί των ειλημμένων στη σεμνή και όμορφη συνεδρίαση.

    Όσο δε για το αναψοκοκκίνισμα του κ. Προέδρου-Συντονιστή-Εκδότη, σε απόχρωση όμοια με εκείνη των υποκαμίσων του κ. Γενικού, μάλλον από το ωραίο της Κιβωτού θα είναι παρά συνέπεια του ηλιοκάμματος.

    Ευελπιστώ ότι κάποιος θα αξιωθεί να μας ενημερώσει…

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 24/03/2009

  28. Ε Κιβωτός είναι αυτή, ποιός ξέρει τι έχει στα αμπάρια της.
    Επτασφράγιστα τα κρατούν, μυστικά τε και άλλα.
    Ούτε ένα περιστέρι να αμολύσει ο Μωϋσής να δει τι καιρό κάνει έξω και πουθε πέφτει η στεριά (καθώς δεν διαθέτει περισκόπιο όπως ο κόκκινος οκτώβρης).
    Δεηθόμεν εις Κύριον το δικό της Αραράτ λίαν συντόμως να εύρει η εν λόγω Κιβωτός.
    Μέχρι τότε ας μην βαράμε τον πιανίστα.
    Το παλεύει κατά τα φαινόμενα για μια επιτυχή προσάραξη και δεν του πρέπουν σφαίρες , τορπίλλες και άλλα
    πολεμοχαρή.

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/03/2009

  29. ο νωε ητο,ο νωε. αν ητο.

    Σχόλιο από γεωργιαδης γιωργος | 25/03/2009

  30. Μεσίτες, προφήτες, προπάτορες…δύσκολα πράγματα

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 25/03/2009

  31. Μουμούλ,φοβάμαι πώς θά εγκαινιαστεί επιτέλους τό Yason Burnu..

    Σχόλιο από vripol | 25/03/2009

  32. Πολύ χόρτο έπεσε στην παρέα…

    Η Κιβωτός τεντελίζ’ και πάει…

    Σχόλιο από Xortaridis | 26/03/2009

  33. Α σε ‘σέτερα τα τσαλίμια…

    Σχόλιο από Xortaridis | 26/03/2009

  34. Καλώς ήρθες στην παρέα μας hortaridi

    Εμείς χρησιμοιποιούμε το παραδοσιακό τσιφίν από τα όρη της Τραπεζούντας….για άλλους δεν ξέρω…
    Αν θέλεις πες μας παραπάνω για το τεντέλισμα της Κιβωτού και τα ημέτερα τσαλίμια …

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 26/03/2009

  35. Παρατηρώ πως η συζήτηση εξελίσσεται με θρησκειολογικούς συμβολισμούς…
    Να προσέξουμε μόνο μην χτυπήσει σε ξέρα η κιβωτός… και χάσουμε τη γνώση.
    Όσο για τον πιανίστα… μάλλον λυράρης θα ήθελε να είναι. Πάντως το χρόνο του τον έχει και η όποια κριτική γίνεται εκ καλής προθέσεως.
    Για τις παραφωνίες των όψιμων μαέστρων δεν ξέρω…

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 27/03/2009

  36. θα μπορουσε να αποτελεσει θεμα του περιοδικου σας, τασος, η συναντηση του σπος νοτιας ελλαδος και νησων με τον αλεκο αλαβανο?

    Σχόλιο από γεωργιαδης γιωργος | 29/03/2009

  37. Δεν νομίζω…….τι έχει να μας πει το οποιοδήποτε πολιτικό »κόμμα»?………..μήπως θα μας βοηθήσει στην ουσιαστική αναγνώριση της ποντιακής γενοκτονίας?…..ή……..θα δείξει τον »δρόμο» προς την διεθνοποίηση της………..

    Δυστυχώς στηριζόμαστε (σχεδόν πάντα) στο φιλότιμο του βουλευτή……που κατά καιρούς εμφανίζονται κάνα-δυο και μας δίνουν ελπίδες.

    Βέβαια θα πεις είναι μια καλή αρχή να »μιλάμε» με τον πολιτικό κόσμο……είναι η εξουσία αυτού του τόπου……..θα πεις ότι μήπως ήταν καλύτερα να πάει το ΔΣ της ΠΟΕ………θα μου πεις ή θα πει ο οποιοσδήποτε……

    Δεν ξέρω αυτά τα θέματα δεν θα έπρεπε να απασχολούν τον οργανωμένο ποντιακό χώρ(ι)ο* εδώ και χρόνια ……. αλλά τι να πει κανείς ………

    »»»Και ερωτώ εγώ ο αδαείς : καλά με τόσο »μίλημα» στα τόσα χρόνια δεν έπρεπε να είχε »πέσει» η γκόμενα ακόμα ?……………τόση σεμνότης δεν την αντέχω»»»»’

    *αστειεύομαι …
    @@@ δεν πιστεύω να στεναχωρηθεί κανένας πόντιο-πατέρας με το αστειάκι μου @@@

    Σχόλιο από tasos | 04/04/2009

  38. Κύριε Πρόεδρε-Συντονιστή-Εκδότη θα πρέπει να περιμένω ως την 19η Μαΐου για να πάρω το πρώτο τεύχος του περιοδικού??

    Επίσης, παρατηρώντας το site της Νεολαίας της ΠΟΕ, διαπίστωσα ότι το έκαναν το θαύμα τους πάλι, άγιες μέρες που είναι… Για να διαπιστώσεις ποιός εξέδοσε το περιοδικό μάλλον θα πρέπει σχολαστικά και με προσοχή να το διαβάσεις…

    Και κάτι ακόμη… ο εξωτερικός συνεργάτης που αναφέρετε εκεί είναι έμμισθος??

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 12/04/2009

  39. Καλησπέρα σας κυρίες και κύριοι, μιας και βλέπω ότι καθυστέρησε να σας απαντήσει ο Τάσος σε κάποιες ερωτήσεις σας, ας απαντήσω εγώ για να μην μείνετε και με την απορία.

    1ον από την ομοσπονδία μας έχουν πει ότι τα περιοδικά έχουν αποσταλεί προς τους συλλόγους, άρα δεν απομένει παρά να κάνετε μια ερώτηση προς το κοντινότερο ταχυδρομείο,
    2ον στην σελίδα υπάρχουν κάποιες ελλείψεις οι οποίες πιστεύουμε ότι θα διευκρινιστούν στο άμεσο μέλλον, και
    3ον ο κ. Σαββαϊδης δεν είναι έμμισθος και τον ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη βοήθεια του.

    Σχόλιο από Halk | 14/04/2009

  40. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλα σύντροφοι…

    Αν και η παραπάνω διατύπωση φαντάζει αντιφατική με το υποβρύχιο Κόκκινος Οκτώβρης… εντούτοις τηρούμε και σεβόμαστε τις θρησκευτικές παραδόσεις.

    Το πάσχα ήρθε και πέρασε, ο Κύριος ανελήφθει εις τους ουρανούς, ο παραδοσιακός οβελίας έχει χωνευτεί προ πολλού, αλλά το περιοδικό ακόμη δεν αφήχθει…

    Όπως με ενημερώνουν σύντροφοι ανά την Ελλάδα, ακόμη και στην περιφέρεια σου κ. Πρόεδρε-Συντονιστή-Εκδότη, δεν έχει διανεμηθεί το περιοδικό… και η υπόθεση μυρίζει μπαρούτι!

    Όχι, η εποχή των ένοπλων επαναστάσεων μάλλον έχει παρέλθει και μας έμειναν οι βελούδινες αντιδράσεις ποικίλων απαλών χρωματισμών… με ή χωρίς σφυρίχτρα.

    Βέβαια δεν γνωρίζω σε ποιόν πρέπει θα κρεμάσουμε κουδούνια στο τέλος, αλλά πλησιάζει ο καιρός του 2ου τεύχους (θα βγει??) και εμείς δεν έχουμε δει το 1ο…

    Θάμμα, θάμμα θα αναφωνήσουμε…

    Μήπως να αναζητήσουμε στρατηγικό εταίρο για να ιδιωτικοποιήσουμε το delivery της Π.Ο.Ε. κατά το πρότυπο των ΕΛΤΑ??

    Αν και η εποχή δεν ενδείκνυται για τέτοιου είδους επιχειρηματικές συμφωνίες… είναι και οι μετοχές χαμηλά…

    Γιατί αυτή η ολιγωρία που δημιουργεί και πονηρές σκέψεις για την τύχη του όλου εγχειρήματος??

    Για η υπόθεση της έκδοσης είχε παρασκήνιο όπως με ενημέρωσαν οι νότιοι φίλοι μου…

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 21/04/2009

  41. Καλώς τον Κόκκινο Οκτώβρη

    Αν και εμείς το περιοδικό το ελάβαμε όταν αυτό ευρίσκετο επί του πιεστηρίου, οι απορίες και τα ερωτηματικά που θέτεις είναι τουλάχιστον ΕΥΛΟΓΑ…

    Έχω όμως την αίσθηση,ίσως είναι και εντύπωση, ότι » τα λες στην νύφη για να τ’ ακούσει η πεθερά».
    Και ενώ η μεν νύφη φαίνεται εξεπλήρωσε τις υποχρεώσεις της, η πεθερά, πεθερός και λοιπό σόϊ φαίνεται να μην «ακούν»…

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 21/04/2009

  42. Αγαπητέ κ. Mumul

    Όντως η νύφη, στην προκειμένη περίπτωση η Π.Ε.Ν. Δυτικής Μακεδονίας & Ηπείρου, εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις της ως συντάκτης και εκδότης του περιοδικού, το τυπογραφείο ανέλαβε και ολοκλήρωσε το εκτυπωτικό του έργο (κατά δήλωση του υπεύθυνου τύπου κ. Χαλκίδη τα περιοδικά παραδόθηκαν στην Π.Ο.Ε.) αλλά η πεθερά δεν έχει διαλαλήσει ακόμη το νέο.

    Η επίσημη ενημέρωση ήταν και εξακολουθεί, πιστεύω, να ισχύει ότι την αποστολή των περιοδικών ανέλαβε η Π.Ο.Ε. Σωστό, καθότι οι νεολαίες δεν έχουν κουμπαρά, και μπράβο (αν και αυτονόητη) για την κίνηση.

    Όμως…

    Αν όμως έχουν αποσταλλεί από την Π.Ο.Ε. (σχόλιο 1ον: από την ομοσπονδία μας έχουν πει ότι τα περιοδικά έχουν αποσταλεί προς τους συλλόγους) τότε κάποιος εκ των τριών μας κοροϊδεύει…
    είτε η Π.Ε.Ν Δυτικής Μακεδονίας & Ηπείρου δεν απέστειλε τα περιοδικά, κάτι που δεν ισχύει από όσο γνωρίζω και έχω διασταυρώσει.
    είτε η Π.Ο.Ε. ψευδώς ισχυρίστηκε ότι τα έχει αποστείλλει, η ημερομηνία του αποδεικτικού ομαδικής αποστολής των Ελ.ΤΑ θα διέλυε αυτή την εκδοχή…
    είτε τα ΕΛ.ΤΑ. έχουν στείλει τα περιοδικά με το γάϊδαρο… οπότε να διαμαρτυρηθούμε στα οικεία Ταχυδρομεία.

    Σε κάθε περίπτωση η ολιγωρία, δεδομένου ότι το περιοδικό έχει εκτυπωθεί εδώ και καιρό, δημιουργεί εύλογες απορίες σε ορισμένους αλλά και πονηρές σκέψεις σε άλλους

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 22/04/2009

  43. Με όποια ευθύνη και αν έχω σας λέω κύριοι ότι τα περιοδικά στάλθηκαν στην ΠΟΕ εδώ και καιρό…..

    Πριν σταλούν ακόμα τα »ειδοποιητήρια» , για την πανελλήνια συνάντηση νεολαίας , όσο αφορά την συμμέτοχη τους στην αναβίωση-αναπαράσταση των εθίμων……

    Το ποιο εντυπωσιακό είναι ότι τελικά θα τα στείλουν τα περιοδικά με τα »ειδοποιητήρια» για την 19 Μαΐου…….

    Το ποιο τραγικό βέβαια είναι ότι στο παρελθόν κάποιοι με επιβεβαίωσαν ότι τα περιοδικά είχαν είδη σταλεί ……..τώρα αυτοί που με ενημέρωσαν αν θέλουν ας βγουν και ας πουν ότι λάθος κατάλαβα ή άκουσα…………

    Δεν θα κάνω καν τον κόπο να αναφέρω τα ονόματα τους γιατί πολύ απλά δεν ξέρω αν και αυτοί είχαν λάθος ενημέρωση ή αν είπαν »κάτι» έτσι απλά για να το πουν………τι να πω άλλο ;……κουραστικά δεν το ψάχνω ……… θα κάνω κάτι πολύ απλό : θα συνεχίσω να συμμετέχω ( ουσιαστικά ) στην έκδοση του δεύτερου τεύχους του περιοδικού……

    Το δεύτερο τεύχος θα βγει ………θέλαμε βέβαια να συμμετέχουν και οι νεολαίοι ( με άρθρα τους – αφού διαβάσουν το περιοδικό και »δουν» το πως θέλουμε να κινηθούμε) απ’ολη την Ελλάδα , αλλά δυστυχώς λόγο του »χρόνου διανομής » αυτό δεν θα γίνει , μάλλον…..

    Σχόλιο από tasos | 23/04/2009

  44. Τάσο, πούλι μ’

    νομίζω ότι αυτός ο τρόπος έκδοσης δεν είναι παραγωγικός. Θυμίζει τη διαδικασία παραγωγής στη Σοβιετική Ένωση του Μπρέζνιεφ. Πιο πάνω σούγραψα τα εξής, στα οποία επιμένω με ποντιακό -και όχι μόνο- πείσμα: «…ένα περιοδικό πρέπει να πουλιέται τουλάχιστον στην τιμή κόστους. Δεν είναι έντυπο διαφημιστικό που μοιράζεται δωρεάν. Ο αναγνώστης που θα το διαβάσει πρέπει το επιλέξει ελεύθερα και να “βάλει το χέρι στην τσέπη” συνειδητά.

    Νομίζω ότι το ελεύθερο μοίρασμα δεν είναι σωστό. Δεν υπάρχει καμιά επιλογή και συνειδητή απόφαση για απόκτηση του περιοδικού, αλλά αποδοχή ενός δώρου.

    Και αν το πουλάτε και βγάλετε και κέρδη μπράβο και καλύτερα. Υπάρχουν τόσες πολλές ανάγκες για εκδηλώσεις, συναντήσεις, προσκλήσεις ειδικών που μακάρι να βγάλετε πολλά για να μπορείτε να καλύψετε ένα μικρό μέρος από τις ανάγκες αυτές.»

    Και αφήστε την κεντρική ΠΟΕ να ασχοληθεί με πιο σοβαρά θέματα από την αποστολή του περιοδικού. Γιατί έχει πολλά ακόμα να κάνει μέχρι να πιάσει τη βάση!!!

    Το δεύτερο τεύχος να τα βγάλετε με τον τρόπο αυτό, το δημιουργικό και τον αυτόνομο….

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 23/04/2009

  45. omer exis diavasi pote to katastatiko tis poe ?

    Σχόλιο από einos | 23/04/2009

  46. @ Κόκκινε Οκτώβρη
    Επιλέγω τον τρίτο δρόμο,σίγουρο και ασφαλή.
    Με τον γάϊδαρο….
    Επί της ουσίας τώρα, είπαμε, μην βαράτε τον πιανίστα.
    Αν η καθυστέρησις ωφείλεται στην συνήθη γραφειοκρατία έχει καλώς (λέμε τώρα..)
    Αν όχι, τότε μάλλον κάτι πιο σοβαρό συμβαίνει.

    @ Τάσο
    Είπαμε, γερό στομάχι και συνέχιζε το πιάνο…
    Και μην τσιμπάς στις «βολές» του Κ.Ο., Προειδοποιητικές και με καλή διάθεση εικάζω ότι είναι..

    @Ομέρ
    Καλά τα λες εσύ,
    αλλά όπως λέει ο einos έχεις δει το καταστατικό της ΠΟΕ, Πολλώ δε μάλλον όταν υπάρχουν καλοθελητές που τις όποιες δυσλειτουργίες του αντί να τις μειώσουν δείχνουν διάθεση να τις αυξήσουν.

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 23/04/2009

  47. Νομίζω ότι το σχόλιο του κ. Mumul αποτυπώνει αντιπαραγωγικό και άκρως συγκεντρωτικό πλαίσιο εντός του οποίου καλούνται να λειτουργήσουν και να κινηθούν σχήματα όπως τα Π.Ε.Ν. αλλά και η Σ.Ε.Ν. ως πανελλήνιο συντονιστικό.

    Δυστυχώς από οργανωτικής απόψεως η Π.Ο.Ε. είναι ένας συγκεντρωτικός και γραφειοκρατικός οργανισμός, θυμίζοντας την σοβιετικού τύπου οργάνωση, και η όποια διακηρυγμένη αποκέντρωση και αυτοτέλεια λειτουργίας των Σ.Πο.Σ. και των Π.Ε.Ν. εξαντλείται στους τύπους και σε δευτερεύοντα ζητήματα.

    Με συνέπεια πολλές καινοτόμες ιδέες και σκέψεις, ειδικά των νεολαίων, να καταδικάζονται εν τη γέννηση τους καθότι η υλοποίηση τους προσκρούει σε καταστατικές αγκυλώσεις και γραφειοκρατικές δυσλειτουργίες.

    Θα περίμενε κανείς, τουλάχιστον από τα Π.Ε.Ν. και κυρίως τη Σ.Ε.Ν., ως τα πιο δυναμικά (κατά τη συνήθη διακήρυξη…) τμήματα της Π.Ο.Ε., να καταθέσουν δέσμη συγκεκριμένων προτάσεων για την αναμόρφωση του θεσμικού και κανονιστικού πλαισίου που θα επιτρέψει την ουσιαστική απελευθέρωσει της δυναμικής των νέων.

    Η οικονομική αυτοτέλεια, η αυτοδιαχείριση των πραγμάτων, η αποκέντρωση των εξουσιών και λειτουργιών, η εποπτεία και η ανάπτυξη ελεγκτικών μηχανισμών, το internet και οι νεες τεχνολογίες στην υπηρεσία του πολιτισμού μπορούν να αποτελέσουν κεντρικούς άξονες της καταστατικής και λειτουργικής αναμόρφωσης της Π.Ο.Ε. και των περιφερειακών οργάνων της.

    Εκτιμώ πως ο χώρος διαθέτει τα πρόσωπα, την τεχνογνωσία και τη δυναμική να αποβάλλει ένα απαρχαιωμένο και γραφειοκρατικό μοντέλο διοίκησης και να απελευθερώσει τις υγιείς και παραγωγικές δυνάμεις του.

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 24/04/2009

  48. Πάντως, αν ο κ. Πρόεδρος-Συντονιστής-Εκδότης αποφασίσει να προχωρήσει στην υλοποίηση της προτροπής του κ. Ομέρ αναφορικά με την έκδοση του 2ου τεύχους, θα έχουμε ολοσέλιδη καταχώρηση του υποβρυχίου στο οπισθόφυλλο.

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 24/04/2009

  49. @ Κόκκινε Οκτώβρη

    Ίσως δεν κοίταξες αυτήν την φορά πίσω από τα γράμματα.
    Η άποψη για το γάϊδαρο αναφέρεται στο «3ο είτε» του σχ.42, «ποιός μας κοροιδεύει».
    Επέλεξα το ανώδυνο…
    Η επισήμανση μου δε προς τον Ομέρ για τις «δυσλειτουργίες» που αντί να μειώνονται αυξάνονται είναι μια εξ απαλών ονύχων μετάφραση του επόμενου σχολίου σου Νο. 47.
    Εν κατακλείδι συμφωνώ και επαυξάνω με τις επισημάνσεις του σχ.47.
    Οι συγκεντρωτισμοί και τα «προσοχή-ημιανάπαυση» δεν είναι του στυλ μου.

    Υπάρχει όμως ένας κίνδυνος καθόλου αμελητέος.
    Σε όλα αυτά που περιγράφεις (αυτοτέλεια, αυτοδιαχείρηση,αποκέντρωση …) πρέπει απαραίτητα να στηρίζονται σε συμφωνίες – αρχές σε κάποια πολύ απλά πράγματα που θα παραμένουν σταθερές.
    Όχι τρεις την ώρα «όπου φυσάει ο άνεμος» .
    Πολλά από αυτά ανήκουν στην κατηγορία των αυτονόητων που δυστυχώς στον χώρο μας είναι πολύ μικρή αυτή η κατηγορία.
    Π.χ. δεν μπορεί να απαιτείται «άδεια» του κεντρικού οργάνου της νεολαίας για να κάνουν ένα παρακάθι ή ένα χορό κάποιοι νέοι στην Θράκη ή στην Ρόδο.

    Ο τρόπος για να βαδίσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση δεν είναι άλλος από την κατανόηση αυτής της αναγκαιότητας από ανθρώπους οι οποίοι με τις ενέργειές τους θα κατοχυρώνουν και θα δυναμώνουν την ενότητα της ΠΟΕ μέσα από αντιγραφειοκρατικές, καινοτόμες, αυτοδιαχειριζόμενες δράσεις, ανοιχτοί στην κοινωνία και μακριά από φοβικά σύνδρομα.

    mumul

    ΥΣ. Το σαλόνι του 2ου τεύχους μετά από συμφωνία το έχουμε ήδη καπαρώσει για το μπλοκ μας.( τα χρόνια πολλά και άλλα εθιμικά ως γνωστόν ισχύουν για 40 ημέρες, ήτη έως 10 Μαϊου 🙂 )

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 25/04/2009

  50. Καλησπέρα σας κυρίες και κύριοι και χρόνια πολλά,

    1ον θα ήθελα να με συγχωρήσετε για την παραπληροφόρηση σε σχέση με την αποστολή του περιοδικού αλλά μας είχαν ενημερώσει ότι τα περιοδικά είχαν αποσταλεί προς τους συλλόγους, κάτι το οποίο δεν έγινε τελικά όπως σας είπε και ο Τάσος παραπάνω.

    2ον για το θέμα που έχετε θίξει σε σχέση με κάποια έσοδα που θα μπορούσαμε να έχουμε για να μας βοηθήσουν για την υλοποίηση του περιοδικού, θα ήθελα να πω ότι έχουμε σκεφτεί πολλούς τρόπους για να έχουμε έσοδα και να υλοποιήσουμε πάρα πολλά από τα σχέδια μας, αλλά έτσι και πάρουμε στα χέρια μας έστω και ένα σεντ, αυτομάτως, βάσει καταστατικού, μπαίνουν νομικά θέματα στην μέση και θα κάνουμε τους λεβέντες πίσω από τα κάγκελα.

    Λόγω της κάποιας εμπειρίας που είχα από διάφορα άλλα διοικητικά σχήματα, ήξερα ότι για να υλοποιήσουμε κάποια από τα σχέδια που είχαμε στο μυαλό μας θα έπρεπε να έχουμε από κάπου έσοδα, έτσι πρότεινα στην πρώτη συνέλευση που είχαμε κάνει σαν ΠΕΝ να κάνουμε ένα χορό, και κάποιοι με κοίταξαν σαν να έλεγαν <>, δυστυχώς τώρα βλέπω ότι κάποιοι κάνουν χορούς και διαφόρων ειδών άλλες εκδηλώσεις, αλλά σε μας απαγορευόταν.

    Στο δεύτερο τεύχος ελπίζουμε να αντιμετωπίσουμε λιγότερες δυσκολίες σε όλους τους τομείς και θα ήταν τιμή μας να γράψετε και εσείς για κάποιο θέμα που θα μπορεί να ενδιαφέρει την νεολαία.

    Υ.Γ. Μην φοβάστε για το επόμενο σαλόνι, χίλιοι καλοί χωράνε!!!

    Σχόλιο από Halk | 30/04/2009

  51. Ναι επιτέλους το περιοδικό έχει φτάσει σε όλους τους συλλόγους……. χτες……..απ’οτι με ενημέρωσαν

    Σχόλιο από tasos | 08/05/2009

  52. Δόξα σοι, βασιλεύ, Θεέ παντοκράτορ, ότι τη θεία σου καί φιλανθρώπω προνοία ηξίωσάς με τον αμαρτωλόν και ανάξιον δούλον σου τυχείν της κατοχής του ελλογίμου τούτου τεύχους.

    Δέξαι, Κύριε, και την φωνήν της δεήσεώς μου, ως των άγιων και νοερών σου δυνάμεων και ευδόκησον εν καρδία καθαρά και πνεύματι ταπεινώσεως, προσενεχθήναι σοι την εκ των ρυπαρών χειλέων μου αίνεσιν, όπως καγώ κοινωνός γένωμαι των φρονίμων παρθένων, και το δεύτερον του ελλογίμου εν ευθέτω χρόνω γεννηθήτω…

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 08/05/2009

  53. «οπως καγώ κοινωνός γένωμαι τών φρονίμων παρθένων»
    Τί είναι αυτό mumulίδη;
    Καινούργιο γεροντικό βίτσιο; 🙂

    Σχόλιο από vripol | 08/05/2009

  54. Η πρωϊνή προσευχή αγαπητέ vripolίδη,
    η οποία βλέπω έχει υποχωρήσει στην μνήμη σου ένεκα του ορκου του Ιπποκράτη 🙂

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 08/05/2009

  55. Ναί, αλλά από κατά ποίον τρόπον θα γίνεις κοινωνός των φρονίμων παρθένων;
    τί εξ αυτών θα κοινωνήσεις;
    μήπως τούς νανικούς χυμούς των, ώ αποξηρανθέντα γέροντα;

    Σχόλιο από vripol | 08/05/2009

  56. Η βλάσφημη ροπή τών διεφθαρμένων γερόντων πρός τό αγνόν καί αμόλυντον, είναι γνωστή..
    Τό αγνόν, λειτουργει διεγερτικά διά τούς συελορροούντας γέροντας..
    Ενθυμούμαι, εν έτει 1988, εις τόν Λαγκαδάν Θεσσαλονίκης, ότε εξετέλουν χρέος ιατρού διά τούς λουομένους εις τα εκεί λουτρά ,
    είς εξωλέστατος ραμολίγερος, ελεηνός και τρισάθλιος, ούτινος ο είς όρχις ενεφανίζετο προπετής πλήν συρικνωμένος, κάτωθεν τού ενός σκέλους της κοντής σκελέας την οποίαν εφόρει επί μηναν καί πλέον,
    διά να μού αποδείξει ότι είναι σεξουαλικά ενεργός, παρά τα πολλά φάρμακα πού ελάμβανε, μού είπε:
    «Πηγαίνω τά βράδυα στό μπάρ τού Θανασάρα,πού φέρνει φοιτήτριες»
    Ο χαμερπής πορνόγερος ηδονίζετο μέ την ιδέαν ότι θα αποκτούσε επι πληρωμή κατι πού υπό κανονικας συνθήκας ήταν απρόσιτο, ανώτερο, ηθικά υπέρτερο και σεβαστό.
    Τού επροξένει διεστραμμένην διέγερσην η θέα τού πεπτοκότος ιδεώδους πού εκυλίετο εις τόν βούρκον μαζί μέ τό βδελυρόν του σαρκίον….

    “οπως καγώ κοινωνός γένωμαι τών φρονίμων παρθένων”…

    Σχόλιο από vripol | 08/05/2009

  57. Εν Χριστώ αδελφοί, ήγγικεν η ώρα…

    Ας αφήσουμε όμως στην άκρη τα ταλμουδικά και ακατάληπτα των παπάδων και ας ασχοληθούμε με πιο επίγεια και υπόγεια πράγματα…

    Ελπίζω κ. Πρόεδρε-Συντονιστή-Εκδότη ελπίζω να ταχυδρόμησες και ενα τεύχος στο μακρινό Βλαδιβοστόκ, όπου λιμενίζεται το υποβρύχιο μου…

    Αν και τα radar μου σε εντόπισαν να ίπτασαι ταξιδεύων με μεταλλικό πουλί σε τόπους θερμούς…

    Αποφάσισες να αποδημήσεις σε πιο θερμά κλίματα??

    Έλλειψες και κινητικότητα παρετηρήθει στο βιλαέτι του οποίου προϊστασαι…

    Για τον δε κ. Mumul, του οποίου η ρητορική δεινότητης με κάνει να τον συμπαθώ (και πρέπει να το προσέξω) παρά τις κατά καιρούς διαλεκτικές συγκρούσεις, θα του προτείνω, εν ευθέτω χρόνω, όπως συστήσουμε χορωδία ψαλτικής.
    Θα προτιμήσουμε εκκλησίες Α.Ε. με καλό παγκάρι, γιατί στην πασίγνωστη, πλέον, ιερά μονή δεν νομίζω να μας δεχτούν ούτε σας επαίτες…

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 11/05/2009

  58. Κόκκινε Οκτώβρη
    Αγαπητέ εν Χριστώ αδερφέ, άξιον τέκνον της Ανατολικής ημών ορθοΔόξου εΚκλησίας, υπέρτιμε και έΞαρχε πασών των θαλασσών και ιδία της Μαυρης τοιούτης ,ο τους καλύτερους ραδιοεντοπιστάς διαθέτων.

    «..ας ασχοληθούμε με πιο επίγεια και υπόγεια πράγματα..»
    Μέσα είσαι.

    «..(και πρέπει να το προσέξω)..»
    Να το προσέξεις να το προσέξεις, όσο είναι καιρός.. 😉

    Το μεταλλικό πουλί μπορεί να αποδειχθεί πολύ γαλαντομον…

    Έχεις την συγκατάβασή μου στην σύσταση της ψαλτικής και την συνέναισή μου στην διερέυνηση κατάλληλου χορηγού.

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 12/05/2009

  59. κ. οικολογικέ Πρόεδρε-Συντονιστή-Εκδότη… μου φαίνεται σε έχει παρασύρει η θάλασσα…
    Έλαβα γνώση της 5ης συνάντησης της νεολαίας της ΠΟΕ και αναγιγνώσκοντας το πρόγραμμα διαβάζω…

    «Παρουσίαση του περιοδικού της Σ.Ε.Ν. «Φροντιστήριο Τραπεζούντας» και των πρακτικών της 3ης και 4ης Πανελλήνιας Συνάντησης»

    α) Είχα την ψευδαίσθηση ότι η ορθή διατύπωση είναι «Παρουσίαση του περιοδικού της Νεολαίας της ΠΟΕ «Φροντιστήριο Τραπεζούντας» που εκδίδει η ΣΕΝ Δυτικής Μακεδονίας – Ηπείρου».

    β) Αφετέρου σε στρίμωξαν με τα πρακτικά της 3ης και 4ης συνάντησης… Αυτό δείχνει και το βαθμό του ενδιαφέροντος για το συγκεκριμένο εγχείρημα, λες και κάθε μέρα αποφασίζουν να εκδόσουν ένα περιοδικό.
    Εκτός και αν τους βαραίνουν τύψεις για την παραπάνω οικειοποίηση… οπότε ας το περάσουμε στα διακριτικά. Εξάλλου αυτό που ήθελαν, επικοινωνιακά πέρασε…

    γ) Τα πρακτικά… ανά διετία τα παρουσιάζουν; Μαζεύεται δουλειά και θα πάθουμε καμιά υπερκόπωση…

    δ) Μήπως θα πρέπει να αναθεωρήσουμε γενικότερα με αυτές τις πανελλήνιες συναντήσεις; Μάλλον σε μίνι διακοπές και πάρκο διασκέδασης τείνουν να εξελιχθούν. Κακά τα ψέμματα, η πλειοψηφία έτσι το βλέπει…

    ε) Πέρα τα όσα τραγελαφικά διαπιστώθηκαν στην προετοιμασία της φετινής διοργάνωσης – αναφέρομαι στον αριθμό των συμμετεχόντων – σε μια δύσκολη συγκυρία, όπως η σημερινή, μήπως είναι προκλητικό να σπαταλώνται χρήματα σε τέτοιες εκδηλώσεις;

    Και μην βιαστεί να πει κανείς ότι δεν κοστίζει πολλά… Αν δεν κόστιζε, δεν θα περιόριζαν τον αριθμό των συμμετεχόντων ανά ΣΕΝ.

    κ. Mumul, μήπως η 5η Πανελλήνια Συνάντηση πρέπει να αποτελέσει ενότητα;

    Σχόλιο από Κόκκινος Οκτώβρης | 09/07/2009

  60. Ενδιαφέρομαι να μάθω ποντιακά. Αν και δεν είμα από τον πόντο θεωρω ότι η γνώση της διαλέκτου των ποντίων είναι πολύ σημαντική. ειναι διατηρηση της εθνικής ταυτότητας των ελλήνων.. Μπορείτε να μου στείλετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομίου μέρη στα οποία να διδάσκεται η ποντιακή διάλεκτος; (αν διδάσκεταιθ βέβαια κάπου…)

    Σχόλιο από αγγελικη | 18/06/2010


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: