Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-«Κική VS Koκώ»… Οι συγκρούσεις στο μπλογκοχωριό μας!

5390.jpgΑυτά είναι Μαρίκα μου
του Κόσμου μας τα Πάθη
τίνος να πώ τον πόνο μου
για τα φρικτά Του λάθη;

… Ζωή γλυκειά σα ζάχαρη
Χωρίς καθόλου αλάτι
Θα τόθελα αληθινά
Δε θα σου λείπει κάτι;

Οι συγκρούσεις στο μπλογκοχωριό έχουν κάποιες διαφορές σε σχέση με αυτές της πραγματικής ζωής. Στο δισδιάστατο χώρο, που λέει ο φίλος μου ο Μίπιους, δημιουργούνται πολύ μεγαλύτερες εντάσεις απ’ ότι στον τρισδιάστατο. Μόλις τέλειωσε μια από τις «αξιοσημείωτες» μάχες στο διαδίκτυο (κάτι από ηλεκτρονικό παιχνίδι έφερνε: κουγκ-φου εναντίον Νίτζα), την οποία διαχειρίστηκα ως δημοκρατικά εκλεγμένος Μέγας Αδμινίστωρ. Για αυτό, επηρρεασμένος από τα γεγονότα έγραψα μια φανταστική ιστορία –ένα παραμύθι της εποχής μας-  η οποία εκτυλίσσεται σε μια μαγική ου-τοπική περιοχή που την αποκαλώ Μπλογκοχωριό.  Το Μπλογκοχωριό είναι κάτι σαν χώρος αναχωρητών που στεγάζει μικρά ομολογημένα και ανομολόγητα μυστικά.  Παρότι η ονομασία μοιάζει, εν τούτοις δεν σχετίζεται με τον γνωστό μας χώρο των μπλογκς.

sortie2.gif

ΚΑΙ  ΤΩΡΑ…. Η  ΙΣΤΟΡΙΑ  ΜΑΣ !

Πάει καιρός, ας τον υπολογίσουμε με την ονομασία «μόλις», που παρακολούθησα εκ του σύνεγγυς μια σκληρή μάχη στο Μπλογκοχωριό. Και τώρα, ως  Πόντιος σταλινικός πρώην Πολέμαρχος και νυν επίδοξος Ιστοριογράφος, εγώ ο Ομέρ Ρεπουσίδης, θα  επιχειρήσω να σας  αφηγηθώ ως άλλος Θουκυδίδης τα όσα δραματικά συνέβησαν τα χρόνια εκείνα στο Μπλογκοχωριό. Το «μόλις» έγινε πια μακρινό παρελθόν!

Στη μάχη πήραν μέρος διάφοροι ηθοποιοί: η Κική και η Κοκώ (βασικές πρωταγωνίστριες), ο Μίπιους, ο Μουμούλιους, ο Εσχ(κ)ατόγηρος, ο Γκρουπεών, ο 100_0890.jpgΜπιωάννιους, ΕΓΩ ο Μέγας Αδμινίστωρ, ο «p@p@di@m@ndes_ecofannymedia φούλ ιν χαρμολάφ…» και κάποιοι άλλοι.  Εξ αυτών, ο Μίπιους και ο Μουμούλιους είχαν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Ήταν «φανατικοί, κοντόθωροι, δυσκοίλιοι, κομπλεξικοί,  παλαιοσταλινικοί» που «δεν μπορούσαν  να καταλάβουν τι θα πει αγάπη και σεβασμός για κάθε ρωμαίικη (και κάθε άλλη) φύτρα, ούτε να αποχτήσουν στοιχειώδη αίσθηση του χιούμορ». Και ήταν έτσι, γιατί και οι δυό τους ήταν ξεπεσμένοι Ρωμαίοι, παλιοί πιστοί του Μίθρα…

Και ‘γω, που εξιστορώ τούτη την ιστορία, στην παρέα τους ανήκα, αλλά ήμουν νεότερος και το μυαλό μου καθαρότερο.

Δεν είχα εμπλακεί σε περίεργες προσωπικές σχέσεις με τις δύο πρωταγωνίστριες και έτσι έμεινα έξω από τις προσωπικές τους εμπλοκές. Είναι και πονηροί καιροί με Ζαχόπουλο, Τσέκου, Θέμο Αναστασιάδη, Τριανταφυλλόπουλο κ.λπ. Δεν είναι τυχαίο λοιπον ότι μου ανατέθηκε ο ρόλος του Μέγα Αδμινίστορα. Στον δε p@p@di@m@ndes_ecofannymedia, ο ρόλος που είχε ο Κακοφωνίξ στον Αστερίξ. Επιπλέον, ο p@p@di@m@ndes μας χάρισε και τους εξαιρετικούς στίχους της αρχής και του τέλους αυτού εδώ του μετανεωτερικού παραμυθιού μας.

Σε αυτό πλαίσιο λοιπόν τα πράγματα άρχισαν να γίνονται δύσκολα για τις πρωταγωνίστριές μας

Το στόρι… ο μύθος της παράστασης

Η Κική και η Κοκώ ήταν φίλες καλές. Κατοικούσαν σε μια πόλη του Βορρά, που είχε ως κύρια παραγωγή την περίφημη «Μπουγάτσα». ΄Είχαν όμως και ένα μυστικό καταφύγιο, το Μπλογκοχωριό, που λίγοι το είχαν υποψιαστεί. Το Μπλογκοχωριό έκρυβε καλά τα μυστικά του.  Εκεί η Κοκώ είχε το δικό της σπίτι (τι σπίτι; Σωστό παλάτι!) ενώ η Κική συνήθιζε, όπως τα παλιά καλά φοιτητικά χρόνια, να μένει μια από δω και μια από κει. Πάντα σε φίλους απεδεδειγμένους, βέβαια βέβαια!  Κυρίως της άρεσε το σπίτι της Κοκώς, αλλα και στο φτωχοκάλυβο του Μουμούλιους και του Μίπιους (των δύο ξεπεσμένων Ρωμαίων που αναφέρθηκαν στην εισαγωγή, που βρήκαν καταφύγιο στη ου-τοπική αυτή γωνιά και στέγασαν κι αυτοί τα ανεκπλήρωτα όνειρα και τις διάφορες μικρές ενοχές τους) .

e2fb1bf5.jpgΠαρότι η Κική και η Κοκώ ανήκαν σε διαφορετικές κοινωνικές κάστες, αυτό δεν μπορούσες να το καταλάβεις με την πρώτη.  Πολλές φορές έπιναν και έτρωγαν μαζί και ο υπόλοιπος κόσμος τις θεωρούσε εξ αυτού συντρόφισες. Η Κική ήταν κόκκινη με πράσινες βούλες και και η Κοκώ πράσινη. Αυτό όμως δεν τις εμπόδισε ποτέ να κάνουν παρέα και να ονειρεύονται έναν καλύτερο κόσμο. Μέχρι τη στιγμή….

Μέχρι τη στιγμή που κάτι απροσδιόριστο συνέβη στις μεταξύ τους σχέσεις. Απ΄ότι λέει η Κοκώ, η Κική κάποια στιγμή άρχισε να νοιώθει ότι το σπίτι της Κοκώς ήταν κάτι σαν δικό της. Έτσι πολυλογού καθώς ήτανε άρχιζε να φτύνει, να κλάνει ασυστόλως, και να αποπαίρνει χωρίς φραγμούς τους μουσαφίρηδες   της Κοκώς που δεν της γυάλιζαν στο μάτι. «Βρε καλή μου, βρε κακή μου, σκέψου από τη μια τη σχέση μας και από την άλλη τη φήμη μας. Τι θα πει ο κόσμος που φέρεσαι με αυτό τον τρόπο; μου τόχεις κάνει μπάχαλο» Μόλις άκουγε τις παρατηρήσεις η Κική συμμαζευόταν. Όμως για πολύ λίγο. Μια του κλέφτη, δυό του κλέφτη, πάνε και τα συντροφικά τσιμπούσια και τα όνειρα για έναν καλύτερο και καθαρότερο κόσμο απαλλαγμένο από δάμαλους και μόλυνση… Το «κουρούμπελο», όπως ονόμαζαν λατινικά το «χαμό στο ίσωμα» τέλειωσε με δραματικό τρόπο.

Η Κοκό έδωσε οριστικά τα παπούτσια στην Κική και την πέταξε στο δρόμο, στη μέση του χειμώνα! Και στο Βορρά έχει ένα κρύο τρομερό… Άντε να επιβιώσεις έξω στο δρόμο! Εδώ οι ξεπεσμένοι Ρωμαίοι με δυσκολία άντεχαν, θα τα κατάφερνε η καϋμένη η Κική;

Οι Ρωμαίοι, η Κική και τα «κουρούμπελα»

Η καϋμένη η Κική τι να κάνει κι αυτή. Γνώριζε ότι είχε πολλές μαλακισμένες πλευρές στο χαρακτήρα της, αλλά κατά βάθος ήταν καλών προθέσεων. Αλλά τώρα το ζήτημα ήταν η επιβίωση! Έξω έκανε ένα διαολεμένο κρύο και αυτή ήταν μόνη κι έρημη πια. Το μόνο αποκούμπι ήταν το κονάκι των ξεπεσμένων Ρωμαίων. Οι Ρωμαίοι, παρόλες τις ιδιορρυθμίες τους, ήταν καλά παιδιά και έξω καρδιά. Είχαν τα δικά τους κολλήματα. Δεν μπορούσαν ακόμα να χωνέψουν πως βρέθηκαν τόσο μακρυά από τη Ρώμη, εδώ στην κοντυνότερη προς την Αφρική περιοχή της βαλκανικής, να ασχολούνται  με τους φυρομιανούς που πίστευαν ότι ήταν απόγονοι των Ίνκας.

Αλλά ήταν καλά παιδιά και δεν μπορούσαν να αφήσουν τη Κική έξω στο κρύο του Βορρά. Έτσι την περίθαλψαν και της έδωσαν πολιτικό άσυλο. Και όχι μόνο αυτό, αλλά και της έδωσαν και δικό της ποιητικό δωμάτιο. Αυτό που δεν είπαμε στην αρχή είναι ότι η ποίηση ήταν το αποκούμπι και η παρηγοριά της Κικής. Όμως το χουνέρι που της είχε κάνει η Κοκώ δεν μπορούσε να το ξεπεράσει μα τίποτα…

Δύσκολα τα πράγματα για τους Ρωμαίους μας!

Η Κική κάθε τόσο έβγαινε στο παράθυρο, από την πλευρά του σπιτιού της Κοκώς και άρχιζε να αποπαίρνει και να κοροϊδεύει, αλλά  καμιά φορά να κάνει  και τα γλυκά μάτια σε κάποιους  μουσαφίρηδες της Κοκώς με τους οποίους μάλλον είχε αναπτύξει σχέσεις. Όμως παράλληλα θυμόταν και τον παλιό καλό της εαυτό. Μιλούσε για τις περιπέτειές της και την αληθινή σοφία που dsc03453.jpgαποκόμισε από τα ταξίδια της και τις περιπλανήσεις στους χώρους της λαγγεμένης Δύσης. Και σ’ αυτές τις στιγμές της ήταν σκέτη απόλαυση.

Έτσι, οι Ρωμαίοι μας, που την εκτιμούσαν πολύ, δεν μπορούσαν να την «κόψουν», να τη διώξουν δηλαδή από την φτωχική τους καλύβα. Προτίμησαν, κάθε  φορά που έβγαινε στο παράθυρο προς της Κοκώς το σπίτι , να την τραβούν μέσα στο κονάκι τους και να της κλείνουν το στόμα, μέχρι να ηρεμήσει. Τους λυπόμουν τους καϋμένους!!!

Η ζωή τους άλλαξε. Τώρα την ανεμελιά την αντικατέστησε το άγχος και η αντιπαράθεση με τους φυρομιανούςΊνκας έδωσε τη θέση της στην ανησυχία μην και δεν προλάβουν να κλείσουν το στόμα της Κικής. Και όταν έφευγαν από την καλύβα τους γινόταν ο χαμός!!!  Έβγαινε στο παράθυρο από την πλευρά της Κοκώς και άρχιζε… Τι ανήθικη, τι παλαβή, τι λογοκρίτρια, τι  χυδαία, τι πολιτική αρριβίστρια, τι μαλάκα της έλεγε της κακομοίρας…

Η Κοκώ από την πλευρά της έγινε έξαλλη. Άρχισε κι αυτή να βρίζει χυδαιότατα  και να ζητά  να διώξουν  από το σπίτι την Κική. Ειδάλλως απειλούσε με διακοπή των σχέσεων, με δημόσιο πόλεμο κ.ά.π. (και άλλα πολλά). Έγινε έξαλλη ειδικά με το Μίπιους που τη συνέδεε μια παλιότερη σχέση. Φαίνεται ότι έτρωγαν ψάρια κάποτε στις υπώρειες του Ολύμπου. Και τον βοήθησε και να στήσει το κονάκι του, που τώρα το κληρονόμησε η επόμενη γενιά.

Τον Μίπιους τον έκλαιγαν κι οι κότες. Όλες!  Πλην της Κικής και της Κοκώς!

Σταμάτησε τη δουλειά του και έμενε διαρκώς στο σπίτι για να προλάβει την κήρυξη πολέμου. Από κοντά και ο Μουμούλιος, ο οποίος είχε πληροφορηθεί τα καθέστατα και είχε δει και ένα έγγραφο της μυστικής διπλωματίας. Τότε ήταν που αποφάσισαν μέσα στον πανικό τους να με χρήσουν Μέγα Αδμινίστορα.

Όπως φάνηκε πολύ αργότερα, η Κοκώ θα βολευόταν εάν  απομονωναμε την Κική στο υπόγειο και τις επιτρέπαμε να βγει στο παράθυρο μόνο στις θεωρητικές και νηφάλιες στιγμές της. Αλλά αυτή τη θέση δεν την είχε ποτέ διατυπώσει την περίοδο της μυστικής διπλωματίας.  Μήπως μια στιγμή, ένα τυχαίο γεγονός, κάτι που θα μπορούσε να γίνει αλλά δεν έγινε, απέτρεπε τον πόλεμο; Ποιός να μπορεί να απαντήσει; Ίσως και ναι, ίσως και όχι!

skliros3.jpgΤότε ήταν που εγραψα στο ημερολόγιό μου: «Η Κική είχε τις δικές της έντονες εμμονές ενάντια σ’ ένα άλλο σπίτι και τις εξέφραζε μέσα από μας, προσπαθώντας να πλήξει το άλλο σπίτι. Εν τω μεταξύ εμείς την κάτοχο του άλλου σπιτιού την εκτιμούσαμε πολύ και θέλαμε να την προστατεύσουμε, όμως δεν μπορούσαμε να δεχτούμε το τηλεσίγραφό της να κόψουμε την Κική. Με δυό λόγια βρεθήκαμε στη μέση μιας σφοδρής σύγκρουσης δύο ανορθολογικών, ιδιαιτέρως ευφυών και ικανών κατά τα άλλα.»

… Και έτσι μπήκαμε όλοι ανεξαιρέτως  το δίλημμα να διαλέξουμε «την Κική ή την Κοκό«. Εγώ, παρότι στην αρχή υποστήριζα ότι η Κική θα έπρεπε να εκπαραθυρωθεί γιατί δε σεβόταν και έγραφε στα παλαιότερα των υποδημάτων της τους «κονακίστες», στη συνέχεια άλλαξα γνώμη όταν άρχισε η Κοκώ να πετάει κουτσουλιές. Και τι κουτσουλιές ;;; Μυρωδάτες, μ’ έναν μοναδικό τρόπο!

Έτσι το έφερε η ζωή και δεν διαλέξαμε καμιά! Απλώς εντείναμε τις προσπάθειες προς την Κική. Τι κουβέντες, τι απειλές!!! Αλλά στην κουφής την πόρτα όσο θέλεις βρόντα ή «την «βράκαν» κι αν την πλένεις το σαπούνι σου χαλάς». Ακριβώς όπως και το στριγκάκι!!!

Και έτσι μας την έπεσαν και οι δυό. Η κάθε μια με τον τρόπο της και τις τεχνικές δυνατότητες που διέθετε! Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε κάποιες ισορροπίες, τις οποίες η «Κική» τις θεωρούσε απαράδεκτη λογοκρισία ή κάπως έτσι και η «Κοκώ» εξαιρετικά ανεπαρκείς.

Μηνύματα, συζητήσεις και… ΡΗΞΗ

Έγιναν και κάποιες απίθανες συζητησεις, όπως η παρακάτατω:

Μίπιους: σε παρακαλώ σταματα να απευθυνεσαι στο αλλο σπίτι

Κική: γιατί; ..στελνει μηνύματα καθε τόσο η Κοκώ ε;

Μίπιους … Σιωπή, και μαλλον συγκαταβαση σ’ αυτό που είπα (αφηγείται η Κική)

Κική. Μη λες τιποτε καταλαβα …Και τι λενε αυτά τα Μηνύματα ,παρακαλώ για μενα;

Μίπιους ε..χμ (αμηχανία)

Κική Καταλαβα και πάλι . Δεν το λες για να μη με στεναχωρήσεις ε;

Μίπιους Νννναι(μμμ)Αμηχανία …

Τίποτα. Όλα μάταια…

Έτσι η Κοκώ αποφάσισε τη ρήξη! Και τι ρήξη; Ρηξάρα!

Σε επίσημο Διάγγελμα διακήρυττε:

«Εξήγησα στον αρχι-Ρωμαίο Μίπιους ότι αυτή η ιστορία με ενοχλεί.  Αν η Κική θέλει να συνεχίσει να ασχολείται μαζί μου με τρόπο που εγώ θεωρώ υβριστικό και συκοφαντικό, ας το κάνει σε δικό της κονάκι και με δικιά της ευθύνη. Του εξήγησα επίσης του Μίπιους ότι για κάθε νέα βρισιά για μένα ή τους επισκέπτες μου  που εμφανίζεται στο μπλοκ του τον θεωρώ προσωπικά υπεύθυνο τον (Μίπιους). Όχι τους άλλους δυο, τον ίδιο.

(Αυτά ειπώθηκαν σε αυστηρά προσωπικό επίπεδο, δυστυχώς όμως δεν παρέμειναν εκεί, κυκλοφόρησαν!)

Έκανα μεγάλη υπομονή, αλλά, αρκετές μέρες μετά από αυτές τις εξηγήσεις, η κατάσταση δεν άλλαξε στο κονάκι. Ακόμα χειρότερα, επειδή χρησιμοποιούνται «τραγικές» εκφράσεις (από τους κονακιώτες), δημιουργούνται και νέες παρεξηγήσεις. Δημόσια, λοιπόν, τους διευκρινίζω ότι το να γράφουν για «ανάγκη επιβίωσης του κονακιού» τους είναι μεγάλη ανοησία! (για να μην πω παπαριά…) Ποιος, μωρέ ζευζέκηδες, απειλεί το οχυρό των ξεπεσμένων Ρωμαίων στη μπλογκόσφαιρα; Και με ποιόν τρόπο;

Η δική μου «ενόχληση» σημαίνει ότι σταματάω να τους επισκέπτομαι στο κονάκι τους και  ότι δε θέλω να  έρχονται και αυτοί στο σπίτι μου… σε ένδειξη διαμαρτυρίας (και αηδίας) – επ’ αόριστον. Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο! Αν το προτιμούν, ας αφήσουν την Κική ανεξέλεγκτη – ίσως είναι προτιμότερο.

Έχουν καταντήξει «το τελευταίο hate blog για το σπίτι μου»!

image.jpgΕίναι αλήθεια ότι την έκφραση «hate blog» δεν την πολυκαταλαβαίναμε. Ευτυχώς μας την εξήγησε κάπως ένας φίλος Κρητικός, από τα Ζωνιανά ήταν! Τη χρησιμοποιούσαν καθώς ετοίμαζαν τα προϊόντα για εξαγωγή στην Ολλανδία. Μάλλον σημαίνει «πρώτη ποιότητα πράγμα» ή κάτι τέτοιο! Πρέπει, η Κοκώ, να το είχε χρησιμοποιήσει μεταφορικά. Εννοούσε μάλλον ότι είχαμε πολύ καλές προθέσεις… Τέλος πάντων, λίγο μπερδεμένη μου  φαίνεται η ιστορία. Μάλλον κι η Κοκώ προσπαθούσε να εντυπωσιάσει μιλώντας ντεμέκ το γαλλικόν!

Πάντως αυτά διακήρυξε στο Διάγγελμά της και διέψευσε  τελείως τη θεωρία των κουρούμπελων:

«Επισημαίνω από τώρα ότι ουδένα «κουρούμπελο» συνέβη στο σπίτι μου – τα «κουρούμπελα» συνέβησαν αλλού αποκλειστικά λόγω της επιμονής της Κικής να ασχολείται (τρυφερά…)! Επίσης, ότι θεωρώ τη θέση σου Μίπιους ότι «φταίνε και η Κική και η Κοκώ» το άκρον άωτον της …πλημμελούς ενημέρωσης. Κάτι που μπορεί να διορθωθεί… !»

Η Κοκώ για να δικαιολογήσει την απόφασή της για τέτοια ριζική  ρήξη άρχισε τους χαρακτηρισμούς και τους αφορισμούς, προς όλους και όχι μόνο προς τους ξεπεσμένους Ρωμαίους. Δεν άκουγε και κάποιους νουνεχείς μουσαφίρηδές της.

…Είχε χάσει και τον καθρέφτη από το σπίτι της (πρέπει να της τον έσπασε η Κική όταν την έδιωξε), τα μπέρδευε καμιά φορά τα λόγια της, αλλά  σ’ αυτόν τον χαλασμό ποιος να το προσέξει; Μόνο οι ξεπεσμένοι Ρωμαίοι μας τα πρόσεχαν και μερικοί δημογέροντες που λυπόντουσαν για την κατάσταση. Να κάποια απ ‘ αυτά που κατάφερα να καταγράψω στο ημερολόγιό μου:

-είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητας..

-Επίσης, ότι θεωρώ τη θέση σου ότι “φταίνε και η Κική και η Κοκώ  το άκρον άωτον της …πλημμελούς ενημέρωσης

-συνήθως συμφωνούμε, αλλά εδώ (στο θαυμασμό σου για τη στάση του ……) θαύμαζε μόνος σου

-Ρωμαία κορασίς παρεσύρθη τηλεφωνικώς …

-Τι λέτε, ορέ Ρωμαιόπουλα

-Σοβαρευτείτε, αδέρφια!..

-Βρίσκεις τα ρωμαίικα  βαρετά; Μα γιατί; Στους ξεπεσμένους Ρωμαίους δίνουν πραγματικό σόου, εκτός από τους 3 καμπαλέρος …

-οι Ξεπεσμένοι (και Ρωμαίοι, όου γιές ….)

– Όσο οι Ρωμαίοι (και ξεπεσμένοι, τρομάρα τους) επιμένουν να ξύνονται στη μαγκούρα, τόσο το χειρότερο γι’ αυτούς …

-Με δική σας (δική σου, κυρίως, Μίπιους) ευθύνη
για να αποποιηθεί τις βαρύτατες ευθύνες του …

-καμμιά άλλη απαίτηση δεν είχα ποτέ, παρά να πάψει να χρησιμοποιείται το κονάκι σας ως μόνιμο (καθημερινό) πεδίο ύβρεων…

-επί μακρόν υπόθαλψη της υβριστριας ….

-Κι αν οι Ρωμαίοι δεν καταλαβαίνουν ακόμα τι επιπέδου μαλακία έχουν κάνει (από κοινού και οι τρεις) …

-…ενώ είσαι θύτης και υπόλογος, έστω λόγω υπερβολικής αγαθότητας και μειωμένου καταλογισμού …

-Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω κάπως τι θα πει ρωμαίικο χιούμορ αλά Π & Α…. (σ.τ.σ. η Π&Α είναι μια χειμωνιάτικη σούπα  που αρέσει πολύ στους Ρωμαίους)

-Μόνο που το βρίσκω για λύπηση, όχι για γέλια….

-Το ΠΩΣ θα γινόταν αυτό, δεν ήταν δική μου δουλειά να το υποδείξω – και δεν υπέδειξα ΠΟΤΕ κανέναν τρόπο….

-Και χρειάστηκε να του τα υποδείξω και…..

-Γνώμη μου είναι ότι τα έκανες σκατά, ΚΑΙ ως φίλος ΚΑΙ ως κάτοχος κονακίου..

-…που εσείς θεωρείτε ανώδυνες ανοησίες, είναι γραπτά που μένουν….

Τότε, ΕΓΩ ο Μέγας Αδμινίστωρ τα πήρα τελικά στο κρανίο, βλέποντας τον Μίπιους συντετριμένο και τον Μουμούλ να απορεί βγάζοντας αφρούς και μένα να έχω ξεσκιστεί στο νούμερο στη σκοπιά….

Η αλήθεια είναι ότι η Κική μετάνοιωσε για το «κουρούμπελο» που δημιούργησε…  Διαβάζοντας το ημερολόγιό μου βλέπω ότι ήμουν πολύ σκληρός:

«Κική, τόσο καιρό κωλοτριβόσουν να συμβεί αυτό. ΄Οση ευθύνη έχει η Κοκώ για τη σημερινή αθλιότητα, άλλη τόση έχεις και συ. Τόσο καιρό σε παρακαλάμε elefantas_002.jpgκυριολεκτικά να σταματήσεις να ασχολείσαι με το άλλο σπίτι, με την Κοκώ, με τους περίεργους φίλους που απέκτησες εκεί.Τα υπαρξιακά σου και το  μίσος σου (για υπαρκτά πρόσωπα και ανύπαρκτες περσόνες) προσπάθησες διαρκώς να το εκφράζεις με σχόλια που έθιγαν, πρόσβαλαν τους «άλλους». Και μεις, λες και δεν είχαμε άλλη δουλειά, έπρεπε να τρέχουμε από πίσω να καταλάβουμε τι έλεγες, να υποψιαζόμαστε τι θα επρόκειτοο να πεις, να σου κλείνουμε κάθε λίγο και λιγάκι το στόμα…. Όσον αφορά τα μηνύματα που έστελνε η Κοκώ στον Μίπιους, γούστο της και μαγκιά της.. Η μαλακία της Κοκώς είναι -εκτός ότι ανοίγει το στόμα της και δεν ξέρει τι λέει- ότι όχι μόνο δεν είδε την αληθινή προσπάθεια και το άγχος μας να σταματήσουμε τά κολλήματά σου, αλλά φαίνεται ότι ήθελε να μετατραπούμε σε διώκτες σου. Ε όχι κι έτσι! Και χρέωσε και στο Μίπιους πράγματα που δεν έγιναν και προστατεύτηκαν καλά. …»   

Και ο Σοφός Γέρων προσπάθησε να εκλογικεύσει την κατάσταση. Αλλά όλα επί ματαίω!

Έτσι η Κική πήρε το αίμα της πίσω εξοντώνοντας και τους ομοφύλους,
ενώ η Κοκώ την είχε για τα καλά στημένη στους αλλοφύλους.

Βέβαια η Κική μετάνοιωσε βαθύτατα που δημιούργησε το «κουρούμπελο» στο κονάκι των ξεπεσμένων Ρωμαίων. Αλλά ήταν πια αργά!

Για να πούμε την αλήθεια, εμείς ως ξεπεσμένοι Ρωμαίοι περιμέναμε από (ντεμέκ) διανοούμενους και (ντεμέκ) ευαίσθητους τύπους, μια καλύτερη αντίληψη των πραγμάτων και πιο στέρεα κριτήρια.

Αλλά μάλλον και σ’ αυτό ψάχναμε ψύλλους στ’ άχυρα.

Ίσως να είναι έτσι όπως τα λέω στο ημερολόγιο.. Εμείς όμως (καλώς ή κακώς) λάβαμε υπ’ όψη και κάποιες σχέσεις και τώρα πληρώναμε το τίμημα. Δε βαριέσαι , τα ‘χει αυτά η ζωή.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα,
Οι παροικούντες την καλή και την κακή Ιερουσαλήμ (αλλά και άλλοι) βλέπουν, διαβάζουν και σταθμίζουν συμπεριφορές.

Η μία με ύφος χιλίων καρδιναλιοεισαγγελέων και η άλλη με το κεφάλι κάτω.

Με τα σχόλια αυτά τελειώνει η ενασχόλησή μας μ’ όλα αυτά. Κάποια στιγμή θα συνέλθει και απ’ το σοκ και ο Μίπιους και όλα θα επανέλθουν στον κανονικό τους ρυθμό.

anad1.jpgΑπλώς έμείς θα έχουμε γίνει σοφότεροι περί ανθρώπων, διαδικτύου και εξουσίας.

Μην ξεχνάς αναγνώστη ότι η κατοχή κονακίου στο μπλογκοχωριό, η ύπαρξη δοσμένων σχέσεων μεταξύ του διαχειριστή, των παρουσιαζόμενων και των επισκεπτών, δημιουργεί νέες σχέσεις εξουσίας. Πολύ περίεργες και πολύ κλασικές μαζί,

Στην τελική, μάλλον για τους κοινωνιολόγους που μελετούν το διαδίκτυο δουλεύουμε!

.

Ομέρ Ρεπουσίδης,

Πόντιος σταλινικός, πρώην Πολέμαρχος και νυν επίδοξος Ιστοριογράφος, κακέκτυπο του μέγα  Θουκυδίδη.

giris2_.gifΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΤΑΠΕΙΝΑ
Προφήτες Άλλους κι Εφικτούς
βαρέθηκεν ως κι ο Θεός
ξανά για να μας στείλει

—————————————————————————————————————————————————-
Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση (siiiiic!) από kαρδίας στης Coerdia………….ΕΔΩ ,
Advertisements

22/01/2008 - Posted by | -Διάλογοι στο διαδίκτυο, -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

80 Σχόλια »

  1. !

    Σχόλιο από Κική | 22/01/2008

  2. Αποκλείεται!

    Η Κική, όπως και η Κοκώ, είναι φανταστικά πρόσωπα.
    Εάν σας θυμίζουν πρόσωπα ή περσόνες… κάνετε λάθος!

    Λες να είναι τόσο αληθοφανής η ιστορία μου; 🙂

    Ομέρ (Ρεπουσίδης)

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 22/01/2008

  3. Λοιπόν Ομέρ εσύ εισαι το κρυφό ποταμάκι (τι ποταμάκι -χειμαρος) σε ολη αυτή την ιστορία …Και νομίζαμε οτι τους γνωρίσαμε ολους …Και τι Τραγωδια πρεπει να τραβηξες ε; κανοντας τον ουδετερο και αυστηρό αντμινιστρατωρα (και να καταπίνεις το »χιουμορ» των αλλων χωρίς να δειχνεις το αυθεντικό δικό σου.
    Λ

    Σχόλιο από Νοσφυ | 22/01/2008

  4. Λοιπόν χαμογελασα, νομίζω οτι ειναι καλό κλεισμο και ελπίζω να χαμογελασουνε και οι »αλλοι» (για να κλεισει επιτελους αυτή η ιστορία που μαλλον ηταν για κλαματα αλλά και για γελια. )

    Σχόλιο από Νοσφυ | 22/01/2008

  5. Πέρα από τα αστεία Νόσφυ.

    Σου άρεσε αλήθεια, ως μια αλληγορική ηθογραφία του κόσμου των μπλογκς;

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 22/01/2008

  6. Μου αρεσε. ΚΑΙ ηταν και διδακτική σαν τους μυθους του Αισωπου.(δεν λεω οτι δεν δαγκωσε και λιγακι ..δαγκωσε …κι ελπίζω μήν κουβαληθουνε τωρα εδώ η Σαρα και η Μαρα και το κακό συναπάντημα ..ειπαμε τέλος.)

    -Αλλά μ’ αρεσε. Και δειχνει και σένα που δεν σε ξεραμε ως τωρα παρα μόνο ως Αντιμιναστρατωρα (κατι προς το Γραφειοκρατωρα θυμιζε ο τιτλος…ενώ εισαι εντελώς αλλο πραγμα )

    Φευγω τώρα για να μη με ξαναπιασει το »χιουμοριστικό» μου και την πατήσω πάλι…Ελπίζω και η »αλλη πλευρά »να καταλάβει
    το αστειο του ολου πραγματος και να σταματήσει..Αν δεν συναντιομασταν στην μπλογκοσφαιρα που σου δινει μια ψευδαισθηση ελευθεριοτητας και αθυροστομίας-παντοδυναμίας αλλά στην πραγματική ζωή ,προσωπο με προσωπο ,δεν θα συνεβαινε οτι συνεβη . Και κατα βαθος και η αλλη πλευρά ξερει-οτι εκτιμώ πλευρες της- και οτι πολλά απ οσα ειπωθηκαν ηταν υπερβολές της κακιας ωρας ….Αιντε ..

    Σχόλιο από Νοσφυ | 22/01/2008

  7. Σαγίν Ομέρ Ρεπουσίδη

    Καμιά φωτογραφία με την Κική στο παράθυρο δεν είχες να μας βάλεις και μας έβαλες τον ελέφας ? 🙂

    Σχόλιο από 40milakokkina | 22/01/2008

  8. Και μένα μου άρεσε Ομέρ.
    Παρότι φοβόμουν ότι η οργή σου θα μας έβαζε σε νέες περιπέτειες..

    Καλή αρχή στο λογοτεχνικό χώρο.

    Να διαβάζεις τα «Μυστικά του κόλπου»!

    Το παλιό είναι αλλιώς!!!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 22/01/2008

  9. ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
    —————————

    Μπαινω σε αυτή τη συζητηση για τελευταια φορά . ΄
    – και για να παραδεχθω για πολλαστή φορά τα πολλαπλά μου λαθη σε αυτή την ιστορια

    (α)Λαθος εγωισμου και υπερτιμησης του εαυτου μου οταν πιστεψα οτι μπορώ να τα βγάλω περα με την Αχανη μπλογκόσφαιρα και να παραμεινω ακεραιος συναισθηματικά -απροσβλητος)
    (Και νομίζοντας οτι οι αρχες του Συνταγματος (π.χ α 14&2) μπορει να εχουν εφαρμογή και στην μπλογκοσφαιρα -αν δεν εχεις δικο σου Μπλογκ)

    β) Λαθη συγκεκριμμενα οταν επετρεψα (γλιστρωντας σε μια παγιδα ενω ορθολογικά την εβλεπα-αλλά ο πιεσμενος σαν ελατηριο εγωισμός μου οχι ) να απο-δεχτώ την Προσωποποιηση πολιτικών διαφορών απόψεων και αντιθεσεων …

    γ) λαθος το οτι αφεθηκα στον συναισθηματισμό μου απαντωντας και απευθυνομενος σε περσόνες αλλου μπλογκ πουσυμπαθησα και πρωτες απευθυνθηκαν σε΄μένα (με το σχεδιο Ανανας)

    δ) Λαθος ο εθισμός και η εξαρτηση απο το Ιντερνετ και την μπλογκοσφαιρα ( αντιπαραγωγικό , ματαιο, και εν τελει σχεδόν αυτο-καταστροφικό)

    Λαθη που ΔΕΝ εκανα :

    -Δεν υπήρξα ΥΒΡΙΣΤΗΣ. Ειρων και μαλιστα σκληρά ναι . (απαντώντας σε πρωτακουστες Υβρεις κατα προσωπο και κατ επαναλήψιν ) Υβριστής Οχι .Ειρωνευτηκα αποψεις και ισχυρισμους που θεωρησα και θεωρώ ασυναρτητους.

    -Τελος παντων το βλεπω ως μια εμπειρια… Και μαλλον δεν επροκειτο να αποφυγω -οπως και αλλα στη ζωη μου λαθη – …. Και απο τα τα λάθη μαθαινουμε … Μου φαινεται δε οτι οι μόνοι κερδισμενοι -στη ζωή και στη μπλογκόσφαιρα -ειναι αυτοι που μαθαινουν απο τα λάθη τους .. Και οι μόνοι χαμενοι αυτοι που νομίζουν οτι δινουν ενα Μαθημα στους αλλους.
    Παρακαλώ λοιπόν οσους ενεπλακησαν και -ξαναζητώντας συγνωμη- να κλεισει επιτελους αυτή η ιστορια και να επικεντρωθουμε σε πιο σημαντικά θεματα (Οπως π.χ η τεραστια σε εκταση και βαθος πολιτική-ηθική Κριση που βιώνει η χώρα)

    Και να αφησω στους Π&Α που με υπομεινανε-ως δωρο- ενα σχολιο του Λαο Τσε που μόλις διαβασα και εμενα με βοηθησε πολύ στο να επεξεργαστώ την προσωπική μου περιπετεια :

    ”Ζαρώνει μόνο αυτό που πρώτα εχει τεντωθεί.
    Αδυνατίζει μόνο αυτό που πρωτα εχει δυναμώσει. Σωριάζεται αυτό που ορθιο εχει στηθεί.
    Αδειάζει αυτό που πρώτα εχει γεμίσει.
    Μπορείς να πάρεις μόνο απο αυτόν που πρωτα εχει πάρει.

    Οποιος τα εχει κατανοήσει όλα αυτά εχει γνωρισει και τη βαθυτερη ουσια των πραγματων . Ξερει πως το μαλακό μπορει να τα βγαλει περα με το σκληρο και το αδυναμο με το δυνατό..
    Το ψαρι ειναι καλύτερα μες τα βαθια νερά.
    Τα οπλα μας είναι καλύτερα να μένουνε κρυμμένα . ”

    Νοσφεράτος

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 22/01/2008

  10. Ομέρ, ποιός ρε ήταν από τα Ζωνιανά;

    Άκου, «πρώτης ποιότητας πράγμα»! Ο συμπατριώτης μου μάλλον το αφγάνικο μιλούσε.

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 22/01/2008

  11. ΜΕΡΟΣ Α’ (kosmopolitan & aristera)

    Ο(ρ)έο…

    Το ψάρι βρωμάει απ’ το κεφάλι, αλλά και το ψάρι ιδιαιτέρως δε το «Κεφάλι»,
    -ο αρχαίοθεν της καθ’ ημάς τσαλαπατούσης [ίχνη του Χάν(ου) επί πατούσης]
    εν ανατολικοδυτική παμποντιακή παναριστερή ασυμμετρία
    εν όλη τη Ευρεία X- FILIA την Άρχουσα των Πάν(τ)ων και Πασών
    των Λογοκρισιών, εν τη απαισθητάτη Μπλογκομετρητία
    ο καθ’ ημάς ο Κέφαλος, με τα εν γένει των ιχθύων είδη
    επί ειδών των Κέφαλων τη τάξει Πρώτον και από Πάνω
    από όλους Παραπάνω, τας πολυθετικάς, επί τω νεωτερικώ φαρσί
    και τσατ πατ τούρκτσε …

    -ακούει Ορέ κανείς;;;

    -Της Θάλασσας της Γαλανής
    δε θα χαρεί Άλλος & Εφικτός
    … Κανείς
    το Λεύκειον το Άναρχον
    που έχω ‘γώ κι ερίζοντας
    …κατέχω εν τοκμάκι-

    Μεσολαβεί εν μπλού τζή φίς, ομοιπαθητικόν…

    Χρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

    -«Έεεεε ξύπνα τον ρε Μάκη»

    φισσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς

    Μα κάτι σα να ακούγεται στα έωλα του βάθη…
    τα λάγνα πιάνουν κι έρχονται
    -τ’ ασίκικα μορφάζοντας-
    τα λάθη του, τα πάθη

    Χρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

    Καλά να πάθει.

    φισσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς

    Άλλη φορά όμως θα το πω
    κι ενδεχομένως … ας το πιώ,
    το δόλιον ρετσινόλαδον το μπάνικο φαρμάκι,
    που λένε κάποιοι ARISTEROI ως κι φανμυδάλιοι γιαουρτοεπενδύοντες ψυχροί με Μάτι Κίλλερ
    την οικουμένη ορίζοντες, σαθροί κονδυλοφθόροι…
    …»e»μαρτον κακ»co»κέφαλοι πρασσοίνως αλογίζοντες
    καβάλα «στου κυρ Γιάννη» … ξένο γάϊδαρο
    τσόοος βρε σταμάτα φτάνει…
    κι αγαπημένοι ενίοτε @κκάκιοι του Άβατου απαράβατοι,
    εν φάφλον οίνον πίοντες το καύκαλον απώλεσαν
    και εν υγροίς προσδιορισμοίς τον e-λεγχον παμπώλησαν…
    – Να θέλει ολίγον βρόμικον του Κόσμου έναν Γύρον;
    ο Παμπαγιάτης @ρχοντ@ς τι ξέρει από e-Μύρον…
    ως εν σινδόνη πορφυράν, γυνής, που λαχταρεί κι ο Φύρων…

    …το @νύπαρκτον απώλεσαν.

    Κι αν είμαι vio-pet –νοίκι, ως ζών στο σαλονοίκι…

    …απ’ άλλου είδους Κέφαλους,

    -ενίοτε ακέφαλους
    της Θάλασσας της Γαλανής
    της Λευτεριάς της λεύτερης κι όχι της απελεύθερης
    της Απαστράπτουσας Βοής, της Βίας το απόπαιδο,
    της Ερημιάς Θαλάσσιο Γεράκι-

    *************************
    Α ρε συ τι καλόπαιδο!!!
    είναι παιδί δι@μ@ντι
    γράφει π@π@δι@μ@ντη!!!!!!
    *************************

    Στην Σημαιοκυνηγούπολιν,
    μετεβλαβήν Λιμνούπολιν, Γεωργοπαπαδούπολιν,
    έχω κι εγώ ένα τσαρδί, ανάθεμα τον ποντικό
    ως εν καράβια κάμοντα τον Έρωτα
    -αλλάζων μύρου έμπλεος
    ως Τράγων αβατεύων τις κατσίκες-
    που τα … λαυράκια πιάνει,
    κι άλλον να πω δεν κάνει
    λεξολαγνίλ με πιάνει…

    Απαραβάτως filioi μου, ω ’σεις,
    του Pontos Visa Surer Left
    Mon Clubers non-Σφαιράτοι
    -μα σού χω κάνει κάτι;;;-
    δεν είμαι ‘γώ ο Ερευνητής
    σου τόπα μια και δυό και τρείς…
    Μ’ αρνήθηκε δεν θέλω πια…

    -να ξαναφάω χλιδερά
    πολλών ειδών ερωτοτύρια
    κι ας έχει πόστερ γύρω νααααα
    αεροσέξ να κάνουν τα γουστόπαιδα
    μ’ αφ’ υψηλού χλιδάνευρα μπανιολιβανιστήρια-

    …να ξαναδώ γυναίκα
    Ας το πιώ κι ας είναι από Αβάτιδος Βαρβίτου Γυναικός
    κι αυτής Ρατσιστικώς Εν Λόγω και με Ποίηση,
    κι άλλα ας λέν οι άνηθοι οι καρδιομαναβίζοντες
    κι εν τω Αβάτω της Σαμφώς λεσβιακόν βαπόρι…
    ες Λέσβον καίτοι ου Παν(τ)ός, πορδέβονται με οίηση
    Ο Χάν ο εντεκτήριος, λαμπρών σχολιαστών,
    Χατζη-Αβάτηδων Αυλήν σΧίζ μάνστερ μπόυς έχων
    εν δεξιά τη τσέπη κι αρίστην αγωγήν
    ολοσχερώς κατέχων του Αλόγου του κρυμμένου
    την φλογερήν την πάν-πωλον φορβήν
    ως Πλέον -επί Πλοίου- Μεγαθήριος…

    …οι Νικολαθηναίοι οι εν τη Πανπόλει παρευθύς
    ως ΚΑΣ Λοκαντομετρητοίς Σχολι-αστικά σχολάζοντες,
    κουφάλες ξύνουν Ελαιών σ’ Αρχαίου Αμέτρου Λόγον,
    κι ας μην το θέλαν … θα υποστούν την Άγια ετούτη την Ευχή
    Μποέμ κι Αδαμαντάτη στη Φάτνη Μεταδώνιδος
    δίκην Αναπληρώτιδος των λογικών που τόστριψαν
    για ένα Neocosmollon ποτάκι επί του Όρους,
    ανάμεσα σε όρη ή και μ’ αργό βαπόρι
    σπεύδοντες ας κατρακυλούν στην εποχή
    των Πάν(τ)ων και Πανών -με δίχως ενοχή-
    επί λογής Αβάτων Απαράβατων
    επί Πανός τας flueγεράς
    της Εποχής Εκπτώσεων
    των Γενικών των Πτώσεων

    Κι ώρες πολλές πάν’ τρίβοντας τ’ Αβάρβατον Πιπέρι…
    μα ΕΚΕΙΝΟΝ δεν σηκώνεται είναι απ’ αλλόθροα μέρη
    Μέρη ως λέμε και μεριά … που λεν ες Λέσβον Μπουμπουλιά…

    Πήγε μια βόλτα κι έμαθε … το Χάνινγκ αν συμφέρει…
    Και τι δεν έχει φέρει …
    Μακαρόνια με το Κρέας
    δυο χονδράς και λιγουωραίας ….

    Κόλα
    Ράκι
    Φόλα
    Ράκη

    Θαρρούν χλιδανεβρίζοντες
    του Γκλιάμουρ Γκλάμπ Μοιραίοι
    θα πάντα μένουν NEOI
    κι ARISTEROI sta peh

    Μα ποίον μου θυμίζουν … προϊόν,
    ανθίζουσας περσόνας εις τα Ράλλυ;
    μ’ ωραίον φημογιάλινον αμερικανικόν,
    και όπου της Γής … μεταβλητιακόν,
    να χολοσκά παλιόρουχα TV-άζοντας
    εν Λόντονς γκλάμπ φαγίζον τι,
    γουρμέ κι αριστερόν,
    ιδού μας ήρθε πάλι.

    -Το Βαρβιτ’ Ουρικόν οξύ, τ’ Αναθυμιατισμένον;

    χρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

    Ας παίξει τον βαρβάτιον … να ξανακοιμηθούμε

    [audio src="http://ct-prometheus.aegean.gr//vetsos/mp3/V.%20Vetsos%20-Levantes.mp3" /]

    ΕΝ ss_ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ

    Το ψάρι κι αν βρωμάει απ’ το κεφάλι,
    το ιδιαιτέρως βρόμικον του λιμανιού «Κεφάλι»,
    βρωμίζει από την θάλασσας το μαύρο χάλι
    των μπάνινων της SS_κατωμένης λίμνης
    το πράσινο το ευτροφικό πανάθλιο χαλί
    τη Γλώσσα σαν τσαλαπατούν και της φορούν
    -λογοκρινάκια πλέκοντας- μεταξωτό στεφάνι
    και μεταξένιο ακάνθινο του Λόγου χαϊμαλί…

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ …

    και μάνι -ώωωωωωωωωω της παιδιάς οι τυφλωμένοι- Μάνοι

    φισσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς

    Σχόλιο από Μουσικοκέφαλος και ΜΧΒ | 23/01/2008

  12. Ο(ρ)έο…το έργο

    Επιτρέψτε(;) μου και μετά του παρδόντος
    μια παραμυθώδη ανακαταγραφή της σύρραξης των φαντασιακών εχθρών των εν Μπλογκομετρητία αντιμαχόμενων συνεχιζόντων δυναμικά -εν είδει καραγκιοζοειδούς παρελάσεως- παντός είδους μπλογκουρανίων δυνάμεων.

    Ο έχων το γενικόν πρόσταγμα, Μπλογκοταξίαρχος (ΜΧΒ) Ακέφαλος ΜαΧαιροΒγάλτης

    ΜΕΡΟΣ Α’ (kosmopolitan & aristera)

    Το ψάρι βρωμάει απ’ το κεφάλι, αλλά και το ψάρι ιδιαιτέρως δε το «Κεφάλι»,
    -ο αρχαίοθεν της καθ’ ημάς τσαλαπατούσης [ίχνη του Χάν(ου) επί πατούσης]
    εν ανατολικοδυτική παμποντιακή παναριστερή ασυμμετρία
    εν όλη τη Ευρεία X- FILIA την Άρχουσα των Πάν(τ)ων και Πασών
    των Λογοκρισιών, εν τη απαισθητάτη Μπλογκομετρητία
    ο καθ’ ημάς ο Κέφαλος, με τα εν γένει των ιχθύων είδη
    επί ειδών των Κέφαλων τη τάξει Πρώτον και από Πάνω
    από όλους Παραπάνω, τας πολυθετικάς, επί τω νεωτερικώ φαρσί
    και τσατ πατ τούρκτσε …

    -ακούει Ορέ κανείς;;;

    -Της Θάλασσας της Γαλανής
    δε θα χαρεί Άλλος & Εφικτός
    … Κανείς
    το Λεύκειον το Άναρχον
    που έχω ‘γώ κι ερίζοντας
    …κατέχω εν τοκμάκι-

    Μεσολαβεί εν μπλού τζή φίς, ομοιπαθητικόν…

    Χρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

    -«Έεεεε ξύπνα τον ρε Μάκη»

    φισσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς

    Μα κάτι σα να ακούγεται στα έωλα του βάθη…
    τα λάγνα πιάνουν κι έρχονται
    -τ’ ασίκικα μορφάζοντας-
    τα λάθη του, τα πάθη

    Χρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

    Καλά να πάθει.

    φισσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς

    Άλλη φορά όμως θα το πω
    κι ενδεχομένως … ας το πιώ,
    το δόλιον ρετσινόλαδον το μπάνικο φαρμάκι,
    που λένε κάποιοι ARISTEROI ως κι φανμυδάλιοι γιαουρτοεπενδύοντες ψυχροί με Μάτι Κίλλερ
    την οικουμένη ορίζοντες, σαθροί κονδυλοφθόροι…
    …»e»μαρτον κακ»co»κέφαλοι πρασσοίνως αλογίζοντες
    καβάλα «στου κυρ Γιάννη» … ξένο γάϊδαρο
    τσόοος βρε σταμάτα φτάνει…
    κι αγαπημένοι ενίοτε @κκάκιοι του Άβατου απαράβατοι,
    εν φάφλον οίνον πίοντες το καύκαλον απώλεσαν
    και εν υγροίς προσδιορισμοίς τον e-λεγχον παμπώλησαν…
    – Να θέλει ολίγον βρόμικον του Κόσμου έναν Γύρον;
    ο Παμπαγιάτης @ρχοντ@ς τι ξέρει από e-Μύρον…
    ως εν σινδόνη πορφυράν, γυνής, που λαχταρεί κι ο Φύρων…

    …το @νύπαρκτον απώλεσαν.

    Κι αν είμαι vio-pet –νοίκι, ως ζών στο σαλονοίκι…

    …απ’ άλλου είδους Κέφαλους,

    -ενίοτε ακέφαλους
    της Θάλασσας της Γαλανής
    της Λευτεριάς της λεύτερης κι όχι της απελεύθερης
    της Απαστράπτουσας Βοής, της Βίας το απόπαιδο,
    της Ερημιάς Θαλάσσιο Γεράκι-

    *************************
    Α ρε συ τι καλόπαιδο!!!
    είναι παιδί δι@μ@ντι
    γράφει π@π@δι@μ@ντη!!!!!!
    *************************

    Στην Σημαιοκυνηγούπολιν,
    μετεβλαβήν Λιμνούπολιν, Γεωργοπαπαδούπολιν,
    έχω κι εγώ ένα τσαρδί, ανάθεμα τον ποντικό
    ως εν καράβια κάμοντα τον Έρωτα
    -αλλάζων μύρου έμπλεος
    ως Τράγων αβατεύων τις κατσίκες-
    που τα … λαυράκια πιάνει,
    κι άλλον να πω δεν κάνει
    λεξολαγνίλ με πιάνει…

    Απαραβάτως filioi μου, ω ’σεις,
    του Pontos Visa Surer Left
    Mon Clubers non-Σφαιράτοι
    -μα σού χω κάνει κάτι;;;-
    δεν είμαι ‘γώ ο Ερευνητής
    σου τόπα μια και δυό και τρείς…
    Μ’ αρνήθηκε δεν θέλω πια…

    -να ξαναφάω χλιδερά
    πολλών ειδών ερωτοτύρια
    κι ας έχει πόστερ γύρω νααααα
    αεροσέξ να κάνουν τα γουστόπαιδα
    μ’ αφ’ υψηλού χλιδάνευρα μπανιολιβανιστήρια-

    …να ξαναδώ γυναίκα
    Ας το πιώ κι ας είναι από Αβάτιδος Βαρβίτου Γυναικός
    κι αυτής Ρατσιστικώς Εν Λόγω και με Ποίηση,
    κι άλλα ας λέν οι άνηθοι οι καρδιομαναβίζοντες
    κι εν τω Αβάτω της Σαμφώς λεσβιακόν βαπόρι…
    ες Λέσβον καίτοι ου Παν(τ)ός, πορδέβονται με οίηση
    Ο Χάν ο εντεκτήριος, λαμπρών σχολιαστών,
    Χατζη-Αβάτηδων Αυλήν σΧίζ μάνστερ μπόυς έχων
    εν δεξιά τη τσέπη κι αρίστην αγωγήν
    ολοσχερώς κατέχων του Αλόγου του κρυμμένου
    την φλογερήν την πάν-πωλον φορβήν
    ως Πλέον -επί Πλοίου- Μεγαθήριος…

    …οι Νικολαθηναίοι οι εν τη Πανπόλει παρευθύς
    ως ΚΑΣ Λοκαντομετρητοίς Σχολι-αστικά σχολάζοντες,
    κουφάλες ξύνουν Ελαιών σ’ Αρχαίου Αμέτρου Λόγον,
    κι ας μην το θέλαν … θα υποστούν την Άγια ετούτη την Ευχή
    Μποέμ κι Αδαμαντάτη στη Φάτνη Μεταδώνιδος
    δίκην Αναπληρώτιδος των λογικών που τόστριψαν
    για ένα Neocosmollon ποτάκι επί του Όρους,
    ανάμεσα σε όρη ή και μ’ αργό βαπόρι
    σπεύδοντες ας κατρακυλούν στην εποχή
    των Πάν(τ)ων και Πανών -με δίχως ενοχή-
    επί λογής Αβάτων Απαράβατων
    επί Πανός τας flueγεράς
    της Εποχής Εκπτώσεων
    των Γενικών των Πτώσεων

    Κι ώρες πολλές πάν’ τρίβοντας τ’ Αβάρβατον Πιπέρι…
    μα ΕΚΕΙΝΟΝ δεν σηκώνεται είναι απ’ αλλόθροα μέρη
    Μέρη ως λέμε και μεριά … που λεν ες Λέσβον Μπουμπουλιά…

    Πήγε μια βόλτα κι έμαθε … το Χάνινγκ αν συμφέρει…
    Και τι δεν έχει φέρει …
    Μακαρόνια με το Κρέας
    δυο χονδράς και λιγουωραίας ….

    Κόλα
    Ράκι
    Φόλα
    Ράκη

    Θαρρούν χλιδανεβρίζοντες
    του Γκλιάμουρ Γκλάμπ Μοιραίοι
    θα πάντα μένουν NEOI
    κι ARISTEROI sta peh

    Μα ποίον μου θυμίζουν … προϊόν,
    ανθίζουσας περσόνας εις τα Ράλλυ;
    μ’ ωραίον φημογιάλινον αμερικανικόν,
    και όπου της Γής … μεταβλητιακόν,
    να χολοσκά παλιόρουχα TV-άζοντας
    εν Λόντονς γκλάμπ φαγίζον τι,
    γουρμέ κι αριστερόν,
    ιδού μας ήρθε πάλι.

    -Το Βαρβιτ’ Ουρικόν οξύ, τ’ Αναθυμιατισμένον;

    χρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

    Ας παίξει τον βαρβάτιον … να ξανακοιμηθούμε

    [audio src="http://ct-prometheus.aegean.gr//vetsos/mp3/V.%20Vetsos%20-Levantes.mp3" /]

    ΕΝ ss_ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ

    Το ψάρι κι αν βρωμάει απ’ το κεφάλι,
    το ιδιαιτέρως βρόμικον του λιμανιού «Κεφάλι»,
    βρωμίζει από την θάλασσας το μαύρο χάλι
    των μπάνινων της SS_κατωμένης λίμνης
    το πράσινο το ευτροφικό πανάθλιο χαλί
    τη Γλώσσα σαν τσαλαπατούν και της φορούν
    -λογοκρινάκια πλέκοντας- μεταξωτό στεφάνι
    και μεταξένιο ακάνθινο του Λόγου χαϊμαλί…

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ …

    και μάνι -ώωωωωωωωωω της παιδιάς οι τυφλωμένοι- Μάνοι

    φισσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς

    Σχόλιο από ΑΚΕΦΑΛΟΣ ΜΧΒ | 23/01/2008

  13. Ακούσατε, Ακούσατεεεεεεεε…

    Έναι, ναι είναι, σχεδόν μα είναι σου λέω …είναι πλέον σίγουρον πως πλέον σε πελάγη ταραγμένα το καράβι θα πατώσει μες της Δόξας την τιμημένη στερνή μας μάχη. Τι έχω να ζηλέψω από τον Μέγα υπασπιστή του φέρε κι άλλες Μπύρερ, πελάγη ναι φαφλαδοτά μα όμως είναι σίγουρο Πασά μου Μέγα Χάνο…

    Ποιός πια θαρρείς πως νοιάζεται για του αλόγου σου τας λεξοκαθαρσίας….

    Η παράνοια της αλογοφοβίας στη Κοψόσφαιρα, χάνει ναι το χανει το ΧΑΝΕΙ το θέλω, το θέλω, το θέλω ΠΟΛΥ…το φλαφλημα της.

    Μπορεί να θεωρείται υποκρισία το ότι δεν θέλω να πείς πόσο Μπυρερικός είσαι έτσι για να μη διαλαλώ κι παρλαλώ τα ίδια Σου τ’ Αλόγια τα λερωμένα τ΄άπλυτα τα παραλογισμένα τα Σπάνι εκολαρισμένα φλόγια

    Ναι σ’ αγαπώ ω Μπύρερ μου και θέλω να σε πάμε στα Γκαλάπαγκος να κάτσουμε τα δυό μας μοναχά στο ρημαγμένο της Κακολεξιάς το φις μας Φάρο. Σε Φάρο σκοτεινό. Κι όχι να βλέπουν και με νοχλούν μ’ όλα τα τζούφια λόγια Σου σε Ντιβιντί Μεταφοράς Πιστής στον ίδιο τόνο λιγάκι μόνο σιγανά σαν έκο ευλογημένη …. σαν τα ψηλά βουνά, μη βγαίνω κι από Πάνω….

    Πιστόν σκύλον εν παραφροσύναις γιγνώσκεις…

    έτσι επειδή γουστάρεις τον Πασά σου για οποιοδήποτε λόγο δηλαδή θα δώσουμε ξανά λόγο; Μια φορά δώσανε και συ μου τον πήρε ολόκληρο και τρέχω από Πισω τις λέξεις που φτύνεις να πιω να ευτυχήσω…..

    Γιατί Πασά μου να σου σπάει τα νεύρα, γιατί να σου πρήζει τα ούμπαλα ο κάθε Καραγκιόζης… όταν οι απόψεις του προσβάλουν τ’ απλωμένο της πολυφορεμένης μας Φατμέ το ρόζ το κυριακάτικο βρακάκι….. Αμ πώς για;;;;

    Τι σόι λογοκρισιά είναι Πασάμ και μες τα σκότη με θωρείς όταν μπορεί να ανοίξει ο εκδιωχθείς δικό του ευκτήριο οίκο ενοχής; Όταν και Ναάααα σε γράφει….

    Ότι γουστάρει δε του φτάνει που αερομαγεί τι άλλο πια ζητάει; Oταν μπορεί να στέλνει στον Αγύριστο ελεύθερα της Σκύλας Μοντερίτσας μας δυό κοκαλάκια Αλόγου να τα τρώει.

    Αφού δεν τρως το μμμμ.. χοιρινό. Τους είπες ΚΑΘΑΡΑ πιστεύω και νηστεύω, τα λόγια των ανθρώπων μόνο για άπλωμα αχάριστο και άνοστο νηστήσιμο άλλοι που λένε στύσιμο, ανάμεσα σε δυό βουνά Πασάκα μου…Βούρδουλας κατρακυλά…

    … σε χίλια στα χείλια σαλιοτάπ έχω για σένα φτάξει μη βρέξει της Παμπλίτσας μας, της πολυχρενεμένης μας Φουράδας η επίχρυση ουρά και μην Πασσά μου στάξει…

    …δυο μπλόγκους Λάγνο Άχυρο να δώσει και να δεί μονάχα φτάνει.
    ..
    Χάνε μου εσύ Γλυκέ της Ερημιάς Κοράκι, λέγοντας ο καθένα που λένε ο ΚΑΝΕΝΑΣ αυτά τα σκ…που θέλει να μας πει….

    ….αφού δεν έχει λόγια ευχάριστα να πεί καλύτερα να μη μας πεί κανένα ….

    ουστ κιοπέκ…του Χάνου Μου το Μπλογκ

    μεχάλη η Χάρη…

    Να Σου τα πολυλογώ Πασσά μου, μας είπε κι ο Γιατρός τον Δόλο σου μονάχος πια να τρώς,

    …με χλίδα και με Χάρη στου πολυχρονεμένου του ανύπαρκτου δοβλέτι μας την φέικ κάλτ την αγορά…

    …Πατσά με Σχόλια Σενιάν να τρώς με Μπούκοβσκο πολύ … να τραγουδήσει τ’ άλαλο το πολυχρονεμένο σου πουλί…

    …Να φάει να χορτάσει κι ο Μεγάλος Σου Αδελφός, που έχει τα κλειδιά της Μπλογκομετρητίας κι όλο μετρά την πτώση των ζαχαροπούλικων πετάααμενων λεξών …

    …να πέφτει ο δείκτης κάτω. Μα έναντι ποιας αξίας πολυχρονεμένε Μου.

    Η Κοψιδοφαντία δυστυχώς είναι μόνιμα παρούσα στους φούρνους των δικτυωμένων Γενικών Πατόντων μέχρι ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΤΩΣΕΩΣ επί Λεξοπτωμάτων

    Τ’ ακούσατε τ’ ακούσατεεεεεεεεεεεεεε

    Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση των Ντομάτων….

    Το παιχνιδάκι με τους σαλιαρισμούς θα μου το πάρεις; Ή θα μου πάρεις φέτες Μπλόγκ Παπαδοντιασμένες Μπά, απλώς μια σκέψη ήταν που έκνε το δόλιο μου το Δεξιό το Μάτι να γιαλίζει καλό είναι να το αποφεύγουμε…

    Σχόλιο από XATZHABATΗΣ | 23/01/2008

  14. η θεωρία για τα τρίγωνα

    Σχόλιο από Γιάννης | 23/01/2008

  15. Ομέρ Ρεπουσίδη, δεν διάβασα ακόμη όλα τα σχόλια, ΟΥΤΕ ρίχνω λάδι στη φωτιά, απλώς σου στέλνω ένα ιδιωτικό μέηλ, διότι συκοφαντήθηκες από φίλους πρόσφατα, και αν πάρω το μέρος σου, θα γίνω παράσιτο που εκμεταλλεύεται τη σύγκρουσή σας. ΔΕΝ την θεωρώ ριζική σύγκρουση, τουλάχιστον στο χώρο των ιδεών, αλλά τη θεωρώ επικίνδυνη, και σε προτρέπω να διαβάσεις το μέηλ και να ακολουθήσεις το σύνδεσμο που σου δίνω διαβάζοντας το κείμενο μέχρι το τέλος. Διότι μερικά που επισημαίνει το κείμενο ΗΔΗ τα κατανόησες, και διότι… ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕΛΛΟΝ σαν διαχειριστής Ψηφιακού Βήματος που ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥ.

    Μ-π, αν είπα τίποτε κακό να μου ρίξεις πιπέρι στο στόμα! 🙂

    Υ.Γ.
    Ρε Χατζηαβάτη πάρε κι εσύ το ίδιο μέηλ, δόστε του το μέηλ ρε παιδιά, και δόστε το στο Νόσφυ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ.

    Διότι (1) κανονικά θα έβαζα λινκ
    (2) θα έπρεπε να ΦΑΩ ΦΑΠΕΣ αν το έβαζα
    (3) ΜΕΡΙΜΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ όταν το θέμα θα έχει επιλυθεί και δεν πρέπει να… γκουγκλιστεί υπέρ το δέοον
    κ.ο.κ.

    Νόσφυ, ξέρω ότι ΔΕΝ θέλεις συνέχεια σε ΤΙΠΟΤΕ δυσάρεστο, σε παρακαλώ θερμά όμως διάβασε το κείμενο του μέηλ από την άποψη του σοβαρού διανοητή. Το κείμενο ΔΕΝ σε κατονομάζει.
    Αυτά.

    Υ.Γ.2
    Σε ΜΙΣΗ μέρα το κομμάτι “ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ” ανέβηκε στη θέση 58 στο διεθνές Top 100 Chart για House Music στο SoundClick Music site, ανάμεσα σε 11,669 άλλα κομμάτια.

    Επίσης (άλλα καλά νέα, φιλάρες) το κομμάτι Mikis Trance (Ena to Helidoni) αναβαθμίστηκε σήμερα σε Extended Mix και ανέβηκε στη θέση 25 ανάμεσα σε 26,122 κομμάτια (του Trance Top 100 chart) και στη θέση 128 του ELECTRONICA Top 100 Chart της Soundlick, ανάμεσα σε 229,470 άλλα κομμάτια:

    Το ακούτε από εδώ (με streaming προς το παρόν) αλλά αν ακούτε την παλιά έκδοση κάντε Refresh στο browser cache:
    http://soundclick.com/share?songid=5440383

    Y.Γ. Ο Χρήστος ποιός είναι ρε μικρομάους? Ο Μόρφος?

    Σχόλιο από omadeon | 23/01/2008

  16. Χεστήκαμε και για την κική και την Κοκώ. Αν η΄ταν η τσέκου μάλιστα

    Σχόλιο από micromouse | 23/01/2008

  17. Βρυώνιε

    Θα σου πρότεινα να αλλάξεις το όνομα του ήρωα «Σοφός Γέρων» σε Εσχ(κ)ατόγηρος , αν και η ανακίνησις του ζητήματος δεν προσφέρει τίποτε ακόμα και όταν πρόκειται για χιούμορ , είδες τι έπαθε το Καμπουράκι ;;;;

    Σχόλιο από Παπούλης | 23/01/2008

  18. Καλό. Μου άρεσε. Εγώ πάντως είμαι με τον «παπαδιαμάντες». Τι ωραίοι στίχοι και πόσο αλλού γι αλλού οι παρεμβάσεις; Μάλλον αυτές του οι αντιφάσεις μου αρέσουν.

    Για να συμβάλλω στον ευρύτερο προβλήματισμό, σας καταθέτω ένα γεγονός που θέλω να πιστεύω ότι δε συνέβη στην Καλύβα των Ξεπεσμένων Ρωμαίων:

    Ένας 50χρονος, πάει στο γιατρό για εξέταση σπέρματος, και ο γιατρός
    του δίνει ένα βαζάκι άδειο και του λέει να το φέρει με δείγμα. την
    άλλη μέρα πάει ο 50χρονος με το βαζάκι άδειο.

    τί έγινε; που είναι το δείγμα;

    άσε γιατρέ, πολύ ζόρικα τα πράγματα, πρώτα δοκίμασα με το δεξί μου
    χέρι αλλά τίποτα. Μετά με το αριστερό, αλλά τίποτα. Μετά δοκίμασα και
    με τα 2 χέρια, αλλά πάλι τίποτα. Φώναξα την γυναίκα μου, δοκίμασε με
    το δεξί, τίποτα, με το αριστερό τίποτα, δοκίμασε με το στόμα, πάλι
    τίποτα

    – τίποτα;;;;

    – τίποτα, τίποτα. φώναξα και την κόρη μου

    – και την κόρη σας!!!!

    – ναι, τί με τα χέρια, τί με το στόμα, τίποτα! προσπαθήσανε και οι δύο
    μαζί, τίποτα. ε, μετά αναγκαστήκαμε να φωνάξουμε και την γειτόνισσα.

    – την γειτόνισσα;;;;

    – ναι την καημένη, την λυπήθηκα, 3 ώρες προσπαθούσε, μια με τα χέρια,
    μια με το στόμα, αλλά τίποτα.

    – μα είναι φοβερό αυτό που μου λέτε…

    ναι γιατρέ μου… δώστε μου ένα άλλο βαζάκι, αυτό δεν ανοίγει με τίποτα….!!!

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 23/01/2008

  19. Στις διαταγές σύντροφε καπετάνιε!

    Κικηηηηή, Κοκοοοοό δεν έρχεστε να μου ανοίξετε το βαζάκι!

    Θενκς Ζωνιανίτη

    Ομέρ Ρεπουσίδης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 23/01/2008

  20. Καλά καλά ξέρω! Μη φωνάζετε δε θα το ξανακάνω…

    Λες το Καμπουράκι να έκανε χιουμέρ;
    Μήπως έξυνε την καμπούρα πάνω στη μαγκούρα;

    Ομέρ Ρεπουσίδης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 23/01/2008

  21. Ομέρ Ρεπουσίδη: Παρατηρώ οτι σιγά -σιγά και μαλλον χωρίς να το καταλάβεις μεταμορφώνεσαι σε Κική Η και σε Κοκό…

    -Προκειται για μια πολύ γνωστη Μεταμορφωση που συμβαινει στις ταυτοτητες και ονομαζεται : »Ταυτιση με τον επιτιθεμενο»…και οδηγεί σε απίθανα αδιεξοδα…

    – Συνήθως ξεκινά μετά απο την παρουσιαση λογοτεχνικου εργου
    και τις επευφημιες του Κοινού….

    – Για να σε βοηθήσω λοιπόν και εις επανορθωση του πόνου που σου προξενησα και για να εμποδίσω την πληρη μεταμορφωση λεω να παρω τη Πρωην δική σου θεση του Αντιμιστρατωρα με προειδοποιητικές Ταμπλέλες καθε φορά που συντελειται αυτή η ανεπαισθητη στην αρχή Μεταμορφωση…

    Σχόλιο από Νοσφυ | 23/01/2008

  22. Ομέρ άκου το Νόσφυ

    Φαίνεται ότι αυτός ξέρει! Εγώ το ανέκδοτο δεν σας το κρέμασα για να ξανασκοτωθείτε αλλά για να γελάσετε.

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 23/01/2008

  23. Και για να μη νομίζεις ότι σου κάνω παρατηρήσεις, σου κρεμάω άλλο ένα ανέκδοτο. Καλά θα είναι εσύ Ομέρ να υποδυθείς σ’ αυτό το ρόλο του «φίλου«. Δώσε το ρόλο του «τύπου» σ’ όποιον αντιπαθείς (αλλά μη γράψεις ονόματα) :

    Κάποιος τύπος βλέπει έναν φίλο του στο δρόμο και του λέει:

    ‘Aστα είμαι χάλια. Έχω φοβερούς πόνους στον αγκώνα μου. Δεν ξέρω τι είναι. Πρέπει επειγόντως να δω έναν γιατρό.’

    – ‘Φίλε μου έχω νέα για σένα. Στο φαρμακείο στη γωνία έχει ένα μηχάνημα τρομερό. Με ένα μικρό δείγμα ούρων, μπορεί να σου διαγνώσει οτιδήποτε.
    Άλλωστε τι έχεις να χάσεις, 20 euro στοιχίζει όλο κι όλο.’

    – ‘Φίλε μου τι έχω να χάσω. Θα πάω.’

    – ‘Πάει σπίτι λοιπόν, γεμίζει ένα ουροδοχείο με λίγα ούρα και πάει στο φαρμακείο με το θαυματουργό μηχάνημα. Ρίχνει στην υποδοχή τα ούρα του, βάζει και ένα 20euro στην υποδοχή και περιμένει.

    Σε ένα λεπτό το μηχάνημα αρχίζει να κάνει θορύβους, λαμπάκια αρχίζουν να αναβοσβήνουν και τελικά βγαίνει ένα χαρτάκι που λέει:

    ‘Πάσχεις από tennis elbow, ασθένεια των τενιστών. Θα πρέπει να ξεκουράσεις το χέρι σου, να κάνεις θερμά λουτρά, να αποφύγεις το σήκωμα βαριών αντικειμένων. Σε δύο εβδομάδες θα είσαι καλύτερα.’

    Το ίδιο βράδυ, ο φίλος μας δε μπορούσε να χωνέψει τις δυνατότητες αυτού του μηχανήματος και πως είναι δυνατόν να κάνει τόσο ακριβή διάγνωση.
    Σκεπτόταν πόσο προχωράει η επιστήμη και αν είναι δυνατόν να κοροϊδέψει το μηχάνημα.
    Παίρνει λοιπόν λίγο νερό βρύσης, λίγο αίμα από το σκύλο του, ούρα από τη γυναίκα του και την κόρη του και τέλος βαράει και μια μα***ία, τα ανακατεύει καλά και πάει στο μηχάνημα. Βάζει το δείγμα στην υποδοχή, πετάει και ένα 20euro και περιμένει.
    Σε ένα λεπτό το μηχάνημα αρχίζει να κάνει θορύβους, λαμπάκια αναβοσβήνουν και τελικά βγαίνει ένα χαρτάκι που του λέει:

    ‘Το νερό της βρύσης σου είναι πολύ σκληρό. Πάρε αποσκληρυντικό.
    Ο σκύλος σου πάσχει από αποβιταμίνωση. Δώστου βιταμίνες.
    Η κόρη σου παίρνει ναρκωτικά. Βρες κλινική αποτοξίνωσης.
    Η γυναίκα σου είναι έγκυος. Δίδυμα κορίτσια. Δεν είναι δικά σου. Βρες δικηγόρο.
    Και συ αν δε σταματήσεις να βαράς μα***ία, ο αγκώνας σου δε θα γίνει ποτέ καλά.’

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 23/01/2008

  24. Νόσφυ είναι πολύ νωρίς
    για να γίνεις διαχειριστείς
    δεν φτάνει το να διαλογιστείς
    πρώτα πρέπει να ιστολογιστείς

    Φιάξε μπλογκ και βάρα γκογκ

    Ζωνιανίτη ΔΕΝ παίζεσαι.

    Τέλος, ντάξει, κάντε συμπτήξεις πολυλογιών αλλά… μην το παρακάνετε κιόλας, και… αντιστρέφεται αιτία και αποτέλεσμα.
    χεχε – είδα απάντησή μου σε ασήμαντο σχολιάκι να προηγείται της ερώτησης. Συμφωνώ πάντως σε ένα «quota» 1 ή το πολύ 2 ποστ την ημέρα. Αν το υπερβώ, Ομέρ πιάνεις το συγκολλητή.

    (Ζωνιανίτη μην παρεξηγείς κάνω δίαιτα στα σχόλια, εσύ δεν έχεις ανάγκη, τρέφεις άλλους άλλωστε) 🙂

    Σχόλιο από omadeon | 23/01/2008

  25. Πολύ καλά κάνει ο Νοσφεράτος κι επιτρέπεται απολύτως αυτό που κάνει. Ξέρει αυτός!

    Εσύ ρε omadeon για κάθε πράγμα πρέπει να εκφέρεις γνώμη; Τι κακή συνήθεια κι αυτή!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 23/01/2008

  26. Παπούλη,

    σαν πολύ ενοχλητική ηρεμία δεν έχουμε;

    Πούναι οι παλιές οι μέρες οι καλές;

    Αρχίζω να μην μπορώ να το αντέξω.

    Ομέρ Ρεπουσίδης

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/01/2008

  27. Ομέρ, επιζητούσαμε την εκτόνωση και τώρα μας θέλεις και πάλι ένταση.
    Αχ, αυτό το θράσος της νεότητας!

    Μια ενδιαφέρουσα διεύθυνση [ΕΔΩ]

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/01/2008

  28. »σαν πολύ ενοχλητική ηρεμία δεν έχουμε;
    Πούναι οι παλιές οι μέρες οι καλές;»

    Στο λεγα- δε στόλεγα;

    Απαγορευτική ταμπέλα ΝΟ 2

    Σχόλιο από Νοσφυ | 24/01/2008

  29. Παιδάκια βρέστε τα μεταξύ σας και γρήγορα γιατί το παιχνίδι με την Καλύβα έχει αρχίσει να γίνεται κουραστικό για μας τους μη παροικούντες στην «Μπουγατσοδούπολη». Αυτά!!!

    Σχόλιο από Νέαρχος Γαλανάκης | 24/01/2008

  30. Ωραια ηταν εκείνη η συζητηση για τα στεκια του Πειραιά

    Σχόλιο από Νοσφυ | 24/01/2008

  31. Και για μας, τους πολύ Νότιους γίνεται κουραστικό, αλλά μας φτιάχνει κιόλας. Τι πάθαμε οι κακόμοιροι; Μας κόψανε τα άλλα (ζωνιανόν, αφγανικόν, αλβανικόν) και τη βρίσκουμε με το ποντιακόν.

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 24/01/2008

  32. Μα κ. Γαλανάκη,

    νομίζω ότι τα βρήκαμε!

    Με το μπλογκ «Καλύβα» δε μας χωρίζει τίποτα. Αντιθέτως, η διαφωνία των «νοικοκυρέων» έδωσε την ευκαιρία σε μας τους νεότερους να αφήσουμε την φαντασία μας να οργιάσει και έκανα το ντεμπούτο μου στο χώρο της ηθογραφικής αλληγορίας, ως νέος Αίσωπος.

    Και όπως φαίνεται, κατά πως ισχυρίζεται ο φίλος μου εκ Ζωνιανών, το προϊόν της κοπιώδους εργασίας μου μπορεί να θεραπεύσει τα κακά του Μυλοποτάμου, της Ηλείας, των Σερρών και πάσας γωνίας της ελληνικής επικράτειας όπου φύεται το εθνικό μας προϊόν.

    Επίσης καλέ μου Ζωνιανίτη να ξέρεις ότι εκτός από σένα, το απόλαυσαν και οι σιωπηλοί Ήλειοι μια και κάηκαν με τις πυρκαγιές του Αυγούστου οι φυτείες στο Δέλτα του Αλφειού. Η πλάκα είναι ότι μας τά ‘πρηξαν με τον Κρόνιο Λόφο και δεν είπαν κουβέντα για το Δέλτα που συνεισφέρει εξαιρετικά στο εθνικό μας εισόδημα. Τι να πεις; Οι άσχετοι!

    Ομέρ Ρεπουσίδης

    ο Τέλειος Ανδιμινίστωρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/01/2008

  33. Τέλειε Αδμινίστωρα

    Εκλαμβάνοντας την ανωτέρω προς εμέ προτροπή ως χαριεντισμό , κατά την προσφιλή εις το Καμπουράκιον τακτικήν , έχω να δηλώσω τα κάτωθι :

    α) Νηνεμία επικρατεί και εις τους δύο κόλπους Σιγγιτικόν τε και Θερμαϊκόν.

    β) Δεν αναμένεται μεταβολή των καιρικών συνθηκών δια το αμέσως προβλεπτόν διάστημα.

    γ) Τα λύμματα καθιζάνουν ευτυχώς προς τον πυθμένα και η επιφάνεια των υδάτων δεν όζει πλέον.

    Σχόλιο από Παπούλης | 24/01/2008

  34. Άμα έχεις βίσμα στην Ε.Μ.Υ., έτσι είναι 🙂
    Μέχρι και τα καιρικά φαινόμενα καθορίζεις.

    Καλοδεχούμενες οι αλκυονίδες ημέρες.

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/01/2008

  35. Συγνωμη αν σας φανει χαζη η ερωτηση αλλα τι θα πει ΅ντεμεκ΅;

    Σχόλιο από turbo-anonymos | 24/01/2008

  36. «ντεμέκ» θα πει «ο δηθεν».

    Πιθανότατα είναι τουρκικής προέλευσης και χρησιμοποιείται ειρωνικά!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 25/01/2008

  37. Ομέρ,

    το διάβασα και το ξαναδιάβασα και έχω μια απορία.

    Γιατί δεν έγραψες τίποτα για το «ριφρές»; Μήπως κλίνεις λιγάκι προς την Κοκό; Εκτός εάν σ’ αυτό παραπέμπει ο «καθρέφτης» που έσπασε η Κική; Μάλλον όχι!

    Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 25/01/2008

  38. Μιπι ευχαριστω. Στα γαλλικα ΅ντεμι΅ ειναι ημισυ!
    Ωραιο ιστολογιο, με στειλε καποιος εδω αλλα δεν θελω να αναφερω ονοματα και αλλα τινα. Παντως ενδιαφερον.

    Σχόλιο από turbo-anonymos | 25/01/2008

  39. Ομερ

    γιατι σας αποκαλεσαν καπου αλλου «Ποντος(εξω αριστερα)Ομερ». Ειστε δεξιος;

    Σχόλιο από turbo-anonymos | 25/01/2008

  40. turbo-anonymos

    που καλέ;

    Ζωνιανίτης,

    το παρατήρησες ε; Για να σου πω ήθελα να βάλω αυτό το στοιχείο της καθυστέρησης της αντίληψης, αλλά θα θα έβγαινε περίεργα. Ή θα ενσωματωνόταν στη φυσική ικανότητα της Κοκώς να αντιλάμβάνεται τα πράγματα, κάτι που παραπέμπει σε Άτομο με Ειδικές Δεξιότητες (καλό ε;), ή θα έπρπε να υπάρχει ένα μεταφυσικό στοιχείο στο Μπλογκοχωριό κάτι μεταξύ νεράιδων και Χάρι Πότερ, που εμπόδιζε την Κοκώ να αντιληφθεί σωστά τις πράξεις των Ξεπεσμένων Ρωμαίων.

    Η πρώτη εκδοχή θα προκαλούσε…. «χέσε μέσα».

    Θα προκαλούσε αντιδράσεις από τον σπόνσορα της Κοκώς, και θα ήθελε τα λεφτά του πίσω.

    Η δεύτερη εκδοχή με το μεταφυσικό στοιχείο δε μου πολυπήγαινε.

    Μ’ αυτά και με τ΄ άλλα,
    το καϋμένο το ριφρές
    τόφαγε η μαρμάγκα…

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 25/01/2008

  41. @ τι θα πει ΅ντεμεκ΅;
    @ “ντεμέκ” θα πει “ο δηθεν”.
    Πιθανότατα είναι τουρκικής προέλευσης και χρησιμοποιείται ειρωνικά!

    Ναι, το ντεμέκ είναι τουρκική λέξη.

    demek = λέω, σημαίνω, ονομάζω, φρονώ

    Σαν ιδιωματισμός, σημαίνει : ματαιολογώ, κενολογώ

    Δηλαδή = λέω μάταια πράγματα, φλυαρώ άσκοπα, μιλώ ανόητα, προσποιητά.
    Άρα και = Υπονοώ, προσποιούμαι
    Συνεπώς = Δήθεν (τάχα μου-τάχα μου)

    Σχόλιο από Ζαϊρομανόλ(ι)α Τριανταφυλλίδη | 25/01/2008

  42. Απαρέμφατο της τουρκικής «λέγειν» =…νά χαμε να λέγαμε = λέμε τώρα… κάτι σαν το «ειρήσθω εν παρόδω» που έλεγε κάθε τρείς και μία ο σαν φάρος περιστρεφόμενος ο κ. Φερειπείν … και τα κατάφερε ο «Αν μου επιτρέτε»… να του επιτραπεί … Παρδόν;

    π.χ.
    Στον επόμενο τόνο, η ώρα θα είναι «Ώρα Ευθύνης» …ντεμέκ. Να περάσει το -και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε- Νο 2

    Το «Mamy to thelo, to thelo, to thelo poly» Νο2, αποκλείστηκε γιατί έφερε αμιγώς ελληνικούς ντεμέκ στίχους …

    Σχόλιο από sukru duvar | 25/01/2008

  43. A!! τα βρήκατε! τέλεια και εις άλλα με υγεία

    Σχόλιο από Νέαρχος Γαλανάκης | 25/01/2008

  44. […] Γιατί γίνονται Μπλογκο-καυγάδες και Κουρούμπελα στην Μπλογκόσφαιρα […]

    Πίνγκμπακ από -Γιατί γίνονται καυγάδες στην Μπλογκόσφαιρα ; « Πόντος και Αριστερά | 17/02/2008

  45. ΕΠΕΙΔΗ «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ» ΑΣΤΟ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ

    Ομέρ

    ————————————————————

    Ιούνιος 29, 2008 στο 8:49 μ.μ

    Πάνος

    θείε, μ’ αυτό το μπλογκ σκέφτεσαι να συνεργαστείς;

    Τι θα απογίνουν τα “περίεργα γούστα σου”;

    #

    Ρε σεις ποντιοι πατε καλα;

    Με με τετοιον καυσωνα κι εσεις παλι γενοκτονια ανεβασατε?
    Βαλτε κανεναν κωλο μπας και δροσιστουμε!

    Σχόλιο από ο θειος Ισιδωρος | Ιούνιος 28, 2008
    #

    Αααααχ! Ο καμένος, καύσωνα δεν φοβάται…. θείε!

    Σίγουρα κάποιοι θα ικανοποιήσουν τα περίεργα γούστα σου.

    Άκου ρε φίλε μου… Να τον δροσίζει ένας κώλος; Ρε ….. πατε καλα;

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | Ιούνιος 28, 2008
    #

    Ομέρ σ’ έπιασα στα πράσα !

    Μην τυχόν και βάλεις πάλι λινκ προς το γνωστό χώρο, γιατί :

    α) τη βάψαμε και

    β) εσύ θα την πληρώσεις

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | Ιούνιος 29, 2008

    —————————————————————–

    Ιούνιος 30, 2008 στο 1:19 π.μ.

    ο θειος Ισιδωρος

    Πανο,
    δεν εχεις δικιο για τα ποντιοπουλα, προκειται για εξαιρετικα παιδια αλλα μην ξεχνας και τι εχουνε τραβηξει (οι προ-παπουδες τους).
    Γιαυτο, οπως βλεπεις, τους παροτρυνω να νταραβεριστουνε με τιποτα κωλους (και με τον αθλητισμο) αλλιως κινδυνευουνε να τους φαει το μαραζι και να πεσουνε στα ναρκωτικα.

    Τα περιεργα γουστα μου νομιζω οτι δεν θα σταθουν εμποδιο σε μια πιθανη συνεργασια μας, αλλωστε δεν προκειται να συνεργαστω με τους αριστερους αλλα μονο με τους ποντιους.

    ——————————————————-

    Ιούνιος 30, 2008 στο 7:49 π.μ.

    Πάνος

    θείε,

    αν ισχύει ακόμα η ατέλεια επειδή πέρασαν πολλά οι προ-παπούδες τους, ΟΚ.

    (σε πόσους αιώνες λήγει; )

    Ως προς τα περίεργα γούστα σου, να μιλήσεις αποκλειστικά με ποντίους, όχι με αριστερούς. Μ’ αυτούς (τους αριστερούς ) δε βγάζει άκρη ένας άνθρωπος με “περίεργα” γούστα – μπορεί να βρεθεί στο γκουλάγκ έτσι για πλάκα!

    Τώρα, πως θα ξεχωρίσεις την ποντιοσύνη από την αριστεροσύνη, είναι ένα μεγάλο ερώτημα…

    ΥΓ. Θέμα μελέτης στο ΙΘΙ: είναι τυχαίο που οι τελευταίοι αριστεροί (οι περισσότεροι, τουλάχιστον ) είναι …Πόντιοι; Δικαιολογείται κι αυτό επειδή οι προ- παπούδες τους τράβηξαν πολλά ή απλά ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ – για λόγους που πρέπει να μελετηθούν ενδελεχώς;

    —————————————————————

    Ιούνιος 30, 2008 στο 11:52 π.μ.

    ο θειος Ισιδωρος

    “(σε πόσους αιώνες λήγει; )”

    Προκειται για πολιτιστικη κληρονομια (δικαιο αιματος): Η προφητεια λεει οτι μονο οταν το γενος των ποντιων (& αριστερων) μεταλλαχθει σε ξανθο (& γαλανομάτικο) θα …ληξει το προνομιο αυτο.

    “Τώρα, πως θα ξεχωρίσεις την ποντιοσύνη από την αριστεροσύνη, είναι ένα μεγάλο ερώτημα… ”

    Τους λες: “ή απο τη μια ή απο την αλλη” και …ξεχωριζονται μονοι τους.
    Τοσο απλο!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 01/07/2008

  46. Απέραντη …………………………………

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 01/07/2008

  47. Mην ασχολείσαι !

    Ομέρ ο αρχειοθέτης

    ——————————————————

    ΕΝ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΟΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΊΣΤΗΚΑΝ :

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ
    (στην παρακάτω αψιμαχία, έσβησα τα ονόματα για να μην ξαναπροκληθεί ένταση. Χρησιμοποίησα τα Α και Β)

    ——————————————————-

    ……………………………………..
    ……………………………………..

    Σεπτέμβριος 18, 2008 στο 11:07 μ.μ

    (Α)

    (Β) εγώ τις απόψεις μου τις υπογράφω σαν (Α) και δεν προσπαθώ να τις “φορτώσω” στους Ο-Π. Δεν το θεωρώ σωστό. Εσύ …κάνε ό,τι θέλεις. Αλλά, από δω και πέρα, κάθε φορά που θα αποδίδεις στους Ο-Π αυτό που θα ήθελες να έχουν ως θέση οι Ο-Π ή εκτιμάς (λανθασμένα) ότι έχουν ως θέση οι Ο-Π, θα επισημαίνω την ασυμβατότητα. Νομίζω ότι αυτό είναι fairplay.

    Τώρα, αν εσύ θεωρείς ότι “στρίβεις” ανακαλώ το τρομερά προσβλητικό “δε στρίβεις”

    ———————————————-

    Σεπτέμβριος 18, 2008 στο 11:19 μ.μ

    (Β)

    Τώρα, αν εσύ θεωρείς ότι “στρίβεις” ανακαλώ το τρομερά προσβλητικό “δε στρίβεις”

    Χε χε ! … αυτό μου θυμιζει κατι που εγινε στην μεταπολεμική περιοδο στην Ελληνική βουλή
    Ενας βουλευτής (νομιζω της Αριστεράς) ειπε την φραση: Οι μισοι ελληνες Βουλευτες ειναι Γαιδουρια ..Να ανακαλεσεις : Του ειπαν οι εξαγριωμενοι Βουλευτες ..Ανακαλώ λεει οι Μισοι ελληνες βουλευτες Δεν ειναι Γαιδουρια ….

    Σοβαρά τωρα .. Χαιρομαι που λές οτι σα γραφεις σε αυτό το Ποστ τα λές ως (Α) ..Και φυσικά δεν ισχυριζομαι οοτι εκφραζω τηνν πλειοψηφια των Ο- Π αλλλά μονο εκεινη την φουρνια (και μαλιστα ενα μικρο μερος της ..αυτό με το οποιο εχω την συχνοτερη επαφή ) που εσύ επανειλημενα εδώ στηη Καλύβααποκαλεσες” οι ..αρσιτεροι ” οι ..παλιοι που εχουν βολευτει κλπ ..
    Αν αναφερθηκα σους Ο- Π το εκανα ακριβώς γιατί διεκρινα στις Ειρωνιες του Μαυρου προβατου εναν κινδυνο να θεωρηθει απο καποιους οτι η αισθητική και το Ειδος της ”πολιτικής” κριτικής που διατυπωνεις εδώ προς τους τουΔΣυνασπισμου ..εκφραζουν το συνολο των Ο-Π και οχι μονο τις προσωπκές σουαποψεις και Πολιτική αισθητική

    Απο την στιγμή που το αναγνωριζει και το διατυπωνεις οτι δεν τις εκφραζουν δεν εχω κανενα προβλημα .. Εξαλλου ατομα ειμαστε και ο καθενας εχει την δική του σειρά βιωματων προσωπικών αποψεων επιλογών και .απεχθειων ..

    Και για να τελειωνουμε ..Και παλι σου λεω..”Ειτε στριβω ειτε δεν στριβω μη νομισεις οτι εχει καμμια απολυτως σημασια η Δική σου γνωμη για μενα πανω μου ..’ Δεν εχει απολυτως καμμια
    (αν δεν ξεπερνά βεβαια καποια ορια συκοφαντιας ε;
    (εκτος αν ανελαβες να με…. συμμορφωσεις
    Αλλά μην επικαλεισαι τον ..θειο Ισιδωρα .. Δική σου αποψη διατυπώνεις ..Ασε τον ..Θειο

    ——————————————-

    Σεπτέμβριος 18, 2008 στο 11:34 μ.μ

    (Α)

    Ποιά “όρια συκοφαντίας” ρε παλιομαλάκα;

    Άντε, στρίβε, που θα τολμήσεις να με αποκαλέσεις και συκοφάντη!

    —————————————–

    Σεπτέμβριος 18, 2008 στο 11:35 μ.μ

    Γιώργας

    Αποσπερίτη αυτό που ήθελα να πώ δέν ήταν πως η Κούβα θα έπρεπε να εξάγει προιόντα στις ΗΠΑ. Ισως δέν το εξέφρασα σωστά. Αυτό που ήθελα λα πώ είναι πως ένα καθεστώς σοσιαλιστικό στο οποίο τα μέσα παραγωγής δέν τα καρπώνεται μια ολιγαρχία αλλα ο λαός ολόκληρος, και το οποίο βρίσκεται σ’ εναν “ευλογημένο” τόπο που οτι κι αν σπείρεις φυτρώνει, δέν θα έπρεπε να έχει ανάγκη τις ΗΠΑ, και να περηφανεύεται πως παρόλο το εμπαργκο στέκεται όρθιο. Θάπρεπε απο την αρχή να δείξει την υπεροχή του απέναντι στο καπιταλιστικό καθεστώς. Εμένα η φράση “στάθηκε όρθιο παρά την απαγόρευση εξαγωγής (απο τις ΗΠΑ) ακόμη και ειδών πρώτης ανάγκης” με γεμίζει θλίψη αντί για περηφάνεια.
    Γιατί απο την δική μου δουλειά καρπώνεται την υπεραξία αυτός που έχει στα χέρια του τα μέσα παραγωγής. Την υπεραξία της δουλειάς του Κουβανού ομως δέν την καρπώνεται κανείς και επιστρέφει στον ίδιο.
    Γιατί λοιπόν δέν είναι η Κούβα το κράτος με το υψηλό βιοτικό επίπεδο να το ζηλεύουν οι Αμερικάνοι και να θέλουν αυτοί να πάνε απέναντι;
    Γιατί μήν ξεχνάμε πως ο σοσιαλισμός είναι ενα δικαιότερο σύστημα για τον άνθρωπο (έτσι τουλάχιστον γράφανε τα βιβλία που διάβασα). Κι’ οταν βλέπεις τον άνθρωπο να μπαίνει στη σχεδία για να ξεφύγει – άστα να πάνε στο διάολο.

    ——————————————

    Σεπτέμβριος 18, 2008 στο 11:39 μ.μ

    (Β)

    Που σε αποκαλεσα συκοφαντη ;

    (μη ξεπερνας τα ορια ….. σου ειπα)

    Γιωργα με συγχωρεις .θα σου απαντησω αργοτερα η στα δικα μου Μπλογκ..Οπως βλεπεις η καταστασις του εκτραχυνεται επικινδυνως ..

    ———————————————-

    Σεπτέμβριος 18, 2008 στο 11:43 μ.μ

    (Α)

    Τι σημαίνει το

    “αν δεν ξεπερνά βεβαια καποια ορια συκοφαντιας ε;”

    ρε αρχίδι;

    Και τολμάς να το λες αυτό εσύ, για μένα;

    Στρίβε μόνος σου και ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙΣ στην καλύβα, αδιόρθωτε ξεφτίλα!

    —————————————–

    Σεπτέμβριος 19, 2008 στο 12:00 π.μ.

    Μαύρο πρόβατο

    Ρε παίδες μην τσακώνεστε – αλλά δε θα σας πω και τι θα κάνετε!
    @ (Β) : Μη με μπλέκεις σε παρακαλώ σε όλο αυτό, διάβασε τι έγραψα, προσπαθώ πάντα να ακριβολογώ ακόμα και αν όσα γράφω εκλαμβάνονται ως – ή είναι – ειρωνικά.

    Αν θίχτηκε κανείς από το ύφος και τον τύπο, ζητώ συγνώμη και τα αποσύρω. Να μείνουμε στην ουσία.

    Στο οτι οι ΗΠΑ προετοιμάζουν/υποκινούν εμφύλιο στη Βολιβία, για να ρίξουν ένα καθεστώς που στηρίζεται δημοκρατικά από ευρεία πλειοψηφία, και που προσπαθεί να υλοποιήσει πρόγραμμα στοιχειώδους κοινωνικής δικαιοσύνης και εθνικής ανεξαρτησίας.

    Όποιος το καταγγέλλει, καλά κάνει!

    ————————————————

    Σεπτέμβριος 19, 2008 στο 12:43 π.μ.

    vripol

    (Α), είμαι αναγνώστης καί τών δυό σας καί νομίζω αδικείς καί τόν αυτό σου καί τόν (Β) με΄την έκκριξή σου. Ανθρώπινο είναι νά εκκρίγνυται κάπου- κάπου κανείς (εγώ τό παθαίνω μία φορά στό τρίμηνο καί τό μετανιώνω, πάντα.). Φάε, κοιμήσου, καί μήν πίνεις πολλούς καφέδες.Καί σέ παρακαλώ, μήν ξανααποκαλέσεις μέ τέτοιους χαρακτηρισμούς τόν (Β) . Σίγουρα δέν τού ταιριάζουν. Ελα τώρα, κοιμήσου..

    Μέ αγάπη καί γιά τούς δυό σας

    Πολυχρονίδης Γιώργος

    ——————————————-

    Σεπτέμβριος 19, 2008 στο 1:52 π.μ.

    harisheiz

    Καλά λέει ο ΜαύροΠρόβατος, μην τσακώνεστε ρε παιδιά, άλλωστε δεν υπάρχει λόγος να τσακωνόμαστε πια τα λύσαμε όλα, βρήκαμε την γη της επαγγελίας και το ιδανικό μοντέλο δημοκρατίας! (Αυτή τη στιγμή γράφω από την σχεδία μου με την οποία τραβώ κουπί για Κούβα, εγώ και τα 40 Ολλανδικά γελάδια μου)

    ——————————————–

    Σεπτέμβριος 19, 2008 στο 1:58 π.μ.

    JK

    (Α) μην ξεσυνερίζεσαι τον (Β) και τις copy-paste εμμονές του, που μας διασκεδάζουν άλλωστε.

    Ας τα σβήσεις όλα αυτά το πρωί και περασμένα-ξεχασμένα.

    Με αγάπη….

    ————————————————-

    Σεπτέμβριος 19, 2008 στο 7:44 π.μ.

    (Α)

    Αγαπητέ Γιώργο Πολυχρονίδη,

    αν σε ξάφνιασε η χθεσινή μου έκρηξη είναι (ίσως) επειδή δε γνωρίζεις όσα έχουν προηγηθεί ανάμεσα στην καλύβα και τον (Β) , από την άνοιξη του 2007 και μετά. Δε θέλω να ασχοληθώ. Ο (Β) είναι αποκλεισμένος από αυτό το μπλογκ, σχεδόν ένα χρόνο. Έκανε (ετσιθελικά) πολλές προσπάθειες να “χωθεί” ξανά, με διάφορα ψευδώνυμα. Την τελευταία φορά, πριν λίγες μέρες, ήρθε ως “αποσπερίτης”, για να επαναλάβει τον εαυτό του.

    Διάβασε σε παρακαλώ ξανά τα σχόλια για να δεις την αφορμή της χυδαίας επαναφοράς του στα υπονοούμενα. Έγραψα, χιουμοριστικά “δε στρίβει” και αμέσως έκανε λόγο για συκοφαντία! Είναι λίγο; Ίσως, για οποιονδήποτε άλλον. Όχι γι’ αυτόν που επί ένα χρόνο τώρα έχει ξεράσει τ’ άντερά του εις βάρος μου (κυρίως στο “Πόντος και Αριστερά”, στη σελίδα της Οικολογικής Κίνησης Θεσσαλονίκης και τελευταία στα δικά του μπλογκ – για όποιον τα είδε και κατάλαβε τι εννοεί ο …ποιητής)

    Ο άνθρωπος είναι καθ’ έξιν τζαναμπέτης. Ήταν (ένα ακόμα) λάθος μου που του επέτρεψα να επαν-εμφανιστεί στο μπλογκ μου, με την ελπίδα ότι μπορεί να λειτουργήσει με στοιχειώδεις κανόνες σεβασμού προς τους άλλους (και προς εμένα), αλλά μάταια.

    Όθεν, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές, αλλά να μένει το βύσσσινο. Μπορείς από σήμερα να βλέπεις τα παραληρήματά του (με ψευδώνυμο πάντα) εναντίον μου στα μπλογκ του. Εγώ δεν πρόκειται να σχοληθώ ξανά μαζί του,

    “αν δεν ξεπερνά βεβαια καποια ορια συκοφαντιας”

    Δυστυχώς, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα τα ξεπεράσει. Θυμίσου το.

    ——————————————

    Σεπτέμβριος 19, 2008 στο 11:39 π.μ.

    El Comandante Tsipras de Los Syrizas « Giorgos.biz

    […] Διαβάστε περισσότερα… >> […]

    ———————————————

    Σεπτέμβριος 19, 2008 στο 2:53 μ.μ

    (Α)

    Αγαπητέ Πολυχρονίδη,

    Δες αυτό:

    (τωρα που μου ειπες…εξάλλου δεν εισαι και σε άλλου βλογ…

    τωρα συνειδητοποιω τι σκατά εχω φαει Λογω καποιου σουπερ -κομπλεξικου και Ημιεγγραμματου
    – και δεν εννοω φυσικά τους Π &Α )

    2 Σεπτέμβριος 2008 4:14 μμ

    Λίγες μέρες αργότερα, η σουπιά που το έγραψε αυτό είχε την αναισθησία και το θράσσος να τρυπώσει για πολλοστή φορά στην καλύβα. Το σχόλιο του ξεφτίλα έχει ημερομηνία 2/9. Παρόλο που το είχα δει (και όχι μόνο αυτό, έχει κι άλλα χειρότερα, στις αρχές του Σεπτέμβρη) του επέτρεψα να ξανασχολιάζει στο μπλογκ μου, από το οποίο ήταν αποκλεισμένος εδώ και ένα χρόνο, λόγω ελεεινής συμπεριφοράς προς άλλους σχολιαστές και προς εμένα. Χθες είχαμε 18/9. Ελάχιστες μέρες χρειάστηκαν για να θυμηθεί την πραγματική του φύση και να αμολύσει το κατάπτυστο και δηλητηριώδες υπονοούμενο περί «συκοφαντίας», με δήθεν αφορμή το χιουμοριστικό «δε στρίβει». ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΨΆΞΕΙΣ, πουθενά δε θα βρεις άλλη αφορμή από μένα.

    Η αιτία, ωστόσο, είναι προφανής: ο τύπος είναι ο ορισμός τους σκουπιδιού στο χώρο της μπλογκόσφαιρας.

    Η αντίδρασή μου δεν ήταν υπερβολική. Υπερβολική είναι η αυθεντική κακία που αναδίδει αυτό το υποκείμενο. Και την οποία υπέστην για μια ακόμα φορά, επειδή έχω μια αδιόρθωτη αισιοδοξία για τους ανθρώπους.

    Να …προσέχεις.

    ΥΓ. Και βέβαια, αμέσως άρχισε η εκτόξευση εμεσμάτων εις βάρος μου από το μπλογκ του. Ανώνυμα, όπως πάντα.

    ……………….
    ……………….
    ———————————————-

    ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ο (Β) :

    Anonyme a dit…
    μαυρο Προβατο

    επειδή στο τελευταιο σχολιο στην ….. στην Συζητηση για τον Τσιπρα δεν μου δοθηκε η δυνατοτητα να απαντησω σου στελνω την απαντηση μου απο εδώ ( συγκωμη αν παραβιασα καποιον αγνωστο μου …κανονα
    βαζοντας εδώ αυτό το σχολιο

    (Β) .
    http://nosferatos.blogspot.com/2008/09/h_18.html

    —————————————————————

    ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ : http://panosz.wordpress.com/2008/09/17/tsipras-3/#comment-44435

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 01/07/2008

  48. Φυσικά ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ…..ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΞΑΝΑ ΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΗΔΙΑ

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 01/07/2008

  49. […] -”Κική VS Koκώ”… Οι συγκρούσεις στο μπλογκοχωριό μας! […]

    Πίνγκμπακ από -Τα λάθη (που κάναμε όλοι) στο blogging… « Πόντος και Αριστερά | 14/09/2008

  50. ————————————————
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΣΤΑΜΑΤΑ !
    ————————————————

    Η ιστορία συνεχίζεται στην πραγματική ζωή μ’ αμείωτη ένταση.

    Δείτε στους Ομαντεόν και στην <a href="http://panosz.wordpress.com

    Ομέρ ο νοσφερατοπάνος

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 28/12/2008

  51. μπα..ομερ ..

    αστους να λένε..

    Δεν εισαι πια μεγας αντμινιστρατορας …

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 28/12/2008

  52. Νοσφεράτε, άμα λάχει θα ξανααναλάβω ρόλο.

    Πάντως για το χορό απαιτούνται δύο. Με δυό λόγια φταις χοντρά και συ που το τράβηξες τόσο και μας έμπλεξες και μας τζάμπα. Ο άλλος, εκτός από τις χοντράδες σου που είχε δίκιο και άνοιξε το βρωμόστομά του μ’ ένα χειρότερο τρόπο, τώρα κάνει την τρίχα τριχιά για να αντλεί απ’ αυτό μια άρρωστη απόλαυση. Κάπως λέγεται αυτή η διαστροφή, αλλά τώρα δε μούρχεται.

    Η χαζομάρα ήταν του ειρηνιστή (μη χέσω) Μ-π που πήγε κι έμπλεξε μ΄ αυτές τις σχιζοφρενικές καταστάσεις. Αντί να κάτσει στα αυγά του, να διασκεδάζει πίνωντας μπύρες καθώς αυτοί βράζουν στο ζουμί τους και να ποιεί την νήσσαν. Βρε Μ-π, που πας γυμνός στ’ αγκάθια; Οι αυταπάτες δε σε σώζουν. Ούτε και η ουδετερότητα. Πάρε επιτέλους θέση. Ακόμα δεν κατάλαβες τι παίζεται; Άκου και μένα τον ποντιοαρβανίτη που ξέρω καλά τις συμπεριφορές αυτές.

    Φαντάσου ότι όταν τέλειωσε η κρίση με τη λογοκρισία του Νοσφεράτου και τις υστερίες του ….. (ας μην πω καλύτερα ονόματα και ξεκινήσει νέος εμφυλιοπολεμικός γύρος με τους «δεξιούς αναθεωρητές» που λες και συ) έκανα καιρό να ξεπεράσω τις συνήθειες που απέκτησα στην επαφή μαζί σας.

    Τι εστί «Αθήναιος»;

    Ομέρ ο ποντιο-αρβανίτης, πρώην μέγας αδμινίστωρ του antip…s χέιτ-μπλογκ και νυν εγνωσμένως νοσφερατόπανος (στα κουσούρια).

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2008

  53. Καλέ μου φίλε Μ-π,

    αφού βίωσες την απαράδεκτη σχιζοφρενική συμπεριφορά του εν λόγω Πάνου, τώρα μου φαίνεται ήρθε η ώρα να εισπράξεις τα αντίστοιχα και από το έτερο ήμισυ του δράματος, τον Νοσφεράτο, ο οποίος στο μπλογκ του θυμίζει (γιατί άραγε;) το πάνσοφο ρητό του πάνσοφου συντρόφου ΝΙΚΟΥ Ζαχαριάδη ως εξής:

    «Την ελεγε πολύ συχνά ο Νίκος Ζαχαριαδης : »Οποιος παταει σε δυο βάρκες φευγουν και οι δύο και πέφτει μέσα (στο νερό )»

    Y.Γ ο Νίκος Ζαχαριαδης ελεγε επισης το : »Η με μας ή με την αντιδραση .Δεν υπάρχει τριτος δρόμος»
    (ή καπως ετσι ..δεν θυμαμαι ακριβώς λόγω Αικ )
    και φυσικά διαφωνώ Απολύτως με αυτήν την αντιληψη «

    Μπορεί να διαφωνεί τελικά με τον πάνσοφο σύντροφο, όμως πιστεύω ότι ξέρω γιατί το έβαλε, ω αφελή Μ-π…

    Ομέρ ο νοσφερατόπανος

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2008

  54. Ομέρ, πώς ‘κι οκνείς;

    Χαλάρωσε αγόρι μου. Πρώτη φορά σε βλέπω σε τέτοια ένταση. θα πάθεις τίποτα. Χαλαρωσε και άστο να περάσει, ότι και να είναι αυτό.

    Μη γίνεσαι μέρος του προβλήματος.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 29/12/2008

  55. κατ’ αρχάς Δεν αφορά καθόλου τον Μ-π.. Σταμάτα να ερμηνευεις

    Δευτερον: …Δεν το τραβηξα : ειδα κατι σενος μαγαζατορα Μπλογκερ που μου φανηκε και μου φαινεται ακομα αισχρό… Το ανεφερε και ο Ν. Αgo ..Δες το …Εκει χωθηκαν διαφοροι και βρηκε ευκαιρια και ο Ετσι να βγει απο πάνω συνεχιζοντας να κανει κατι που θεωρώ και ειναι Αδιανόητο

    Τριτον : Νομίζω οτι ο Μ-π ειναι αρκετα μεγαλος για να ξερει τι κανει και με Τι εχει να κανει

    Τεταρτον: Ομέρ..βλέπω οτι ψαχνεις να βρεις ευκαιρία για να στρεψεις τον Μ-π εναντιον μου ..Αυτό ειναι εντελώς ορατό πιά .Δεν ξερω γιατί το κανεις αλλά αφου συνεχιζεις να το κανεις συνεχισε χωρις εμένα .

    Καληνυχτα και καλή χρονια

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 29/12/2008

  56. Ομέρ καλά σου λέει ο Νοσφεράτος. Μην ανακατεύεσαι. Δεν υπάρχει λόγος για μια τέτοια ένταση. Και ο Μ-π δε μουφαίνεται τόσο άβγαλτο αγοράκι να μην ξέρει να αντιμετωπίζει τις κακοτοπιές, ακόμα κι αν την παταει μερικές φορές.

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 29/12/2008

  57. Οκ παιδιά το κόβω. Παρασύρθηκα.

    Μια απορία όμως δε μου λύσατε: «Τι (φρούτο) εστί ο Αθήναιος»;

    Απ’ ότι βγαίνει απ’ το διάλογο, η απάντηση πρέπει νάναι: «Συκιά ρατσιζουσα».

    Και ο έτερος του δράματος ο ………, τι δουλειά έχει μαζί του;

    Μετά από 1 και πλέον χρόνο Αδμινίστορας για να διαχειριστώ τη νεα μεγάλη κρίση που προέκυψε στο μολυσμένο πλανήτη μας με το σκότωμα ………. – …………, μπορώ να αποφανθώ: «Κύλισε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι».

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2008

  58. Omer αργεις βεβαια αλλα αρχιζει σιγά σιγά να σου κόβει ..σε καμια εικοσαρια χρονια ισως καταλάβεις …

    Κατα ταλλα »Ποια πολιτικήν Διαφοράν Εχωμεν »;

    Καληνυχτα και πάλι και ονειρα γλυκά ..και μην βγαζεις αλλη φορα ευκολα συμπερασματα ..

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 29/12/2008

  59. Oμέρ, κακώς αναμίχθηκες. Μπορεί να απέκτησες ευαισθησία λόγω της συνάφειας με το πρόβλημα, αλλά έτσι δεν υπάρχει κανένα τέλος. Γι αυτό σε παρακαλώ σβήσε τις προσωπικές αιχμές κατά επωνύμων και μην ξαναεπισκεφτείς το χώρο που σε εκνευρίζει. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

    Για την ιστορία μεταφέρω και ‘δω το σχόλιο που είχα κάνει εκεί:

    «…είχα την “τύχη” να είμαι από τους λίγους που σας γνώριζα και τους δύο ως φυσικά πρόσωπα. Εξ αρχής είσασταν πρόσωπα συγκεκριμένα. Ισχύει αυτό που περιγράφει πιο πάνω ο Αλκιβιάδης. Για τους “παλιούς” που σας ήξεραν, δεν είχαν καμιά σημασία τα ονόματα και τα ψευδώνυμα. Ήσασταν πραγματικοί για μας… Το ζήτημα της χρήσης ή μη “μάσκας” αφορά άλλους και φυσικά την υστεροφημία του καθένα. Κατά συνέπεια, τη στιγμή που ξεκίνησε η “σύγκρουση” (πριν από ενάμιση χρόνο νομίζω) για μένα, και απ’ ότι κατάλαβα και για άλλους, το πρόβλημα ήταν άλλο. Αυτό που εκλαμβάνεις ως “ουδετερότητα”, από την αρχή -και έως σήμερα- ήταν η αμηχανία και η απορία το πώς δύο αξιολογότατοι άνθρωποι, με μυαλό και με έργο, δεν μπορούν να επιλύσουν μια διαφορά, αλλά αντίθετα κάνουν ότι μπορούν για να πάρει αυτή διαστάσεις απίστευτες. Δεν μπορώ ακόμα να κατανοήσω γιατί ο πρώτος απ’ αυτούς απέκτησε σχεδόν ψυχωσική σχέση με το δεύτερο και το χώρο του, και ο δεύτερος ανάπτυξε συμπεριφορές που κάποιες στιγμές θύμιζαν τον Αθήναιο στη χειρότερη εκδοχή του.

    Σίγουρα δεν μπορεί κάποιος να καταλάβει πόσο δύσκολο είναι να προσπαθείς να συμβάλλεις στην εκτόνωση της έντασης, που προκαλείται σε μια τέτοια σύγκρουση, όταν ειδικά άθελά σου έχεις βρεθεί στη μέση. Τα άλλα παιδιά του Π&Α βίωσαν ακόμα χειρότερα την κατάσταση γιατί δεν γνώριζαν κανέναν από τους δυό σας. Το αποτέλεσμα είναι ότι και οι δυό μου προσάπτεται ακριβώς την ίδια κατηγορία: ότι δηλαδή κράτησα μια αδικαιολόγητη ουδετερότητα…

    Εάν θεωρείς ότι κάτι δεν έκανα σωστα σου ζητώ ελικρινά συγγνώμη. Και αντίστοιχα συγγνώμη ζητώ και από την άλλη πλευρά, γιατί και από κει υπάρχουν πολλά παράπονα για τη στάση μου. Ήταν μια πολύ δύσκολη κατάσταση!!! «

    Δυστυχώς αντιμετωπίστηκαν με το γνωστό αμετροεπή, καταστροφικό τρόπο. Παρόλα αυτά δεν μπορούμε να μην ομολογήσουμε ότι κάποιες εποχές μας μπέρδεψαν με τις κραυγές τους και μπερδευτήκαμε και μεις, ενώ θα έπρεπε να κρατήσουμε πιο σκληρή και απαγορευτική στάση.

    Αυτό είναι το τελευταίο μου σχόλιο για ένα θέμα που είχε απίστευτα βαρύ κόστος, κι ας μην το κατάλαβαν ποτέ οι πρωταγωνιστές.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2008

  60. »Αυτό είναι το τελευταίο μου σχόλιο για ένα θέμα που είχε απίστευτα βαρύ κόστος, κι ας μην το κατάλαβαν ποτέ οι πρωταγωνιστές.»

    ακριβώς το ΙΔΙΟ λέω κι εγώ: Ακριβώς.

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 29/12/2008

  61. Οκ Μ-π ότι πεις.

    Αλλά να ξέρεις ότι είσαι και πάλι λάθος. Στο θράσος, στην μικρόνοια, στη βρωμόστομη ψευτο-μαγκιά, στο ναρκισισμό και στη χρήση της μικρής εξουσίας με τέτοιο φασιστικό τρόπο δεν απαντάς με τη φράση: «Δεν υπάρχει άλλος τρόπος» και μην ασχολείσαι... Τα άνθη του κακού έτσι φυτρώνουν. Με την ανοχή και το δε βαρυέσαι. Αλλά οκ! Ότι πεις.

    Αλλά μόνο ένα τελευταίο όσον αφορά εσένα: Πήγαινε και διάβασε την φοβερή απάντηση της Μαρίκας. Περιγράφει με ακρίβεια το πρόβλημα που μας ταλαιπώρησε τόσο καιρό, μας έκανε να χάσουμε τόσο χρόνο και μας γέμιζε με αγωνία μπας και περάσει κανένα σχόλιο που να περιέχει κάποιο υπονοούμενο του υπονοούμενου και το αντιληφθεί ο λεγάμενος και έχουμε πρόβλημα.

    Και συ Βριπολίδη έχεις πολύ άδικο να ανακατεύεσαι και να ζητάς να αποσυρθεί αυτό το εξαιρετικό ποστ-ντοκουμέντο, όπου όλα όσα περιέγραψα (θράσος, μικρόνοια, βρωμόστομη ψευτο-μαγκιά, ναρκισισμός και χρήση της μικρής εξουσίας με φασιστικό τρόπο ) υπάρχουν μέσα.

    Το μόνο που περιμένω τώρα είναι ένας συμβιβασμός των δύο πρωταιτίων, όπου ο μέχρι τώρα ψευδώνυμος θα συμμετέχει πλέον στο χαβαλέ με την ονοματεπωνυματάρα του

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2008

  62. Έλα ρε Ομέρ. Φύγε από την ιστορία. Πήγα από κει και είδα τη συζήτηση. Μόνο θλίψη βγαίνει. Γι αυτό σου ξαναλέω: Μη φθείρεσαι, δεν αξίζει. Κακώς ανακατεύτηκε και ο Μ-π.

    Έχει καταντήσει σα μια Μαύρη Τρύπα που σε ρουφάει και σε μεταμορφώνει. Πρόσεχε!

    Σχόλιο από Ματσουκάτες | 29/12/2008

  63. Ομέρ σε παρακαλώ.
    Απόσυρε το τελευταίο σου σχόλιο! Σε διαβεβαιώ ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχιστεί όλο αυτό.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2008

  64. εγώ θαλεγα να αποσυρετε ολο το Ποστ(το οποιον αν ειναι φθοροποιο για σας φαντασου πόσο ειναι για μενα ..
    )
    Σε ανταλλαγμα δεν θα εμφανιστώ ξανά στο Μπλογκ σας..

    Σχόλιο από Nosferatos | 29/12/2008

  65. Εντάξει. Αφού σας ενόχλησε το τελευταίο μου σχόλιο το κατέβασα. Επιτρέψτε μου όμως να παραθέσω ασχολίαστη την εξαιρετική παρέμβαση της «Μαρίκας«….{Περιγράφει με ακρίβεια το πρόβλημα που μας ταλαιπώρησε τόσο καιρό, μας έκανε να χάσουμε τόσο χρόνο και μας γέμιζε με αγωνία μπας και περάσει κανένα σχόλιο που να περιέχει κάποιο υπονοούμενο του υπονοούμενου και έχουμε πρόβλημα.}

    Ομέρ


    —————————–

    Δεκέμβριος 29, 2008 στο 4:07 μ.μ

    Μαρίκα

    Πάνο,
    το να μη μιλάει κάποιος για μια διένεξη “αόρατων” γιαυτόν προσώπων, ή από εσκεμμένη αποχή σαν στάση ζωής, στους προσωπικούς τσακωμούς παντοίων τρίτων ή από ευσυγκινησία και ευαισθησία και κυρίως αν δε δύναται, λόγω μη επαρκούς γνώσης τού θέματος, δεν είναι ένδειξη απάθειας, φοβίας ή “σταρχιδισμού”, ούτε η στάση αυτή τον καθιστά “πιόνι” τού ενός ή του άλλου.
    Αν κατάλαβα καλά, από την ένταση του ποστ, κάτι σου έκανε και πάλι ο Νοσφεράτος, Βρουκόλακας ή όπως αλλιώς έχει επιλέξει να υπογράφει -που είναι κάποιος Π.Θ, αν εννόησα, που και να το εννόησα δεν με αφορά για ποιον πρόκειται, καθώς δεν έχω και ουδεμία περιέργεια να μάθω.
    Και λοιπόν, βρε Πάνο μου; Αν έχεις εσύ μια προσωπική διαμάχη, πρέπει να έχεις ετοιμοπόλεμο και ένα στρατό επίθεσης ή άμυνας; Κι αυτή η ομάδα κρούσης πρέπει νάναι τα μέλη μιας διαδικτυακής κοινότητας, που “συνεβρέθηκαν” για να κάνουν το χαβαλέ τους και να περνάνε κάποιες ώρες χαζολογώντας για να αποφορτίσουν απ’ τα δικά τους;
    Μου φαίνεται πολύ εγωιστικό και “παιδικό” να ζητάς από τους επισκέπτες-θαμώνες τής Καλύβας να πάρουν θέση στο προσωπικό σου θέμα. Δηλαδή, δεν μπορείς να ξελασπώσεις μόνος και θες βοήθεια; Δεν το καταλαβαίνω αυτό… Είναι έξω από μένα…
    Οι διαρκείς αναφορές σου για τους “Καλυβίστες” που σεμνά και ντροπαλά σιγούν για το προσωπικό του (ξανατονίζω) θέμα, έχει καταντήσει, βρε Πάνο, μανία καταδίωξης -σαν κι αυτή που αναφέρθηκε αντιστοίχως και για τον ΠΘ. [που έτσι θάναι για να το λέτε πολλοί… αλλά, σιγά μην τρώω τα συκώτια και τη ζωή μου να τρέχω να διαβάζω σε όλα τα μπλογκάκια, το μακρύ και το κοντό τού καθενός].
    Οι διαρκείς υπογραμμίσεις σου για την αφωνία κάποιων μελών τής Καλύβας ακούγονται πλέον απειλητικές, μέχρι και προσβλητικές.
    Προσωπικά, έτσι το εκλαμβάνω πια… Και μου κάνει μεγάλη εντύπωση που κανένας από τους θαμώνες δεν είχε την ευθιξία να αναφερθεί σε αυτό…

    Η αρχή μου είναι, πρωτίστως, στις διαμάχες να κάνω πάντα μια προσπάθεια συμφιλίωσης των εμπλεκομένων, που αν πετύχει-πέτυχε! Αν αποτύχει, θα το διασκεδάσω… Θα κάτσω να απολαύσω το μαλλιοτράβηγμα -φωνάζοντας κιόλας “πάνω του, ρεεεε” !!! [σε κάθε γύρο!] μέχρι να ματώσουν, να εξαντλήθούν και να ξεφτιλιστούν…
    Το λέω και το εννοώ! [και υπάρχουν στον κύκλο μου μπόλικες μαρτυρίες «επωνύμων» -όπως συνεχώς κι αδιαλείπτως επιμένεις και τους αποκαλείς- να σου βεβαιώσουν πως κι αυτός ο τρόπος αντίδρασης φέρνει και καλά αποτελέσματα!].
    Οι “επώνυμοι” Πάνο μου, που εκτίθενται, ας ζύγιαζαν από πριν καλύτερα το σακούλι.
    Και ας είχανε γνώση πως, το πόσα απίδια βάν’ ο σάκος έχει το σχετικό του κόστος…
    Και τα προβλήματά μου έχω συνηθίσει, από τα παιδικάτα μου, να τα αντιμετωπίζω και να τα λύνω μόνη μου -κι ας τρώω το κεφάλι μου ή οποιαδήποτε χλαπάτσα.
    Θα μου πεις απ’ την άλλη, πως δεν έχω και πολλές παρτίδες με τους κοινωνικούς σας συμβιβασμούς και κατεστημένο. Άλλο θέμα αυτό…
    Έτσι είναι ο τρόπος και η στάση ζωής μου και δεν μου έχει βγει σε κακό. Μια χαρά τα κατάφερα ως τώρα… (κι ελπίζω τα επόμενα 60 που θα ζήσω, αν δεν πεθάνω από το τσιγάρο, πάλι να τα καταφέρω -και καλύτερα).
    Ναι, πράγματι, αν ο ΧΨΖ Νοσφεράτος είναι απερίγραπτα και κακόβουλα διακείμενος απέναντί σου ή κάποιος άλλος ΑΒΓ έχει καταδιωκτική μανία ή παραλήρημα μεγαλείου και ψυχοπαθητική σύγχυση, είναι ανθρωπίνως κατακριτέο, αλλά μη θες κιόλας να ασχοληθούν οι άλλοι και να “μαζέψουν υπογραφές” για τον εξοστρακισμό του… [εδώ δεν βλέπω οδηγίες και συμμετοχή υπογραφών σε βασικά και ουσιώδη θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων/δημοκρατικών ελευθεριών/πολιτικών & πολιτισμικών υποθέσεων].

    Όλα καλά μέχρι εδώ… Ο καθένας αντιδρά με το δικό του τρόπο που τον φρενάρει ή τον γκαζώνει, που τον κουρδίζει ή τον ξεχορδίζει -τον φαλτσάρει ! [αν και δεν έχω σιγουριά αν θάναι καλά για σένα, γιατί σου μιλάω πολύ προσωπικά και πιθανά να σε θίγω. Ίσως, θα έπρεπε να σου στείλω μέιλ αυτές τις σκέψεις μου…].
    Θεώρησε πάντως, πως ο χρόνος που “έχασα” για να ενημερωθώ -έστω λιγουλάκι- και να γράψω αυτό το κατεβατό, σε τιμά, γιατί ασχολήθηκα μαζί σου και σου αφιέρωσα τον προσωπικό μου -πολύτιμο- χρόνο.

    *

    ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ ΜΟΥ -ΟΜΩΣ- ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ.
    [ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΧΩ ΘΥΜΟ -ΤΩΡΑ- ΜΑΖΙ ΣΟΥ]
    Μου είναι αδιανόητο, Πάνο, που ενώ από τη μια θέλεις την υποστήριξη της διαδικτυακής πελατειακής σου σχέσης για το προσωπικό σου πρόβλημα, από την άλλη τούς τραβάς το χαλί κάτω από τα πόδια και τηρείς αιδήμονα σιγήν ή/και συντάσσεσαι στο πλευρό τού προσβλητικού, προκλητικού, αναιδή, υπερόπτη, κομπορρήμονα Αθήναιου.
    Η ευαισθησία σου και η ευθιξία σου εδώ πάνε περίπατο;!
    Δεν κατάλαβες πως αποκάλεσε τους “φίλους” σου : μαλάκες / γελοίους / αμόρφωτους / άνανδρους / αρχίδια και λοιπά κοσμητικά ;
    Και επικροτείς μετά από αυτά και λες πως έχει “αντρίκεια συμπεριφορά” ;
    Θα μας τρελάνεις βρε Πάνο;… Κωφεύεις σε αυτό προκλητικά.
    Ποιος είναι ο “ουρανόσταλτος” και ύπουλος Αθήναιος που ήρθε να διαβάλλει μια ωραία ομάδα “φίλων” και εσύ κάνεις την πάπια στα λεγόμενά του;

    Για τον “τοιούτον” περιαυτολόγο, κομπάζοντα, αμετροεπή και αισχρό Αθήναιο, δεν είδαμε από σένα κάποια αντίδραση… Να θεωρήσουμε λοιπόν οι υπόλοιποι τη σιωπή σου για επιδοκιμασία… [Αυτό μας λες με την -διαρκή- οδηγία για σύνταξη στο πλευρό ή όχι κάποιου].
    Αν “διαγράφηκε” από την Καλύβα ο Νοσφεράτος (ή και κάποιος άλλος -δεν έχω πάρει χαμπάρι…) για την προκλητική του λογοδιάρροια ή/και τους κακόβουλους υβρισμούς του σε σένα [δικαίωμά σου βεβαίως και καπέλο σου], πώς ανέχεσαι ένα ΜΗ-ΜΕΛΟΣ τής ομάδας να προσβάλλει τους “φίλους” σου, όπως μας αποκαλείς;
    Άκρα του τάφου σιωπή, παρατηρώ για το θέμα…
    Διακριτική μεταχείριση μήπως;
    Μην είν’ και ο τοιούτος αναιδής και καυχησιολόγος, κανας “επώνυμος” και πρέπει να κατεβάσουμε όλοι μας τα βρακιά μας;

    Όχι φίλε μου! Κατεβάζω το βρακί μου μόνο εκεί που επιλέγω… Γιατί μπορεί να μην έχω αντρικά “αρχίδια”, αλλά έχω γυναικεία ! (και μάλιστα σε καλή αναπαραγωγική περίοδο !!! χοχοχοοοο). Και τα τιμώ κιόλας και τα υπερασπίζομαι με τα λυσσακά μου !!!
    Και δεν ανέχομαι από κανέναν ανώνυμο ή επώνυμο ΠΟΥΣΤΗ να με προσβάλλει [κι ας ήτανε και ο…….Επίκουρος και όποιος άλλος ήθελε, αν είχε τέτοια συμπεριφορά ούτε καν αρχίδι δεν θα μπορούσα να τον αποκαλέσω… γιατί τα κανονικά αρχίδια, τα τιμώ και τα σέβομαι με το παραπάνω, μιας και είναι είδος υπό εξαφάνιση, όπως τελευταία πολύ συχνά διαπιστώνουμε…].

    *

    παπούλη,
    ενώ γνωρίζεις πως θα μπορούσα να συνταχθώ στο πλάι σου για τις προτάσεις σου, γιατί σε γνωρίζω προσωπικά και αποδέχομαι τη ματιά σου και την ευφυία σου στις κρίσεις σου -άσχετα αν σε αποκάλεσαν μέχρι και “φυτό”- αυτή τη στιγμή δεν το τολμώ, γιατί είμαι εν βρασμώ για όλα τα παραπάνω, που στα γρήγορα -είναι αλήθεια- διάβασα.
    [Αν και έχω σιγουριά πως θεωρείς τη στάση μου «πολλή αντρίκεια κι αρχιδάτη»].

    *

    Αθήναιε,
    μανάρι μου, δεν σε ξέρω, ούτε και επιθυμώ να σε μάθω, αφού δε με αφοράς σαν προσωπικότητα, αλλά σαν “αρχιδάτη γυναίκα” σε συμβουλεύω: άσε τις μπλογκότσαρκες, τον Αηγιωργισμό και τον Αριστειδισμό και πιάσε το γαμήσι. Χάνεις… Έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον αν καταφέρεις να κατανοήσεις τη λειτουργία του και την απόλαυσή του !
    Ή μήπως και το γαμήσι είναι προνόμιο μόνον των πτωχών τω πνεύματι;

    Και σου λέω -σε παραποιητικό αυτοσχεδιασμό- κι ένα τραγουδάκι -που με αφορά σαν στάση :
    Είμαι σέρτικο παιδί
    και στα μεράκια μου,
    τους μαλάκες τους κρεμάω
    στα μουστάκια μου…

    Εννόησες τι εννοώ με το υπονοούμενο ;
    Υποψιάζεσαι στάλα; Σακουλεύεσαι τζούρα;
    Λοιπόν : “Στρίβε…” (όχι με την θειϊκή έννοια …)

    ΥΓ1:
    Πάνο, όλα αυτά τα λέω με πολλή πίκρα και αγανάκτηση, αλλά προπάντων με ενδιαφέρον και “αγάπη”.
    Βρε %$%@$ μου, αμάν… Κάνε κάτι δραστικό, αν σε ενοχλεί κάποιος, σε “ζωντανή”-live εκδοχή! Μην τρέφεις αυταπάτες για “εικονικές” διαδικτυακές λύσεις.

    ΥΓ2:
    Βρε %$%@$ μου, αμάν-αμάν… Πωπω… Έχασα όλο το μεσημέρι μου, να διαβάζω και να γράφω…
    Συγγνώμη, για το κατεβατό μου και τις πιθανές ασυνταξίες, αλλά έχω βιασύνη για εργασιακά, για οικιακά και ν’ αδειάσω και βαλίτσα.
    [Δεν έμενα στη θάλασσα με τα τσίπουρα… Τι ήρθα εδώ να εκνευριστώ;]

    ΥΓ3:
    Στραβά κι μονομπαταρισμένα κλείνει το 2008…
    Ας ευχηθούμε το ‘09 να έχει λιγότερο “βογγηχτό” !

    Σας φιλώ,
    -με φιλί ρουφηχτό !!!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2008

  66. […] -”Κική VS Koκώ”… Οι συγκρ […]

    Πίνγκμπακ από -Δύο χρόνια Π&Α: Ένας “εγωκεντρικός” απολογισμός! « Πόντος και Αριστερά | 31/12/2008

  67. […] -”Κική VS Koκώ”… Οι συγκρούσεις στο μπ […]

    Πίνγκμπακ από -Ο απολογισμός του έτους « Πόντος και Αριστερά | 08/01/2010

  68. οπως εδες Ομερακοη η ιστορι επαναλαμβανεται ξανά και ξανάκαι φυσικά ως Φάρσα
    ..
    Ο Μπορχεςκαποτε ειχε γραψει την Παγκοσμια ιστορία της Ατιμιας. Πρπει να του πήρε πολύ χρόνο .. θα εφτανε ενας μηνας στην ελληνική μπλογκοσφαιρα για να γραψει την Μπλογκσφαιρική ιστορια της Προβοκατσιας , του πουλαμε φυκια για μεταξωτές κορδελες ,τουκαι απο Ζιζεκ ξερουμε ταχα , του κανουμε τον μαγκα ιντερνετικώς και δινουμε και ονοματα αμα λάχει να πουμε …

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 08/09/2010

  69. ε τωρα ξαναειδα αυτο το
    Τι σημαίνει το

    “αν δεν ξεπερνά βεβαια καποια ορια συκοφαντιας ε;”

    ρε αρ….δι;
    και ξερεις κατι ..ααποκει μαλλον θα εμαθε και ο αλλος να κανει τον ..μαγκα λεγοντας διαρκώς.. αρχίδι..
    τεσπα
    Στ αρ…..ια μας

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 08/09/2010

  70. Γειά σου ρε ξάδερφε…
    Μην ασχολείσαι με τα τίποτα…αστα στο τίποτα..
    Μην χολοσκάς..
    Άντε στην πραγματική ζωή
    Αντε στου Προκρούστη το κονάκι
    να πούμε κανα έμμετρο να ρθούμε στο μεράκι..
    ωφ ωφ.. αντε… να σου χαρίσω κι ενα τραγουδάκι θυμάμαι οτι σε άρεσε..

    mumul

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 08/09/2010

  71. Ante(quem )

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 08/09/2010

  72. (την οποία έπρεπε από πολύ πιο πριν να είχα διακρίνει, όταν έβλεπα εκείνα τα “συγκινητικά” μελό άρθρα για το… δράμα του Μελιγαλά).

    Σχόλιο από Γιώργος | 08/09/2010

  73. δεν αρμόζει στην αξιοπρέπεια και στο ήθος μου να συνδέεται το όνομά μου με τον εν λόγω ιστολόγο και το ιστολόγιό του.

    έτσι είπε. Αλλά τοσον καιρό άρμοζε.Η πλάκα ειναι οτι το ιδιο αυτό άτομο που ανακάλυψε τωρα την αξιοπρέπεια του και οτι οι ταγματασφαλίτες ησαν ταγματασφαλίτες τοσον καιρό οχι μόνο συμμετείχε εκεί αλλά και κατήγγειλε κιόλας οσους προ πολλού ειχαν επισημάνει αυτά που τώρα καταγγέλει ως…συκοφάντες.

    Σχόλιο από Γιώργος | 08/09/2010

  74. κι εγώ ξαδελφε σου αφιερωνω αυτο απο την αδικοσφαγμένη(για να ικανοποιηθει ο ετσι) Χελιδωνα (μ-λ)

    http://luciferidis.wordpress.com/2008/09/30/%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B1/

    Σχόλιο από Nοσφερατος | 08/09/2010

  75. «Γιώργο»

    δε θέλουμε εδώ συνέχεια της όποιας κόντρας!

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 09/09/2010

  76. Ομερ δεν καταλαβα τι εννοει αυτος ο Γιωργος και μαλλον δικαιωμα σου να μη θελετε συνεχεια της οποιας κοντρας στην οποια αυτο αναφερεται .
    Ομως η δική μου απορια ειναι αν δεν θελετε συνεχεια οποιας κοντρας γιατι ξυνετε την πληγη της παλιας δικής μου κοντρας κανοντας πινγκ αυτου του ποστ σε νεες κοντρες; Αυτής της Λερναιας Υδρας; Δεν καταλαβαινεις οτι ετσι αναζωπυρωνεις την φωτιά;

    Φυσικά μια που η πληγη εχει πια κακοφορμίσει και εξαπλώνεται θα γινει εγχειριση . Οριστικά .

    Σχόλιο από Νοσφερατος | 09/09/2010

  77. Nosferate,

    den theloume na synehistei, oute kai na syndethei me yparkta prosopa. kai ena epimaho link mas, to katargisame!

    Omer

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 09/09/2010

  78. ping γιατι κανατε τοτε;

    Σχόλιο από Noσφερατος | 09/09/2010

  79. Εμείς δεν κάναμε ping. Μόνο του έγινε επειδή γράψαμε τη διεύθυνση στο τέλος της ανάρτησης για τους δικούς μας αναγνώστες, αλλά και για μας για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα του τρόπου που εμφανίζεται μια διαφωνία στο διαδίκτυο, όπως πολύ σωστά αναλύθηκε σ’ άλλα ποστ:

    https://pontosandaristera.wordpress.com/2008/09/14/14-9-2008/

    https://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/17/15-2-2008/

    Ομέρ

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 09/09/2010

  80. παρολα αυτά – εστω και καταλάθος-θα επερεπε να καταλάβετε -οτ -οπως π.χ ο Μ -π δεν θελει να βλεπινα ξυνονται παλιες πληγές ετσι κι εγώ και πολύπερισσοτερο μιας και τωρα τελευταια παραγινε το κακό καιη αποθρασυνση .Ολοι καιολα εχουν τα ορια τους .

    Σχόλιο από Noσφερατος | 09/09/2010


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: