Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-«Aυριανή»: Πώς μπορεί κάποιος να είναι τόσο ανόητος;

16_hΠώς μπορεί κάποιος να είναι μαζί τόσο αριβίστας, οπορτουνιστής, γλύφτης, εμπαθής, κακεντρεχής, ρατσιστής και πολλά άλλα εξ ίσου αρνητικά;  Δύσκολα θα μας λύσει κάποιος αυτή την απορία. Και ο λόγος όπως θα καταλάβατε αναφέρεται στην εφημερίδα «Αυριανή» και στον απερίγραπτο εκδότη της. Και καλά βρε απερίγραπτε τύπε… εσένα καρφί δε σου καίγεται για την αλήθεια και για τις συνέπειες που μπορεί να έχουν οι πράξεις σου. Τους υπόλοιπους Έλληνες δεν τους σκέφτηκες; Τι φταίνε να προβάλλουν οι διάφοροι το δικό σου πρωτοσέλιδο ως την ελληνική άποψη; Και αυτοί οι διάφοροι είναι από ανταγωνιστικά εν Αμερική λόμπι έως και κάποιοι γελοίοι (Έλληνες, Εβραίοι, Τούρκοι, Γάλλοι και Πορτογάλλοι) που το μόνο που τους νοιάζει είναι να προβάλλουν το αρνητικό στερεότυπο για το σύχρονο Έλληνα. 

Καλά   στα ρίχνει μετά μουσικής σε σένα και στη φυλλάδα  ο Run Boy Run, ο  οποίος γράφει μεταξύ άλλων:

130px-karagoez_davulcu2» …Μια φυλλάδα που ούτε καν στο μεσαίωνα δεν θα είχε τύχη ως χαρτί τουαλέτας. Μια φυλλάδα που εδώ και δεκαετίας το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να ρίχνει δηλητήριο.

Σήμερα το πρωί στα περίπτερα είδαμε την παράσταση «Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΕΚΔΟΤΗΣ» (συγνώμη κ. Σπαθάρη). Ο γνωστός καραγκιόζης εκδότης Γιώργος Κουρής είναι πλέον και με την βούλα ΦΑΣΙΣΤΑΣ. Ο παλαιολιθικός σοσιαλισμός (ανάθεμα την ώρα αν ήταν ποτέ σοσιαλισμός) που πρέσβευε μας τελείωσε και την θέση του πήρε ο εθνικοσοσιαλισμός με μια τεράστια δόση αντισημιτισμού, έτσι για να δέσει η συνταγή.

Είπε ο καραγκιόζης – κακομοίρης να ασχοληθεί και αυτός με τις αμερικάνικες εκλογές στην φυλλάδα του και διάλεξε για πρωτοσέλιδο τον καταπληκτικό τίτλο «ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ».

Βρε κακομοίρη – καραγκιόζη – φασίστα, Γιώργο Κουρή, φωτεινέ και παμμέγιστε μεγαλοεκδότη, πόση ώρα σε πήρε να το σκεφτείς ; Πότε θα σταματήσεις να μπερδεύεις την βούρτσα με άλλα αγαπημένα σου αντικείμενα ; Δεν πιστεύεις ότι μεγάλωσες αρκετά ώστε να είσαι οπαδός του θεού Αυνάν;»

 

Για τον αντισημιτισμό δείτε στο αφιέρωμά μας για τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών

Δείτε επίσης στου abravanel καθώς και το κείμενο του Ηorkheimer στου Νοσφεράτου.

[ΕΔΩ] υπάρχει μια χρήσιμη προσέγγιση για το Ολοκαύτωμα, τους Εβραίους και τους σύγχρονους Ισραηλινούς.

 

Και [ΕΔΩ] δείτε τη «διεθνή απήχηση» που έχει  ο περιθωριακός, καραμανλικός, οπορτουνιστής Κουρής…

—————————————————

Επίσης…. τη σκυτάλη παρέλαβε  ο πανάξιος  J.McManus

Advertisements

06/11/2008 - Posted by | -Διάλογοι στο διαδίκτυο, -Ιδεολογικά, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός, Αντισημιτισμός

75 Σχόλια »

  1. Οπορτουνιστής αρκεί, τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους (πάντα δεν ήταν με τη βούλα;)

    Σχόλιο από Herr K. | 06/11/2008

  2. Θα σας πω μια ιστορία ενδιαφέρουσα, την οποία πολλοί από εσάς ίσως και να μην γνωρίζετε.

    Από τους μεγαλύτερους οπορτουνιστές εκδότες, ο Κουρής είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην έκδοση της παράνομης εφημερίδας «Νέα Μακεδονία», έπειτα από την οικονομική κατάρρευση και το προσωρινό κλείσιμο της ιστορικής εφημερίδας «Μακεδονία», μαζί με την Κ. Βελλίδου, κόρη του Ι. Βελλίδη, η οποία ευθύνεται για την πτώχευση του ιστορικού αυτού φύλλου της Β. Ελλάδος (έστω κι αν ιδεολογικά άνηκε στο χώρο της δεξιάς). Ο Κουρής λοιπόν, εκμεταλλευόμενος τις περιστάσεις, εξέδοσε μαζί με την κ. Βελλίδου αυτή την εφημερίδα, στις «στάχτες» της «Μακεδονίας», όταν οι εργαζόμενοι της τελευταίας ζητούσαν δεδουλευμένα 10 και πλέον μηνών συν αποζημιώσεις, δώρα κτλ. Αυτό έγινε με τις ευλογίες της τότε κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και του υπ. Δικαιοσύνης κ. Γιαννόπουλου. Κουρής και Γιαννόπουλος ήταν μαριονέτες σε ένα παιχνίδι που αφορούσε τον έλεγχο της εκδοτικού status quo της Β. Ελλάδος, καθότι την ίδια εποχή εκδίδεται στη θεσσαλονίκη η γνωστή εφημερίδα «Αγγελιοφόρος», η οποία, εκμεταλλευόμενη την έλλειψη σοβαρού αντιπάλου, βρίσκει πολύ μεγάλη ανταπόκριση από το βορειοελλαδίτικο κοινό (ανταπόκριση που διατηρεί μέχρι και σήμερα). Εκδότης του «Αγγελιοφόρου» και κυρίαρχο πρόσωπο στο στήσιμο αυτού του παιχνιδιού; κ. Χ. Λαμπράκης…

    Ένα δημοσίευμα του Ριζοσπάστη είναι αρκετά ενδιαφέρον:

    «Παράνομα κυκλοφόρησε η «Νέα Μακεδονία»

    Σφράγισε την παρανομία με τη συμμετοχή του ο υπουργός Δικαιοσύνης, Ευάγγελος Γιαννόπουλος

    Παρά τη δικαστική απαγόρευση και υπό την κάλυψη της κυβέρνησης στο πρόσωπο του υπουργού Δικαιοσύνης, Ευάγ. Γιαννόπουλου, κυκλοφόρησε την Κυριακή στη Θεσσαλονίκη η εφημερίδα «Νέα Μακεδονία» των Γ. Κουρή και Κ. Βελλίδου.

    Με απόφασή του στις 6/2/97 το Μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης απαγόρευσε προσωρινά, μέχρι να συζητηθεί η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, τη χρησιμοποίηση ή κυκλοφορία εφημερίδας με το παραποιημένο σήμα ΝΕΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, καθώς και διαφημίσεων με την ίδια ένδειξη. Ο Γ. Κουρής, όμως, αψηφώντας την παραπάνω απόφαση προχώρησε ανεμπόδιστα στην έκδοση της νέας εφημερίδας, την οποία ελέγχει κατά 55%, ενώ το υπόλοιπο ανήκει στην ιδιοκτήτρια του πάλαι ποτέ συγκροτήματος Κ. Βελλίδου. Το βράδυ του Σαββάτου ο υπουργός Δικαιοσύνης παραβρέθηκε στα εγκαίνια της εφημερίδας στο Ν. Ρύσιο, ευλογώντας με την ενέργειά του αυτή πλήρως την παρανομία. Να σημειωθεί ακόμη ότι ο Ευάγ. Γιαννόπουλος παραβρέθηκε και στη δεξίωση που δόθηκε στο σπίτι της Κ. Βελλίδου, η οποία ως γνωστόν έχει καταδικαστεί σε πάνω από 10 χρόνια φυλάκιση, για χρέη προς τους εργαζόμενους και προς τα ασφαλιστικά Ταμεία.

    Οι Γ. Κουρής και Κατερίνα Βελλίδου εμφανίζουν την εφημερίδα ως «αδιάσπαστη συνέχεια της ιστορικότερης εφημερίδας της Βόρειας Ελλάδας». Αντίθετα, οι πρώην εργαζόμενοι του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Βελλίδη στην ειδική έκδοση υπό τον τίτλο «Μακεδονία» υποστηρίζουν ότι με την κυκλοφορία της»Ν. Μακεδονίας» προσβάλλεται βάναυσα κάθε έννοια δικαιοσύνης. Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν την παρουσία του υπουργού Δικαιοσύνης στο πλευρό των Κουρή και Βελλίδου ως ενέργεια που παρακωλύει την εφαρμογή αποφάσεων της Δικαιοσύνης και υποστηρίζουν πως, όταν προσέφυγαν στην Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, η απάντηση στο αίτημά τους να υλοποιηθεί η προσωρινή διαταγή απαγόρευσης της κυκλοφορίας της νέας εφημερίδας ήταν πως μετά την κάλυψη της κυβέρνησης και του ίδιου του υπουργού Δικαιοσύνης αδυνατεί να την εφαρμόσει»

    Σχόλιο από Δημήτρης | 06/11/2008

  3. Διαβάζοντας εκεί που μας παράπεμψες διαπίστωσα ότι υπάρχουν κάποιοι Εβραίοι που είναι το ίδιο ρατσιστές προς τους «άλλους», με τον ίδιο τρόπο που είναι κι αυτοί που αμφισβητούν το Ολοκαύτωμα. Και αυτό είναι μάλλον τραγικό.

    Σχόλιο από Zωνιανίτης | 06/11/2008

  4. Ζωνιανιτη Και οι γιατροι Δεν αρρωσταινουν ;

    Ολοι εχουν Εξισου δικαιωμα στην Ανθρωπινη βλακεια

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 06/11/2008

  5. Κάθε μέρα βλέπω τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων στην ΝΕΤ.
    Αυτά που ξεχωρίζω είναι της Εσπρέσσο για την βλακεία τους και της Αυριανής για τον λαϊκισμό και για την γλώσσα του πεζοδρομίου που χρησιμοποιεί.
    Στο πλαίσιο όμως της ελευθεροτυπίας, ο κ. Κουρής δικαιούται να γράφει ό,τι θέλει. Αν όμως ψεύδεται, τότε ο θιγόμενος μπορεί να κινηθεί δικαστικά εναντίον του.
    Το συγκεκριμένο πρωτοσέλιδο αποτελεί την επιτομή της ηλιθιότητας και συνιστά το άκρον άωτον της συνωμοσιολαγνικής ραδιοαρβύλα δημοσιογραφίας.

    Η εφημερίδα που γκρέμισε τον Καραμανλισμό υπηρετεί τον Καραμανλή

    Σχόλιο από doctor | 06/11/2008

  6. Σίγουρα ηλιθιότητα; πάντα κατευθυνόμενα δεν ήταν τα δημοσιεύματα;

    Σχόλιο από Herr K. | 06/11/2008

  7. »Σίγουρα ηλιθιότητα; πάντα κατευθυνόμενα δεν ήταν τα δημοσιεύματα;»

    το ενα δεν αποκλεει το αλλο
    (και ..αλλο ηλιθιοτητα αλλο βλακεια)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 06/11/2008

  8. «Η εφημερίδα που γκρέμισε τον Καραμανλισμό υπηρετεί τον Καραμανλή»

    ειδικά αν έχεις μετατρέψει το κανάλι σου σε βιομηχανία εικονικών τιμολογίων και η εφορία ΔΕΝ σου βεβαιώνει τα εκατομύρια από τις παραβάσεις που έχουν για την γούνα σου , αν χρωστάς εκατομύρια στο ΙΚΑ χωρίς να τρέχει και τίποτα, τότε πολλά μπορεί να κάνει κάποιος..γλοιώδης γυμνοσάλιαγκας.

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 06/11/2008

  9. […] Διαβάστε επίσης τον Πόντο και Αριστερά, την DeviousDiva, τον Run Boy […]

    Πίνγκμπακ από Vile antisemitism by Avriani newspaper/ Χυδαίος αντισημιτισμός από την “Αυριανή” « Abravanel | 07/11/2008

  10. Η Αυριανή απλώς αποτελεί το ακραίο παράδειγμα – παρόμοια άρθρα εμφανίζονται κατά καιρούς και σε «σοβαρές» ελληνικές εφημερίδες. Η Αυριανή απλώς παρουσιάζει έναν εντυπωσιακό τίτλο και πρωτοσέλιδο – το πρόβλημα είναι τα άλλα άρθρα αριστερών και δεξιών δημοσιογράφων που πουλάνε στους αναγνώστες τους αυτό που θέλουν να ακούσουν.

    Σχόλιο από Abravanel | 07/11/2008

  11. σχολιο που αφησε και στου Abravanel

    Νοσφεράτος Είπε:
    Παρασκευή, Νοέμβριος 7 2008 στο 12:46
    Μερικές Σκεψεις

    – 1) εχουμε το Δεδομένο της Αυριανής ..Μιας εφημεριδας με κλασσικά χαρακτηριστικά Χυδαιοτητας ..
    Στην δεκαετια του ‘80 Υποστηριζε το Πασοκ και ειχε διαμορφωσει το ρευμα του”Αυριανισμου”

    Εδώ και αρκετά χρονια ομως Υποστηριζει σταθερά τον Καραμανλή και την Δεξια .. Χαρακτηριστικά της ειναι ο Εξαλλος ο Αντισημιτισμός , ο Σεξισμός ,οι βρωμεροι τιτλοι κλπ .. Σημερα δε,

    ειδα στον τιτλο της να επιτιθεται στο Πασοκ και την Αρσιτερά διοτι λεει υποστηριζουν τους ομοφυλοφιλους(γαμος ομοφυλοφιλων )

    2. Εχουμε το γεγονός οτι μια μεγαλη μεριδα των Ελλήνων πραγματι

    Ειτε χαρηκε με την εκλογή του Ομπαμα ειτε ανακουφιστηκε που δεν ξαναβγηκε η Δεξια του Μπους ..

    Τωρα ..Απο την δική μου εμπειρια εχω να πώ οτι με οσο κοσμο που μιλησα και που χαρηκε ή ανακουφιστηκε
    Κανεις ΟΥΤΕ ΚΑΝ σκεφτηκε οτι με τον Ομπαμα μπαινει τελος στην Εβραική κυριαρχια και αλλες τετοιες αηδιες ”

    Χαρηκαν γιατί ελπίζουν να μπει τερμα στον ακραιο Νεοφιλελευθερισμό , τον Ακραιο Θρησκευτικό φονταμεναλισμό , την Ηγεμονα της Δεξιας κλπ ..
    Ελπίζουν δηλαδή να αλλάξει το υστερικό κλιμα που επικρατει παγκοσμια οσο καιρο επικρατουσε ο Μπους

    Ελαχιστοι πιστευουν οτι θα αλλάξει σοβαρά η σταση της Αμερικής σε σχεση με τα εθνικά Ελληνικά θεματα..

    Αλλά κανεις Δεν χαρηκε γιατί το συνεδεσε με …Εβραιους και τετοια τρελά..

    – καικατι αλλο : Ποιοι χαρηκαν (σε μεγαλο βαθμό ή ανακουφιστηκαν με την εκλογή Ομπαμα);

    οπαδοι του Πασοκ και του Γιωργου Παπανδρου ,
    Της Αριστεράς (Εγραψε και θετικά σχολια η Αυγή)..
    .Και πολύς ενδιαμεσος κόσμος μεταξύ Πασοκ και Αριστεράς , Ο- Π κλπ ..

    Παντως οχι οι Δεξιοι ..Αυτοι ηταν Μαγγωμένοι..

    Και πως να μήν ειναι οταν εδώ και καιρό -πολύ καιρο οι ιδιοι οι Μεντορες της Δεξιας (ο Μητσοτακης και η Αγια οικογενεια ) ειναι στενοτατα συνδεδεμενοι με την Οικογενεια Μπους ;

    Πως να μην ειναι οταν ειναι ολοφανερο οτι η Ανοδος της Δεξιας στην Ελλάδα υπηρξε απολύτως συνδεδεμενη με το Κλιμα υστεριας που προκαλεσε η Φονταμενταλιστική θρησκοληπτη Δεξια του Μπους ιδιως μετά το 2001…

    Τωρα ..Μή μου πειτε οτι αυτός ο κοσμος ο Μεταξύ Πασοκ και Αριστεράς που χαρηκε η ανακουφιστηκε με την εκλογή Ομπαμα ειναι ..Αντισημιτης..

    Και φυσικά θυμομαστε ολοι απο που Προερχονταν ολα εκεινα τα Βρωμερά Υποννοουενα κατά της Ηγεσιας του Πασοκ π.χ Του Σημιτη οτι ηταν ..Εβραιος ή του καθηγητη Ροζακη ..κλπ

    Παντως οχι απο την Αριστερά , ουτε το Πσοκ

    Απο την ΔΕΞΙΑ .απο εκει προερχονται ..Και εκει κατοικοεδρευει και σημερα ενας Υφερπων ή ανοιχτος Αντισημιτισμός …

    Ετσι λοιπόν

    συμπεραινω

    Οτι αυτός ο Τιτλος περι ”εβααικής κυριαρχιας ”κλπ της Αυριανής

    ειναι μεσα στα πλαισια των συνηθων τεχνασματων της φυλλαδος αυτής :

    Και με την εξουσια να ταχει καλά και να παει με το ρευμα – (εν προκειμένω τον Συμπαθή Οσαμα )
    – και να καταφερει να συμβιβασει αυτή την Στροφή της με τον παραδοσιακό Γλοιωδη αντισημιτισμό της ωστε να ικανοποιησει το Δεξιο και Ακροδεξιο της ακροατηριο ..
    Αυτά .

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 07/11/2008

  12. Προσκυνείστε κι εσείς τον Σιωνισμό και τους εξουσιαστές, υποκριτές. Μαζί με τον Μπούστη, τσιράκια των Αμερικάνων και των Σιωνιστών, και μας το παίζατε και αιστεροί, προστάτες των αδύναμων και των κατατρεγμένων της γης… Αλλά τα φούμαρα αυτά τα λέτε εκεί που σας παίρνει, εκεί που είναι ανώδυνο, την πραγματική εξουσία δεν την αγγίζετε, τζιζ, καίει. Ντροπή σας. Πηγαίντε κι εσείς να προσκυνήσετε με το κιπά στο κεφάλι, εβραιόδουλοι, μαζί με τον Μπούστη, τον Ομπάμα, τον Καρα-Αμαν-Αλί το Γκιώργκο και τον Καρατζαφέρη.

    Σχόλιο από Φιλισταίος | 07/11/2008

  13. Η βλακεία της Αυριανής είναι ότι πιστεύει ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε μικρός και αδύνατος Ομπάμα να ανατρέψει την εξουσία των πραγματικών εξουσιαστών του πλανἠτη. Βλακεία δεν είναι να αναφέρεις το προφανές (αλλά για τα γλοιώδη δεξιά και αριστερά τσιράκια απαγορευμένο να ειπωθεί στην σιωνοκρατούμενη Ελλάδα). Ή μήπως και οι καθηγητές John Mearsheimer and Stephen Walt («The Israel Lobby») είναι… βλάκες και αγράμματοι αυριανιστές; (Λες και πρέπει να είσαι διεθνολόγος για να ανατιληφθείς την παντοδυναμία του διεθνούς σιωνισμού. Δεν αρκεί να είσαι απλός Παλαιστίνιος, Λιβανέζος ή άνεργος και χρεωκοπημένος Αμερικανός ή Ευρωπαίος για να την νιώσεις με σφαίρες στο κορμί σου…)

    Αντί να διαμαρτύρονται οι Σιωνιστές εξουσιαστές του πλανήτη για τον αντισημιτισμό των θυμάτων τους, θα έπρεπε όλοι μας να καταγγέλουμε την μισανθρωπία των Σιωνιστών.

    Όπως έχει εξηγήσει και ο Εβραίος Μπερνάρ Λαζάρ στο εργό του: «Αντισημιτισμός – Η ιστορία του και οι αιτίες του», ο αντισημιτισμός είναι παράγωγο της εβραϊκής φύσης. Δηλαδή, η συμπεριφορά, η νοοτροπία και ο χαρακτήρας των Εβραίων είναι αυτά που προκαλούν τα εχθρικά συναισθήματα των άλλων λαών προς αυτούς.
    Αυτό έχει αποδειχθεί πολλάκις. Αιγύπτιοι, Βαβυλώνιοι, Έλληνες, Ρωμαίοι, Ισπανοί, Γάλλοι, Ρώσσοι, Γερμανοί, Ούγγροι, Ρουμάνοι, Άραβες έχουν εκφράσει εμπράκτως την απέχθειά τους για τους Εβραίους. Δεν μπορεί τόσοι διαφορετικοί λαοί, σε τόσες διαφορετικές χώρες, σε τόσες διαφορετικές χρονικές περιόδους να ήταν όλοι τους τρελοί ή εμπαθείς… έτσι δεν είναι;
    Όταν κάποιος λαός προκαλεί παντού αντιπάθειες, ε τότε μάλλον κάπου φταίει ο ίδιος. Απλή λογική, ούτε συνωμοσιολογίες, ούτε τίποτα.

    Σχόλιο από Φιλισταίος | 07/11/2008

  14. Στα 1894 ο εβραίος Μπερνάρ Λαζάρ δημοσίευσε το βιβλίο του “L’ antisemitisme son histoire et ses causes”, δηλαδή “Ο Αντισημιτισμός, η ιστορία και οι αιτίες του”. Το έργο αυτό πρωτοκυκλοφόρησε το 1988 στην Ελλάδα από τις εκδόσεις “Ελεύθερη Σκέψις”. Εκτός από τις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες που μορφώνουν ιστορικά υπάρχει και η διαπίστωση, οτι η γενική αιτία του αντιεβραϊσμού είναι οι ίδιοι οι εβραίοι. Συνιστώ να διαβάσετε με την μεγαλύτερη προσοχή την παρακάτω παράγραφο:

    “Εαν αυτή η εχθρότητα, αυτή η απέχθεια, δεν είχαν εκδηλωθεί προς τους Εβραίους παρά μόνον σε έναν χρόνο και σε μία χώρα, θα ήταν εύκολο να επισημανθούν οι περιορισμένες αιτίες τους. Όμως αυτή η φυλή, αντιθέτως, κυνηγήθηκε και μισήθηκε από όλους τους λαούς στους κόλπους των οποίων εγκαταστάθηκε. Oι εχθροί των Εβραίων, ανήκαν στις πιο ποικίλες φυλές, ζούσαν σε χώρες πολύ μακρινές μεταξύ τους, εκυβερνώντο από διαφορετικούς νόμους, εκυριαρχούντο από αντιτιθέμενες αρχές, δεν είχαν ούτε τα ίδια ήθη, ούτε τα ίδια έθιμα, και εμπνέονταν από ανόμοιες αντιλήψεις που δεν τους επέτρεπαν να κρίνουν ομοιομόρφως όλα τα πράγματα. Θα πρέπει λοιπόν, να υπήρχαν ανέκαθεν οι γενικές αιτίες του αντισημιτισμού μέσα στο ίδιο το Ισραήλ και όχι μέσα σ’εκείνους που τον καταπολέμησαν”.

    Ο συγγραφεύς θέτει άμεσα το ερώτημα: “Γιατί οι Ιουδαίοι μισήθηκαν σε όλες αυτές τις χώρες, σε όλες τις πόλεις;” και απαντά ο ίδιος εξ ίσου άμεσα. “Επειδή ποτέ δεν εντάχθηκαν στις πόλεις σαν πολίτες, αλλά πάντοτε σαν προνομιούχοι. Ήθελαν πριν απ’όλα, αν και εγκατέλειψαν την Παλαιστίνη, να παραμείνουν Ιουδαίοι και πατρίδα τους ηταν πάντοτε η Ιερουσαλήμ… Σχημάτιζαν παντού ένα είδος πολιτειών συνδεδεμένων με την Ιουδαία και με την Ιερουσαλήμ”.

    Έχουμε λοιπόν μέσα στο κράτος του οποιοδήποτε έθνους, κάποιον αριθμό οργανωμένων εβραίων, που υποτίθεται οτι είναι πολίτες του κράτους, όπου ζούν, ενώ εργάζονται για το Ισραήλ. Και δεν αρκούνται σε τούτο, προχωρούν ακόμη πιο πέρα. Επιδιώκουν με κάθε μέσο την επικράτησή τους προς όφελος του Ισραήλ. Την τάση τους για κυριαρχία με κάθε τρόπο την αποδίδουν στο ότι ο Θεός τους προώρισε να επικρατήσουν διότι τάχα είναι ο “εκλεκτός λαός του Θεού”.

    Ο αντιεβραϊσμός επομένως είναι η αντίδραση των λαών κατά της δράσεως των εβραίων να επιβληθούν. Αν οι εβραίοι, όπου βρίσκονταν δεν επεδίωκαν την επικράτησίν των στα διάφορα Έθνη, ασφαλώς δεν θα προκαλούσαν την αντίδρασή των και δεν θα ανεπτύσσετο πουθενά αντιεβραϊσμός. Στην διασπορά υπάρχουν Έλληνες, Αρμένιοι και άλλοι λαοί. Οι Έλληνες π.χ. καθώς και οι Αρμένιοι δεν προσπαθούν δια παντός τρόπου να επιβληθούν στις χώρες όπου ζούν. Ούτε υπονομεύουν τα κράτη στα οποία είναι πολίτες για να αρπάξουν την εξουσία υπέρ των Ελλήνων ή των Αρμενίων, ούτε συνομωτούν για να ελέγχουν τις κυβερνήσεις άλλων εθνών. Γι’αυτό δεν ανεπτύχθη διεθνώς κίνησις ανθελληνική ή αντιαρμενική.

    Απεναντίας οι εβραίοι υποκινούμενοι από τους ηγέτες τους, αποπειρώνται να κυριεύσουν πολιτικά και οικονομικά τους λαούς, οι οποίοι φυσικά δεν κάθονται με σταυρωμένα χέρια. Άλλοτε νωρίτερα, άλλοτε αργότερα αποκαλύπτεται ο ρόλος των εβραίων και γιγαντώνεται το μίσος εναντίον τους. Μίσος που οι ίδιοι οι εβραίοι δημιούργησαν με τις πράξεις τους.

    Σχόλιο από Φιλισταίος | 07/11/2008

  15. Πριν αλέκτωρ… Πάρτα Κουρή και κάντα κορνίζα!
    Ετοιμαστείτε να χαρείτε τον «φιλέλληνα» Ομπάμα, δεξιοί και αριστεροί αμερικανοτσολιάδες!

    ΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΠΡΟΣΩΠΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΕ Ο ΟΜΠΑΜΑ

    Την ικανοποίησή του εκφράζει σήμερα ο ισραηλινός Τύπος για την επιλογή του Ραμ Εμάνιουελ για τη θέση του προσωπάρχη του Λευκού Οίκου, υπογραμμίζοντας τις ισραηλινές ρίζες του.

    Οι εφημερίδες καθώς και τα ραδιόφωνα επισημαίνουν ότι ο Μπενιαμίν Εμάνιουελ, πατέρας του Ραμ Εμάνιουελ, είναι Ισραηλινός και ότι υπήρξε μέλος της παράνομης εβραϊκής υπερεθνικιστικής οργάνωσης «Etzel», η οποία διεξήγαγε ένοπλο αγώνα κατά των βρετανικών στρατευμάτων πριν από την ίδρυση του ισραηλινού κράτους το 1948.

    Η Μααρίβ αποκαλεί τον Ραμ Εμάνιουελ ως «ο άνθρωπός μας στο Λευκό Οίκο», όπως είναι και ο τίτλος του σχετικού άρθρου.

    «Είναι φανερό ότι θα επηρεάσει τον πρόεδρο υπέρ του Ισραήλ. Γιατί να μη το κάνει; Μπορεί να αφήσει τη συνείδησή του έξω από το Λευκό Οίκο;», δήλωσε ο Μπενιαμίν Εμάνιουελ για το γιο του.

    Η θέση του γενικού γραμματέα του Λευκού Οίκου είναι μια από τις σημαντικότερες της αμερικανικής κυβέρνησης.

    Σχόλιο από Φιλισταίος | 07/11/2008

  16. ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ Εβραίοι γιατί κάνετε παράπονα? το δικός σας λόμπι είναι αυτό που σταμάτησε την ψηφοφορία στο αμερικάνικο κογκρέσο , για την αναγνώρηση της γενοκτονίας των Αρμενίων από τους τουρκους.
    ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ειναι αυτο που έδωσε το όνομα του κεμαλ ατατουρκ σε πλατεία πόλης του ΙΣΡΑΗΛ,(του γενοκτόνου δηλαδή των χριστιανών).
    και έχετε το θράσος να μιλάτε και από πάνω
    το ΙΣΡΑΗΛ είναι αυτό που σκότωσε από το 2000 μεχρι το 2005 676 παιδιά παλαιστινίων και μιλάτε για τους ναζι μετά
    και εσύ ……….. abranavel υποκριτή είσαι ρατσιστης και εθνικιστης όταν λες ότι ολοι οι εβραίοι είναι ισραηλινοί.
    —————————————–
    Κε ΜΑΝ
    Αν δεν έχεις καταλάβει ότι είσαι εκτός κλίματος του τρόπου συζήτησης εδώ μέσα, σου λεώ απλά
    πρόσεχε τα λόγια σου

    εκ του αδμινίστωρος

    Σχόλιο από ΜΑΝ | 07/11/2008

  17. Πλάκωσαν και οι νεοναζί. Βρε δεν πάτε να βείτε κανένα άλλο αντίπαλο. Τσουτσέκια του Μεταξά … Οι μεγάλες εθνοπροδοσίες στην Ελλάδα από αυθεντικούς ελληναράδες σαν και σας έγιναν. Τι να θυμηθούμε; τη Μικρασιατική Καταστροφή ή την Κυπριακή προσδοσία…. Τολμάτε να μιλάτε. Εσείς που λατρεύετε αυτον που μετέτρεψε μια Οδό στη Θεσσαλονίκη σε Οδό Κεμάλ Αταούρκ;

    Δεν έρχεστε λιγάκι απ΄το χωριό μου να σας δείξουμε τι πάει να πει βύσινο

    Σχόλιο από Zωνιανίτης | 07/11/2008

  18. Το δυστύχημα της όλης υπόθεσης είναι ότι ανά την επικράτεια υπάρχουν περί τις 4 χιλιάδες ανεγκέφαλοι που διαβάζουν κωλοφυλλάδες σαν κι αυτήν, (βλέπε Ζούγλκα Online – Η κυκλοφορία των εφημερίδων της Δευτέρας 27 Οκτωβρίου 2008) και ακόμα πολύ περισσότεροι ανεγκέφαλοι που είναι έτοιμοι να ξεράσουν σαχλαμάρες όπως οι δυο προλαλήσαντες σε συζητήσεις όπως αυτή.

    Σχόλιο από Διαγόρας ο Μήλιος | 07/11/2008

  19. Τι ξεσάλωμα είναι αυτό ρε παιδιά; Ούτε τον πρωϊνό ύπνο δεν μπορούμε να απολαύσουμε.

    Τι είναι τούτα που τα άφησαν λεύτερα;

    Αυριανόσκυλα είναι αυτά που μας την πέσανε;

    Και τι σύγχυση στο κρανίο που έχουν; Χο Τσι Μινχ, (εβραίος) Έζρα Πάουντ, (καϋμένος) Τσε Γκεβάρα και ο ανεξίθρησκος δημοκράτης Αγιατολάχ Χομεϊνι…

    Λοιπόν, επιτρέπονται οι παρεμβάσεις, όχι όμως οι ύβρεις και οι προσωπικές επιθέσεις. Τα παραπάνω που έγραψες «Φιλισταίε» (δηλαδή προέλληνα σημίτη εκ Κρήτης) τα αφήνω μόνο ως δείγμα του σημερινού νεοελληνικού χάους και της γραφικής μ@λ@κί@ς.

    Ομέρ

    Ο Μέγας Αδμινίστωρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 07/11/2008

  20. Νάτη πάλι η αντιεβραϊκή ψύχωση. Η δαιμονοποίηση, η παράνοια, η ανακάλυψη μιάς υποτιθέμενης αιτίας πάντων τών δεινών. Η ταχυδακτυλουργική επιχειρηματολογία τού τύπου «Έχουμε λοιπόν μέσα στο κράτος του οποιοδήποτε έθνους, κάποιον αριθμό οργανωμένων εβραίων, που υποτίθεται οτι είναι πολίτες του κράτους, όπου ζούν, ενώ εργάζονται για το Ισραήλ. Και δεν αρκούνται σε τούτο, προχωρούν ακόμη πιο πέρα. Επιδιώκουν με κάθε μέσο την επικράτησή τους προς όφελος του Ισραήλ.»

    Πώς τεκμηριώνεται αυτός ο δαιμονολογικός ισχυρισμός; Ε, μά φυσικά με τα πρωτόκολα….. ΑΔΜΙΝΙΣΤΟΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΡΟΥΜΠΕΛΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΟΝΤΕΡΕΣΙ. ΑΣ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΦΟΡΟΥΜ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝ ΤΑΠΕΙΝΩΝ ΕΚΦΑΝΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΚΕΨΗΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΜΙΚΡΟΝΟΪΚΟΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΙΣΟΥΝ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΟΙ. ΟΧΙ ΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΙΣ ΚΥΣΙΝ. ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ..

    Σχόλιο από vripol | 07/11/2008

  21. vripol θα συνυπέγραφα την πρότασή σου αλλά απ’ την άλλη σκέφτομαι ότι είναι μια ευκαιρία και για τους αριστεροπόντιους, αλλά και για μας που νοιαζόμαστε να δούμε τα επιχειρήματα και το ύφος του σύγχορνου αντισημιστικού στη χώρα μας.

    Σχόλιο από Zωνιανίτης | 07/11/2008

  22. Φιλισταίε πουλόπο μ’
    Α, χα χα χα χα! Μο την πίστη σ’ νέπεν! Εχάσες τα χούλια σ’ και καλατσεύβς αείκα πράματα.
    Το μυαλό του φασίστα εκουνουπίεται απές στα τσαμούρια και τιδέν κι γρικάει.

    Αμερικανοτσολιάδες; Γαμώ. Είμαστε και …ελβετόψυχοι!
    Ακούστε τον Τζιμάκο τον Πανούση:

    [audio src="http://downloads.city995.gr/Tzimis%20Panousis/2008.11.06%20DOYREIOS%20HXOS,%20TZIMHS%20PANOYSHS.mp3" /]

    Σοβαρά τώρα. Κανείς δεν αμφισβήτησε το εβραϊκό λόμπι στις Η.Π.Α. Κανείς δεν αμφισβήτησε την οικονομική δύναμή του.
    Το να θεωρεί όμως ότι την ημέρα της 11/9 οι εβραίοι εργαζόμενοι δεν πήγαν στην δουλειά τους επειδή ήξεραν για την επίθεση (ο κ.κ.Καρά Τζαφέρ έκανε και σχετική επερώτηση στην ελληνική βουλή-για να του απαντήσει ποιος; Ο Τσιτουρίδης ή ο Γιακουμάτος;;;).
    Γενικά για τις ψυχώσεις του μέσου νεοέλληνα που νομίζει ότι βάλλεται πανταχόθεν και όλοι οι λαοί νυχθημερόν απεργάζονται σχέδια αφελληνισμού του, και κατάκτησής του:

    http://www.medium.gr/articles/10405840129864.shtml

    doctor

    Σχόλιο από doctor | 07/11/2008

  23. Δεν τελείωσα την δεύτερη πρόταση. Μα πρωί πρωί ούτε καφέ ήπιαμε και μ΄αυτά που διαβάζουμε…

    Την τελειώνω εδώ: Το να θεωρεί όμως ότι την ημέρα της 11/9 οι εβραίοι εργαζόμενοι δεν πήγαν στην δουλειά τους επειδή ήξεραν για την επίθεση (ο κ.κ.Καρά Τζαφέρ έκανε και σχετική επερώτηση στην ελληνική βουλή-για να του απαντήσει ποιος; Ο Τσιτουρίδης ή ο Γιακουμάτος;;;) είναι νομίζω δείγμα απονεκρωμένης σκέψης που άγεται και φέρεται από αγύρτες και επιτήδειους τηλεπωλητές βιβλίων που θησαυρίζουν, γίνονται και βουλευτές εσχάτως πουλώντας σαβουροβιβλία σε άτομα που δεν έχουν το μορφωτικό και διανοητικό επίπεδο για να φιλτράρουν τις επιστημονικοφανείς αηδίες που εκστομίζουν αυτοί οι κύριοι.
    Για της ψυχιατρικής φύσης εμμονές του Πλεύρη με τους εβραίους τι να πω. Εμένα μου θυμίζουν κάτι τέτοιο: http://www.youtube.com/watch?v=rCTdMYul0PE

    doc

    Σχόλιο από doctor | 07/11/2008

  24. Καί δέν κατάλαβα, δηλαδή αν ο Βενιζέλος ή ο Σιμίτης είχε Εβραϊκή ρίζα από πότε είναι μεμπτό; Αυτό συνεπάγεται αυτόματα ότι δούλεβαν γιά την καταστροφή της Ελλάδας; Δέν είναι δυνατόν ενας ανθρωπος να εχει Εβραϊκή καταγωγή καί να αγαπά την Πατρίδα πού γενήθηκε; Από πότε κανείς θά πρεπει να απολογείται για την καταγωγή τού;

    vripolίδης Εβραίος μέχρι κόκκαλο..

    Σχόλιο από vripol | 07/11/2008

  25. Η Ελλάδα θά γίνει ελέυθερο κράτος όταν θά μπορει να βγάζει Εβραιοτουρκόγυφτο Προθυπουργό πού θα είναι περίφανος για την καταγωγή του…

    vripolίδης εβραιοτουρκόγυφτος, άθεος καί υποψήφιος προθυπουργός

    Σχόλιο από vripol | 07/11/2008

  26. Ποιος είναι πιο αισχρός άραγε;

    Ο Κουρής, που γλύφει την εκάστοτε εξουσία ή οι πρασινο-μπλέ που όταν βρίσκονται στην εξουσία τον βάζουν κάτω από την σκέπη τους;

    Σχόλιο από Allu Fun Marx | 07/11/2008

  27. »ή οι πρασινο-μπλέ που όταν βρίσκονται στην εξουσία τον βάζουν κάτω από την σκέπη τους;»

    Το πιο περιεργο σ’ αυτήν την Ιστορια …

    Ενώ ειναι ολοφανερο το Τι ακριβώς παιχνιδι παιζει η Αυριανή

    Ουτε το Πασοκ Τοτε …

    (που η Αυριανη Εγλυφε τον Παπανδρεου )

    ουτε η Νου Δου τωρα
    Που η Αυριανή γλύφει τον Κραμανλή

    ειχαν το κουραγιο να απεμπλακουν και να που ενα »Αντε στην ευχή του Θεου κυρια Αυριανή με τις Κουραδες σου’

    ΚΑΙ ΤΟ πασόκ το πληρωσε ..Τοτε ..Τουμεινε η ρετσινια του Αυριανισμου ..
    Η Ν. Δ σημερα; Το κυβερνών κομμα; Δεν θα τους πουμε τωρα τους Νεοδημοκρατες Αυριανιστες;

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 07/11/2008

  28. Ναι, μπορεί κάποιος να είναι τόσο -και περισσότερο, άμα λάχει…-ανόητος. Πολύ περισσότερο, εάν αυτή ακριβώς η ανοησία έχει αποδέκτες και συμπαθούντες στα κοινωνικά σύνολα στα οποία απευθύνεται. Και ανόητος θα είναι, και μάγκα θα τον βλέπουνε οι «μάγκες», και το Κράτος θα τον χρειάζεται για να λέει στους «μάγκες» αυτά που τους «φτιαχνουν»… ψηφοφόρους. Περαστικά μας; Μπααα, πού τέτοια τύχη!

    Σχόλιο από apostolosathinaios | 07/11/2008

  29. μια μικρή διευκρίνιση: στις ΗΠΑ δεν υπάρχει εβραϊκό λόμπι, υπάρχει φιλο-ισραηλινό λόμπι, το οποίο ούτε αποτελείται αποκλειστικά από εβραίους ούτε εκπροσωπεί όλους τους εβραίους

    Σχόλιο από Herr K. | 07/11/2008

  30. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Σχόλιο από J.McManus | 07/11/2008

  31. Αουτος κατ αγνός έν, θαρρώ.. Ο φτουλιγμένον απανκές λέγω..

    Σχόλιο από vripol | 07/11/2008

  32. Βρε δώστε ένα νερό στον J.McManus να μην πνιγεί…


    Δεν θα τους πουμε τωρα τους Νεοδημοκρατες Αυριανιστες;

    Σιγά μην τους πούμε. Μια εκκωφαντική σιγή ..ένα αόρατο πέπλο προστασίας στον σύζυγο της ιατρού…σσσσ…


    vripobama
    ναι, άμον κατ αγνός…

    Σχόλιο από sarantamilakokkina | 07/11/2008

  33. ενα σχολιο που εκανα στη σχετική συζητηση στου Αμπραβανέλ

    Νοσφεράτος Είπε:
    Παρασκευή, Νοέμβριος 7 2008 στο 4:27
    martingale
    Ας προσπαθήσω να γινω οσο γινεται πιο σαφής στα πλαισια ενός σχολιου Βεβαια:

    Και φυσικα΄κρατωντας τις επιφυλάξει μου.. Σκεψεις κανω ..Θελει χρονο και ερευνα να τεκμηριωθουν ..

    – Κατρχήν Η υπαρξη ενος λομπυ στην Αμερική δεν πρεπει να ταυτιζεται ουτε με το συνολο των εκει ομοεθνών των Λομπυ ουτε με τους υπολοιπους εκτος Αμερικής

    -υπαρχει Φιλοισραηλινο λομπυ στην Αμερική; Ναι υπαρχει Οπως και Ελληνικό, Αρμενικο κλπ

    – Ομως οπως εγώ δεν ταυτιζομαι και δεν θελω με τις οποιες επιλογές του ελληνικου λόμπυ ετσι μαλλον και οι Απαναταχου Εβραιοι (και της αμερικής ) δεν πρεπει (και μπορει να μή θελουν κιολας ) να ταυτιζονται με τις επιλογές του εκει Λόμπυ

    Μ’ αυτό θελω να σου πώ πώς οταν μλαμε για Εβραιους της Αμερικής ή για απανταχου εββραιους θα πρεπει να τους ξεχωριζουμε απο τις οποιες στρατηγικές επιλογές του Εκει Λομπυ

    Μπορει να ταυτιζονται Μπορει να μήν ταυτιζονται
    (οπως και για τους Ελληνες κλπ )

    ΤΩΡΑ

    υπάρχει μια εικονα στην Αμερική για τον Εβραιο Διαννοουμενο .. Ειναι η εικονα που αναδεικνυεται στα εργα του Γουντυ Αλλεν : Φιλελευθερος- της Αριστεράς (με την αμερικανικη εννοια(Λιμπεραλ) -Μορφωμένος και μαλλον
    αθεος…Παντως καμμια σχεση με τον θρησκευαμενο φονταμενταλιστη

    – Ε λοιπόν Απεναντι σ’ αυτό το σχημα σχεδιαστηκε και η Ανοδος τηςΑμερικανικης Δεξιας ηδη απο την δεκαετια του 90 -η συνδεδεμενη με τονΜπους..

    Υποτιθεται δηλαδή οτι η Κυβερνηση της Ουασιγκτων κυριαρχουνταν απο μια συμμαχια αθεων , Εβραιων , ομοφυλοφυλων ή ελευθεριακών στα Ηθικά ζητηματα (ορα Μονικα- Κλιντον ) διαννοουμενων που υποτιθεται οτι εκμεταλευοταν τον Φτωχο πλήν τιμιο Τεξανό ή κατοικο Φτωχων Πολιτειων .

    Η επιτυχια του Μπους απεναττι στους Δημοκρατικους ηταν στο οτι εκεμεταλευτηκε αυτό το σχημα : ”Κοιταξτε.. ελεγε στους Θρησκευαμενους ..ειμαι ενας απο σας”
    (υπερ της σκληρης δουλειας , επιχειρηματιας , κλπ..κιας ηταν ενας ανεργος Πετρελαιας ..)

    Ε ακριβώς αυτό το ιδεολογικό σχημα σηματοδοτησε και την ανοδο της Εδώ Δεξιας ..

    Ποτε; στα τελη της δεκαετιας του 9ο ..

    Υποτιθεται οτι οι Φιλελευθεροι ”αθεοι ”Εβραιοι”(Σημιτης, Ροζακης κλπ σε συνεργασια με την τοτε αριστερά ηθελαν να αλλοιωσουν την ταυτοτητα μας , τα ιερά και οσια της Φυλής κλπ..Γιαυτό πηγαινε ο Καραμανλής μετά της συζυγου του και υπεγραφε για το Θρησκευμα τσις ταυτοτητες κατηγγειλε τον ”αρχιερέα της Διαπλοκής Σημιτη ” αφηνε να εννοηθει -μεσω των στελεχών του βεβαια- οτι ηταν ..Εβραιος ,οτι θελει να μας επιβαλει τοσχεδιοΑναν , οτι ο Γιωργος Παπανδεου ειναι αυτό που Φωναζαν ..αΝΤΡΙΚΙΑ ΟΙ δαπιτες ” βΟΥΛΓΑΡΑΚΗ βΟΥΛΑΓΑΡΑΚΗ …τον…τον Γιωργακη κλπ κλπ

    Δηλαδή ολα τα παραφερναλια της ελληνικής Δεξιας Μαγκιας που κατά συμπτωση ταιριαζει γαντι με τα παραφερναλια της Φονταμενταλιστικής Δεξιας μαγκιας τοσο οσο ταιριαζει ο Ψωμιαδης που εχει καταδδηλωση του ‘καρυδια μες τα παντελονια του ”με την Κυβερνητη της Καλιφορνιας του Εξτερμινατορ τον Σβαντσερμπεργκες (πως τον λένε τελος παντων )

    Κατα λαβαινεις τωρα τι θελω να πώ;
    ΄(χμ Μαλλον θα το κανω Ποστ ..θελει δουλεια βεβαια)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 07/11/2008

  34. […] Το ποστάκι του “Πόντου κι Αριστερά” θα το βρείτε >>> εδώ […]

    Πίνγκμπακ από >>> Γιά να συνεχίσω στο δικό μοτίβο το ποστάκι του “Πόντου και Αριστερά” « «The MacManus Diaries» | 07/11/2008

  35. Αυτο το οποιο με στεναχωρει οσον αφορα τους Εβραιους-Ισραηλιτες ειναι η σταση που κρατουν για την γενοκτονια των χριστιανικων πληθυσμων απο τον τουρκικο εθνικισμο που βρηκε τον απολυτο εκφραστη του, μετα απο χρονια, στο προσωπο του Κεμαλ.

    Πως απαιτουν να κατακρινουμε την ναζιστικη βαρβαροτητα(βεβαια καλα κανουν και το ζητουν) οταν αυτοι οι ιδιοι δεν αναγνωριζουν την ποντιακη γενοκτονια μεσο του δικου τους κρατους.

    Ειναι κριμα αυτο το οποιο κανουν γιατι ετσι προσβαλουν και τα δικα τους θυματα,γιατι το θυμα του εθνικισμου (ή του ναζισμου) δεν ζητα δικαιωση μονο για το προσωπικο του δραμα που περασε μεχρι να φυγει απο την ζωη με βιαιο τροπο αλλα ζητα δικαιωση και για ολους οσους περασαν τα ιδια με αυτον ανεξαρτητα σε ποιον αιωνα εζησε ή ποια εθνικοτητα του αφαιρεσε την ζωη.

    ΤΑΣΟΣ

    Σχόλιο από τασος | 07/11/2008

  36. (επειδή μερικά σχολια ερχονται COPY PASTE και στην Σπηλιά
    απαντώ κι εγώ Copy PasteQ

    Τασο προφανως εισαι πολύ στεναχωρημενος ..

    Παντως οταν λές
    »Πως απαιτουν να κατακρινουμε την ναζιστικη βαρβαροτητα(βεβαια καλα κανουν και το ζητουν) »

    Μαλον εξαρτάς την σταση σου σε σχεση με την Ναζιστική βαραβαροτητα μεσααπο ενα ειδος συναλλαγής : Αναναγνωριστε Εβραιοι την Ποντιακή γενοκτονια (μεσω του » Ισραήλ» για να αναγνωρισεις εσυ το Ολοκαυτωμα »’

    Ε δεν μου φαινεται και πολύ ενταξει ..Κατ’ αρχήν Θα επρεπε να καταδικαστει η Ναζιστική Βαραβαροτητα και κτηνωδια – ανεξαρτητα απο οτι εκαναν οι Εβραιοι οι ,ποντιοι , κλπ κλπ

    Και αναεξαρτητα κι απο το Ολοκαυτωμα ( γιατί οπως ξερεις η Ναζσιτική -Φασιστική Τερατωδια μπορει να αφορουσε κατα κύλιο λόγο τους Εβραιους Αλλά Οχι μόνο αυτους )

    Εκατομμυρια λαών της Ευρώπης δοκιμασαν την Ναζιστική φασιστική Θηριωδια – Και στα στρατοπεδα των Γερμανών βρεθηκαν καιποlλοι Ελληνες- Μη εβραιοι …( αριστεροι-αντιστασιακοι )…

    Και Ελληνες -Ποντιοι

    7 Νοέμβριος 2008 9:17 μμ

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 07/11/2008

  37. Δείτε εδώ πώς σφυροκοπήθηκε τό ναζιστικό θηρίο στά βουνά τού Πόντου..
    http://vripolidis.blogspot.com/2008/11/spidermen_07.html

    Σχόλιο από vripol | 07/11/2008

  38. Δείτε πώς σφυροκοπήθηκε τό ναζιστικό τέρας στά βουνά τού Πόντου:
    http://vripolidis.blogspot.com/2008/11/spidermen_07.html

    Σχόλιο από vripol | 07/11/2008

  39. δεν αναγνωριζουν την ποντιακη γενοκτονια μεσο του δικου τους κρατους.

    Είχα την εντύπωση οτι η Ελλάδα είναι το κράτος μου αλλά ευχαριστώ για το reality check.

    Μ/π καταλαβαίνεις τι εννοώ όταν είχα απαντήσει σε σχόλιο σου οτι έχω την εντύπωση οτι συχνά-πυκνά διακρίνω καθαρή χρησιμοθηρία; Επέτρεψε μου να διαφοροποιώ ποιοτικά την στάση σας εδώ σε σχέση με την στάση άλλων ακόμα και όταν υιοθετείτε τις ίδιες (λογικοφανείς) θέσεις.

    Σχόλιο από Abravanel | 08/11/2008

  40. Τάσο, πιστεύω ότι δέν φταίνε οι Ισραηλίτες γιά την μή αναγνώρηση της γενοκτονίας τών προγόνων μας. Φταίει τό Ελληνικό κράτος πού δέν ενδιαφέρεται μά πάνω απ΄ολα εμείς ( ΠΟΕ, ΜΟΕ καί σία)πού διακατεχόμενοι από υφέρποντα αντισημιτισμό (πού τα τελευταία χρόνια ενδύθηκε την «προοδευτική» λεοντή τού αντισιωνιστικού- αντιιμπεριαλιστικού φιλοαραβισμού), ούτε καν σκεφτήκαμε να συζητήσουμε όχι μόνο μέ το κράτος τού Ισραήλ, αλλά μέ τούς συμπατριώτες μας Εβραίους πρώτα απ όλα καί επειτα μέ τις οργανώσεις της Εβραϊκής διασποράς τό θέμα της συμμαχίας ενάντια στην λήθη τών γενοκτονιών.Αυτό, σέ τίποτα δεν θα μας εμπόδιζε νά συμπαθούμε τον αγώνα της Παλαιστινιακής Προσφυγιάς, καί να σαι σίγουρος ότι τό ίδιο κάνουν καί οι προοδευτικοί Εβραίοι, Ισραηλινοί καί μή.
    Αλλά τί περιμένεις όταν η «Αριστερά» διά στόματος Αλαβάνου καί Θεοδωράκη ούτε κάν διανοείται ότι αυτά πού λέει είναι ρατσιστικά. (Υπενθυμίζω ότι ο Αλαβάνος βδελύττονταν γιατί την Ολυμπιακή υπήρχε η Πιθανότητα νά την αγοράσει Ισραηλινή εταιρία, λές καί θα είχε διαφορά αν ηταν πχ Ιταλική η Ελβετική, ενώ ο Θοδωράκης περιέλουσε ανοιχτά τούς Εβραίους μέ οχετό)
    Εχει δε απόλυτο δίκαιο ο Νοσφεράτος. Τήν φρίκη τού Ολοκαυτώματος οφείλει νά την νιώσει καθε ΑΝΘΡΩΠΟΣ, Α Ν Ε Υ Ο Ρ Ω Ν.
    Καί εχει δίκιο ο Abravanel: Εχουμε πολύ δρόμο ακόμα να κάνουμε γιά να νιώσουμε Εβραίοι καί Τσιγγάνοι στούς θαλάμους αερίων, Αλβανοί μετανάστες, σλαβόφωνοι Ελληνες, Αφγανοί μετανάστες στό γκέτο της Πάτρας, τουρκόγυφτοι Ελληνες, Εβραίοι Ελληνες, Παλαιστίνιοι πρόσφυγες. Πάρα πολύ δρόμο..Κατά τά άλλα θά θέλαμε νά νιώσουν οι Οθωμανοί σουλτάνοι καί οι Νεότουρκοι τον πόνο τών προγόνων μας. Σιγά μήν γινόντουσαν αυτοί τότε προοδευτικότεροι από την «αριστερά» τού σήμερα…

    Σχόλιο από vripol | 08/11/2008

  41. Μπραβο Vripol ..πολύ καλό το σχολιο..
    Πριν εγκλωβισθουμε στον Δικο μας Πόνο
    θα πρεπει να μαθουμε να ειμαστε ανοιχτοι στον πονο των αλλων

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 09/11/2008

  42. Εξοχες, καί λίαν εποικοδομητικές οι παραπομπές τού Νοσφεράτου. Διότι κατανοεί κανείς ότι η σημερινή ακροδεξιά δέν έχει πάντα την καθαρή καί ευδιάκριτη μορφή τού ναζισμού, αλλα τις διάφορες αποχρώσεις τού εθνικο-λαϊκισμού πού πιό ύπουλα πισωγυρίζουν την ανθρώπινη σκέψη καί τά πολιτισμό στήν προϊστορία τής μισαλλοδοξίας, τού ρατσισμού, τού φόβου καί της δαιμονοποίησης τού διαφορετικού.Καί καθιστούν έντονα επίκαιρη τήν ανάγκη γιά διέξοδο αριστερό λόγο, την διέξοδη, απτή αριστερή πολιτική πρόταση, όχι απλώς την μεσσιανική επαγγελία μιάς άλλης ιδεατής κοινωνίας της ισότητας. Προτάσεις τεκμηριωμένες πού θά δίνουν βάσιμες αριστερές-προοδευτικές λύσεις στά προβλήματα της εργασίας-ανεργίας, υγείας, παιδείας, ασφάλισης.
    Παραδόξως, τό κυβερνητικό πρόγραμμα τού ΠΑΣΟΚ πού ψηφίστηκε στό τελευταίο του συνέδριο, καί συγγράφηκε από τόν Μίμη Ανδρουλάκη, έχει τέτοια στοιχεία, αλλά δυστυχώς κανείς από τό ΠΑΣΟΚ δέν ενδιαφέρεται νά τά επεξεργαστεί παραπέρα καί νά τα δημοσιοποιήσει.
    http://ia341018.us.archive.org/1/items/PasokPoliticalPositions-8thCongress/theseis_8Synedrio.pdf

    Περιγράμματα προτάσεων γιά τό ασφαλιστικό καί την Παιδία βρίσκονται στο βιβλίο του Βαμπίρ καί Κανίβαλοι, ενώ ιδέες γιά τήν διάσωση τού Δημόσιου τομέα καί μετατροπή του σέ μοχλό ανάπτυξης, στό βιβλίο του θηλυκό Πόκερ.

    Επίσης, συγκεκριμένες ιδέες γιά την ανάπτυξη της περιφέρειας
    καταθέται ο δικός μας Μιχάλης Χαραλαμπίδης στά βιβλία του,
    κυρίως στό Αγροφιλια, το Ελληνική ποιότητα καί ανάπτυξη, καί τό σχέδιο μας γιά την Ελλάδα.

    http://www.ianos.gr/index.asp?park=aw&key=0023095&au=a

    Σχόλιο από vripol | 09/11/2008

  43. ‘Σεβαστιανός Φουλίδης’ επειδη για τον κυριο αυτο η μονη ενημερωση που μπορω να εχω ειναι απο ‘εθνικο’ σαιτ παρακαλω οποιος ξερει κατι ας μας το πει.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑΖΙΣΤΗ… απλα προσπαθω να μαθω αν η κινηση αυτου του ποντιου (να παει με τους ναζι )ηταν ενα ειδος αντιστασης στον Σταλιν ( στυλ ελληνικη επιχειρηση)ή ηταν τελικα απλα ναζιστης

    Σχόλιο από tasos | 09/11/2008

  44. Τί τό ψάχνεις, αδελφέ Τάσο..Αν είναι πιό όμορφη η Σκύλα πού γαβγίζει ή η Χάρυβδη πού χαρυβδίζει; 🙂
    Καί οι δύο πτώματα καί εξαχρειωμένους ανθρώπους αφήνουν πίσω τους..

    ———————————

    Πάλι ζωγράφησε ο vripolidis….
    mumul

    Σχόλιο από vripol | 09/11/2008

  45. Το θεμα δεν ειναι μονο το τι εκαναν αλλα και γιατι το εκαναν….αναγκαστηκαν,προθυμοποιήθηκαν……….τελικα τι εγινε στα αληθεια? γιατι για αυτον τον ανθρωπο εγω να μαθαινω απο εδω και απο εκει…………
    ειναι τοσα πολλα που τουλαχιστον καποια εαν οχι ολα πρεπει να τα μαθαινουμε επιτελους.

    Σχόλιο από tasos | 09/11/2008

  46. Το όνομα «Φουλίδης» χρησιμοποιείται από έναν μη Πόντιο νεοναζί. Για τον ίδιο τον «Φουλίδη» μάλλον θα ήθελε ψάξιμο. Εμφανίζεται ως προσχωρήσας στο γερμανικό στρατό που κατέλαβε την Ουκρανία και έφτασε ως τη Νότια Ρωσία. Παρότι υπήρξε μαζικό κύμα συνεργασία με τους Ναζί από Ουκρανούς, αλλά και Ρώσους, Τάταρους, και άλλους μουσουλμάνους, εν τούτοις δεν έχουμε πληροφορίες για αντίστοιχη δράση των Ελλήνων. Αντίθετα γνωρίζουμε τη δράση τους στο παρτιζάνικο κίνημα της Κριμαίας, όπου διέπρεψαν. Πιθανότατα, η ανοιχτή συνεργασία των παραδοσιακών αντιπάλων τους Τατάρων της Κριμαίας με τους κατακτητές να οδήγησε τους Έλληνες στην ακριβώς αντίθετη όχθη….

    Πάντως είναι μια σελίδα της ιστορίας μας άγνωστη, που χρήζει διερεύνησης.

    Ο Σεβαστιανός Φουλίδης, εφόσον αποδειχθεί ότι είναι ιστορικό πρόσωπο, ανήκει στην ίδια ιστορική ομάδα με τον Κιτσά Μπατζάκ και τους άλλους Πόντιους ταγματασφαλίτες..

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 09/11/2008

  47. Abravanel

    νομίζω ότι στο τελευταίο σου σχόλιο, όπου μιλάς για «χρησιμοθηρία» υπερβάλλεις. Εκτιμώ ότι εδώ ισχύει ο κανόνας ότι από την οικογενειακή ή κοινοτική εμπειρία, που θεωρείται το άπαν του κόσμου τούτου, γίνεται προσπάθεια τοποθέτησης απέναντι στα πράγματα.

    Αυτά με την παιδεία και την όξυνση κάποιων κριτηρίων θα διορθωθούν.

    Όμως και για σένα ισχύει η απάντηση του Νοσφεράτου στον Τάσο, αρκεί να αλλάξεις τα ονόματα

    Εξάλλου απ’ ότι μπορώ να ξέρω, δύο θα μπορούσαν να κατηγορηθούν για «χρησιμοθηρία» και πρόταση για «ανταποδοτική σχέση»: Ο Τάσος, και ο vripolidis. Ο Τάσος απαλλάσεται λόγω νεότητας, ενώ ο vripolidis είναι μεγάλο παιδί και μπορεί να ερμηνεύσει ο ίδιος τον εαυτό του.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 09/11/2008

  48. Νομίζω πώς τά σχόλια μου εν γένει, καί σ αυτή την ανάρτηση εν είδει, κάνουν φανερό πώς σέ καμία περίπτωση δέν αντιμετωπίζω χρησιμοθηρικά τόν Εβραϊσμό. Τό ότι προτείνω την συγκεκριμένη συμμαχία Ποντίων-Εβραίων νομίζω ότι οφελέι αμφοτέρους, αλλα ανεξάρτητα από αυτό, όταν οι Εβραίοι γίνονται στόχος αισθάνομαι καί εγώ Εβραίος όπως οφείλει να πράξει κάθε πραγματικά αριστερός καί προοδευτικός άνθρωπος, ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ.

    vripolίδης αυτοερμηνευόμενος 🙂

    Σχόλιο από vripol | 09/11/2008

  49. Δεν εννοούσα τον vripol toυ οποίου το σχόλιο #40 με εκφράζει καλύτερα από ότι θα μπορούσα να τα πω εγώ ο ίδιος – αναφερόμουν αποκλειστικά στον τάσο #36 τον οποίο και παρέθετα.

    Και προφανέστατα ισχύουν για μένα αυτό που ζητώ από τους άλλους, δεν είμαι πιο αθώος από εσένα, τον τάσο, τον νοσφεράτο ή καν τον φιλισταίο πριν και κρίνομαι από τις πράξεις μου και τις παραλείψεις μου. 🙂

    Σχόλιο από Abravanel | 09/11/2008

  50. vripolίδη γραφτ’ς (που λέμε και μεις οι Πόντιοι) : «… ούτε καν σκεφτήκαμε να συζητήσουμε όχι μόνο μέ το κράτος τού Ισραήλ, αλλά μέ τούς συμπατριώτες μας Εβραίους πρώτα απ όλα καί επειτα μέ τις οργανώσεις της Εβραϊκής διασποράς…» και λες και διάφορα για ΠΟΕ, ΜΟΕ, με απόλυτη βεβαιότητα για τον αντισημιτισμό τους (αυτό είναι πολύ σοβαρή παραπληροφόρηση σε πληροφορώ- και ρώτα αυτούς που μετέχουν στο Δ.Σ. και ξέρουν λίγο καλύτερα τα πράγματα κι από μένα κι από σένα)!

    Μπράβο για τις σε βάθος γνώσεις που έχεις!!!!!!!!!!! Αυτή η απολυτότητα από που πηγάζει; Μήπως από κάποιες εξ απορρήτων πηγες που διαθέτει η αφεντομουτσουνάρα σου ( 8) ), και τις οποίες καθόλου δεν εκτιμούμε, ούτε και εγκρίνουμε ως αξιόπιστες; (επίσης 8) )

    Γιατί εμένα άλλα μου λένε οι δικές μου πληροφορίες!

    Ομέρ ο αντι-κατάσκοπος, αντι-εθνικιστής (άρα και αντισιωνιστής)

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/11/2008

  51. βρε Ομερ ασε τις λεπτομέρειες και μεινε στην Ουσια. Το σχολιο 40 του vripol ειναι εξαιρετικό στην ουσια του »Εχουμε πολύ δρόμο ακόμα να κάνουμε γιά να νιώσουμε Εβραίοι καί Τσιγγάνοι στούς θαλάμους αερίων, Αλβανοί μετανάστες, σλαβόφωνοι Ελληνες, Αφγανοί μετανάστες στό γκέτο της Πάτρας, τουρκόγυφτοι Ελληνες, Εβραίοι Ελληνες, Παλαιστίνιοι πρόσφυγες. Πάρα πολύ δρόμο..»

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 10/11/2008

  52. Ομερούλη, είσαι λίγο εμπαθούλης ή κανω λάθος;:) Γιά τόν βαθεια ριζωμένο μεσα μας αντισημητισμό σού απευθύνω μια προκληση: Παρε καί ρωτα έναν-έναν τους ηγητορες της ΠΟΕ τις γνωμες τους για τους Εβραίους καί δημοσίευσέ τες. Τολμάς; 🙂

    Σχόλιο από vripol | 10/11/2008

  53. Τώρα είδα τό εικονίδιο με τα μαύρα γυαλάκια..Σέ πληροφωρώ ότι καμία εξ απορρητων πηγή δεν διαθέτω. Κανείς δέν καθεται να μου λέει απόρρητα, ούτε καί ρωτάω..Μακάρι Ομερούλη μου να ηταν όλοι τοσο διάφανοι όσο εγώ.
    1. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, καί δεν εξαρτωμαι από τό κράτος ουτε από κανεναν εργοδότη.
    2. Δέν πήρα ποτέ μα ποτέ επιδότηση από κανεναν. Δέν εξοφλώ κανενός είδους «γραμμάτια», (παρα μονο δάνεια στην Τράπεζες) :))
    3. Δέν νιώθω οτι οφείλω να ευθυγραμμίσω την σκέψη μου με κανενός άλλου την σκέψη, καί δεν παίζω παιχνίδια σέ κανέναν.

    Διότι μάλλον δεν είναι τοσο αθώο αυτό

    «Εξάλλου απ’ ότι μπορώ να ξέρω, δύο θα μπορούσαν να κατηγορηθούν για “χρησιμοθηρία” και πρόταση για “ανταποδοτική σχέση”: Ο Τάσος, και ο vripolidis. Ο Τάσος απαλλάσεται λόγω νεότητας, ενώ ο vripolidis είναι μεγάλο παιδί και μπορεί να ερμηνεύσει ο ίδιος τον εαυτό του.

    Μ-π»

    καί ακολούθως τό δικό σου από κατω, κι ας κανω τον μαλάκα.
    Τώρα μπορείς να με κατατροπώσεις, δέν πρόκειται να αμυνθώ..

    Αντε καλημερα και καλή βδομάδα.

    vripolίδης στόν λακο των Λεόντων (Ενοώ τούς επιφανείς καί σημαντικούς)

    Σχόλιο από vripol | 10/11/2008

  54. Oμέρ,

    ακριβώς το ίδιο θα μπορούσες να το πεις με μη αρβανίτικο τρόπο. Κάπως, βέβαια, τα γελαστά προσωπάκια σώζουν την κατάσταση! Αλλά όπως βλέπεις δεν πολυβοήθησαν.

    Πολυχρονίδη,

    α) όσον αφορά το δικό μου σχόλιο για τη «χρησιμοθηρία». Αυτό σχετίζεται με την επισήμανση του Αμπραναβέλ (δις , μια στο δικό του και μια στο δικό μας ιστολόγιο), ότι κάποιοι Πόντιοι που μιλούν για τη γενοκτονία των Ποντίων σε συνάφεια με το Ολοκαύτωμα των Εβραίων το κάνουν μόνο και μόνο για να αντλήσουν οφέλη από το κύρος κ.λπ.

    Οι μόνοι δύο από τους σχολιαστές που γράψατε κάτι σχετικό ήσουν εσύ (που έκανες μια σχετική έκκληση στο ιστολόγιο του Αμπραβανέλ) και ο Τάσος.

    Το δικό μου σχόλιο, για το οποίο έγραψες ότι «μάλλον δεν είναι τόσο αθώο», μπορώ υπευθύνως να σε πληροφορήσω ότι είναι εντελώς αθώο και απευθύνεται προς τον Αμπραβανέλ.

    Όσον αφορά όλα τα υπόλοιπα «περί αντισημιτισμού» της ΠΟΕ που οδήγησαν τον Ομέρ στην έκρηξή του, οφείλονται αποκλειστικά στον τρόπο με τον οποίο πέταξες μια τέτοια σοβαρή κατηγορία τόσο σε πρόσωπα, όσο και σ’ ένα δευτεροβάθμιο όργανο. Οι «ηγήτορες της ΠΟΕ», δεν έχουν κανένα τέτοιο «ριζωμένο αντισημιτισμό». Το αντίθετο! Πιθανόν γιατί τα συναισθήματά τους για τους Εβραίους, να επηρεαάζονται από τη βεβαιότητα ότι υπάρχει μια κοινή μοίρα των πληθυσμών αυτών.

    Γνωρίζω επι πλέον ότι υπάρχουν σχέσεις και ανταλλαγές απόψεων με τις εβραϊκές οργανώσεις, που πιθανόν να οδηγήσουν και σε κάποιες κοινές δραστηριότητες.

    Το ότι η κατάσταση είναι βελτιώσιμη γενικά είναι αναμφίβολο. Αλλά τον αντισημιτισμό που ψάχνεις δεν θα τον βρεις στην ΠΟΕ.

    Το ακατανόητο από την πλευρά σου είναι, γιατί τα προσωπικά σου στερότυπα τα προβάλλεις σε άλλους με τόση ευκολία;

    Όπως ξέρεις, βασική αρχή της δικονομικής μας επιστήμης είναι να μπορείς να αποδεικνύεις το αδίκημα πριν απαγγείλεις τις όποιες κατηγορίες. Και συ κάνεις ακριβώς το αντίθετο, καλώντας τον Ομέρ: «Γιά τόν βαθεια ριζωμένο μεσα μας αντισημητισμό σού απευθύνω μια προκληση: Παρε καί ρωτα έναν-έναν τους ηγητορες της ΠΟΕ τις γνωμες τους για τους Εβραίους καί δημοσίευσέ τες….»

    Δηλαδή αυτό που θα έπρεπε να κάνεις εσύ πριν εκστομίσεις με τόση ευκολία τη βαρύτατη κατηγορία του «αντισημιτισμού» ζητάς να το κάνει ο Ομέρ κατόπιν εορτής.

    Η σοβαρότητα δεν έβλαψε ποτέ κανένα! Και ειδικά όσοι αναφέρονται στον Πόντο, στο ποντιακό κίνημα και στη Γενοκτονία θα έπρεπε να είναι διπλά προσεχτικοί…

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/11/2008

  55. Πολύ ωραίοι είστε οι Πόντιοι! Δεν γνωρίζει η δεξιά σας τι ποιεί η αριστερά σας. Όταν αποφασίσεται το τι είστε μας το ανακοινώνετε και σε μας. Ομέρ μην κολώνεις. Έχεις δίκιο.

    Σχόλιο από Zωνιανίτης | 10/11/2008

  56. «Όπως ξέρεις, βασική αρχή της δικονομικής μας επιστήμης είναι να μπορείς να αποδεικνύεις το αδίκημα πριν απαγγείλεις τις όποιες κατηγορίες. Και συ κάνεις ακριβώς το αντίθετο, καλώντας τον Ομέρ: “Γιά τόν βαθεια ριζωμένο μεσα μας αντισημητισμό σού απευθύνω μια προκληση: Παρε καί ρωτα έναν-έναν τους ηγητορες της ΠΟΕ τις γνωμες τους για τους Εβραίους καί δημοσίευσέ τες….”

    Δηλαδή αυτό που θα έπρεπε να κάνεις εσύ πριν εκστομίσεις με τόση ευκολία τη βαρύτατη κατηγορία του “αντισημιτισμού” ζητάς να το κάνει ο Ομέρ κατόπιν εορτής.»

    Σ΄αυτό έχεις δίκιο Μ-Π. Καί ζητώ συγγνώμη αν εθιξα ανθρώπους πού ασφαλώς έχουν δίκιο να θίγονται(Αγτσίδης, Στολτίδης).

    vripolίδης αυτομαστιγούμενος

    Σχόλιο από vripol | 10/11/2008

  57. Πολυχρονίδη,

    το πρόβλημα, όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι να εξαιρέσουμε κάποιους ανθρώπους, αλλά να έχουμε την πραγματική εικόνα που επικρατεί, που είναι όπως την περιέγραψα στο σχ. 55. Και φυσικά να εργαστούμε όλοι με θετικό τρόπο για τη βελτίωσή της, όπως και για την ανάπτυξη της αλληλεγγύης μεταξύ πληθυσμών που υπέστησαν το συγκεκριμένο είδος της μεταχείρησης (Εβραίοι, Αρμένιοι, Έλληνες της Ανατολής, Τσιγγάνοι, αλλά και σήμερα: Τούτσι, Τσετσένοι, χριστιανοί στο Νταρφούρ κ.ά)

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/11/2008

  58. Πως τα καταφερατε να ΄δημιουσγησετε ενταση Χωρις Κανένα Λόγο
    και ενώ η συζητηση πηγαινε τοσο καλά (ανελπιστα καλά )

    μόνο ο Ομερ ο Αρβανιτοποντιος θα μπορουσε να μας εξηγησει*

    * Τον Προτιμουσα ως Μέγα Αντμινιστρατωρα κιας μέκοβε με την Χατζαρα του.

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 10/11/2008

  59. Μικροκουρούμπελο

    vripolίδης ως Γιώργος Κουρουμπελιάς

    Σχόλιο από vripol | 10/11/2008

  60. Νοσφεράτε

    να είσαι δίκαιος ντιπ για ντιπ.

    Εντάξει να ομολογήσω ότι μου ξέφυγε λίγο ο έλεγχος. Αλλά κάτι φταίει γιαυτό.

    Συνήθως κάτι κάνει ο ένας, απαντάει ο άλλος και μετά μας παίρνει η κατρακύλα.

    Ελπίζω εδώ να τελειώσει αυτό το κουρούμπελο.

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/11/2008

  61. Ντιπ κατα Ντιπ..

    νοσφερατος ο Ντπ γιαντιπτιτζής

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 10/11/2008

  62. Μ’ αρέσει:

    Νοσφερατο-βριπολιδο-ομερικές συναντήσεις στο διαδίκτυο!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 10/11/2008

  63. 10 November 2008

    Αυριανή
    Δήμητρος 31
    Αθήνα
    Φαξ: 210 3489013
    avriani@kmg.gr

    “Dear Editor,

    We at Democrats Abroad Greece were saddened by your election day headline “Το Τέλος της Εβραϊκης Κυριαρχίας.” Barack Obama won by articulating policies and values that transcend race and religion. American Jews voted for him in large numbers. Let us put blame for the failures of the Bush Administration on the individuals who deserve it.”

    Δηλαδή:

    Τα μέλη του Δημοκρατικού Κόμματος στην Ελλάδα εκφράζουν τη θλίψη τους για τον πρωτοσέλιδο τίτλο της εφημερίδας σας σχετικά με τις αμερικανικές εκλογές «Το Τέλος της Εβραϊκης Κυριαρχίας». Ο Μπαράκ Ομπάμα κέρδισε γιατί διατύπωσε πολιτικές και αξίες που υπερβαίνουν τις φυλές και τις θρησκείες. Πολύ μεγάλος αριθμός Αμερικανών Εβραίων ψήφισε υπέρ του. Καλό θα ήταν η αποτυχία της κυβέρνησης Μπους να αποδίδεται στα μεμονωμένα άτομα που το αξίζουν.

    Sincerely,

    Beth Hondros, Chair
    Democrats Abroad Greece

    demsabroadgreece@gmail.com

    Σχόλιο από ελληνοαμερικανική αντίδραση | 15/11/2008

  64. καμμια φορα αναρωτιεμαι ..
    βγαινει τιποτα της προκοπής απο ολες αυτες τις συζητησεις; η τζαμπα..

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 10/07/2009

  65. Μάλλον όχι. Από τις συζητήσεις πείθονται αυτοί που θέλουν να πειστούν.

    Σχόλιο από Herr K. | 13/07/2009

  66. Χωρίς όμως αυτές τις συζητήσεις μερικοί θα ήθελαν αλλά δεν θα είχαν την ευκαιρία. Δεν πιστεύω οτι θα πειστεί ο ψηφοφόρος του ΛΑΟΣ αλλά είναι σημαντικό να γίνει μέρος της κοινωνικής συνείδησης οτι το μίσος δεν είναι αποδεκτό.

    Σχόλιο από Abravanel | 13/07/2009

  67. ισως ομως αυτό ειναι σταγονα στον ωκεανό..
    θελω να πω..εδώ με το ζορι διαβαζει καν δυο ενω στα πρωινάδικα οι Λαοτινιαρηδες οργιαζουν ..
    ασε που κι εώ εκει που πας να βαλεις τα πραματα σε μια σειρα σουρχεται ξαφνικά ενας που τα γραφει ολα και τιναζει τον πυργο με τα τραπουλοχαρτα

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 13/07/2009

  68. Αμπραβανέλ, επίτρεψε μου μια διόρθωση: μίσος, μνησικακία και τα παρόμοια είναι φυσιολογικότατα. Το θέμα είναι να μην έχουν στόχο άσχετο με τις αιτίες που τα δημιουργούν. Κι όπως υπαινίσσεται ο Νοσφεράτος, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο απέναντι στη συντριπτικά υπέρτερη ισχύ των ΜΜΕ

    Σχόλιο από Herr K. | 14/07/2009

  69. »μίσος, μνησικακία και τα παρόμοια είναι φυσιολογικότατα. Το θέμα είναι να μην έχουν στόχο άσχετο με τις αιτίες που τα δημιουργούν.»
    συμφωνω
    Δεν μπορουμε να εξαφανισουμε τα Μιση και γενικώτερα καποια ανεπιθυμητα συναισθηματα ..
    Ο φασισμός ομως ειναι (μεταξύ αλλων ) και μια διαστροφή ..μια μεταθεση -στρεβλωση του μισους

    π.χ
    Απο αυτους που χρησιμοποιουν τους μεταναστες (για να πιεαουντους μισθους κλπ)..
    Στους ιδιους τους μεταναστες

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 14/07/2009

  70. Να σας πω κάτι: η Ελλάδα δεν είναι ιδιαίτερα αντισημιτική/ρατσιστική σε σχέση με την Ευρώπη. Κοίτα τους ιταλούς γείτονες με την Λέγκα, τους πολυπολιτισμικούς βρετανούς με το BNP ή τους πολωνούς. Η διαφορά είναι η απόλυτη έλλειψη των πολέμιων του ρατσισμού και του μίσους. Και άντε άσε τον αντισημιτισμό – εγώ προσωπικά έχω την εντύπωση οτι οι αντιδράσεις του «αντιρατσιστικού μετώπου» υπαγορεύονται από το ποιος είναι ο θύτης και όχι ποιος είναι το θύμα ή ποια είναι η πράξη. Επίσης, και εδώ μιλώ καθαρά υποκειμενικά, έχω την εντύπωση οτι η εκδυτικοποίηση (χρησιμοποιώ τον όρο καταχρηστικά για να μεταδώσω το πνεύμα) της κοινωνίας οδηγεί στην απώλεια της σχετικής ηπιότητας που χαρακτήριζε την Ελλάδα.

    Υπάρχει μια γενικότερη απουσία «αιρετικών» φωνών – όχι οτι αυτές είναι σωστές αλλά δίαολε είναι απίστευτα χρήσιμες σε μια κοινωνία. Συχνά νοιώθω οτι υπάρχει μια πνευματική μονολιθικότητα που αποστεώνει την κοινωνία και αλλάζει ένα νάρθηκα με ένα άλλο, (για να το παίξω και εγώ Παπαδόπουλος με τις παρομοιώσεις του).

    Σχόλιο από Abravanel | 15/07/2009

  71. »Η διαφορά είναι η απόλυτη έλλειψη των πολέμιων του ρατσισμού και του μίσους.»
    Ναι αυτό ειναι ..
    Μου ελεγε μια φιλη που ζει στην Αυστρια ..Εκει ο ρα΄τσισμός (και ο αντισημιτισμός ) εχει βεβαια βαθυτατες ριζες..
    Ομως (και ισως ακριβώς γι αυτό) υπάρχει και ενα ισχυρο κινημα Αντιρατσισμου ..
    Οπως και στη Γερμανια αλλωστε..
    Εδώ μας βρηκανε γυμνους .. Δεν υπάρχει καμμια πραγματική αντιρατσιστική προπαιδεια ..

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 15/07/2009

  72. […] -”Aυριανή”: Πώς μπορεί κάποιος να είναι […]

    Πίνγκμπακ από -Ο απολογισμός του έτους « Πόντος και Αριστερά | 08/01/2010

  73. […] ”Aυριανή”: Πώς μπορεί κάποιος να είναι τόσο ανόητος; […]

    Πίνγκμπακ από -Να τιμήσουμε τη Γενοκτονία των Εβραίων « Πόντος και Αριστερά | 13/03/2013


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: