Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Περί του φαινομένου: «Παναγιώτης Ψωμιάδης»

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, οι Sex Pistols κι η αποδόμηση του Foucault

botsisdesktop__.jpgbotsis__.jpgΤο φαινόμενο του Παναγιώτη Ψωμιάδη απασχολεί έντονα το προσκήνιο. Εμείς προσπαθήσαμε κάπως να το διερευνήσουμε στη συζήτηση επί του κειμένου του Π. Θεοδωρίδη με τίτλο: Εθνολαϊκισμός και Θεσσαλονίκη. Σίγουρα όμως είναι βαθύτερο και σχετίζεται με τη συγκεκριμένη στιγμή που διέρχεται ο βορειοελλαδικός χώρος.

Η κρίση και η ανασφάλεια μοιάζουν να τον κατατρύχουν… τουλάχιστον από τη στιγμή που κατέρρευσε ο παλιός κομμουνιστικός κόσμος και πλάι του άρχισαν να αναδύονται νέα έθνη-κράτη, να εμφανίζεται η Μεγάλη Ιδέα του σλαβομακεδονικού αλυτρωτισμού, την ίδια στιγμή που άρχιζε η αποβιομηχάνιση της περιοχής με τη μεταφορά βιοτεχνιών και βιομηχανιών στη Βουλγαρία και τη (σλαβο)Μακεδονία.

Η νεοελληνική «διανόηση» προσέγγισε το φαινόμενο τελείως επιφανειακά. Η «αθηναϊκή» μέσα  από τα μοντέλα αποδοχής της αποεθνικοποίησης που προωθούσε η νέα Αυτοκρατορία και «θεσσαλονικιώτικη» μέσα από μια απίστευτη απελπισία και γκρίνια.

Εμείς το ψάχνουμε ακόμα!!!!!!!!!!  Και στο πλαίσιο αυτής της αναζήτησης αναδημοσιεύουμε ένα εξαιρετικό  κείμενο του  συμπλόγκερ  Regimiento Quinto :

————————————————-

….. ….. Γιατί τα γράφω αυτά; (μέρες που είναι, και με το κεφάλι πό’ χω..)

Δείτε λίγο: για τον Πανίκα έχουν ήδη γραφτεί σεντόνια ολόκληρα για το πόσο λαϊκιστής είναι (λένε οι κουλτουριάρηδες), πόσο φασίστας (λένε πολλοί), πόσο giaourtoma3.jpgγραφικός (λένε οι πιο ευγενικοί), και γενικώς τον στολίζουν με επίθετα αρνητικά. Τα οποία να σας πω μπορεί και να ισχύουν όλα σε κάποια αναλογία το καθένα. Ο χαρακτηρισμός όμως ότι οι Σαλονικιοί είναι δεξιοί επειδή βγάζουν τέτοιο νομάρχη είναι λάθος: για την ακρίβεια οι Σαλονικιοί μπορεί να είναι δεξιοί για χίλιους δυο άλλους λόγους, αλλά όχι για το νομάρχη. Γιατί ο Πανίκας, άμα γουστάρει βγαίνει δήμαρχος Αβάνας, Παρισιού, Νταρ Ες Σαλάμ, Σαν Φρανσίσκο και βάλε. Δηλαδή άμα δεν τον φάνε τα κυκλώματα μπορεί και πλανητάρχης να κατέβει..

06-knites-lene-ta-kalanta-ston-psomiadi.jpgΚαι εξηγούμαι: κατ’αρχήν ο πολιτευτής (συμβατικά μια έννοια χρησιμοποιούμε) ποιο αντικειμενικό σκοπό έχει; Να εκλεγεί. Πώς οι μεγάλοι θεωρητικοί του πολέμου το έχουν περιγράψει; «Μία τακτική είναι η σωστή  αυτή που θα νικήσει» (Από τον Σουν Τζου μέχρι τον Μακκιαβέλι, τον Κλαούζεβιτς και το Λένιν).

Αν προκειμένου να εκλεγεί ο Πανίκας δεν πρέπει να αφήνει κανένα δυσαρεστημένο θα το κάνει: μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟΚ, μεγάλη ομάδα ο Άρης, ο Ηρακλής, ο Απόλλων, ο Αχιλλέας Τριανδρίας, ο Κεραυνός Δενδροποτάμου. Θα πάει σε εκδήλωση των βασιλοφρόνων Γιαννιτσών αλλά θα συναντηθεί και με τον Αλαβάνο για τα προβλήματα της Κορώνειας – όπου θα αλληλοεκτιμηθούν κιόλας.. Μεγάλος πολιτικός ο Ανδρέας Παπανδρέου, μεγάλος ο Χαρίλαος, μέγιστος ο Καραμανλής.. Θα έρθει στο γάμο 546837arnold_schwarzenegger_pswmiadis.jpgσας, θα έρθει στα βαφτίσια, στα εγκαίνια, στα συλλαλητήρια, στις ημερίδες, σε επιστημονικές εκδηλώσεις, σε καλλιτεχνικές, σε δοξολογίες και σε λαϊκές αγορές.

Θα μοιράσει ούζα το δεκαπενταύγουστο, θα μαζέψει χρήματα τα Χριστούγεννα για τους Έλληνες της Ίμβρου, θα γίνει θέμα στο πανελλήνιο για το αλβανόπουλο που σηκώνει την ελληνική σημαία στη Μηχανιώνα και παράλληλα θα εξυπηρετεί όσους (και πιστέψτε με είναι πολλοί) παράνομους μετανάστες του το ζητήσουν στη Νομαρχία. Θα πλημμυρίσουν τα χωριά, θα ανέβει με το αδιάβροχο στο τραχτέρ και θα βρεθεί μόνος αυτός από τους κυβερνητικούς, μαζί με τον κοσμάκη – που, καλός μαλάκας κι ο κοσμάκης, θα χαρεί και θα αισθανθεί δίπλα του την εξουσία δι’αυτού του τρόπου (ε, ναι γενικώς: βρίσκει και κάνει ο Πανίκας..).

Οπότε, λέω ο Πανίκας αμέσως έχει ένα πλεονέκτημα που κανείς άλλος δεν έχει. dsc_9191.jpgΦαίνεται ότι είναι ένας από «μας«. (Καλά όχι «εμάς» του Regimientoυ, το μέσο όρο των ψηφοφόρων της περιφέρειάς του). Όχι απλά είναι λαϊκός και το δείχνει – το υπερτονίζει – αλλά πέιθει ότι συμπάσχει με τον κοσμάκη. «Πείθει» λέμε, όχι ότι συμπάσχει, εννοείται, πώς να συμπάσχεις όταν μένεις σε μέγαρα. Αλλά κοιτάχτε για να λέμε την αλήθεια, πρέπει να είναι κανείς αρκετά πίσω σε πολιτική συνείδηση για να περιμένει από ένα πολιτικό πρόσωπο να συμπάσχει κυριολεκτικά με την πάρτη του στα δύσκολα: από τους πολιτικούς περιμένεις να διαμορφώνουν πολιτικές ώστε π.χ. να μην πλημμυρίζουν τα χωριά με τις βροχές, ή να μην κλείνουν οι επιχειρήσεις και μένει άνεργος ο κόσμος. Άρα, το συμπέρασμα: η επιτυχία του Ψωμιάδη (το ότι «πείθει») σημαίνει ότι έχει κατορθώσει σε συνθήκες πλατειάς αποπολιτικοποιήσης να πλασάρει τον εαυτό του σαν κάποιο που «νοιάζεται» και που μπορεί σε ατομικό επίπεδο να δώσει κάποια λύση. Σε οποιοδήποτε πρόβλημα: από την Κορώνεια μέχρι την κυρία που ερωτεύτηκε τον 24χρονο φίλο του γιού της.

ego-forao-pantelonia.jpgΕπομένως πώς να «αποδομήσεις» τον Ψωμιάδη; Εδώ σκάνδαλο προέκυψε με τον κουμπάρο του πρόπερσι και σήμερα ουδείς θυμάται τίποτα: όχι γιατί δεν έγινε δα και τίποτα (..όλο και κάτι θά’ γινε). Αλλά γιατί ο κόσμος, ακριβώς, του συγχωρεί να είναι και λίγο λαμόγιο.. Όλοι τα παίρνουν σου λέει, αυτός τουλάχιστον είναι καλό παιδί (αγαπάει και τη μανούλα του, έτσι;)

Σεμινάρια πολιτικής δίνει ο Πανίκας μην το συζητάς. Φαντάζομαι ότι αν χρέωναν στο Foucault καμιά εργασία αποδόμησής του θα έσκιζε τα πτυχία του ο Γάλλος: τί να αποδείξει; Ό,τι προκαλεί αλλεργία σε ένα διανοούμενο ο Ψωμιάδης το κάνει, και μάλιστα όχι κρυφά αλλά ολοφάνερα, και μάλιστα το διατυμπανίζει με κάθε τρόπο. Ανάποδα παν τα πράγματα. Ο Πανίκας kotopoyla_giorti-350.jpgαποδομεί το πολιτικό σκηνικό. Είναι η πιο κραυγαλέα περίπτωση πολιτικού προσώπου που δεν νοιάζεται για κανένα comme il faut, που δεν διδάσκει καμμία ηθική (με την έννοια δεν βάζει κανένα πρόταγμα π.χ. σοσιαλιστικό ), που δείχνει το ίδιο ευάλωτος τελικά στη δημόσια κριτική με την οποιαδήποτε κυρία των πρωινάδικων αλλά ταυτόχρονα τους χορεύει όλους στο ταψί: αν σε κράξει ο Ψωμιάδης κε Καραμανλή και κε Παπανδρέου δεν την έχεις και τόσο καλά..Και αυτό συμβαίνει γιατί κάνει ό,τι ακριβώς δεν θα έπρεπε να κάνει (σύμφωνα με κάποιο άτυπο κι άγραφο κώδικα δημόσιας συμπεριφοράς των πολιτικών προσώπων), και άρα δεν έχεις να του προσάψεις τίποτα: προφανώς αυτή η δημόσια συμπεριφορά είναι και η αντίστοιχη των ψηφοφόρων ΤΟΥ (και όχι της ΝουΔούλας, οι ψήφοι δικοί του είναι).

23756.jpg[Να ξεκαθαρίσω και κάτι άλλο: ο Πανίκας εφαρμόζει την πολιτική της ΝΔ. Πώς το λένε είναι αστός πολιτικός και στα σοβαρά ζητήματα έχει όλη τη σοβαρότητα της τάξης που υπηρετεί, μη σας δημιουργηθούν άλλες εντυπώσεις απ’ όσα γράφω. Κλαίγεται για τη λιτότητα αλλά υπηρετεί την πολιτική της λιοτότητας με χίλια. Η μόνη αποδόμηση που μπορεί να τον εξουδετερώσει είναι ο λαός να έρθει σε ρήξη με αυτή την πολιτική συνολικά. ΚΚΕ δηλαδή, μη ξεχνιόμαστε..]

Όσο το σκέφτομαι ο Πανίκας έχει λιγότερα κοινά με το Μεταξά ή τον Παττακό (ή τον Περόν) και περισσότερα με τους Sex Pistols: βγάζει προς τα έξω, με τον πιο ξεκάθαρο και εκκωφαντικό τρόπο την πραγματική «ηθική» του πολιτικού συστήματος. Δώσ’τους ό,τι θέλουν για να βγεις. Βγες και στρίμωξέ τους στη στρούγκα με χαριτωμενιές και χατιράκια. Κι άμα σου την πει η απρόσωπη εξουσία κι οι διανοούμενοι (που  ούτε την ορθογραφία της λέξης «λαός» δεν ξέρουν) σήκωσε το μεσαίο δάχτυλο.

Όλος  ο αστισμός σέρνεται σαν τα γουρούνια στον ίδιο βούρκο, απλά ο Πανίκας δεν φοράει γαλλικές κωλώνιες..

He’s so pretty, oh so pretty vaaaaaaaaacant..And he don’t care

nomarxis.gif

Διάφορα για τον Ψωμιάδη

Μια χαρακτηριστική συνέντευξη:

http://www.businesswoman.gr/article.php?lang=gr&cat=4&offset=0&article=1416

http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=7954

http://www.ota.gr/article/27752.html

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newid=40821&subcategory_id=37

Δείτε και μια απολαυστική φωτογραφική περιπλάνηση στα πολλά πρόσωπα του Υπερ-Πανίκα….

Advertisements

13/02/2008 - Posted by | -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

79 Σχόλια »

  1. »Να ξεκαθαρίσω και κάτι άλλο: ο Πανίκας εφαρμόζει την πολιτική της ΝΔ.»
    Μα αυτό ηταν ξεκαθαρο εξ ‘ αρχής …Ο Ψωμιαδης ΕΝΑΙ ενα από τα Ικανώτερα υψηλόβαθμα στελεχη της Νεας Δημοκρατιας ….

    -Σταθερός με μεγαλο ερεισμα στη Βαση της Νεας Δημοκρατιας και πιστος -μεχρι λατρειας – στον Ηγετη του :Κ Καραμανλή (τζουνιορ)…
    -τωρα το πως για μερικους ηταν ενα »γραφικό φαινόμενο » περιθωριακό κ.λ.π που δεν εξεφραζε τη »σοβαρή Δεξια ..ε αυτό ειναι αλλο ζητημα ..που εχει να κανει με τα ΜΜΕ (μεγάλα και μικρά )

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/02/2008

  2. Ο Πανίκας ειναι ο ΤΥΠΙΚΟΣ πεισματάρης καπάτσος πόντιος που βρέξει χιονίσει το δικό του θα περάσει..

    τι να πούμε άλλο, εδω πλημμύρισε ο μισος νομος και αυτός ξαναβγήκε με 57% γιατι ειπε 1500 φορες ότι ειναι χριστιανός παληκάρι και αγαπάει τη μάνα του

    Σχόλιο από Γιώργος Χ | 14/02/2008

  3. οχι και με 57.. με 47 και κατι…και τον Αδιανοητο εκεινο Νομο της Νου Δου για τις Δημοτικές και Νομαρχιακες εκλογες με το 42%

    Και ..Γιωργο δεν ειναι μονο το »1500 φορες ότι ειναι χριστιανός παληκάρι και αγαπάει τη μάνα του» Ειναι και αυτό βεβαια σε μεγαλο βαθμό..Αλλά αυτή ειναι η Ορατή πλευρα του Παγοβουνου του νομου Θεσσαλονικης και του γενικώτερου φαινομενου του Εθνολαικισμου …

    (μη ξεχνας τα ΜΜΕ και το παιχνιδι που παιζουν τοσο καιρό αλλά και τις απιστευτες πια σε εκταση και βαθος πελατειακές σχεσεις…εν μεσω γενικής και ασυλληπτης ανεργιας στον νομο)

    – και η κατασταση εχει αρχισει να αλλάζει αισθητά..

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/02/2008

  4. Γιατί μου φαίνεται ότι στο κείμενο αυτό ψιλοδικαιώνεται ο Πανίκας; Μήπως υποτιμάμε κάπως το επικίνδυνο φαινόμενο του λαϊκισμού, έστω υπό δεξιά συνταγή;

    Ένα ερώτημα που με βασανίζει μετά τις εκλογές είναι το αν η επιτυχία του Καρατζαφέρη, που κατά κόρον ποντάρει στην εθνολαϊκιστική προπαγάνδα, θα οδηγήσει τον Ψωμιάδη σε αναδίπλωση ή σε αποθράσυνση.

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 14/02/2008

  5. »αν η επιτυχία του Καρατζαφέρη, που κατά κόρον ποντάρει στην εθνολαϊκιστική προπαγάνδα, θα οδηγήσει τον Ψωμιάδη σε αναδίπλωση ή σε αποθράσυνση.»

    Μα η αποθρασυνση ειναι πια γενικό φαινόμενο ολου του Πολιτικου συστηματος ..Ενας πολιτικός κυνισμός που διαπερνα΄τους παντες -σε συνδυασμό με τον Μιθριδατισμό μιας κοινωνιας που Μπουχτισμένη και αηδιασμένη δεχεται πια τα παντα …σεν πολτό Αδιαφορίας …

    Και κυριως αυτό το βλεπουμε σε Ολους -οχι πια σχεδόν -τους ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΦΟΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΣΗΣ ΤΗς ΝΕΑς δΗΜΟΚΡΑΤΙΑς κατα την νεα τετραετία….
    ΠΟΥ εγκαταλειπει ολο και περισσοτεροτο το δηθεν »κεντρωο »στυλ ..και εκδηλώνει παντου μια επιθεση στους θεσμους .. το ΣτΕ, τις ανεξαρτητες αρχες , τις συνταγματικές ελευθεριες .,
    και προσωρά σε μια κυνική και ανεδνοιαστη συγκαλυψη των απειρων σκανδαλων …
    και φυσικά στον Καρατζαφερη..

    Ετσι ο εθνικολαικισμός μαζί με τα αλλα παραφερναλια του ξεκινησε προσωποποιημένος απο τον Ψωμιαδη ..αλλά σαν καραμπολα με αλλυσιδωτες αντιδρασεις (ή σαν ιος;) οδηγει σε απιστευτη καταρακύλα.. Και ο καθενας » φερελπις » πολιτικός λεει απο μεσα του ή και απ’ εξω : Αφου τα καταφερε ετσι Αυτός;
    Γιατί οχι κιεγώ; …..

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/02/2008

  6. Λες μερικά πολύ εύστοχα πράγματα στο κυρίως άρθρο αλλά πρέπει να προσεχτεί και το αυτονόητο, που το βάζεις στο πρώτο σχόλιο, ότι ο Ψωμ. είναι κορυφαίο στέλεχος της ΝΔ.

    Οπότε, δεν είναι και κανένα προσωπικό θαύμα το 47% που πήρε σε έναν νομό που δυστυχώς βρίσκεται κάτω από τον ασφυκτικό πολιτικό έλεγχο της δεξιάς, και μάλιστα όταν η βασική εκλογική του αντίπαλος ήταν, τέλος πάντων, όχι ό,τι καλύτερο.

    Σχόλιο από Νίκος Σαραντάκος | 14/02/2008

  7. N. Σ …εννοεις την Πατουλίδου …Φυσικά ! Και η οποια εδειξε με τον καλύτερο (ή μαλλον χειροτερο τροπο ) και το
    βαθμό πολιτικής (αν)ικανότητας του Γ. Παπανδρεου

    – αλλά και τον τροπο με τον οποιο η ελιτ των κομματων μαλλον αντιμετωπίζει την Β.Ελλάδα …..
    Δηλαδή : Θυμιζω … γιατί επιλεχθηκε τοτε η Πατουλίδου;
    Προσπαθώ να φανταστω το πως σκεφτηκαν οι επιτελεις του Γ. Π

    » Ε στη θεσσαλονικη ειναι Ολοι πορωμενοι ,ψιλοασχετοι -καφροι Ελλαηναραδες … θθα τους στειλουμε την »Για την Ελλάδα ..ρε γ…» (κιας δεν μπορει να βγαλει απο το στομα της τιποτε αλλο περα απο αυτό …)

    -εχω την εντυπωση δε οτι και τα μικροτερα κομματα καπως ετσι αντιμετωπιζαν μεχρι τωρα – την Θεσσαλονίκη και την υπολοιπη β. Ελλάδα…..

    -κι αυτό με τη σειρά του εξηγει εν μερει και την επιτυχια του Ψωμιαδη …Γιατί ο Ψωμιαδισμός -εθνολαικισμός εποτελει και εν μερει και την Χειραγωγηση μιας

    εντονης Δυσαρέσκειας
    – και μαλλον εν πολλοις Δικαιολογημένης –
    Για την εκ μερους της Πολιτικής Ελίτ εγκαταλειψης και συνειδήτής περιφρονησης των Βορειοελλαδιτών….

    ο εθνολαικισμός εχει αναλογιες και με αυτό που συμβαινει
    και στις ΗΠΑ ..ας πουμε στο Κανσας ..οπου φτωχες και εξαθλιωμένες πολιτειες σερνονται απο τις επιλογες μιας ακραιας νεοφιλελευθερης συντηρητικής δεξιας…
    βλ και βιβλιοπαρουσιαση του »γιατί οι φτωχοι ψηφιζουν δεξια» που εβαλα στο ποστ για τον εθνολαικισμό…

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/02/2008

  8. Α και Ν. Σ δεν ειναι δικο μου αυτό το κειμενο ..αν εννοεις εμενα .(.Λες μερικά πολύ εύστοχα πράγματα στο κυρίως άρθρο)

    του Regimiento Quinto ειναι αν καταλαβα καλά .

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/02/2008

  9. κανετε ολοι λαθος. ο ψωμιαδης απλα ειναι μουγκος στη αληθεια, το βουλωσε για το στεφανι του καραμανλη στον κεμαλ.
    ουτε επικινδυνος ουτε τιποτε.εσεις που τον αναγαγατε σε μεγιστο παραγοντα φταιτε.εσεις τον αναδειξατε για να εχετε αντιπαλο πολο αναφορας. οι τσιπρομπιστηδες

    Σχόλιο από γεωργιαδης γιωργος | 14/02/2008

  10. γεωργιαδη: O Καραμανλής και η Ν. Δ που τον εχει το πιο προβεβλημένο στελεχος της τοσα χρόνια Δεν φταιει;

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 14/02/2008

  11. ΒΟΗΘΕΙΑ ΧΩΡΙΑΝΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    http://palaigalatsi.wordpress.com/

    Σχόλιο από palaigalatsi | 14/02/2008

  12. οχι δεν φταει η ν.δ οι τεαμ αριστεροι φταιτε. η δεξια κανει την δουλεια της οπως παντα. εσεις τον κανατε μαγκα. εγω τον αποκαλυψα.ρωτηστε τον μ-π

    Σχόλιο από γεωργιαδης γιωργος | 14/02/2008

  13. δεν φταει η ν.δ εσεις φταιτε που τον κανατε μαγκα. η δεξια κανει αυτο που εκανε παντα. εγω τον αποκαλυψα τον νομαρχη.ρωτηστε τον μ-π

    Σχόλιο από γεωργιαδης γιωργος | 14/02/2008

  14. Στο κειμενάκι αυτό, έκανα μια προσπάθεια να περιγράψω το «φαινόμενο». Η νύξη που έκανα – μια και τα πραγματικά γεγονότα της δημόσιας συμπεριφοράς του ανδρός (που τελικά είναι πολιτική -γι’αυτό προφανώς και χαρακτηρίζονται ως «εθνολαϊκισμός» από τους Π&Α) επιβεβαιώνονται έυκολα από τους παροικούντες στη Θεσσαλονίκη – είναι ακριβώς ότι το «φαινόμενο Ψωμιάδη», είναι μια εκδοχή της κυρίαρχης πολιτικής. Για την ακρίβεια μία εκδοχή του πως εκλαϊκεύεται η κυρίαρχη πολιτική.Και, προφανώς, μια πετυχημένη εκδοχή του πώς εκλαϊκεύεται η κυρίαρχη πολιτική.
    Επομένως δεν νομίζω ότι ευσταθεί το σχόλιο του «Ζωνιανίτη». Από την άλλη εξίσου «κουτσή», κατά τη γνώμη μου, θα ήταν κάποια εκτίμηση των πραγμάτων που δεν θα έβλεπε τον Ψ. ως στέλεχος της ΝΔ, ως πολιτικό εκφραστή και πρωταγωνιστή από τη θέση του της υλοποίησης του κυβερνητικου προγράμματος, της αστικής στρατηγικής ευρύτερα. Ίσως το παιχνιδιάρικο ύφος του κειμένου να υπονομεύει μια πιο ψύχραιμη εκτίμησή του.(..αλλά η αλήθεια είναι ότι εξίσου «παιχνιδιάρικια» ήταν και η αφορμή του κειμένου αυτού).
    «Τσιπρομπίστης»; (μα.. «τσιπρομπίστης»;)

    Αυτά και ευχαριστώ τους σ. εν μπλόγκοις – ευγενώς (και κριτικά πάντα 😉 ) δεχτείτε μια θέση στο τεμέτερον blogroll.

    Σχόλιο από regimientocinqo | 14/02/2008

  15. Επίσης το λινκ είναι http://regimientocinqo.wordpress.com (και όχι blogspot)

    Σχόλιο από regimientocinqo | 14/02/2008

  16. Σ’ ευχαριστούμε regimientocinqo

    τα αισθήματά μας είναι αμοιβαία.

    Επιπλέον μας συγκίνησες με το να μας τοποθετήσεις πλάϊ στην καλή μας «Παρτιζάνα» 🙂

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 14/02/2008

  17. αφηνω κι εγώ εδώ τα συγχαρητηρια μου για το ωραιο Μπλογκ και τα κειμενα του Αγαπητου regimientocinqo

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 14/02/2008

  18. regimientocinqo έχεις δίκιο.

    Το κείμενό σου είναι μια χαρά. Οι επιφυλάξεις μου μάλλον υπερβολικές.

    Είδες πόσο εύκολα πέφτουμε στην γκρίνια και επιδιώκουμε την τυποποίηση για να νοιώσουμε ασφαλείς;

    Πολύ ωραίο το μπλογκ σου.

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 14/02/2008

  19. Λίγο θάψιμο ακόμα «Στη Γαλαρία»:
    http://stigalaria.wordpress.com/2007/12/26/blax_epi_throno/

    Σχόλιο από ark | 14/02/2008

  20. Γιώργο Γεωργιάδη καλώς ήρθες…

    Είναι γνωστά σε μας τα κείμενά σου κατά του Ψωμιάδη και μπράβο σου!

    Αλλά σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω γιατί γράφεις τα παρακάτω:

    «…εσεις τον αναδειξατε για να εχετε αντιπαλο πολο αναφορας. οι τσιπρομπιστηδες…
    …οι τεαμ αριστεροι φταιτε. η δεξια κανει την δουλεια της οπως παντα. εσεις τον κανατε μαγκα»

    Εμείς;;; Είσαι σίγουρος;

    Μήπως μας περνάς για άλλους;

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 14/02/2008

  21. ο τύπος είναι σουρεάλ, τι να λέμε τώρα…Αφιερώνει το «Έρωτά μου αγιάτρευτε» στον Τρεμόπουλο και ο δόλιος τι να απαντήσει?!

    Σε κάνει να πιστεύεις οτι δεν υπάρχει κράτος, οτι δεν λειτουργεί και πως η λύση στα προβλήματα σου έρχεται από το γραφείο του..Και το ζήτημα είναι ότι μπορεί και να σου «λύσει» το πρόβλημα, πχ, θες δουλειά? Θα σου βρει μια ασχετα αν είναι με 300 ευρώ το μήνα, ανασφάλιστη, στα ορυχεία, 15 ώρες τη μέρα. Εσύ θα τον ευγνωμονείς γιατί έχεις μάθει να λές «Πάλι καλά!».Αυτό είναι το πρόβλημα, αυτό το «πάλι καλά!»…Εκεί πατάει ο Πανίκας.

    Δίπλα δίπλα είμαστε στου στρατηγού βρε?! Τι τιμή!

    Σχόλιο από partizana | 16/02/2008

  22. Για τον Παναγιώτη Ψωμιαδη , την Δεξια, τον(αγαπημενο του Ψωμιαδη) Κ. Καραμανλή
    την υποκρισία, και τον κυνισμό, παλιότερα και σήμερα:

    Η υποκρισία αντιστοιχούσε στην νεωτερική συνθετική εικόνα του κόσμου ,η σύνταξη των επιχειρημάτων ήταν ιεραρχική, η επίκληση των καλών προφάσεων συγκάλυπτε την κόλαση των προθέσεων.
    Ένα παράδειγμα υποκρισίας που αφορούσε στην Αμερική του 17ου αιώνα αφηγείται ο Χώθορν στο μυθιστόρημα του« The scarlet letter»(1850).Μια νεαρή γυναίκα διαπράττει το αμάρτημα της μοιχείας και φέρνει στον κόσμο ένα κοριτσάκι. Μητέρα και κόρη εκτίθενται σε κοινή θεά πάνω στην εξέδρα ενώπιον όλης της κοινότητας, ενώ ο πάστορας καταδικάζει την μοιχαλίδα.Η πρωταγωνίστρια, στο εξής θα πρέπει να ζήσει με την κόρη της στο περιθώριο της κοινωνίας, σε ένα απόμερο σπίτι αρκούμενη στα ελάχιστα χρήματα που της δίνουν για τα κεντήματα της υποχρεωμένη να φέρει πάντα στο στήθος ένα μεγάλο κόκκινο γράμμα, το «Μ»της μοιχαλίδας, για να θυμίζει το αμάρτημα της. Το δυναμικό ψυχολογικό στοιχείο ,βρίσκεται στο γεγονός ότι, ο πάστορας που τόσο βιαία την καταδικάζει και την ταπεινώνει, στην πραγματικότητα, είναι ο εραστής της γυναίκας και πατέρας της κόρης της . Αυτό ήταν η υποκρισία!

    Στη μετάνεωτερική, πολυπρισματική εποχή μας, όμως, αντιστοιχεί ο κυνισμός ως ‘’αυτοεξυμνούμενη πανουργία’’ .

    Τα επιχειρήματα παρατάσσονται από-ιρεαρχημένα, σκωπτικά, ασυντόνιστα σε ένα είδος λόγου πού περισσότερο αποκαλύπτει παρά συγκαλύπτει.
    Στην εποχή μας υποκρισία και κυνισμός συγχωνεύονται σε ένα παράξενο μάγμα :

    Χούτσπα (chutzpath) είναι η λέξη της εβραϊκής διαλέκτου Yiddish για το ανεπεξέργαστο θράσος και την ωμή ξετσιπωσιά. «Χούτσπα:ο καλύτερος ορισμός είναι η περίφημη ιστορία του αγοριού που σκότωσε τους γονείς του κι έπειτα ζήτησε την επιείκεια του δικαστηρίου με τη δικαιολογία πώς ήταν ορφανό ….

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 16/02/2008

  23. partizana

    νομίζω ότι για τον Τρεμόπουλο, η σουρεαλιστική αντιμετώπιση είναι η σωστότερη..

    έτσι κι αλλιώς, οι δυό τους είναι αχτύπητο δίδυμο!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 16/02/2008

  24. Μ- π απ’οτι βλεπω ξανακόλλησες Δεν πειραζει ομως μαλλον θα ξανα- ξεκολλήσεις.(κ.ο.κ)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 16/02/2008

  25. Και ας δωθει και απο εδω το μηνυμα -στοχος …

    Καμμια ψηφος Ποντίων ( οπως και μη Ποντιων βεβαια) στις επομενες Δημοτικές και Νομαρχιακες εκλογές στο πρωτοπαλλήκαρο της Δεξιας στον Νομό Πανίκα (ειτε επιδιωξει να ξαναειναι Νομάρχης
    -ειτε θελησει να μεταπηδησει στην Δημαρχια (μπρρρ) ) ..ωστε να ολοκληρωθει ο εφιαλτης που βιωνει (απο τον καιρό του Κούβελα τουλαχιστον ) η Θεσσαλονικη …

    Η οποια Θεσσαλονίκη αξιζε και αξιζει καλύτερη τύχη από αυτό το(καρα) Μαύρο-χαλι.

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 16/02/2008

  26. Ωραίος Νοσφεράτε! Καμία ψήφος Ποντίων στον ..Πόντιο που με τα καλά του και τα κακά του, υπερασπίζεται μια ζωή τη Θεσ/νίκη! Και ποιον να ψηφίσουνε οι Πόντιοι; Θα μας στείλεις κανέναν τουρκαλβανό μήπως να μας φτιάξει τον Νομό; λολ

    Σχόλιο από Nemesist | 17/02/2008

  27. Πληρης A l i e n a t i o n

    http://www.b-movies.gr/index.php?co=movies&movie_id=8

    (Μετά μου λές οτι δεν εισαι ο Μικρος Ασιατης…)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 17/02/2008

  28. Ο μικρός Κ θ Ο Υ Λ ΟΥ

    http://www.tsoukis.gr/mk1n.htm

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 17/02/2008

  29. Μικρέ επίδοξε βρυκόλακα του σταλινισμού, μην μπερδεύεσαι, απλά είμαστε πολλοί που έχουμε παρόμοιες απόψεις προφανώς… σε αντίθεση με κάποιους άλλους που τους έχει ξεράσει (για να μην πω αφοδεύσει) πολιτικά και ιδεολογικά η ίδια η Ιστορία…. ακούτε ρε μουσειακά είδη;

    Δεν μου απάντησες όμως Νοσφιγγάτε, ποιον άλλον να ψηφίσει μια πόλη Ποντίων; Τα λαμόγια/άσχετους που προτείνει το Πασόκ; Ή θα μας στείλετε κανέναν τουρκαλβανό ατσίδα από χάμου για να μας φτιάξει;

    Σχόλιο από Nemesist | 18/02/2008

  30. Μικρε Κθούλου

    το ξερουμε οτι εισαστε πολλοι που εχετε παρομοιες αποψεις και αυτό το ειδος νοητικής καταστασης το οποιο εβγαλε Νομάρχη τον Ψωμιαδη και στην Βουλή τον κολλητο του Μεγαλου »πατριωτη» (μπρρρρ) Μητσοτακη τον χερι -χερι Καρατζαφερη…..

    Ομως δεν μπερδευομαι …

    Μονο ενας μπορει να γραφει σαν τον μικρό Ασιατη Κθουλου …Μονο ενας
    Εκτος αν το Κωλουμπια κατασκευάζει και Κλώνους ….

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 18/02/2008

  31. Φασίστες στον Άδη και στο βαθύ σκοτάδι μαζί με τον μ@λ@κ@ τον Ψωμιάδη!!!

    Σχόλιο από Dolohov | 18/02/2008

  32. ΟΙ…. ΔΑΠΙΤΕΣ
    ————————-

    τα γαλάζια παιδιά, τα γαλαζοαίματα παιδιά και τα μεγάλα παιδιά

    Τους γνώρισα τους ΔΑΠιτες. Κάτι μικρομέγαλοι από τα 20 τους, ταμπουρωμένοι πίσω από ένα σιέλ καλοσιδερωμένο πουκάμισο, με μια ζελεδιασμένη χωρίστρα αλά Χατζηνικολάου, καλοξυρισμένοι και με άφτερ σέιβ, με χρυσό σταυρό πίσω από το μακό φανελάκι που δεν αποχωρίζονται από παιδιά- μη και αρπάξουν καμιά γρίπη και στεναχωρηθεί η Αγία Μητέρα, η αει-παρθένος, μη και τους τιμωρήσει ο Jesus’ father.
    Τους γνωρίζω από την όψη της ΝΔ την τρομερή, σφιχτοκώληδες που δεν αμφέβαλλαν και ποτέ για το τρίπτυχο πατρίς-θρησκεία-οικογένεια και δε τους συνάντησα ούτε σε παραλίες γυμνιστών, ούτε σε κάμπινγκ, ούτε σε υπόγεια μπαρ, ούτε σε ροκ συναυλίες, και ούτε βέβαια στο κρεβάτι μου.
    Τους ξέρουμε δα τους ΔΑΠίτες, τους χειροκροτητές της παράταξης, του Αντώνη Ρέμου, του Προέδρου, που τους χαϊδεύει το μάγουλο ή τους κλείνει το μάτι και λιποθυμούν από συγκίνηση οι καραστρέιτ. Τους ξέρουμε από το σύνθημα των αναρχικών «δεν είναι οι ΔΑΠίτισσες ανοργασμικές είναι οι ΔΑΠίτες ανάξιοι εραστές.» Με τη ξανθιά τη γκόμενα από δίπλα που πρέπει να είναι κυρία στο σαλόνι, νοικοκυρά στη κουζίνα και τσούλα στο κρεβάτι.
    Μεγάλωσαν τα παιδιά, τέλειωσαν τη σχολή, με δικούς τους στα εκλεκτορικά, με καρφώματα, γλειψίματα, ακόμα και ζιγκολίκι και, λογικό είναι, μετά την απόκτηση του πτυχίου θέλησαν διορισμό στο δημόσιο. Ο φραπές του ΔΑΠίτη πίνεται μόνο σε δημόσια υπηρεσία, κερασμένος από τον Έλληνα φορολογούμενο. Γιατί έτσι γουστάρουν.

    Τα γαλοζοαίματα παιδιά

    Όσο έκπτωτος είναι ο Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ, τόσο οι γαλαζοαίματοι γόνοι ζουν και βασιλεύουν ανά την επικράτεια. Ο νεποτισμός δεν εξαντλείται στον Καραμανλή, τον Παπανδρέου, τη Μπακογιάννη και το Μητσοτακέικο, τον Κεφαλογιάννη, τον Πάγκαλο, τον Βαρβιτσιώτη, εκτός και αν είσαι μύωπας βαριάς μορφής.
    Ο νεποτισμός είναι μέσα στο γραφείο της μεγάλης έγκριτης εφημερίδας, της ιδιωτικής υπερ-επιχείρησης, της δισκογραφικής εταιρείας, του εκδοτικού οίκου, των δημοσίων έργων, που στέλνεις το CV σου υπαλληλάκι με μπαμπά τον Mr Nobody. Στέλνε CV με τα μεταπτυχιακά σου, τις δημοσιεύσεις σου, τις διακρίσεις σου, την εθελοντική εργασία σου, την προϋπηρεσία σου. Αλλά όσο σε λένε Miss or Mr Nobody, just like your father, you won’t get this job. Sorry, mate.
    Αν όμως ο μπαμπάς σου είναι βουλευτής – ακόμα και του ΣΥΡΙΖΑ, δε βαριέσαι- αν ο μπαμπάς σου είναι γνωστός καλλιτέχνης, αν είναι μεγαλογιατρός, πανεπιστημιακός, μεγαλοδημοσιογράφος, εκδότης μιας τοπικής φυλλάδας, αν έχει μια επιχείρηση στο Χρηματιστήριο, mate, you ‘re born so fucking lucky.
    Ούτε Πανελλήνιες εξετάσεις με την μπλέμπα, ούτε εξετάσεις ΑΣΕΠ, ούτε να στέλνεις CV σαν κακομοίρα. Είναι μανίκι βέβαια 3 χρόνια στην Αγγλία ή σε καμιά άλλη ξενερόχωρα χωρίς το αραλίκι στο ΝταΚάπο όταν ο ήλιος καίει και για μας τους gay, αλλά μετά; Ένα τηλέφωνο να κάνει ο μπαμπάς και καθάρισες. Γαλαζοαίματο παιδί όχι σκέτο γαλάζιο.

    Τα μεγάλα παιδιά

    Κι είναι και αυτοί, οι άλλοι. Κάτι παιδιά που δε μεγαλώνουν ποτέ, γιατί από μικρά τα έβγαζαν πέρα μόνα τους. Μια φορά μπορεί να είπαν «θα το πω στο μπαμπά μου» και μετά ένιωσαν όλη τη ντροπή του κόσμου να καίει στα μαγουλάκια τους. Και μπορεί να ακολούθησαν το επάγγελμα του καταξιωμένου μπαμπά μπορεί και όχι. Αλλά αν τους ρωτήσεις «ρε, είσαι ο γιος του τάδε;» μπορεί να χαμηλώσουν το βλέμμα και η κατάφασή τους να είναι τίγκα στη συστολή. Θα έχουν σκεφτεί και να αλλάξουν το επώνυμό τους. Ποιος ξέρει; Μπορεί και να έχουν άλυτα οιδιπόδεια με τον γονιό που δε ξεπέρασαν ή πασχίζουν να υπερβούν. Ποιος ξέρει; Είναι όμως εξωτικά πουλιά, και σαν τέτοια, πώς διάολο να μη σε συγκινήσουν; Είναι κι αυτά τα παλιόπαιδα, που σε αφήνουν να τα κοιτάς σαν σπάνιο είδος.

    http://niemandsrose-niemandsrose.blogspot.com/2008/02/blog-post_14.html

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 18/02/2008

  33. καλά τα λέτε για τον ψωμιάδη,όμως ξεχνάτε ότι εμείς οι πόντιοι στα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν η απασχόλησαν την επικαιρότητα είμαστε μαζίτου. π.χ. βιβλιο ιστορίας, όνομα των Σκοπίων, θέσεις για «Αθηνοκεντρικό κράτος», αδικίες για μας τους πόντιους, κ.λ.π.και εννοώ ότι το 80% του πληθυσμού στην θεσσαλονικη είναι πόντιοι και ο ψωμιάδης βρίσκει και κάνει.

    Απο τέτοια πρόσωπα και τέτοιες πολιτικές πρέπει να βρίσκουμε τρόπους ,εμείς οι πόντιοι,να είμαστε μακριά. Μερικές φορές μπερδεύουμε όλους τους πάντες και πάνε φουλ για Πανίκα. Πώς το λένε αυτό και με το χωροφύλαξ και με τον….

    Σχόλιο από βασω | 18/02/2008

  34. Βάσω,

    έχεις απολύτως δίκιο…. Αυτό είναι το πρόβλημα. Ότι οι αντίπαλοί του του «αδειάζουν το γήπεδο» για να παίζει μόνος του. Πάρε για παράδειγμα τον Τρεμόπουλο, που τον λατρεύει ο καλός μου Μ-π, για να καταλάβεις τι γίνεται.

    Ο Ψωμιάδης είναι και πονηρός και λαϊκιστής. Με το βιβλίο Ιστορίας, ξεκινήσαμε εμείς, οι προσφυγικές οργανώσεις και πολύ αργότερα μπήκαν οι πολιτικάντηδες. Κι όμως έδωσαν αυτοί το στίγμα τους και καπέλωσαν την ιστορία.

    Για να δεις ότι ο Ψωμιάδης δεν κολλώνει μπροστά σε καμμιά καπηλεία… βγήκε και είπε ότι είναι ανηψιός του Λεωνίδα Ιασωνίδη, παλιού Πόντιου δημοκρατικού βουλευτή και κάποτε υπουργού… Εν τω μεταξύ δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με τον Ιασωνίδη. Αναγκάστηκε λοιπόν να βγει δημόσια η ανηψιά του Ιασωνίδη, η Ναυσικά Γκάγκα, που είναι και πρόεδρος των Αργοναυτών στην Καλλιθέα Αττικής για να τον διαψεύσει.

    Όμως η εντύπωση έμεινε, ότι ο Ψωμιάδης είναι ανηψιός του Ιασωνίδη, του παλιού πολιτικού που οι δημοκρατικοί Πόντιοι τον τιμούν. Αυτά!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 18/02/2008

  35. »βγήκε και είπε ότι είναι ανηψιός του Λεωνίδα Ιασωνίδη, παλιού Πόντιου δημοκρατικού βουλευτή και κάποτε υπουργού…»

    Ελα ρε… Εκανε τετοιο Πραγμα ο Ψωμιαδης; Δεν το πιστευω ….
    Αυτός ειναι παντα ειλικρινής και δεν λεει Ποτες του Ψεμματα …Ποτές των ποτών !!

    Σχόλιο από νοσφερατος | 18/02/2008

  36. Μπορεί να το είπε μεταφορικά βρε αλάνια, ότι δηλαδή είναι «ανιψιός» του δηλαδή συγγενεύει μαζί του κατά κάποιον τρόπο, επειδή κληρονόμησε την Ποντία δημοκρατική του παράδοση…. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Σχόλιο από Nemesist | 19/02/2008

  37. ….. χταποδόμορφος Κθούλου σε ένα είδος «χειμερίας νάρκης» στο βυθό κάποιου ωκεανού. ……

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 19/02/2008

  38. Παρόμοιες αναφορές για την συγκεκριμένη οντότητα – δαίμονα AΑναφορες υπάρχουν και σε άλλους πολιτισμούς…. ο Αχτού (Κονγκό), Ο Μαύρος Δαίμονας, ο Μαύρος Άνδρας (Αγγλία), Ο Μαύρος Άνεμος (Κένυα), Ογκώδης Γυναίκα (Κίνα), Ο Σκοτεινός (Καλιφόρνια, Λουϊζιάνα), Το Είδωλο του Μίσους (Αφρική), Επιπλέων Τρόμος (Αϊτή), Ο Θεός με την Ματωμένη Γλώσσα (Κένυα), Ο Πράσινος Άνδρας (Κέλτες), Ο Στοιχειωτής του Σκοταδιού (Αυστραλία), Ο Άνδρας με τα Κέρατα (Κέλτες), Σούγκορον (Μαλαισία), Ο Γδαρμένος (Μέση Ανατολή), Ο Νάνος που Σέρνεται (Ινδία)….. ο χοντρουλης Μικρός Ασιατης (Κωλούμπια)……

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 19/02/2008

  39. Επίσης κάτι που με λυπεί αφάνταστα είναι να βλέπω Πόντιους να στηρίζουν δεξιούς, όταν οι ιδεολογικοί τους πρόγονοι αφ`ότου είχαν έρθει οι πρόσφυγες στην Ελλάδα από τον Πόντο και τη Μ. Ασία συζητούσαν μέχρι και το ενδεχόμενο να… ξυρίσουν γουλί άντρες/γυναίκες, να τους φορέσουν περιβραχιόνια και να τους περιορίσουν σε γκέτο για να μην… μολύνουν την Ελλάδα!!!!!!

    Σχόλιο από Dolohov | 21/02/2008

  40. Κρίμα στη Θεσσαλονίκη, αυτή την κοσμοπολίτισα νύφη του Βορρά, που σέρνεται στα πόδια λαϊκιστών και εθνικιστών. Κατάντησε να ζηλεύει ακόμα και την Αθήνα, αυτή την κατεστραμένη πόλη, την οποία δυστυχώς και αναθεματίζει αλλά και προσπαθεί να μιμηθεί.

    Σχόλιο από Καρσλής | 21/02/2008

  41. Σιγά ρε Καρσλή, σιγά μην «σέρνεται» κιόλας..

    Ότι πιστεύει ο καθένας αυτό ακολουθάει. Δηλαδή τι μας λες τώρα, ότι οι Θεσσαλονικείς θέλανε πχ να εκλέξουν τον ..Αγάπιο ας πούμε, αλλά κάποιοι τους σύρανε; Συνέλθετε λίγο βρε σεις. Την Αθήνα φυσικά και δεν προσπαθεί να τη μιμηθεί, απλά παρατηρείται μία σύγκλιση λόγω τηλεοπτικού lifestyle ελλαδικού «πολιτισμού» της εποχής μας.

    Dolohov, εντάξει οι δεξιοί είναι καταραμένοι. Βέβαια και στον παράδεισο να πάει κανείς, όπου διαμένουν μόνον άγιοι, πάλι όταν είναι ξένος κανείς δεν θα τον δεχτούνε όλοι με ανοιχτές αγκάλες. Για τους αριστερούς της εποχής τι να αισθάνονται δηλαδή οι Πόντιοι, τη στιγμή που σαμποτάριζαν ανοιχτά την Μικρασιατική εκστρατεία; Αν κρίνουμε από την απόλυτη σύγκλιση ελλαδοαριστερών απόψεων και κεμαλικού εθνικισμού, τότε δεν θα άφηναν καν να έρθουν στην Ελλάδα οι πρόσφυγες οι αριστεροί, αν είχαν την εξουσία! Το μη χείρον βέλτιστον…

    Σχόλιο από Nemesist | 22/02/2008

  42. Σλαβοσταλινικό βαμπίρ Νοσφεράτε, θέλεις να σου συστήσω κανέναν καλό ψυχίατρο;

    Σχόλιο από Nemesist | 22/02/2008

  43. Ομέρ, θέλω να σε ρωτήσω κάτι, αν ποτέ ανεξαρτητοποιηθεί ο Πόντος, τι είδους κράτος θα ήθελες να είναι; Ελληνοτουρκικό; Ελληνοποντιακό; Τουρκοποντιακό; Κάτι άλλο;

    Θέλεις να μου δώσεις μια απάντηση;

    Την δική μου άποψη την ξέρεις, πιστεύω ακράδαντα σε μία Ελληνική Ιωνία και σε έναν Ελληνικό Πόντο, με τις κοσμοπολίτικες και οικουμενικές αξίες του Ελληνισμού, δηλαδή όχι σε εθνικού τύπου κράτη. Βέβαια όπως καταλαβαίνεις οι φανατικοί Τουρκομόγγολοι πρέπει να φύγουνε προς τα μέσα για να πραγματοποιηθούν αυτά τα σχέδια. Πιστεύω ότι με τα κατάλληλα επιχειρήματα θα τους πείσουμε να το πράξουνε αυτοβούλων, ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα.

    Σχόλιο από Nemesist | 22/02/2008

  44. «Για τους αριστερούς της εποχής τι να αισθάνονται δηλαδή οι Πόντιοι, τη στιγμή που σαμποτάριζαν ανοιχτά την Μικρασιατική εκστρατεία; Αν κρίνουμε από την απόλυτη σύγκλιση ελλαδοαριστερών απόψεων και κεμαλικού εθνικισμού, τότε δεν θα άφηναν καν να έρθουν στην Ελλάδα οι πρόσφυγες οι αριστεροί, αν είχαν την εξουσία! Το μη χείρον βέλτιστον…»

    ..η οποία μικρασιατική εκστρατεία ήταν μια καλοπροαίρετη περιπέτεια που ήθελε να μας ξαναδώσει την κόκκινη μηλιά βέβαια. Και όχι η επιδίωξη της φιλοδοξούσας να γίνει μικρομέγαλη Ελλάδας να αποτελέσει αυτή – και όχι η κεμαλική Τουρκία όπως εξελίχτηκαν τα πράγματα – τον τροχονόμο των άγγλογαλλικών και γερμανικών επενδύσεων στην περιοχή..
    Καταπληχτικό και το άλλο με τη σύγκλιση ελληνικής αριστεράς και Κεμάλ – ο οποίος Κεμάλ παράλληλα είχε εξαπολύσει διωγμούς και στο ΚΚΤουρκίας (το οποίο ιδρύθηκε το 1920).
    Γενικώς, ο εχθρός για κάποιους είναι το ΚΚΕ. Από δω κι από ‘κει. (το ότι χιλιάδες πρόσφυγες το έκαναν το μεγαλύτερο Κόμμα στην Ελλάδα καναδυο δεκαετίες αργότερα είναι μάλλον μια ενοχλητική λεπτομέρεια..)

    Σχόλιο από regimientocinqo | 22/02/2008

  45. Nemesist

    η απάντηση στα εμβριθή σου ερωτήματα είναι της αρμοδιότητας του Νοσαφεράτου

    regimientocinqo

    μην τσιμπάς!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 22/02/2008

  46. Εν τω μεταξύ, μέχρι νάρθει ο Νoσφεράτος να αναλάβει, ας διασκεδάσουμε μ’ ένα ανέκδοτο:

    Ενας φρέσκος απόφοιτος του Harvard στα οικονομικά, ονόματι Νemes Littleasian, πάει για συνέντευξη σε μια τράπεζα προκειμένου να τον προσλάβουν.

    Εκεί που τελείωνε η συνέντευξη, τον ρωτάει ο διευθυντής:

    Και για να κλείσουμε, σε τι επίπεδο θα ήθελες να κυμαίνεται ο μισθός σου;

    – Κοιτάξτε, γύρω στα 6.000 Euro το μήνα, καθαρά, λαμβάνοντας υπ’ όψη και τα διάφορα προνόμια που θα μου παρέχετε.

    – Κοίτα, τι θα έλεγες για 5 εβδομάδες το χρόνο άδεια, 14 μισθούς το χρόνο, πλήρης ασφαλιστική κάλυψη και αυτοκίνητο της εταιρείας, μια BMW Ζ3 καμπριολέ;

    – Ουάου, θα αστειεύεστε!

    – Ναι, αλλά εσύ άρχισες!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 22/02/2008

  47. Καλά ρε «Ομέρ», δεν έχεις ούτε τον ελάχιστο ανδρισμό και την ευπρέπεια να απαντήσεις σε κάποια απός τις ερωτησούλες που σου κάνω; Με απογοητεύεις πλήρως.

    regimientocinqo, δηλαδή οι πρόσφυγες πρέπει να ευγνομωνούν το ΚΚΕ που σαμποτάρισε την ύπαρξη μιας Ελληνικής Ιωνίας, και που άρα είχαν την ευκαιρεία να έρθουν να πληθύνουν τις τάξεις του;;; Υπάρχει τίποτα πιο εξοργιστικό από αυτά που λες;

    Επίσης, το μεγαλύτερο Κόμμα συνήθως γίνεται …κυβέρνηση, οπότε μάλλον δεν κολάει πολύ αυτό που αναφέρεις..

    Σχόλιο από Nemesist | 22/02/2008

  48. η απάντηση στα εμβριθή σου ερωτήματα είναι της αρμοδιότητας του Νοσαφεράτου
    …………………

    Ομέρ Πριονη
    Το παιδί εχει πια ξεφυγει Τελειως της αρμοδιοτητας μου …Νομίζω πια οτι εμπιπτει πληρως της δικής σου αρμοδιοτητας . Μαλλον ηρθε η ωρα να κανεις το (σκληρο)καθηκον σου.

    Σχόλιο από Νοφεράτος | 22/02/2008

  49. »Βέβαια όπως καταλαβαίνεις οι φανατικοί Τουρκομόγγολοι πρέπει να φύγουνε προς τα μέσα για να πραγματοποιηθούν αυτά τα σχέδια. Πιστεύω ότι με τα κατάλληλα επιχειρήματα θα τους πείσουμε να το πράξουνε αυτοβούλων, ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα.»’

    τι είδους επιχειρηματα αραγες θα τους πεισουν;Προσπαθώ να φανταστώ ενα Παραδειγμα …

    Σχόλιο από Νοφεράτος | 22/02/2008

  50. Ε ! το βρηκα …Θα τους στειλουμε εκει τον κ.Ρουσοπουλο
    Αυτός θα τα καταφερει να τους πεισει… Σιγουρα !!

    (κι αν δεν τα καταφερει θα τους στειλουμε τον πατηρ -Μητσοτακη

    να τους ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙ λίγο… και να κανει εκεινο το χαρακτηριστικό τικ στον Ωμο λεγοντας »Διατί να το Κρυψωμεν αλλωστε»)

    Σχόλιο από Νοφεράτος | 22/02/2008

  51. …Διοτι ο Μητσοτακης (ναναι καλά ο ανθρωπος) ειναι εθνικόν Κεφαλαιον και το μυστικό Οπλο του Ελληνισμου…
    ..Αρκει να στελνεται σε Δυσκολες Εξωτερικές αποστολές…

    Σχόλιο από Νοφεράτος | 22/02/2008

  52. Σχόλιο από Νοσφεράτος | 16/04/2008

  53. Σχόλιο από Νοσφεράτος | 16/04/2008

  54. Επειδή περα απο την Νομαρχια η Δεξια Νου Δου ελεγχει και τον Δημο Θεσσαλονικης :
    Για να δουμε εργα και ημερες :
    Αντιπολίτευση προς Παπαγεωργόπουλο: Παραιτήσου!

    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Του ΣΑΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ

    Βρισιές, απειλές και, για πρώτη φορά, προτροπή στον Βασίλη Παπαγεωργόπουλο να παραιτηθεί, διάνθισαν την προχθεσινή, εκρηκτική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης. Μοναδικό θέμα ήταν η υπεξαίρεση, από τα ταμεία του δήμου, ποσού, το οποίο σύμφωνα με την αντιπολίτευση ξεπερνά τα 22 εκατομμύρια ευρώ και προοριζόταν για ασφαλιστικές εισφορές. Για πρώτη φορά, επίσης, ο δήμαρχος μίλησε για συνεργούς εντός και εκτός δήμου.

    «Είσαι απολίτιστη», «δεν έχεις κοινωνική συμπεριφορά», «τις συνέπειες αυτής της συμπεριφοράς σου θα τις πληρώσεις εδώ τώρα, μη νομίζεις ότι θα σ’ αφήσουμε έτσι». Ηταν οι απειλές και οι βρισιές που εξαπέλυσε κατά της Χρ. Αράπογλου ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας Θόδωρος Αθανάσαρος, όταν εκείνη ζήτησε να κατατεθούν έγγραφα. Ενώ όταν έφευγε, ακούστηκε στο διάδρομο η φράση: «Αϊ γ… σου μωρή κότα». Η Χρ. Αράπογλου απειλεί με μήνυση τον Θ. Αθανάσαρο.

    «Δεν σας μένει άλλος δρόμος από το να παραιτηθείτε», είπε νωρίτερα στον Β. Παπαγεωργόπουλο η Χρ. Αράπογλου. «Εχετε ξεσαλώσει», είπε ο Γιάννης Μπουτάρης.

    Οι δημοτικοί σύμβουλοι των άλλων δύο παρατάξεων, Τρ. Μηταφίδης (ΣΥΝ) και Αγάπιος Σαχίνης (ΚΚΕ), κάλεσαν τον Β. Παπαγεωργόπουλο να αναλάβει την πολιτική ευθύνη για την απώλεια των 22 και πλέον εκατ. ευρώ.

    Ο τελευταίος επικαλέστηκε προς υπεράσπισή του ακόμη και το σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων: «Τότε όλοι κάλεσαν τον Γ. Αλογοσκούφη και τον πρωθυπουργό να παραιτηθούν, αλλά δεν έγινε τίποτα». Χρησιμοποίησε ακόμη και τη δήλωση του Γ. Αλογοσκούφη, ότι «ανίδεες διοικήσεις έπεσαν θύματα άπληστων χρηματιστών», για να καταδείξει ότι η διοίκηση δεν ευθύνεται. Και έκανε λόγο για ύπαρξη συνεργών εντός και εκτός δήμου.

    Οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης κάλεσαν τη διοίκηση του δήμου να βρει τρόπο να επιστρέψει τα χρήματα που εξαφανίστηκαν από ταμεία.

    Στο θέμα αναφέρθηκε την επομένη ο Σπύρος Βούγιας. Χαρακτήρισε σωστή τη στάση της αντιπολίτευσης στο δήμο να θέσει πολιτικά το θέμα της υπεξαίρεσης και να ζητήσει την παραίτηση του Β. Παπαγεωργόπουλου. Είπε ότι το θέμα της υπεξαίρεσης στον Δήμο Θεσσαλονίκης είναι τεράστιο πολιτικό σκάνδαλο, που ξεπερνά τα όρια του δήμου, και πρόσθεσε: «Αν δεν έχει συνευθύνη, τότε πρόκειται για τεράστια πολιτική ανικανότητα και ο Β. Παπαγεωργόπουλος πρέπει να παραιτηθεί».

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 17/04/2008

    και
    ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Πλήθος μπλεγμένοι στη μεγάλη απάτη

    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Του ΚΩΣΤΑ ΛΑΣΚΑΡΕΛΙΑ

    Αντιδήμαρχοι οικονομικών, που έδιναν εντολές να μην καταβάλλονται οι εισφορές των ασφαλισμένων δημοτικών υπαλλήλων στα Ταμεία τους, διευθυντές υπηρεσιών, που μεταβίβαζαν τις εντολές αυτές, πληρωμές μεγάλων ποσών που γίνονταν με… μετρητά, άγνωστος αριθμός υψηλόβαθμων δημοτικών υπαλλήλων, που εμπλέκονταν σε μια διαδικασία δίχως αρχή, μέση και τέλος, κι ένας ταμίας, που επί 19 χρόνια παρέμενε στην ίδια θέση με τη σύμφωνη γνώμη προϊσταμένων και διευθυντών, είναι ένα μέρος από το παζλ που συνθέτει την πρωτοφανή απάτη στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
    βλ http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=13852928

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 17/04/2008

  55. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: «Ο καραγκιόζης Νομάρχης» http://www.politikokafeneio.com/neo/modules.php?name=News&file=article&sid=1694

    Σχόλιο από Διάλογος | 18/04/2008

  56. Επειδή περα απο την Νομαρχια η Δεξια Νου Δου ελεγχει και τον Δημο Θεσσαλονικης :

    http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=4/19/2008&page=3

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 19/04/2008

  57. http://panosz.wordpress.com/2008/04/24/akisgavriilidis-2/#comment-9065

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/04/2008

  58. Ο Ψωμιαδης αραγε εχει νιωσει ποτε …Ντροπή;
    (βρε τι καθομαι και λεω ..Δεν παω καλά )

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/04/2008

  59. Όταν έκλαψε ο Νίτσε (στη Θεσσαλονίκη)
    ——————————————–

    « Μόνον ο άνθρωπος με δική του θέληση ανεξάρτητη και επίμονη, μπορεί να υπόσχεται » έγραφε ο Νίτσε (στο «πέρα από το καλό και το κακό»). Γιατί «το να μπορεί κανείς να εγγυάται για τον εαυτό του ,σημαίνει να μπορεί να επιδοκιμάζει»,

    Στη Θεσσαλονίκη του σήμερα το Όνειρο του Νιτσεϊκού υπεράνθρωπου αρχίζει να πραγματοποιείται: «Τι άλλο είμαι, που δεν το ξέρω, ούτε εγώ ούτε οι Θεσσαλονικείς, οι οποίοι με στηρίζουν για 25 ολόκληρα χρόνια; »λέει ο σύγχρονος Σαλονικιός «πολίτης Κέην» και « κατά τα άλλα…οι ουρανοί είναι δικοί μας!» Και τι έχει να πει για τις φήμες που τον συνδέουν με την ξενοφοβία και το ράσο; Είναι απλό: «Όλα αυτά δεν είναι παρά μια προπαγάνδα πού αναπτύχθηκε από τους φραπεδόμαγκες του Κολωνακίου και της Αριστοτέλους»

    Θεσσαλονίκη Σήμερα :Σκοτάδι συγκεντρώσου!

    «Η Θεσσαλονίκη, απλώνεται κάτω, σαν γιγάντιο πουλί με ορθάνοιχτα φτερά, πουλί μαυροφτέρουγο.» έγραφε το 1892, ο Ανδρέας Καρκαβίτσας

    Σήμερα, στον ουρανό της, συγκεντρώνονται, σμήνος, τα μαυροφτέρουγα. πουλιά. Σήμερα, στη Θεσσαλονίκη, συγκεντρώνεται το σκοτάδι.

    απο σχολιο που ειχα βαλει και στις »μεταμορφωσεις της Ταυτοτητας»

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/05/2008

  60. Θεσσαλονίκη Σήμερα…

    «Δυο ήδη φορτηγών φεύγουν καθημερινά από τα εργοστάσια-το ένα προς τις αποθήκες και τα πολυκαταστήματα και το άλλο προς τις χωματερές. ….Το δεύτερο το σκεφτόμαστε μόνο στις περιπτώσεις εκείνες που η χιονοστιβάδα των σκουπιδιών κατρακυλά από τα βουνά και παρασύρει τους φράκτες που προστατεύουν τις αυλές μας….Απομακρύνουμε τα σκουπίδια με τον πιο ριζοσπαστικό και αποτελεσματικό τρόπο:τα καθιστούμε αόρατα με το να μην τα κοιτάζουμε και αδιανόητα με το να μην τα σκεφτόμαστε. Μας προξενούν ανησυχία μόνο όταν οι καθημερινές αυτοματικές μας άμυνες παραβιάζονται και οι προφυλάξεις μας αποτυγχάνουν –όταν η αναπαυτική υπνωτική απομόνωση της ζωνης του βιοκοσμου μας , την οποία υποτίθεται ότι προστατεύουν , βρίσκεται σε κίνδυνο»

    (απο το Zygmunt Bauman , Σπαταλημένες Ζωές,Οι απόβλητοι της νεωτερικότητας )

    Η Θεσσαλονίκη μοιάζει σήμερα με τη Λεονία μιας αλληςαπό τις Αόρατες Πόλεις του Καλβίνο

    Οι κάτοικοι της Λεονίας, θα έλεγαν αν τους ρωτούσε κανείς , ότι το πάθος τους είναι «η απόλαυση νέων και διαφορετικών πραγμάτων» Πράγματι , κάθε πρωί «φορούν ολοκαίνουργια ρούχα, παίρνουν κλειστές κονσέρβες από το τελευταίο μοντέλο ψυγείου τους και ακούν τα πιο πρόσφατα διαφημιστικά τραγουδάκια από το σύγχρονης τεχνολογίας ραδιόφωνο τους». Αλλά και κάθε πρωί «τα απομεινάρια της χθεσινής Λεονίας περιμένουν το Σκουπιδιάρικο» ….. καθώς οι Λεονιανοι διαπρέπουν στο κυνήγι της καινοτομίας , «ένα φρούριο από άφθαρτα υπολείμματα » περιβάλλει την πόλη, κυκλώνοντας την από όλες τις πλευρές, σαν μια οροσειρά.

    Βλέπουν αυτά τα όρη οι Λεονιανοι; θα αναρωτηθείτε.

    Ίσως κάποτε να τα έβλεπαν, ιδιαίτερα αν κάποιο τυχαίο ρεύμα ανέμου έφερνε στα πεντακάθαρα σπίτια τους την δυσοσμία των σωρών των σκουπιδιών… Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα τους ήταν πια δύσκολο να αποστέρξουν τα μάτια. θα υποχρεώνονταν να κοιτάξουν τα βουνά ανήσυχοι, τρέμοντας από το φόβο-και θα έφριτταν με όσα έβλεπαν. Θα απεχθάνονταν την ασχήμια τους, θα τα σιχαίνονταν επειδή αμαύρωναν το τοπίο- επειδή ήταν βρωμερά, σκοτεινά σκανδαλώδη και προσβλητικά, επειδή έκρυβαν κινδύνους γνωστούς και κινδύνους που δεν είχαν συναντήσει ποτέ , κινδύνους ορατούς και κινδύνους που ούτε καν μπορούσαν να φανταστούν »

    Η Θεσσαλονίκη του σήμερα μοιάζει και με την Βαλδραδα την δίδυμη πόλη-Νάρκισσο που περιγράφει ο Μαρκο Πόλο στις Αόρατες Πόλεις του Ιταλο Καλβίνο «Οι Αρχαίοι έχτισαν την Βαλδραδα στις ακτές μιας λίμνης . ,…ετσι φτάνοντας ο επισκέπτης βλέπει δυο πόλεις : μια όρθια πάνω από τη λίμνη και μια αναποδογυρισμένη που καθρεφτίζεται σε αυτή. Δεν υπάρχει ή δεν συμβαίνει τίποτε στη μια Βαλδραδα που να μην επαναλαμβάνεται στην άλλη Βαλδραβα αφού η πόλη χτίσθηκε ετσι ώστε το κάθε της σημείο να αντανακλάται στον καθρέφτη της … ο καθρέπτης άλλοτε μεγαλώνει την αξία των πραγμάτων και άλλοτε την αρνείται. Όσα πράγματα μοιάζουν να αξίζουν πάνω από τον καθρέφτη δεν έχουν πάντα την ίδια αξία στο καθρέφτισμα τους (…) Οι δυο Βαλδραδες ζουν η μια για την άλλη. κοιτάζοντας η μια την άλλη συνεχώς στα μάτια αλλά χωρίς να αγαπιούνται »

    Σαν άλλη Βαλδραδα σήμερα η Θεσσαλονίκη πνίγεται μες το καθρέφτη της , που βλέπει διαρκώς το χάσμα με την Αθήνα να μεγαλώνει που οδηγείται σε μνησίκακα συναισθήματα.

    Σχόλιο ”μεταμορφωσεις της Ταυτοτητας”
    από Τζιτζιμιτζιχόντζιρας | Δεκέμβριος 27, 2007

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/05/2008

  61. Κι άλλα στοιχεία για κακοδιαχείριση

    Του ΝΙΚΟΥ ΡΟΥΜΠΟΥ

    Νέα στοιχεία, που αποδεικνύουν την προβληματική σχέση του Δήμου Θεσσαλονίκης με ασφαλιστικά ταμεία, φέρνει η απάντηση της υπουργού Απασχόλησης Φάνης Πάλλη-Πετραλιά σε ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Χρύσας Αράπογλου. Αποκαλύπτει ότι ο δήμος πλήρωσε 307.821Α στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ από το 2000 μέχρι σήμερα, για πρόσθετα τέλη, προσαυξήσεις και λοιπές επιβαρύνσεις.

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=30381736

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 13/05/2008

  62. Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΔΕ ΠΟΥ ΕΚΡΥΒΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

    Και η Επιτροπή Ζορμπά ψάχνει την «τρύπα»

    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Του ΚΩΣΤΑ ΛΑΣΚΑΡΕΛΙΑ

    Η ανεξάρτητη αρχή για την καταπολέμηση του μαύρου χρήματος ασχολείται με το μεγάλο σκάνδαλο των 22,5 εκατομμυρίων ευρώ στον Δήμο Θεσσαλονίκης.

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=34884872

    Το ενδιαφερον ειναι οτι παρατηρειται επιτελους ενας Κοινός βηματισμός των δημοκρατικών και αριστερών δυναμεων μπροστα στην πρωτοφανή ασυδοσια .. Διαβαστε το ..

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 16/05/2008

  63. Όλες οι συνεντεύξεις του Κωνσταντίνου είναι «στημένες».

    Κανένας δημοσιογράφος δεν του κάνει τις εξής ερωτήσεις:

    1. Γιατί συνεχώς λέτε για το πού σπούδασαν τα παιδιά σας και δεν λέτε για το τι σπουδές κάνατε εσείς ο ίδιος που σας χρυσοπλήρωνε ο ελληνικός λαός;

    2. Γιατί συνεχώς μιλάτε για τη Σχολή Αναβρύτων, λες και είναι κανένα Πανεπιστήμιο τύπου Καίμπριτζ; Γιατί δεν λέτε καθαρά ότι τα Ανάβρυτα που σπουδάσατε ήταν απλά ένα γυμνάσιο, στο οποίο ο καθηγητής δεν θα τολμούσε ποτέ να σας βάλει κακό βαθμό επειδή θα πέρναγε την υπόλοιπη ζωή του στη Μακρόνησο;

    3. Πώς καταφέρατε σε δύο (2) χρόνια και τελειώσατε τρεις (3) στρατιωτικές σχολές (Ευελπίδων, Δοκίμων και Ικάρων); Γιατί δεν τις τελειώνατε σε τρία (3) χρόνια (στην κάθε μία η φοίτηση είναι τετραετής);

    4. Όταν η χούντα σας κατάργησε οριστικά γιατί βιαστήκατε να δηλώσετε ότι θα σπουδάζατε στο Καίμπριτζ; Γιατί είσασταν επί τρία (3) χρόνια υποψήφιος και τελικά δεν καταφέρατε να γίνετε δεκτός; Πως το δικαιολογήσατε μετά; Ότι «δεν είχε το Καίμπριτζ το κατάλληλο κύρος»;

    5. Θυμάστε που όταν είσαστε διάδοχος του Θρόνου στην Αθήνα μια κοπέλα ρωτήθηκε σε ένα λεωφορείο αν της αρέσετε και όταν εκείνη απάντησε «όχι δεν είναι του γούστου μου» συνελήφθη από αστυφύλακα με πολιτικά για περιύβριση αρχής και καταδικάστηκε με την εισήγηση του εισαγγελέα ότι «Σε όλες τις Ελληνίδες αρέσει ο διάδοχος Κωνσταντίνος»;

    6. H γιαγιά μου μου έλεγε παλιά ότι καλά κάνατε και μάθατε καράτε επειδή με τον τρόπο αυτό θα μπορούσατε να αντιμετωπίζατε τους εχθρούς της πατρίδας μας. Στη δίκη της χούντας (1975) αποκαλύφθηκε την πρώτη μέρα του πραξικοπήματος σας επισκέφτηκαν στα ανάκτορά σας στο Τατόι ο Παπαδόπουλος, ο Πατακός και ο Μακαρέζος, και τους δεχτήκατε αόπλους στο γραφείο σας. Εσείς κρατάγατε ένα πιστόλι (τι το κάνατε, καθαρίζατε τα νύχια σας;) και πίσω από τους τρεις πραξικοπηματίες υπήρχαν δύο εμπιστότατοί σας χωροφύλακες που κρατούσαν αυτόματα «Sten». Γιατί δεν τους πυροβολήσατε; Φοβηθήκατε μήπως οι συγγενείς τους σας κάνουν αγωγή κατά του δημοσίου με βάση το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα;

    7. Ποιος ενέργησε σωστά, εσείς ή ο γαμπρός σας ο Χουάν Κάρλος της Ισπανίας που αντιμετώπισε με θάρρος την απόπειρα πραξικοπήματος του συνταγματάρχη Τεχέρο Μολίνας (1976) και τον εξανάγκασε να αυτοκτονήσει; Ποιός απολαμβάνει υστεροφημία τώρα; Αυτός η εσείς που βουτήξατε στη θάλασσα για να ρίξετε σαμπάνια σε μια ολυμπιονίκη μας (δεν σας εξήγησαν ο Αρναούτης και ο Χοϊδάς ότι δεν ρίχνουν σαμπάνια σε βρεμένους από τη θάλασσα ολυμπιονίκες, η μήπως εσείς δεν το ξέρατε επειδή δεν είχατε βραχει ως ολυμπιονίκης);

    Λυπάμαι, αλλά αν με είχατε πλησιάσει και εμένα ευγενικά, ίσως να σας ρώταγα μόνο για τις σπουδές που έκαναν τα παιδιά σας (για να γεμίσει η συνέντευξη).

    Σχόλιο από jim | 27/06/2008

  64. […] Αγαπημένος παρουσιαστής ειδήσεων: Π. Ψωμιάδης […]

    Πίνγκμπακ από Τηλεοπτικά Βραβεία 2007-2008 « Out of Order | 05/07/2008

  65. Οδό Τσαρούχα αποκτά η Θεσσαλονίκη

    Τριάντα πέντε χρόνια πέρασαν από τη δολοφονία του βουλευτή της ΕΔΑ Γιώργου Τσαρουχά από τους στρατοκράτες της Θεσσαλονίκης και επιτέλους το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης αποφάσισε να δώσει το όνομά του, σε έναν δρόμο της πόλης, υιοθετώντας σχετική πρόταση του δημοτικού συμβούλου Ανδρέα Κουράκη. Βέβαια η διοίκηση του δήμου τιμά τον μεγάλο αγωνιστή της αριστεράς όχι δίνοντας το όνομά του σε έναν κεντρικό δρόμο, αλλά σε έναν καινούργιο δρόμο και ανώνυμο μέχρι σήμερα, ο οποίος βρίσκεται σε μια αναπτυσσόμενη περιοχή στα όρια των δήμων Θεσσαλονίκης – Πυλαίας. Από το τίποτε κάτι είναι και αυτό.
    Αυγή, 18/7/08
    Βλ Ομως και
    http://nosfy-myblognosfy.blogspot.com/2008/07/blog-post_19.html

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 19/07/2008

  66. […] -Περί του φαινομένου: “ […]

    Πίνγκμπακ από -Δύο χρόνια Π&Α: Ένας “εγωκεντρικός” απολογισμός! « Πόντος και Αριστερά | 31/12/2008

  67. Ο νεο-ναζιστής ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΟΣ οπαδός του Πλεύρη (αλλού) Θεϊκός Εκδικητής (όνομα-και-πράμα, «νεμεσιστής») είπε (σχόλιο 43, Φεβρ. 2008):

    Την δική μου άποψη την ξέρεις, πιστεύω ακράδαντα σε μία Ελληνική Ιωνία και σε έναν Ελληνικό Πόντο, με τις κοσμοπολίτικες και οικουμενικές αξίες του Ελληνισμού, δηλαδή όχι σε εθνικού τύπου κράτη. Βέβαια όπως καταλαβαίνεις οι φανατικοί Τουρκομόγγολοι πρέπει να φύγουνε προς τα μέσα για να πραγματοποιηθούν αυτά τα σχέδια. Πιστεύω ότι με τα κατάλληλα επιχειρήματα θα τους πείσουμε να το πράξουνε αυτοβούλως, ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    -κι ααααν δεεεν τους πείσουμε? κι αν δεεεν? (hehe) 🙂

    Δείτε τη συνέχεια της… «Εκστρατείας», εδώ:

    http://omadeon.wordpress.com/2008/04/05/exposing-big-alex-the-ancient-greek-psychopath-the-avatar-of-fyroms-virtual-reality-history/#comment-21455
    (καλύτερη… έκδοση από τα ορίτζιναλς).

    Σχόλιο από omadeon | 05/05/2009

  68. Για όσους ίσως… βαριούνται ΤΟΣΑ πολλά στο λινκ ή έχουν πρόβλημα αγγλικών) tο ΡΕΖΟΥΜΕ είναι οι ακόλουθες… βαρυσήμαντες «δημοκρατικές» και «πατριωτικές» δηλώσεις του Θεϊκού Εκδικητή:

    1)
    Right Omad-monkeyman? Democracy is in our days nothing more than plutocracy, a filthy decadent criminal economic oligarchy, as the Teacher (Pleyris) so brilliantly has analysed it in his books, including his last one.
    2)
    “freedom from the junta” is a value, my little monkey? Lol…

    Μετάφραση:
    1)
    «…όπως ο Δάσκαλος (με κεφαλαίο) (Πλεύρης) έχει αναλύσει τόσο έξυπνα στα βιβλία του, συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου του βιβλίου»….
    και
    2)
    «Ελευθερία από τη χούντα?» Είναι αυτό _αξία_ (τάχαμου) μικρό μου μαΪμουδάκι;

    Για να… ξέρουμε με ΠΟΙΟΥΣ μιλάμε.

    Και για να μαθαίνουμε και τα… εξής (ΑΓΝΩΣΤΑ εν Ελλάδι)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Otto_Strasser
    (και τα λινκ πάνω δεξιά, για «National Anarchism», «National Boleshevism» kai «Third Position» – ΝΕΕΣ μεταλλάξεις του ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΥ και ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ Ναζισμού).

    Σχόλιο από omadeon | 05/05/2009

  69. Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι δεν είναι το πρόβλημα της Ιταλίας. Η ιστορία είναι γεμάτη με τυχοδιώκτες, που δεν στερούνται χαρισμάτων, έχουν μια κακή αίσθηση του κράτους, αλλά μια πολύ ανεπτυγμένη αίσθηση των δικών τους συμφερόντων, οι οποίοι θέλησαν να εγκαθιδρύσουν μια προσωπική εξουσία, παρακάμπτοντας τα κοινοβούλια, τους δικαστές και τους θεσμούς», επισημαίνει. «Όταν η κοινωνία τους το επιτρέπει, γιατί να τα βάζουμε μαζί τους κι όχι με την κοινωνία που τους επέτρεψε να το πράξουν;».

    Ουμπέρτο Έκο

    Από το: http://www.tvxs.gr

    Σχόλιο από Veriotis | 13/07/2009

  70. […] λίγες μέρες πριν ο εθνολαϊκιστής Νομάρχης Π. Ψωμιάδης. Φαίνεται ότι ο μαζικός χαρακτήρας του οργανωμένου […]

    Πίνγκμπακ από -Ο Στάλιν, οι Πόντιοι και το …φερέγγυο ΚΚΕ « Πόντος και Αριστερά | 11/09/2009

  71. Τωρα με την εισοδο του Π ψΩΜΙΑΔΟΥ εις την Κεντρικη πολιτική
    και την σιγουρη αναληψη των Ηνιων της Ηγεσιας -της-στην βαση της- σαν και τον Ιδιο.. »Κεντρο- δεξιας΄΄ Νου Δους

    ισως καταλάβετε και εχεις οι Κατω το τι εστι Βερυκοκο και γιατί δεν Γελαμε εδώ και καιρο με τον Τυπο αυτό(του περιβοητου προστιμου που δεν εισεπραξε και εισεπραξε και την αναλογη ποινη ) ο οποιος εχει γελοιοποιησει και ΑΜαυρωσει την Θεσσαλονικη τοσα Χρονια ..

    Και φυσικά – αφου Ξεφορτωθήκαμε την Δεξια στην κεντρική πολιτική σκληνη – Ανυπονουμε για την Μερα που θα ξεφορτωθουμε τοσο Αυτονανε οσο και τον Αλλονα του Δημου (με την περιοβοητη τρυπα του Ταμειου των 23 εκατομμυριων )
    Η θεεσαλονικη δεν αξιζε τετοια τύχη σαν αυτη που της ελαχε απο το ’86..

    Δεν ειναι Αυτοι
    η Θεσσαλονικη

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 06/10/2009

  72. Κοίτα, νομίζω ότι αυτός είναι ο καταλληλότερος για πρόεδρος της Ν.Δ. Σοβαρά!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 06/10/2009

  73. Καλημέρα…
    Ο Ψωμιάδης και οι συν-αυτώ κρετίνοι μοιραία θα ολισθήσουν στο («αναβαθμισμένο») ΛΑ.ΟΣ.
    …ενώ η Ντόρα είναι η «φυσική διάδοχος» του Καραμαν-Αλή πασά (με μαστίγιο στο ένα χέρι να… καθαρίζει καροτάκια στο άλλο).

    Η ΝΔ προβλέπω να μεταλλαχθεί μέσω αποχώρησης των πιο δεξιών μελών της προς την ακροδεξιά (δυστυχώς δύναμη στο μέλλον) και με «φιλελευθεροποίηση» όσων μένουν που θα τείνει προς Φ.Ι.Σ.-μεριά. Ετσι το ΠΑΣΟΚ του 2013+ θα έχει απέναντί του δύο περίπου ίσους σε δύναμη αντιπάλους, μία Φιλελεύθερη ΝΔ και ένα καλοθρεμμένο αλαζονικό ΛΑ.ΟΣ. που θα υποκρίνεται το μη-ακροδεξιό και «πατριωτικό» (μέχρι και… σοσιαλιστικό) – και με διψήφιο ποσοστό τοις εκατό σε εκλογές (ίσως 12-15%).

    Απογοητευμένοι από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το ΛΑ.ΟΣ. και άλλους χώρους (π.χ. Ρεσάλτο) ΙΣΩΣ να σχηματίσουν ένα νέο κόμμα, με κύριο χαρακτηριστικό την αντι-μεταναστευτική στάση, αλλά και με «τριτοδεσμίτικες» (third-position) ιδέες. Σε αυτό θα μπούν και πρώην Χρυσαυγίτες, ενώ ο κύριος όγκος τους θα προσχωρήσει στο ΛΑ.ΟΣ.

    Στο μεταξύ, το σημερινό ΠΑΣΟΚ είναι μεταλλαγμένο από πολλές απόψεις. Αποτελεί ακόμη ένα μεγάλο ερωτηματικό, με τόσο νέο κόσμο μέσα και τόσους παλιούς πεταμένους έξω. Οι ονομασίες των νέων υπουργείων με έκαναν να γελάσω…
    Ακου εκεί «υπουργείο Διαφάνειας» ή «δια βίου μάθησης»!!!
    (απλώς τα βρίσκω κωμικά, Νοτιο-Δανέζικα! χεχε)

    Σχόλιο από omadeon | 07/10/2009

  74. […] -Περί του φαινομένου: “Παναγιώτης Ψωμιάδ […]

    Πίνγκμπακ από -Ο απολογισμός του έτους « Πόντος και Αριστερά | 08/01/2010

  75. επικαιρο ε;

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 13/04/2011

  76. […] παλιό, καλό και επίκαιρο κείμενό μας  είναι αυτό που σας […]

    Πίνγκμπακ από -Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, οι Sex Pistols κι η αποδόμηση του Foucault « Πόντος και Αριστερά | 13/04/2011

  77. γαμοτ.. ξαναειδ τους διαλογους κι συγκινηθηκα
    και ειχα και ρέντα ε;

    ….. χταποδόμορφος Κθούλου σε ένα είδος “χειμερίας νάρκης” στο βυθό κάποιου ωκεανού. ……

    Comment από Νοσφεράτος | Φεβρουαρίου 19, 2008

    Παρόμοιες αναφορές για την συγκεκριμένη οντότητα – δαίμονα AΑναφορες υπάρχουν και σε άλλους πολιτισμούς…. ο Αχτού (Κονγκό), Ο Μαύρος Δαίμονας, ο Μαύρος Άνδρας (Αγγλία), Ο Μαύρος Άνεμος (Κένυα), Ογκώδης Γυναίκα (Κίνα), Ο Σκοτεινός (Καλιφόρνια, Λουϊζιάνα), Το Είδωλο του Μίσους (Αφρική), Επιπλέων Τρόμος (Αϊτή), Ο Θεός με την Ματωμένη Γλώσσα (Κένυα), Ο Πράσινος Άνδρας (Κέλτες), Ο Στοιχειωτής του Σκοταδιού (Αυστραλία), Ο Άνδρας με τα Κέρατα (Κέλτες), Σούγκορον (Μαλαισία), Ο Γδαρμένος (Μέση Ανατολή), Ο Νάνος που Σέρνεται (Ινδία)….. ο χοντρουλης Μικρός Ασιατης (Κωλούμπια)……

    που στο καλό τα ευρισκα αυτά;

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 13/04/2011

  78. Αμ ..αυτο;
    ”Βέβαια όπως καταλαβαίνεις οι φανατικοί Τουρκομόγγολοι πρέπει να φύγουνε προς τα μέσα για να πραγματοποιηθούν αυτά τα σχέδια. Πιστεύω ότι με τα κατάλληλα επιχειρήματα θα τους πείσουμε να το πράξουνε αυτοβούλων, ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα.”’

    τι είδους επιχειρηματα αραγες θα τους πεισουν;Προσπαθώ να φανταστώ ενα Παραδειγμα …

    Comment από Νοφεράτος | Φεβρουαρίου 22, 2008

    Ε ! το βρηκα …Θα τους στειλουμε εκει τον κ.Ρουσοπουλο
    Αυτός θα τα καταφερει να τους πεισει… Σιγουρα !!

    (κι αν δεν τα καταφερει θα τους στειλουμε τον πατηρ -Μητσοτακη

    να τους ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΙ λίγο… και να κανει εκεινο το χαρακτηριστικό τικ στον Ωμο λεγοντας ”Διατί να το Κρυψωμεν αλλωστε”)

    Comment από Νοφεράτος | Φεβρουαρίου 22, 2008

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 13/04/2011


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: