Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Οι «Οικολόγοι Πράσινοι» και ο γάϊδαρος που πετάει

here_comes_the_flood.jpghasopard.jpgΜετά το βιβλίο Ιστορίας , τον Μουσταφά Κεμάλ πασά και το Σλαβομακεδονικό Ζήτημα, οι Οικολόγοι-Πράσινοι «ξαναχτύπησαν¨ στο Κυπριακό. Με αφορμή την επιστολή (με υπογραφή Τρεμόπουλου ) για τη νίκη του Χριστόφια που κοινοποίησαν οι Ο-Π και στο «Αντίβαρο», ο διαχειριστής του συγκεκριμένου ιστότοπου ανταπάντησε.

Ας δούμε την ενδιαφέρουσα αλληλλογραφία, εφόσον αναδεικνύει έναν ιδιαίτερο τρόπο αντίληψης της πραγματικότητας!

100_1667.JPG

Κύριε Τρεμόπουλε/ Κύριοι των Οικολόγων Πρασίνων,

Με αφορμή την πιο κάτω επιστολή σας και με σεβασμό στις θέσεις σας, η επιλογή του Οικολογικού κινήματος της Κύπρου υπέρ του κ. Χριστόφια ήτανε μόνο για τον δεύτερο γύρο, και αυτή εξ ανάγκης. Λόγω δηλαδή της αποτυχίας του βασικού του υποψηφίου, του απερχομένου δηλαδή προέδρου της Κύπρου. Μπορείτε να μου διευκρινήσετε εάν στείλατε αντίστοιχο συγχαρητήριο μήνυμα είτε στον κ. Παπαδόπουλο (για την στήριξη που δέχθηκε από το ΚΟΠ όλη την προηγούμενη περίοδο), είτε στο ΚΟΠ (για τη στήριξη που παρείχε στον κ. Παπαδόπουλο) πριν τις εκλογές ή σε κάποια άλλη ανύποπτη στιγμή; Επίσης, εσείς θα συμφωνούσατε και θα στηρίζατε (στον πρώτο γύρο) τον κ. Παπαδόπουλο όπως έκανε με όλες του τις δυνάμεις το ΚΟΠ;

Ευχαριστώ.

Ανδρέας Σταλίδης.

 scalp2.jpgscalp2.jpgscalp2.jpg

From: OIKOLOGOI PRASINOI – MME [mailto:press@ecogreens.gr]
Sent: 25 February 2008 16:09
To: antibaro@antibaro.gr
Subject: Epistolh ston k. Xristofia

 

 

 

ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ

μέλος του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

25.2.2008

Προς τον Γ.Γ. του ΑΚΕΛ, εκλεγέντα πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας

κ. Δημήτρη Χριστόφια

 

Αγαπητέ κ. Χριστόφια

Επικοινωνούμε μαζί σας για να σας εκφράσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια για την εκλογή σας στη θέση του προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που το Κίνημα Οικολόγων Περιβαλλοντιστών της Κύπρου, μέλος του Ευρωπαϊκού Πράσινου Κόμματος, όπως και οι Οικολόγοι Πράσινοι της Ελλάδας, συνέβαλε στη νίκη σας στο ΒΆ γύρο των προεδρικών εκλογών. Και συμφωνούμε μαζί τους ότι η εκλογή σας δίνει ελπίδα για τη διεκδίκηση βιώσιμης και δίκαιης λύσης του Κυπριακού και ενός προγράμματος εσωτερικής διακυβέρνησης, που το χαρακτηρίζει η κοινωνική αλληλεγγύη και η περιβαλλοντική ευαισθησία.

Εκτιμούμε, επιπλέον, ότι θα χρειαστεί σκληρή προσπάθεια για την ουσιαστική επαναπροσέγγιση των δύο κοινοτήτων και την τελική εδραίωση μιας ειρηνικής και πολυπολιτισμικής Κύπρου, μέσω της έκφρασης αλληλεγγύης και προς την τουρκοκυπριακή πλευρά, βασισμένης σε μια κοινή κουλτούρα συνεργασίας και -βεβαίως- της υιοθέτησης μιας συναινετικής λύσης. Μιας λύσης βασισμένης στις αποφάσεις του ΟΗΕ, το ευρωπαϊκό κεκτημένο αλλά και τα σημεία που είχαν δεχθεί οι δυο πλευρές για τη δημιουργία μιας ανεξάρτητης, διζωνικής ομοσπονδίας των δύο κοινοτήτων.

Ευχόμαστε ειλικρινά καλή επιτυχία στο έργο σας.

 

Με εκτίμηση

Για την Εκτελεστική Γραμματεία των Οικολόγων Πράσινων

Μιχάλης Τρεμόπουλος

 

 

dspphoto-2.gifdspphoto-2.gifdspphoto-2.gifdspphoto-2.gif

 

27/02/2008 - Posted by | -Nεοελληνικός ανορθολογισμός, -Oικολόγοι-Πράσινοι

53 Σχόλια »

  1. Ο Παύλος Τσίμας στα «Νέα»:

    «Η τομή είναι προφανής: με την εκλογή Χριστόφια, η Κύπρος αλλάζει ηγετική γενιά και τολμά μια πολιτική υπέρβαση (…) Ο Δημήτρης Χριστόφιας -ένας πολιτικός με στόφα λαϊκού ηγέτη- μπορεί, αν το θέλει, να γίνει ο πρόεδρος της νέας ελπίδας. Και η Κύπρος μπορεί, αν της το επιτρέψουν και οι άλλοι, οι εξωγενείς παράγοντες, να έχει μια, ακόμη, ευκαιρία».

    * Ο Γιώργος Δελαστίκ, στο «Εθνος»:

    «Προχθές ήρθη μια ιστορική ανωμαλία του κυπριακού πολιτικού συστήματος. Το ΑΚΕΛ συχνότατα ήταν και είναι το κόμμα με το υψηλότερο ποσοστό στις εκλογές, αλλά ουδέποτε μέχρι τώρα είχε τολμήσει να διεκδικήσει ευθέως την πολιτική ηγεσία της Κύπρου. Το έπραξε για πρώτη φορά και επιβραβεύθηκε από τον κυπριακό λαό. Ανεξαρτήτως της συμπάθειας ή της αντιπάθειας οιουδήποτε για τις θέσεις του Δ. Χριστόφια, η εκλογή του συνιστά σπάσιμο πολιτικών ταμπού».
    – «Από εκεί και πέρα το κύριο ζήτημα είναι πλέον σε ποια γραμμή στο Κυπριακό θα οδηγήσει η εκλογή του Δ. Χριστόφια. Ο ίδιος είναι μετριοπαθής οπαδός του σχεδίου Ανάν, αλλά, προκειμένου να εκλεγεί, δεσμεύθηκε γραπτώς ενώπιον του ΔΗΚΟ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αποδεχτεί είτε την επαναφορά του σχεδίου Ανάν είτε κάποιο ανάλογης νοοτροπίας σχέδιο. Αυτό αποτελεί μια καλή αφετηρία, αλλά κατά κανέναν τρόπο μια πλήρη εγγύηση ως προς το τι πραγματικά θα γίνει στην πράξη, αφού τα πάντα στην πολιτική είναι συνάρτηση του υπαρκτού συσχετισμού δυνάμεων. Οψόμεθα».

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 27/02/2008

  2. Περίεργα πράγματα πάντως -λογουχάρη, γιατί οι Ο-Π κοινοποίησαν στο Αντίβαρο τη συγχαρητηρια προς Χριστόφια επιστολή τους αφού ο Σταλίδης ούτε Κύπριος είναι, θαρρώ, ούτε οικολόγος; Αν είναι έτσι, θα του κοινοποιούν, φαντάζομαι, τις ανακοινώσεις τους για οτιδήποτε ή έστω για οτιδήποτε το πολιτικό, όχι;

    Και πότε να στείλουν συγχαρητήριο τηλεγράφημα οι Ο-Π στον Παπαδόπουλο; Παράλογα πράγματα.

    (Βέβαια, επί της ουσίας έχει ένα δίκιο ο Σταλίδης, ότι οι κύπριοι οικολόγοι, τουλάχιστον στην επίσημη έκφρασή τους, έχουν πάρει διαμετρικά διαφορετικές θέσεις από τους Ο-Π αρκετές φορές, σε πολιτικά θέματα).

    Σχόλιο από Νίκος Σαραντάκος | 27/02/2008

  3. Τζίζους! Δηλαδή ο Τρεμόπουλος είναι φίλος του Περδίκη?! Θα φουντάρω!!!!!!

    Σχόλιο από παρτιζανα | 27/02/2008

  4. Παρεϊτσα θα φουντάρουμε Παρτιζάνα !

    Μην πάει χαμένο και το αφιέρωμά μας σε σένα 🙂

    Ομέρ Οικολογίδης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 27/02/2008

  5. Ομέρ κράτα καλά γιατί σε θέλουμε.

    Εσύ δεν είσαι ούτε μετα-σταλινικός εμμονικός αριστεροπόντιος, ούτε βαρύνεσαι με διάφορες άλλες ιδιότητες, όπως εμείς οι παλιότεροι 🙂

    Μίπιους

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 27/02/2008

  6. Οι διάφοροι «τσίου-τσίου», είτε φασίστες, είτε προβοκάτορες θα κόβονται….

    Με το συμπάθειο!

    Ομέρ ο προβοκάτορας

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 27/02/2008

  7. Εγώ δε καταλαβα τιποτα … Ποιο το προβλημα …Δηλαδή Πει Ποίου τυρβαζει ο αξιοτιμος κυρος Σταλίδης; (κοινώς Τι ζόρι τραβαει;)

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 27/02/2008

  8. Και εν πασει περιπτωσει διατί θα επρεπε να απολογηθουν
    οι Ο- Π σε καθε κυριο Σταλίδη δια το αν θα στειλουν συγχαρητηρια στον ενα και στον αλλον

    ..Ποίος ειναι περικαλώ ο κ Σταλίδης ..Ο διευθυντής του Αντιβαρου; Μαλιστα …και διατί θα πρεπει τα Πολιτικά κομματα να δινουν αναφορά στον κ. Σταλίδη ;

    (θα μου πεις …Τι του κοινοποιησαν το Ε-μαιηλ ..ε ελα ντε ..; Μπορει να τον περασαν και αυτόι για Θεσμικό παραγοντα εξωτερικής πολιτικής …τον Αντιβαρον …

    Μπρε …δεν παμε καλά μπρρεεεεε….

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 27/02/2008

  9. Εγώ πάλι δεν κατάλαβα γιατί ο Τρεμόπουλος έστειλε το εις Χριστόφια συγχαρητήριο στο Αντίβαρο !!!!!!!!

    Τι πάρε δώσε είναι αυτό πάλι….!!!!

    Σχόλιο από 40milakokkina | 27/02/2008

  10. Ο εθνικισμός σας τυφλώνει.

    Οι ανακοινώσεις των Ο-Π διανέμονται, κάθε φορά, σε πολλές εκατοντάδες ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Έτσι έγινε, προφανώς και τώρα – απλά το ΑΝΤΙΒΑΡΟ θεώρησε καλό να απαντήσει.

    ……………………………………………………………………………….

    Σχόλιο από τσίου | 27/02/2008

  11. Ε και πού είδες τον εθνικισμό που μας τυφλώνει;

    Για ότι μας ενοχλεί, πετάμε κι ένα «εθνικισμό» και ξεμπερδέψαμε! Καλή και βολική η συνταγή!

    Και τα προσβλητικά λινκ αλλού… Εδώ κόψαμε τα λινκ του Ομαντεόν 🙂 Εντάξει τσιου-τσίου «φανατικέ, κοντόθωρε, δυσκοίλιε, κομπλεξικέ, παλαιοσταλινικέ» που «δεν μπορείς να καταλάβεις τι θα πει αγάπη και σεβασμός για κάθε ρωμαίικη (και κάθε άλλη) φύτρα, ούτε να αποχτήσεις στοιχειώδη αίσθηση του χιούμορ» !

    Η Παρτιζάνα έβγαλε το καλύτερο συμπέρασμα…

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 27/02/2008

  12. »Οι ανακοινώσεις των Ο-Π διανέμονται, κάθε φορά, σε πολλές εκατοντάδες ηλεκτρονικές διευθύνσεις.»

    Ε μαλλον ετσι θαγινε …Και ο κ Σταλίδης θεωρησε καλό να απαντησει για να ρωτησει » Γιατί δεν στειλατε και στον προηγουμενο Προεδρο συγχαρητηρια και στειλατε μόνο σε αυτόν ; Ε; Γιατί; …»

    Πολύ λογικόν …Πολυ λογικά ολα αυτά ..
    ( ετσι και η θεια μου η Σουλτανα μια φορά που την πηρα τηλεφωνο να της πώ Καλή χρονιά μουψαλλε τον εξαψαλμό διοτι ..ασε)

    Βρε …δε παμε καλά βρεεεεε!

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 27/02/2008

  13. Ελάτε ρε παιδιά, γελάστε και λίγο!

    Χάσατε τελείως το χιούμορ σας;

    Και γω που πίστευα ότι όλοι θα σκάγατε στα γέλια. Αλλά φαίνεται πολλοί έχουν τη μύγα και μυγιάστηκαν και αρχίσανε το «τσίου-τσίου», τις διαψεύσεις, τις καταγγελίες για τους κακούς μεταμοντέρνους παλαιοσταλινικούς κ.λπ. κ.λπ….

    Ο Νοσφεράτος κάτι πήγε να ξεφύγει,
    αλλά δεν τα πολυκατάφερε 8)

    Ομέρ Οικωλογίδης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 27/02/2008

  14. Ομέρ Οικωλογίδη

    Πραγματι δεν τα πολυκαταφερα …Διοτι δεν ειπα καθαρά αυτό που ηθελα να πω :
    Ποιο ακριβώς ειναι το Προβλημα … Δηλαδή που Ξναχτυπησαν οι »Ο- Π »

    1 -Στο οτι εστειλαν συγχαρητηρια στονκ. Χριστοφια και οχι παλαιοτερα στον κ.Τασον;
    2-Το οτι το Κοινοποιησαν στον Κυριν Σταλίδην;
    3– η στο οτι διατηρουν συνεργασίαν με τον κυριον Περδίκη
    Κατα την ταπεινή μου αποψιν

    επι του πρωτου καλώς επραξαν και εχουν το δικαιωμα να στελουν συγχαρητηρια οπου γουσταρουν κ;αι να μη στελνουν συλληπητηρια στον κ Τασσον και ας διαμαρτυρεται το Αντιβαρον και ο κ ΣΤΑΛΊΔΗς ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟΝ …

    Επί του 2ου Συμφωνώ οτι προκειται περι πολύ μεγάλου ατοπήματος ..Διοτι τι δουλεια ειχαν να το κοινοποιησουν στον κ Σταλίδη ..Να τώρα … Διοτι ετσι και στελνεις μυνηματακια στον κ Σταλίδη ο κ Σταλίδης θα βρει την ευκαιρία να σου θυμίσει παλαια ατοπήματα οπως το οτι δεν εστειλαν αντιστοιχα συγχαρητηρια στον κ. Τασσον ….

    Επι του 3ου Καταλαβαινω οτι ο καθενας απο εμας θα πρεπει να επιλεγει τις παρεες του και τις φιλιες του και αν π.χ Εγώ γουσταρω να κανω παρεα και με τον Μι πιους και με τον Τρεμόπυλο και την Παρτιζανα και με τον Ομερ Οικωλογιδη που λεει ο λόγος δηλαδή
    θα πρεπει να υποβαλλω αιτησιν στον κ. Σταλίδη ..διοτι αλλεως θα μου στειλει meil και θα με Εγκαλεί και Αποπαιρνει…

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 27/02/2008

  15. Μόλις με ενημέρωσαν για την ανάρτηση αυτή. Αφού διευκρινήσω ότι την επιστολή μου δεν τη δημοσιοποίησα παρά μόνο σε πολύ μικρό κύκλο ανθρώπων, να πω ότι λαμβάνω όλα τα ενημερωτικά μηνύματα των Οικολόγων Πράσινων που απευθύνονται στη λίστα τους προς τον τύπο, κάτι που φαίνεται και από τη διεύθυνση των παραληπτών: «OIKOLOGOI PRASINOI – MME [mailto:press@ecogreens.gr]». H συγκεκριμένη συγχαρητήρια επιστολή στάλθηκε σε όλους αυτούς τους παραλήπτες. Να προσθέσω ότι στους παραλήπτες δεν γράφτηκα με δική μου πρωτοβουλία, αλλά με έγραψαν οι ίδιοι πριν αρκετό καιρό, με τη διεύθυνση του Αντίβαρου (antibaro@antibaro.gr). Έκτοτε, όχι μόνο δε διαγράφτηκα, αλλά διαβάζω με ενδιαφέρον τις ανακοινώσεις τους.

    Να απαντήσω και στον φίλο από τα παλιά Νίκο Σαραντάκο, πράγματι δεν είμαι Κύπριος. Σχετικά με το οικολόγος όμως, δεν μπορώ να δεχθώ ότι οικολογικές ευαισθησίες έχουν κατ’ αποκλειστικότητα όσοι χρησιμοποιούν τον όρο με την πολιτική του χροιά. Μάλιστα, παρά τα φλέγοντα θέματα αυτού του μήνα (Κόσοβο, ονομασία πΓΔΜ, πιθανή στροφή στο Κυπριακό με την εκλογή Χριστόφια κλπ), στην επόμενη ανανέωση του Αντίβαρου θα συμπεριληφθεί και η τελευταία αναφορά του IPCC, για να της δοθεί η δέουσα προσοχή από τους αναγνώστες του.

    Σχετικά τώρα με την απάντηση, δεν έχω πρόβλημα να το γράψω και εδώ, ότι βρήκα λίγο υποκριτικό το συγχαρητήριο τηλεγράφημα των Ο-Π στον Χριστόφια, ειδικά επειδή έγινε σε σχέση με την στήριξη του Κινήματος Οικολόγων της Κύπρου. Ο λόγος είναι προφανής για όσους παρακολουθούν, έστω και λίγο, πρόσωπα και πράγματα. Δε ζήτησα καμία «αναφορά» λοιπόν, και απορώ πώς μπορεί κάποιος να το βλέπει έτσι.

    Και κάτι ακόμη. «Διευθυντής» δεν είμαι, το Αντίβαρο είναι μία ιστοσελίδα που δημοσιεύει άρθρα εδώ και 7 χρόνια. Η ενασχόλησή μου είναι στον ελεύθερό μου χρόνο. Έτσι, η επιστολή ήταν προσωπική. Το ότι προσέλκυσε ένα σχετικό ενδιαφέρον, λόγω της πρωτοβουλίας του πέρυσι με το βιβλίο Ιστορίας, αυτό δεν αλλάζει τα πρόσωπα και τις καταστάσεις.

    Τα πράγματα καμιά φορά είναι απλούστερα από όσο νομίζουμε!

    Σχόλιο από Ανδρέας | 27/02/2008

  16. κ . Ανδρεα ( υποθετω Σταλιδη)..Μπορειτε να εξηγησετε και σε μας γιατί βρίσκετε λίγο υποκριτικό » ειδικά » το συγχαρητήριο τηλεγράφημα των Ο-Π στον Χριστόφια,» οταν φανταζομαι ο κ Χριστοφιας εχει δεχτει εκατονταδες συγχαρητηρια τηλεγραφηματα ;

    Και αν θεωρειτε λογικό —

    το να ερωταται ενα ενα κομμα »εάν στείλατε αντίστοιχο συγχαρητήριο μήνυμα είτε στον κ. Παπαδόπουλο (για την στήριξη που δέχθηκε από το ΚΟΠ όλη την προηγούμενη περίοδο), είτε στο ΚΟΠ (για τη στήριξη που παρείχε στον κ. Παπαδόπουλο) πριν τις εκλογές ή σε κάποια άλλη ανύποπτη στιγμή;»

    Το βλεπετε Λογικό αυτό εκ μερους σας ;
    Η μήπως ολα αυτά θυμιζουν Θεατρο
    και μαλιστα του Παραλόγου;

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 27/02/2008

  17. Εκτος αν θεωρειτε οτ οι Ο- Π οφειλουν να ακολουθησουν ενα ειδος απολυτου Οικολογικου Διεθνισμου και να ακολουθουν ενα ειδος Συμφωνου της Βαρσοβιας και απανταχου στον κόσμο να ακολουθουν μιαν απολυτως Ενιαιαν στασιν
    και να απολογουνται διαρκώς για οσα κανουν αλλα αντιστοιχα κομματα
    – οπως κανουν τα κομματα της Δεξιας ,τα Σοσιαλδημοκρατικά κλπ ισως ;

    (αλλιως θα εγκαλουνται δια υποκρισιαν ειδικά αν τους εχουν καποι Αχτι επειδή δεν ακολουθησαν την Γραμμη που αυτοι χαραξαν για το Βιβλιο της Ιστοριας της Στ Δημοτικου

    …ενώ τωρα οι κυριοι αυτοι- οι-αντιβαρικώς- κατα του Βιβλιου εννοώ – κανουν την ΠΑΠΙΑΝ για το πολύ πολύ Χειροτερο κατα γενικήν ομολογιαν βιβλιο Ιστοριας της Γ ‘ Λυκειου (το κατ’ αναθεσιν φυσικά )(χειροτερο απο παιδαγωγική αποψη και ουχί Ιδεολογική κατι που θα επρεπε εστω για μια φορά (το παιδαγωγικό ) μερος να το λαβουν υποψη ολοι οι κυριοι ποου ενώ δεν εχουν ιδεα τι συμβαινει στα σχολεια και γενικά στην Παιδεια ειναι ετοιμοι ξεσηκωθουν οταν καποια βιβλια δεν συμφωνουν με το Κρεβατι του οποιου Προκρουστη τους ( εστω μ-λ για να θυμηθουμε και λίγο την ποιησιν /….)

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 27/02/2008

  18. Μα νομίζω το εξήγησα ήδη. Αν ήταν ένα τυπικό συγχαρητήριο τηλεγράφημα δε θα έδινα καμία σημασία. Όμως συνδέεται καθαρά με τη στήριξη των Κυπρίων Οικολόγων, έτσι δεν είναι; Και υπονοείται ταύτιση, έτσι δεν είναι; δεν είναι σαν να λέει «χαιρόμαστε που οι δικοί μας στην Κύπρο σας στήριξαν»; ε λοιπόν αυτή η ταύτιση που υπονοείται, είναι ψευδής.

    Γιατί η στήριξη Χριστόφια από τους Κύπριους Οικολόγους είναι «εξ ανάγκης», και είναι εξ ανάγκης επειδή όλα τα προηγούμενα χρόνια στήριζαν «με όλες τους τις δυνάμεις» τον Τάσσο Παπαδόπουλο που έμεινε εκτός του δεύτερου γύρου.

    Ενώ, η στήριξη στον Χριστόφια από τους Ο-Π, έχω την εντύπωση (μπορεί βέβαια να σφάλλω) ότι έγινε ακριβώς για να φύγει ο Παπαδόπουλος από την Προεδρία.

    Αυτή είναι η γνώμη μου, αυτή είναι η εντύπωσή μου, και σε περίπτωση που οι Οικολόγοι-Πράσινοι μου απαντούσαν ότι «ναι, ταυτιζόμαστε στα περισσότερα (αν όχι σε όλα) με τους Κύπριους Οικολόγους, και λόγω αυτής της ταύτισης, στηρίζαμε και εμείς Παπαδόπουλο στον πρώτο γύρο», τότε πράγματι θα άλλαζα άποψη και θα παραδεχόμουν ότι είχα σχηματίσει λάθος εντύπωση. Αυτό ήθελα να ξεκαθαρίσω, και δε νομίζω να υπάρχει καμία σοβαρή αντίρρηση να το θέσω, έτσι όπως το σκέφτομαι, στους ίδιους τους υπεύθυνους των Οικολόγων-Πρασίνων. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την ενόχληση!

    Σχόλιο από Ανδρέας Σ. | 27/02/2008

  19. «Οι ανακοινώσεις των Ο-Π διανέμονται, κάθε φορά, σε πολλές εκατοντάδες ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Έτσι έγινε, προφανώς και τώρα – απλά το ΑΝΤΙΒΑΡΟ θεώρησε καλό να απαντήσει»

    Το σχόλιο αρ. 10 (αν δουλεύει ευπρεπώς το ρηφρές) που υπογράφει κάποιος/κάποια «τσίου» είναι κόπυ πέηστ από δικό μου σχόλιο στην καλύβα, αλλά ΔΕΝ το έστειλα εγώ στους Π & Α. Αν το φαινόμενο επαναληφθεί (λέμε τώρα) καλό είναι να θυμάστε ότι υπογράφω πάντοτε τα σχόλιά μου.

    Σχόλιο από Πάνος | 27/02/2008

  20. Όντως το σχόλιο αρ. 10 είναι από την Καλύβα και είχα βάλει και το link αλλά ο παλαιοσταλινικός Π&Α το έκοψε.

    Σχόλιο από τσίου | 27/02/2008

  21. Το πρώτο σχόλιο του τσίου-τσίου ήταν ένα γελοίο, ηλίθιο προβοκατόρικο σχόλιο –σαν κι αυτά που συνηθίζει ο χώρος του, απ’ ότι μπορώ να κατάλαβω– και γι αυτό το διέγραψα.

    Το δεύτερο είναι το σχόλιο 10 το οποίο το ρεπούσαρα λιγάκι 8)

    Ούτε καν να αυτοσχεδιάσουν δεν μπορούν! Για αυτό και αντιγράφουν.
    Τι να πει κανένας με το χώρο αυτό; Περιπτωσάρες!

    Ρεεεε… να μας στέλνετε και μας τα Δελτία Τύπου.

    Σας αγαπάμε, μαααατς!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 27/02/2008

  22. Δεν μπορώ να πω, έξυπνη η παρουσίαση.

    Και αν κρίνω και από τις αντιδράσεις των οπαδών, είναι και πολιτικά πετυχημένη!

    Θέλωντας να συμβάλλω και εγώ στις αναζητήσεις των «Οικολόγων Πράσινων», ειδικά για το ζήτημα των Σκοπίων, ας χαρίσω στους σύντροφους κ.κ. Τ…………. και Τσίου μια μαντινάδα από την περιοχή με τις καλύτερες βιολογικές καλλιέργειες της Ελλάδας:

    Εκάνανέ μου τα ΕΚΑΜ σαρανταπέντε μπλόκα
    μα δεν υπολογίσανε το τούρμπο στο τογιότα

    Μπλόκο μου κάναν οι φρουροί στο Πέραμα πιο πέρα
    μα το μπιστόλι το’χα εγώ στο φίλτρο του αέρα

    Εχω μπιστόλι μπράουνιγκ και έχω και μπερέτα
    μα εδα θα πάρω ένα κλόκ απου τσι παίζει ντρέτα

    Θα πάω εις τα Ζωνιανανα γινω περβολαρης
    χασις ποθες καλυτερα δε βρισκεις να φουμαρεις

    Στα όρη βόσκουν πρόβατα στον κάμπο το μποστάνι
    για βλήτα τα περάσανε οι βλάχοι το σισάμι.

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 27/02/2008

  23. Ζωνιανίτη,

    ευχαριστούμε κατ’ αρχάς για την μαντινάδα.

    Αλλά όπως ξέρεις εδώ υπολήψεις δεν θίγουμε υπονοούμενα δεν πετάμε! Οκ;

    Ομέρ Αδμινίστωρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 27/02/2008

  24. Καλώς. Δε θα ξαναγίνει.

    Τώρα να χαρίσω μια μαντινάδα στους Π&Α με τίτλο:

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ

    Εκια ψηλα στα Ζωνιανα ανεργοι νεοι ζουνε
    Porche BMW και Μερσεντε ομως κυκλοφορουνε

    αδικα τσι κατηγορειτε σεις φιλησυχοι πολιτες
    θενε και συμπαρασταση οι ανεργοι οπλιτες

    αυτοι φυτευουνε για σας φιλησυχοι πολιτες
    και σεις για το ευχαριστω πεψατε τσ΄ ΕΚΑΜΙΤΕΣ

    αντι για επιδοτηση ηρθ΄η αστυνομια
    που πρασινιζουν τα βουνα για την οικολογια

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 27/02/2008

  25. Εύγε Ζωνιανίτη!

    Σχόλιο από planitas | 27/02/2008

  26. Άϊντε planitas

    αντί να μαλώνουμε για τη Ρωμανία και τον Χαραλαμπίδη, ας την βρούμε με κανένα ποντιακό τραγούδι σχετικό.

    Να χαρίσουμε και μεις κάτι στα «παιδιά» των Ο-Π!

    Οι κρητικοί μας έβαλαν τα γιαλιά, που λέμε.

    ‘Αιντε! Κάνε την αρχή!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 28/02/2008

  27. Ομέρ

    ας ξεκινήσω εγώ μ’ ένα αφιέρωμα στα «παιδιά:

    Χίλια φοράς βλαστήμεσα την ώραν ντο γενέθα,
    ατώρα χαίρουμε πολλά και με τεσέν (Ομέρ) ντ’ ευρέθα.

    Εμέναν που κατηγορούν και που καταφρονούνε
    χαράν’ πα να μη χαίρονται γέλως να μη γελούνε.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 28/02/2008

  28. Κι άλλο ένα πριν σας πω καληνύχτα:

    Δέκα ημεροκάματα έφαγα σ’ ένα μέραν,
    ατ’ άπα κε κανέθανε επούλτσα και την ώρα μ’.

    Κρασίν, ρακίν, κονιάκοπον ό,τι ευρήκω πίνω,
    ατόσον κ’ αγαπώ’ατα αφκά τηδέν κι’ αφήνω.

    Απ’ αδά ως τ’εσέτερα πολλά μακρά πα κ’ είναι,
    μήλο να σύρω έρχεται κυδών παραδιαβένει.

    Εμέν’ η μάνα μ’ είπε μεν’ μικρίκον διαρμενείαν,
    την έμορφον όνταν ελέψ τη στράτανατ’ς ορία.

    Εμέν ο κύρη μ’ είπε μεν’ πάντα να τρως και πίνεις,
    ως να γεράς και θα γεράς τα παλαλάς μ’ αφήνεις.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 28/02/2008

  29. Omer Οικωλογιδη

    Μεγα Αντμινιστρατωρα

    Ειλικρινώς δεν καταλαβα το αντικειμενον αυτου το Πσοτ

    Το Υποκειμενον ναι το καταλαβα

    – Αλλά ουδεμιαν ακρην βγαζω απο τα επιλοιπα

    (δηλαδή : Διατί το Ποστ ;…. οι Οικολόγοι-Πράσινοι “ξαναχτύπησαν¨ στο Κυπριακό. » Δηλαδή πως ξαναχτυπησαν … Και τι πειραζει δηλαδή που υποστηριξαν τον Χριστοφια;
    και αυτά του κ Σταλιδη ειλικρινά δεν καταλαβαινω ουτε σταλίτσα .. και ο Θεός να με συγχωρεσει..

    Υ. Γ ασε που μες τις μαυρες μερες μας (κυριολεκτικά καθως μας κυβερνα η Ν Δ του κ Καραμανλή) οι μόνες ελπιδοφορες ειδήσεις ειναι αυτες της Κυπρου και ισως και οι αλλαγες στην Εκκλησια με τον νεο Αρχιεπισκοπο οπου Ισως
    ισως λεω ξεφυγουμε καπως απο τον Εναγκαλισμό της »Δεξιας του Κυριου με τα εθνολαικιστικα πατριδοκαπηλικά κλπ /..

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 28/02/2008

  30. Νομίζω ότι αξίζει να ανοιχτεί καινούριο thread, αλλά όσοι στηρίζουν οποιαδήποτε ελπίδα στο πρόσωπο του Δημήτρη Χριστόφια και στο πολιτικό μόρφωμα του ΑΚΕΛ (όσον αφορά στην ριζοσπαστική πολιτική και τις νέες λύσεις), νομίζω πως θα απογοητευτούν οικτρά.

    Είναι νομίζω λάθος να αναγνωρίζουμε τον λαϊκισμό και τον εθνικισμό μόνο όταν προέρχονται από κόμματα και φορείς που αυτοαποκαλούνται φιλελεύθερα ή δεξιά. Θα επανέλθουμε και όταν η κυβέρνηση «Άλλαξε ο Κυβερνητικός Συνασπισμός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς» δείξει τα θεσπέσια δείγματα γραφής της.

    Σχόλιο από planitas | 28/02/2008

  31. Εκανα κόπυ πέηστ από δικό μου σχόλιο στην καλύβα
    και το εβαλα εδώ

    Μπορει να μοιαζει λιγο ασχετο
    Αλλά ολο το πσοτ και τα σχολια ετσι κι αλιως δεν είναι;

    »Οταν μας περικυκλωνουν οι Φόβοι
    οι Ωριμοι ανθρωποι κανουν το εξής :
    α) Διαχωριζουν τους πραγματικους Φοβους απο τους Φανταστικους
    β) Διαχωριζουν τους Παραγματικους φοβους -κινδυνους σε αυτους που μπορουν να αντιμετωπισθουν με καποιους τροπους απο αυτους που ναι μεν ειναι πραγματικοι αλλά αφορουν σε ενδεχόμενα στο απώτερο μελλον
    γ) Κρατουν την ψυχραιμία τους και δεν φερονται Σπασμωδικά ουτε Υστερικά
    δ) Δεν το ριχνουν ουτε στο Μοιρολοι
    ουτε σε α-νόητους τσαμπουκάδες , ουτε βυθιζονται σε Μεγαλομανή ονειροποληματα Περασμένων Μεγαλειων…..»

    Επίσης το Κοινοποιω στον κ Σταλίδη για να δουμε τι θα μου πει επ’ αυτου …

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 28/02/2008

  32. Καλή η ιδέα σου, Ομέρ!

    Θα αρχίσω παραφράζοντας τον μέγα Φίλωνα Κτενίδη:

    Τα χορτάρια του Πόντου

    Ένα φουντίν, μαύρον φουντίν, μαύρον αμόν την νύχταν
    ολονυχτίς ποτίζν’ ατο ολόγερα σο Κάστρεν
    Σο κάστρεν σα καστρότειχα τη μαυρο-Τραπεζούντας
    που εχ’ τα ρίζας σον γιαλόν και την κορφήν ατς σ’άστρα
    π’είχεν δέκα σκαγκόφουντας και ούλια καλοθρεμμένα!

    Σχόλιο από planitas | 28/02/2008

  33. , αλλά όσοι στηρίζουν οποιαδήποτε ελπίδα στο πρόσωπο του Δημήτρη Χριστόφια και στο πολιτικό μόρφωμα του ΑΚΕΛ (όσον αφορά στην ριζοσπαστική πολιτική και τις νέες λύσεις), νομίζω πως θα απογοητευτούν οικτρά.»

    ενώ οσοι στηριζαν τον Τασο;

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 28/02/2008

  34. Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’, ακουσθεί
    αόρατος θίασος να περνά
    με μουσικές εξαίσιες, με φωνές —
    την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου
    που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
    που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανοφέλετα θρηνήσεις.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    αποχαιρέτα την, την Αλεξάνδρεια που φεύγει.
    Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πείς πως ήταν
    ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
    μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
    Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
    σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
    πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
    κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ’ όχι
    με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
    ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
    τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
    κι αποχαιρέτα την, την Αλεξάνδρεια που χάνεις.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1911)

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 28/02/2008

  35. Καλησπέρα διάβασα το κείμενο ΚΑΙ το διάλογο και… αδυνατώ να βγάλω άκρη. Θα ήθελα πάντως να δηλώσω ξεκάθαρα ότι εγώ δεν έστειλα κανένα σχόλιο, ούτε και κόπηκε δικό μου σχόλιο ή λινκ! 🙂 (προς αποφυγήν παρεξηγήσεων από ΤΡΙΤΟΥΣ).

    Τα μόνα σχόλια που κατανόησα και συμφώνησα κάπως ήταν του Ν.\
    Το υπόλοιπο θέμα μου φαίνεται μάλλον σπατάλη ενέργειας, αλλά ο καθένας ό,τι θέλει κάνει με τη διαχείριση της ενέργειάς του

    Σχόλιο από omadeon | 28/02/2008

  36. Περί σπατάλης ενέργειας:

    Γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία -Γυμνάσιο Θηβών:

    Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες
    και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.

    Ε αν αυτό δεν ηταν τοτες τι ηταν ;

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 28/02/2008

  37. Επίσης Σχετικόν :

    Γυμνάσιο Ηρακλείου
    Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με
    τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που
    τελειώνει.

    Αιντε καληνύχτα !

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 28/02/2008

  38. Νοσφεράτε,

    όσοι υποστήριζαν τον Τάσσο, δεν είχαν καν βλέψεις για αυτό που είπα (ριζοσπαστική πολιτική δηλαδή). Σε παρακαλώ ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα. Το «άλλαξε ο κυβερνητικός συνασπισμός και έβαλε τα ρούχα σου αλλιώς» έχει το ζουμί και όχι ο Τάσος ή ο Χριστόφιας.

    Για να σου λύσω πάντως την απορία, δεν έβγαλες λαβράκι.
    Αν είχα δικαίωμα ψήφου στην Κύπρο θα ψήφιζα Ούτοπο.

    Σχόλιο από planitas | 28/02/2008

  39. —————————
    Νομίζω ότι την καλύτερη πολιτική για το Κυπριακό την είχαν οι δικοί μας οι Ο-Π.

    Υποστήριζαν ΚΑΙ τον Παπαδόπουλο ΚΑΙ τον Χριστόφια, δια του αδελφού κόμματος (ΚΟΠ).

    —————————

    Νοσφεράτε

    με ρωτάς γιατί έφτιαξα αυτό αφιέρωμα στους Ο-Π μας.

    Πρώτον ήταν μια πολύ καλή επιλογή γιατί αυτή τη στιγμή έχει φτάσει τέταρτο σε αναγνωσιμότητα. Κάτι που σημαίνει ότι οι μπλόγκερς νοιάζονται.

    Δεύτερον. Υπάρχει ένα μοναδικό παράδοξο να στηρίζουν στον πρώτο γύρο Παπαδόπουλο (οι δικοί μας πάντα μέσω ΚΟΠ) και στον δεύτερο Χριστόφια.

    Τρίτον. Μπας και γελάσει το χειλάκι του Μίπιους γιατί πρόσφατα διάβαζα στην καταπράσινη ιστοσελίδα τους μια παλιά κουβέντα που κάνατε με αφορμή τον Κεμαλάκο Ατατουρκούλη (ξέρεις! το γλυκούλι μας οικολογάκι!) Ήσουν και συ εκεί! Αλλά τότε εγώ δεν ήμουν. Τα μαθαίνω τώρα και βγάζω τα συμπεράσματά μου

    Τέταρτον. Ο πολιτικός αυτός χώρος στα ιδεολογικά ζητήματα που βάζουμε είναι κόντρα. Είναι αυτά τα τρία που έβαλα στην εισαγωγή. Άρα γιατί να μην του την πέσω όταν μου δώσει την ευκαιρία. Πώς την πέφτουμε διαρκώς στον Καρατζαφέρη; Αυτοί για τα δικά μας έχουν κάνει λιγότερες μ@λ@κίες;

    Πέμπτον. Άμα θέλω να ασχοληθώ με το Οικολογικό Κίνημα θα συστρατευτώ με τον ΣΥΡΙΖΑ, όπου θάχω και κάπιοια ελπίδα ότι κάτι θα γίνει. Εκτός αν παραμυθιαστώ και περιμένω να ακούσω για τον Κεμάλ και άλλες γελοιότητες που διάβασα εκεί, και στο Κοινοβούλιο …στο όνομα της Οικολογίας πάντα.

    Έκτον. Το έβαλα για να γελάσουμε επίσης. Γιατί με τη μιζέρια πρέπει να γελάς!

    Μήπως έχουν αλλάξει άποψη και πάψανε να μας βλέπουν ως αντιπάλους; Αν διαβάσω το τι έγραψε ο «τσίου-τσίου» (δυστυχώς το έσβησα το πρώτο του σχόλιο) και ένας υποψήφιος βουλευτής τους, εμμένω ακόμα περισσότερο ότι είναι αντίπαλοί μας, όπως ακριβώς και ο Καρατζαφέρης.

    Μην ενοχλείσαι απ’ αυτό. Ο καθείς μας έχει τα δικά του προσωπικά κριτήρια. Αυτό ισχύει και για μένα και για σένα.

    Ομέρ Οικωλογίδης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 28/02/2008

  40. Το πρώτο σχόλιό μου Π&Α έλεγε απλά ότι βρήκες καινούργιο εθνικιστικό κοσκινάκι. Αλλά όταν έχεις ολοκληρωτική δομή στη σκέψη, αυτό εκφράζεται και στις απόψεις και στη συμπεριφορά απέναντι στην κριτική.
    Μην κουράζεσαι να διαφοροποιείσαι από τον Καρατζαφέρη -στο ίδιο καζάνι βράζετε.

    Σχόλιο από τσίου | 28/02/2008

  41. Για φαντάσου και γω έχω την ίδια άποψη για σας!

    Είστε το ίδιο γκρινιάρηδες, δυσκοίλιοι, με ελάχιστη αληθινή αγάπη για τους πολίτες, καθόλου ανοιχτοί στα νέα ρεύματα -πλην των ιδεοληψιών που σας κατατρύχουν- και το ίδιο εύκολοι στους χαρακτηρισμούς, μπας και καταφέρετε να εξαπατήσετε κανένα αφελή να του πάρετε την ψήφο του.

    Τώρα αν στο καθρέφτη εσύ γουστάρεις να βλέπεις την πιο όμορφη πριγκίπισσα που υπάρχει στον κόσμο…. ε ναι! είσαι η πιο όμορφη και η πιο επιθυμητή. Μααααάτς 8)

    Ομερ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 28/02/2008

  42. Πάντως στο 2. που έγραψες αγαπητέ φίλε, μπορεί να είναι παράξενο για τα ελληνικά ήθη (δεδομένης και της διαφορετικότητας του εκλογικού συστήματος), αλλά για την Κύπρο δεν υπάρχει καμία ντροπή σε κάτι τέτοιο.

    Δηλαδή, κομματικές δυνάμεις που στηριξαν τον Παπαδόπουλο στον Α’ γύρο, προσεγγίστηκαν (με το αζημίωτο) στον δεύτερο για να στηρίξουν άλλον! Και πήραν και υπουργεία! Το πόσο σταθερό ιδεολογικά είναι κάτι τέτοιο, είναι μια άλλη ιστορία.

    Το λέω απλώς για να ξεκαθαριστούν κάποιες πολιτισμικές διαφορές 🙂

    Σχόλιο από planitas | 28/02/2008

  43. planitas για τους Ο-Π μιλάμε; Ξέρεις τι σημαίνουν Ο-Π σε σχέση μ’αυτά;

    Καλά τους δουλεύει ο Σταλίδης! Γι αυτό φόρεσαν τη σοβαρή τους μάσκα και άρχισαν να βρίζουν ως «εθνικιστές» και πράσινα άλογα.

    «Πράσινα» άλογα; Βρε λες;

    Ομέρ Οικωλογίδης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 28/02/2008

  44. Παιδιά γράφω από γραφείο και θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος. Αποτελεί παράδοση στον οικολογικό χώρο μία δόση ανοησίας, ακόμη και από σωστούς (κατά τα άλλα) ανθρώπους. ΜΕΓΑΛΗΣ ανοησίας, να μην πω μ@λ@κίας. Τρέχουν τα σάλια ορισμένων να κάνουν ερασιτεχνικό μάρκετιγκ. Σε λίγο θα λάβει μέηλ και ο… Σατανάς με πρόσκληση στο πάρτυ του Αγίου Πέτρου. Ο δε …………… ………………. ………………. …………… ……… ………………… ………………… ……………… …
    ΟΛΟΙ ενωμένοι κατά ενός… ανύπαρκτου πλέον βιβλίου (της κακιάς ώρας) και ΟΛΟΙ τουμπεκί για ένα άλλο βιβλίο παιδικής γκραν-γκινιόλ Ιστορίας που θα πάρει το βραβείο αντι-Ιπεκτσί.
    (ελπίζω να μην παρεξηγείτε κ. Σταλίδη, δεν σας γνωρίζω, ούτε και φυσικά σας υβρίζω).

    Οι Ο-Π δεν είναι αυτό που νομίζετε πάντως. Αφελείς είναι, όπως και κάθε ιδεαλιστής εν Ελλάδι. …………………
    ……………………. …

    ΑΝΟΗΣΙΑ ήταν και η στήριξη ορισμένων ……….. ……………… έκριναν ότι προάγουν τους στόχους τους. Ενα κάρο ανοησίες ΚΑΙ η ιστορία με τον Κεμάλ.

    Μην παθιάζεστε με πράσινα αλογάκια. Αν μεγαλώσουν και γίνουν σοβαρά άλογα κούρσας, το ξανασυζητάμε. Πάντως συμμερίζομαι τους προβληματισμούς σου Ομερ για τις οικολογικές συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ.

    Να πω τέλος κάτι για τον Χριστόφια και το ΑΚΕΛ, που πέρασε απαρατήρητο: Το ΑΚΕΛ στήριξε πάρα πολύ τις ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ στην Κύπρο με θαυμαστό τρόπο και καθόλου δογματικό. ΑΥΤΟ μετράει για μένα. Τα υπόλοιπα εντάσσονται στο σχέδιο… ΑΥΝΑΝ! 🙂

    Σχόλιο από omadeon | 28/02/2008

  45. Συναιτεριστικές δραστηριότητες (και μάλιστα πολύ μεγάλες) έχει και υποστηρίζει και η κυπριακή δεξιά. Καμμία σχέση με κολλεκτίβες. Απ’τα μέσα στα λέω.

    Ομεράκο, δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που είπες. Απλώς επεσήμανα τις διαφορές Ελλαδικών ΟΠ με Κυπρίων ΟΠ. Λόγω συστήματος.

    Και εννοείται ότι καλά τους τα είπε ο Σταλίδης γι’αυτό.

    Σχόλιο από planitas | 28/02/2008

  46. omadeon

    σποντίτσες δεν πετάμε, υπονοούμενα δεν αφήνουμε….

    Οκ;

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 28/02/2008

  47. Ομέρ, μακάρι οι αντίπαλοί σου να ήταν ΤΟΣΟ σχολαστικοί στο να λογοκρίνουν τις σποντίτσες… εναντίον τους (πάντως εγώ αναφέρθηκα ΧΩΡΙΣ όνομα σε συγκεκριμμένο άτομο).

    Κάποια στιγμή, ουδέν κρυπτον υπό τον ήλιον. Και κανένα delete key δεν κρύβει την αλήθεια. Απλώς καθαρίζει ΑΥΤΟ το διάλογο κατά την αντίληψη του διαχειριστή (καλώς ή κακώς).
    Πάντως μακάρι να το ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ οι αντίπαλοί σου ότι… λογοκρίνεις ΤΟΣΟ σχολαστικά την παραμικρή σποντίτσα εναντίον κάποιου δικού τους.

    Σχόλιο από omadeon | Φεβρουάριος 28, 2008 | Επεξεργασία

    Υ.Γ. έχε υπ’ όψη σου πάντως Ομέρ, ότι ΟΛΑ όσα γράφω σώζονται και κάποια στιγμή (που δεν θα έχω δουλειά) δημοσιεύονται ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, σε ιστολόγιο που (αυτή τη στιγμή) έχει το 1/4 της δημοτικότητας κάποιου άααλλου και τα μισά links του ιδίου…

    Σχόλιο από omadeon | 28/02/2008

  48. Εγώ παλι δεν καταλαβα τι ζορι τραβαει ο κ Σταλίδης αν οι Ο- Π στελνουν συγχαρητηρια σε οποιον θελουν
    …Τελος παντων .. και αυτό το Ποστεχει την πλακα του πρεπει να το παραδεχτουμε
    Ευχαριτουμε Ομέρ ..

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 28/02/2008

  49. Το ζόρι του Σταλίδη είναι προφανές,

    Έστειλαν οι ΟΠ μια επιστολή. Που την κοινοποίησαν παντού. Σε αυτή την επιστολή στηρίζουν τους ΟΠ Κύπρου για Χριστόφια. Και λίγο-πολύ μας το περνάνε σαν μια μεγάλη νίκη για τις εναλλακτικές-περιβαλλοντικές πολιτικές, νίκη στην οποία συμμετείχαν και οι ίδιοι (γελάει ο κάθε πικραμένος). Πολύ εύστοχη, λοιπόν και η παρατήρηση του Σταλίδη: Για ποια συμμετοχή σας μιλάτε και για ποια μεγάλη κίνηση για την επανένωση, για την οικολογία και λοιπές γενικολογίες, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ είχαν στηρίξει Τάσσο Παπαδόπουλο; Τότε δηλαδή τι υποστήριζαν την διχοτόμηση και την τσιμεντοποίηση της νήσου;

    Το παράδοξο είναι προφανές νομίζω.

    Σχόλιο από planitas | 28/02/2008

  50. Και για να αλλαξουμε λιγακι θεμα απο αυτά τα γκρινιαρικα
    (γιατί εστειλες συγχαρητηρρια σ’ αυτόν και ξεχασες τον αλλον κλπ κλπ σας στελνω με αγαπη απο την Αδικοσκοτωμενη Χελιδωνα (μ-λ)το Επος :
    Ο ΓΚΙΛΓΚΑΜΈΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΩ KΟΣΜΟ
    (οτι διεσωθη βεβαια)

    …. Σαν καποτε ο Γκιλγκαμές, ηρως των Σουμεριων

    τον Αδην επισκέφτηκε (οπου είχε εναν θείον

    που ήταν και αυτός γιγαντας, πελώριος στην οψιν

    κι ειχε κόψει τα γένεια του με του σπαθιού την κόψιν

    και που τον λέγαν Σουρουπάκ ,γιο του Ουμπάρ-Τούτου

    μα ολες του οι γκόμενες τον νε φωνάζαν Κού-κου)

    όλος χαρά τον φώναξε (ο Γκιλγκαμές τον ) Θείο!

    και χιαστί, τον φίλησε και τούπε: Αααίιιοοοοοο!

    (τουθόπερ, στα σουμέρικα ,σήμαινε: πές μου Θειούλη

    που γύρισα όλο τον ντουνιά, της γής την πλάση, ούλη

    Εχεις καμία γκόμενα ,για με τον Καημενούλη;)

    ………………….
    … Μα ο Θειος του εμεινε ψυχρός και σαν αγριεμένος

    τονε κοιτάζει βλοσυρά και λεει ψυχραμένος:

    Γιε του Ουπάκ,του Μουρουπακ, γιου του Κουλάκ-Μούπου

    που και εκείνος ηταν γιός του Κουλουμουτουσούκου….

    γιου του ξεχναω νατον πώ,δεν ντρεπεσαι λιγακι;

    που μου ζητάς και γκόμενα ,σε με το φουκαράκι;

    Που από τονκατακλυσμό εχω να πιάσω θηλυ…

    μονάχα ισλαμίστριες …Ναι! αυτες το μαντηλι…

    έρχονται Κάτου ,κατα δώ ,μα ευτούνες δεν μετράνε

    φοράνε μπούργκας και τσαντόρ,κι οι άντρες τους θα με φάνε…

    Αν τις κοιτάξω μια στιγμή…Πρίν κάνα δύο αιώνες

    Ναι!το θυμαμαι!!! μούρθανε και κανά δυό κοκώνες

    απο ταις Βαβυλώνες …μα και αυτές οι καψερές δεν έμειναν μαζί μου

    τις βρώμαγαν τα χνώτα μου και το παχύ πουλί μου….

    Ε! τώρα που το σκέφτομαι είναι και οι Σερβίδες

    Μα όσοι τις πρωτοβλέπουνε ,βάζουνε τις τσιρίδες…

    Γύρνα λοιπόν στα Ζιγκουρατ ,εγγονι του Ουνα- Βρις

    Στον κατω κόσμο, προκοπής ,γκομενα δε θαβρεις……

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 28/02/2008

  51. ΚΑΛΥΒΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΙΝΕΣ

    Γενικευμένη είναι η διαπίστωση πως «η αγορά» δεν τραβάει πλέον στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι μισθοσυντήρητοι, οι μικροεπαγγελματίες, οι νέοι, οι αγρότες, μιλούν –και τη βιώνουν– καθημερινά για την «κρίση», που τους εμποδίζει να τα βγάλουν πέρα. Όμως, την ίδια στιγμή το εθνικό εισόδημα (ΑΕΠ) αυξάνεται γύρω στο 4% ετησίως τα τελευταία χρόνια και η ανεργία μειώνεται (επίσημα βρίσκεται γύρω στο 8%), ενώ ο πληθωρισμός τρέχει ανάμεσα στο 3% και το 4% τον χρόνο. Πώς λοιπόν εξηγείται αυτό το φαινόμενο; Μήπως πρόκειται για οφθαλμάτη ή για ομαδική παράκρουση;

    Και όμως, όχι. Είναι δυνατόν να παρατηρείται και άνοδος των δεικτών και ταυτόχρονα αυξανόμενη ανέχεια ευρέων κοινωνικών στρωμάτων!

    Οι αιτίες εντάσσονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες. Α: την αύξηση των ανισοτήτων και Β: την αλλαγή του καταναλωτικού προτύπου.

    Ως προς το πρώτο, τα πράγματα είναι φανερά: Η άνοδος του εισοδήματος κατανέμεται όλο και πιο άνισα. Ποτέ άλλοτε οι τράπεζες και οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν ανέβαζαν με τέτοιους ξέφρενους ρυθμούς τα κέρδη τους. Ας δούμε μόνο μερικά στοιχεία για τις τράπεζες. Διαβάζουμε: «Το 2005, η Εμπορική αύξησε τα κέρδη της κατά 300%, η Πειραιώς κατά 107%, η Εθνική κατά 100%, η Γιούρομπανκ κατά 47,4% και η Άλφα κατά 23%!» (Το Παρόν της Κυριακής, 09/04/2006). «Εντυπωσιακή αύξηση κερδών κατέγραψαν η Γιούρομπανκ, η Τράπεζα Πειραιώς και η Μαρφίν Πόπιουλαρ Μπανκ (ΜΡΒ) το 2007. Τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν συνολικά τα 2 δισ. ευρώ» (Ελευθεροτυπία, 17/2/2008), ενώ τα κέρδη της Εθνικής (από εγχώριες δραστηριότητες και μόνο) ανέβηκαν κατά 37% και έφτασαν τα 1.095 εκ. ευρώ ( βλ. Καθημερινή, 5/3/2008).

    Έτσι, ενώ το ΑΕΠ ανέβηκε μόλις 4%, οι τράπεζες, οι κατασκευαστικές επιχειρήσεις, οι επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών, καρπώθηκαν τη μερίδα του λέοντος, ανεβάζοντας τα κέρδη τους σε πολλαπλάσια ποσοστά.

    Ο δεύτερος λόγος είναι η αλλαγή του καταναλωτικού προτύπου. Σε μια εποχή που το κόστος της εκπαίδευσης εκτινάσσεται στα ύψη για τα νοικοκυριά (φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, δαπάνες φοιτητών και σπουδαστών κ.λπ.) και φτάνει το 10% του εθνικού εισοδήματος, όσο πλησιάζουν και οι δαπάνες για την υγεία, τα υπάρχοντα εισοδήματα φαντάζουν όλο και πιο πενιχρά, σε συνδυασμό μάλιστα με την κατακόρυφη άνοδο δαπανών «μοντέλου ζωής», δηλαδή αυτοκίνητα, κινητά κ.λπ.

    Κατά συνέπεια… δανεισμός και …τράπεζες: «Το χρέος των νοικοκυριών το 2003 ήταν 26% του ΑΕΠ, το 2004 αυξήθηκε στο 30%, το 2005 ανέβηκε στο 36%, το 2006 στο 43% και το 2007 γύρω στο 50% του ΑΕΠ. Παράλληλα, το εμπόριο συγκεντρώνεται, σε όλο και σε λιγότερα χέρια (Mall, υπεραγορές, κ.λπ.).

    Αν σε αυτά προσθέσουμε πως το 13,5% του εθνικού εισοδήματος (31 δισ. ευρώ το 2007) κατευθύνεται στην πληρωμή τόκων και χρεωλυσίων για το κρατικό δημόσιο χρέος και μόνο, ποσό που αποσπάται από τις τσέπες μας μέσω της φορολογίας, τότε καταλαβαίνουμε πώς είναι δυνατόν να υπάρχει κρίση στις «καλύβες», έλλειψη δημόσιων υποδομών και ταυτόχρονα έκρηξη στην κατασκευή «πισινών».

    (Στο διαδίκτυο, στη φράση «Κατασκευή πισινών», στο Google άνοιγαν 41.200 σελίδες στις 5 Μαρτίου. Παρακολουθήστε την εξέλιξη του δείκτη και παρεμπιπτόντως αδειάστε και καμιά πισίνα).

    Ο Οικονομικός, «Ρήξη» τεύχ. 30

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 12/03/2008

  52. […] -Οι “Οικολόγοι Πράσινο […]

    Πίνγκμπακ από -Δύο χρόνια Π&Α: Ένας “εγωκεντρικός” απολογισμός! « Πόντος και Αριστερά | 31/12/2008

  53. […] -Οι “Οικολόγοι Πράσινοι” και ο γάϊδαρος […]

    Πίνγκμπακ από -Ο απολογισμός του έτους « Πόντος και Αριστερά | 08/01/2010


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: