Πόντος και Αριστερά

……. 'μώ τον νόμο σ' !

-Δύο ερωτήσεις για τον Τσίπρα…

Λες να απαντήσει; 

syriza_asfalistiko200710_small.jpgΟ Αλέξης Τσίπρας μαζί με τον Φώτη Κουβέλη  είναι οι υποψήφιοι για την ηγεσία του Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου. Η δήλωση αποχώρησης του Αλέκου Αλαβάνου άνοιξε τις διαδικασίες για την επιλογή του επόμενου προέδρου ενός σημαντικού κόμματος της Αριστεράς. Ο Τσίπρας δια των φίλων του, εξέφρασε την επιθυμία να συνομιλήσει με τα μπλογκς, επιλέγοντας κάποια από αυτά.

Για καλή μας τύχη, ένα από τα μπλογκ που επιλέχτηκαν ήταν του Αλλού Φαν Μαρξ. Ένα μπλογκ που εκτιμούμε ιδιαιτέρως και δια τούτο “χρησιμοποιήσαμε” τη θετική του διάθεση να καταθέσουμε δι αυτού κάποιες ερωτήσεις στον υποψήφιο Αλέξη Τσίπρα.

 Βέβαια για το συγκεκριμένο εγχείρημα -να δώσει δηλαδή ο Τσίπρας συνέντευξη στους μπλόγκερς (δι αντιπροσώπων οφκόρς!) δημιούργησε  έντονη συζήτηση στην μπλογκόσφαιρα. Σας προτείνουμε κάποιες  χαρακτηριστικές παρεμβάσεις: J.McManus , Τσιμιτάκης Αθήναιος , Καρπίδης….

 

Αναδημοσιεύουμε παρακάτω τις δύο ερωτήσεις μας, αναμενωντας την απάντηση…  

(Σας προτείνουμε παράλληλα να κάνετε και σεις τις ίδιες ή παρόμοιες ερωτήσεις στα δικά σας κόμματα…..)

                             

ΕΡΩΤΗΣΗ-1 ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ (και για τον Κουβέλη)
——————-

Το χρόνο που πέρασε η ιδεολογικοπολιτική σύγκρουση με αφορμή το βιβλίο Ιστορίας της Στ’ δημοτικού, άφησε τη σφραγίδα της.

Τελικά η κυβέρνηση λόγω του πολιτικού κόστους αναγκάστηκε να αλλάξει τη στάση στήριξης και να το αποσύρει.

Ανεξάρτητα από τον “ροζ” και “κίτρινο” τρόπο που πρόβαλαν τα Μέσα τη σύγκρουση, και ανεξάρτητα ότι η ακροδεξιά βρήκε μια θαυμάσια ευκαιρία να ενδυθεί το ένδυμα του τιμητή, το μεγαλύτερο μέρος της Αριστεράς κράτησε κριτική στάση.

Η κριτική των οργανώσεων ΚΟΕ, ΚΚΕ(μ-λ), ΚΚΕ κ.λπ. καθώς και σημαντικών διανοητών όπως οι Μαργαρίτης, Μαλιγκούδης, Μπιτσάκης κ.ά. έσωσαν με μια έννοια την Αριστερά από τη συμπόρευση με τις δυνάμεις της σημερινής εξουσίας.

Πιστεύετε ότι:

- εφεξής η Αριστερά θα πρέπει να αντιδρά πολύ πιο άμεσα σε αναθεωρητικές προκλήσεις και
-δεν θα πρέπει να αφήνει χώρο εκμετάλλευσης των υπαρκτών ζητημάτων;

                                                              

  • ΕΡΩΤΗΣΗ-2 ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ (και για τον Κουβέλη)
    ———————
  • Η ιδεολογική σύγκρουση για το βιβλίο Ιστορίας ξεκίνησε από τις προσφυγικές οργανώσεις, οι οποίες θεώρησαν ως Ύβρι την απουσία αναφοράς στις εθνικές εκκαθαρίσεις στην Ανατολή που πραγματοποίησε ο τουρκικός εθνικισμός την περίοδο 1914-1923.Οι προσφυγικές οργανώσεις πρωτο-χαρακτήρισαν ως “αναθεωρητική” τη σχολή που παρήγαγε το συγκεκριμένο βιβλίο, παραλληλίζοντάς την με τους αναθεωρητές του Ολοκαυτώματος και τις σύγχρονες τάσεις στην ευρωπαϊκή μας γειτονιά.

    Γιατί οι εκκαθαρίσεις των χριστιανικων κοινοτήτων στην Ανατολή (Ελλήνων, Αρμενίων, Ασσυροχαλδαίων, Αραμαίων) ξεπερνούσαν τις παραδοσιακές σκληρές και κατασταλτικές μεθόδους, που χαρακτήρισαν το εγχείρημα κάθε έθνους-κράτους και  πήραν τη μορφή Γενοκτονίας των ανεπιθύμητων (όπως περιγράφεται το έγκλημα της Γενοκτονίας από τον ΟΗΕ το ‘48). Υπήρξαν έτσι  προάγγελος του Ολοκαυτώματος. Επίσης οι Γενοκτονίες των χριστιανικών κοινοτήτων στην Ανατολή προηγήθηκαν και δεν καθορίστηκαν από τον ελληνοτουρκικό πόλεμο (’19-΄22), ούτε επηρρεάστηκαν από τα εγκλήματα του ελληνικού στρατού

  • Ήδη η Βουλή των Ελλήνων έχει θεσπίσει δύο επίσημες εθνικές Επετείους για τις γενοκτονίες των Ελλήνων στη Ανατολή (19 Μαη και 14 Σεπτέμβρη). Με τον τρόπο αυτό έκλεισε η πολιτική ρήξη των προσφύγων του ‘22 με το ελλαδικό σύστημα εξουσίας και ακυρώθηκε η πολιτική λήθης που υιοθετήθηκε απ’ όλες τις εκδοχές της εξουσίας με κύρια την (ακρο)Δεξιά.

    Επίσης το Ευρωκοινοβούλιο αναγνώρισε τη Γενοκτονία των Ποντίων (μαζί και των Ασσυρίων), ενώ πολύ πρόσφατα η Διεθνής Ένωση Ακαδημαϊκών για την Καταπολέμηση των Γενοκτονιών ενέταξε στους στόχους της την αναγνώριση  της συνολικής Γενοκτονίας των Ελλήνων της Ανατολής.

  • Εσείς θα σεβαστείτε τις εξελίξεις αυτές και θα συμβάλλετε στον αγώνα των προσφυγικών οργανώσεων για:
    τη διεθνή αναγνώριση,
    -την αποτροπή των αναθεωρητικών αποπειρών από αντιδραστικούς ελλαδικούς κύκλους;

  • About these ads

    29/12/2007 - Posted by | -Βιβλίο Ιστορίας, -Γενοκτονία στην Ανατολή

    60 σχόλια »

    1. Μόλις απαντήσει, πάρε με στο τηλέφωνο μην το χάσω!
      χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Σχόλιο από J.McManus | 29/12/2007

    2. Όταν θα κάνει επιστημονική μελέτη ο Τσίπρας για το θέμα, κάντε μια δόνηση στο manitaritoubounou για να διαμηνύσω στον έτερο υποψήφιο του ΣΥΝ (όστις και της επετηρίδας φύλαξ) ότι ο εκπρόσωπος της νέας γεννιάς έχει απόψη και για τις παλιές γεννιές..

      Θα το κάνω με σήματα καπνού από τη κορυφή του Χελμού, όπου έχει στηθεί ο.. Αρίσταρχος…

      Σχόλιο από manitari toubounou | 29/12/2007

    3. Σύντροφοι, πιστεύω ότι θα απαντήσει.

      Αν δεν το κάνει θα έχει εκτεθεί σοβαρά, εφόσον ο ίδιος ξεκίνησε τη συγκεκριμένη διαδικασία.

      Ομέρ

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2007

    4. Ρε ποντε (& αριστερε) γιατι του πρήζετε τ΄αρχιδια του παλικαριου και δεν πας να του πεις τα καλαντα στα ποντιακα και επ΄ευκαιρια να το κουβεντιασετε κιολας απο κοντα;

      Σχόλιο από ο θειος Ισιδωρος | 29/12/2007

    5. Βρε θείε… τα κάλαντα είναι αντιδραστικά!

      Δες τη σημερινή “Καθημερινή“, σελ. 15

      Μ-π

      —————————

      Υ.Γ.

      Μη με μπερδεύεις με τον “Ομέρ”.
      Αυτός σου μοιάζει λίγο

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2007

    6. Όχι και αντιδραστικά τα κάλαντα σύντεκνοι.

      Η λέξη κάλαντα προέρχεται από τη λατινική «calenda», που σημαίνει αρχή του μήνα. Πιστεύεται ότι η ιστορία τους προχωρεί πολύ βαθιά στο παρελθόν και συνδέεται με την Αρχαία Ελλάδα. Βρήκαν, μάλιστα, αρχαία γραπτά κομμάτια παρόμοια με τα σημερινά κάλαντα (Ειρεσιώνη στην αρχαιότητα).

      Τα παιδιά της εποχής εκείνης κρατούσαν ομοίωμα καραβιού που παρίστανε τον ερχομό του θεού Διόνυσου. Αλλοτε κρατούσαν κλαδί ελιάς ή δάφνης στο οποίο κρεμούσαν κόκκινες και άσπρες κλωστές. Στις κλωστές έδεναν τις προσφορές των νοικοκύρηδων.

      Το τραγούδι της Ειρεσιώνης της εποχής του Ομήρου, το απαντάμε σήμερα με μικρές παραλλαγές στα κάλαντα της Θράκης:

      Στο σπίτι ετούτο πού ‘ρθαμε του πλουσιονοικοκύρη
      ν’ ανοίξουνε οι πόρτες του να μπει ο πλούτος μέσα
      να μπει ο πλούτος κι η χαρά κι η ποθητή ειρήνη
      και να γεμίσουν τα σταμνιά μέλι, κρασί και λάδι
      κι η σκάφη του ζυμώματος με φουσκωτό ζυμάρι»
      .

      Σχόλιο από Ζωνιανίτης | 29/12/2007

    7. Άσχετο..

      Δηλαδή αν κατάλαβα καλά ο Τσίπρας θα ‘ναι και πρόεδρος στον ΣΥΡΙΖΑ !! ΄

      Γαμώ την ατυχία μου…

      Σχόλιο από asxetos | 29/12/2007

    8. Περί αριστερού πολιτικαντισμού

      Τι γίνεται ένας μικρός παραγοντίσκος, όταν μεγαλώσει;

      Ένας μεγάλος παραγοντίσκος βέβαια. Όσοι γνωρίζουν το Τσίπρα από μαθητή, μπορούν να το επιβεβαιώσουν και να σημειώσουν ταυτόχρονα πως θα γίνει πρόεδρος του Συνασπισμού ακριβώς γιατί δεν έχει να δείξει τίποτα στη θεωρία ή στην πραχτική (η κενότητα είναι προϋπόθεση του παραγοντισμού και της αναρρίχησης). Είναι τόσο επαναστάτης όσο όλοι οι “αριστεροί”υπερασπιστές της σύγχρονης Ιεράς Συμμαχίας, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κι όπως όλοι οι επίδοξοι δελφίνοι, ήξερε βέβαια καλά να γλείφει τον αρχηγό (είτε τον Κωνσταντόπουλο είτε τον Αλαβάνο), γι’ αυτό άλλωστε και παίρνει το δαχτυλίδι. Η μόνη φορά που ακούσαμε να έχει…άποψη ήταν για να υποστηρίξει το σχέδιο Ανάν. Τι περιμένετε λοιπόν να σας απαντήσει στα ερωτήματά σας;

      Ίσως δε γνωρίζετε ότι ο Συνασπισμός ήταν το μόνο κόμμα που κατάθεσε ερώτηση στη Βουλή απαιτώντας από την Υπουργό Παιδείας να μην αποσύρει το βιβλίο της Ιστορίας ΣΤ΄Δημοτικού, τσουβαλιάζοντας όλους όσοι αντιδρούσαν με τους φασίστες,εθνικιστές κλπ., όπως άλλωστε συνηθίζει να κάνει αυτό το κόμμα από την ύπαρξή του. Άλλωστε η επικεφαλής της συγγραφικής ομάδας Μαρία Ρεπούση είναι εκπαιδευτικός αυτού του χώρου, γι’ αυτό και η εφημερίδα “Αυγή” φιλοξένησε άπειρες φορές άρθρα υμνητικά του νέου βιβλίου, πριν κατά τη διάρκεια και μετά από τις αντιδράσεις για την απόσυρσή του βιβλίου. Υπογραμμίζω ότι η ουσιαστικότερη κριτική στο βιβλίο έγινε από τ’ αριστερά, μόνο που η Αριστερά έχει πάρει διαζύγιο από το Συνασπισμό για ασυμφωνία ιδεολογιών και χαρακτήρων (ο γνωστός ιστορικός π.χ. Γιώργος Μαργαρίτης, που πολέμησε το νέο βιβλίο και από τις στήλες της “Αυγής“, κάλεσε στις τελευταίες εκλογές σε ενίσχυση του ΚΚΕ για να υπερασπιστούμε την ιστορία μας).

      Ο “Ριζοσπάστης” έβγαλε ολόκληρο αναλυτικό ένθετο κριτικάροντας ιδεολογικά το νέο βιβλίο, ενώ το μαρξιστικό περιοδικό “Θέματα Παιδείας” έχει δημοσιεύσει επανειλημμένα κριτικές παιδαγωγών και ιστορικών ( Δώρας Μόσχου, Φανούρη Βώρου, Κυριακής Καμαρινού κ.ά.)

      Κάποιοι δεν είδαν τίποτε, δεν ξέρουν τίποτα για το έγκλημα και αναθεωρώντας το παρελθόν μιλάνε για το μέλλον. Όμως στην ελληνική γλώσσα διαχωρίζεται μια χαρά το νεανικό από το νεανίζον. Ας ελπίσουμε ότι δε θα ξεχωρίσει λιγότερο στην πολιτική, πριν ο μικροαστικός πολιτικαντισμός αναπαλαιώσει το αστικό σύστημα. Γιατί έτοιμος είναι…

      Σχόλιο από Μαργαρίτα Νικολαϊδου | 29/12/2007

    9. Πάντως έγινε μια παρεξήγηση… Αν θες μαζεύεις και εσύ ερωτήσεις και συμμετέχεις ως “εκπρόσωπος” για όσους δεν έχουν blog. Δες το τελευταίο άρθρο του Ματθαίου γιατί δεν έγινε πλήρως κατανοητό το πρώτο…
      Πριν λίγο είδα την τελευταία συμμετοχή :)
      Διαδραστική συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στα Blogs 2

      Σχόλιο από karpidis | 29/12/2007

    10. karpidi,

      κι έτσι καλά είναι!!!

      Μαργαρίτα Νικολαϊδου,

      έτσι είναι όπως τα λες σε γενικές γραμμές. Όμως εμείς διατηρούμε την αισιοδοξία μας.

      Παρότι γενικώς τάχουμε ρίξει σε διάφορους (χωρίς αιδώ και συστολή!!!), όπως:

      στην Αυγή, στους σταλινικούς, στους πλαστογράφους του “Ιού“, στον Καρατζαφέρη και στους υπόλοιπους ακροδεξιούς, στους νεοφιλεύθερους, στους χαραλαμπιδικούς, στους τρεμοπουλικούς και ετοιμάζουμε και κάτι για τον Ψωμιάδη.

      Παρόλα αυτά όμως πιστεύουμε ότι ο διάλογος και η δημοκρατική επικοινωνία θα μπορέσει να μας εξασφαλίσει μια μίνιμουμ βάση συνενόησης :)

      Ομέρ

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2007

    11. Όχι ευχαριστώ… Τις δικές μου ερωτήσεις δεν θα τις απαντήσει ο Τσίπρας. Επιθυμώ να ξεκινήσω πιο δημιουργικά τη νέα μου χρονιά. Ελπίζω να μη με παρεξήγησες και συ. Νά ‘σαι καλά και χαράς στο κουράγιο σου ν’ απαντάς.

      Υ.Γ. Όπως είδες, είχα κάποιο λόγο που έγραψα επώνυμα.

      Σχόλιο από Μαργαρίτα Νικολαϊδου | 29/12/2007

    12. Μαργαρίτα Νικολαϊδου

      η παρέμβασή σου ήταν εξαιρετική και ευχαριστούμε γι αυτή.

      Όμως τέτοια ζητήματα (όπως αυτά που θίγονται στις δύο ερωτήσεις μας) ο προσφυγικός χώρος δεν τα έχει θέσει ως τώρα στα ίσα στα πολιτικά κόμματα.

      Αυτή η παράλειψη είναι ένα τεράστιο θέμα που θα άξιζε να συζητηθεί: να φταίει μια ανεξήγητη ατολμία, ή να υπάρχει η αίσθηση ενός περίεργου γκέτο; Για να μην υποθέσω προσφυγικό σύμπλεγμα απέναντι στους γηγενείς και παρεξηγηθώ…. γιατί κάτι τέτοιο θάτανε αδιανόητο 85 χρόνια μετά την προσφυγιά.

      Είναι μεγάλα ζητήματα, που επιχειρούμε να τα προσεγγίσουμε με τις φτωχές μας δυνάμεις.

      Ομέρ

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 29/12/2007

    13. @ Μαργαριτα Ν,

      Αν ειμαστε* τιποτα χθεσινοι, ετσι οπως τα λες στο τελος θα τα καταφερνες να μας κανεις να συμπαθησουμε τον Τσιπρα.
      Ευτυχως ομως ειμαστε …προχθεσινοι.

      Και ξερουμε απο πρωτο χερι οτι η ηγετικη ομαδα (και εν γενει το πολιτικο πνευμα) του Συνασπισμου ειναι παιδια** του ΚΚΕ και οτι ο Τσιπρας ειναι παιδι των παιδιων του ΚΚΕ, δηλαδη εγγονι του ΚΚΕ, αλλα στο …πιο φλωρέ!!!

      Ποντε,
      ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ!

      * πληθυντικος μεγαλοπρεπειας
      ** “πραγματικη πατριδα του ανθρωπου ειναι η παιδικη του ηλικια” Φ.Ν. (κι αυτοι απο τοτε που τους φυγανε απο την ΚΝΕ, δυστυχως, δεν εχουν εξελιχθει καθολου)

      Σχόλιο από θειος Ισιδωρος | 29/12/2007

    14. Συμφωνώ με τον Θειο Ισιδωρα …Και στο επειδή και στο δια ταυτα

      Μαργαρίτα το οτι μας εφερες ως παραδειγμα τον καθηγητή Μαργαρίτη που απο τις στηλες της Αυγής καλουσε τον κοσμο να ψηφισει …ΚΚΕ (μπραβο του , μπραβο του,συνεπέστατος ) (και εγκαλουσε τους συγραφεις του περιβοητου βιβλιου διοτι λεει δεν ειπανε στα παιδακια της ΣΤ Δημοτικου οτι ιδρυτής του εθνικοσιαλιστικου κομματος ηταν ο… Νρεξτλερ)
      θυμίζει μαλλον την γνωστή ρηση του Ζαχαριαδη:
      ”ραβδος εν γωνία αρα βρεχει!”

      Σε οτι αφορα τον κ. Τσιπρα ,δεν εχω καμμιαν ερωτηση.

      Ποντιοι και Αριστεροι: Ειδατε το νεο βιβλιο της Ιστορίας Γ’ Λυκείου; (αυτό που κατ’ αναθεσιν δοθηκε κλ.π κλ.π ;)

      Σχόλιο από Τζιτζιμιτζιχόντζιρας | 29/12/2007

    15. Προχτεσινέ θείε Ισίδωρε,
      οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους. Και γίνονται αυτό που κάνουν- αλλάζουν άλλοτε πως το καλύτερο κι άλλοτε προς το χειρότερο. Προσπάθησε να δεις πέρα από την προκατατάληψή σου, για ποιο λόγο κάποιοι “φύγανε” (όταν δεν κατάφεραν να κάνουν το ΚΚΕ σαν τα μούτρα τους) και γιατί κάποιοι έμειναν ή έρχονται στο ΚΚΕ. Έτσι μπορεί να βρεις και τη διαφορά κομμουνισμού και αναθεωρητισμού. Εγώ βαριέμαι να εξηγώ τα αυτονόητα κι επομένως διάλεξε και πάρε.

      Υ.Γ. Αν πάντως σου αρέσει το σχέδιο Ανάν, σίγουρα σου ταιριάζει ο πληθυντικός της μεγαλοπρεπείας. Μας συγχωρείς που κάποιοι προτιμάμε το δυναμισμό της έμπρακτης συλλογικότητας, γι’ αυτό όμως και παραμένουμε ιστορικά αισιόδοξοι. (Αν πάλι έφτασες να συμπαθήσεις ακόμα και τον Τσίπρα, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, mon pauvre ami, δε φταίει και γι’ αυτό το ΚΚΕ). Δε σκοπεύω να ξενυχτίσω στο κομπιούτερ, γι’ αυτό και σε καληνυχτίζω χωρίς άλλα σχόλια.

      Σχόλιο από Μαργαρίτα Νικολαϊδου | 30/12/2007

    16. Κύριε Τζιτζιμιντιχόντζιρα,

      επειδή γνωρίζω και την άλλη εκδοχή της αναθεωρητικής μανίας (το βιβλίο της Γ΄Λυκείου του Σβολόπουλου- Ιδρύματος Καραμανλή), ρίξτε μια ματιά στις κριτικές της Ε.Μπιμπίρη και της Δ.Μόσχου στο περιοδικό “Θέματα Παιδείας” τεύχη 29 και 30. Αρχίζει με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τελειώνει με την 11η Σεπτέμβρη, βουτηγμένο μες στη νέα τάξη πραγμάτων.

      Σε καληνυχτίζω και σένα, εμμένοντας στη συνέπεια,

      Ρίτα Ν.

      Σχόλιο από Μαργαρίτα Νικολαϊδου | 30/12/2007

    17. θείε Ισίδωρε,

      παρότι δεν έχουμε ενιαία άποψη ως Π&Α (φαίνεται ότι μόνο για την Ρεπούση, τον Καρατζαφέρη και τον Μεταξά συμφωνούμε σε τούτη την κωλοπαρέα), εγώ σου λέω καθαρά την άποψή μου (που την έχει κι άλλος ένας):

      ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν

      ΝΑΙ σε δύο ανεξάρτητα και κυρίαρχα εθνικά κράτη στην Κύπρο

      Το τσιτάτο που αναφέρεις νόμιζα ότι κάποιος άλλος το είχε πει!

      Ομέρ

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 30/12/2007

    18. Ριτακι,

      αυτοι που (τους) φυγανε μπορει να νομιζεις οτι δεν τα καταφεραν …”να κανουν το ΚΚΕ σαν τα μουτρα τους” (αυτο το καταφερε η σ. Κανελη), αλλα κανανε κατι πολυ χειροτερο: κανανε τα μουτρα τους σαν το ΚΚΕ.

      Σε διαβεβαιω κοριτσι μου οτι ολοι αυτοι κουβαλανε τον ΚΝιτη μεσα τους, πρωτα θα τους βγει η ψυχη και μετα το χούι.
      Ριτα, ελα στο ΙΘΙ, ειναι μαζικος χωρος και μπορει να στρατολογησεις καικανεναν, ελα να δεις την ορθοδοξη χελιδονα
      (εδω ειναι η χελιδωνα Μ-Λ, τι δουλεια εχεις εσυ εδω; Με τους ποντιους δεν βρισκει ακρη. Εγω οταν ημουνα ΚΚΕδαρα εκανα μαζικη δουλεια στους “Αργοναυτες Κομνηνους” (ρωτα τον ποντο να σου πει) και τελικα με …ξερασε το κινημα.

      Ποντε,
      μην τραβας πολυ ζορι με τον Ιό και σου φυγει κανενας ποντος,

      Σχόλιο από ο θειος Ισιδωρος | 30/12/2007

    19. Α! ναι το ξέχασα… Ας το συμπληρώσω τώρα:

      “….φαίνεται ότι μόνο για την Ρεπούση, τον Καρατζαφέρη και τον Μεταξά συμφωνούμε σε τούτη την κωλοπαρέα…”” και για τον Ιό φυσικά, φυσικά!!!

      Δεν ξέρω για τους Αργοναύτες τι έκανες θείε.
      Ξέρω μόνο ότι κάποια σχέση είχες με τον “Μ-π”
      (και γαμώ τον Μαρξιστή-πεσιμιστή ε! Δεν μπορείς να πεις;)

      Ομέρ

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 30/12/2007

    20. Πραγματικά λυπάμαι όταν διαβάζω σχόλια για το βιβλίο της Ρεπούση.

      Λυπάμαι που ακόμα και προοδευτικοί με εισαγωγικά ή χωρίς συναντώνται σε αυτή εθνικοπατριωτική ερμηνεία που οδήγησε στην “πυρά” του συγκεκριμένου βιβλιου.

      Κατηγορήθηκε γιατί για τη μικρασιατική καταστροφή περιέγραφε ότι συνωστίζονταν οι παππούδες μας στην αποβάθρα.
      Μια διόρθωση με μια μόνο λέξη θα ήταν αρκετή για να μη γίνει όλο αυτό. Συνωστίζονταν αλλόφρονες.
      Για μια γαμημένη λέξη μπέρδεψαν τα μπούτια τους αριστεροί δεξιοί, χουντικοί, μεσαιοχωρίτες…

      Κανένας δεν το σκέφτηκε γιατί κανείς δεν διάβασε πραγματικά το βιβλίο…
      Συγγνώμη για το “παραλήρημα” με αφορμή τη πρώτη ερώτηση.

      Σχόλιο από exeisminima | 30/12/2007

    21. Θείε,

      δεν ήξερα ότι είχες “αναλάβει” τους “Αργοναύτες-Κομνηνούς“. Νόμιζα ότι συμμετείχες ως ΚΚΕ στον πολιτιστικό σύλλογο “Νέα Πνοή” (κόντρα στους μαοϊκούς), που γειτνίαζε με τους Αργοναύτες.

      Πες μας κι άλλα για εκείνη την περίοδο της ζωής σου, για τον Μπέρτζο και ότι άλλο νομίζεις (μόνο μη μας τα πρήζεις με τον Ιό… Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε και σ’ όλα !!!)

      exeisminima,

      πιστεύεις ότι τόση ένταση, τόση φαιά ουσία ξοδεύτηκε επειδή “Για μια γαμημένη λέξη μπέρδεψαν τα μπούτια τους αριστεροί δεξιοί, χουντικοί, μεσαιοχωρίτες…” ;;; Έχει σημασία εάν μπροστά στους φούρνους του Άουσβιτς οι Εβραίοι συνωστίζονταν ως εθελοντές ή εάν υπήρχε ένα ολόκληρο σχέδιο εξόντωσής τους και συγκεκριμένες δυνάμεις με συγκεκριμένους τρόπους που το πραγματοποίησαν;

      Καταλαβαίνεις το υπονοούμενο για τη Ρεπούση, την Ομάδα Λιάκου και πλείστους όσους έχουν την ίδια άποψη!!!

      Στη ενότητα “Βιβλίο Ιστορίας” έχουμε πολλά κείμενα σχετικά.

      Προσωπικά θα σου πρότεινα το καταληκτικό κείμενο για την προσφυγική και αριστερή κριτική που ασκήθηκε…

      Και τα ξαναλέμε…. Γιατί είμαστε στην αρχή της σύγκρουσης με την αντίληψη αυτή, που φέρνει έως τις μέρες μας την αντιπροσφυγική στάση της παλιάς ακροδεξιάς.

      Απλά τώρα οι “πρόσφυγγες” αντιδρούν!!!

      Μ-π

      ——————-

      Υ.Γ.

      Και για να σου πω ένα χαριτωμένο:

      Τη στιγμή που η Ρεπούση έκανε τους ισολογισμούς αίματος σε σχέση με τη σφαγή της Σμύρνης… δηλαδή “πόσους έσφαξε ο ελληνικός στρατός, πόσους ο τουρκικός“, την ίδια στιγμή η Διεθνής Ένωση για την Αποτροπή των Γενοκτονιών (κάπως έτσι… θα έχουμε σύντομα ειδικό αφιέρωμα γι αυτό) έθετε ως ένα από τους στόχους της τη Διεθνή Αναγνώριση της Γενοκτονίας, τόσο στον Πόντο όσο και σ’ όλη τη Μικρά Ασία…

      Αλλά αυτά τα γράφουμε και στις ερωτήσεις προς τον Τσίπρα.

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 30/12/2007

    22. Γράφεις επίσης exeisminima,

      Κανένας δεν το σκέφτηκε γιατί κανείς δεν διάβασε πραγματικά το βιβλίο…”

      Αυτό είναι το λιγότερο προσβλητικό για τους ανθρώπους που και διάβασαν και διατύπωσαν τις αντιρρήσεις τους με ακρίβεια και αναλυτικά…

      Σου προτείνω το Υπόμνημα των ποντιακών οργανώσεων…

      Μ-π

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 30/12/2007

    23. θείε Ισίδωρε,

      έχει μάλλον πολύ πλάκα η παρεξήγηση…

      Τόσο καιρό πίστευα ότι συναντήθηκαν οι δρόμοι μας στη “Νέα Πνοή” και εσύ εννοούσες τους “Αργοναύτες-Κομνηνούς” !!!

      Αυτό είναι και λίγο ανέκδοτο, γιατί εκείνη την εποχή θεωρούσαμε το Σύλλογο αυτό πολύ συντηρητικό και αδιάφορο.

      Και όσοι από μας, τους ελλαδίτες Πόντιους και Αριστερούς (εκείνης της εποχής) είχαν κάποιες πολιτικές ανησυχίες περί των ποντιακών, επέλεγαν άλλους συλλόγους, πιο τολμηρούς, πολιτικοποιημένους και πρωτοποριακούς, όπως ήταν τότε η αλήστου μνήμης “Αργώ“.

      Μ-π

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 30/12/2007

    24. Αντιγράφω μια ερώτηση για τον Τσίπρα που κατατέθηκε στον Αλλού Φαν Μαρξ από τον Σκύλο της Βάλια Κάλντα
      ————————————
      Ο Σκύλος της Βάλια Κάλντα // Δεκέμβριος 28, 2007 at 1:23 μ.μ

      Ρώτα τον τι ώρα είναι. Δεν κάνω πλάκα! Από το ρολόι του μπορείς να καταλάβεις πολλά γι’ αυτόν!
      ————————————-

      Αμάν ρε Σκύλε, τι μάρκα βαμπάκι χρησιμοποιείς ?

      Σχόλιο από mumul | 30/12/2007

    25. Κάποιος μίλησε για ρολόι

      Brand: Maurice Lacroix
      Series: Pontos

      Λέτε να αληθεύει ? :)

      Σχόλιο από 40milakokkina | 30/12/2007

    26. 40milοkokkinε

      υπονοείς κάτι;

      Ομέρ

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 30/12/2007

    27. Ποντος και Αριστερά….πολλές ευχές…καλοτάξιδο το 2008.

      Καταναγκασμός ακόμη και οι ευχές, αλλά τις προτιμώ από οποιαδήποτε άλλη σοβαρή κουβέντα.
      ριτς

      Σχόλιο από ritsmas | 30/12/2007

    28. Θειε κι εγώ ημουν Νεα Πνοη το 70κάτι(ως απλο-ικό μέλος βεβαια )
      Πόντιοι και Αριστεροι πριν τα βαλετε με τον Ιο δειτε πρωτα τι γραφει ο σημερινός …. Δειτε ποιες πραγματικές πρωτοβουλίες για μια δια-πολιτισμική εκπαιδευση των παιδιων των μεταναστών πνιγει η Τωρινή Κυβερνηση(μεσω των γνωστων της μεθοδων) … Αυτά ειναι τα πραγματικά ζητηματα παιδειας .. πολύ πολύ σημαντικώτερα αποτα οποια βιβλία Ιστοριας …

      http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/id=73285280,
      87458848,95022496,8065632,13794272

      Σχόλιο από Τζιτζιμιτζιχόντζιρας | 30/12/2007

    29. Τελικά που ηταν ο Θειος ο Ισι ….Νεα Πνοή ή Αργοναυτες -Χρυσομαλοι Γέροι ;

      Ασε που εκεί γυρω στα 78-79 την Νεα Πνοή μας την φαγανε οι Κνίτες. (αν ενθυμουμαι καλώς…ασε που καπου εκεί ειχα φυγει κι εγώ απο τα Μαρξιστικόπεσσιμιστικά )

      Σχόλιο από Τζιτζιμιτζιχόντζιρας | 30/12/2007

    30. και γιατι τωρα τελευταια βγαινει Μαυρος ο θείος;

      Σχόλιο από Τζιτζιμιτζιχόντζιρας | 30/12/2007

    31. σ. Αριστεροί και Πόντιοι:
      Τα αισθήματα είναι αμοιβαία. :)

      Καλή χρονιά στην ομάδα σας και σε όλους τους σχολιαστές

      Σχόλιο από Allu Fun Marx | 31/12/2007

    32. Τζιτζιμιτζιχόντζιρα,

      τι κόλλημα κι αυτό με τον “Ιό“; Δεν έχεις καταλάβει ότι όλοι εδώ το βλέπουμε με τον ίδιο τρόπο το θέμα αυτό. Και όχι τυχαία.

      Εντάξει! Δεν είπαμε ότι δεν κάνει και αξιόπιστες μελέτες και αν πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σ’ αυτούς και στο Μιχαλολιάκο της Χρυσής Αυγής, αυτούς θα επιλέξουμε… Αλλά, σου λέω και εγώ ότι στα ζητήματα που γνωρίζουμε και μας αφορούν ειδικότερα, οι προκαταλήψεις του μας πάνε 85 χρόνια πίσω (σφυρί δρεπάνι /ελιά στεφάνι) και οι μέθοδοι που χρησιμοποιεί είναι ανήθικες!!!

      Είναι απέναντί μας, κόντρα σε μας, αντίπαλος -πώς να το πούμε αλλιώς.

      Εμείς “βιετναμέζοι πρόσφυγες” κι αυτοί οι “λευκοί άνθρωποι“. Ουγκ!

      Οπότε -μετά από τις ναπάλμ που έχουμε φάει- μη μας τα πρήζετε (που θάλεγε και ο θείος).

      Ομέρ

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 31/12/2007

    33. Δεν υποννοώ τίποτα

      Απλά σε πιθανή μάρκα ρολογιού , στο ερώτημα του “Σκύλου…” αναφέρομαι σε συνδυασμό με τα ερωτήματα σας

      http://cgi.ebay.com/Maurice-Lacroix-Mens-PONTOS-Silver-Dial-SS-Unitas-Watch_W0QQitemZ150198795517QQihZ005QQcategoryZ31387QQssPageName
      ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

      Σχόλιο από 40milakokkina | 31/12/2007

    34. [...] syn12.pblogs.gr exeisminima Καβουράκι Arxediamedia Allufunmarx histologion Πόντος και Αριστερά Greekalert metablogging Αθήναιου Βορβορυγμοί Πολιτικόblog [...]

      Pingback από Την Δευτέρα 7/1 η συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα (18:00) « Pangea | 03/01/2008

    35. [...] syn12.pblogs.gr exeisminima Καβουράκι Arxediamedia Allufunmarx histologion Πόντος και Αριστερά Greekalert metablogging Αθήναιου Βορβορυγμοί Πολιτικόblog [...]

      Pingback από Η συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα, στους bloggers, τώρα - live! « Sindelius | 06/01/2008

    36. [...] syn12.pblogs.gr  exeisminima  Καβουράκι  Arxediamedia  Allufunmarx  histologion  Πόντος και Αριστερά  Greekalert  metablogging  Αθήναιου Βορβορυγμοί  Πολιτικόblog  [...]

      Pingback από Η Συνέντευξη Τσίπρα LIVE αύριο Δευτέρα στις 6 το απόγευμα « Εχεις ΜΗΝΥΜΑ | 06/01/2008

    37. Οι του Συνασπισμού κάνουν πολλά και σκίζονται για τα “ανθρώπινα δικαιώματα” αλλά μόνο των άλλων, όχι τα δικά μας των Ποντίων εννοώ. Η σφαγή η Ποντίων και Μικρασιατών δεν αγγίζει τους Συνασπιστές και να τα βρούμε με τους σφαγείς μας. Θα τα βρούμε όταν αναγνωρίσουν την Γενοκτονία που διέπραξαν. Αυτά ούτε ο Τσίπρας ούτε και ο Κουβέλης αγγίζουν τα καυτά αυτά θέματα μήπως και καούν. Όσο όμως δεν τα αγγίζουν τότε καίγονται πραγματικά γιατί δεν είναι κοντά στα Δικαιώματά μας αλλά τύποις με λογια και τίποτα άλλο. Θα περιμένουμε μήπως και δούμε αλλαγή.

      Σχόλιο από mikro | 07/01/2008

    38. mikro

      κάνεις λάθος…

      Οι βουλευτές του Συνασπισμού στο ελληνικό κοινοβούλιο και το ’94 και το ’98 ψήφισαν υπέρ της ανακήρυξης των δύο επετείων για τη Γενοκτονία στη Μικρά Ασία. Το ’94 για τον Πόντο και το ’98 για το σύνολο της Μικράς Ασίας.

      Η γνώμη μας είναι ότι η αδιαφορία τους σήμερα οφείλεται στην ανικανότητα του οργανωμένου προσφυγικού κόσμου να πάει παραπέρα. Και, βέβαια, σε διάφορες περίεργες Ομάδες που έδρασαν κυρίως εντός του ποντιακού χώρου και μπλόκαραν για ιδιοτελείς λόγους την προσφυγική επιστημονική κοινότητα. Έτσι δεν έσπασε το γκέτο -που δημιούργησαν οι ίδιοι (οι… ιδιοτελείς)- και δεν υπήρξε καμιά απολύτως συνομιλία και ανταλλαγή απόψεων ευρύτερα, με την κοινότητα των νεοελλήνων ιστορικών.

      Μ-π

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 07/01/2008

    39. ….. Λαλώ ατέν και κι λαλεί, συρίζ ‘ ατέν ‘ κ ακούει
      Πέρω νερό τσανίγ’ ατεν, ατέ ξαν ‘κ γνεφίζει.
      Κλίσκουμαι και φιλώ ατέν ανάμεσα σ’ οφρύδια
      Τα ‘ ομμάτι ατς φώς εγόμωσα, το στόμαν ατς λαλίαν,
      Τα γόνατ’ ατς δύναμιν και η κόρ’ λαγκεύει και σκούτε.

      -Οπίς, οπίς, ναι παλληκάρ. Οπίς απ’ όθεν έρθε….

      (από που νάναι άραγε;;;)

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 07/01/2008

    40. Η συνέντευξη του Τσίπρα δόθηκε… Εμείς στηθήκαμε στις οθόνες μας διαμέσου ΑΦΜ….

      Όπως και νάναι ήταν μια έξυπνη ιδέα να χρησιμοποιήσει τον χώρο των μπλογκς, λόγω μιας περίεργης γοητείας που ασκεί στους πλειοψηφικούς αμύητους το διαδίκτυο.

      Από τις δύο ερωτήσεις που καταθέσαμε, οι συντονιστές επέλεξαν να υποβάλλουν στον Τσίπρα τη δεύτερη. Λογικό με μια έννοια, αφού από τις 120 περίπου που κατατέθηκαν επιλέχτηκαν οι 15.

      Η δική μας, αποτελούσε από μόνη της ξεχωριστή κατηγορία και υποβλήθηκε τελευταία. Δεν αναγνώστηκε ολόκληρη, οπότε ο ακροατής-θεατής είχε μια μερική εικόνα του δικού μας συλλογισμού και κινήτρων.

      Ο Τσίπρας απάντησε έξυπνα και ισορροπημένα ως στέλεχος του ΣΥΝ.

      -Δήλωσε την αμέριστη συμπαράσταση στις προσπάθειες που καταβάλλει ο προσφυγικός χώρος για διεθνοποίηση της γενοκτονίας.

      -Δεν απάντησε για την ιδεολογική σύγκρουση με τις δυνάμεις που θεωρούμε “αναθεωρητικές”….

      -Αντίθετα, με αφορμή την αναφορά στο βιβλίο Ιστορίας, ανέδειξε την ακροδεξιά προβληματική και έσεισε το φόβητρο του Άνθιμου και του Ψωμιάδη. Υποστήριξε ότι το βιβλίο ήταν μια αποτυχημένη μετανεωτερική απόπειρα, που όμως δεν κριτικαρίστικε γι αυτό….

      Ίσως δεν είναι τυχαίο που παρεκάμφθη η πρώτη μας ερώτηση, όπου παρουσιαζόταν η κριτική στάση της Αριστεράς πλήν του ΣΥΝ και διάφορων περίεργων και σκοτεινών τύπων (τύπου Ιού)- που υποστήριξαν το εγχείρημα.

      Όταν δημοσιευτεί η συνέντευξη θα δημοσιεύσουμε την πλήρη απάντηση…

      Πάντως εμένα με κάλυψε!!!!

      Μ-π

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 07/01/2008

    41. Στην παρακάτω διεύθυνση (όπου βρέθηκα ελέω Κλ. Γαλανάκη) υπάρχουν κάποιες περίεργες παραλήψεις στην καλή μας την “Αυγή”:
      http://lexidia.pblogs.gr/2008/01/40-hronia-meta-diagrafoyn-to-kke-eswterikoy-updated.html

      Με δυό λόγια, “ξέχασε” να αναφέρει τη σημαντική για την Αριστερά επέτειο ίδρυσης του ΚΚΕ (εσ.)…

      Πιθανότατα -λέμε εμείς τώρα- που έχουν αλλάξει άποψη για τη διεκδίκηση των ονομάτων μ’ αφορμή το μακεδονικό, και θεωρούν ότι δεν τρέχει και τίποτα (οι επιχειρηματίες να είναι καλά και οι σλαβομακεδόνες σύντροφοι!!!), να έχουν αλλάξει άποψη που σκοτώνονταν για χρόνια με το ΚΚΕ (εξ.) για το όνομα του “τιμημένου” και να έχουν βαθύτατα μετανοιώσει…

      Και αφού άλλαξαν άποψη για τα ονόματα, μάλλον μας το αποδεικνύουν σε κάθε θέμα!

      Και όσον αφορά τον Τσίπρα και την τοποθέτησή του, σύντροφε “Μ-π”, μάλλον είσαι υπερβολικά καλός. Οι Θεαμαπάτες πρέπει να είναι κοντύτερα στην πραγματικότητα.

      Ομέρ

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 07/01/2008

    42. Μια αναγκαία διευκρίνιση για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις σε όποιον δεν δει την εγγραφή: αφορά ημερολόγιο του Συν που τυπικά εξέδωσε η “Αυγή” και αυτό που -κακώς, κάκιστα- δεν αναφέρεται είναι η λέξη “ΚΚΕ Εσωτερικού”.

      Όσο για τον Τσίπρα με τον οποίο, γενικά και ειδικά στην αναφορά του για το βιβλίο ιστορίας διαφωνώ, έχει δίκαιο ο “Μ-π”: σας κάλυψε, οπότε μην τον αδικείτε!

      Σχόλιο από Λάμπρος Τσουκνίδας | 08/01/2008

    43. Μερικές από τις νουθεσίες που σας κατατέθηκαν εδώ σχετικά με την συνέντευξη ήταν :

      ————————————————–
      Μόλις απαντήσει, πάρε με στο τηλέφωνο μην το χάσω!
      …………
      Σχόλιο από J.McManus | Δεκέμβριος 29, 2007
      —————————————————

      Όταν θα κάνει επιστημονική μελέτη ο Τσίπρας για το θέμα, κάντε μια δόνηση στο manitaritoubounou ….
      ………………..
      Σχόλιο από manitari toubounou | Δεκέμβριος 29, 2007
      —————————————————

      Ρε ποντε (& αριστερε) γιατι του πρήζετε τ΄αρχιδια του παλικαριου και δεν πας να του πεις τα καλαντα στα ποντιακα και επ΄ευκαιρια να το κουβεντιασετε κιολας απο κοντα;
      ………………..
      Σχόλιο από ο θειος Ισιδωρος | Δεκέμβριος 29, 2007
      —————————————————

      Ο Σκύλος της Βάλια Κάλντα // Δεκέμβριος 28, 2007 at 1:23 μ.μ

      Ρώτα τον τι ώρα είναι. Δεν κάνω πλάκα! Από το ρολόι του μπορείς να καταλάβεις πολλά γι’ αυτόν
      ————————————————–

      Εύστοχες όλες τους. Ιδιαίτερα του Σκύλου…

      Προσέξατε ότι μόλις άρχισε η ερώτηση των Π & Α αυτός κοίταξε το ρολόϊ του ?
      Ρε μπας και του το σφύριξε ο Σκύλος της Βάλια Κάλντα και σας κάνει πλάκα ?

      Σχόλιο από 40milakokkina | 08/01/2008

    44. Η νέα κατασκευή της εξουσιαστικής νεοαριστεράς.

      από Χαμίνια του Δρόμου

      Η νέα κατασκευή της εξουσιαστικής νεοαριστεράς λανσάρεται επίσημα απο εναλακτικά και μη Μέσα. Η νεα κατασκευή των χαζοχαρούμενων νεοαριστερών είναι εδώ και απειλεί τη νοημοσύνη όλων μας και όχι μόνο.

      Η κατασκευή αφορά ένα νέο πρόσωπο-προϊών που λανσάρεται πολύ προσεκτικά και μεθοδευμένα από τα κομματικά θερμοκήπια της εξουσίας. Έχει τα απόλυτα χαρακτηριστικά ενός κυνικού εξουσιαστικού ολοκληρωτισμού που δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από απολιτικ΄ ή καλύτερα ομοιογενείς συμπεριφορές. Το νέο πρόσωπο της εξουσιαστικής αριστεράς είναι εδώ και λίγο καιρό ο Τσίπρας.
      Πλασάρεται συνήθως χαμογελαστός αλλά πάντα ως ιδεολογικός φελλός μιας και το χαμόγελο της Ευτυχίας μπορεί να το αποφύγει αλλά τη σεμνή ιδεολογική ρηχότητα ποτέ, είναι έτοιμος να περάσει τον εξουσιαστικό Ρουβίκωνα. Στελεχωμένος από ανίερους αλλά πεινασμένους τεχνοκράτες με μάστερ στα καλυτέρα πανεπιστήμια -θερμοκήπια στελεχών του νεοπροοδευτικού φιλελευθερισμού.

      Η αριστερά για πρώτη φορά κάνει ένα τέτοιο άλμα επιθετικής συμπεριφοράς απέναντι στην όποια επαναστατικότητα έκρυβε η δική της ιστορία. Κατασκευάζει ένα νέο πρόσωπο εξουσίας μέσα από τις ίδιες νεωτερικές απαιτήσεις του συστήματος της εξουσίας, εξαιρώντας ή καλύτερα εξορίζοντας όλα τα πρόσωπα του σύντομου παρελθόντος που μπορεί να είχαν κάποια εξεγερτική σχέση όπως για παράδειγμα με τη ρημαγμένη ιστορία της δικτατορίας ή έστω της μεταπολίτευσης. Το χαζοχαρούμενο πρόσωπο του τσίπρα ενσωματώνει πλήρως τις απαιτήσεις του σύγχρονου υπηκόου- προτύπου-προιοντος που επιθυμούν να μαζικοποιήσουν. Καμία ταξική συνείδηση, κανένας ιδεολογικός προσανατολισμός, όλα ίδια και κοινά και βέβαια κενά. Η κατασκευή του τσίπρα έχει να κάνει με τον προσανατολισμό που θέλουν να δώσουν στην αισθητική της αμφισβήτησης. Καμία αντικαθεστωτική-αντισυστημική ενέργεια δεν θα νομιμοποίητε πολιτικά και η εγκαθύδριση μιάς φασιστικής θολούρας που θα μπορεί να βόσκει παντού και να δικαιολογεί την πολιτική αναπηρία των πολλών και τον εξουσιαστικό κανιβαλισμό των λίγων χάσκει ως επιτακτική ανάγκη, οι εποχές είναι δύσκολες.

      Με όχημα την χαζοαριστερά του ιδεολογικά ʽτίποτεʼ και του ʽκοιτάτε μας στα μάτιαʼ- σλόγκαν από παλαιότερη κεντρική αφίσα – επιχηρήτε η περαιτέρω αποχαυνοποίηση της κοινωνίας και κυρίως της νεολαίας, η πλήρης χειραγώγηση της, η νομιμοποίηση της ιδεολογικής καταστολής μέσω του φασιστικού νεομορφώματος των χαζοαριστερών που μια χαρά θα νομιμοποιούν τις πολιτικές διώξεις στο όνομα των «καθαρών δικών τους προσώπων» και των άσφαιρων, ειρηνικών “πολύχρωμων κινημάτων” . Αν μη τι άλλο.

      Με δύο συντονισμένες συνεντεύξεις όπως θα κάνε κάθε επαγγελματίας εξουσιαστής-πολιτικός μας κάνει τη χάρη και μας απευθύνετε. Όλα αυτά τις τελευταίες μέρες και μέσα από αυτές επιτίθεται σε όλους μας, εξόν από το σύστημα, για αυτό έχει μια ωραία θέση στη σφαίρα του απυρόβλητου, του ιδεολογικά ακατονόμαστου. Η ασφάλεια της μη πρότασης ανατροπής είναι έκδηλη, αυτό που θέλουν είναι να αναλάβουν ένα ποσοστό απο τη νέα συνδιαχείρηση του υφιστάμενου περιβάλλοντος του ελέγχου της καταστολής και της άγριας εκμετάλλευσης, και αυτό λανσάρεται ως νέα πρόταση. Τα υλικά του είναι ακριβώς τα ίδια με τους νεωτερικούς εκφραστές και των άλλων κομμάτων. Πομπώδεις απολιτικ σαχλαμάρες με χρήση διαφημιστικών εργαλείων, με περιτύλιγμα κάποια νεότητα και το χαμόγελο της κρέστ, οι αμερικανιές σε όλο τους το μεγαλείο, από κει και πέρα πίστη και αφοσίωση στον πολιτισμό της αστικής κτηνωδίας, της καπιταλιστικής βαρβαρότητας, της υπακοής, της ανέξοδης και σαφώς αποπροσανατολισμένης καταγγελίας.

      Είμαστε σίγουροι ότι το νέο εγχείρημα της νεοαριστερής ανοησίας θα έχει ψηφοθηρικά αποτελέσματα. Ένα μέρος από τον επίσης αριστερό αχταρμά του άλλου ʽκινήματοςʼ αυτό το μέρος του πασοκ δείχνει ήδη πρόθυμο να χαρεί τη διαχείριση του υπό τα ασφαλή, μη ταξικά αιτήματα του νέου κινηματία της νεοαριστεράς. Φαντάζει και για αυτούς ιδιαίτερα ελκυστική η νομικά ασφαλής και απολύτως ελεγχόμενη, χωρίς πολιτικά ρίσκα “κινηματική” δουλειά του νέου κινηματία.

      Η πρώτη συνέντευξη των τελευταίων ημερών δόθηκε στη Γαλέρα των κατά τα άλλα ….ακυβέρνητων πολιτειών, προφανώς ο τσίπρας τους μοιάζει όχι ως επεικέιμενος εξουσιαστής αλλά ως κάτι “άλλο” σίγουρα όμως …..εναλλακτικό.

      Η συνέντευξη είχε τίτλο το όνομα του νεοαριστερού κινηματία(όπως στις διαφημίσεις όλων των προϊόντων) και το πετυχημένο αν μη τι άλλο σλόγκαν «Η αριστερά δεν μπορεί να είναι λάιφ στάιλ», για να μας ενθαρρύνουν να τους προτιμήσουμε για το περιεχόμενο τους.

      [ΕΔΩ]

      Σχόλιο από Αλέξης Τσίπας | 13/01/2008

    45. ”και το πετυχημένο αν μη τι άλλο σλόγκαν «Η αριστερά δεν μπορεί να είναι λάιφ στάιλ», για να μας ενθαρρύνουν να τους προτιμήσουμε για το περιεχόμενο τους.”

      Πράγματι: Στην εποχή μας η -ντεμέκ’ ‘άρνηση του λαιφ στάιλ” και η μεταμοντερνα πολύχρωμη φορεσιά του Νεοκνίτη που νοσταλγει μεν τις παλιες ενδοξες μερες των Γκνάτ απωθεί δε την νοσταλγια του κατω απο το πολυχρωμο ‘‘αντιεξουσιαστικό” Mass Media στυλακι, ειναι το το νεο λάιφ στάιλ που θα φορεθεί-αν δεν εχει ήδη φορεθεί- απο πολλους και οχι μονο απο τον μικρό Αλέξη.

      Σχόλιο από Τζιτζιμιτζιχόντζιρας | 13/01/2008

    46. Οπότε μάλλον θα νοσταλγήσετε το παλιό κλασσικό Κνατ- στυλάκι.

      Σχόλιο από Μπέρια | 13/01/2008

    47. Έτσι , για να ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε…

      Σχόλιο από Σουσλώφ | 13/01/2008

    48. “Οπότε μάλλον θα νοσταλγήσετε το παλιό κλασσικό Κνατ- στυλάκι.”

      Βέβαια!

      Και τις παραινέσεις του Φαράκου μαζί με το ρομανντικό στιλ των παλιών κλασικών Κνατ!

      Μ-π

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 13/01/2008

    49. M-π Χαιρομαι που επιτέλους καταλαβαινόμαστε …
      Και τώρα δουλειά. Στα νεοΓκουλάγκ του κυβερνοχώρου …

      Σχόλιο από Μπέρια | 13/01/2008

    50. Οκ Μπέρια!

      Ποιός θάναι όμως ο φύλακας και ποιός ο φυλασσόμενος;

      Μ-π

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 13/01/2008

    51. Ε καλά! Ολοι πιά γνωρίζουν τον Μεγάλο Παντερούλη
      τον Θεμελιωτή και Φυλακα των νεο -Γκουλάγκ της Μπλογκόσφαιρας…
      Οσο για τον απέθαντο, αιώνιο εχθρό του και φυλασσομενο
      (και πολλακις υπογειως δια και μαίηλ συκοφαντούμενο κατα τις
      νεογκαιμπελιστικές μεθοδους)
      Ε , κιαυτό το ξερουν ολοι…!

      Σχόλιο από Μπέρια | 13/01/2008

    52. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΎΤΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠ’ ΤΟ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΣΤΑΛΙΔΗ
      ——————————————————–

      Τσίπρας και Αλαβάνος για το βιβλίο Ιστορίας

      12 January, 2008 (21:54) | Σχολικά εγχειρίδια, Πολιτική | By: Ανδρέας Σταλίδης

      Ο νυν και ο υποψήφιος πρόεδρος του Συνασπισμού αναφέρονται με αντιφατικό τρόπο στο βιβλίο Ιστορίας που αποσύρθηκε τελικά. Η θεαματική αυτή στροφή από την άκριτη υπεράσπιση του εγχειριδίου του Μάρτιο του 2007 του Αλέκου Αλαβάνου μέχρι την ωμή καταγγελία του βιβλίου (για παράδειγμα ως ακραία εκδοχή μετα-νεωτερικότητας και άλλα πολλά) από τον Αλέξη Τσίπρα είναι κι αυτή μία επιτυχία του πάνδημου αιτήματος για απόσυρση. Όσο κι αν μας καθύβριζαν με διάφορα κοσμητικά κατά τη διάρκεια της “μάχης”, όσο κι αν μας απαξίωσαν, τελικά εμφανίζονται (και) στον Συνασπισμό ως επικριτές του βιβλίου! Το αν η στροφή δείχνει υποκρισία ή αν δείχνει ότι υιοθέτησαν μία ορθότερη στάση, θα το κρίνει ο λαός.

      Γύρω στο 75ο λεπτό της συνέντευξης σε ερωτήσεις κατόχων ιστολογίων, ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΝ Αλέξης Τσίπρας είπε τα εξής (σε ερώτηση του Ιστολογίου Πόντος και Αριστερά που διαβάστηκε βιαστικά, τελευταία και …μισή!)
      Απολύτως θα συνδράμουμε [στους αγώνες του προσφυγικού Ελληνισμού], και είμασταν πάντα στο πλευρό του προσφυγικού κινήματος.
      Όμως η ερώτηση αυτή κάνει και μία αναφορά στο βιβλίο της Ιστορίας το οποίο έχει ένα ενδιαφέρον. Για να μην αφήνουμε πράγματα αναπάντητα. Είναι ενδιαφέρον γιατί όλο το προηγούμενο διάστημα εγώ τουλάχιστον προσωπικά αισθάνθηκα ότι είμαστε αντιμέτωποι με τη Σκύλλα και τη Χάρυβδη.
      Δηλαδή από τη μια είχαμε τη μετα-νεωτερικότητα, την ακραία της εκδοχή. Ένα βιβλίο δηλαδή το οποίο είχε κριθεί, από τον επιστημονικό κόσμο, για το αν αυτού του χαρακτήρα η επιστημονική προσέγγιση της Ιστορίας, χωρίς ανάλυση των γεγονότων, αλλά μονάχα με ..αυτά τα συγκεκριμένα γεγονότα, μπορεί να βοηθήσει στην κριτική σκέψη και στην νηφάλια αυτογνωσία της ελληνικής μας ταυτότητας. Εϊχε κριθεί για την δυνατότητα που έχει να αναβαθμίζει παιδαγωγικά την επαφή με το μαθητή. Είχε κριθεί αρνητικά. Και από μας και από πολλούς έγκυρους επιστήμονες. Είχε κριθεί ως ένα μετα-νεωτερικό εγχείρημα δηλαδή.
      Κι από την άλλη είχαμε ακραίους εθνικιστικούς κύκλους να ζητάνε να πεταχθεί στην πυρά το βιβλίο ακριβώς επειδή δεν αναγνώσκει την Ιστορία όπως αυτοί θα θέλανε. Όπως περίπου μία Χολυγουντιανή υπερπαραγωγή των 300 ας πούμε.
      Λοιπόν. Δεν είμαι ευτυχής με την κατάληξη αυτού του θέματος. Δεν ήμουνα ευτυχής κατ’ αρχήν με μία αντιπαράθεση που δεν είχε έρμα. Και εντός της αριστεράς. Ξέφυγε. Δεν είμαι ευτυχής όμως και με την κατάληξη. Και να σας πω γιατί δεν είμαι ευτυχής. Γιατί το βιβλίο δεν αποσύρθηκε ακριβώς επειδή ασκήθηκε έντονη κριτική στη βάση αυτού που σας είπα πιο πριν. Για τη μετανεωτερικότητά του, γιατί ήταν αντιπαιδαγωγική αυτή η διαδικασία. Αλλά αποσύρθηκε γιατί βγήκε στα κεραμίδια ο Άνθιμος, ο Ψωμιάδης και όλοι αυτοί οι κύκλοι που έχουν μια διαφορετική ανάγνωση για το τι πρέπει να είναι η Ιστορία.

      —————————————–

      Ερώτηση Αλέκου Αλαβάνου προς την Υπουργό κ. Μαριέττα Γιαννάκου για το βιβλίο Ιστορίας, 15 Μαρτίου 2007 (Πρακτικά της Βουλής)

      «Το νέο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού, δέχεται από ορισμένους κύκλους επικρίσεις, που ξεπερνούν την επιστημονική και εκπαιδευτική κριτική και σε κάποιες περιπτώσεις φθάνουν να είναι ακραίες επιθέσεις με χαρακτήρα ιδεολογικού εκφοβισμού. Έτσι η συζήτηση για μια από πολλές απόψεις ενδιαφέρουσα προσπάθεια να εκσυγχρονισθεί το μάθημα της Ιστορίας, να εισαχθούν στην διδασκαλία της αξιόλογες καινοτομίες που αναφέρονται τόσο στην επιλογή και την οργάνωση του περιεχομένου όσο και στην ακολουθούμενη διδακτική μέθοδο, έχει μετατοπισθεί από την εκπαιδευτική αποτίμηση του βιβλίου και γίνεται με όρους πολιτικής υπαγόρευσης.

      Δεδομένου ότι το βιβλίο έχει γραφτεί από έγκριτους ιστορικούς, με βάση τους μεθοδολογικούς κανόνες που ισχύουν για τη συγγραφή των σχολικών βιβλίων, πέρασε από τις κατά το νόμο διαδικασίες αξιολόγησης, εγκρίθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, υποστηρίζεται από τη συντριπτική πλειοψηφία των ιστορικών, ερωτάται η κυρία Υπουργός:

      1. Θα υπερασπισθεί το βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού, που το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας ενέκρινε μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες, από εξωεκπαιδευτικής και εξωεπιστημονικής προέλευσης και με επιθέσεις που ακυρώνουν το έργο των επιστημόνων; Θα αποκρούσει τις πιέσεις που ασκούνται για απόσυρση του βιβλίου;

      2. Θα σεβαστεί τη διαδικασία που προβλέπει ότι αν μέσα από τη διδακτική χρήση προκύπτει ανάγκη διορθώσεων, αυτές θα γίνουν από τους συγγραφείς, μετά από αξιολόγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και αφού ληφθούν υπ’ όψιν οι παρατηρήσεις των εκπαιδευτικών που διδάσκουν το βιβλίο;

      Το αν η μανιχαϊστική ανάγνωση των αντιδράσεων βοήθησε ή εμπόδισε το δημόσιο διάλογο, είναι κάτι που το έχουμε σχολιάσει και στο τελευταίο μέρος της ανασκόπησης του Αντίβαρου στο όλο ζήτημα.

      Σχόλιο από Πόντος και Αριστερά | 16/01/2008

    53. Από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία

      «Δεν βρίσκεις άκρη με τον ΣΥΡΙΖΑ»

      συνέντευξη στον ΤΑΣΟ ΠΑΠΠΑ

      «Ο ΣΥΝ κρύβει τις κεντροαριστερές προτιμήσεις του και καλλιεργεί αυταπάτες ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί να γίνει φιλολαϊκό κόμμα».
      **Η γενική γραμματέας της Κ.Ε. του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, αποκλείει κάθε ενδεχόμενο διαλόγου με τις «πολιτικές του γλυκού νερού» του ΣΥΡΙΖΑ και καλεί τους αριστερούς να προβληματιστούν «από την προβολή και τη στήριξη που έχει ο ΣΥΡΙΖΑ από συγκροτήματα της πλουτοκρατίας». **Η κ. Παπαρήγα πιστεύει πως «οι σχεδιασμοί της πλουτοκρατίας και για δημιουργία άλλου κόμματος αποσκοπούν στο μασκάρεμα του συστήματος». Και δηλώνει ότι «το ΚΚΕ δεν θα γίνει δεκανίκι κανενός».

      ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ

      * Παλεύετε χρόνια να πείσετε τους πολίτες να εγκαταλείψουν το δικομματισμό. Βρισκόμαστε σήμερα μπροστά στην πλήρη αποδυνάμωσή του;

      – Καλούμε τα τμήματα της εργατικής τάξης, των αυτοαπασχολούμενων, της μικρομεσαίας αγροτιάς, που ακολουθούν τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ, όχι μόνο να εγκαταλείψουν και τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ, που είναι κόμματα του κεφαλαίου, αλλά και να ενισχύσουν το ΚΚΕ, είτε να συμπαραταχθούν με το ΚΚΕ, να συναντηθούμε σε συσπειρώσεις με όσους δεν νιώθουν έτοιμοι να ενταχθούν τώρα στο ΚΚΕ. Δεν φτάνει να φύγει κάποιος από το δικομματισμό.

      * Είναι το πρώτο βήμα

      – Για να έχει αποτέλεσμα ο απεγκλωβισμός υπέρ των λαϊκών συμφερόντων, πρέπει να χτυπηθεί και η πολιτική που εκφράζει ο δικομματισμός, δηλαδή η πολιτική που εξυπηρετεί την κερδοφορία του κεφαλαίου. Στις εκλογές εκφράστηκε ένα μικρό ρήγμα στον δικομματισμό, ενώ υπήρξε ενίσχυση του ΚΚΕ. Είναι ένα βήμα, που συνεχίζεται. Πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα. Και κυρίως πρέπει να αναπτυχθεί αποφασιστικά το εργατικό και λαϊκό κίνημα. Εκεί αλλάζει ο συσχετισμός δυνάμεων, εκεί οικοδομείται η προοπτική υπέρ του λαού, εκεί παρεμποδίζονται τα κυβερνητικά μέτρα που καρατομούν λαϊκά δικαιώματα.

      * Αν δεν παρουσιαστεί εναλλακτική λύση διακυβέρνησης, δεν είναι πιθανόν να ξαναδυναμώσει ο δικομματισμός; Μπορεί, όμως, ο κόσμος να ψηφίζει συνεχώς αρνητικά;

      – Η ψήφος στο ΚΚΕ είναι θετική και όχι αρνητική αντίδραση, έστω κι αν δεν είναι σύμφωνοι κατά 100% όλοι όσοι ψηφίζουν το ΚΚΕ. Η πρόταση του ΚΚΕ στο λαό, που συμπυκνώνεται στο σύνθημα «λαϊκή συμμαχία για τη λαϊκή εξουσία», εμπεριέχει το στοιχείο της ριζοσπαστικοποίησης των συνειδήσεων, ώστε να απορρίπτεται το ψευτοδίλημμα «μονοκομματική κυβέρνηση υπέρ του κεφαλαίου ή να βάλει άλλα ρούχα ο Μανωλιός». Το δίλημμα είναι: πάλη για ριζικές αλλαγές στην εξουσία και στην οικονομία ή υποταγή στην πολιτική του κεφαλαίου. Ενδιάμεσοι δρόμοι δεν υπάρχουν, όπως αποδείχθηκε σε μια σειρά χώρες. Δείτε την κεντροαριστερά στην Ιταλία, στη Γαλλία παλιότερα. Σακάτεψαν το κίνημα. Μέχρι και μέτρα υπέρ του κεφαλαίου κάλεσαν τους εργάτες να ψηφίσουν σε δημοψήφισμα.

      * Τα σενάρια και τις φήμες για τη δημιουργία «τρίτου πόλου» που θα μπει σφήνα στο δικομματισμό, πώς τα αξιολογείτε;

      – Οι σχεδιασμοί της πλουτοκρατίας και για δημιουργία άλλου κόμματος αποσκοπούν στο μασκάρεμα του πολιτικού συστήματος, για να περάσουν νέα αντιλαϊκά μέτρα. Ο δικομματισμός αποτελεί έναν πόλο, αντιλαϊκό. Ο διπολισμός αποτελεί τον ίδιο πόλο με άλλη μορφή. Ο λαός πρέπει να χτίσει τον δικό του, σε αντιπαράθεση με αυτούς. Αν ο λαός αποδυναμώσει τον δικομματισμό σε όφελος του διπολισμού (κυβερνήσεων συνεργασίας), τότε θα γίνει μια τρύπα στο νερό.

      * Το ΚΚΕ εγκαλείται -κυρίως από το ΠΑΣΟΚ- ότι δίνει αντικειμενικά με την επιλογή των ίσων αποστάσεων από τα δύο κόμματα εξουσίας, χείρα βοηθείας στην κυβέρνηση. Θα έχετε ακούσει και εσείς τα περί «αριστερού δεκανικίου»

      – Δεν μας αφορούν. Το ΚΚΕ δεν είναι, ούτε θα γίνει δεκανίκι κανενός. Αυτό τους ενοχλεί. Την πολιτική της Ν.Δ. μόνο το ΚΚΕ την αντιπαλεύει επί της ουσίας. Γιατί από τα σημερινά κόμματα μόνο το ΚΚΕ επιδιώκει την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής και των οικονομικών στηριγμάτων της. Οι άλλοι έχουν πολιτική αποσμητικό της σήψης. Αλλά με τα αποσμητικά δεν γίνεται τίποτα. Τα περί αριστερού δεκανικιού τα λένε για να τρομοκρατήσουν τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ που αντιλήφθηκε ότι η πολιτική του και της Ν.Δ. δεν διαφέρουν. Ο περισσότερος κόσμος συμφωνεί ότι η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ έχουν την ίδια στρατηγική.

      * Γιατί θεωρείτε άνευ σημασίας την παρουσία του Κ. Καραμανλή στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων; Θέλετε να τον προστατεύσετε;

      – Καμία αντίρρηση δεν είχαμε, ούτε έχουμε να πάει και ο πρωθυπουργός και οι πάντες. Αλλά υπογραμμίζουμε ότι είτε πάει είτε δεν πάει στην επιτροπή, τα πράγματα θα κουκουλωθούν. Τίποτα δεν βγαίνει, όπως δεν βγήκε και στο παρελθόν. Το ΠΑΣΟΚ -και όχι μόνο αυτό- καλλιεργεί αυταπάτες, ότι μέσα από τις επιτροπές θα υπάρξει διαφάνεια και αποτελέσματα. Κοροϊδεύουν τον κόσμο. Και τέλος από ποιον κινδυνεύει ο πρωθυπουργός; Από το ΠΑΣΟΚ; Εδώ γελάει και το παρδαλό κατσίκι. Προστάτες του πρωθυπουργού, δηλαδή της πολιτικής της Ν.Δ., είναι όσοι στηρίζουν το κεφάλαιο.

      * Λέτε ότι δεν υπάρχει προοπτική συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός επιμένει στη «σύμπλευση των σχημάτων της αριστεράς». Ούτε καν το ενδεχόμενο διαλόγου δεν συζητάτε;

      – Εμείς είμαστε κομμουνιστικό κόμμα, δεν είμαστε ένα γενικά αριστερό σχήμα, πολύ περισσότερο δεν έχουμε μια πολιτική του γλυκού νερού, πολιτική των εντυπώσεων. Εξάλλου, κάθε κόμμα γνωρίζει τις θέσεις του άλλου. Γίνονται συζητήσεις στη Βουλή, στους ΟΤΑ, στα συνδικάτα, παντού. Γνωριζόμαστε. Συνεργασία μπορεί να γίνει μόνο όταν δύο κόμματα έχουν κοινή κατεύθυνση. Από τον ΣΥΡΙΖΑ έχουμε διαφορετική στρατηγική-πολιτική γραμμή. Το αναγνωρίζουν και εκείνοι, αλλά μετά το «ξεχνούν». Μην ξεχνάτε ότι έχουν ανοιχτά πει ότι προϋπόθεση συνεργασίας με το ΚΚΕ είναι η πολιτική ήττα του. Ομως, ποια εναλλακτική κυβερνητική λύση προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ; Δεν τη λέει. Κρύβει τις κεντροαριστερές του προτιμήσεις.

      * Γιατί το λέτε αυτό;

      – Ο ΣΥΡΙΖΑ καλλιεργεί αυταπάτες, ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί να αλλάξει, να γίνει φιλολαϊκό κόμμα. Επειτα, είναι αφερέγγυος. Τη μία μέρα μιλάει για συνεργασία, την άλλη λέει ότι πρέπει να νικηθεί το ΚΚΕ, την τρίτη μιλάει για συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ, την επόμενη λέει ότι δεν το είπε. Δεν βρίσκεις άκρη.

      * Δεν σας προβληματίζει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο μεγάλος κερδισμένος από τη φθορά του ΠΑΣΟΚ; Σας «έπιασε» στις δημοσκοπήσεις.

      – Η άνοδος του ποσοστού κάθε κόμματος δεν σημαίνει υποχρεωτικά και ότι έχει πολιτική αντίστοιχη με τα λαϊκά συμφέροντα. Γι’ αυτό και θεωρούμε ότι πρέπει οι αριστεροί να προβληματιστούν από την προβολή του ΣΥΡΙΖΑ και τη στήριξη που έχει από συγκροτήματα της πλουτοκρατίας. Οσο για το ποσοστό, μάλλον βιάζεσθε. Το εφήμερο ποτέ δεν έγινε νικηφόρο.

      * Ο Γ. Παπανδρέου πρότεινε τη σύγκληση του συμβουλίου πολιτικών αρχηγών για τη διαφθορά. Ποια είναι η θέση σας;

      – Αν αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίζεται με το συμβούλιο, γιατί δεν το λύνουν τόσα χρόνια τα κόμματα που κυβερνούν; Τη διαφθορά παράγει και αναπαράγει η αντιλαϊκή πολιτική. Αρα το ΠΑΣΟΚ, όπως και η Ν.Δ., είναι μέρος του προβλήματος. Η διαφθορά έχει εχθρό της το ισχυρό ταξικό κίνημα που διεκδικεί τα σύγχρονα δικαιώματα των εργαζομένων και ταυτόχρονα παρεμβαίνει και ελέγχει. Τέτοιο κίνημα χρειάζεται και όχι αυτό που θέλει η πλειοψηφία της ΓΣΕΕ, δηλαδή κίνημα στήριξης και ενίσχυσης του ΠΑΣΟΚ για να γίνει κυβέρνηση, ή για να περάσει τα αντιλαϊκά μέτρα όταν θα είναι πια στην κυβέρνηση. Φυσικά, η αντιμετώπιση της διαφθοράς προϋποθέτει την ανατροπή της πολιτικής που την παράγει.

      ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ – 27/01/2008

      Σχόλιο από Τσίπρας; | 28/01/2008

    54. Ανοδος του Συριζα

      http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=41131512

      αραγε τι δινουν οι δημοσκοπήσεις για τους Ο -Π;

      Σχόλιο από Νοσφεράτος | 30/01/2008

    55. http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/id=13641944

      Σχόλιο από Νοσφεράτος | 07/02/2008

    56. [...] στα μπλογκ που έδωσε ο Αλέξης Τσίπρας καταθέσαμε δύο εξειδικευμένες ερωτήσεις , μέσω του ΑΦΜ, που μας [...]

      Pingback από -Τσίπρας VS Κουβέλης……. και μείς !!! « Πόντος και Αριστερά | 08/02/2008

    57. [...] -Δύο ερωτήσεις για τον Τσίπρα… [...]

      Pingback από -Ο απολογισμός του έτους « Πόντος και Αριστερά | 08/01/2010


    Υποβολή απάντησης

    Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

    WordPress.com Logo

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

    Twitter picture

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

    Facebook photo

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

    Google+ photo

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

    Σύνδεση με %s

    Follow

    Get every new post delivered to your Inbox.

    Join 151 other followers

    %d bloggers like this: