Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-ΓΙΑΤΙ Ο ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟΣ;;;;

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ (πιθανότατα) m@l@ΚeΣ!!!!

 

dsc02626.jpgdsc02628.jpgΗ 13η Ιουνίου είναι μια άγνωστη Ημέρα Μνήμης για τις σταλινικές διώξεις κατά των Ελλήνων και των υπόλοιπων μειονοτήτων από το σταλινισμό μετά το ‘37 στην ΕΣΣΔ.

                                                                                  

Καθιερώθηκε πριν από οκτώ περίπου χρόνια ομόφωνα από το 4ο Παγκόσμιο Ποντιακό Συνέδριο που έγινε στη Θεσσαλονίκη. 

imgp0038.JPG

Με αφορμή λοιπόν την επέτειο αυτή, σχεφτήκαμε ως παρέα του Π&Α μαζί μ’ ένα σημαντικό ιστολόγιο της Θεσσαλονίkης, να συνεργαστούμε με μια Ομοσπονδία “Παλιννοστούντων”, μ’ ενα ποντιακό ραδιόφωνο (μεγάλης ακροαματικότητας στο συγκεκριμένο χώρο), μ’ έναν περιφερειακό δήμο της Θεσσαλονίκης και να διοργανώσουμε ένα συμπόσιο αποτίμησης του σταλινισμού, τόσο όσον αφορά τις επιπτώσεις του στο κομμουνιστικό κίνημα (διεθνώς και ελλαδικά), όσο και στις ελληνικές κοινότητες της πρώην ΕΣΣΔ. Σημειωτέον, η κριτική στο σταλινισμό υπήρξε ενδοαριστερή πολιτική κατάκτηση και ουχί απόρροια του παραδοσιακού αντικομμουνισμού της Δεξιάς κ.λπ.

imgp0038.JPG

Στόχος αυτής της εκδήλωσης θα ήταν να δημιουργηθούν ουσιαστικές γέφυρες μεταξύ κοινωνικών ομάδων και πολιτικών χώρων που έχουν σχετικούς προβληματισμούς. (Στη Θεσσαλονίκη ήδη κατοικούν χιλιάδες “παλιννοστούντες” που προέρχονται από τον σοβιετικό ελληνισμό και η δικιά τους ιδιαίτερη πορεία ταυτίζεται με όλες τις φάσεις του σοβιετικού πειράματος. Στη Αθήνα οι ομάδες αυτές έχουν παλαιότερη παρουσία, που ξεκινά κυρίως από το ‘65). Και ενώ η οργανωτική ομάδα συγκροτήθηκε χωρίς προβλήματα και δισταγμούς, το πρόβλημα προέκυψε από την (ακατανόητη) αμηχανία -που οδήγησε σε απροθυμία- προσώπων που προέρχονται από την αντισταλινική Αριστερά και έχουν άποψη επί του θέματος, να πάρουν μέρος σ’ αυτήν.

imgp0038.JPG

Έτσι, οδηγηθήκαμε στο δίλημμα ή να το κάνουμε για άλλη μια φορά εντός του ποντιακού χώρου (τέτοιες εκδηλώσεις γίνονται από το ‘88) ή να το αναβάλλουμε για το Φθινόπωρο. Επιλέξαμε τη δεύτερη λύση!

imgp0038.JPG

Ευτυχώς μέχρι σήμερα οι “εθνολαϊκιστές” και οι παραδοσιακοί αντικομμουνιστές δεν έχουν αντιληφθεί την ευκαιρία αυτή.

Να καλύψουν δηλαδή οι ίδιοι το κενό που αδυνατεί να καλύψει μια ανίκανη Αριστερά.

imgp0038.JPG

Advertisements

24/06/2007 - Posted by | -Nεοελληνικός ανορθολογισμός

80 Σχόλια »

  1. ΟΚ, τα λέμε το Σεπτέμβρη…

    Σχόλιο από Πάνος | 13/06/2007

  2. Μάλλον ήρθε η ώρα για ένα ανέκδοτο:
    ———————————–

    Μια φορά και ένα καιρό ήταν ένα παιδάκι και ήθελε να αγοράσει ένα παπαγάλο που μιλάει . Πάει λοιπόν στα μαγαζιά, βλέπει σε μια βιτρίνα ένα παπαγάλο που μιλάει, μπαίνει μέσα και ρωτάει πόσο κάνει ο παπαγάλος .

    – 200.000, του λέει ο πωλητής .

    – 200.000, του λέει το παιδάκι , είναι πάρα πολλά λεφτά , δεν έχω τόσα .

    Φεύγει στεναχωρημένο , σταματάει σε μία άλλη βιτρίνα με παπαγάλο,
    μπαίνει μέσα και ρωτάει πόσο κάνει ο παπαγάλος .

    – 100.000 του λέει ο πωλητής .

    – Πολλά λεφτά , του λέει το παιδάκι , και φεύγει καταστεναχωρημένο .

    Καθώς πήγαινε σπίτι του περνάει από ένα μπουρδέλο. Ακούει από το παράθυρο κάποιος να τον φωνάζει, γυρνάει και βλέπει με έκπληξη ότι ήταν ένας παπαγάλος !

    Μπαίνει μέσα λοιπόν στο μπουρδέλο και ρωτάει τη τσατσά :

    – Τον παπαγάλο που έχετε στο παράθυρο , τον πουλάτε ;

    – Τον πουλάμε του λέει η τσατσά .

    – Πόσο ;

    – 30.000 του απαντάει η τσατσά .

    – Θα τον πάρω λέει χαρούμενα το παιδάκι .

    – Πρέπει να σε ειδοποιήσω για κάτι του λέει η τσατσά. Επειδή μεγάλωσε στο μπουρδέλο, είναι λίγο βρομόστομος, βρίζει .

    – Δεν πειράζει λέει το παιδάκι , παίρνει τον παπαγάλο και πάει χαρούμενο σπίτι του .

    Μόλις έφτασε στο σπίτι του , ακούει τον παπαγάλο να λέει :

    – ΧΜΜΜ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ …

    Μόλις έρχεται στο σπίτι η μητέρα του παιδιού , τη βλέπει ο παπαγάλος και λέει :

    – ΧΜΜΜ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΤΣΑΤΣΑ …

    Το παιδάκι είχε αρχίσει να στεναχωριέται που έβριζε ο παπαγάλος, αλλά λέει δεν πειράζει σιγά -σιγά θα σταματήσει. Μετά από λίγο έρχονται στο σπίτι οι αδελφές του παιδιού. Τις βλέπει ο παπαγάλος και λέει :

    – ΧΜΜΜ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ….

    Μετά από λίγο έρχεται σπίτι ο μεγάλος αδελφός της οικογένειας. Τον βλέπει ο παπαγάλος και λέει :

    – ΧΜΜΜ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ….

    Το παιδάκι ήταν σε δύσκολη θέση πια , η μητέρα του είπε να τον πάει πίσω γιατί δεν θα σταμάταγε να βρίζει …

    Το βράδυ ποια έρχεται και ο πατέρας κουρασμένος από τη δουλειά, τον βλέπει ο παπαγάλος, και λέει :

    – ΧΜΜΜ ….ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ , ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΤΣΑΤΣΑ , ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΝΤΑΒΑΤΖΗ , ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ , ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ !!!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 18/06/2007

  3. ε να, θα ηθελα να μου επιτρεψεις να καταθέσω εδώ τις τελευταιες μου επιθυμιες……….

    Οι Τελευταιες επιθυμίες

    Στον Νικ που πρώτος μου έδειξε την συμπάθεια του, τα στιχάκια μου στην Χελιδόνα (παλαια) , καθώς και όλες μου τις σημειωσεις(φιλοσοφικές ,οικονομολογικές , Καλυβολογικές)

    Στον Ασμόδαιο που στενοχωρέθηκε την προτροπή : Μη στενοχωριέσαι
    Ασμόδαιε ,

    … Στον Ομαντεον τις ευχές μου να πολλαπλασιάσει επ’ απειρον τους εαυτούς του (και , αν μπορεί , ας κρατήσει και έναν σταθερό…) να βρει την μεγάλη Λευκή Θεά και να συγγράψει το Μεγα Υπερκειμενικό Διαγαλαξιακό Λεξικό.

    … Στον Θειο Ισίδωρα αφήνω την Σκουπίτσα , την κενή πλέον έδρα φιλοσοφικών ερευνών ας την δωσει στον Ασμοδαιο σε μερικά χρόνια , τις μελέτες μου περί σεξουαλικής συμπεριφοράς και τα τερατολικά ποιηματα στη Νεα Χελιδονα

    Στη Σκουπίτσα τον Θειο Ισιδωρα και τις ευχές για βιον ανθόσπαρτο και πιο ξεκούραστο αφού θα εχει πλέον να μαγειρεύει για ένα μόνο άτομο …

    Στην Αγαπητή Πίξυ όλα μου τα αρχεία…

    Στον Δεξιο τις ευχές μου ο καθαρότατος λόγος που τον χαρακτηρίζει να γινει επιτέλους και ο επίσημος λόγος της Ν Δ

    Στον Βαγγέλακα το Λεξικό ορθότατου τονισμού (κάπου είναι μεσ’ τα σχολια μου

    Στον Σχολιαστή τον Γκαπ .( Πρόσεχε τον σε παρακαλώ γιατί είναι και πολύ εύθραυστος )

    Στον Βιοαννη τον Πανο (για να πίνουνε τα Σκωτια τους)

    Στον Πανο την Καλύβα του (ετσι κι αλλιώς Δικιά του είναι ) για να την κανει ότι ακριβώς Γουσταρει

    Και στον Πόντο και Αριστερά ολα τα σχετικά με εθνολαϊκισμό, εθνικισμό, Ποντίους και Αριστερους και δεν συμμαζευεται… Επειδή ειστε πολλοι παρακαλώ να μην σκοτωθειτε κατα την μοιρασια …να τα μοιρασετε σε ισα μεριδια

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 30/06/2007

  4. Νοσφεράτε,

    τα είδα και λυπήθηκα.

    Ελπίζω να συζητήσουμε, τελείως σοβαρά, αυτή τη βδομάδα το κείμενο του Πέτρου Θεοδωρίδη για τον εθνολαϊκσμό γιατί θέτει πολλά ζητήματα για θέματα που χρήζουν πολλών αναγνώσεων και, δυστυχώς, παραγίνονται επίκαιρα!

    Ευχαριστούμε πάντως για την κληρονομιά που μας άφησες.

    Είναι πολύτιμη… μας επιτρέπει να δούμε τα πράγματα με άλλο μάτι και να πιστέψουμε ακόμα περισσότερο στο στόχο μας: Να χτίσουμε γέφυρες επικοινωνίας!

    Νάσαι σίγουρος ότι την κληρονομιά σου θα την τιμήσουμε και ως πρώτο βήμα την κηρύσσουμε νυν και αεί «συλλογικό αγαθό».

    μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 30/06/2007

  5. Μ-Π ευχαριστώ.. Και επειδή οπως καταλαβαινεις οι πιο πάνω επιθυμίες ,αποτελούν και εκδήλωση συμπαθειας και εκτιμησης
    -και επειδή επίσης πιστευω οτι μπορείς να εκτιμήσεις αξιολογους ανθρωπους περα απο τις προσκαιρες διαφορες πολιτικών και αλλων απόψεων …
    ..και επειδή επισης κατα την παραμονή μου στην Μπλογκόσφαιρα και στην Καλύβα (περα απο την μοχθηρία και την απιστευτη βλακεια και θρασος ορισμένων) συναντησα και ανθρωπους- περσόνες, με εξυπνάδα, χιουμορ ,μερακι και αλήθεια
    – Θα ηθελα απο εδώ να δειξω και την εκτιμηση μου προς τους ,Π2 , Αλκιβιαδη , Σουί, Παπουλη , αλλους που ξεχνω αυτή την στιγμή
    – Και φυσικά στον Μουμουλ (και …αντε και στον Μ-π) 🙂

    – και, μιας και στη ζωή τιποτα δεν παει χαμένο
    στο επανιδειν …

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 01/07/2007

  6. Αγαπητέ Νόσφυ
    Δεν γνωρίζω τι μεσολάβησε , από τα φαινόμενα στην μπλογκόσφαιρα όμως,τα περί ΚΑΚ δεν φαίνονται ικανά από μόνα τους να προκαλέσουν μια τέτοια ρήξη.
    Εικάζω ότι και άλλα μεσολαβούν, αναφαίρετο όμως δικαίωμα του καθενός και εσού και του καλυβάρχη «τα εν οίκω μη εν δήμω».
    Αν θυμάσαι τα λεχθέντα περί «ζωγραφικής» από εμένα σε μια ιστοκουβέντα στην καλύβα, μάλλον κοντά στην δική σου περί ΚΑΚ προσέγγιση βρίσκομαι. Η αλήθεια είναι ότι εκ πρώτης όψεως ολίγον «παλαιομοδίτικη» ομοιάζει. Κάποιοι ίσως πουν «συναισθηματικά κατάλοιπα» του παρελθόντος, πιστεύω όμως ότι ΚΑΙ σήμερα έχουν την αξία τους.
    Σχετικά με την μοιρασιά της κληρονομιάς θα την κάνουμε με τον παραδοσιακό ποντιακό τρόπο 🙂 Οικογενειακό συμβούλιο όπου ο λόγος της μάνας κυριαρχεί. Μην ψάχνεις όμως για ρόλους 🙂
    Επίσης παραδοσιακή ,όποτε την επιθυμήσεις,θα είναι και η φιλοξενία στο παρόν ιστολόγιο (Εύξεινον καθότι), το οποίο όμως δεν ξέρω αν καλύπτει τα «στάνταρτς ακροαματικότητας» που έως τώρα έχεις συνηθίσει :).

    Άϊντε να φτάσουμε να λέμε και
    «.. τ’ονειρό σου ανασταίνω και το κάθε σου γιατί..».
    Στο επανιδείν

    mumul

    Σχόλιο από mumul | 02/07/2007

  7. Φιλε mumul
    …Συζητουσα τις προάλλες με κατι φιλους ,καλά παιδια πολύ Σταλινικούς. Η κουβεντα ηταν για τις Δικες της Μοσχας…
    Αφου βεβαια επανέλαβαν ολα τα γνωστα επιχειρηματα (οτι καλώς εκετελεσθηκαν οι Αντισταλινικοί και Ομολόγησαν και ηταν ολοι τους προδοτες και δεξιοι και πράκτορες του Χιτλερ) βλεποντας οτι δεν μπορουσαν να με πείσουν …μου πέταξαν και το εσχατο συντριπτικό επιχείρημα :
    – Δεν μου λες , ανα ειχαν κατι να πουν(οι Αντισταλινικοί) γιατί δεν υπερασπίσθηκαν τον εαυτό τους; γιατί δεν αφησαν ενα …εστω ενα γραπτο ντοκουμέντο που να αφήνει να φανεί η δική τους μαρτυρια, η δική τους αποψη;
    Ξερεις γυρισα στο σπίτι προβληματισμένος … Αλήθεια , Γιατί; Γιατί δεν εχουμε απο εκείνη την περιοδο του 30 στην Σ. Ε μια μαρτυρια της χαμενης (εκτελεσμενης ) πλευράς και αντιθετα εχουμε την σωρό βρισιων για τα ΄΄σκουλικια» τους»πρακτορες του εχθρου» κ.λ.π που αναπαρηγαγε η επίσημη Ιστορια του ΚΚΣΕ (μπολσεβικων;)

    ……
    …….
    ……….

    Στο Επανιδειν Μουμουλ (ειπαμε μη σκοτωθείτε ε! 🙂

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  8. Νοσφεράτου,

    ας φύγουμε από τον μικρόκοσμο των μπλογκς….

    Γράφεις: «Ξερεις γυρισα στο σπίτι προβληματισμένος … Αλήθεια , Γιατί; Γιατί δεν εχουμε απο εκείνη την περιοδο του 30 στην Σ. Ε μια μαρτυρια της χαμενης (εκτελεσμενης ) πλευράς και αντιθετα εχουμε την σωρό βρισιων για τα ΄΄σκουλικια” τους”πρακτορες του εχθρου” κ.λ.π που αναπαρηγαγε η επίσημη Ιστορια του ΚΚΣΕ (μπολσεβικων;)»

    Νομίζω ότι τις απαντήσεις τις έδωσαν η Λούξεμπουργκ και ο Κροπότκιν πολύ νωρίς. Όταν αντιλήφθηκαν ότι το μονοκομματικό μοντέλο ήταν αδιέξοδο.

    Στο κείμενο που φιλοξενούμε για τον «Πόντο και Αριστερά«, υπαρχει η παρακάτω παράγραφος που νομίζω ότι απαντά στο γιατί που θέτεις:
    «…Η γραμμή του Λένιν είχε επιβληθεί βιαίως επί της Αριστεράς των μπολσεβίκων και του υπόλοιπου επαναστατικού κινήματος. Χαρακτηριστική είναι η πρώιμη πραξικοπηματική επιβολή του Λένιν επί της αριστεράς της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματός του -καθώς και όλης της Αριστεράς συμπεριλαμβανομένων των αναρχικών που υποστήριζαν τη συνέχιση και τη μετατροπή του πολέμου σε επαναστατικό- που θα οδηγήσει στη μειοδοτική Συνθήκη του Μπρεστ Λιτόφσκ. Λίγο καιρό μετά θα κατασταλεί βιαίως το αυθεντικό κίνημα των ναυτών της Κροστάνδης και θα επιβληθεί το μονοκομματικό καθεστώς. Εκεί θα τελειώσει η δημοκρατία των Σοβιέτ. Εγκαίρως η Ρόζα Λούξεμπουργκ διέγνωσε «τον υπερσυγκεντρωτισμό», που μοιάζει με το «στείρο πνεύμα του νυχτοφύλακα» και διαπίστωσε: «…Υπάρχει στο βάθος μια κυβέρνηση κλίκας, μια δικτατορία είναι αλήθεια… η δικτατορία μιας χούφτας πολιτικών.»

    Σχόλιο από Μ-π | 02/07/2007

  9. Να κι ενα βιβλιο για το οποίο θα αξιζε ο κόπος να γινει συζητηση …και ισως και ποστ
    http://www.andriotakis.gr/.

    Αντε πάλι τα ιδια …φτανει

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  10. «… Αυτά μου φαινονται πολύ πιο γονιμα πεδια συζητησης από την φυγή προς τις αρχες του 20 αιώνα (που επίσης βεβαια ειναι σημαντικά ) για να καταλάβουμε το παρόν και το μελλον…»

    Σίγουρα έχουν ενδιαφέρον και άρχισαν ήδη να συζητιούνται… Και σίγουρα οι κοινωνιολόγοι έχουν ανασκουμπωθεί. Oμως το φαινόμενο είναι ακόμα σε εξέλιξη. Εμείς οι ιστορικοί θα το μελετήσουμε αργότερα!!!

    Προς το παρόν ας αρκεστούμε στις ανερμήνευτες σελίδες του πρόσφατου παρελθόντος και ας αντιμετωπίσουμε τις ορατές και πραγματωμένες απειλές στην καθημερινότητά μας… όπως θίγει με τον τρόπο του ο Θεοδωρίδης στο ποστ για τον εθνολαϊκισμό, καθώς και την αυθαιρεσία της εξουσία όταν κατατίθενται ερμηνείες επί των ιστορικών γεγονότων που αμφισβητούν την καθεστωτική λογική, όπως έγινε στην Κρήτη με την περίπτωση της Καλλιόπης Μαθιουδάκη.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 02/07/2007

  11. Νοσφεράτου,

    δεν σχολίασες την εικονογράφηση στον εθνολαϊκισμό!!!!!!

    Την πετύχαμε;

    Τα υπονοούμενα, υπονοήθηκαν;

    Άσε τη Ρίτσα
    και πιάσε τη ΠΠΣΠίτσα

    (όπως ξέρεις, με την κατασκευή ποιήματος είχαμε παλαιόθεν ένα πρόβλημα!)

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 02/07/2007

  12. Ασε καλυτερα ..θυμιζει κομικ (και την »μακεδονία΄΄-τον χαρτη )μάλλον βγαλτην ως ασχετη..

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  13. Ο χάρτης μπήκε για να δηλώσει τη μεγάλη αλλαγή μετά το ’91, 60 χιλμ. βόρεια της Θεσσαλονίκης.

    Η εμφάνιση ενός σλαβομακεδονικού επιθετικού εθνικισμού και η διαμόρφωση μιας αλυτρωτικής ιδεολογίας ως Μεγάλη Ιδέα στο νέο έθνος-κράτος (άσχετα από το υπαρκτό ζήτηματα του σεβασμού της ταυτότητας των Σλαβομακεδόνων ή των βουλγαρογενών της Ελλάδας) δεν ενίσχυσε τις εθνικιστικές φωνές στην Ελλάδα και δεν ευνόησε την εμφάνιση ενός εκτεταμένου αμυντικού εθνικισμού;

    Η φαντασίωση του τάφου, πώς σου φάνηκε;

    Έφαγα τον κόσμο να βρω κάτι, που πίστευα ότι θα έκφραζε το (σαρκαστικό) πνεύμα του Θεοδωρίδη!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 02/07/2007

  14. Τροτσκενάτου…

    μου φαίνεται καλύτερο!!!!!!!!!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 02/07/2007

  15. Μπ τα αστεια σου ειναι μια οαση δροσιας μεσα στη Ζεστη (Μπρρ)
    … Και τωρα τι θα κανουμε που”Ο καιρός της τζάμπα μπουρδολογίας / χυδαιολογίας παρήλθε ανεπιστρεπτί”
    ε; μου λές;
    ε καιρός να σοβαρευτουμε(αλλά που να μας αφήσει ο Πόντος με τις μπουρδολογιες του)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  16. «… Και τωρα τι θα κανουμε…..»

    Επέστρεψε εκεί που ανήκεις.
    Στον εθνολαϊκισμό!!!!

    Καλό, ε!

    Μ-π

    Υ.Γ.
    και να φαναστείς ότι περιμένω τον «μουμούλ» και τον «Ομέρ», οι οποίοι άργησαν απελπιστικά

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 02/07/2007

  17. Μ-π = Μπούρδο- πόντιος

    (αντε να δουμε πότε θα τα παρεις κι εσύ ,παιρνοντας τα,
    κ υ ρ ι ο λ ε κ τ ι κ ά

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  18. Και δεν μου λες , Μ-π ,(μιας και με επιασε μια ακατασχετη ταση να μπουρδολοσησω αν και ο καιρός της τζάμπα μπουρδολογίας παρήλθε ανεπιστρεπτί.
    Γιατί οταν διηγιομουνα την ( ιερή )ιστορια της Τετας
    εβγαλες εκεινο το Ουφφ!

    http://panosz.wordpress.com/2007/03/01/helidona/#comment-12805

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  19. Που να θυμάμαι τώρα το ιστορικό πλαίσιο εκείνης της εποχής!!!

    Πάντως τίποτα δεν γράφτηκε στην τύχη! Άσε τους ιστορικούς να το ψάξουν.

    Με σένα δεν πρόκειται «να τα πάρω» πια. Περάσαμε τόσες φάσεις συγκρούσεις κ.λπ. -ελπίζω να τις κατάλαβες- που στο τσακ κόντεψα να μη σου ξαναμιλήσω. Αλλά τελικά κάποιοι παλιοί κοινοί θεοί δεν το επέτρεψαν!

    Μ-π

    ελπίζω να εμφανιστεί και ο έτερος «μ-π» (μαρξιστής-πεσιμιστής)

    Νομίζω ότι η παρέα του Π&Α θέλει καλύτερη οργάνωση!!!!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 02/07/2007

  20. δεν απανταει (ε μαλλον θα τα πηρε κυριολεκτικά και ο Μ-π)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  21. «Περάσαμε τόσες φάσεις σύγκρουσεις κ.λπ. -ελπίζω να τις κατάλαβες- που στο τσακ κόντεψα να μη σου ξαναμιλήσω…»

    Δεν καταλαβα και δεν καταλαβαινω ποτε τίποτε …και κυριολεκτώ ..:)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  22. Καλύτερα!

    Και ‘γω τάχω ξεχάσει…..

    Να φανταστείς ότι έχω αρχίσει να συμπαθώ και τον Βιωάννη και τον Ομαδεώνα!!!

    Για τον Βασιλάκη μη μου πεις κουβέντα….
    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 02/07/2007

  23. E ναι …αυτό ηταν το ωραιο με την Καλύβα …ή μαλλον με την Χελιδονα κ.λ.π .. Α

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  24. Σιγά παίδες….

    σε λίγο θα κλάψουμε όλοι, έτσι όπως σας κατάκλυσαν οι αναμνήσεις.
    Σαν γερόντια του ισπανικού εμφυλίου κάνετε!

    Σχόλιο από νεκρόφιλος κομμουνιστής | 02/07/2007

  25. Το οτι, δηλαδή, οι ανθρωποι δεν Ειναι οι απόψεις τους ή οι πεποιθησεις τους ( οι οποιες στο κατω κατω αλλαζουν)
    Αλλα κυριως ειναι η σχεση…η διαλεκτική του διαλόγου ..που βεβαια εμπεριεχει και συγκρουσεις.

    Στις οποιες ομως δεν εμμενουμε..προχωράμε παραπέρα

    [κι αυτό ονομαζεται η στρατηγική του Δελφινιου

    ..σε αντιθεση με την στρατηγική του Καρχαρια (που εμμενει στο να καταβροχθισει οτι ειναι Διαφορετικό) η του Κυπρίνου (που εμμενει στην υποχωρηση. και στη φυγή ..)

    Το δελφινι ανταποδίδει προθυμα το καθε χτυπημα.

    .. Αλλά δεν εμμενει στην συγκρουση ..

    Απολαμβανει και την συνυπαρξη και την χαρα του παιχνιδιου..

    Το προβλημα του Δελφινιου ειναι οτι οι Μεν Καρχαριες νομίζουν οτι ειναι κυπρινος και πάνε να τον Καταβροχθισουν
    …οι δε Κυπρινοι νομιζουν οτι ειναι καρχαριας…(ή καρχαρίνι κ.λ.π)

    Ε στην χελιδόνα και σε αλλα ποστ της Καλύβας μας δοθηκε η δυνατότητα να αναδειξουμε και αλλες πλευρες επικοινωνιας…

    …αλλά αυτά παρηλθαν Α ν ε π ι σ τ ρ ε π τ ι!!

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  26. Κι ετσι σιγά σιγά ερχονται κι εδώ ,πάλι, τα φαντασματα , τα ζομπι ,οι αυτοχθονες του αλλου κόσμου … 🙂

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 02/07/2007

  27. Ζήτω η «στρατηγική του δελφινιού»……

    Π&Α

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 03/07/2007

  28. Αν εννοείς την ταπεινότητά μου Νοσφεράτε, εγώ και οι όμοιοι μου είμαστε παντού.

    Σχόλιο από νεκρόφιλος κομμουνιστής | 03/07/2007

  29. Μπήκε η 3η του Ιούλη. Ώρα για ύπνο.

    Καληνύχτα και χαλαρά!

    Μ-π

    Υ.Γ.

    Άϊντε «νεκρόφιλε…» και συ για ύπνο.
    Και όχι τον αιώνιο, εεεε!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 03/07/2007

  30. @Πόντε το είδα και το δευτερο σχολιο …ε μάλλον Φιρί φιρί το πάς!
    🙂
    νεκρόφιλε κ.λ.π Το ξερω…ειναι πασιγνωστο .

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 03/07/2007

  31. Καληνύστα….

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 03/07/2007

  32. Οκ

    Σχόλιο από νεκρόφιλος κομμουνιστής | 03/07/2007

  33. Πόντε και Αρ γραφεις : »Η εμφάνιση ενός σλαβομακεδονικού επιΗ εμφάνιση ενός σλαβομακεδονικού επιθετικού εθνικισμού και η διαμόρφωση μιας αλυτρωτικής ιδεολογίας ως Μεγάλη Ιδέα στο νέο έθνος-κράτος (άσχετα από το υπαρκτό ζήτηματα του σεβασμού της ταυτότητας των Σλαβομακεδόνων ή των βουλγαρογενών της Ελλάδας) δεν ενίσχυσε τις εθνικιστικές φωνές στην Ελλάδα και δεν ευνόησε την εμφάνιση ενός εκτεταμένου αμυντικού εθνικισμού;»

    Ε !αυτό ειναι μια ολοκληρη συζητηση ..που εχει γινει αρκετες φορες νομιζω ..π.χ δες
    http://panosz.wordpress.com/2007/06/25/gap/#comment-15860

    Αλλά και πέρα απο αυτό φαντασου : ερχεται ενας μπομπιρας πέντε- δεκα χρονών και σα απειλεί και σε βριζει π.χ θα σου δειξω εγώ, και μουχεις πάρει την περιουσια κ.λ.π. ι.λ.π. .. Μαλλον εχεις δυο΄(ή και παραπάνω επιλογές)
    Η μια ειναι να χαμογελασεις και να φύγεις..
    … Η αλλη ειναι να κανεις σαν Υστερικός ( να φωνάζεις με απειλει,να τσιριζεις κ.λ.π )

    (και μάλλον υπαρχει και τριτη και τεταρτη , αν βλεπεις οτι ο μικρός το παρακάνει: Να τον κοιτάξεις σοβαρα , να του πεις παιδακι μου γιατί τα λες αυτά και Τι φοβασαι πραγματικά ,με δυο λόγια να τον καθησυχασεις
    …διοτι Εσυ εισαι ο Ωριμος ενηλικας (που θα πρεπε να συμπεριφερθεις ωριμα και ψυχραιμα) και οχι το μικρό παιδί που μπορεί, εκείνη την εποχή, να νιωθει ανασφάλεια επειδή γινεται πόλεμος στο σπίτι του και του λειπει ο μπαμπας του και ,ψαχνει να βρει την ταυτότητα του και μπορεί, πίσω απο την φαινομενική του ανησυχία και επιθετικότητα ,να προσπαθεί (αδεξια και μεσω αυτής ) να βρει προστασία και να νιωσει αυτό οτι δεν απειλειται , σε εναν ωριμο ενηλικα της γειτονιας…

    .. Δυστυχώς ομως, οπως ελεγα πιο πρίν στον Ασμοδαιο πολλές φορες οι ωριμοι ενηλικες συμπεριφερονται σαν μικρά παιδια

    Υ.Γ παρεπιπτόντως ειδα και την απαντηση της κ Ρίτσας στο τελευταιο σου σχολιο … 🙂

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 03/07/2007

  34. Oι παρατηρήσεις σου για το σλαβομακεδονικό κράτος είναι γενικά σωστές.

    Όμως απαιτούν ψυχραιμία και νηφαλιότητα!

    Στοιχεία που έλειπαν εκείνη την εποχή της κατάρρευσης του παλιού «υπαρκτού» σοσιαλισμού από παντού. Ο κόσμος μας, και ο βαλκανικός μας μικροχώρος, βρισκόταν σε μια πρωτοφανή κατάσταση:

    Κατέρρεε ένας ολόκληρος κόσμος και στη θέση του δημιουργούνταν εθνικά κράτη πραδοσιακού τύπου.

    Δηλαδή τη στιγμή που η Δύση περνούσε σε ένα άλλο στάδιο ιστορικής ανάπτυξης (και μαζί της και η Ελλάς, έστω αργά και άτολμα), ο κόσμος του «υπαρκτού» έμπαινε στη φάση του έθνους-κράτους.

    Σε μια εποχή που οι βασικές δυνάμεις του ιμπεριαλισμού χρησιμοποιούσαν τις νέες ασταθείς χώρες και τις αντιθέσεις που υπήρχαν, με τρόπο ώστε ο γεωπολιτικός χάρτης της επόμενης μέρας να είναι συμβατός με τα συμφέροντά τους….

    Και όλα αυτά μόλις 60 χλμ. από τη Θεσσαλονίκη, που μόλις 70 χρόνια πριν είχε ζήσει την Ανταλλαγή των πληθυσμών και μόλις 30 τη ναζιστική κατοχή, την Αντίσταση και το εβραϊκό Ολοκαύτωμα.

    Είναι αδύνατον όλα αυτά να μην προκαλούσαν τον τρόμο στους (ελληνο)Μακεδόνες!

    Μ-π

    ——

    Νοσφεράτε

    νομίζω ότι πρέπει τα τελευταία σχόλια να τα μεταφέρω στο φυσικό τους χώρο, στο ποστ για τον εθνολαϊκισμό!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 03/07/2007

  35. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ

    «Φανατικός blogger και «κάτοικος» του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου «second life», o υπουργός εξωτερικών της Σουηδίας Carl Bildt κινδυνεύει να βρεθεί ενώπιον της Δικαιοσύνης, λόγω της ανοχής του σε σχόλια εναντίον των Παλαιστινίων τα οποία φιλοξενούσε στο blog του.

    Ο σουηδικός νόμος είναι ιδιαίτερα αυστηρός όσον αφορά το περιεχόμενο των ιστοσελίδων και των blogs, ευελπιστώντας ότι με τον τρόπο αυτό θα διατηρηθεί η ηθική μέσα στον αχανή κόσμο του διαδικτύου. Σύμφωνα με τον σουηδικό νόμο, οι κάτοχοι των διαδικτυακών τόπων είναι υπεύθυνοι για το περιεχόμενό τους και οφείλουν να απομακρύνουν άμεσα οποιαδήποτε ρατσιστικά και δημαγωγικά σχόλια…..»

    http://afmarx.wordpress.com/2007/07/03/carl-bildt/

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 03/07/2007

  36. μ-π το είδα το κείμενο του AFM και με τράνταξε πολύ, γιατί δεν είχα ιδέα ότι αυτή είναι η κατάσταση στη Σουηδία, μία χώρα που από πολλές απόψεις εκτιμώ.

    Γνώμη μου είναι ότι φτάσανε στο άλλο άκρο, και κινδυνεύουν
    (1) να ενοχοποιηθούν αθώοι μπλόγκερ (για σχόλια άλλων που δεν τα προσέξανε ή βαρεθήκανε να απαντήσουν – και ΜΠΟΡΕΙ να ισχύει αυτό για τον υπουργό εξωτερικών αν και ΜΠΟΡΕΙ επίσης να μην ισχύει αν όντως δεν διαφωνούσε με τα σχόλια (δεν γνωρίζω).
    (2) κινδυνεύουν επίσης να προκαλέσουν ακραίες φασιστικές αντιδράσεις που θα διαβρώσουν μεγαλύτερα τμήματα του πληθυσμού, καθώς θα περνάει ο καιρός και τα παράπονα και οι γκρίνιες κάποιων αγενών ανώνυμων σχολιαστών δεν θα βρίσκουν τρόπο εκτόνωσης.

    Μέσα σε αυτά τα πλαίσια προβληματίστηκα πολύ, έχοντας πάντα κατά νου τις κοινές μας αξίες (ελευθερίας κλπ) αλλά και το μέλλον. Θα έκανα επίσης πρόθυμα αυτο-κριτική, στο βαθμό που σε παρεξήγησα όταν είδα ότι κάνεις υπερβολική χρήση του δικαιώματος λογοκρισίας σχολίων. Σήμερα διάβασα ξανά μία άλλα συζήτηση, και διαπίστωσα ότι μοναδικός σου σκοπός ήταν να την καθαρίσεις από άσχετα σχόλια και συγκρούσεις.

    Αν και διαφωνώ με την επιλογή των Σουηδών (όπως και με τη δική σου) δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και οι προθέσεις (τουλάχιστον οι δικές σου) _καλές_.

    Ελπίζω να μην επιβάρυνα το χώρο με τα παραπάνω. Σήμερα είδα κι άλλα θετικά στο μπλογκ σου και αισθάνθηκα την ανάγκη για ένα νέο ξεκίνημα χωρίς παρωπίδες (σε μένα τον ίδιο).

    Κάθε μέρα είθε να είναι καινούργια!
    Γ.

    Σχόλιο από omadeon | 06/07/2007

  37. Before marriage:

    He: Yes. At last. It was so hard to wait.
    She: Do you want me to leave?
    He: NO! Don’t even think about it.
    She: Do you love me?
    He: Of course!
    She: Have you ever cheated on me?
    He: NO! Why you even asking?
    She: Will you kiss me?
    He: Yes!
    She: Will you hit me?
    He: No way! I’m not such kind of person!
    She: Can I trust you?

    Now after marriage , you can read from bottom to top !!!!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 09/07/2007

  38. Ποντε πάλι ουφ …;

    http://panosz.wordpress.com/2007/07/23/isidoros-18/#comment-17394
    Υ.Γ1 Περιμενω με αγωνια την ολομελεια του Ι.Θ.Ι(αλλά τι σοι ολομελεια θαναι;)
    2. Δεν ξερω αν υφιστανται Επικουρεια φαντασματα αλλά το φαντασμα του Ν καλά κρατει…( » δΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ»
    …και ομως υπάρχω! )

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 23/07/2007

  39. Είδες που πάντα, για κάθε «ουφ», υπάρχει και λόγος!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/07/2007

  40. Οχι , αντιθετα ειδα οτι σε καθε (ποιητικό ή Επικουρειο ) …λόγο υπαρχει και ενα (Ποντιο)»ουφ»…:)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  41. Για διαφορετικούς όμως λόγους…

    ΄Ισως να φταίει και ο Επίκουρος, μπορεί και η ποίηση!!!!!!!!!!

    Η πλάκα όμως είναι ότι, μεταφυσικώ τω τρόπω, εμπλέκονται τα ίδια φαντάσματα.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/07/2007

  42. Ε ναι …ετσι γινοταν πάντα . (Εξαλλου το προειπε και ο Καρολος απο τα 1848)

    …Παντα τα φαντασματα πλανωνται πανω απο κάθε νεα ταξη πραγματων (φορωντας βεβαια τις ασπρες…κουκουλες τους)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  43. Που να φανταζόταν ο Κάρολος πώς θα ήταν τα φαντάσματα του μέλλοντός του!!!

    Πάντως, κατά τα άλλα, ήταν στρέιτ… (ο Κάρολος!)

    Καλώς επέστρεψες στην Μπουγατσαδούπολη!

    Προς το παρόν: Καλή (α-φαντασματική) Νύχτα

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/07/2007

  44. Μπραβο για τα ανεκδοτακια σου….Πολύ πετυχημένα ! Ειδικά εκείνο με το μαυροπουλο.
    Παντα τετοια !! Παντα τετοια! 🙂

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  45. http://panosz.wordpress.com/2007/07/23/isidoros-18/#comment-17435

    ….κι εγώ!

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  46. τα τελευταία »επικουρεια» μάλλον για ποντιακά μοιαζουν.

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  47. Μπα…. ο ρατσισμός, όπως ξέρεις έχει πολλά πρόσωπα. Από συλλογή με αντι-εβραϊκά τα ξεσήκωσα!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/07/2007

  48. http://panosz.wordpress.com/2007/07/24/byron/#comment-17441

    Για δες κι αυτό το σχολιο…»παντα τετοια»

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  49. Πάντως, βρε Νοσφεράτου, καλά τα ανέκδοτα αλλά το κείμενο του Θεοδωρίδη για τον Εθνολαϊκισμό έσκισε!

    Υ.Γ. Όσον αφορά το σχόλιο που μας παράπεμψες, δεν κατάλαβα τι εννοείς….

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/07/2007

  50. Σου ειπα … Ακομα και η κυρια Ριτσα αρχισε να αποδεχεται οτι μπορει να υπάρχει τετοιο πραγμα …οταν βεβαια εμαθε οτι τον ορο τον πρωτοκαθιερωσε ο Ταγκιεφ…

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  51. Πραγματικά δεν κατάλαβα τι πρωτοκαθιέρωσε ο Ταγκίεφ. Σου παραθέτω το κείμενο για να μου το εξηγήσεις κάπως:

    «…ας δούμε λίγο το τί γίνεται στη Βρετανία με τις πλημμύρες. Ας δούμε λίγο τους 500 νεκρούς στην Ουγγαρία από τον καυσωνα. Ναι ξέρω, είμαστε λίγο σκατά, όπως πάντα, αλλά δεν είμαστε του πεταμού, που λεει και ο λαός.
    Και οι δρόμοι θα γίνουν και θα δεις ότι δεν παει 7 ευρω το διοδιο. Οχι δεν υποστηριζω κανεναν και ποτε, αλλά ρε γαμώτο, ας γράψουμε και κάτι έτσι λίγο πιο αισιόδοξο….»

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/07/2007

  52. Ομως , η Σκουπίτσα-το λεω ειλικρινά- ξερει δυο πραγματα καλά α) να γραφει β) να αισθανεται….(και το κανει ταυτοχρονα)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  53. Απάντηση σχ 51. Εκείνο που καταλαβα ειναι οτι μεχρι τους 500 νεκρους της Ουγγαριας εχουμε ακομα δρομο …Ισως μετα τις εκλογες (αν βεβαια νικησει ο διδακτορας )

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  54. τον ορο Εθνολαικισμο. (ο Ταγκιεφ ) ε ψαξε και λίγο να δεις τι γινεται στον κόσμο(θα σου πω ενα ανεκδοτο επ’ αυτου αργοτερα)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  55. http://panosz.wordpress.com/2007/07/23/isidoros-18/#comment-17442

    παντα τετ…. στοπ! δεν λεω τιποτα!!

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  56. »Τι εχεις να πεις Σκουπίτσα επι ολων αυτών ;»

    🙂

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  57. εκεινο που θελω να πώ ειναι οτι κατι το εξοφθαλμα Ψευτικο και επιφανειακό …χωνει την ουριτσα του εκει που δεν το σπέρνουν ….

    (ξερεις βεβαια οτι ο Κακ(ο διδακτορας ντε) διαβαζε με »επιμονή και υπομονή ολους τους Κλασσικους του Μαρξισμού» (κατα δηλωση του βεβαιως- βεβαιως)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  58. Νοσφεράτε, αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι η θεωρητική τεκμηρίωση της ιστορικής στιγμής που ζούμε.

    Νομίζω ότι εκεί πρέπει να επικεντρώσουμε τις αναζητήσεις μας.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/07/2007

  59. Ξερεις αρχιζει να με γοητευει κι εμενα αυτο το στλ της κ Ρίτσας …αυτός ο αναλαφρος τροπος …αυτή η ευρωπαική ματια στα πραγματα …μου φερνει κατι απο Μαρσελ Προυστ

    (δεν σε πειραζει που χρησιμοποιω αυτό το ποστ ε;)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  60. σχ 58. Κοιτα μιλώντας σοβαρα και παρα τις διαφωνιες μας …
    …νομιζω οτι κανεις ενα λαθος οπτικής (που μαλλον το κανω κι εγώ ωρες -ωρες)
    ..παιρνεις πολύ σοβαρα τα πολιτικά πραγματα και τις πολιτικές αναλύσεις…
    Δεν βλεπεις; Κανεις δεν ενδιαφερεται …εννοω πραγματικά!
    ( και κανεις δεν θελει να καταλαβει (παντα τετοια)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 24/07/2007

  61. Εκτός από τον «κανένα» υπάρχουμε και ‘μεις.

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 24/07/2007

  62. ΛΕΩ…νομιζω οτι κανεις ενα λαθος οπτικής (που μαλλον το κανω κι εγώ ωρες -ωρες)
    ..παιρνεις πολύ σοβαρα τα πολιτικά πραγματα και τις πολιτικές αναλύσεις…
    Δεν βλεπεις; Κανεις δεν ενδιαφερεται …εννοω πραγματικά!

    ΛΕΣ Εκτός από τον “κανένα” υπάρχουμε και ‘μεις.

    .Φαυλος κυκλος…. αυτό ακριβώς ειναι το προβλημα με εμας …

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  63. Ιδού κι ενα ποιημα της κ. Ριτσας το οποιο ο Θειος οφειλει να σχολιασει …ενδελεχώς .
    http://panosz.wordpress.com/2007/07/20/isidoros-16/#comment-17380

    Παντα τετοια

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  64. Ιδου και μια υποσχεση συζητησης για τον εθνολαικισμό…
    http://ritsmas.wordpress.com/2007/06/16/76/#more-76

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  65. «Δικάταρτο καράβι η Ελλάδα,
    με τις πολλές τις ξένες τις σημαίες αρμενίζει
    σε θάλασσες μοναδικές
    σε θαλασσες γαλάζιες, όπως γαλάζιοι είναι και οι ουρανοί…»

    Στο «δια ταύτα» έχεις δίκιο Νοσφεράτε!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 25/07/2007

  66. »Ελλάδα ασάλευτη φιγουρα σε θωρώ κι αναγαλιάζω»

    Α ρε Θειε τι σουμελε να παθεις …ενδελεχως !

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  67. Καλά να πάθει…

    Τα΄θελε ο κώλος του!!!!!!!!!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 25/07/2007

  68. μη γινεσαι μνησικακος Ποντε …κανεις δεν ειναι τοσο κακος ωστε να του αξιζει τετοια τιμωρια!

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  69. Απαντηση στην κ. Ριτσα

    Ελλάδα κάποτε έμοιαζες με σκούνα
    Μα τώρα με αργόσυρτη μαούνα
    Που γέρνει από την μια μεριά ,λες και μπατάρει
    Κι ο καπετάνιος[ της λες και είναι από τον Άρη…

    Κι οι ναυτικοί; Εκεί να δεις καφρίλα
    Που όλο παθαίνουν και καινούρια νίλα ,
    Χοντρή μαούνα, στην, του λιμανιού γωνιά
    Σφιχτοδεμένη με τα πιο χοντρά σχοινιά
    Καιφαντασμένη , αλλοπαρμένη ,παρόλα αυτά
    Ελλάς του δυο χιλιάδες εφτά

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  70. http://panosz.wordpress.com/2007/07/23/isidoros-18/#comment-17461

    Ειδες πως τον φιλησε τον Καλουλη μας,τον τρυφερούλη τον Κωστακη ;

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  71. Έχεις, απ’ ότι βλέπω, μια αδυναμία στον Κωστίκα (Κωστάκης) και στον Γιωρίκα (Γιωργάκης)!

    Δεν ψάχνουμε να βρούμε και κανα ανέκδοτο γι αυτούς τους δυό;

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 25/07/2007

  72. http://panosz.wordpress.com/2007/07/24/byron/#comment-17485
    Τωρα την πληρωσε κι ο Αλαβανος …λαικίζει ,βλεπεις ,λαικιζει…
    Ενώ ο καλουλης, ο γλυκουλης ο Κωστακης

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  73. Την οικογένεια Αλαβανου την γνωρίζω καλά παιδιοθεν , πανεπιστημιοθεν, τηλεορασόθεν κλπ

    Οθεν ……!

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  74. πρεπει να ομολογησω οτι αυτή η κ Ριτσα με φτιαχνει…:)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  75. Οπότε θα μπορέσουμε να βρούμε κοινή στέγη κάτω από τη φίρμα:
    «Ρίτσα Ρεπούση»!!!!!!!!!!!

    Μ-π

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 25/07/2007

  76. http://panosz.wordpress.com/2007/07/23/isidoros-18/#comment-17493

    θα μας τρελανει η Ριτσα μας

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 25/07/2007

  77. ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΔΑΙΑΦΕΡΟΝΤΕς ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΣΤΟΥ ΤΕΛΕΟΛΟΓΙΚΟΎ, ΕΚΡΙΝΑ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟΥς ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΩ:

    ——————

    36 Πόντος και Αριστερά

    Παναθεμα την ώρα που σ’ αφήκα Χελιδονα
    και γυρναγα στην Αθεη, Και μαλιστα με δωρα
    Πόντιοι με ξεμυαλισαν που καναν κριτική
    στη Βιβλο την ιστορική την ενδοσχολική…”

    Πάει η χελιδόνα, σύντροφε Νοσφεράτο…

    …………………………………………
    …………………………………………
    …………………………………………

    ———————————————–

    …………………………………………
    …………………………………………
    …………………………………………

    48 Πάνος

    π &α:

    Πάει η χελιδόνα…”

    Μέγα λάθος – η χελιδόνα είναι μια χαρά στην υγεία της – σε λίγο καιρό (να δροσίσει πρώτα) θα γίνουν τα εγκαίνια της “τρίτης χελιδόνας”.

    Μη λέμε ό,τι μας κατέβει, αγαπητέ π & α!

    ——————–

    on 25 Jul 2007 at 1:28 pm49 Νοσφεράτος

    Και, ασφαλώς, με πρωταγωνιστρια την κ. Ριτσα…

    ——————–

    on 25 Jul 2007 at 1:39 pm50 Νοσφεράτος

    του χωρικού που βιάστηκε ν’ αδράξει τη σοδειά του,
    της γυναίκας που δεν έπαψε ποτέ να παριστάνει τη γοργόνα,
    εικόνες μιας Ελλάδας που αντέχει τους φάρους της ζωής της,
    στην Τήνο, στην Αλόνησο, στη Σίκινο , στη Νιό,
    Ελλάδα ασάλευτη φιγουρα σε θωρώ κι αναγαλιάζω”

    Περιμενοντας τον ενδελεχή σχολιασμό του Θείου

    ——————————-

    on 25 Jul 2007 at 2:18 pm51 Νοσφεράτος

    Ωδή στην τριτη (Χελιδόνα)

    Αναγαλιαζω
    κι αναγουλιαζω
    κι ολο (την πίστη μου) αλλαζω
    και αλαλάζω
    ΄Αλας (μας ηρθε κι η Μαρια Κάλας)
    και Ελλας(αλιμονο σε μας)

    του του χωρικού που βιάστηκε ν’ αδράξει τη σοδειά του,”

    του Νοσφερατου που του κοπηκε η μιλια του..

    —————————

    Η «ΡΙΤΣΑ» ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ!!!!!!!!!!

    Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 25/07/2007

  78. Αγαπητε
    Μπορούσα να φανταστώ τις ετικέτες’’ προβοκατορας ή κουκουλοφορος…’’όχι όμως το ‘’κυνηγός χελιδονιών » και μάλιστα της συγκεκριμένης Χελιδονοφωλιάς
    Μαλλον σ’ αυτόν τον Μπλογκοκοσμο θα τα δούμε όλα … ωραία

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 30/07/2007

  79. και επειδή δεν μπορώ να αποχωρισθώ την χελιδόνα:
    http://panosz.wordpress.com/2007/06/10/nea-helidona/#comment-15223

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | 01/08/2007

  80. […] -ΓΙΑΤΙ Ο ΕΘΝΟΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟΣ;;; […]

    Πίνγκμπακ από -Ο απολογισμός του έτους « Πόντος και Αριστερά | 08/01/2010


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: